ORG-ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ

Equivalent terms

ORG-ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ

Associated terms

ORG-ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ

3 Archival description results for ORG-ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ

Only results directly related

087_d_188.jpg

ΑποψΕιΣ Στο ΘΕΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ 27/|/κΓ Μ…… ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΤΗ ΛΑΙ3ΆΙΝ Μέ τήν εύκαιρία τής έκπόνησης τής Μελέτης Επέκτασης Αναθεώρη- σης τού σχεδίου πόλεως Θεωρείται άπαραίτητη ή ένημέρωση τών πολι- τών σέ βασικά θέµατα πού θά άπα- σχολήσουν τήν μελέτη αλλά και θά έπηρεάσουν σέ μεγάλα Βαθμό τήν πόλη στο έγγύς µέλλον. Ενα τέτοιο θέµα είναι τό Πανεπι- στήµιο καί είδικότερα ή χωροθέτη- σή του. Η παιδεία καί είδικότερα ή άνω- τάτη έκπαίδευση είναι µία ύποδομή άπαραίτητη γιά τήν Ισορροπία όλό- κληρης τής κοινωνικής ζωής. Φυσικά αύτό δέν σηµαίνει ότι πρέπει νά έχει φυσική παρουσία παντού. θά πρέπει όμως γιά κάθε σηµείο τού δοµηµέ- νου καί κατοικημένου χώρου νά εί- ναι προσιτή άλλά καί συγχρόνως νά είναι καί πολιτιστικός άνακλαστή- ρας. Η άνώτατη έκπαίδευση. τό Πα- νεπιστήµιο δέν είναι µία άνεξάρτη- τη μονάδα παραγωγής και µετάδο- σης τής γνώσης άλλά µία βασική ύ- ποδοµή τής ανθρώπινης κοινωνικής κατοίκησης.Δέν είναι δυνατόν τό Πανεπιστήμιο νά µήν είναι δέκτης καί άποστολέας μηνυμάτων άπό καί πρός τό χώρο πού τό περιβάλλει. ό- πως δέν είναι δυνατόν να µήν έχει συµµετοχή στά γεγονότα πού δια- δραµατίζονται γύρω του. Τό Πανεπι- Του κ. ΘΕΟΦ. Κ. ΜΠΟΜΠΟΤΗ αρχιτέκτονα, υπεύθυνου της µελέτης επέκτασης-αναθεώ- ρησης του σχεδίου Λάρισας στήµιο είναι χώρος. πού έκτός άπό τήν άπονοµή τίτλων πού παρέχει. ά- ποτελεί άναπόσπαστο τμήμα τής εύρύτερης περιοχής καί ίδιαίτερα τής πόλης πού έδρεύει. συμμετέχει όργανικά στίς έμπειρίες καί στίς έ- νέργειες τής πόλης. Γιά νά γίνουν τά παραπάνω πραγ- µατικότητα δύο είναι τά βασικότερα σηµεία πού πρέπει νά άντιµετωπι- στούν. T6 πρώτο καί σημαντικότερα είναι 6 προγραµµατισμός λειτουρ- γίας τού πανεπιστημίου μέ έλαχι- στοποίηση τών στεγανών άνάµεσα σ' αυτό καί τήν κοινωνική ζωή τής πολιτείας. Κα! τό δεύτερο ή κατάλ- ληλη επιλογή τής φυσικής του χω- ροθέτησης. Τήν µελέτη βέβαια θά άπασχολήσει µόνο τό δεύτερο ση- μείο καί για τό λόγο αυτό πρέπει νά προκαθοριστούν τά µεγέθη έτσι ώ- στε νά υπάρχει σαφής είκόνα τού θέµατος.Τό όριακό λοιπόν μέγεθος γιά µία εύρυθµη λειτουργία τού Πα- νεπιστηµίου - καί αύτό έµπειρικά - βρίσκεται στούς 8.000 µέ 10.000 φοι- τητές. Πέραν αύτού τού άριθμού θά πρέπει νά άναζητηθεί ή δημιουργία άλλου -άνεξάρτητου- Πανεπιστη- µίου. Οί m6 συνηθισμένες έπιλογές χω- ροθέτησης νέων πανεπιστημιακών µονάδων γίνονται µέ βάση τήν άπο- κέντρωση. Η άποκέντρωση στή χώ- ρα μας είναι μία έννοια σχεδόν και- νούργια πού σέ όρισµένες περιπτώ- σεις και άναγκαία είναι καί άπαραί- τητη, όπως χαρακτηριστικά στίς πε- ριπτώσεις βιοµηχανίας. διάφορες ή όχλούσες λειτουργίες ή άκόμη καί ίδρύµατα πού έχουν άνάγκη άπο- συµφορηµένου περιβάλλοντος. Δυ- στυχώς όμως σάν καινούργια έννοια ή άποκέντρωση παρεξηγήθηκε άλ- λοτε σκόπιµα. άλλοτε τυχαία. Εχει δυστυχώς καί ή Λάρισα τέτοια δείγ- µατα παρεξήγησης π.χ. ή καταστρο- φή και 6 διωγµός τής Φαρανοράς πού ήταν ένα άπό τά βασικότερα ση- µεία κοινωνικών έπαφών καί συνάν- τησης όλων άνεξάρτητα τών κοινω- νικών τάξεων τής πόλης. T6 θέµα όµως τού Πανεπιστημίου είναι άρκετά σοβαρό καί δέν κατα- τάσσεται ούτε στίς άχλούσες καί ρυπογόνες βιοµηχανίες. ούτε στά νοσοκομειακά ίδρύµατα καί ούτε στίς δύσοσμες ψαραγορές. Είναι ά- παραίτητη ή χωροθέτησή του έντός τών τειχών τής πάλης. έκεί όπου ά- ναπτύσσονται οί σχέσεις πού είναι καί πολλές καί διάφορες έτσι ώστε νά έπηρεάζονται καί νά έπηρεάζουν τόν γενικότερο πανεπιστηµιακό χώρο. ο συσχετισµός µεταξύ έπι- στηµονικής γνώσης καί κοινωνικών σχέσεων έπιτυγχάνεται µόνο όταν ύπάρχει … µεταξύ πανεπιστη- µιακού χώρου καί πόλης Αν ρίξουµε µία µατιά στούς έλλη- νικούς πανεπιστηµιακούς χώρους θά διαπιστώσουµε δυστυχώς ότι ά- ποτελούν ξεχωριστές άνεξάρτητες «κοινωνίες- Τοποθετηµένοι τίς πε- ρισσότερες φορές στήν περιφέρεια τών πόλεων καί έκτός τών τειχών της όργανικής πόλης ζούν καί λει- τουργούν άνεξάρτητα χωρίς καµιά άπολύτως επαφή μέ τό δομηµένο περιβάλλον. Δέν είναι καθόλου τυχαίο τό γεγο- νός ότι κοινωνικές καί πολιτικές με- ταρρυθµίσεις καί έξεγέρσεις είχαν '΄ Σ σάν άφετηρία πανεπιστηµιακούς χώρους. πού ή φυσική τους έδρα ή- ταν µέσα στό δοµημένο ίστό τής πόλης. Χαρακτηριστικό παράδειγµα στή χώρα µας τό Πολυτεχνείο του 73. πού βρίσκεται στό κέντρο τής Α- θήνας καί πού έχει τήν δυνατότητα νά πληροφορεί καί νά πληροφορεί- ται. Τά ΚΑΤΕΕ τής Λάρισας είναι από τα πιό κοντινά δείγµατα άποκέντρω- µένου χώρου άνώτερης έκπαίδευ- σης. Ετσι τό µόνο πού κατορθώνεται σέ παρόµοιες περιπτώσεις είναι ή κάλυψη άπό πλευράς πόλης τών ά- ναγκών σπουδαστών και καθηγη- τών. τής φυσικής έπιβίωσης. Από παλιά ό όργανωµένος σχεδια- σμός τών χώρων έκπαίδευσης καί ή πολεοδοµική ένταξή τους (ίδίως τών πανεπιστηµιακών χώρων) έξυ- πηρετούσε καί έξυπηρετεί κάποια πολιτική ίδεολογία και σκοπιμότητα. Καί έδώ διαφωνούµε ριζικά µέ τούς άνεξάρτητους αύτόνοµους πανεπι- στηµιακούς χώρους τού τύπου «CAMPUS- καί φυσικά μέ τήν όποια- δήποτε ίδεολογία πού τούς έκφρα- ζει. Στήν πόλη τής Λάρισας ύπάρχουν χώροι πού µπορούν νά διατεθούν - πού φιλοξενούν σήµερα άλλες λει- τουργίες - ώστε νά σταµατήσει αύ- τάς ό ιδιωγµός- τών έκπαιδευτικών χώρων µακριά άπό τόν πολεοδομικό ίστό. μακριά άπό τό φυσικό του περι- βάλλον πού δέν είναι άλλο παρά ή i- δια ή πόλη. υιό ?Θ/κ3νΞ 981113

087_d_044.jpg

ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜ|ΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ;;/Μ;Γ)" ……%%ψ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΤΗ ΛΑ ΙΣΑ Μέ τήν εύκαιρία τής έκπόνησης τής Μελέτης Επέκτασης Αναθεώρη- σης τού σχεδίου πόλεως Θεωρείται απαραίτητη ή ένημέρωση τών πολι- τών σέ βασικά θέµατα πού θα απα- σχολήσουν τήν µελέτη άλλα καί Θα έπηρεασουν σέ µεγαλο θαυµα τήν πόλη στα έγγύς µέλλον. Ενα τέτοιο θέµα είναι τό Πανεπι- στήμιο καί είδικότερα ή χωροθέτη- σή του. Η παιδεία καί είδικότερα ή ανω- τότη έκπαίδευση είναι μία ύποδομή απαραίτητη για τήν Ισορροπία αλό- κληρης τής κοινωνικής ζωής. Φυσικα αύτό δέν σηµαίνει ότι πρέπει να έχει φυσική παρουσία παντού. θα πρέπει όµως για κάθε σηµείο τού δοµηµέ- νου καί κατοικημένσυ χώρου να εί- ναι προσιτή αλλά καί συγχρόνως να είναι καί πολιτιστικός ανακλαστή- ρας. Η ανώτατη έκπαίδευση. τό Πα- νεπιστήµιο δέν είναι µία ανεξαρτη- τη µονάδα παραγωγής και "τα… σης τής γνώσης αλλά µία βασική ύ- ποδοµή τής ανθρώπινης κοινωνικής κατοίκησης.Δέν είναι δυνατόν τό Πανεπιστήµιο να μήν είναι δέκτης καί αποστολέας μηνυµάτων από καί πρός τό χώρο πού τό περιβάλλει. ό- πως δέν είναι δυνατόν να µήν έχει συµµετοχή στα γεγονότα πού δια- δραµατίζονται γύρω του. Τα Πανεπι- Του κ. ΘΕΟΦ. Κ. ΜΠΟΜΠΟΤΗ αρχιτέκτονα, υπεύθυνου της µελέτης επέκτασης-αναθεώ- ρησης του σχεδίου Λάρισας στήµιο είναι χώρος. πού έκτός από τήν απονοµή τίτλων πού παρέχει. ά- ποτελεί αναπόσπαστο τμήµα τής εύρύτερης πε ιοχής καί ίδιαίτερα τής πόλης πο έδρεύει. συμμετέχει όργανικα στίς έµπειρίες καί στίς έ- νέργειες τής πόλης. Γ τα να γίνουν τα παραπάνω πραγ- µατικότητα δύο είναι τα βασικότερα σηµεία πού πρέπει να αντιµετωπι- στούν. Τό πρώτο καί σηµαντικότερο είναι ό προγραµµατισµός λειτουρ- ί γίος τού πανεπιστηµίου µέ έλαχι- στοποίηση τών στεγανών αναμεσα σ' αύτό καί τήν κοινωνική ζωή τής πολιτείας. Καί τό δεύτερο ή καταλ- ληλη επιλογή τής φυσικής του χω- ροθέτησης. Τήν µελέτη βέβαια θα απασχολήσει µόνο τα δεύτερο ση- µείο καί για τα λόγο αύτό πρέπει να προκαθοριστούν τα µεγέθη έτσι ώ- στε να ύπάρχει σαφής είκόνα τού θέµατος.Τό όριακό λοιπόν μέγεθος για µία εύρυθµη λειτουργία τού Πα- νεπιστηµίου - καί αύτό έµπειρικά - βρίσκεται στούς 8.000 µέ 10.000 φοι- τητές. Πέραν αύτού τού αριθµού θα πρέπει να αναζητηθεί ή δηµιουργία αλλου -ανεξαρτητου- Πανεπιστη- μίου. Οί πιό συνηθισμένες έπιλογές χω- ροθέτησης νέων πανεπιστημιακών µονάδων γίνονται µέ βαση τήν απο- κέντρωση. Η αποκέντρωση στή χώ- ρα µας είναι µία έννοια σχεδόν και… νούργια πού σέ ορισμένες περιπτώ- σεις και αναγκαία είναι καί απαραί- τητη. όπως χαρακτηριστικό στίς πε- ριπτώσεις βιοµηχανίας. διαφορες 1 όχλούσες λειτουργίες ή ακόµη καί ίδρύµατα πού έχουν ανάγκη απο- συµφορηµένου περιβάλλοντος. Δυ- στυχώς όµως σαν καινούργια έννοια ή αποκέντρωση παρεξηγήθηκε αλ- λοτε σκόπιμα. άλλοτε τυχαία. Εχει δυστυχώς καί ή Λαρισα τέτοια δείγ- µατα παρεξήγησης π.χ. ή καταστρο- φή και 6 διωγμός τής Φαρανοράς πού ήταν ένα από τα βασικότερα ση… µεία κοινωνικών έπαφών καί συναν- τησης όλων ανεξάρτητα τών κοινω- νικών τάξεων τής πόλης. Τό Θέµα όµως τού Πανεπιστηµίου είναι αρκετά σοβαρό καί δέν κατα- τάσσεται ούτε στίς όχλούσες καί ρυπογόνες βιομηχανίες. ούτε στα νοσοκοµειακά ίδρύµατα καί ούτε στίς δύσοσµες ψαραγορές. Είναι ά- παραίτητη ή χωροθέτησή του έντός τών τειχών τής πόλης. έκεί όπου α- ναπτύσσονται οί σχέσεις πού είναι καί πολλές καί διαφορες έτσι ώστε να έπηρεάζονται καί να έπηρεαζουν τόν γενικότερο πανεπιστημιακό χώρο. ο συσχετισµός µεταξύ έπι- στηµανικής γνώσης καί κοινωνικών σχέσεων έπιτυγχανπαι µόνα όταν από"… &… µεταξύ πανεπιστη- µιακού χώρου καί πόλης Αν ρίξουµε µία µατια στούς έλλη- νικούς πανεπιστηµιακούς χώρους θα διαπιστώσουµε δυστυχώς ότι α- ποτελσύν ξεχωριστές ανεξάρτητες ακοινωνίες- Τοποθετηµένοι τίς πε- ρισσότερες φορές στήν περιφέρεια τών πόλεων καί έκτός τών τειχών της όργανικής πόλης ζούν καί λει- τουργούν ανεξάρτητα χωρίς καµιά απολύτως έπαφή µέ τό δοµηµένο περιβαλλον. Δέν είναι καθόλου τυχαίο τό γεγο- νός ότι κοινωνικές καί πολιτικές µε- ταρρυθµίσεις καί έξεγέρσεις είχαν σαν αφετηρία πανεπιστημιακούς χώρους. πού ή φυσική τους έδρα ή- ταν µέσα στό δοµηµένο ίστό τής πόλης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στή χώρα µας τό Πολυτεχνείο τού 73. πού βρίσκεται στό κέντρο τής A- θήνας καί πού έχει τήν δυνατότητα να πληροφορεί καί να πληροφορεί- ται. Τα ΚΑΤΕΕ τής Λάρισας είναι από τα πιό κοντινά δείγµατα αποκεντρω- μένου χώρου ανώτερης έκπαίδευ- σης. Ετσι τα µόνο πού κατορθώνεται σέ παρόµοιες περιπτώσεις είναι ή κάλυψη από πλευράς πόλης τών α- ναγκών σπουδαστών και καθηγη- τών. τής φυσικής έπιβίωσης. Από παλια ό όργανωµένος σχεδια- σµός τών χώρων έκπαίδευσης καί ή πολεοδοµική ένταξή τους (ιδίως τών πανεπιστηµιακών χώρων) έξυ- πηρετούσε καί έξυπηρετεί καποια πολιτική ίδεολογία και σκοπιµότητα. Καί έδώ διαφωνούµε ριζικά µέ τους ανεξάρτητους αύτόνοµους πανεπι- στηµιακούς χώρους τού τύπου «CAMPUS- καί φυσικα µέ τήν όποια- δήποτε ίδεολογία πού τούς έκφρα- ζει. Στήν πόλη τής Λάρισας ύπάρχουν χώροι πού μπορούν να διατεθούν - πού φιλοξενούν σήμερα αλλες λει- τουργίες - ώστε να σταµατήσει ού… τός ό -διωγµός- τών έκπαιδευτικών χώρων µακριά από τόν πολεοδοµικό ίστό. µακριά από τα φυσικά του περι- βάλλον πού δέν είναι άλλο παρά η ί- δια ή πόλη. Η… 36|«3νΞ 981118

049_d_045.jpg

ΑΠΟ ΚΟΜΜΑ ΕΦΗΜΕΡ Ι ΔΑΣ " ΤΆΧΥΔ POD/IO}: " Ηµερομηνζα . ./?/.ΐΙ 1.489. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ : .-...- --. ...- Σελ-. . εγΝΕχιΖοιΝΤΑι οι Α.ΝπιΔΡΑΣΕιε ΠΑ TH Δ.Ε.. TOY πΑιΝΕπιιΣτΗιΜ=ιογ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ Ν.Ε.΄ΤΟΥ ΠΑΣ ΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡ|ΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Και µετά την προχθεσινή …ε- ' ξέλιξη, σύµφωνα με την οποια Θα υπάρξει εκπροσώπηση και του Δήμου Βόλου στη νέα δ-οι κοόσα Επιτροπή του Πανεπι- στηµίου Θεσσαλίας, που αρ? οτηκε με αιφνιδιαστικη από… a τση του υπουργού Παιδείας, την περασμένη ε6δοµάδα, οι Στενό"… από την1ίη"σ'ε7.Ιδα στην υποδάΘµιση διάσπαση και διάλυση του Πανεπιστημί ου Θεσσαλίας. Μεταξύ άλλων στην ανακοί ιωση…του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας αναφερω/Μι και τα εξής:… (la σηµερινά δηυοστευµατα του.τοπικοό τύπου δίνουν την εικόνα του τοπικού αναπληρω τη…υπουργσυ κ. Σούρλα να τρεχει από την πόρτα του 0- πουργού Παιδείας κ. Κοντό-. γιαννόπουλου, στην πόρτα της καδ' ύλην αρµόδιας υφυπου ' γου κ. Μπουρδάρα και να ζη- τά... ενηµέρωση επί ,του όλου Θέ.υατος( !) Η κατόπιν εορτής αυτή κα ταδίωξη διαλόγου» (έστω και στο προαναφερόµενο επί- πάω) και μάλιστα κάτω από την πίεση της γενικής κατα… κραυγής για τις επιλογές και τον χαρακτήρα της αντικατά- στασης της Δ.Ε. του Πανεπι- στηµιου ποσκαλεί εύλογα το εξης ερωτήµατα:' …-'Η ο τοπικός αν. υπουρ- νσς δεν υπολογίστηκε καθό- λου στις εσωτερικές κυΟερν ' τ'κες διαδικασίες και αποφά- σεις για ένα τόσο σοβαρό Βέ- …ι.ια, οπως αυτό της αντικατά- στασης της Δ.Ε. του ΠΑΝΕΠΙ ΣΤΗΜΙΟΥ θΕΣΣΑΛΙΑΣ, και σ:|νοι1€ηκε ως ααµελητέα πο- σοτητα». -΄Ι.-Ι καπελλώΘηκε παιχνιδι γενικότερων συσχε'΄ νόµων,. που επέδαλαν τη …'.υγ κεκριµ…ενη απόφαση µε συγ- κεκριµενα κριτηρια. πτη … αντιδράσεις στη Μαγιησία συ νεχίζονται αυτη τη φορά από τη Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας και το Δικηγορικό Σύλλογο Βόλου. γορικό Σύλλογο. Βόλου. Με ανακοινωση του το γρα- φείο τόπου της Νοµαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Μαγνησι' -Πάντως, έτσι ή NOIXTO: Και ζει: «ΠΟΙΟΣ, ο συνδετικός κρίκος που ενώσει την παλιά πορεία του ΤΙ, άραγε τά πολλών … αλλιώς, ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Α- η ανακοίνωση συνεχί- άραγε, Θα είναι . µε τη νέα Ιδρυματος; ΓΙΑ- σ"-…0ρρϊφ61κε με- επαινων» Το Guy. ας κατηγορεί τη Ν.Δ.… για ο" νακολουΘία των προεκλογικων και µετεκλογικών . της σχετικά με το Θεμα . Πανεπιστημίου και τόνιζει ό- τι η αντικατάσταση της πα- λαιάς Δ.Ε. µε τον τρόπο που έγινε οδηγεί αντικειμενικά Συνέχεια στην 11η σελίδα ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ Εξ άλλου,. ο Δικηγορικός Σύλλογος Βόλου διαρορτη;ε' ται για την απόφαση της ιεας του παιεπ.στηµιου η οποίο - όπως ωστε… c2 moxmvmnrl του — αν)… υ α απαράδεκτη αµ;τσ€ήτιισπ τις Θεσµοθετηµένης χωροταξικής σζ'ν9εσης πράξεών ... του…" κεκριµένο επιστημονικό bom- µικό που με την προεδρία του. Πρυτανη Λαζαρίδη έκανε πράξη το όραμα .του ΠΑΝΕ- ΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, εδωσε σάρκα και οστά στην ιδεα ενός σωστού και σοδα-… ρου Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδ…΄'……τ-ας ναι υπεράσπισε α- ποφασιστικά' "την ΕΝΟΤΗΤΑ, την ΟΡθΗ΄ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ και την ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ του; ΓΙΑΤΙ, άραγε, δεν ρωτή θηκε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΙΣ τοσο απο τους µέχρι προχθές διοικσυντες, όσο και από τους νεο- τοποθετηΘέντες (σύμφω- να με τις δηµόσιες δηλώσεις τους): ΓΙΑΤΙ, άραγε, η κυ- δερνηση πριµοδοτεί ουσιαστι- . κα τον ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟ του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ)" ΘΕΣ- ΣΑΛΙΑΣ, αφού προσχωρεϊ στη λογικη των φωτο - loop ρσπιων αναμεσα στα τέσσερα «γεωγραφικά µίτωπω της εσσαΛιας, ψάχνοντας να βρει . πανεπιστηµιακούς με κριτηριο» τον τόπο καταγω- γης τους: Και η ανακοίνωση καταλή΄' ya: «Τα ερωτηματικά αυτό" πα- ραµενουν και οι εξηγήσεις πο! πει να ειναι "άµεσες και να; φεις». ' και λειτουργικής διασθεωστς του πανεπιστηµίου Θεσσαλίας. Με την ίδια ανακοίνωση του ο Δικηγορικός Σύλλογος Βέλου ζητεί την ανάκληση της σχετικής απόφασης και π;οο €έ"ει: ‘0 Δ.Σ. Βόλου είναι σπα φασισµένος να προασπίσει το χωροταξικό και λειτουργικό σχεδιασµό του πανεπιστημίου θεσσαλίας που είνα θεσμοθε- τηµέτος και κρίνει αναγκαίο να προχωρήσουν µε γρηγορο ρυθµό οι διαδινασίες ολοκλή- ρωσης, συγκρότησης και λε.- τουργίαςπου µε δάση τις πα" ραπάνω επιλογές, ώστε αυτό τα γινει ενα συγχρονσ αυτο…: μο και αυτοδιοικούµενα ανώ- τατο εκπαιδευτικό ίδρυµα για να ανταποκριθεί στον ε- Θνικό του ρόλο. Και προς την κατευθυνση αυτή o Δικηγορ΄΄ι' κός Σύλλογος Βόλου δηλώνει ότι δα αγωνισθεί µαχητικά και ενεργά µε κάθε νόμιμο τρόπο:. - Ι 1…