ORG-ΚΟ

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-ΚΟ

Equivalent terms

ORG-ΚΟ

Associated terms

ORG-ΚΟ

5 Archival description results for ORG-ΚΟ

Only results directly related

013_d_023.jpg

'ΘΕΣΣΑΛΙΑ' Ημερομηνια.-..2..΄....!!9ξ:...ΈΞ?7 Ξι1 i 8 α …- η". »… να… ο.… ,… Δ…… ..,.…,. α…… …'… "Λένι: ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΚΚΕ: Ερωτιιµπτικι'ι .-" ...… για το Πανεπιστήµιο ΠΡΟΤΑΣΗ INflTlKHI .. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ! ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ "τα αιτήματα που αφορούν τα Πανεπ:στήμ;ο Θεπαλί=ς μα- ςι µε τα οξύτστο ι'.;οδλήματα της Πα…σΜμ.ας ΚΟ; Διαταρα- Με…" &π:ι|δευσης ειναι α- ν:γναίο να αποτιΜοαυν "στα αµεσα: προτεραιότητας και ωα.γ:ία ανν-ιν… - Ova-Han uh: Optic-m: της τοπικής αυτα- Owl-norm, των μαζών φορέων… όλων των "ιωνικών οργανα. "ων της περιοχής». τον…… οι ανακοίνωσή της n Ηφαιστία… Όντα… Μαγνησίας του …. με αµα»… τα δηλώσεις τω παπύρου της αιωνα)": cm- τµαπής τον ΠανιωστωΙσυ "ο ανάσα. εισαστφσ. n Ν.:. του ΚΚΕ "αλ.αζσντας τα ΜΜΜ-αμ… ι, Μαρια… τον"… τα πω… I. Χωρίς ΜΜΜ… η δήλω- cn του παιδιων τας σε. ότι κίνα δυνατα n έναρξη λιταυα για: του navcmorwlou emoti- λίας μέσα στα Η" αντιιό… τις πρσ€Ηάθτ1ς όλων όσοι Ν- λαυν επ τέλους να δουν τα Πα- νςπτοτήµτο να γινεται ΠβσΥΠΦ τ-ι0τπτ=. θα πρέπει. όµως, να υπόσωµα ότι µετά από τόσα …… σπα…" ακόμα στα "&…" των πρσ…ιων και ων δ.αιπρ…ων, …… να Μι ια Gnu-0:! καµµια "γατα… "αν…" του Μου""… Πω. "ως. Ο. είναι γεγονός ότι. παρά τις Μιας προσπαθω"; της ι. Ε…. n "µια του "απ…… µι… ("καλως αυτή…" μι- α… τώρα και "για…"-ω .… εξαρτηθεί και στο μέλλον από τα πλαίσια της οικονοµικής. "- ποΜντικής και γενικότερης ammo: m: "καπως. …. τή σιρ;ως Η πολιτική "να που "τα σε οµι'σΜπωπ την πισω 6606 που διαπερνά… τις θηλά- σςς του . Μ…… ν:α τη Μ "αι-Μαι… του νηονΜ1σν flu} Μιας. Και µάλΜσ Όταν αι δ… λάβα": αν": γίνονται οι µια ι- παή που ολόκληρη " Πανκ…- στΜιαή ΚοινΜ'Πΐα κινητών" ται, που οι δαπάνες για την …; ΄'8'1ΡΓΗσρψΝσω' αν σπορ…. :… :"… ανασα. η… ηρυ. αναγκαζαντει » του ιΜιοΙµστκ των Απ:τα"… Ιδρυμάτων. ' ΄ 3. Αλλά και σωστα unknown Mu It. Λοζσο|σπ µένουν ΄Ησλλά ερωτήµατα σΜγ…τσ. Γ:α πα- σάδων…" . - που; ζ|νΟι οι ιναΜακτ:κις "ισως για άνυυζη Μι…ννγΝς των πρώτων Ματ… ων new ΠιοΤΌµ|Ου οσοι": "ναι… και…" ότι το πρώπν κυριο… Πακιστάν του και ή "Φωκαίας… αποσα- µΛ για… δεν "…με… να ι! ναι έτσι… να ιιλοζςνΜσυν na- ν:…σ…α;οκκ δρασ…ρ.ατππς …… το ε…νσ "Μάταια… -— T: θα γινει ως τη Μέγα… των φοιτητών… µε δάδα-µι… την οξύτητα του "αθλήµατος σε πόλις. Μου & και όπου τα; λειτουργούν Ανώτατα: και Μάντσα: αυλές-, Πως θα noo- στατι'.'τσύν οι" και…" και οι οτια…νο΄ι ιΒ.ωτπΜς ιατρι- nice καγοζ6μιναι συµπολίτη μια απ' την αναµενόµενη µια" για… 61… των αγαπάω… - I: …… Μουσική θα στην να! σ αναπνω τον πανεπ- στημιου θεσσαλικ σ' ένα πλή- οις Ham-Mm. τα Yoko luv- τριιό τας ιώρας. όπως ενώ… o κ. Λσζσρ|δπς, µε σαι…τ:αδ πληθυσµό που θα µας… τς 15 πλω": Γιατι, "& γ|ν:τοι τόσο πυκνής αναφορά οι Inl- µια nou onoxrfi'rucv µέσα στον ιστό της πόλης… 660030- "ται… ια n Μακαρι! νύξη γιΡ την αξισπαΜυΛ τον Κωστο- ncaov Γωανσύλα. nou αποτελει … lam/051A bacon µέσα στο Πολιαδοµπδ Συγκρότηµα Βο- Μν '- N. |ων|ας. δουν µπορεί "Μ…… ν' αναπτυχθεί το Πα….σ'-Λμ.α; θαυµα… στι n Δ.ε. τον Πα- νικοτπμ|αυ ΚσσοΜσς tux Int“. να "ΜΜΜ"! "ωρα και Μπακ/να απέναντι σ' αυτο και … αλλα ιΜΝΔτο, nou απασχολούν ταν και… για)…» πις…αεριακής µας… Η "Μο…: c- vnptpwn αν… Μορώ…" να αντικαταστήσει την τσιτ'κή mo '.…ιΚΗς «…και»… που κι- ; δι!βιολόγΠΨ6 σωΜυΗ| Μπι . Μικρα και τον [Καταπατή- µιαν. ""-13,73. ' :. Λ.. Σπιοπµα|ναυμα τον «…. να εµπλοκής τ6ς΄νπ…σπς τον Πα…ι…8συ -Νσοαλ|ας ως σκοπιµότητες της monum- κής µια…… Μόν τέτοια εξ! λ:ζπ θα αν… σου…… για την παρι…|=΄.…τΜ …. Πακ-γ…πµ|συ και οι ευθύνες όσων …'ν'ι………. cow ωραια". O' λαός της τις μονής µας δεν π…"… ν' & "και ίιω…πΜ ναι…… όπως απο της τοποθέτησης ταξ πνσκ!Μς «πα……ω… Μω- λ|ας» στα "τα… Ποσοστά"… … |σια'ύρα nov οι απόσταση λιγων µαµα… υπάγονταν " που ιωνική “capo τον κ. Π……- δρίου. 5… To ΚΚΕ πιστεύω ότι σ' ο… τήν οπαδός την κρ|σιµπ ώρα (Η σαν…… n κινπτοΓ.οιπσπ & »… των κοινωνιών ια. πολυ τών δυνάµεων της πιριοκΉς MC wt στα", v‘ αθώο… η Μι- του"… … ΠοΉ…ανΐσν …- αα στα 1983. αφού … πως… µου… όλες οι απαραίτητα πρώτιστα"… κι επιλεγούν µε. "θα…" ιναλλσιτπς λέπια για αυγκικριμΔνα σύντομα που… ναό διάστηµα. µέσα από να γόνιµο και ανακτά δ.όΜγο. Πα µαλληλα, ι|να: σπαραΙ…τσ να &αοφαλιστιΙ ότι rum“ θα λιιτανργήΜι (να σύγχρονα και 6ψΜαΜ ι5 Πα…:ωω α. που Ο' ανναπσψξνιτα: στις "εαν ως αηα.τήος;ς της επιστήμης και τας των"; π=οσανατολι… αιώνα στην mum-amen νων a. να…ζ.αιών αναγκών της η:- αιΜς µαι … "ΜΜΜ". …η Χώρας. . n: µια πιο…" nou τα noo- ο…… της Πα.δε|ας απαιτούν naval-(6 ΙοΜΜρΟ. "να ανα για… τα αιτήµατα πσ΄υ αοοοούν 9o Πανεπιστήμιο "παλιος. .… ζ! µε τα οξύτατα ΗρΜ)Μ… πα…τ6αΟα;ας κα. δαπανά)"- μ'ος “now-(vane, v' amorou- oow στα" ο"… "ασπρο Φ- …τ=ς και στα"… ιν…ιιΛς o- γωνια ως ΒσΜς της Τι. των µαζικών σα…… …… τυν να νυν-.ών οµγσώα… της Η:- σ…οΜς μας. Η κε, ……σ|ας τον πε Θα Μπριζ… α όλες της u; δυναµιις µια τα… προ …ωαθισ και Ο' αναλάβω στα… " "Μπουλ!"- .4' Η"; ..…

01_A_G_103_159_036_037.pdf

.Α!60!ΔΤΚΚ ΚΔ "ΠΔΣ χα.ρακΉΜ8. ' … … (Άννα ετσι" έκανα τη! εως…! Σχεδίου - Ξυλ=π€Ώι'Μ µµ κ.... …,. - ., ., , ,, ΐδαψΜα) καί. ιχυιπΜ'ιτω …… - 'Ο α(60Μ…τικόκ Μας «τω………Μ………ό,2€Ρ τά…) !ϊφί5ςι,κω, καµ;α΄τ… .μέ.….κρώμι- Τα .,Μ€΄ α…… και "αυγά 6.134 Τά"… τα?» χρ…ετ6Ρα, Αλεξ .Λλα61'ικαόΔ 6χκον)Α "… ιός… 18) ξεκί- Μ5. Χάνα… τό ενν1αίριαε.…βΛχΜότων, αφωψΡ&ςεται…ΜςΗ)Μ των Μο…… κατά…" 9436 "ή… φαί τον µέ……ατατοίφ…τώ Κ€Ωάϊ…αθο.:9 να… του καλ- .χιΤέζχνα ,ο] όξωνΜ;τ…ώτα' δ:ια.τ6& µέ…:τξ… Χαξρ.€τ.Μ τα' άΜΤέλέ%α Στά]…τικΜ Μπρους… &- κατηΡει ο; :… … έκανε.… ω?…µΒ &πΏκ6µα .ΉαΡακολωΜ … «αξίωμα κα µας… µας. …. τόν Κα…-ταν" να' ποτάµι τη" &ετΘο… υ…. …&θνι'κ€5 να αη…τ…ψα… τά µας: τού καµπάνα τα» &… μιναρέ. Αίώώεταιζ…ταω΄ «& ξανά τό χέρι ως. χάραξε. "Η "υγεία των εργαλείων ……" πάντοτε. ια ανακτά… & τα' τρεµο…αψα τού "για… με" ζωηενι΄ Τά έγραψα 66… "& καθά. Κάτι ζωντανό κατά εξεµ'66τ… Μπρος-τα' ι;τ4 µάτια τω.'Οταν & γραψω (imam. 6… τα'» ψυχωτικά … τα ϊετίξκ …… πό άθοτέλςψα , αψα&νρμ'να; c'm' & όνψιωργΜ…δρψ ;… μπορεί ώ… δοκψά6€ι nil aniéunké …. Με) τον" Μ6Φές€ι Θα &…» χψκτΛ%ς… Θα δε? το' Μάιο Βαντέ ό" τή φορεσιά των χρωµάτων πού είπε: Θεέ] Θεωρώ. Από, ά6κκτικΐ>) καΌαξο΄ ΠΡο€ΦέςετΜ µέ τά λυγε€ά8α τους…. ενω… τω "τα" …… τωκι'φατα' το.)… Μ…… ,…΄>τιζ καθά ως .… Μάρκ… αγά»… …. Μάικ ό κόψω τού χφά…:Τ6 Ήα3ξο και Τό &εα?ο-ιΉ 9661 Μ !? Μη τος &…1&5 ]… άΝιΤζό€6η … & ε…8…λαµ τζιν δύο …… (Μ…… ……µά…µπό …… άν το: χψκ…,'Μ' τό… Με… από :… φωτεινό &"… δλ6ηηιΔ κλαπ… 8εΧπΘ€ωόπω τόνων …ή … τω. Μ΄ Ντου) &; Θ΄ άποδω6ει Μ……» τα: ψ……β?ό θα «κβο… … τη φωνα… µ…… τα α……) Με… τό χρωµα ενώ χαχα ΕΞ 1'6 meocré τω…,Ξ εκ0Μ€ι … Με θα…" τω && γεύµα το; χαρακτικά &"… Μπορει δέ χέρια αξιοο των… να …… µ' όχι τα χξ…Ήατα τη] 'ιριδο3…2΄ξξ µεταφέρω ………φΡα…ω Καπ Hut-$6 αοο΄6ήα6µα από Μα…… θανάςχ…ο Ζαν6κΡ…Κό mm Tm τα… σας»… &"… &»… βαθύτατα 6046) ,οι" …ο… Τον ένα αν… Τοτξ €…΄ΜΡώ '.« Μπογο6μεδάγαΜτώοπτακ 166) τα…) Κ… τά χρώµατα άυλα… Μας µέ το'… Η…» τοπ γυµνοί κι' άποδώωυµε &… ή διαβούν"… «:… ………ε….τ6 Με… >…) δον παύει &… Μελάνι όταν ι? φαν] 6ου πυρος… με"… τω τα' χρώµατά τκ5,'λ…Μγει ξ) Ψ…Μ…΄ &… Μίδα 616 …-τ.ο..€…Βε…5…1Ώ;πς αλλά- & ξ-'Ξωψχ€ΒΩέι…Μ… µαζεµένο - . … ξλΏρι-… ,Ο΄α΄Μ-δέ'ιΞ.ει…δχα…1ά-.χ€ψγ.ατς…τΞ& 321666 . Ή κά…-.π,µω…πώ,ω &- .ΦΜγε…-…' Ώ,΄α19Λ4ΜΏ€Μι&€Ό:Ήέ%κ 6..ΜΒ!έξΜµώ΄…τ…α΄..€ξλ%ψέΜα;αόώ.ς;…5.53. Βάλα66α' …'ςάΥΜ&ετΜ .. Μ…… …… ωΜ1&…Θώψµψ - .; κΜτ…επε. κοΜ.6……δέ..&άψ.ρλτε……ωά…µµ….» .. …. .. ….» - … ΄ Μ 1343: άδειο.… .- …'.- … "… .6ςΜα΄ && ενώ… φυλή επι ' λο|- … -… Δ' -- - - . . . . . g? Δα'»α…ΡψΜα ., . … , . , . : . . . ‘ …ωκκ,ιγα,.;ι.ιυπ Ε , … . , " Η. " .. , Γ' . λ .… ….….; …τ…… Μ&χ33 :; . …υ &) ΄ .… ;. ! ν … ιμπν; ."" . ψ.Δ"ι…΄ΐτΤ. ' ,,» . 2555. . ' ΄ . . |, . Ν ' …'… '΄ " " ."? των !! η»: » . »… . ι"; & Εν…. . « Ι.. .… ." πως:… οσον-ιαΜΐ>ΙΛ…τγ … moi ’-‘-. », ,… . . :… τη. . . … … €.. .Η)! Ό :?" ι. π: …'.-'ΐ …. ,"??? " ] "Γ α'.? ? ,. ';ιήτ'.: . "Τ ," Μι " ' &!!!» ΄" |?" " ; .… & " . > .! ή . . " . : Η η… … ., ι" . ι: &… [ ", ο '….……ιΒ……:΄ . !…"… #Ψ=-'+4…. . ζ ; ψ………4-……ψ …;µ………=… ……ω…. -- …;… µ…… απ…-…… .c:£32.41. -- ΄ (… ' ; . … » . "& & Η ' , , . ί . ' . , » . .:?»α;…Ψ,ω…ζ… -;ι.1....….. .. ….»Ξι. …;.=.:::..-. ως? . '. ! , # :… "! :! Ξ. 4ΈΐΞ…9 .Ω,'ι . .…Ω1-……αω……;……Ω………:…… Δ……- .ξ…Τ%…-;--…μ ;."…--9…ω.…ΔΘ.©;- # | η - > …κι» ..…Ν…………:.…µ …! -.-»… ..κ…&Μ;::…νυΜ.ς… …'-κ-…-… ωμζΩτΑ.-;' ΄ …-.π;&……………ιµ' Νιάτα-… :… -……..-.έ-.;…π Η»… .… .Α=-ξΞ-'3Α΄. ο… . - µµ"… …'…'Δ -…….π.………=…'……Δ.'ι;… -΄ -……………π & ».. &… ΚΟ… . - Μέ' ------ Ώ|Ι ' |" *, ΄΄

01_A_G_928_24_001_005.pdf

APIG. 725 …… 26 OKT. '77 A m. 22 , . ;" ΄ .? … …' | ! …» ‘MAKInAz πεί… …, εξ' : ξ …… ν……" MAIAZIA … Ή; '- ; .… …;, "Η…" . - … … % " "A mm Puma _ p .…" το και…"… …. - - :… mnPEMA-nuvnnBEP ' "Ετος 280 Τεύχος 725 26 'Oxmvflpiou — 8 Noequiou 1977 ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ το ΣΗΜΕΙΩΜΑ TOY EKADTH ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: ΕΞΏΦΥ-ΜΟ 'Ενα εντυπωσιακό πλεκτό από τη συλλο- γή μος, που ea Βρείτε στίς σελίδες µόδας. Φωτογραφία: Ευσταθία Ναυπλιώτου, 76 ΜΑΤΙ ΝΑΙΝΟΥιΡ!ΓΙΟ: ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ-ΠΟΥΛΟΒΕΡ: ΙΚο=µψα καί πρακτικό σπορ σύνολο προτείνουν oi "Ιταλοί μαίτρ. I32 ΠΛΕΚΤΑ TOY XEIMQNA: Διαλεψιµέ'να γιο σάς. ΟΜΟΡΦΙΑ 138 ΜΑιΚ|ιΓΙΑΖ '78: "Ανταύγειες και αρώματα στο πρόσωπο. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ 87 ΤΟΣΕΣ |ΠΟ|ιΚΙιΛ|Ε|Σ ΜΕ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ: Συνταγές. 92 ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΟ ΝΤΥΣ|.ΜιΟ: Ξεσηκώστε το. γιά να paws": μόνη σας τα µοντέλα πού σας ταιριάζουν. 96 ΓΥΝΑΙΚΑ…- |ΔΕιΕιΣ: Oi σελίδες με τίς χρήσιµες συμβουλές. 115 ΦΤΙΑΞΤΕ TO IHVE‘PI‘BOAI ΣΑΣ: Κήπος. 120 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: 'H είικόνα τής αποχής μας. 124 IMH ΨΩΝ|ΖιΕιΤΕ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ MATIAI Το ΚΕιΠΕίΚ δίνει µερι- κές δασικές ουμδουλες. ΘΕΜΑΤΑ | Z'AIPANITA ΧΡΟΝΙΑ ΠιΡΟΣΦΟΠΑΣ: T00 Κίτσου Μακρή. για τή … διάσωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. 22 ΦΙιΝιΛΑιΝΔΕΖΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: Μίλησον για τα πρα6λήματα τής χώρας τους. 23 ΟΧΙ ιΠ|Α Α'ΝΑ-ΜΟΡΦΩΤΗΡΙΑ! Mld αµερικανική é‘ralpia νοµικών -ανα.λαµ66νει την υπεράσπιση ανηλίκων κατηγορουµένων. 24 H ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΠΗιΚΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ: Ti uno- ρούµε νο προσφέρουμε στο παιδιά. 26 H ιΚΑΡΟΛΙ|ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕ: 'Αρραι6ωνιοοτηκε έναν κοινό θνητό. 28 O ΛΟΓ|ιΚΟΣ ιΠ.ΑμΑΛοΠοΣ ΙΟΝΕ;ΣΚΟ: Με οι:-Ζήτηση. 31 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ =ΣΥΜ|Π…ΟΣ|Ο» ΠΟΥ El-Fl-E ΠΟΛΛΑ: Συ- ζήτηση; για το µέλλον τής δημοκρατίας. 32 ΣΤΑ 90 ΤΗΣ… ΑΚΟΜΗ ΣΤ|ιΣ ΕιΠΑ'ΛΞΕ|Σ: 'Η Σουζάνα Παναγο. ασύλου. ουινιδιοικτήτρια τής «HBH». 39 AYTH ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ: 'H «θετική» γυναίκα. 4-4 TA XIPQMATIZTA ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ IKEMI'I ΕΚ: το χρώµα κυριαρχεί. 47 NB OWVMAN: ‘H αγαπηµένη τοι'ι Μπέργκµαν. 52 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ KAI ZQH: Στο έργο του ιΜπου'Ζιανη. 56 BOTA'N'OOEPAIHEIA: '0 σημερινός άνθρωπος στρέφεται καί πο… λι στο Βότανα με τίς θεραπευτικές Ιδιότητες. 62 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ lKOZIMHMATA: Τής εποχής µας. 68 TO BANE EAINAPXETAI: Που οφείλεται ιή επιστροφή; 144 ΕΠΙΠΛΑ ΑΛΒΑΡ Α|ΝΤΟ ΣΤΟ ΖΑ|Π|ΠΕ|Ο: Σχεδιασµένο από το διάσηµο Φινλανδό αρχιτέκτονα. 182 Σ|ιΓΟΥΡΕ|Σ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ: Για τίς γυναίκες όδηιγούς. 190 'ΚΑΤ'ΑιΡΓΗι΄ΣΤΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ: Θ' αποκτήσετε ή σε διατηρήσετε τιή σιλουέτα σας. χωρίς νο «newborn-an. I92 ΠΟΣΟ ΑΛΛιΑΞΕ Η ΖΩΗ ΜΑΣ: Οί αναγνώστες επισημαίνουν. ΡΟΥΜΠΡ|ΚΕΣ 4 ΄Από δώ κι από κεί. 8 "Ακούω καί Βλέπετε. I2 Χρονογράφημα. 14 τα σύκα-σύκα. I26 Το µενού. I72 Νεες κοπέλλιες. 176 Ένας άντρας µεταξύ µας. 179 Πνευματικο παιχνίδια. 198 "Αγαπητή «Ir-u- ναίκοπ. 210 Μι.λοι'ιν τ' αστρα. ΑΝΑΤΝΩΣΜΑΤΑ 148 Μια αλληλογραφία (αίαθ. νου8έ.λα). 160 Επικίνδυνες γνωριµίες ('Α-στυν. διήγηµα). 202 'Η πράσινη σκιά (Aloe. μυθιστόρημα). "Αν... Τα οσα παραινετικά έγραφα στο προηγούμενο τεύχος για τίς γυναίκες έκλογιείς καί έκλόγιμες, πού πρέπει να κινητοποιη- θούν, για να δικαιολογήσουν τήν κατάκτηση τής ψήφου καί το δικαίωμα να εκπροσωπούν το 500) o περίπου τού εκλογικού σώ- ματος στή Βουλή, το είδα περίπου όµοια στο χρονογράφηιμα τής κ. 'Ελένης Βλάχου στήν ι«ιΚωθήµειρινή» τής 9ης τρέχοντος. "Οχι ότι ή εκλεκτή |ο*ηµ.οσι=ογράκρας καί συνάδελφος έκδότις είδε τό... αριστούργημά μου στή ωΓυναίκα» κι έπιασε τήν Πδέα. Προς Θεού, τέτοιο πράμα. "Αλλωστε, το περιοδικό μας κυκλοφόρησε τρείς μέρες αργότερα, στίς 12 τού ίδίου μηνός. M’ Με λοιπον πρέπει να συμπεράνουµε ότι γενική είναι ή απορία, γιατί οί 'Ελληνίιδες µε τα τόσα αίτήματά τους για συµ- μετοχή στα κοινά, με τίς τόσες κινητοποιήσεις για απελευθέρωση από το |ζιυγο τών ανδρών, τώρα πού τούς δίνεται ή εύκαιρία, κα- ταιθέτουν τα όπλα καί τούς αφήνουν ν' αλωνίζουν μέσα στή Βου- λή. Καί νά τώρα, έξ οίκείιων το Θέλη: «Ούτε ένα γράµμα δεν έχει φθάσει στήν εφημερίδα, γράφει ή κ. Βλάχου, πού ν΄ ασχολείται µε τή γυναικεία παρουσία µε τήν Εκλογική αναμέτρηση.. Ούτε μια οπαιδιος δεν ήρθε να προδάλει κάποια ύποψήφια. "Αν οί έκλιογες έπρό'κειτο να λά6ουν χώρα σέ κάποιο μακρινό πλανήτη, δεν θα ύπήρχε μεγαλύτερη αδιαφορία», Καί, παρακάτω, παραθέτει συγκλονιστικούς αριθµούς για τήν εκλογική δύναμη τών γυναικών, πού οπερτερούν μάλιστα αύτών τών ά)Θλίίων ανδρών οί οποίοι, ενώ είναι μειοψηφία, κρατούν ολη τήν τράπουλα στα χέρια τους. Καί τα σπαθιά δικά τους καί οί 6αλοδες καί το δύο το καλο καί το ιδέκα το καλό. Κρατήστε λοιπον τήν αναπνοή σας, ιδια6άζοντας αύτή τήν παράγραφο πού εμπεριέ- χεται στο ίδιο χρονογράφηµ.α: «Στίς 20 Νοεµ6ρίου θα ψηφίσουν ή πιο σωστά Θα έχουν τή δυνατότητα να ψηφίσουν, διότι είναι έγγεγραμμένες στούς έκλ-ο- γικούς καταλόγους, 3.197.631 γυναίκες, περίπου έξι χιλιάδες περισσότερες από τούς 8.191 .624 εγγεγραμμένους άνδρες». Α… πιο ύπερ6αίνει κάθε οριο. Κι εγώ πού το διά6ασα αίσθά- νοµαι τώρα να τμειονεκτώ μια καί "δεν το ήξερα. Καί κάθομαι καί συλλογιί1ζομαι πόσα λιγότερα δεινά θα τρά6αγε αυτος & τόπο-ς, ή "Ελλάδα μας κι & λαός της, άν... "Αν οί γυναίκες με τήν εύφυία πού τίς διακρίνει καί μέ τή θε- τική αντί-λήψη πού έχουν καί στα δυσκολότερα τών πραγµάτων, μετείχαν στα κοινά κι &ναλά'μ6αναν δηµόσιους τομείς στούς δ- ποίους οί άνδρες το κάνουν θάλασσα... "Αν, ένα τή ύπο|θέσει, είχαμε γυναίκα ύπουργιο τών Κοινωνι- κών 'Υπηρεισιών! Ποιός άλλος, παρα ή γυναίκα μπορεί να νοιώ- σει τον ανθρώπινο πόνο κι έχει τον τρόπο να τον απαλύνει; "Av, όχι ύπουργό, αλλά ύφυπουργ.ο τού 'Ε'μπορίου, είχαμε γυ- ναίκα! Φό6ος καί τρόμος στήν πιάτσα: («Για έλα δώ, κύριε έμπο- ρα, πού µού κάνεις ψεύτικες ΄έκπτώσιεις». «Για έλα 'διώ, κύριε χα- σάπή, πού µοι") πουλάς σάπια κρέατα. Θα σε 6άλω να τα φας έσύ, για να καταλ-ά6εις». Καί ούτω καθεξής.… "Αν είχαμε γυναίκες οπουργιο καί ύφυπουργιο τής Παιδείας, πό- σο αύτος & τομέας θα είχε φτάσει στα ανώτατα επίπεδα! Μήπως &… τή μάνα μας δεν έχουμε μάθει τήν πρώτη άλφα6ήτα; Ποιός άνδρας, παρά "ή γυναίκα μπορεί να καταλά6ει τήν ψυχολογία τοι") παιδιού; Αύτή να το 6οη!θιήσει πραγματικά στα πρώτα δήματά του για τή Γνώση κι αύτή έχει τον τρόπο να το ποιδ'ηγετήσει στον κακοτράχαλο ιάνή'φ-ορο τής ανώτερης Παιδείας. Να είναι, λέτε, μόνο αύτοί οί τομείς στούς οποίους ή γυναίκα μπορεί να προσφέρει απ' τα απέραντα αποθέματα τής εύψυχίας τ ς; ηΚάποτε, στήν αύγή τών α'ίώνων πού το ανθρώπινο είδος συνει- δητοποίησε τήν παρουσία του c’ αύ'τον τον πλανήτη, επικρατούσε το καθεστώς τής μητριαρχ'ί.ας. Καιρος είναι νοµίζω, ν, ανακτήσει ή γυναίκα ένα µέρος απ τα δικαιώματά της. "Ενα μέρος, είπα... Ε. ΤερΖόπουλος 3 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ 4o XPONIA ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΄Εργο ζωής έκανε 6 Κίτσος Μακρής τήν παράδοση τού Πηλίου και τή συντήρησή της, συμπληρώνοντας εφέτος τέσσερις μεστες δεκαετίες μελέτης καί έρευνας πάνω σε όλες τις μορφές τής λαϊκής μας τέχνης. 16 πρεπε να ζού|σ-ατε στο Βόλο γύρω στο ’55. Μετά τούς σεισμούς. "Οπου, γιά v’ ανοίξουν δρόμους, έδεναν 15 ένα χον- τα "συρματόσχοινο κάτι αρχοντικά γεµάτα άπό τοιχογραφίες, ξυλόγλυπτα, φεγγίτες καί άλλα άριστου…ργήμιατα. Τά τρά6αγε μια µπουλντό|ζα καί τα διέλυε. "Οχι ένα, ή δύο ή τρία, ή δέκα… 'Ο σεισµός άπλώς έπιτάχ=υνε το ρυθµό τής καταστροφής. Για- τί ή καταστροφή καί πιριουπήρχε τών σει- σμών… καί συνεχίστηκε μετά...». 'H χαρακτηριστική περιγραφή 6156101- σµένων καί άινεύ|θυνων ιένεργειών, πού μας έχουν στοιχίσει τήν ιάνεπανόρθωτη κατα- στροφή άΙμέτιρητων θησαυρών τής λαϊκής πολιτιστικής μας κληρονομιάς, άνήκει στον K1100 Μακρή. Τον άνθρωπο, πού έκανε έργο |ζωής τή συντήρηση καί διάσωση τής λαϊκής τέχνης καί παραδόσεως γενικά καί τής πηλ'ιορείτικης είδικόίτερα. Σαράντα χρόνια (1937—1977) προσ- φοράς στή διαφύλαξη τών στοιχείων, πού συνθέτουν τή συνοπτική ίστοριία τού έ- θνους, κλείνει εφέτος & μεγάλος «λαογρά- φος. Χρόνια γεμάτα μόχθο,-άντιξοότητες ύπιοκειμενικες καί άντικειμενικ…έ.ς, διω- γμούς. Άλλα .καί μελέτες καί έρευνες μο- ναδικές πάνω σε όλες τίς µορφές ΄-χωρίς έξαι΄ιρεοη- τής λαϊκής καλλιτεχνικής έκ- φιρ'ά'σεως: στή "ζωγραφική, αρχιτεκτονική, γλυπτική, ύφαντική,, |ξυλογλυπτική, κερα- μική, ενδυμασία καί άλλα. Καί & αύτά, άπο προσωπική πρωτο6ουλία. Με μοναδικό κίνητρο το πάθος του γιά κάθε τι, πού Βγήκε από τα χέρια τού άγνού λα-'ικού καλ- λιτέχνη: Τυπώνοντας 10‘1 συμπεράσματα τής δουλειάς του -έχει γράψει περισσότε- ρ'α άπο είκοσι 6ι6λία καί δεκάδες άρθρα- από Κυριακή σε Κυριακή στο τυπογραφείο τού πατέρα του στο Βόλο, μια καί τήν ύ- 116101117] έΘδο|μά|δα, το τυπογραφείο δού- λευε τίς έμποιριικές παραγγελίες. Καί &- κό'µ..η, χωρίς τήν παραμικρή κρατική συµ- παράσταση. Με εξαίρεση 20.000 δρχ., πού τού παραχωρήθηκαν στή διάρκεια τών σει- σμών. -- Να σας ιπώ. ”Evin είµαι εύχαρ=ιστημέ- νος, όταν δέν μ' έμπαδίζου.ν στο έργο μου. Δέν φτάνουν οί φιλοδοξίες μου μέχρι τού νά με συμπαραστέκονται, λέει. Κι" όταν παρατηρώ, ότι μια τέτοια ιδή- λωση, κ…ρύδει πολλή πίκρα, δεν διστάζει νά ξιεδ.ι-αίλύνει τή σκέψη του. …Μά, δυστυ.χώς."Οταν & πρώτος, πού διώ- χτηκε στήν έπταετία από τον ,Οιριγαν…ισ-μο Χειροτεχνίας, ήμουν ενώ; - Γιατί τάδωλαν είδικά µε σας; — K011’ αρχήν, γιατί ήµουν καλος ύπάλ- ληλος, πράγµα, πού δημιούργησε θέμα... εξοντώσεώς μου! K1’ έπειτα, γιατί, όπως συμβαίνει παντού, διάφορα άεργα πλουσι- όπαιδα ήθελαν να κάνουν το λάτιρη τής λαϊκής τέχνης ίσως καί τον Μαικήνα της. 'Η ύπαρξη ή δική μου δέδαια στο Πήλιο, κατά κάποιον τρόπο, τούς έδενε 101 χέρια. Γι αύτο κι ένας 0171’ αύτούς, καί το λέω μέ πλήρη εύΘύνιη τών νομικών συνεπειών, νομαρχ-ι'α'κος σύμδουλος τότε, τής δικτατο- ρίας, φρόντισε 1101 0101x111) καί μέ έμμεση προσπάθεια, να ιέξοντωθώ καί φυσικά... Το 1974, αμέσως μετά τή μεταπολίτευ- ση ο Κίτσος Μακρής έπανήλ|θε |στον Ε- …… 10107101111000 'Ελληνικής Χειροτεχνί- ας στον οποίο ε.ίχε διοριστεί το 1962. Αύ- τή τή φορά, ώς διευθυντής για "τή Θεσσα- .λία. Γεννημένος στή Λάρισα το 1917, & Κί- τσος Μακρής μετακόμισε το 1926 οίκογε- …νει…ακώς στο Βόλο, |όπου ο πατέρας του, έκδότη…ς τής λαιρισινής έφη,μερι'δας «Πρόο- δος» καί ί'διιοκτήτης '6ι6λ-ιοπωλείου καί τυ- πογραφείου είχε έγκατασταθεί από το 1925. 'Η μητέρα του, ένας πολύ καλλιεργηµέ- νος άνθρωπος, «καταλ…α'6αίνετε μιά νοικο- κυριά τού 1925 μέ δική της διύλιοθήικη 017110 300 διδλ'ία ήταν κάτι πρωτοφανές», έσπρωξε 101 παιδιά της προς τίς τέχνες καί 101 γράμματα. Καθηγητής τού διολιού στο "Ελληνικό Ωδείο έγινε ο "Αρης. Δη- μοσιογράφος ο Φαίδων (πρόκειται γιά τα μέχρι πρότινος, πρόεδρο τής 'Ενώσεως Συντακτών Θεσσαλίας καί Στερεάς Ήλ- λάδος), λαογράφος καί συγγραφέας & Κί- Ξυλόγλ…η πόρτα στο σπίτι τού Ντίκα - Πορταριά. κάηκε το I943. τινος. "Η άδελφή τους πέθανε πρόσφατα. T0 1937, δεκαεννιά χρόνων έφηδος ο Κ. Μακρής δοηθάει στίς προδολές, «νεαρος έγώ, ασχολούμενος περί 101 γράμµατα», τον αείμνηστο καθηγητή τής ίστορίας τής Τέ- χνης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Δη- μήτρη Εύα-Υγιελίίδη, πού ΄6ρ-ίσκεται στο Βό- ,λο γιά σειρά διαλέξεων. ' -«.'.Μού φαίνεται ότι έζησε ένα διάστημα έδώ & Θεόφιλος. Δέν ψάχνεις 1101 61051; στοιχεία», λέει κάποια στιγμή, στον μέ τίς θολές άκόμα ικαλλιτεχνικές τάσεις, νεαρό 6οηθό του δίνοντάς του, χωρίς 1101 το ξέ- ρει, ένα συγκεκριμένο στόχο. Αύτή ή τυχαία, άύίαστη ύπόδειξη στά- θηκε αφορµή ν" αποδειχτεί, ότι πράγματι ο Θεόφιλος |έζησε 101 τριάντα κυριότερα σέ δημιουργία χρόνια τής ζωής του στο Πήλιο καί ήιάρχή τής σαραντάχρονης κα- ριέρας τού Κίτσου Μακρή. Δύο χρόνια άκρι6ώς, άιριγότερα, το 1939, τυπώθηκε μέ πρόλογο τού ίδιου τού Εύαγ- γελίδη ΚΟ ζωγράφος Θεόφιλος στο Πή- λιο», πρώτο Θι6λίο τού Μακρή καί πρώτη συστηματική μελέτη τού σχεδον άγνωστου άκόµη τότε, ζωγράφου. Οί αντιδράσεις στο 6161110 στάθηκαν ποικίλες καί άντιφατικές. '0 μεγάλος αρχιτέκτονας Δημήτρης Πι- κιώνης, οί ζωγράφοι Έγγονόπουλος καί Χατζηκυριάκος, & γλύπτης Τόμπρος έν- θουσιασμένοι 6οηθούν οίκονομ.ικά τήν έκ- ! | " . Y ,:Η;ω 20 … - 231:» 8ΡΡξ", ΄ ' Τµήµα άπό τοιχογραφία τού 181m τού Πατριάρχη στήν Πόλη. Μοναστήρι 'Αγ. Λαυρεντίου. Κσταστράφψιε. Θεόφιλου: 'Αθαινάσιος Διάκος - "Ανδρούτσος - Μέγας 'Αλέξανδρος. Τοιχο- δοση. "Αντίθετα, ή εφημερίδα «Έστία» φρύαξε μ, 0101011 τον «άθλιο σοδατζή, πού δέν ήξερε 1101 ζωγραφίζει», φτάνοντας v01 µιλήσει καί για «μιά πελώρια άπάτη, πού κρυ'δόταν πίσω σε όλη αύτή τήν 10100101». "Οσο για τον Ζαχαρία Παπαντωνίου τον οποίο 0 ίδιος & Μακρής ξε.νάγησε στο Πήλιο (1939—40) δείχνοντάς του καί δουλειά τού Θεόφιλου, πέρασε το ζωγράφο «γενεές δεκατέσσερις» μέ τρία άρθρα του στο «Βήμα». Πάντως μετά το ξεκίνημα, άνθρωποι 00111 1011 Γ. Σεφέρη, τον Ν. Βέη, τήν "Αγγελική Χατζημιχάλη, τον Γιάννη Κο,ρδάτο, παραστάθηκαν ζεστά στήν προσ- πάθεια τού …έκλεκτού λαογράφου. 'Η πρώτη γνωριμία τού Κίτσου Μακρή µέ 1011 θεόφιλο έγινε στήν 'Ανακασιά, έ- να χωριο τού "Ανω Βόλου. Τα πήγε έκεί, & Δηµήτρης, γιος τού Γιάννη Κοντού, 010 σπίτι τού οποίου ύπάιρχει ένα μεγάλο δω- μάτιο διακοσμηµένο ολόκληρο μέ τοιχο- γραφίες τού Θεόφιλου (το σπίτι σώζεται σήµερα σχεδον άνέπαφο) . Είναι κυρίως ελεύθερα αντίγραφα άπό τίς τοιχογραφίες τού Φον "Ες τού Μονάχου, στολισμένες μέ πλήθος διακοσμητικά, άπό τοπία τού Πή- λίου, θυρεούς καί άλλα. ΄Ιίήν έποχή, πού ο Κ. Μακρής, άπό σπίτι σέ σπίτι κι άπο χωριο σέ χωριο τού Πηλίου, άνακαλύπτει το Θεόφιλο, δέν ύ- πάρχουν διαμορφωμένα κριτήρια σέ 0,11 αιώνα πού παρίστανε τήν πομπή τής (“demons γραφία σέ καφενείο στον Κάραδο Πορταριάς. Καταστράφηκε στο ……6λεµο. 17 άπαρρίίθµ.η,ση τών καταστροφικών γιά τήν πολιτιστική μας κληρονομιά παραγόντων, άναφέρεται στήν|έρήμωση τών σπιτιών,…- τά τον έκπιατρισ'μιό τών παλιών άρχόντων καί τήν έγκατάλειφή τους άπό τούς πολυ- πληθείς κληρονόμους, άπό τούς οποίους κα- νένας δέν παίρνει τήν πρωτοόουλία τής έ- πισκευής γιά νά καταλήξει στο νόμο πού ορίζει τά νέα σπίτια νά χτίζονται στον τοπικό ρυθμό. Μέ έξαί…ρ΄εση «μερικές σεμνές περιπτώ- σεις», τρ-αγικά χαρακτηρίζει 6 Κ. Μακρής τά ιώποτελνέσμ-ατα αύτού τού νόμου. «κυρίως στον "Ανω Βόλο, όπου ιοί κάπως εύκατά- στατοι Βολιώτες θεωρούν άπαραίτητο να κάνουν καί µιά Βίλα σέ τοπικό ρυθμό, χω- ρίς ούτε |έκείνοι νά τον ξέρουν καί νά τον &- γαπούν, ούτε καί οί άρχιτέκτνονες. "Ετσι, 6λέπετε άνάμεσα στά παραδοσιακά σπίτια, ένα πλήθος από γελοιοποιή.σεις τής πα- ρα'δό"σεως, ώστε σκέπτεται κανείς μήπως θά'τ'αν προτιμότερο νά τούς άφηναν νά χτί- ζουν τσιιµ.ε'ντένια κουτιά, παρά αύτά τά φρικτά, τραγικής άσχή'μιας «παραδοσια- κά» λεγόμενα σπίτια. Το μόνο καλό μ" αύ- τό το νόμο, είναι ότι µας γλυτώνει από με- γέθη, πού θά χαλούσαν τίς άναλο'γίες τού χώρου. Δέν μπορεί, άς πούμε, νά χτίσει κανείς ένα όχταώροφο στον "Αν-ω Βόλο. Από αύτή τήν άποψη έχουµε έξ΄ασφαλι- στει». Τή στροφή τού κόσμου προς τή λαϊκή τέχνη δέν τή θεωρεί καθόλου τυχαία 6 κ. Μακρής. ,Αντίίθετα, ύποστη:ρί.ζει ότι είναι μιά άκραία συνέπεια τού τεχνολογιάού πο- λιτισµ.ού. Γιατί οί άνθρωποι έχουν π-ιά κου- ραστεί άπό αύτά τά ψυχρά, ομοιόμορφα, αδιάφορα προϊόντα τής όιο=µ.ηχανικής πα- οποία "Ο δεύτερος λόγος είναι ή άνάγκη νά- χιουμε ρίζες, έξαιτίας τού έθνικού αποχρώ- .ματ'ισμού σέ παγκόσμια κλίµακα: Γιά μας τούς Έλληνες είναι άκριόώς ή στιγμή πού άρχ'ί'ζουιµ.ε νά συνειδητοποιούµ.ε ότι μετα- θαλίλό!μαστε σέ κοσμοπολίτες. Καί θέλου- με νά κρατήσουμε τίς ρίζες μας. "Ασχετα μέ το άν αύτή ή τάση παίρνει συχνά τή 20 µορφή μόδας. "Ασχετα μέ το άν 6λέπουμε τήν έπ»ιφάνεια καί όχι το όάθος, ή τάση είναι γνήσια. Είναι μια μόδα. Αλλά δέν παύει νά προέρχεται άπό μιά ούσ…ιαστική άνθρώπινη άνάγκη. -'Επομένως, ή συντήρηση τών στοιχείων πού συνθέτουν το λαϊκό μας πολιτισμό εί- ναι άπολύτως απαραίτητη… τονίζει 6 Κ. Μακρής. Γιατί αύτά είναι οί κρίκοι, πού µάς συνδέουν μέ ολόκληρο το παρελθόν μας. Γιατί κανένας λαος δέν μπορεί νά ζήσει χωρίς ί.σ:τορική μνήμη,. "Ας μήν έ- πανα'λάύουμε το σφάλμα πού κάναμε, δια- γράφοντας 2.000 χρόνια για νά πάµε πίσω στήν άρχα'ιό'τήτα μέ το ν-εοκλιασικισμό, πού είναι οι… εύρύτειρα κοινωνικό. Καί πού το πληρώσαµε πολύ άκρι6ά. Το κακό είναι ότι καί 6 νεοκ΄λασικισμός τής οδού Πανεπιστημίου δέν ήρθε άπό τήν "Ακρό- πολη στήν Πανεπιστημίου. Από τήν ’A— κροπολη πήγε στή Βαυαρία κι άπό τή Βαυαρία ήρθε στήν οδο Πανεπιστηµίου. Μέ τή φωτογράφο - σύντροφο τής ζωής του καί τή μοναχοκόρη του, άπόιφ.οιτο τού Πολυτεχνείου, ζεί στο σπίτι του στο Βόλο, 6 Κίτσος Μακρής. Διώροφο, φτιαγμένο κι έπιπλωμένο στον τοπικό ρυθμό, είναι σιω- στο μουσείο πηλιορείτικης τέχνης.Γιατί,σ αύτό στεγάζεται ή θαυμαστή συλλογή του, πού πειρι.λα|μόάνε-ι 500 περίπου έργα λαϊ- κής ζωγραφικής (22 τού Θεόφιλου, δο-υ- λειά έπί.σης τών Παγώνηδων, Χριστόπου- λου, Μάργαρη, Κουτσοδόντη κι άθλων. Κι ά)κόιμ.α χάλκινα καί ξύλινα άντικει΄'µ.ενα κι ύφαντά) . "Επίσης, 3.000 φωτογραφίες καί σλάιντς άριστουιργηµάτων πού σώζονται ή έχουν ήδη καταστραφεί. Είναι όλα όποµ.νη- µατισμένα λεπτομερειακά. »… Κ-ί=΄τσο Μακρή έχουν άπονεμηθεί πολλές κρατικές τιμητικές διακρίσεις, &- νάμεσα στίς οποίες, πέρυσι, καί το όρα6είο τής "Ακαδημίας "Αθηνών. "Εχει λά6ε;ι μέ- ρος μέ άνακοινώ…σεις του σέ διεθνή καί έλ- ληνικά συνέδρια. "Εχει συνεργαστεί µέ τά έγκυρότερ'α έλληνικά καί ξένα έντυπα, έ- νώ ή συλλογή του λαϊκής τέχνης έχει έκ- τεθεί στήν "Αθήνα, Βόλο, Θεσσαλονίκη καί Γενεύη. Μέλος τής Διεθνούς 'Ενώσεως Τε- χνοκριτών, τής "Εταιρίας 'Ελλήνων Λογο- τεχνών κ.αί άντιπρόείδρος τής 'Εταιρίας Θεσσαλικών Μελετών, πλούτι'σε το συγ- γραφικό του έργο, το χρόνο πού μάς πέ- ρασε, μέ τό μνημειώδες όιόλίο «'Η Λαϊκή Τέχνη τού Πηλίου» ('Εκδόσεις «Μέλισ- σα»), στο οποίο δίνεται όλόκλη-ρη ή είκό- να τής έξελίξεως τής Τέχνης στήν περιο- χή αύτή. "Αληθινό ίστορικο - πολιτιστικό ντοκουμέντο, τό όι6λίο αύτό, άποτελεί τή συνισταμένη τού σα,ρ.αντάχρονου μόχθου τού συγγραφέα του. Τόσο τά κείµενα όσο καί ή είκονογράφηση, καταγράφουν κι &- ξιολογούν καί τίς πιο μικρές δηµιουργίες τής άγνής κι άνό'θευτης λαϊκής τέχνης, δασικά τού 18ου, 19ου καί άρχών τού 20ού αίών'α. «"Αν αύτή ή έριγασία δέν είναι τέρμα, είναι ασφαλώς, ένας σημαντικός σταθµός», γράφει ο" αύτο το τελευταίο 6ι6λίο 6 Κ. Μακρής. Κι όταν τού διατύπωσα τήν άνη|:υχία μου, σχετικά μέ το νόημα αύτών τών… λέ- ξεων, παραδέχτηκε: -'΄Οταν έΘγ-αλα τή «Λαϊκή Τέχνη τού Πηλίου» αί-σθάνθηκα λίγο - πολύ ένα εί- δος πνευματικού συνταξιούχου. Τώρα, πού το ξανασκέφτο,μαι, λέω ότι έκείνα τά λό- για είναι ένας ύποσυνιειίδητος φό-όος ότι τελει'ώνω, ότι είναι το τέρμα. Βέβαια, 6- πάρχουν μερικότερα θέματα πού μέ άπα- σχολούν τώρα καί θά συνεχίσω, άλλά μέ μικρότερες έργασίες. Σάν αποτέλεσµα τών έιριευνών του στήν "Ήπειρο, 6 Κ. Μακρής, έκφ=ράζει τήν κα- τάπληξ'ή του για τον πολιτιστικό πλούτο τής περιοχής, γιά τον ρυθμό τής κατα- στροφής του, άλλά καί γιά το γεγονός ότι, ένώ ή "Ηπειρος έχει πολλούς λογίους μέ παράδοση, δέν δώθηκε ένας άνθρωπος να αφιερώσει τον έ-αυτό του καί να μας πα- ρου-Μάσα όλον αύτό τον πολύτιμο θησαυ- ρό, πού καταστρέφεται μέρα μέ τή μέρα. -Σέ τί σημείο Βρίσκεται σήµερα ή λαϊ- κή μας τέχνη; τόν ρωτώ, - Δέν ύπάιρ!χει σήµερα λαϊκή τέχνη, λέει. Γιατί αύτή ήταν προϊόν τών μικρών οίκο- νομικών καί πολιτιστικών ένοτήτων, στίς οποίες ήταν χωρισμένος ολόκληρος 6 έλ- ληνικός χώρος. Τώρ-α, έχουμε χειροτε- χν-ία μόνο, πού λειτουργεί μέ τελείως δια- φορ-ετικό τρόπο άπό τήν παλιά λαϊκή τέ- χνη. "Επειδή άπευ'θύνεται σέ διεθνές κοι- νό δασικά, ή χειιρ-οτεχνιία μας χρήσιμο- ποιεί στοιχεία, πού δίνουν περισσότερο χα- ρακτήρα, άς τον πούμε ξωτικό. Γιατί αύ- τοί οί άνθρωποι δέν μπορούν νά συλλά- όουν τίνος νοήματος καί περιεχοµένου εί- ναι φορέας τό κάθε άντι'κείµενο, το κάθε διακοσμητικό θέµα. -Τώρα είμαστε σίγουρα πελαγωµένοι! Τί πιστεύετε; Θά όρού|με το δρόμο μας; Τόν ρωτώ, πρίν άπ-οχαιρετιστούιµ.ε. —— Το έλπόζω. Εύχομαι μόνο να μή γίνει αύτο πολύ άργά, τόσο πού νά έχουμε χά- σει τά χνάρια μας. "Avvu Xéppa -Ζυµσροκη — > 22

088_d_149.jpg

… AAAAAE D Υπο"… "Με… K. AAAAAAAYPAA: TAXYAPOMOE 15.9.81 ...... Σ.- OMS-Amt: SANG! ή αποφαση , …; ©Ξσσ …… πανεπιστηµιο … H ΜΡΥ ~H ΜΝΣΠ!ΣΤΗΜ!ΩΚΩΝ HMHIHHN KAI ΣΧΟΛΗΣ ΕΑΣΑ ΣΤΟ BOAO «Παρά τίς όπιξ;έπις τής ΔΟΞ. πού έτιμε΄'|ει να ύτ:χΞοξν οί ΄Α(:Ξ1μίΞζ στίς οι'.:πφ…;΄ς σΑ.ΐ'έ; που Π:'.".'.τιστ.τρΐω| 'Α- ξ.:Γ.ώι καί Θεσ::΄'.ο,ι΄η;. σωµα- Όταν ο? που πάθειε; για …. ?- στ΄, Os σοι". ια Παρκ,/κ', ….. 'Η Θεσσα- δ':.έ.ρ:σµ: τν.-ύ marital τπ- ΞΓ::| ιου Γ΄1τ επιστηµών. .΄.ι ,1ι τό pf). 1 Ελλάδος -. - ι…Ψ……"'---. .… ".-… -.-…-.- -, . - νετιστηµΐο.τ Σά; Θεσσαλός ότου:γος, -- the b .. "Αθαν. TaMgSaécog, 6- το; ρωτήθηκε σχετικά —- δα ά- γω ισΕώ ,. .α΄ …. ιδρ…ή τον. 'Οι". ; αρκει mar. «& "πρωθυ- πει .,ο:… κ. Γ. ΡάΝης -- ττρτ- σΞεσε-- στο πανεπιστήµιο, έ- κτος στο τα σούπες.) να µα- θήρα… .; EASdJ- οντσι c. ο. ομι- ι "*- --. ... . | δ'υΉκή ! πτονσΐσ τής ΄οποία ι1ναι ή τε- ! I ! κε΄ς ιπιστωε;, και ψυχολογ΄α. Στό Βελεστΐνο, οπου & ορί- σκεται ή διοίκησή του, Θα νά;- χοω Υ--2 στοάς, έ'…ώ οί αν λοιπες θά λειτουργήσουν στις άλλες Θεσσ:λικέ; πόλεις πές; έπΞτης καί on} Λαμία. Στό Βόλο αζτή τή στιγµή ύ- πάρχων υπό c έγερση οί Σισ- . κοινω|ιΡ. ' :ν ι: ψ ' …- ,…" Σ…!χιια … την 1η "Με… ' " "γ.- η ή . µεταρρύθμιση. ή πεµ- ννική και επαγγελµατική Παι- δ…"- …΄ι',…,"΄-,-,ι. . . Δέν Θα ("αγαπούν καθαρά τι- χνοκράτις, αλλά πτυχιοΟχοι πού &; έχουν καί κλασσική μόρφώση 'Η τιχνική έκπαΐδευση, πού Υ, !Μρµόζεται στις περισσότερες ,, χώρες μ΄έ έπιτυχΥα, δέν εΤνσι δν- νατόν να έττι6ληθιΐ µέ δίψα µέ- σα. 'Η στροφή στήν τεχνική καί [σαγγι'.λµατική έκπαϊδωση από 20% Φέτος αύξήΘηκ= σέ 28° ".! -Ο| ΠΑΝΕΠΙΣΤ΄ΗΜ|ΑΚΕΣ Υ ι , ΚΛ|ΝικεΣ Στο ΒοΛ0 ΄΄ 'Επϊσης, & κ. Ταλισδοδρο; δή. λ'οσι, ότι δέν Σχιι όρια!… που δε": αρχίσω ή λιιτουργία στο 86- λο καί στή Λάρισα πανεπιστηµι- ακής κλινικής. Πάντως, πρώτα , ο; πρέπει να (παγδρρθεϊ ή.|α- ""…-γ'." ι... . -ο .-.-» πές Εµπορικ:υ Ναιπικου, τή θι- μελίωση τόν οποία έκανε πέρυ- σι ο κ. Γ. Ράλλης καί oi buck; σα στοιχισοω 600 — 800 bun. δρχ peg ανέφερε, ότι ή ιώέα|ηση. &- Νοµιζω, µέ έπιτυχία τήν άπω- -Μ- "…. >..- Η ΙΔΡΥΣΗ ΘΕΣΣΑΛΙΚΩΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. Συνεχίζοντας ο :. Τιλ.ισδοζ'- και… στη ΄ 12η σελίδα -- .. τρική σχολή Ιωαννιτών ιοί στή συνέχιια να λιιτονργήσει ή πα- νιπιστημιακή σχολή Βόλου.. Παρόµοια ΄µλιγική άρχισα ..ν…ά λειτουργεΤ στήν 'Λλεξανδρούπο- λη, ή οποια πέραν τής α…… πως, παρέχει καί &ρτια ιατρο- Φαρμακευτική περίθαλψη στο κοινό .… … | "Ετσι αµµώδη" από… στήν έπιθοµία τόν κατοίκων τό, κοντινών πιριοχών. νά µεταδοννΥ στήν Βουλγαρία για Ιατρική ζ- ξίταση. ""Τα/ΚΟ "( 07 Ό Σ ΣΧΟΛΗ" ΑΚΑΔΗ |ΑΣ ΣΩΜΛΤ|ΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | |) …ά)/΄ Δήλοσι,ι Επίσης, οτι ή κυδώ- mar] έχω καταρτισει σχέδιο νό- µου, γιά τήν ανωτατοττοΐηση τής Σχολής Σωµατική; "Αγωγής Και µέ τό σχέδιο αύτό προθώ- ττιται ή ϊδρνση παραρτήματος, .!- Σχολής Σωµατικής Αγωγής ΘισσσλονΥκη; στό Βασ. ,… ,. " - - η "- Μ11

S1F75_d_0001.pdf

€ζΞ 69 €? \ ΑΝ…: Φ 200-/ A 422 +9 && ΄ 00 0? ΠΡΟΣ ΄." "..ι. .- … 74 Τήν 'Ελλην…ήν Καπνοβιομηχανξαν … Μαντάµ…- "ΜΑΤΣΑΓΓΟΣ" Α.ΒιΕιΕι | "34 ε άν. ΤΙΜΉ ..….!ΐ/'Ζψ1- Ξ.9-Δ-9…Ξ Οέ,ξΞ?>ζ% έ9ΞΞΞΞ:τ…ΞΞέΡβΘίΟΞ l2 ' ΄ 1969 Κύριοι, "Αποστέλλοµεν συνηµµένως τό πρόγραµµα κινηµατογραφικδν προ- … βολών "ΑΡΙΣΤΑ" ώς τοΌτο διεµορφώθη κατόπιν τΞς µειώσεως τΞν παρα- χΘεισοµένων &ντιγράφων είς SO. . Εις τάς πόλεις ΑΘΗΝΑΙ — HEIPAIEYZ - BEE/NIKE - HATPAI - BO— ΐ ΛΟΣ - ΔΡΑΜΑ - ΒΕΡΟΙΑ - ΚΑΒΑΛΑ - ΚΟΖΑΝΗ - ΚΑΤΕΡΙΝΗ καί ΣΕΡΡΕΣ, α|. ς προβολαί πραγµατοποιοΒνται άπό Δευτέρας 17/11/69 Εως καί ΚυριακΞς , 14/12/69. 'Ev συνεχεϊα, διά τών ιδίων ταινιών καλύπτοµεν κινηµατογρά- ; φους 25 έπαρχιακΒν πόλεων, διά δύο (2) ταυτοχρόνων προβολών έβδοµα- " , διαίως είς έκάστην πόλιν. Σηµειώοατε οτι μέχρι λήξεως του προγράμματος προβολΞν, (28/ 12/69) ούδέν άντ(γραφον τΞς ταινίας "ΑΡΙΣΤΑ" δύναται νά διατεθ% δι' δλλας ά6λεις, λόγω πλήρους &ξιοποιήοεως δλων των &ντιγράφων. Μέ έξαι ετική τιµή Διά τήν6"ΗΧΏς .Ετ-χ3 . -..--- . !ΐ Ξ ΑΛΚΗ ΖφΡΈξ / & 49 Γενικδς&Ξιεύθυντής ΣΥΠΗΜΣ!ΒΝΛ2 ΧΜχκ….΄΄/ή """""" ι Αναλυτικδν πρόγραµμα προβολδν µέ µικτόν \ κόστος έβδομαδιαίας προβολΉς κατά µέτρον καί κινηματογράφον. ΚΟ INDDOIHX IE. ' Καπνοβιοµηχανίαν "ΜΑΤΣΑΓΓΟΣ" ΕΔΡΑ. Ξενοφώντος 10 .; ENTAYBA "ΗΧΩ" Ο.Ε . Γραφεϊον Θεσ|νΐκης ΑΘΗΝΑΙ: ΗΡ0Δ0ΤΟΥ 26 - ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟΝ 736.000 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ : Π. Π. ΓΕΡΜΑΝΟΥ 2 - ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟΝ 20.329 ΤΝ./ν΄… ΤΕΛΙΕΟΝ ΑΝΑΛ!ΤΙΚΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΛΦΙΚΩΝ ΠΡΟΒΟΛΩΝ 22232414; 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 1o) 11) 12) 13) 14) "* 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) TITANIA ΕΛΛΗ ΑΛΜΑ ΑΧΙΛΛΕΥΣ R.CITU BEAKH ATBIZ ΧΑΡΑ Σ.ΜΟΝΤ NEGRO ΠΑΡΚ ΑΙΑΣ ΑΝΔΟΡΑ ONTEON ΑΡΧΩΝ ZINA ΕΡΜΗΣ ΟΑΣΙΣ ΑΡΙΑΈΑ KEPA ΕΙΚΟΣ ASMONON ΜΑΙΑΜΙ ΠΑΡΙΣ NTOPEMI KAUITOA ΑΤΤΙΚΟΝ OAIMHION "ΑΡΙΣΤΑ" =;=ΞΞέξξέΞΞ Πανεπιστημίου 'Ακαδηµίας Πατησίων Πατησίων Πατησίων Πατησίων Πατησίων Πατησίων Πατησίων Φ.Νέγρη Κυψέλη 'Αµπελόκηποι 'ΕρυΘρ6ς Μεσογείων 'Ελληνορώσσων "Αλεξάνδρας Βουλιαγµένης Η.Κ6σµος Λένορµαν Μεταξουργεϊον "Αµαρούσιον Γλυφάια Κηφισιά Ν.Φιλαδέξφεια Πειραί6ς Πειραιεύς Πειραιε6ς ΑΘΗΝΑΙ: ΗΡ0Δ0Τ0Υ 26 - ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟΝ 736.000 eEl/NIKH: Π. Π. ΓΕΡΜΑΝΟΥ 2- ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟΝ 20.329 Τιµή µέτρου έβδ/διαίως Αρχ. " " " " " '! Η " Η Η #0 'l 50 30 55 65 80 4o 50 25 40 4o 60 25 25 65 16 4o 25 16 16 25 21 18 16 20 4o 80 7O οι",. … εεΛιε2.θ & Ο * ο)? 28) BIKTQP Κορυδαλλός Έιµή µέτρου έβδ/διαίως Αρχ. 18 29) ΠΑΛΛΑΣ Νίκαια " " " " 16 30) AIAIA Νίκαια " " " " 16 31) ANNQ Νίκαια " " " " 16 32) ΠΑΛΛΑΣ Ταµποόρια " " " " 16 33) ΑΝΘΟΣ Ξαµποόρια " " " " 21 34) ZEA Πειραιεύς " " " " 40 35) APIETOTEAEION Θεσ/νίκη " " " " 1οο 36) 1Φ1ΓΕκΕΙΑ Θεσ/νίκη " " " 65 37) HAYZIA Sac/vfun " " " 65 38) ΑΘΗΝΑΙΟΝ Θεσ/νίκη " " " " 80 39) FIG Θεσ/νίκη " " " " 55 40) ΕΓΝΑΤΙΑ Bea/vcnn " " " " 55 41) ΕΡΜΗΣ Πάτραι " " " " 16 42) APMONIA Πάτραι " " " " 16 43) ATTIK Βόλος " " " " 28 44) ΚΡΟΝΟΣ Βόλος " " " " 28 45) ΑΤΤΙΚΟΝ Δράµα " " " " 28 46) ZAHUEION Βέρροια " " " " 16 47) ΑΣΤΕΡΙΑ Καβάλα " " " 21 48) ΒΡΩ Κοζάνη " " " " 16 49) AIONYEIA Κατερίνη " " " " 16 50) ΠΑΛΛΑΣ Zappa: " " " " 21 'Efiéopdg 24/11 -_30/11[69 1) ANNA MAFIA Πατ σίων " " " " 30 2) APT Πατησίων " " " " 55 3) ΟΡΦΕΟ 'Αχαρνων " " " " 40 4) AOYZITANIA Κυψέλη " " " " 40 5) AMOP Πολύγωνον " " " " 16 6) ANNA Πετράλωνα " " " " 16 7) ANTINEA = Λιοσίων " " " " 25 a) NTAAIA αίγάλεω " " " " 18 9) AZTHP ΄Αγ.Δηµήτριος " " " " 16 1o) AAEAAIZ ΄Αµφιθέα " " " Η 16 11) MAPIAN Βύρων " " " " 21 .; Ο ΣΕΛ|Σ 3-' #90» 0?" 12) ANNA ΝΤΟ? Γλυφάδα Πιµή µέτρου έβδ/διαίως Αρχ. 26 13) AAEKA Ζωγράφου " " " " 25 14) ATENE Καισαριανή " " π n 16 15) ΣΙΝΑΝ Καλλιθέα " 11 n n 25 16) ΕΛΒΕΤΙΑ Η.΄Ελβετία " " " " 16 17) που π.'Ιων ία " " " " 16 18) PITA Ν.Σµ6ρνη " " " " 18 19)HPQAEION Ν.Φιλαδέλφεια " " " " 20 2 ) AINTO Π.Φάληρον " " " " 16 21) PIBIEPA Περιστέρι " " " " 16 22) ΜΙΡΑΜΑΡΕ Τζιτζιφιές " " " " 15 23) TITANIA Χαλάνδρι " " " " 16 24) ΑΒΑΝΑ Χολαργός " " " " 16 25) ΒΑΡΒΑΡΑ Καµίνια " " "" " 21 26) KPANAH 'Αγ.Σοφία " " " " 21 28) XHAENTIT Πειραιεύς " " " " 75 28) ΠΑΛΛΑΣ Νίκαια " " " " 16 29) ΑΝΝΩ Νίκαια " " " " 16 30) ΑΝΘΟΣ Ταµποόρια " " " " 21 31) ΣΟΦΗ *Αγ.Σοφία " " " " 16 32) ΑΠΟΛΛΩΝ Πειραιεός " " " " 40 33) ANEMBNH "Ανάστασις " " " " 16 Α 34) AIAIA Νίκαια " " u n 16 35) ΜΜΜ… Βερ/νίκη " " οι .. 100 36) BAKOYPA Θεσ/νίκη " " " " 60 37) ZTOYNTIO Θεσ/νίκη " " " u 55 38) PIBOAI Θεσ/νίκη " " " 5 55 39) NAYAPINON Θεσ/νίκη " " " " 65 40) ΠΑΛΛΑΣ Θεσ/νίκη " " " " 65 41) Π2ΉΠΝΙΑ Πάτραι " " " Η 16 42) ΡΕΞ Πάτραι " " " " 30 43)ΐΙΤΑΚΙΑ Βόλος " π " n 16 44) ΑΚΡΟΠΟΛ ; Βόλος " π " " 16 45) ΟΛΥΜΠΙΑ Δράµα " " " " 25 46) OAYMHION Βέρροια " " " " 16 47) ΑΣΤΕΡΙΑ Καβάλα " |! n n 21 48) TITANIA Κοζάνη " " " " 16 4ο- 49) AIONYZIA so) HANBEON Κατερίνη Σέρρες ζΞΕΞΞΒές-111Ξ-:-ΖΖΙΞίΞΞ 1) ANNA ΜΑΡΙΑ 2) ΑΧΙΛΛΕΥΣ 3) BEAKH 4) ΚΝΩΣΣΟΣ 5) ΑττΙκΗ 6) ΑΑκγΩπ 7) nAAZA 8) ΦΑΩΡΑ 9) OIYMHIA 1o) EAIT 11) HAPSENQN 12) AMOPE 13) ANTA 14) PEFFINA 15) AINTO 16) ΕΛΛΗ 17) BEPA 18) ΔΙΑΝΑ 19) ABA 20) ANOIEIZ 21) AXIAAEION 22) ΑΛΦΑ 23) ATTIKON 24) ΑΘΗΝΑ 25) ZEA 26) και! 27)κΡΑΝΑΗ 28) Μπαµπ"λ 29) πΑΑΑΑΣ 3ο) ΑΙΑΙΑ 31) ANNQ 32) Aneoz Πατησίων Πατησίων Πατησίων Πατησίων Πατησίων 'Αχαρνδν Λ.Κηφισίας 'Αλεξάνδρας Παγκράτι Καµπά Πετράλωνα Σεπόλια Κ.Πατήσια 'ΑχαρνΞν 'Αγ.'Ανάργυροι 'Αγ.Παρασκευή Αιγάλεω 'Αµαροόσιον 'Αµφιθέα Ζωγράφου Καλαµάκι Ν.'Ιωνία Περιστέρι Χαλάνδρι Πειραιε6ς 'Αγ.Σοφία 'Αγ.Σοφεα 'Ανάστασις Νίκαια Νίκαια Νίκαια Ταµπούρια Τιμή µέτρου έβδ/διαίως Αρχ. 16 || || " " || n " 21 30 65 40 35 35 30 80 30 25 3O 16 21 30 45 16 16 21 18 21 21 16 16 16 18 4O 21 16 16 16 21 16 ΣΕΛ|Σ 5.- 33) ΠΑΛΛΑΣ 34) ΚΑΠΙΤΟΛ Ταµπούρια Πειραιε6ς 35) ΕΣΠΕΡΟΣ Θεσ/νίκη 36) ΣΤΟΥΝΤΙΟ Θεσ/νίκη 37) ΑΕΛΛΩ Θεσ/νίκη 38) ΑΠΟΛΛΩΝ Βερ/νίκη 39) METPOUOAITAN Θεσ/νίκη 4Π ΘΥΜΕΛΗ Θεσ/νίκη 41) £.MAPI Πάτραι ' 42) ΠΑΛΛΑΣ Πάτραι 43) AYPIKON Βόλος 44) ΙΩΑκοΣ Βόλος 45) ΑΣΤΕΡΙΑ Δράµα 46) ZAHHEION Βέρροια 47) TITANIA Καβάλα 48) ΗΡΩ Κοζάνη 49) ΕΥΚΑΡΠΕΙΔΗΣ Κατερί€η 5o) KPONION Σέρρες 'ΒξδοΕές 8/12 — 14/12/69 1) ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Ποτησίων 2) ΠΙΓΚΑΛ Πατησίων 3) ΑΜΑΛΙΑ Ι.Δροσοποόλου 4) ΑΤΤΙΚΗ Πατησίων 5) ΦΙΛΙΠ Πατησίων 6) ΡΙΝΤΑ "Αχαρνών 7) ΣΤΟΥΝΤΙΟ Γ΄Σεπτεµβρίου 8) ΚΥΨΕΛΗ κυψέλη 9) ΟΛΓΑ ΄Αγ.Μελετίου 1Ο)ΟΝΤΕΟΠ Μεσογείων 11) ΑΤΛΑΝΤΙΣ …λ Βουλιαγµένης 12) ΛΕΝΟΡΜΑΝ Λένορμαν 13) KAN-KAN Λιοσίων 14) ΑΔΩΝΙΣ Ζωγράφου 15) HAIOYUOAIZ 'Ηλιούπολις 16) ΝΕΡΑΙΔΑ Καλλιθέα Τιµή µέτρου έβδ/διαίως Δρχ. " !! " Η |! |! " " " " " " " Η .! " " |! |! 16 4o 65 55 35 3O 7O 30 18 18 18 16 25 16 21 16 16 25 40 80 3Q 35 60 60 45 35 45 65 21 35 3O 25 16 50 ΣΕΛΙΣ 17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29) 30) 31) 32) 33) 34) 35) 36) 37) ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΤΤΑΛΟΣ ΜΑΡΙΝΑ ΕΛΕΝΑ ΑΛΟΜΑ ΗΡΩ ANNITA OAYMHIAE BIKTQ ΒΑΡΒΑΡΑ KPANAH ANEMQNH ΠΑΛΛΑΣ ΛΙΛΙΑ ΑΠΘΟΣ ΖΕΑ ΣΟΦΗ ΚΛΕΙΩ ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΦΑΡΓΚΛΝΗ 38)ΕΛΛΗΣΠΟΠΤΟΣ 39) 40) 41) 42) ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ ΙΝΤΕΑΛ ΕΡΕ ΗΣ ΠΑΛΛΑΣ 43)ΑΧΙΑΑΕΙοΝ 44) 45) 46) 47) 48) 49) 50) ΠΑΛΛΑΣ ΑΤΤΙΚΟΝ ΠΑΛΛΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΣΤΡΟΝ PIO ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 2,4 Καλλιθέα Π.΄Ιωνία Ν.Σµόρνη Κηφισιά Περιστέρι Χολαργός Πετρούπολος Σεπόλια Καστέλλα Κορυδαλλός Καµίνια .Αγ.Σοφία 'Ανάστασι Νίκαια Νίκαια Ταµποόρια Πειρµαεός 'Αγ.Σοφία Θεσ/νίκη Θεσ/νίκη Θεσ/νίκη Βερ/νίκη Θεσ/νίκη Θεσ/νίκη Πάτραι Πάτραι Βόλος Βόλος Δράµα Βέροια Καβάλα Κοζάνη Κατερίίη Σέρρες Τιμή μέτρου έβδ/δίαίως Αρχ. ll " Ν " " " Η " " " 50 25 25 21 21 18 16 21 18 18 21 21 16 16 16 21 40 16 55 3O 55 25 65 18 16 18 28 16 28 16 25 16 16 - Ο Σελ… 7,9,7.- 'E§50245__15[12 --§l£l§£§2 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) EAAHNIZ ΑΓΓΕΛΙΚΛ ΕΛΛΗΝΙΣ ΗΛΥΣΙΑ FEE HAYZIA ΡΟΔΟΠΗ ΡΕΞ 9)οΡΦΕΙΣ 10) 11) 12) 13) 14) 15) 16) BIKTQPIA ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΒΕ ΤΙΤΑΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ ΤΙΤΑΝΙΑ ΚΥΠΡΟΣ 17)ΑΜΦΙΩπ 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29) 30) 31) 32) 33) 34) 35) 36) οΡΦΕΙΣ ΑΡαοΝΙΑ κΕΝΙΡΙκοπ ΡΑΕ πΑΑΑΑΣ ΑΤΤΙΚΟΝ οΑΙΜπΙοπ ΣΟΦΙΑ ΑπΑπΑΑΣΙΣ ΙΡΙΑαοπ κο?ΩΝΙΣ ΑΙΡΑ ΑΡΚΑΔΙΑ οΡΦΒΙΣ ΡΕΞ ΚΥΠΡΟΣ ΗΑΕκΙΡΑ ΙΡΙΑποπ ΗΑΕκΙΡΑ Χ Φλώρινα " 'Αλεξ/λις " Ξάνθη Ξάνθη Κοµοτινή " Λάρισα Τρίκαλα Καρδίτσα | Ιωάννινα " Θήβαι Λειβαδιά " Λαμία Ι' 'Αγρίνιον Αΐγιον " Ναύπλιον " Τρίπολις " Πύργος '! Κόρινθος Καλαµάτα " ΤΒµη µέρρου 'Εβδ/διαίως Αρχ. " Η " ll " |? |! |! " |! " n " " |? " Η " " " Η" Η " Ν " Ο! 16 1B 16 16 16 16 18 21 28 16 16 16 16 16 18 16 16 16 16 16 16 21 21 21 16 16 16 16 16 16 18 16 &6 20 20 ΣΕΛΙϊ… 38) 3e) 39) 4o) 41) 42) 53) 44) 45) 46) 47) 48) 49) 50) 8ο…- ΣΑΠΦΩ ΟΡΦΕΥΣ ΟΡΦΒΥΣ TITANIA MAFIA Σ.ΜΑΙΡΗ ΚΡΟΝΟΣ ΡΙΒΟΛΙ ΕΛΛΗΝΙΣ' ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ EBNIKON ΟΡΦΕΥΣ Μυτιλήνη Εδδος Χαλκίς '!ράκλειον Χανιά |! Ρέθυµνον Κέρκυρα 'ΕρδοΕςς 22/12 - 28/12/69 3) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 1o) 11) 12) 13) 14) 15) 16) 17) 18) .19) 20) ΕΛΛΗ ΙΣ OAYMHION EAAHNIE PEE ΡΕΞ TITANIA ΡΟΔΟΠΗ ΡΕΞ BIKTQPIA ΓΑΛΑΞΙΑΣ AXIAAEION ΠΑΛΛΑΣ TITANIA ΠΑΛΛΑΣ ΚΥΠΡΟΣ ΓΡΑΝΑΔΑ ΑΜΦΙΩΝ ΟΡΦΕΥΣ APMONIA KENTPIKON Φλώρινα ΄Αλεξ/λις " Ξάνθη " Κοµοτινή Λάρισα " Τρίκαλα " Καρδίτσα n :IdeVLva GfiBaL Λειβαδιά " Τιμή µέτρου έβδ/διαίως " " " " || " " Δρχ. ll " Η 16 16 16 21 18 16 18 18 18 18 FIN 16 16 21 21 16 16 18 16 16 16 16 18 28 28 16 16 16 16 16 16 16 16 16 16 ΣΕΛ|Σ 9'ΐ 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29) 30) 31) 32) 33) 34) 35) 56) 27) 38) a9) 30) 41) 42) 43) 44) 45) 46) 47) 48) 49) 50) PER Λαµία ΑΠΟΛΛΩΝ " ATTIKON 'Αγρίνιον ΟΛΥΜΠΙΟΝ " PENA Αΐγιον ΛΟΥΞ " ΤΡΙΑΝΟΝ Ηαύπλιον ΚΟΡΩΝΙΣ " ΑΥΡΑ Τρίπολις ΑΕΛΛΩ " ΟΡΦΕΥΣ Βέργα? ΠΑΛΛΑΣ " ΚΥΠΡΟΣ Κόρινθος Σ.ΑΑΙΣ " ΕΣΠΕΡΟΣ Καλαµάτα ΒΑΚΑΑΟΠΟΥΛΕΙΟΗ " ΣΑΠΦΩ Μυτιλήνη APIQN " ΟΡΦΕΥΣ Ρόδος ΤΙΤΑΝΙΑ " ΜΑΓΙΑ Χαλκίς Σ.ΜΑΙΡΗ " NTOPE "Ηράκλειον ΚΡΟΝΟΣ " ΕΛπΗΝΙΣ Χανιά AZTEPI " ΑΠΟΛΛΩΝ Ρέθυµνον ΚΑΡΤΑΛΛΕΙΟΒ " ΕΘΝΙΚΩΝ Κερκυρα ΟΡΦΕΥΣ Τιµή µέτρου έβδ/διαίως " Ν |? Η " " |! " Η Η Ν " 18 16 16 20 20 16 16 16 21 28 16 18 18 18 18 16 16 21 21

ΗΧΩ Διαφημιστική Ο.Ε.