PERSON-Είπα

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

PERSON-Είπα

Equivalent terms

PERSON-Είπα

Associated terms

PERSON-Είπα

2 Archival description results for PERSON-Είπα

2 results directly related Exclude narrower terms

088_d_119.pdf

"""."… ." "Μο.… - …Τι'1ν απόψε…" έ31νγειλέ ο κ. Πα: .ινδρέου Χθές 5 (, | » Με… το IIIIIIE ΙΣΠ|Μ|0 & ZEIIIIIMMEEIII’II III BIIIIII I : ' ιΘΗΧΆ. 4.- 316 την έξι"- ν.δ, Sandals-46, ’Ic'rvlo και Πα!΄ I "Μούμια Αίγαίου), την Ώου-| &… δν΄μαρχοι τοι"! νοµού "Αι- Γιτ΄ι να γίνει πραγματικότητα τικής. πρι-τάπα τών ΑΕΙ καί µπλέ; "πάρθηκε στι΄ι μέχρι σημερα Στην έκδηλο)… παραδρέθη αι αλλα τρία ανώτατα έκπαιδευτικά ίδρύµατα ; µίου τ.Ού…ΑίΥΠΐ0ν (µέ έδρα νηση για την αναμόρφ(ιιση της αν… Μτυξη της Ερευνας, ή σι΄'ν- καν τα σύνολο σχεδόν τών µε- αρκετοί πανεπιοτψιψ.οϊ δώ ση τών όποίων ε΄Εήγγιιλι σή- Μυτιλήνη), τοι΄ν 'Ioku flu- ανώτατη; παιδείας. έπεστ'ψανε Own της παιδείας µι) Η"… πρό Σών τού ύπουαγικοι'ι 0“].601“ στειλω. µερα ό πρωθυπουργο κ. Α. Πα- …στ…ίου (µέ εδρα ών Κερ- :… µε την ίδρυση τών νέων οδο τού τόπου µας». λίαν, ή ηγεσία τών 'Εν6π).… πανδρΕον στην έναρκτήρια σν- α), τοι΄' Πανεπιστηµίου Θεσ ία; (µέ ώρα το Βόλο) καί "Αττικού Πανεπιστψίου. ρωθι-:ισι"ργο; κ. Ανδρ. Πα- ι3ςέου κήρυξε σι΄ιμιρα το µε- τρι. στην αίθουσα ά.; γε- σιπ;, στην πώ.…" Βουλή, SWEEP. mw εργασιών τ…"- ι'ιΨ.Πύ Σιιιδυν).ίου "Ανωτά- Παιδείας. την ό…)… του 6 πρωθυ- ova; τόιισε επίσης. €… κηλ- ή ώρα γι'΄ι τη σιγνρι΄ιτηση ΕθνιΥ.ξ; ΄Α-.…δτιιΞα; Γρ… .-- ναί Επισττιιιι."…. πού θα τι).ιζει τιι .τεριεχι…µει'α οπου τα πιο… ρ".ιιιιατ'…ι ερευνών τη Pun-SI: '.αι1ίτι πριν…; και 1Χό-|ητ,'τ.ς και" διδιιντιχοζ' ' !πι.;οί σέ έθνικ-Ξ έπλα- -΄ιιιοί' ά 3.1. II απανδρέ…', µέτρα που Εχει πάρει η κυδέρ "πανεπιστημια… όλοκληρωνΜαι oi. προι'ποθέσεις: —— I'u': τή σι΄μµετρη ανάπτυ- En της έλληνικής περιφέρειας. - rm την αΐ'ξηση τοι'ν άρι- ή άνεδάθµιση 16" οτι…. η Σ… Μαρς-ώµο συνεδρίαση τοι"! ΄Εθνιν.οι'» Συµβουλίου 'Α- νωτάτης Παιδείας χαιρετισµό ά.1ηι΄'θ…-αν () ύπουργδς Παι- δεία; κ. 'Α:τ. Κακλαµάνης καί ό ύφυπουργδ; κ. Στ. Παπαθε- Ammun- µε έπιπε'ι΄α).η; 1m- άρχηγο ΓΕΕΘΑ ναύαρχο Ντε- γιάνιπ & αρχιεπίσκοπος 'Αθη να…-Εν Σεραα+'ίµ. έν.τρόσω:τοι τών πολιτικών κομµάτων, ό δήµαρ- χος "Αθηναίων Δηµ. Μπέης καί Bum") τών είσακτέων στα Α. Ε]. - —- Γιτ΄ι ώ σταµάτημα της… φοιτητικη; προσφυγικ1;. |. -- Για την έ.1ανσφορα στην… πατρίδα και "… άξιατοίηυη το"… απισττμι΄1νων τή; διασπο- ριΞ;. Κατα?.ήγοτνα; ό ν.. Παπαν- δρέου τόνισε- ιΠιστει΄οιμε πώ; Θα σι…µ6ιίλουν δλοι -— πανεπι- στηµιακοί δάσκαλοι και φοι- τητές —- ν.α'ι Θα δουλέψω… δ- λοι µαζί γιι'ι την άνψόρφι:)ση κής Παιδείας. στίς νέες θε- σµικδς συνθη.;!ς, µέ ώρι;'΄ να καί (Fawn Μαϊ πολλή δον.«ιά. ΝΕΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΘΗΝΑ, 4.- Nil; Κατω- Θι΄-νσεις σπουδών οι περιλαµ- δάνονται στι΄ι ύ:τ6 "ίδρυση τέσ- σερα νέα πανεπιστήµια ("Αττι- νεΌρίαση τοι") δοι-7.ίου Συνέχεια | U'I . .» . Ο) ω 'Ανωτάτης κοΝοάνλχν1. 'Εθνιν.οί' Στην! , I Παιδιιας.. | Μ?ταξυ των νεων κατει»θι1-| στων περι).αιδανσνται τµτ΄ματα: στήν 7η σελίδα , Συνέχεια από την In σελίδα ικανών Μι6ωΜος, διοίκησης άπειρη ων και ιστορία; στο Πανεπιστήµιο Λίνου… ι, µουσικής και μ…ικολσγίας καί. ΄ιιοινωινι-;΄ ιν λειτουργών στο '!σνιο Πανεπιστήμιο. 'Α- Μαη; τεχνολογια καί ανάπτυξης και γω | Rating ml. κεριφερειακης "πολικό. ' _ , Στό "Αττικό Πανεπιστήµιο τα νέα φώσ- είναι:'Χοινωνιολσγίας. ψυχολογίας. οπώ- ας διοίκησης, αγροτικής παραγωγής και διο- ;ισνικης και ενεργειακής τεχνολογίας και &… Μην 'Η ίδρυση τών Μκαριμένων τµψάτων, αφτ΄.ρεται σε σχετική αντιποίνων, του υπουρ- ίου Παιδείας, !" στηριχτεί στη συνολική imam αντίληψη της κυδε΄… για ΄την CI. . Nun] bamIbzuon, που (Η παίρνει ότι… τίς! αν… του κοινωνικού … και που & π "οι/ΕΜ… αλ τις απαιτήσεις και τις προ- mag του Νερό ώ…ι… π……- Μαιου -… χιοοας΄ι'.΄,'-% & ΜΕ;- …' η"… :1";- ζ΄;- οι άπαντες …ώ΄ησει;'τών ν ΄ πανε-' αΞ!ω| &% …… Μον…. µπορούν να διευρυν- 60w µε τη σημιουσγία νέων |τµημάτων, µε δάση τίς αναγ- Μάκη-τε; που θα προκύψουν από τις προτάσεις τών φορέων και… καί από τίς διαδικασίες του BEAU. 'Avu).mu<6npa, στα σχέδια ‘ προεδρικών διαταγµάτων, με τα οποία γίνεται η ίδρυση τών νέ- ων πανεπιστψίων, προβλέπεται η ίδρυση τών εξής ταινάι… κστα πανεπιστήμ Στο Πανεπιστ1΄µιο Αίγαίσυ προδλέπιτσι ή ίδρυση και λει- τουσγία οί πρώτη φάση τών εξης 5 τμηµα…" -'ΓΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, το όποιο προ Μπιτ… να …ιχΟι΄ι σε δω καιει&Μις. 'Η μία &… φέρεται, στη μελέτη και άξιο- ΜΜΜ… Μ…ω…. του |ύπΜσσιω-χωοσυ τον. Αίγαί "14; …η αναφέρεται" στη μελέτη και αξιοποίηση ήπιων Μαιου… Μ…… (ηλιακή έ ή"… αίολικη Μ…… #- νδ…ζιε.τΜψΜ… ί'Υ...Π|, ψ- -I|L' 2. τι…… ΔιοιΉτΚ Π1ΧΕ1ΡΗΣ:,ΩΝ, τά ιο προ- βλέπεται vi 1 pém ώση του- λάχια1όν΄ να αναπτυχθιι σε δω | κατευθύνσεις, .. τίς Ian-mam: Επιχειρήσεις καί τίς τουριστι- κές έπιχειρήσει΄ς. 3. ".(λΗι.Μ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, το .όποϊο προβλέπεται νά αν…... χ0εϊ στην και…" της ωτο- µικης µελίης' του πάγοι"… χωρου τοσο "σχέση µ! το µι. άλσ- του στην Ιστορικη πορεία . του έ)ληνισμώ και! του …… ι- να"? Είπα. δύο καί σέ σχιση . µέ τίς ηλεπιδράσιις µ? την …' IarpIx-“f πορεία τ'… ,. πιατιιι.1ν' " και άιψικανικών ών της ML- ,g ψυγείου. ' , ' .54. "ΜΗΜΑ… ίΆ΄ιΤΡ|ΚΗΣ "ΜΗ… ΜΑΘΗΜΑΤ|ΚΩΝ το Πανεπιστήµιο "στα… πρ πελάτη… σέ πρώτη ο… ή ΄ίδρυσν που λειτουργία τών "Υπ' 4 τμηµάτων: . Υ. Τ'µ6'σ Η"… γλωσσών, οι, τά…ης'κα'ι διερµ1νιίας. |» "κ.τ-λ... Μις- & 2. Τµήµα '1στορίας. . 3. ιµημα µουσικης καί. µ σικολογίσς. |. ανάπτυξη; στοι ' ι τικης εκπαίδευσης. … καί αθλητισµού στην "Αθήνα καί ΄ σή του Μπλέ-ι… στην κάλυψη και οίνου γωγµαφικώ Χ…. ξ? ΓΚ= .…µητ. οι …;" "|". αστρολογίας "| τηε…- ί)ετΜισ΄ης΄ το" ' ιών αναγκών … 4. Τµημα Καν. Λτπωργδν τα τμήµατα : ότι όπου πουν ,… κάλυψη του κενο που υπάρχει σημεια στους & τι΄στοτχονς' τοµτϊς σε σχέση | πανεπιστηµιακή εκπαίδευση. ' υστότητα «& αναπτύξει σέ ο θος την ιστορική .μεΜτη ι συγκεφιµένου γεωνΜικοΌ τα µου, µε δοσµ6νη επίσης ή η µεσαία του στην Ιστορική παρε"… τον έλλην|σµΝ.. … .ν το οεΣ:Μικο ΄ ΄ ΄. ..… …επι1τΗΜιο'… » ι Στο Πανεπιστήµια θεσσαλ΄1- ας προβλέπεται σε πρώτη φάση η ίδρυση καί λειτουργία του &- ξι'ις1'τΐημά…ζ ή μηνα αυτην" III I: Μάνης καί ω……υοΜ 2. Παιδαγωγικό τµηµα δημοι .", ,… 3. Παιδαγωγικό τμημ΄α νηπια- γωγον. ι 4- Τµημα haw-III; "να… γίας΄ καί ανάπτυξης. I ι 5. Τµηµα χωροταξία καί πι- ρι0ψειακης άνώπυξης.΄ ΄ I "Από αυτα τα τρία πρώτα & υπακούν στην κάλυψη του κε- των που υπαρχει στην Κεντρι- κή 'Ελλάδα στους σχετικούς "με? .. μετά ήν ίδρυση "ωμά των ίπιστήµης φυσικής άνω-γης τη θεσσαλονίκη καί μια ή… ίδρυση παιδαγωγικών τµηµάτων σε όλα το πανεπιστήµια. για το τµήµα αγροτικής τεχνο- "αγίας καί ανάπτυξης. η ίδρυ- προφσνών αναγκών τού …ο Στο "Αττικό Πανεπιστήµιο προ6λέππαι η ίδρυση καί λει- τουργία στ πρώτη φάση τώνι ι- ξης τµημάτων: I. Τμηµα, …οίκονοµικης Επι- Μίµης- Τµήµα ‘RIOEIEIEHCI 'ίπι 3. ΄΄Τµήµα κοινωνιολο΄γ΄ 4- Τµήμα Ψνιθλστίας. 5. Τµήµα διοίκησης αιχµή-Ό στων. 6. Τμηµα δηµόσιας διοίκη- της. 7. Τµήµα αγροτικής τιµολο- γίας καί ανάπτυξης. !. Τµήµα αγροτικής παραγω- ΥΕΝ- 9. Τμημα βιοµηχανικής καί (Ενεργειακής τεχνολογίας καί &- νάπτυξης. 'Απο τα τµήµατα είπα το οχτώ πρώτα οι απορροφήσουν τις σηµιρινές δραστηριότητες της ΑΣΟΕΕ της ΠΑΣΠΕ της |. τµήµα '|ιπορίας & ίχει τη 63 I9 I _ διοίκησης καί "Ο" ' . . παράγοντες καί| ΄ της πόλης το πΛ΄Ν΄ΜιΣτ΄…|ο '΄΄΄΄" έ?Όό ζω… ΄:6ν΄΄ή΄ ι- δρα του Πανεπιστημίου Θεσσα- λ|ας πού % χίσει ή λειτουρ- γεϊ από τό »άωδηµξίκό Με BS— 86… … ή? . ." - Τό πα…ψι…6" Μαφίας θά είναι αυτοδιοικούµτψ καί % mammal απ ιο … ουκ… Φ ΜΨ%8ζ mupyou Παιδείας, µπορουν νά ορίζονται [Βρες επί µέρους. τισ-' νεπιστημιαων µονάδων καί οι. λις πόλεις της Θωσαλίσς. ‘II ,το καθένα από τα '… …ή άστα του ”mm-way” ου άσσο-… Μας, Θα χορηγει νιαίο πτυχίο, πού θά µπαµ Εχει τα! εξειδικεύσεις τα': …. ρωτάς της …στήµης οι ται από έννιαµτλή διοικητική ι- πιτοοπή, πού 8' αποτελει… µελη του διδακτικού ερευνητικού προ- σωπικού των AEI,‘ πρόσωπα ά- Κναγνωρισμένα' στον τοµέα τών γραµµατα και τόν τιµών, &- πρόσωπον της. woman: abro- τα πω……- κων φορέων καί παράγοντες πού Ixow γνώστις καί πείρα οι Θέ- µατα οργάνωσης καί. διοίκησης τόνλΕ|." yaw. -.ν . πι "," ' -Τό Πανεπιστήμιο Ειπα..." Μ Εχει οί πρώτη φάση 50 9i- σιις διδακτικρυ καί lawn-[MU προσωπικον.;Οί I ακτήµονες ουν. . Ol παλιοί κινητές Μ &… Θοον στο Πανεπιστήµιο Μας καιά'τό 1985-86. ΔικΑ…ΝετΛιίο «, ΒΟΛΟΣ 'Η µια…" του "& σάν ;- Β΄… του Πανεπιστηµίου Θεσσα- ση΄ τον Emil που "& …. πως είχαν …διτξ4γιι:. ,΄'.'ιπ0λι'ίτικοί ικα θα…… του τόπου. Δέν είναι:τυχτία΄΄΄ η" Επιλογή µας σάν εδρα του ί,Πανε'πιστημίω. 'Υπάρχιι στό Βόλο καί τήν περιοχή ή υποδο- ή γιά τήν υποδοχή τών λειτουρ- ξιών τού Πανεπιστηµίου καί τό πνευµατικό "ΜΜΜ… πού'ε1- ναι αναγκαίο γιβ τήν ανάπτυξη τών Επιστημών καί τών τεχνών. 'Η πνευµατική|1στορία της πι- mama παιδεία ιό ίδ υµα πού ΄΄ p Επιπέδου. & πανεπιστηµια… ντίστοιχο Η να! Τό |΄ίί-'…'-"'Κ…"…κ) θά GIosz-1 πού & τίς ίαλ….΄. Η Μπλε- : on'nI από σε… εδινα Εκλεκτά- -αιαδημδίκδ΄΄ Ετζ "Σ' π.µ. "!!! ί- pIOXfiS προβάλλει … περίπτω- ση τής Μηλώτικης Σχολη-ς που] ήταν τόν i9o diam Βπα'ιδιω1- ' Στό Βόλο, που ως"… σήµερα σάν ' …κι… Πάντειος Σχολη.…΄ Ιδρνθηκ΄ξ & τόν '.'|…΄σΠΜ …? " …ο οι… και Με… …. µιας γι' αυτό τό >σΚΜ&΄ Μπος-' η…" 081% στό 'Απιώ Πανεπιστήμιο. ά . η πατρίδα 100: Πόντοι": οποιό το ο… της Πανεπιστήµιο- 'Η ίδρυση τού ΓίανιπιΜηΜ & Θισµαλ|σς από Βόλο. &… ' | .. ,…" α…… c 100 … ;… πνευµα κέντρου.… mm. II ΄΄του… τΝ%΄"Θ… μιά άλλη. Μη… …" ""… κή λειτουργία wt πόλης "' "΄ οίκονομική Μη" … …… T6 Πανεπιστήµιο 956"… τι… ι Eng-«6500'! III: Πολ πως σέ µια αδιάλυτη ??" το τής πρώτη; σέ &… " στοιχ…- οι συγκεκριμένες πι- "Ο "νοµόοίης ΄…σ΄ίας | ΜπΜα'…ς -…… …ή "ς; ' 'Η ιστών Μιά τα" τόν πο…ονΡΥό & 'Λ"δ| Παπανδρέου της !… πως" στηµίου Μπαλ Μία πιο Μια"! την .άµε…τωητψ της ΜίΜσης της & τι τήν Μπι… πιο…» Μις I Μα "καί MIMI“? Ag: 'μστσ Μη ναών τα") θα "και .. 'Ο! ορισµός t. άλλον. οι "ως τής πύλης « Βόλου "Η διάταξη & πι λών,΄ δίνει νέες διαστάσεις στι υΕ…ή πορεία του νους καί ολόκληρου του χώρα της "πρωτης 'ΕλΜδσς.- Συ ' … τήν πολιτιστική των… του παρελθόντος µε τίς &… άς προοπτικές τοι) παρά": καί του µέλλοντος καί …η καινούργιες. Lumen-mt; όρμητ κης προόδου καί Μιας άναδιό …… τών πνευματικών …… τον της περιοχης Έκαναν… Τήν Βε6α΄ι&τητα ότι 6 ως τη Μαγνησίας καί ολοκλήρου τη Θω…ίας & Με? αυτά;… άν- Ε…; της ιστορικηξ WWW-S1 έδρα Πανεπιστηµίου. λειτουργοί)- στ τό 19I0 το ΄ΑΜερο Μα…. ψυγείο. όπου έφαοµόσΘηκσν οί …' ΑΒ In και της ΑΓΙΑ που προ 6λεππαι να συγχωνευθο0ν µ) τό ΄Άττικ΄σ Πανεπιστήµιο. το τελευταίο είναι τµήµα που ΄…ισπιϊ στην κάλυψη συγκι- πριµ… Φωκά "& Μία πτυ!ης. "Αλλωστε η συλλογικη σύλληψη του 'Λτιικου Ham": στηµίου απαιτει τη σύγχρονη άνάπτυξη ιονιωψιών καί τεχνο- …το0 κοινωνιιυΟ συνόλου, δυο καί . τών αναγκών του τόπου στα του.… οι" &ιιΜ"ι " "Οι!" ". ί κανόνες της Εκπαιδευτικής µε- ωρρνθµισης, όπως τήν "… ο ΔελµοΟζος καί ό Γληνός καί όπως πολύ΄ αργότερα καθαρώ- . θηκαν στην υπόλοιπη 'Ελλάδα. Η Στό Βόλο,ι.άνθηων…σ' όλες τίς ές '… Υ Π…" "| ο! mum. … Μην δηµ…»- Μπέι ' "" Όνο- : Μ?"- "

196_d_137.pdf

.… "γι.….. . …. …. .‘ -. . . .. .: ., .. …… . . . µμ…. (. … :……» BA WEZZAAW’ - έ… .::…. :. …'…..ι ; Αν επιχειρούσε κάποιος να αναδείξει ένα χαρακτηριστικό του Πα ν'ιε1η΄Λαζα- ρι΄'ιδηωςιαιιίοιοιµει ιιιια΄θαιονι αδικαιίσε.Γ Poms” τιι'αιι΄ναιιοι'ιιο µορίου, ιομι'αίο του, το τα… το ατα μαινιριιτη και… ζωα αφ'. ινα παθος του, το στα! του, το όραμα τοι. I10p01’0n τα όλα από και το αποτέλεσµα θα' ειναι εκρηκτικά φαινεται-α. Πανεπιστήμιο θεσαα.ίί΄αα πολιτική και έρωτας τον διεκδικούν αλλά ο Πα ντε1η΄ς Λαζαρίδης δεν ιίίιτι(΄ειιίι µε κα- νένα για ιι΄ι΄ιαι και αλλιώς είναι ένας και µοναδικός. ΔΗΛΩΣΗ - ΣΟΚ TOY HPYTANH TOY HANEI'IIETHMIOY ΘΕΣΣΑΛ|ΑΣ .quIII I - Εφόσον είναι επιλογή σας το αξίωµα. που σήµερα κατεχετε. ειστε ευχαριστηµε- νος µε την ζωή που η θέση σας επιβάλει; Ειχα πάντα µια πορεία στη ζωή µου εµτιλο΄ κής µε τα κοινά. Τελικά συνήθισσ. Το γεγο νος ότι ησχε΄ση με τα κοινά πάει µαζί µε στι" ρήση, |ιοναχίκότητα, απόρριψη ευχάρι στων καθηµερινών καταστάσεων Αυτη ο μως η στέρηση αντισταθµίζεται (mo Io γε νονός ότι προσφερεις σε τιολλους. και µε την αναγνώριση του εργου σου. Οποιος α- σχολείται με τα κοινό. ότι και αν κάνει. ξε΄ρεί οτι κάποια πράγµατα από την προσωπική του ζωή "τι τα στερηθεί Αλλωστε ... ιναξίι'ι της κορυφής ε΄- . με: και τραγουδι. - Ολη η συµπεριφορά σας και η φιλοσοφία της ζωης σας εµπνεει ελευ- θερία. Είστε τόσο πετ- Θαρχηµενος ωστε να παρσµεριζετε το ελευ- 9ερσ πνευµα σας για χα- μη της δουλειάς; [.'ν αισθάνομαι καταπίε- ' .… . Τε πίστη, much 0.“ ίαίςλογικι και οχι .- .1ττιιεστικό 0'. Iv ε- .… >ι.εσάί στα κοπο πρε- ' «'.τ να αισθάνεσαι ότι αν. I. "t επαινεί και σε ατε- τα ΄τοτεί Δεν πρεπει να :…" ς οτι πρεπει να ' λ' m; στις Δεν νοµίζω ο΄- ιίιι… ς τιίττνεκτ ελευθε- . ίι.ι δι ν µπορεί να αιιαδώ τει Ουτε µπορεί κανείς να mm ττάνια ιτείθαρχη- |ίενος η πανια χαλαρα. H ζωή είναι μία φουρλα. Αλλοτε ε'τσί. άλλοτε αλ. λιως. [µενα παραγγελία µ w ήρθε η χουντσ. Οχι… ωστόσο µε αλλαξε Με ε- ( τειλε εξω Έγινα καθη γητήςστα 31 you €τταιξα καποιους ρόλους για τους οποιους περήφα- νευο|ίοί Βρε0ηκα σε ένα κυκλο ανθρωπων. nou you εµαθα να εχω δυνα- µη. να δίεκδίκωπραγµατα. - Yucatan: πως η… απέναντί σας ε΄να Παιδί που σας ρωτά τι κάνετε και του απο- ντατε πρυτάνης. Θα καταλάβατνε πιο είναι το αντικείµενά σας; Μα δεν θα του απαντούσα πρυτανης ApxI- τεκτονας θα του απαντούσα. Αρχιτέκτονας σπούδοσα και yI: αρχιτεκτονική αντίληψη α οκω και τα σημερινά μου καθήκοντα On του ελεγα λοιπόν ότι yc‘ao από μια συλλογτ κή διαδικασία προσπαθούμε να δη|κουργή σουµε τις προι)ιιοθεσεις ώστε η γνωση να γίνει το ισχυρό όττλο των νέων ανθρωπων Αλλά και πάλι δεν είναι εύκολο να περιγρα ψεις τι ακριβώς κάνει ένας άνθρωπος στην δική µου θεση οψου ασχολείται µε τα τιίο µεγάλα αλλά και τα πιο µικρά. - Είνσι εξαντλητικά ωραίο και συνάμα προκλητικό πνευµατικό να γνωρίζετε που βρίσκεται η κάθε αίθουσα. ποσά compulevs διαθέτει το πανεπιστηµιο. α- πει… και ανσκστωτα αριθµούς και προ- σωπα. Δεν [lam-cud) Είναι κάτι που you αρεσει να το κάνω και επίδι΄δοµάί σ΄ αυτό απολυτα &. θιιαιωφτις α ! αν ηµουν σε αυτή τη Η… και . .. ιιςα αριθµό…. πρόσωπο και κατά Ηµουν o ανθρωπος που 0. III III ' vr …. σχεδίασε το Πανεπιστήμιο Ο… . Μετά από µία μακρά περίοδο am I |. ‘J επανήλθα με διάθεση να αφοσιω- σιιτο και πρεπει να πω πως ότι βρηκα ' .I χι καµια σχεση µε αυτό που manna - Ou µου πείτε δηλαδή πως παραλοβατε "μια… τη"; . . . . Οχι δε θα ιιω αυτο. Θα πω όμως ότι υπηρχε c πως… δεν υπήρχε προγρσ|ηίατίσ|ιος κα. τα πραγµατα εµοίαζσν να πηγαίνουν µα- ντ| τους Το πανεπιστήμιο δεν είχε ταυτότη τ τ Δεν είχε καταφέρει να ενταχθεί σαν λει ι ργι΄α στον κοινωνικό ίστό της πάλης Au ι … ιναι πολυ σττσυδσίσ και ένα µεγάλο κατι ,IuII του δρόµου για την κατάκτηση αυτου τ ττάχου έχει γίνει. Δεν πρέπει να κρυ . .." ότι το τίάνεπίστήµιο το πηγε πισω η " . mu: θητεία lou π…… στο Δήµο -Αυτά οφειλόταν σε αδιαφορία του Δηµή- τρη Πίτστωρη; Λι" ν τ|ιτιν φαίνεται στις προτεραιότητες του τοτε δημάρχου το οι… του Πανεπιστηµίου Αντιθέτως, µε το Μιχάλη Κουντούρη δη… ο.ιργηααµε ένα πολύ ισχυρό µέτωπο αφου σί'νεργιιστήκσμε χωρίς διαφωνίες και µε III-Ina ουσιαστικό λυτή η προσπαθεια είχε ήδη ιιιτοδωοει αποτελέσµατα και θα αιίεδι δι ακομη τιερισσότερα στο εγγύς µέλλον - Δεστε το µέγεθος της ανικανότητας µου. Υπαλόγτζα να µην µιλήσουµε καθόλου για τα Πανεπιστήµια και φθάσαμε να µιλάµε σχεδόν αποκλειστικά για αυτό. Το παθαί- νετε κσι µε τις παρέες σας αυτό ή µιλάτε Κυριακή 4 Ιουνίου 2000 "|…" και |. απλλοπραγµατα; ", )δ ...ιλ.΄ιτιεμο....π' Με may. .ιατεχνη. . οι. τνειµκή .. .: , ' ,1Π(Λ||ι" ..ατηνζ 44: IV ι.. - Από ποια θεση µιλάτε για πολιτική; Του εµπλεκοµε'νου σε αυτή η του πολίτη; Μ' ' ;. από ιη θα η του πρωτα… πολιτικη Η"… - E. πως κάνετε πολιτική; Κάνετε ότι θελε- τε εσείς ή αποφασίζει ο κ. Ευθυµίου II θα κάνετε; Σ'- .."΄νο κομµάτι. που ε|ίττλικεταί τσ κράν ' ειναι το οικονοµικο Για όλα το ο… α- l" .' τοίζουµε εμείς. Τελείωσε η πολιτική για σας; "- ;ς είπα "(Mum κάνω και σαν ττρυτα . Μ… …. να σας βεβαια… όμως ότι συ- " " . σ".γ|ι.'| δεν επιθυµία να κάνω πολιτική ' . . νοµάρχης. ουτε ως δήµαρχος. πα. . -ι - αιωνια… -Δεν παθετε ότι τηγανιζετε µία και σας αρεσει η µαγειρική τους ανησυχούντες για τα µελλοντικά σας σχεδια; ΄Μελία) 00 ήθελα να εχω κάνει …. αυτό τα εικονες και µε χιούµορ σχολιο αλλά δεν θε- ια… οτι πρεπει να ατισκαλί΄ίψω ό,τι έχω στο κυλά you Δι ν τταρσίτου|ίαί από µια διεκδίκηση ούτε για λόγους αρχής ουτε γιατί ετσι συμφω- νι. ,α ουτε για τίποτα άλλο Είµαι ευτυχής για αυτό τιου κανω και θελω να το ουνεχί ο... Δεν εχω κανενα λόγο να αποθηκευαω σε αυτή την φάση, που ειμαι φευγό|ος. αυ- τί… τταυ κάνω µε όρους που δεν µου φαίνο- νται καθολου κεφάτοί Πρόσκληση για. και - Υπήρξε όµως ελκυστική για σας η πολιτική. Και τωρα είναι Είπα ο΄τι δεν είναι. Ατιλως µε ενδιαφέρει να εχω µια πι ιίιροσωττοποιηµε'- νη σχεση με τους πολίτες η οποία Θα you I:- nIIrtchI να θεωρω ότι κάνω κάτι… που είναι χρήσιµα - Σας βρίσκουν σήµερα πολίτες. που σας θυµούνται µε την παλιά σας ιδιότητα; Δυστυχωςπολλοί. - Γιατί ι… δυστυχως; Γιατί δεν αντιλαμβάνονται ότι η περίοδος, που δίανύω στην ίιροσωπική μου ζωή είναι εστιασµένη… άλλους στόχους. - Οιάλλστ στόχοι ποιοι είναι; H παρέµβαση στη δυνατότητα ανταγωνιστι- κότητας των αποφοίτων του πανεπιστημίου -…Δ΄ Θεσσαλίας. η παρεµβαση στην εικόνα του πανεπιστηµίου, η παρέμβαση διαµόρφω- σης παλεοδσµίκων χαρακτηριστικών της πάλης του Βόλου Όλα αυτά είναι ουσιαστι- κε'ς παρεµβάσεις σε διορθώσεις που αφο- ρουν σε συνολο και διαµορφώνουν δη|ίά… σίες εικονες οι οποίες έχουν πολλαπλασια- στικσ΄ αποτελεσµα Av αυτό δεν είναι πολιτι- κήτάτε ποιοεί΄νσι. Είναι πολιτική µιας κλιμα- κος που δεν είναι εθνική - Στον προσωρινο απολογισµό που µπο- ρείτε να κανετε για την ζωή σας ποια θεω- ρείτε καλά κοµματια; Αν εξαιρεσετε µερικες σύντοµες περιο- δσυς που µε ταλσιττωρησαν. γιατί είχαν α- φατρε'σεί στόχους. νοµίζω ότι ήμουν πολύ τυχερός Σχεδόν πόντο είχα κάτι να κάνω το οποίο επελεγο ενώ Συνήθως ό. τι …να είχε σχετική επιτυχια και συχνά µεταπηδού- σα από κάτι σε κάτι άλλο Η περίοδος, που ξεκίνησα την ζωγραφική και η συνεχεία της ήταν πολύ χαρούμενη ML την προσωπική µου σχεση µε τον Αγιο Λαυρε΄ντίο και την φύση περοασ πιο πολυ δηίίοιίργίκή περίο… δα και εβγαλα δεκατέσσερα βιβλία Ολη η περίοδος της προεδρίας µου στο Πανεπι- ! Με Im- Σωτήρη "ο Κτίζα ί & στην ) OI Μήλιος, µου το… την γευαη οτι κάθε με ρα κανω κίίτί σημαντικά. και όλη αν… τή η τελευτ om III μόδας. τ ης επονσδου µου στο πανεπιστήµιο you δίνει την αίσθηση ότι δεν σπατολτεματ. Θελω να παρουσιάσω o- πως και τον αντίποδα Μου στοίχισε πάρα πολύ σαν χα|ιενη πε ρίοδος της ζωής µου. η περιοδος 90 93 στο Δήµο Βόλου. - Προσωπικό ήταν τα χάσιµο; Δενθε'λω νάπωτίπστσ άλλα. - Είναι κοινωνικά και ηθικά επιτρεπτό να µιλά ένας πρύτανης για αγάπη; Αν δεν είναι νορµάλ άνθρωπος. δεν κάνει για πρύτανης - Πρασδιορίστε you την αγάπη; Να Θέλεις κι'… "οι… πολύ κιίτ ταυτόχρονα να θελεις να δίνεις πολλά σε αυτό το κάτι. - Σας ενοχλεί αν σας χαρακτηρίσουν ως ε. ναν άνθρωπο. που ποθίάζετσι; Οχι Γιατί παθίάζσ|ιοι Δεν θα δια|ίαρτυρό πουν - Ερωτευεστε µε πάθος; Τι εννοείτε. … Εννοώ με ε΄να πάθος που σας στερεί κά- θε επιθυµία να είστε στο γραφείο και σας ενεργοποιεί ολες τις διαθέσεις να δίνετε στο άτοµο µε το οποίο ειστε ερωτευµέ- ως: Οχι δε νοµίζω, Ο έρωτας δεν µε σποσυντο νιζετατηνδουλείά µου … Ποια είναι ωραία ευχή που µπορεί να σας κάνει κάποιος; Να συνεχισω αυτα που κανω µε εναν τρόπο nr τνιίπαρογειε΄ργα ——1 POTONTA * Φαγητό; Μικρός άκουγα τους γονείς µου να τισίνεύουν τη Rolonda για το ωραίο της φαγητό και τους καλούς τρόπουςτων ανθρώ- πων της. Μεγαλώνοντας την βαθµο- λογησα κι εγώ µε άριστα. Οχι µόνο τα ψάρια του. αλλά και τα Θαλασσινά του είναι φρεσκότστα. Τα κρέατα του είναι τα καλυτερότερα και η παρα- σκευή όλων των πίάτων είναι αξεπέ- ραστη. Πεντσνάσττμα όλα τα συνο- δευτικά των κυρίως πιάτων. Διαθέτει τα ruo ωραία τηγανητά της ντόπιας κουζίνας. Χώρος: κλασικός στην διακό- σµησή του. Ανετσς χώρος για το καλοκαίρι µε Θαλασσινό φόντο. Κα- λοστρωμενα και άνετο τα τραπέζια. Service: TI γράφω παραπάνω /για τις διαπιστώσεις της µαµάς και του µπαµπά; E και σήµερα τα ί- δια ίσχύουν. O κ Κλίάφας γνωρίζει καλά πως η συµπεριφορά των αν- Θρώπων του μαγαζιού είναι κάτι με- ταξύ Α και Ω και το εφαρµόζει o ίδιος πρώτος και καλύτερος. /Πού: Ν. Πλαστήρσ15,απενσντι & απατο-εΝιλ Πότε: και): µερα όλο το χρόνο. τηλ 34973 - 55377 για κρατήσεις. Καλή όρεξη.