ORG-Επιστημονικού

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-Επιστημονικού

Equivalent terms

ORG-Επιστημονικού

Associated terms

ORG-Επιστημονικού

3 Archival description results for ORG-Επιστημονικού

3 results directly related Exclude narrower terms

008_d_005.pdf

……ΜΜ… Η ΈΔ…Δ m …… ΜΜΜ 11.11 ΠΉ©Μ30 Το Πανεπιστήµιο της Θεσσαλίας αποτέλεσε κια πολλά χρονια στοχο των διεκδικήσεων και της δραστηριοτητας τόσο τοπικών φορέων όσο και άλλων παραδόντων, ιδίως της Ακαδηµαικης Κοινοτητας. Το επισηµο Κράτος δεν αντιµετωπιζε αµεσα την ιδρυση Πανεπιστηµίου στη Θεσσαλία έως το 1981. Tov Ιούλιο του 1981 850252583an8 η προΘεση να ιδρυθεί ενα ειδικο Πανεπιστήµιο - το "Παιδακωκικό Πανεπιστήµιο" - µε έδρα το Βελεστινο και με Τµήματα που Θα λειτουρδουσαν ως παραρτήµατα των Πανεπιστηµίων Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Η εξαωελία αυτή δεν υλοποιήθηκε µετά την κυβερνητική άλλα… που επακολούθησε. Η ίδρυση του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας µε τη σηµερινή του µορφή ανακοινω9ηκε απο τον Πρωθυπουρδο στ 4.4.1983 στην εναρκτήρια συνεδρίαση του Εθνικού Συµβουλίου Ανωτάτης Παιδείας µαζί µε την εξαωελία δια την ίδρυση και των άλλων νέων Πανεπιστηµίων (Ιονίου και Αικαιου). Τα πρώτα Τµήµατα του Πανεπιστήµιου Θεσσαλιας επρόκειτο αρχικά να είναι τα εξής: - Τµήμα Επιστήµης Φυσικής Ακωκής και ΑΘλητισμού - Παιδαδωδικο Τµήµα Δηµοτικής Εκπαιδευσης - Παιδαδωδικό Τµήµα Νηπιακωδων . - Τµήµα Γεωπονίας Φυτικής και Ζωικής Παρακωδής ..…- Τµήµα Χωροταξίας - Περιφερειακής Ανάπτυξης Έδρα του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας ορίστηκε o Βόλος (Αποφάσεις του Εθνικού Συμβουλίου Ανώτατης Παιδείας στις 4.4.83 και 1.8.83 και ιδρυτικό ΠΔ. 83/20 3.84). Η Διοικούσα Επιτροπή του Πανεπιστηµίου ορίστηκε με ολοκληρωµένη σύνθεση στις 20.6.1984. Οι βασικές αποφάσεις κια το Πανεπιστήµιο ΜΜΜ? οι οποίες επιβεδαιώΘήκαν αλλεπάλληλες φορές και δρ. Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Θα είναι συκκεντρωµένο στο χώρο και όχι διάσπαρτο, οι δραστηριότητες του όµως Θα καλύπτουν ανακκες του συνολικού Θεσσαλικού χώρου αλλά ' και εΘνικε΄ς. O χαρακτήρας του Θα είναι ευρύς, δηλαδή Θα είναι κενικο και όχι ειδικό Πανεπιστήµιο που Θα καλύψει σταδιακά τις περισσότερες περιοχές κνωστικών αντικειµένων, ενώ η µελλοντική του λειτουρκία Θα στοχεύει στην αποσυµφόρηση των δύο μεκάλων Πανεπιστηµίων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Με το ΠΔ 302/1985, µε άλλα νοµοθετήµατα και µε µια σειρά διοικητικών ενερκειών , οι αποφάσεις αυτές Θεµελιώθηκαν και κατοχυρώθηκαν αµέσως , τόσο µε την ιδρυση νεων Τµηµάτων, τη συκκροτησή τους σε Κύκλους Επιστημών και σε Σχολές, όσο και µε την απόκτηση των απαραιτήτων ακινήτων, τη χωροθέτηση των διαφόρων λειτουρκιών και τη συκκρότηση µηχανισµών υποστήριξης. Στην εναρκτήρια φάση του το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας αποτελείται από οκτώ Τμήµατα. Είναι συκκροτηµένο σε δύο Σχολές , από τρία Τµήµατα η κάθε µία. που αντιστοιχούν σε ισάριθµους Κύκλους Επιστηµών και συµπληρώνονται από δύο ακομη ανεξάρτητα Τµήµατα. Η &ηµερινή συκκρότηση του Πανεπιστημίου είναι η εξ : A. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστηµών που περιλαµβάνει; Παιδακωκικό Τµήμα Δηµοτικής Εκπαίδευσης Παιδακωκικό Τµήµα Νηπιακωκών Γενικο Τμήµα ) Β- Σχολή Επιστημών Παρακυκής που περιλαµβάνει; Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής και Ζωικής Παρακωκής Τµήµα Χωροταξίας- Περιφερειακής Ανάπτυξης …7 Τµήµα Μηχανολόκων Μηχανικών Βιοµηχανίας Γ. Τµήµα Ιατρικής A- Τµήμα Επιστήμης Φυσικής Ακυκής και Αθλητισμού Σύµφωνα µε την εξουσιοδοτικη διάταξη του βασικού Νοµοθετήµατος µε Υπουρκική Απόφαση (ΦΕΚ 489/8885) ορίζεται ότι έδρα του Τµήµατος Ιατρικής Θα είναι Λάρισα, όπου και εκκαΘίσταται η µεκάλη Περιφερειακή Νοσηλευτική µονάδα που Θα υποστηρίζει και Θα υποστηρίζεται από το Τμήµα αυτό. Τα άλλα Τμήµατα Θα λειτουρκούν στην έδρα του Πανεπιστηµίου. Από το Ακαδηµαϊκό έτος 1988-89 λειτουρκούν στο Βόλο τα πρώτα 3 Τμήµατα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και συκκεκριμενα: το Παιδακωκικό Τµήµα Δηµοτικής Εκπαίδευσης (40 φοιτητες) το Παιδακωκικό Τμήµα Νηπιακωκών (4O φοιτητές), και . to Τµήμα Ιζεωπονίας Φυτικής και Ζωικής Παρακωκής (30 φοιτητες) Η σηµερινή δραστηριότητα της Διοικούσας Επιτροπής καλύπτει κυρίως τους τομείς της ακαδήµαίκής, διοικητικής και χωρικής υποδο ς του Πανεπιστηµίου έτσι ώστε, στη διάρκεια των αμ ς προσεχών ετών, να έχουν σταδιακά αρχίσει τη λειτουρκία τους όλα τα ήδη ιδρυμένα Τµήµατα. Στόχος είναι ή υποδομή αυτή να είναι επαρκής και, ταυτόχρονα, να δήµιουρκήθούν οι προύποθέσεις μιας πρώτης εικόνας ενός πλήρους Πανεπιστηµίου στο χρονικό ορίζοντα του 2.000. 11.2 ΚΜΕ… ΙΒΙΠΙ1ΙΔΘΙΠΞΣ ΠΔ ΤΗ ΠΥΣΠΘΙΓΠ]ΘΜΙΔ “TOY ΠΔΝΙΞΠΙ…ΠΘΥ ΠΙ ΜΜΕ… Ή)? …?!…=ί ΚΑΙ Η ©ΙΡΓΔΠΙΘΣΗ Ή… ΧΩΡΟ) . 1.2.1 ΠΛΗΡΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΩΣ ΠΡΟΣ το ΜΕΓΕΘΟΣ KAI ΤΗΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Πρώτη βασική επιλοκή που στηρίχθηκε τόσο στην εκ µ , οικονοµικο- κοινωνικών και πολιτισµικών παρακόντων όσο και στις δυνατότητες που διαθέτει ή μπορεί να αποκτήσει ο Θεσσαλικός χώρος καθώς και σε ανάκκες εθνικού επιπέδου. είναι το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας να αναπτυχθεί, ως ορκάνωση και µέκεθος, σε πλήρες Πανεπιστήµιο. Δηλαδή µε επιστηµονικούς κλάδους που αλληλοσυµπλήρώνονται και µε προοπτική επιστημονικής ολοκλ ωσης ώστε να καλύπτονται όσο το δυνατό περισσ τερες κνωστικές περιοχές. Στόχος είναι η ολοκληρωµένη λειτουρκία του ως πνευµατικού και αναπτυξιακού πόλου αλλά και ή αποτελεσµατική αποσυµφόρηση, στο µέλλον των άλλων δύο µεκάλων πανεπιστημιακών κέντρων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Η προοπτική της µελλοντικής ανάπτυξης του Ιδρύµατος αναφέρεται σε ένα Πανεπιστήµιο µε 4 τουλάχιστον Σχολές κατανεµηµένα σε 2 κύριους πόλους, δηλαδή το Βόλο ως έδρα του Πανεπιατήμίου και τη Λάρισα στην οποία θα λειτουρκήσει κατ' αρχήν το Τμήµα Ιατρικής. Προβλέπονται περισσότερα από 20 Τµήματα (πτυχία), και … αριθμός αυτόνοµων Κέντρων Ερευνας και Εξειδίκευσης που Θα είναι κατανεµηµένα στο θεσσαλικό. χώρο m Προβλέπονται, επίσης, Κέντρα Ερευνας και Εξειδίκευσης στην Καρδίτσα κια τα Βιοµηχανικά Φυτά, στα Τρίκαλα κια την Κτηνοτροφια, στη Λάρισα κια τις µεκάλες καλλιέρκειες, ενώ στο Βόλο προβλέπεται το "Κέντρο 13111116 ωσης Επιµορφωτών και Στελεχών Τοπικής Αναπτυ ης" το "Ακαδηµαϊκό Κέντρο Παιδακωκικ Ερευνας" και ο 'Ψυχοπαιδακωκικός Συµβουλευτικός Σταθµός" Το σύνολο των προβλεπόµενων φοιτ τών στην τελική φάση ανάπτυξης του Πανεπιστηµίου ε ναι πε που 10.000 προπτυχιακοί και 1500 µεταπτυχιακοί. Το σύνολο των διδασκόντων όλων των βαθµίδων (ΔΕΠ) προβλέπεται να είναι περίπου 1.500 ενώ θα υπάρχει ανάλοκος αριθµός ΕΔΤΠ, Διοικητικού και λοιπού προσωπικού. 0 σφαιρικός σχεδιασµός της ακαδηµαϊκής προοπτικής του Πανεπιστηµίου είναι µια επιτακτι ανάκκή στην κρίσιμη αυτή φάση,, όπου προσδιορίζεται συνολικά 0 χαρακτήρας και οι στόχοι του. Οι επιµέρους συλλήψεις και επιλοκές που ασφαλώς αναµένονται στην πορεία Itn9 εξέλιξης του Πανεπιστηµίου, Θεωρήθηκε ότι δεν είναι φρόνιµο να κίνουν µε τυχαίο τρόπο είτε ως αποτέλεσμα οποιωνδήποτε εξωτερικών πιέσεων. Η ύπαρξη ενός σφαιρικού αρχικού σχήματος δεν µειώνει καθόλου την ευελιξία των επιμέρους προκραμµατισµών αλλά, αντίθετα, την υποβοηθεί και της δίνει περιεχόμενο. » 1.2.2 ΕΠΟΧΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΚΤΙΠΟΒΟΑΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Δεύτερ βασική επιλοκή είναι να αποφευχθούν στο 10113110 Θεσσαλίας οι νωστές αρνητικές επιπτώσεις από την υπερβολική κατάτµηση των ακαδηµαϊκών µονάδων και των χώρων και να 81118111111981, κατά το δυνατόν, η συνεκτικότήτα στο χώρο και η ακαδημαϊκή συνοχή του Πανεπιστηµίου. Χαρακτηριστικά του βασικού σχήµατος ανάπτυξης του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας είναι τα εξής: α. οι δύο κύριοι πόλοι του Πανεπιστηµίου (Βόλος-Λάρισα) εµφανίζουν τη µέκιστη δυνατή ανεξαρτησία. β. Κάθε ένας από τους πόλους αυτούς χαρακτηρίζεται από συνεκτικότητα και όχ 118100110021. της ενότητας Τµή- µάτων που ανταποκρινονταισ να Κύκλο Επιστηµών και συκκροτούνται σε Σχολή και, ταυτόχρονα, από συµπλήρωµατικότητα ανάμεσα στα διάφορα Τµήµατα. κ. Διευκολύνεται η αποκατάσταση µιας λοκικής σχέσης 118 τα τοπικά χαρακτηριστικά και τις υποδοµές της ευρύτερης περιοχής κάθε πόλου. όπου αυτό είναι ανακκαίο κια διάφορους λόκους. Η σχέση αυτή είναι ισχυρότερη κυρίως ως προς τις Σχολές Επιστηµών Παρακωκής και Επιστιι ων.Υκει΄ας Ετσι η Θέση του Περιφερειακού Νοσοκοµε υ και το μεκεθος της ευρω… περιφέρειας της Λάρισας οδηκούν στην επιλοκή της Λάριαας ως έδρας της Σχολής Επιστηµών Υκείας κια την οποία πρέπει να εξαντληθεί η δυνατότητα προσαρµοκής στις απαιτήσεις του ΕΣΥ. (έμφαση στην πρωτοβάθµια περίθαλψη). ΄Αντίστοιχα, ο µεκάλος οκκος της Βιομηχανικής παρακωκής του Βόλου και της Μακνήσίας, σε συνδυασµό 118 τον πλούτο της χλωρίδας και της πανίδας της περιοχής αυτής και κυρίως σε συνδυασµό 118 την απαράβατη συνθήκη της συνοχής της Σχολής των Επιστηµών Παρακώκής οδήκη- σαν στην επιλοκή του Βόλου ως έδρας της Σχολής Επιστηµών Παρακωκής. 8. Τέλος, το πλέκµα των Κέντρων Ερευνας και Εξειδίκευ- σης επιτρέπει τη διασπορά των επιστηµονικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστηµίου στο θεσσαλικό χώρο χωρίς να θίκεται 11 συνοχή των µονάδων του ιδιως στο ευαίσθητο επίπεδο των προπτυχιακών σπουδών. Εξάλλου, υπάρχουν όλες οι προύποθέσεις ώστε τα Κέντρα αυτά να αναπτυχθούν σε µονάδες µείζονος σηµασίας τόσο κια την εκπαίδευση όσο και 6… την παρα… 1.2.3 "ΤΑΞΗ ΣΤΟΚ ΑΣΤΙΚ0 ΙΣΤΟ - ΣΥΠΑΕΣΗ ΗΕ ΤΗ! ΚΟΙΗΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΠΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Με την απόκτηση µιας σειράς ακινήτων, κτιρίων και εκτάσεων και 118 τις κυρίες κατευθύνσεις του Ρυθµιστικού Σχεδίου έχει αρχίσει να υλοποιείται στο "χώρο µια ακόµη θεµελιώδης επιλοκή κια το Πανεπιατήµιο Θεσσαλίας. Δηλαδή η ένταξη του Πανεπιστηµίου στον ιστό της πόλης και 11 "α'π'οφυκή της αποµονωµένης Πανεπιστηµιούπολης. Είναι ενδιαφέρον ότι παρόλο που το [10118111001010.898- λίχθηκε ιστορικά ως Θεσμός σε στενή ορκανική σχέση µε τους 98011009 της πόλης, το σχετικά πρόσφατο παρελθόν χαρακτηρίστηκε από µια παραµέλησή αυτής της σχέσης και από μια έξαρση στη δηµιουρκία ανεξάρτητων "Πανεπιστηµιουπόλεων' (campuses) έξω από την πόλη. Αυτό εξήκείται από τις πιεστικές ανάκκες κια περισσότερα νέα Πανεπιστήµια, από το πολύ υψηλό κόστος της 5119 µέσα στην πόλη, και από το δυσεύρετο των εκτάσεων στα κορεσµένα κέντρα των ευρωπαϊκών κυρίως πόλεων. Ακόμη, 88v φαίνεται να είναι καθόλου άσχετο 118 µια τεχνοκρατική ερµηνεία της αντίληψης κια την "ακα- δηµαϊκή …"αυτονομία αλλά και 118 συµπτώµατα πολιτικής καχυποψίας. ' , Η σηµερινή αντίληψή κια το ρόλο του πανεπιστηµίου φαίνεται να έχει ξεπεράσει την εµμονή στην ιδέα του αυτόνοµου campus. Φαίνεται οτι σήµερα είµαστε περισσότερο έτοιµοι να δεχθούµε ότι το πανεπιστήµια ασκεί ένα κοινωνικά σύµπλοκο ρόλο όπου η παρακωκή της τεχνικά εκ εταλλεύσιµής κνώσης συνοδεύεται από την πολιτισµι και πολιτική ανταλλακή ανάµεσα στο πανεπιστήμιο και 111v πόλη ως κοινωνικό σχηµατισµό. Για να διατηρήσει το πανεπι ιο το σύνθετο χαρακτήρα του πρέπει να παίζει χρονα και τις δύο πλευρές αυτού του σύµπλοκου ρόλου. Πρόκειται κια µιαν αντίληψη που ασφαλώς πλουτίζει και διευρύνει την ιδέα της "ακαδηµαϊκής αυτονοµίας". Η αντίληψη της συνε ούς πολιτισµικής ανταλλακής ανάμεσα. στο πανεπιστ … και την πόλη ενισχύεται ακόμη και από τις πρόσφατες εξελίξεις στη Θεωρία της πολεοδοµίας οι οποίες ανατρέπουν τη λοκι του zoning και προωθούν την επαναφορά στο µοντέλο της ιστορικής ευρωπαϊκής πόλης και στην ορκανική διαπλοκή των λειτουρκιών. Εξάλλου, και ορισµένα πιο "τεχνικά" ζητήµατα * ζητήµατα, δηλαδή, που αναφέρονται στις διαθέσιμες υποδοµές της πόλης, στο κόστος και στην ταχύτητα εκκατάστασής και, παράλληλα, στη λειτουρκικότητα του πανεπιστηµίου και της ίδιας της πόλης - οδήκούν προς την ίδια κατεύθυνση. Η συνεκτίμηση όλων αυτών οδήκεί καταρχήν στην προώθηση ενός 0x11110109 ορκάνωσης του πανεπιστηµίου στο χώρο που είναι πολυκεντρικό ως προς την πόλη και που περιέχει ένα πυρήνα πανεπιστηµιακών εκκαταστάσεων στον κεντρικό ιστό της πόλης και τις υπόλοιπες στην περίµετ της. H "υπέρ… " της παρουσίας του πανεπιστ… υ στον κεντρικ πυΏνα του αστικού ιστού είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς εκτός από τη διευκόλυνση στη ροή πληροφοριών ανάµεσα στο πανεπιστήµιο και την πόλη, µπορε επίσης να αποτελέσει πολιτιστι "χειρονομία" ακόμη και στο επίπεδο της αρ- χιτεκτονι ς ποιότητας. Εξάλλου, η ορκανική διαπλοκή των πανεπιστ ιακων 118 τις αστικές λειτουρκίες είναι χρήσιµο να κ νει µε τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχουν περιοχές σχετικής "κυριαρχίας" των πανεπιστηµιακών λειτουρκιών (άξονες, πλατείες) που να επιτρέπουν και να διευκολύνουν την ανακνώριση του πανεπιστηµιακού πλέκματος. Η Λάρισα και o Βόλος είναι δύο πόλεις που, παρά το όµοιο μέκεθός τους, εμφανιζουν αρκετές διαφορές αν κριθούν µε την προοπτική της δήµιουρκίας ενός πανεπιστηµιακού αστικού πλέκµατος. Είναι πολύ σηµαντικό το κεκονός ότι οι ιδιαιτερότητες του ακαδηµαϊκού χαρακτήρα του πανεπισ ιακού συκ- κροτήµατος στο Βόλο και στη Λάρισα συµβαδ ζουν µε τις ιδιαιτερότητες της U110801u19 των δύο πόλεων. '0 Βόλος χαρακτηρίζεται από τις µεκάλες διαθέσιµες επιφάνειες των κεντρικών "επωνύµων" κτιριων που είναι Στη σηµερινή φάση ανάπτυξής του το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας έχει ήδη αποκτήσει συκκροτήµατα κτιριακών µονάδων ή εκτάσεων στο Βόλο και τη Λάρισα, που εντάσσονται στην παραπάνω λοκική ανάπτυξής του Πανεπιστηµίου όπως περικράφεται στο ρυθµιστικό σχέδιο. Για τις μονάδες αυτές προκραµµατίζονται, βρίσκονται σε εξέλιξη ή έχουν περατωθε οι µελέτες και κια ορισµένα και η κατασκευή. Στις περισσότε περιπτώσειςπρόκειται κια µελέτες επανάχρησης υπαρχ my κτιρίων. Οι µελέτες αυτες καλύπτουν, µεχρι στικµης, προκραρµατισµο χρήσιµης επιφάνειας mg τάξης των 40.000 μ!- σε ήδη υπάρχοντα και επαναχρησιµοποιούµενα κτίρια και ανάλοκης . επιφάνειας σε νέα. Παράλληλα, προκραμρατίζεται η περαιτέρω ανάπτυξη της κτιριακής υποδομής του Πανεπιστηµίου. Αναλυτικότερα οι μονάδες αυτές είναι οι εξής; | Το Παραλιακο συκκροτηµα των πρώην καπναποθήκων Παπαστράτου στο Βόλο σε συνδυασµό µε παρακείµενο 7όροφο κτίσμα συνολικής επιφάνειας 14.000 τ.µ. περίπου. Τόσο η µορφή του συκκροτήµατος όσο και ή προνοµιακή του θέση και η σύνδεσή του µε την ιστορια mg πόλης το καθιστούν ευλοκα κεντρικό κτίριο του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας στο Βόλο. Η ένταξη του Πανεπιστηµίου στον αστικό ιστό σηµατοδοτείται τοδοτείται έντονα µε το κτίριο αυτό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το συκκρότήµα των κτιρίων αυτών µπορεί να εξυπηρετείται κια τη διακίνηση των φοιτητών από την ήδη υπάρχουσα αστική υποδοµή, ή οποία µε τη σειρά της Θα αναζωοκονηθει από την πρόσθετη νέα χρήση της. 0 τεράστιος παραλιακός πεζόδροµος του Βόλου αφενός λύνει τα λειτουρκικά προβλήµατα και αφετέ υ επιτρέπει τεράστια οικονομία αφού δεν ε ναι απαραίτητη η ακορά κής που Θα ήταν ανακκαία σε άλλη περίπτωση. 2 Το συκκρότηµα του πρώην καπνερκοστασίου Ματσάκ- κου στην καρδιά της πόλης του Βόλου συνολικής επιφάνειας περίπου 14.000 τ µ. Είναι ένα κτίριο που συνδέεται έντονα µε την ιστορία της πόλης, και προσφέρεται κια m στέκαση πολλών λειτουρκιών. Οι ερκασίες αποτύπωσης και στατικής επάρκειας έχουν ολοκληρωθεί. Εξίσου σηµαντική µε την απόκτηση του κτιρίου είναι ή αποφασισµένη απαλλοτρίωση 3 οικοδοµικών τετ νων κια τη δηµιουρκία Κεντρικής Πλατείας. H συζ τησή κια το υπόκειο parking είναιενδεικτική mg σηµασίας αυτής mg προοπτικής. 3 To νεοκλασσικό κτίριο, πρώην Καβούρα, 500 τ µ. πε- ριπου στο οποίο στεκάζεται ήδη µεταβατικά ή Διοι- κήσή του Πανεπιστηµίου και η Τεχνική Υπηρεσία. 4 Το κτίριο πρώην Κ.Τ ΕΛ. στο Βόλο συνολικής επιφα- νείας 3.000 τ.μ. περίπου το οποίο προορίζεται να καλύψει βασικά τις ανακκες mg Κεντρικής Βιβλιο- θήκης του Πανεπιστηµίου και πολιτιστικές δραστή- ριότήτες. Πρεπει να επισηµανθεί οτι µε την παρέµβαση αυτή. αφενός διευκολύνεται η απομάκρυνση µιας λειτουρ- κιας που δήµιουρκούσε προβλήµατα στην πολη και αφετέρου ολοκληρώνεται στην περιοχή αυτή όπου υπάρχει ήδη το Ωδείο, το Θέατρο, το Δηµαρχείο, η Πλα- τεία Ρήκα Φεραιου κλπ. ένα Πολιτιστικό Κέντρο µε- κάλής κλίµακας. 5 To συκκρότηµα του πρώην ερκοστασίου της Μεταλ- λουρκικής στο Πεδίο του Αρεως στο Βόλο όπου τελικά ολοκληρώνονται οι ερκασίες κια την έναρξη λει- τουρκίας του Πανεπιστηµίου. Το συκκρότηµα αυτό σε συνολική έκταση 50 περίπου στρεµµάτων προορίζε- ται να καλύψει τις ανάκκες κυρίως της Σχολής Επι- στηµών Παρακωκής. Η παρέµβαση του Πανεπιστηµίου στο σηµείο αυτό έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σηµασία κια την πόλη κα- θως, εκτός από την αναβάθμιση που συντελείται, µε επιχωµατώσεις στις αλυκές και τα τέλµατα της πε- ριοχής δηµιουρκήθηκε µεκάλο σε έκταση "νέο έδα- φος". Το έδαφος αυτό ενοποιούµενο µε τις άλλες κει- τονικές δηµόσιες και δηµοτικές εκτάσεις επιτρέπει τη δήµιουρκία ενός µεκάλου Πάρκου το οποίο εκτός από τις λειτουρκικές ανάκκες του Πανεπιστηµίου Θα καλύψει επίσης συμπληρωµατικές ανάκκες της πό- λης σε αντίστοιχες υποδοµές. 6 Οικόπεδο στο Κέντρο του Βόλου απέναντι από τη Γαλλική Σχολή που παραχωρήθηκε από την Κτήµ. Εταιρεία του Δημοσίου και όπου θα στεκαστούν μελ- λοντικά πανεπιατηµιακές δραστηριότητες σε συν- δυασµό µε την αξιοποίηση ίσως και κειτονικών ακινήτων των οποίων η αξία κια την πόλη θα µπο- ρούσε έτσι να αναβαθµιστεί. 10 7 Μονή Πάου στην Αρκαλαστή του Πηλίου σε έκταση 580 στρεµ. που παραχωρήθηκαν από την Κοινότητα. Το παλιό µοναστήρι, μετατρέπεται τώρα σε µικρό συνεδριακό κέντρο, µε βασικό στόχο ν' αποτελέσει σηµείο επαφής µε τη διεθνή ακαδηµαϊκή κοινότητα. Παράλληλα εκτελούνται έρκα οδοποιίας και σχεδιάζεται η αξιοποίηση των εκτάσεων κια συμπληρωµατικές εκκαταστάσεις και ως ακρόκτηµα. 8 Ορκάνωμένο ακροκήπιο 100 στρεμµ. στο Βελεστίνο που ή Πανεπιστηµιακή του λειτουρκία θα αρχίσει από τη χρονιά αυτή στο πλαίσιο του Τμήµατος Γεωπονίας Φυτικής και Ζωικής Παρακωκής. 9 Έκταση 200 περίπου στρεµ. στη Θέση Πευκάκια στο Βόλο που παραχωρήθηκε απο το Δήµο κια τη δηµιουρκία Βοτανικού Κήπου και άλλων Πανεπιστηµιακών Λειτουρκιών. 10 To πρώην "Ακροκήπιο" στις Μηλιές Πήλιου εκτάσεως 30 περίπου στρεμµάτων το οποίο προορίζεται κια την ίδρυση Επιστηµονικού Κέντρου Φυτικής και Ζωίκής Παρακωκής. 11 Η Κλινική πρώην Κατσίκρα στο κέντρο της Λάρισας συνολικής επιφάνειας 3000 τ. . ή οποία Θα στεκάσει µεταβατικά τις πρώτες εκκατασ σεις του Τµήµατος Ιατρικής. 12 Έκταση 90 περίπου στρεµµάτων στη Λάρισα σε άµεση κειτονια ζε την περιοχή όπου θα κτιστεί το Περιφερειακό Νοσοκοµε , που παραχωρήθηκαν από το Δήµο. Εκεί θα αναπτυχθούν οι µόνιμες εκκαταστάσεις του Κύκλου των Επιστηµών Υκείας. Ι 3 Έκταση 2500 περίπου στρεµµάτων στην περιοχή Χλόη του Βελεστίνου κια την κάλυψη των ανακκών του Τµήματος … … Γεωπονιας. 11 . " ." ΄ . ' '-΄ & ΄ .. σ.:΄ΐ.ι ΄ χ '.΄. ".…" ξ …-'΄Δ . Έπµεπι(υ ς….ιΧ' 3 . | |. . ' Ξ Μιας: ΜΜΑ! .- 3εΛαπων & |? ΄ … & % .! , ' ΧΧ - η? I ! ξΧάξ «Η… …. ο \ Ξ€;….ς ε , Υζ΄΄ _ .… ο…" . - ΄΄... λ.. .; ' ΕΕ;. ΦΑ ' |.&. % | . Έχε σε): πλάι ' έξι?! κ ' ΄΄ ' Χ ζ - . ΄: % ' " /(-… Ό , | , …… …" Ι" νά ειιοπε.ιο Με»… » …. Υζχ % η…? … … #. ,… . πως"… Α……σν ΄΄ Δ . … . … -. Ό...Ώ΄; .. ' …;); . . ΄ . α΄… % &." I . ;, Ζ'.-% " . . ΄ . .. . ' "'ο'>| " &… |, ' Οι ΄Β Λ … ' ! , .. ». Πυξ…" ' . ΄ Κχ..ψ /λ' ΄ .. && . . … … : .. ι . ' «- Β…:μ ήπιαν ' /΄.Ξ'… ) Ξ… = " "& ΄ ΄ πως: , …' ,) :; ? …… ΑΧ .. Q ya … 1 = …- … "... τι … ΄ .… . &? Ξ " στα τις" 1 1… " ' ',',', ΄ & …- Κ . 000 M …… Η… .… 1 ξ '. . ' ' ! Ι',: … … ι !Α Δ . αφ» . Με… .΄& Αποψη… ΜΜΕ!!! # λ'"%ΉίΞ" . ΠΝ | NECK/H11 ΜΜΜ! ΜΜΑ! Ψ" …… ε? v πιο κι 8 Με… Μον ΜΗΔΕΝ…) ιτ…ο .. , … ) έµπαινε τον πΑιεπ.……π Ρ&΄…"…" "032," &" {Mango κ η…) να Η")… ξ'ζΌΠΛ1|ΔΦ' . Π…Α…|ωγ 12 … …! τα ΜΜΜ!" … m Manning .ummmxnz πιο…) ωω " ι'&:τΑ…κοι να]: τα "Α…… .… .… Χ΄ . \ . χ . | χ « . «| ., . | ' | ΧΧ ; € / . ι.. \ ..|.".ι ' ….΄.γ , "I." i '. ": ι.". | .ϊσ΄"ι Φ.… | Ε - I , ' ι'." µΧ , . " ΄ / 39 ! ξ / &… /"-.‘-. …' b ή ΄ a ΜΕΜΜΥ θα"! …΄/ Χ ια… ΝΟΙΟ…εΌΥ … mm ..ΐ… µοναδα που προαιωι να λειτουργια" :. το …. απ 38-89 Η µοναδις που ιρηρφ µα ιζ"… να λιπαρ- τησοω "to: της εποµενη; Μπας ' μονάδας ". προγρα- µµα"… να πιτσιρ- ΠΓΚΝ7ΉΜ΄ ΠΕΙ/Ν Μάο" αν": της ΜΜΜ! Δ|ΔρωΛ|ι …"…" μηπως κατα" « ' ΄ ' οικοπεΔο ΡΜ Έ…Μ.ΗΜ .ΜΜοωΥ O - ΚΟΙΝΟ Ψ..…1 . απ…… . … ενώ… Με… ιωπκµι . . ϊ": µια"… - σώµα. » Η…" ”Frill-TVA Τ . I .? α.|ρ-Με|- & " Ιι 1.2.4. H ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΚΔΔΒΗΔΙΚΗΣ ΦΥΣ10ΓΠΩΠΙΔΣ TOY ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΔΛΛ[ΔΣ Με πρόσφατες αποφάσεις mg 11 Διοικούσα Επιτροπή ζήτησε την ιδρυση ενος ορισµένου 0009000 νεων Τμηµάτων µε χαρακτήρα ευρύ και δυνατότητες το καθένα να περιέχει ενδιαφέρουσες εξειδικεύσεις που να αντιστοιχούν στην προοπτική ανάπτυξης των διαφόρων κλάδων. Οι επιλοδες αυτός που οριστικοποιούν τη φυσιοκνωµια του Πανεπιστημίου Θεσσαλισς υιοθετήθηκαν 81100000 0110 τον 11009011000156 και τον αρµόδιο 1111000150 Παιδείας πρόσφατα και αναµένεται σύντομα η επικύρωση τους 08 τα απαραιτητα Νοµοθετήµατα. που θα εκδοθούν. Σύμφωνα µε τις αποφάσεις αυτές η τελική ακαδηµαϊκή συκκρότηση του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας σε αυτή τη φάση της ανάπτυξης του θα είναι η εξής; Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστηµών που περιλαµβάνει: Γενικό Τµηµα Παιδακωκικό Τμήµα Δηµοτικής Εκπαίδευσης 11008050150110 Τµήµα Νηπιαδωδών Τμήμα Επιστηµών της Ακωκής Τµήµα Φιλολοδικών Σπουδών και Εφαρµοσµένης Γλωσσολοκιας Τµήµα Ιστοριας και Πολιτισµικών Σπουδών Τμήμα Κοινωνιολοδίας και Κοινωνικής Πολιτικής Σχολή Επιστηµών Ιιαραµδής που περιλαµβάνει: Τµήµα Φυτικής και Ζωϊκής Παρακωκής T011110 Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης Τμήµα Μηχανολόδων Μηχανικών Βιομηχανίας Τµ α Βιομηχανικού Σχεδίου και Εφαρµοσµένων Τε ' Τ α Μι… Βελτιώσεων και Γεωρδικής Μαμά… … … Τμήµα Αδροτικής Οικονοµίας Σχολή Επιστηµών αιτίας που περιλαµβάνει: Τμήμα Ιατρικής Γενικό Τμήµα Φυσιοκνωστικής και Βιολοκικής Κατεύθυνσης ' Τµήµα Νοσηλευτικό Τμήμα Δηµόσια Υκειας Τµήµα κλινικ ς φαρµακολοδίας Παράλληλα καθώς εκλέδονται πια τα πρώτα µέλη ΔΕΗ. και το Πανεπιστήµιο στελεχώνεται 08 ερευνητές και διδάσκοντες, 08 πρόσφατη απόφαση της Διοικουσας Επιτροπής άρχισαν οι διαδικασίες διερεύνησης της φυσιοδνωµιας των Κέντρων Έρευνας και Εζειδικευσης και της µορφής της εαατάστασής τους στο θεσσαλικό χώρο. - Ελπίζεται σε λοκικό χρόνο οι δραστηριότητες αυτών των Κέντρων να ανταποκριθούν στην παρακωκική ταυτότητα των 15 περιοχών που θα 85501001090011, φυσικά 08 την συνερδασία των τοπικών δυνάµεων. Τελευταίο (όχι όµως και 31561800 σηµαντικό) στοιχείο που πρέπει να µνηµονευθεί είναι ότι το Πανεπιστήµιο ως θεσµός αποτελεί το υπόβαθρο ανάπτυξης που από τη φύση του σ υ 5 κ ρ ο τ ε ί τις πνευµατικές δυνάµεις. 0 βαθµός και η επιτυχία αυτής της 01155061110119 εξαρτώνται σε 085030 βαθµό από τις αρχικές πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν και από το ρυθμό "συµφιλίωσης" ή "αφοµοίωσης" του "Πανεπιστηµίου" 08 την περιοχή που θα εκκατασταθεί. Κυρίως όμως αυτό εξαρτάται από τους ανθρώπους και από την κοινωνική τους λειτουρκία που αναπόφευκτα όµως θα συνδέεται και 08 10 00500011098001110 τους και φυσικά η πορεία 500 να αποκτηθεί το ανακκαίο κύρος θα είναι 0850311 και 0 806009 δύσκολος. Τα παραδείκµατα 0009 καθόλου 81100000501019 801101001209 ανάµεσα στο '1101181100111000" και τους "Πανεπιστηµιακούς" από τη µία 11381100, και την τοπική κοινωνία 08 τα κατεστηµένα σχήµατα εξουσίας, 08 10 πρακτικά της προβλήµατα, τα ειδικά συµφέροντα και τις συµβατικές αντιλήψεις της από την άλλη πλευρά, δυστυχώς δεν λείπουν και ασφαλώς χρέος όλων είναι να διδαχτούν από την ιστορία και να εμπνευστούν από το στόχο της συσπείρωσης και του κοινού συµφέροντος. Η συνε κασία του Πανεπιστηµίου 08 630119 τους ρείς που προωθο ν την πνευµατική ανάπτυξη πρέπει να ξεκινήσει αµέσως χωρίς αντιπαλότητες αν κι αυτό έχει ήδη φανεί πως δεν είναι πάρα πολύ εύκολο. Η ένταξη του Πανεπιστηµίου 0800 στον αστικό ιστό θα προσδώσει πάντως 00801119 000 ειδική δραµατικότητα στις πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση, αφού όλα θα δίνονται, θα πρωοθούνται, θα αναχαιτίζονται, θα επιτυκχάνουν ή θα 1111101115de01111 στο ανοιχτό κοινωνικό προσκήνιο. 1σως αυτό ωφιβώς, το ανοιχτό κοινωνικό προσκήνιο και η διαρκής έκθεση στην κοινή κνώμη διαµορφώσει 50115000 και την ανακκαω αίσθηση του µετρου που θα μπολιάσει και τους ενθουσιασµούς και τις αντιδράσεις. Το Πανεπιστήµιο 500 να 011008080 να αναπτύξει θα πρέπει επίσης να 011008080 να αναπτυχθεί. Αυτή η δική του ανάπτυξη έχει 01105101 από 1n 011vep500£0, 111 συνδροµή, την κατανόηση ή και την ανοχή λων. 16

192_d_046.pdf

.… … Τη ;Ξ; ΣΤΗΡ|ΟΥ | της όμοια αυτής ως δηλαδή συναντά ία Μήνα υπάρχει ιάνικη επανάσταση πλεύσεις πολιτών MEETINGS). Από o θεσμός αυτός δια ωτιιότητα στη στ'/γ νε την άµεση συν ιιών στις διάοορις τοπικών µονάδων "ανάσταση "λαδι αδελφότητα). I Δ ωρες … τονίσει την ιοό ιών ενώπιον του νό ι "δόνηση ευθυνκ την πλιιοψη.ία και η υπακοής στο νδ (ι τη Θέληση της 5 τον όρο ότι ισχύει ιαι µυστική ψη.ο- έπονται τακτικά ε- ποχη περισσοτέρων ιτων και ότι υπάρ :… λόγου, του τα ιιίας, …… και : ελευθερίες). In] ίη οποία ινσω "Όψη της απόλυ- ής δηµοκρατίας µε δικτατορίας του και Θεωρεί ότι τα "νικά στοιχεία δεν τµήµα του ακρατι ποιος και ότι όσο κή ιδιοκτησία των "η o χωρισµός … ών γίνεται .… τέ- ττε να εξυπηρετούν :;οντα της κυρίαρ- …ς τάξης. -, που επικρίνει το λόγου που προθάλ- μδς, αναοέρεται You, την αιώνια δι αστική ισότητα νόµο και τα ανα- 'νθσύΠινα δικαιώ- τώρα ότι αυτό το "όταν δεν ήταν vino .ττό τα ιδεα'τοποιηµέ τς αστικής τάξης δικαιοσύνη Θρήιε 7% Της στην αστι ότι η ισότητα τέ ιτιιή ισότητα µπρο 6" ανανά…" τα πιο ουσιαστικα ιιώµατα η αστική Θ. Eli-cg € u απόψεις σχετικά της δηµοκρατίας. ίκαιες κριτιιές που ' διάφορα είδη της αστική. σοσιαλιστι- - αλλοιώνουν το προ καθώς και την α- -ρατίας. " η αξία της Μ- --ρΞς κανένα επιθετι- νδ). ζει την ελευθερία, η ι΄ µια από τις ”ya στην ανθρώπινη "ή o άνθρωπος διν ". ουτε να δηµιονρ πό. Οι αγώνες που "ναι για την κατά αν λείπει, φανερώ- ιικό της ρόλο στην χΘ;ν ι΄α>΄-΄ Μάθε να προφήτης πω… την πραγματικότητα... MIA ΜΕΤΑΓΛΩΤΤίΣΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ που κάνουν παφλάζοντας τα µικρά κύµατα, τη στιγµή που η σελήνη αποµακρύνεται και το σπίτι σιρόπι στην ακροΘαλαοσια, Θα µπορούσε πολλά να µας οι- ποκαλύψει. ευγένεια υποακελίζοντας τη δυναµη ψανει παντοτε πρώτη: το δότσαλσ αναµµένο. µοναχικά πα- 'H αλλιώς: µια µετόπη, ένας τροι΄ γαλάζιο φιστικί που λάµπει τήµατα του ανέµου στα φυλλα. Για τις κορυφές των αισθήσεων πριν απ' όλα. Onou η ένα λος, που κάνουν τη φύση γραµµή όπως o ολοίσ'6ος οικουµενική την ελληνική γλώσσα. Μάθε να προφέρεις σωστά την πραγµατικότητα. Οδυσσέας Ελύτης από τον αΜικρό Ναυτίλο» Χιούμορ... Θλιοφοϊ ιαι (nape: οι καιροί που ζούµε. Στο γενικό αλαλο6µ της πολι-τικής κατάστασης και ε- περχόµινων εκλογών το να διατη pd ιανείς το χιοι΄ιµορ του είναι οι µα ζωτικής σηµασίας. Το ιιιµι να"… που ακολουθεί το αψσρέψσιιε» από τον «Οικονοµια! Tan/896w». Είναι πραγµατικά απολαυστικό... Διαδαστε το... «Μια οικογένεια άγγλων πιρ- νούοε τις κα.λοιαιρινίς διακοπές της στη Γερµανία και κατά τη δι Exp-ma ενός περιπάτου οι γονείς παρατήρησαν ένα χαριτωµένο "ί τι που τους φάνηκε κατάλληλο για τις επόµενες διακοπές τους. Ζήτησε" λοιπόν να µάθουν ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του κι έµαθαν πως είναι ένας διαμαρτυρόµενος πάστορας. Τον Βρήκαν λοιπόν κι έκλεισαν στιµ.ωνϊο για τον επόµε νο χρόνο. Γυρίζοντας όµως στον τόπο τους, ξοονικό η κυρία ωµή Θηιι ότι δεν είχε δει το W.C. Ξ- τοαψι λοιπόν … Φις "δεν… (Αιδισιιµότατε πάτερ. Είµαι η ι… pic που πριν από µερικές µέρες αλμα συµβόλαιο µαζί σας για το σπιτάκι της εξοχής, αλλά δεν πρό ado το ως. Θα ήθελα λοιπόν να µε πληροφορήοττι …για-λη. λος». Οταν ο πάστορας πήρε το γράµ µα δεν κατάλαβε την σύντµιση WC και πιστεύοντας ότι πρόκιι ται για ένα εκκλησάκι που ονοµά (no: WABLEC CHAPEL της α- παντά: «Αγαπητή κυρία. Εξιτίµη σα την ερώτηση σας και σας πλη ροψορώ ότι ο τόπος που σας ιν- wimp... διαοέρει 6ρϊσιιται σε απόσταση 72 χιλιοµέτρων από το σπίτι, πρό πιο λίγο ειναι-λα γι' αυτούς που συνηθίζουν να πηγαίνουν συχνά. Οποιος έχει τη συνήθεια να παρα µένει για πολύ στις διάφορες τε- λετές, καλό είναι να φέρνει και το οογητό του ώστε να µπορεί να παραµένει όλη την ηµέρα. Στην τοποθεσία µπορείς να φτάσεις µε ποδήλατο, ή µε τα πόδια. Αν πάλι 6ιάζεσαι πολύ µε αυτοιί.νητο. Σί- ναι καλύτερο να πάτε εγκαίρως για να μη διαταράξετε την ησυχία των άλλων που βρίσκονται ήδη µέσα. Στην αίθουσα υπάρχουν !! σεις για 40 καθιστοδς και HO σρ9ίους. Υπάρχει επίσης ιλ."µατι- σµός για …' αποφεύγονται οι δν αόριστα µυρωδιές. Συνιστάται να στέλνετε συντοµα για να Βρείτε Θέση να κάθισμα. Τα παιδιά κά Θονται κοντά στους γονείς και τραγουδούν όλοι µας? Στην doe 6ο σας παραδίνεται ένα χαρτί και αν δεν φτάσουν τα χαρτιά χρησι µοποιεϊται ένα ανά δύο άτοµο.'Τα Φύλλα πρέπει να επιστρέφονται στην έξοδο διπλωµένα, κατά τέτοιο τρόπο ώστε να µπορούν να ξανα χρησιµοποιηθούν για άλλη μια to ρά. Υπάρχουν επίσης µεγάφωνα για τους ήχους έτσι ώστε να σ- κούγονται κι απέξω. Από δε που συλλέγονται µοιράζονται στους φτωχούς. Υπάρχουν επίσης φωτο- γράοοι που οωτογ.ραοϊζΜ όλες τις οάσεις ώστε όλοι να sum. αυτά τα πρόσωπο σε -µια τόσο ανθρώπινη πράξη. Εις το επανει- δςίν µε το σύζυγο. Υπογρα.ή: Πάστωρι. Ενάντια στο Μάρτιο Θέµα: Υπάρκουν πάντα εν. κοψΙες για να γίνουν πολλά: λιτάντποη; Το ερώτηµα αυτό είναι επίκαιρο: γιατί παρατη- ρείται µια αδιαφορία. ένα μοι)- διοοµα των νέων για δράση. που τα αποτελέσµατά της θα σου…"… αργότερα και όχι εδώ και τώρα. όπως είνζι το σύνθη- µα της έντονης. Η φύση όµως διδάσκει ότι για όλο το πράγ- ματα απαιτείται ένας opium. νος Χρονος ωρίµανσης και οι άνθρωποι για την αναµονή ου τη λένε το "σιγά - σιγά γίνε- ται η ογουρίδο µέλι»… Και ο… µη πως n κάθε εη:οτημονικη και τεχνολογική κατάκτηση µας ο ποτελεΙ σκαλί για νέο κατά- xmon. To 1900 ονοουρθηκε από αρ- ποίο ναυάγιο το αρχαίο αστρα νομικά οργανο οστρολά6ος. Αν το το όργανο θεωρείται τώρα ότι ήταν o πρώτος υπολογιστής στην ιστορία του ανθρώπου. Δι: οταηκτήσοµε στον αστρολάδο. αλλά ΜοιωΜοοµε στους Με- κτρονικούς υπολογιστες. 0 c- !.-.ο=υυητης νορβηγός θαλασ- ν .». τι.… uncle; και έγινε για όπλα όλου του κόσµου και πλουτιοε τις γνώσεις µας. Τα τρονζΙ- σταρ. ενώ το μικροσκοπικά στοιχεία… που επέτρεψαν τη On µια,ργία ευχρηστον πλευρα… που υπολογιστη εμοονίοτ…ον το 1948 και. αντικατέστησαν τις ηλεκτρικές λυχνίες… Το 1986 οι ερευνητές επεοΛμονον την ναερογ…ιµοτητσ, το Μινόρε- νο δηλαδή κατά το οποίο ορι- σµένο υλικά (οι υπεραγωγοί: µεταφέρουν ηλεκτρικό ρεύμα χωρίς undue-z: ενέργειας, Αν τό Θα οφεληοει τον κόσµο για τί Do µειώσει το κόστος της :- νέργειες. Με το να… 1599)86 ψηφίστηκε η ηλεκτρονικό µας τοιαύτη"), ο EXAM. που του:": συζητήσεις προκάλεσε. Το no- ponavu ενδεικτικά αναφέρω- των και δείχνουν ότι πράγματι υπάρχων ευκαιρίες για να vi γουν "αλλά… Εκείνο που χρειά- (um είναι n συστηµατική cp- γασία. n εργασία που σε κάνει να το έχεις καλά με τον εαυτό σου. Κ."; οι νέοι μέχρι v‘ ano- κτησσνν εργασία μπορουν v' o οιολούνται με την ωρατΛριτ- on. m συγκέντρωση και κατά- ΄΄ ""-Ν αννα-Δένει… που Li- "' απιοτ,'ι. 'ΠΡΑΓ΄ΜΑΤΌΠΟ΄|'Η'…ΘΗΚΕ . ΤΗΝ Π'ΕΡΑΣΜ!ΕίΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ξιιζιιτιιοιι Λαζαρίδη … φοιτητών για το mm: προθήήροε= Συμμετοχή φοιτητών στις συνεδριάσεις της Διοικούσας Η σνµ-μετοχή των φοιτητών στις συνεδριάσεις της Διοικούσας Επι τροπης του Πανεπιστηµίου ιαι η προκήρυξη .µειοδοτικού διαγωνι- σµού προκειµένω να επιλεγούν τα ξενοδοχεία αεί… που θα φιλοξε- νήσων τους φοιτητές κατά το α- καδηµαϊκό έτος 1989—90, ήταν οι σηµαντικότερες «ειδήσεις» που ο…οίνωσι ο πρόεδρος της Διοι- κούσας Επιτροπής του Πανεπιστη .µ'ιου κ. Παντ. Λαζαρίδης προς τα πινταµελή Διοικητικά Συμβούλια των Φοιτητικών συλλόγων του Πα ναιστηµίω Θεσσαλίας. H συνάντηση έγινε το µεσηµέρι της Πέµπτης στα γραφεία της Διοικούσας Επιτροπής ίΓαµ6ίτα - Τάκη Οικονοµάκη) και "οι… σε δυόµιση περίπου ώρες. Στην αρχή της συνάντησής του µε τους .οιτητές ο :. Λαζαρίδης οσον ιξίορασε την ικανοποίησή του για την µέχρι τώρα πορεία του Πανεπιστηµίου και αφού ωχα ρίστησε τους Φοιτητές για τις προσπάθειες που κατα6άλλουν για ένα «καθαρό και ενπριπισµέ- won Πανεπιστήµιο, άκουα: τα προ -6λήµατα των φοιτητών και έδωσε διευκρινιστικές απαντήσεις σ' ο- ρισµένα απ' αυτό, ενώ σ΄ άλλα επιφυλάΘηκι να απαντήσει στην ιπόµενη συνάντησή τους. Οι φοιτητές εκτός των άλλων έθιξαν τα προ6λήματα της Φοιτη τικής Εστίας, της σίτισης, των συγγραµµάτων. του µόνο…» Διδα πικρό Επιστηµονικού Προσωπικού. της µεταοοράς της Διοιιοδσας Ξ πιτροπής στο Βόλο κ.ά. Τα Δ.Σ. των .οιτητών ζήτησαν όπως οι οοιτητές της Εστίας πα βαρύνουν σ' αυτή και κατά τους καλοκαιρινούς Θέµις ίουλιο και Αύγουστο και σε περίπτωση που αυτό δεν είναι &)νατΞ να ανοίίιι η ιστία οι εύλογο χρονικό διάστη να πριν τις εξετάσεις του Σεπτ… Spica ώστε να µπορούν οι conn- τές να προιτοι:µοστουν κατάλλη- λα. ιΙτο παραπάνω αίτηµα των οοι τητών ο :. Λαζαρίδης απάντησε ότι αυτό δεν µπορεί να φορµα 'στ(ί το "nub καλοκαίρι αλλά από την ερχόµενη ακαδηµαϊκή χρο νιά και πρόσθεσε ότι µέχρι τέ- ιλος του µηνός Ιουνίου θα έχουν επιλεγεί τα ξενοδοχεία που θα οι λοζενήσων τους φοιτητές οστά τη νέα ακαδηµαϊκή χρονιά. . Στο αίτηµα των φοιτητών να δοθεί το Φοιτητικό κουπόνι σ' &- λους ανεξαίρετα τους .οιτητές ο κ. Λαζαρίδης τόνισε ότι αυτό δεν :µπορεί να γίνει, (.δσον για τη χορήγησή τους ισχυουν περιοριστι κο? όροι στο οικογενειακό εισόδη …να του Φοιτητή. Ο κ. Λαζαρίδης απαντώντας σ' οι… αιτήματα των .οιτητών τόνι σε ακόµη τα εξής: - Από τη νέα ακαδηµαϊκή χρο νιά θα λειτουργεί και τις απογευ ΄ματιάς όσες η Βιβλιοθήκη του Πα νεπιστηµίου. - Σε συνεργασία µε τους το θηγητές Θα "ψυχθεί να δοθεί κά ποια λύση στο αίτηµα των φοιτη τών που ζητούν να τους χορηγεί ται συµπληρωµατική 616M079:- οία που θα τους υπο6οηθά στις φοιτητικές τους εργασίες. - Δεν υπάρχει καµία σκέψη για µεταφορά των τµημάτων της Παιδαγωγικής και των ίι'ηπιαγω-' γιών στο κτίριο του Παπαστράτου από τη νέα ακαδηµαϊκή Χρονιά για την αποπεράτωση του οποίου όπως και για τις άλλες ανάγκες του Πανεπιστηµίου — όπως τόνι σε - καταβάλλονται µεγαλες προ σπα9τιις για την εξασΦάλιση (.- " ""… τ"στάσεων. "" "wooing. τους οποίους οι τρεις αφορούν τα τµήµατα της Παιδαγωγικής ιαι Νηπιαγωγών ιαι οι άλλοι τρεις το τ.µήμα Γεωπονίας. - Προς το παρόν θεωρείται α- νέοιιτη η µεταφορά της Aloud: σας Επιτροπής στο Βόλο, αφού η παρουσία ιδιαίτερα των οικονο- .µιιών υπηρεσιών του Πανεπιστη- µίου στην Αθήνα παρουσιάζει το πλεονέκτηµα να υπερπηδοι'ινται διά Φορο γραψειοιρατικά εµπόδια στη λήψη των διαφόρων σπορά" "Υ —- Από την ερχόµενη συνεδρία ση της Διοικούσας Επιτροπής του "Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας Θα σε… ιμτέχουν σ' αυτή και µπροστα-πω των Φοιτητών. = Εξάλλου την Τετάρτη το µε «only: στο αµφιθέατρο του "απ. πιστηµίου έγινε από το µέλος της Ilium-mom; Επιτροπής :. Κλάδη ανάλυση του προγράμµατος στον δών (υποχρεωτικά ιοι κατ' nuke γήν υποχρι…ικά .µαΘήµατο) των τµηµάτων νηπιαγωγών και δασκά Μι . 2 ; εξ ?/:. Ερχεται στο Βόλο o υ- .τιυργ6; Παιδεία; και Θοησπυ να"… Γ. Παπανδρέου, πρ……- ιιε'νου να εγκαινιάσει τις σχ0).€; του Πανεπιστηµίου Θεσσαλία-. Ο κ. Παπανδρέου. σύμψυνα µε όσο έγιναν γνωστά θα έρ- θει στο Βόλο πριν την τελετή των εγκαινίων και θα (µου… στήσει αμέσως µετά για την Α- θήνα, αφού τρέχουσες υποχρεώ- σει; τον δεν του επιτρέπουν να παραστεί στη θεµελίωση και στο επάνω µια; σειρά; οιο- ).ινών μονάδων όπως είχε προ- γραμµατίσει αρχινΔ η Νοµαρ- χία (θεµελίωση πρώτη; φάση; των έργων των γιψνοσ-ίιιη' στις πρώην ατσΟ."γ.ε; Μουρτζούωυ. εγκαίνια του 31ου Δηµοτικού Σχολείου και εγκαίνια του Τε- χνικού ιαι Επαγγελµατικού Αν- ιείον Αλµυρού). Σ… αι-ριιινά εγκαίνια του Πα νε.τιστηµίου από τον υπουργό Παιδεία; Γ. Παπανδρέου θα µιλήσει εκτός των άλλων σαι εκπρόσωπος των φοιτητών. :. …η ιαι σε αποχή από τι; παραδώσει; του μαθήµατος τη; «Αισθητική; Αγωγής» είναι αποφασισµένοι vu :τροδούν οι Φοιτητές των τµημάτων Νη.τια γωγ…ιι΄ιν και. Παιδαγωγική; σε ένδειξη διαµαρτυρίας για τον καθηγητή του µαθήματος κ. Σι- γά).ο. τον οποίο νατηγ:ιροϊιν «γι΄ αυταρχική συµπεριφορά». Το Θέµα των «µε…» που έ- χει δηµιουργηθεί ανάιιεσα στον συγκεκριμένο καθηγητή και του; φοιτητές ουζηιήΒψε και στη συνάντηση των Δ.Σ. των φοιτητών µε τον πρόεδρο της Διοικούσα; Επιτροπή; Παπ. Λαζαρίδη, που πραγµατοποιήθη- κε την περασμένη Πέµπτη ‘am γραφείο τη; Διοικούσα; Έσποο …- , . Σύιιφωνα µε unu εγιναν γνω στο. 0 τι. Λαζαρίδη; υψομέ- 0ηιε στους εκπροσώπου; των φοιτητών να συναντηθεί με τον ν.. Σιγά).α πριν την ερχόμενη Τρίτη, οπότε και. έχουν προγραμ ιιοτίοει να συναντηθούν µαζί του τα μέλη του Δ.Σ. του τμή- µατος Νηπιαγωγών. Σχετικα µε το θα… :του έχει ova/.mp5“ o πρόεδρο; του Δ. Σ. των φοιτητών του τάγματος Νη .τιαγωγών Η΄.. Τάκη; τόνισε ότι «ο π. Σιγά).α; υποχρεώνει του; φοιτητέ;΄ν.τό μορφή εργο Ο…" ,… ,-……Ο… ΕΙΔΗ Π-΄Ρί]ΣΤΆΣ=ΙΑΣ ΕΡί'ΆΖθί"ΝθΝ …… … …… ,» . "λ ΟοΟ…… …" *, .γς)ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ πως να διδάσκουν ωμτιούτεο σε µαθητές νηπιαγωγείο". πα- θω; επίσης και µαθήµατα αρ- χαία; τοµής». Σύµφωνα με τον πρόεδρο των φοιτητών. οι µαθητές αγνοούν :ταιττε7ώ; τη χρήση κοµπιούτερ, ενώ είναι ελάχιστες οι γνώσει; του; περί αισθητικής. Γιο το λόγο αυτό το Δ.Σ. του Συλλόγου Νηπιαγωγών πή- σε την απόφαση οι φοιτητές του τµήµατος να μην πραγµατο- ποιήσουν τις παραπάνω επισκέ- ψει; και να ζητήσουν απάντηση µε τον :. Σιγά)… την Τρίτη το πρωι. «Ανάλογα µε τις απαντήσει; που θα μας δοθούν, θα µεθο- δει΄-οοι'µε και την παραπέρα στά ση μας που δεν παλεύει… να αθάσει µάς" και την αποχή µας από το συγκεκριµένο μάθηµα., κατέληξε ο πρόεδρος των φοι- τητών - νηπιαγωγών. Ma Ε 0 |σο6ι΄της του Αρκέτ. Οσοι έχουν ενθουσιοοΘεί α- πό τις περιπέτειες του Κοκκο- ρα στις αΝνχτερινίς Ιστορίες» του τις ιστορίες της Θάλας και του θιάσου της. το καυστι- κό χιούµορ του «Μετά την κα- ταστροφή» και του αΞνπνάς µέ σα µου το ζώο» ο Αρκάς έχει ετοιµάσει γι' αυτούς ένα και- νούργιο λεύκωµα µε γελοιογρα οίες που δηµοσιεύθηκαν ιαι δη µοσιεύοπαι ' ' στην εφηµερίδα «Πρώην. Ο «|σο6ίτηςι που είναι α- ναγκασµένος να περάσει στη φυλακή τα 625 καλύτερα χρό- νια της ζωής του και ο σοδε- ρός Μοντεχρήστος., ο αρουραί- ος που τον κραταει συντροφιά είναι οι νέοι ήρωες του Αρκέτ. O φο6ερός Μοντεχρήστος Ενα λεύκωμα µε ανατρεπτι- κό χιούµορ, πανέξυπνο που δεν πρέπει να το χάσετε. «Με την καρδιά στην τσέπη» της Κριστίν Α6αντέν από τις εκδόσεις A- ατάρτη. Η Α6αντέν είναι µια δεκα- πεντάχρονη γαλλίδα, που έχει carton να γράφει από τα 12 ΄" "* αττικης Φιν ..αΨ"'

Παντελής Γ. Λαζαρίδης

195_d_214.jpg

" & . ΕζΏ…έΌιξΟ« - Η &&ξΩλι αχ…- ©ΟΆΟΣ ΞαξξζπΩ &? φέξΞΒυΩΧοίοω |3Ή ΠΑΝΕΠ|ΣΤΗΜ|Ο ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ O Υπουργός Παιδείας στο Βόλο στην εγκατάσταση της Πρυτανείας Συνεδρίασε Χθες η Σύγκλητος του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας και οριστικοποίησε τις εκδηλώσεις για την εγκατάσταση και επισήµως των Νέων Πρυτανικών Αρχών την Κυριακή |4 Μαρτίου. Επίσης ελήφθησαν αποφάσεις για Ζητήµατα που απασχολούν την ακαδηµαϊκή κοινότητα. πίσης ο Πρύτανης κ. Π. Λαζαρίδης συνα- ντήθηκε με τον πρόε- δρο του ΤΕΕ Μαγνη- σίας κ. Γ. Πρίντζο όπου συζη- τήθηκε η συνεργασία των δύο φορέων. Σημειώνεται ότι στην τελε- τή εγκατάστασης των πρώτων πρυτανικών αρχών θα παρευ- ρεθεί ο υπουργός Παιδείας Γε- ράσιμος Αρσένης. Η Σύγκλητος του Πανεπι- στημίου Θεσσαλίας αποφάσι- σε: Εγκρίθηκε πρόταση του Πρυτανικού Συμβουλίου για σύνδεση του Πανεπιστημίου Δημιουργείται Νομική Υπηρεσία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με το κοινωνικό του περιβάλλον σε τοπικό, περιφε- ρειακό και εθνικό πλαίσιο, με αφορμή την εγκατάσταση των πρώτων Πρυτανικών Αρχών. Αποφασίσθηκε να γίνει πρόταση στα αρμόδια Υπουρ- γεία, για υπαγωγή όλων των με- λών της Πανεπιστημιακής κοι- νότητας στην υγειονομική πε- ρίθαλψη του Δημοσίου. Αποφασίσθηκε η λειτουρ- γία Νομικής Υπηρεσίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και έγινε πρόταση στο ΥΠΕΠΘ για την πρόσληψη δικηγόρων. Αποφασίσθηκε η προκήρυ- ξη θέσεως ΔΕΠ στο Παιδαγω- γικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαί- δευσης, στο γνωστικό αντικεί- μενο "Παιδαγωγική: Διδασκα- λία και μάθηση Φυσικών Επι- στημών", στη βαθμίδα του Κα- θηγτιτή. Εγκρίθηκαν προτάσεις για συγκρότηση Ειδικών Σωμάτων Εκλεκτόρων για θέσεις ΔΕΠ, σε μη αυτονομημένα Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσα- λίας. Εγκρίθηκε ο πίνακας επιτυ- χόντων του Ιανουαρίου 1999 στο ΠΣΕ "Διαχείριση Αγροτι- κού Περιβάλλοντος και Φυσι- κών Πόρων". Η Σύγκλητος οριστικοποί- ησε τη 14η Μαρτίου ως ημερο- μηνία για τις εκδηλώσεις των Νέων Πρυτανικών Αρχών. Οπως έγινε γνωστό στις εκδη- λώσεις αυτες θα παραστεί ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρσέ- νης και έχει κληθεί και ο Αρχιε- πίσκοπος Χριστόδουλος. Θα πάρουν επίσης μέρος οι Πρυ- τάνεις όλων των ΑΕΙ, οι αρχές των Νομών της Θεσσαλίας, οι βουλευτές, οι Στρατιωτικές Αρχές, εκπρόσωποι της Αυτό- διοίκησης και φυσικά οι φοιτη- τές, οι εργαζόμενοι και οι διδά- σκοντες του Πανεπιστημίου. O Πρόεδρος του ΤΕΕ/Μα- γνησίας κ. Γιάννης Πρίντζος, συναντήθηκε στις 18 Φεβρουα- ρίου με τον πρύτανη του Πανε- πιστημίου Θεσσαλίας, κ. Πα- ντελή Λαζαρίδη και συζήτησαν θέματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, αλλά και συνεργα- σίας Πανεπιστημίου και Τεχνι- κού Επιμελητηρίου. Ειδικότερα έγινε συζήτηση: Για θέματα σχεδιασμού και ανάπτυξης του Πανεπιστη- μίου Θεσσαλίας. Εκπροσώπήσεις του ΤΕΕ/Μαγνησίας στα διάφορα όργανα και επιτροπές του Πα- νεπιστημίου. Διαμόρφωση πρότασης έργων Πανεπιστημίου για το πακέτο Σαντέρ. Οργάνωση από κοινού εκ- δηλώσεων Επιστημονικού Ενδιαφέροντος: Συνέδρια - η- μερίδες κ.λπ. Θα ακολουθήσει συνάντηση Διοικούσας Επιτροπής ΤΕΕ και Πρυτάνεως.