dominant-color-#181818

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

dominant-color-#181818

Equivalent terms

dominant-color-#181818

Associated terms

dominant-color-#181818

11 Archival description results for dominant-color-#181818

11 results directly related Exclude narrower terms

049_d_009.jpg

κ%1χ Η εισηγηση TOU K. Δηµητρίου Σιούλα -"" -… 8 | : =,» ' Ά., ι.. ; …' Η΄ι…Μυυΐπ Χ 30 (τελευταίο) Η επιχειρηματολογία πάνω στην οποία µπορούµε να στηριχτούµε γιά να αποδείξουµε τη σκευωρία που έγινε σε βάρος µας είναι τεράστια. Ομως θα αναφέρουµε σαν τελευταία την εξής που δείχνει τα µαγειρέματα που έδωσαν καί πήραν όλα αυτά τα χρόνια µεταξύ τών Λαρισαίων καί τών Βολιωτών. Ενδεικτικό του γεγονό- ΄ τος αυτού είναι ότι ο φάκελος του Παν. Θεσσαλίας θα έπρεπε να είχε συνταχτεί πρίν ακόµα ανακοινωθεί οτιδήποτε για το Παν. Θεσσαλίας. όµως οι διεργασίες που ακολούθη- σαν καί οι μεταβολές που έγιναν απ' την πλευρά των Λαρισαίων. οδήγη- σαν την επιτροπή να τον εκδώσει µόλις τον Μάρπο του 1989. Kai ενώ οι σχολές ήταν. όπως προαναφέρα- Isa. τέσσερις. n σηµερινή συγκρότη- ση του Παν. έχει διαµορφωθεί ως εξής.: ' Α. Σχολή ανθρωπιστικών επιστη- µών που περιλαμβάνει: Α1 Παιδαγωγικό Τµήμα Δηµοτικής Εκπαίδευσης. Α2 Παιδαγωγικό Τµήµα Νηπιαγωγών. Α3 Γενικό Τμήμα. . …!. Σχολή Επιστηµών Παραγωγής 'που περιλαµβάνει: B1 Τµήµα Γεωπονίας Φυτικής καί Ζώης Πυρσνσνής… 82 Τμήµα Χωροταξίας-Περιφερεια- πις΄Ανά…υξης. 83 Τµήµα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιοµηχανίας. Γ. Τμήμα ιατρικής που πρόκειται να ενταχθεί στη Σχολή επιστημών 'Υγείας. Τμήµα Φαρµακευτικής Σχολής. Δ. Τμήμα Επιστήµης Φυσ. Αγωγής καί Αθλητισµού. 0 συνολικός προβλεπόμενος αρι- θµός φοιτητών στην τελική φαση ανάπτυξης του Πανεπ. είναι περίπου … 10 000 πραττυχιακσί καί 1500 μετά- πτυχιοκοί Ο συνολικός αριθµός των διδασκό- ντων όλων των βαθμίδων (Δ. Ε.Π.) _ προβλέπεται να είναι 1'500 περίπου. ενώ θα υπάρχει ανάλογος οριθµός επιστημονικών Διδακτικού προσωπι- κού (ΕΛΠ) διοικητικού καί λοιπού … προσωπικού. ,… Μετά an όλα αυτά του περασμένο ' Σεπτέµβριο. τόσο ο ΦΙΛΟΣ. όσο καί το σύνολο των φορέων του νοµού µας. έστειλαν υποµνήµατα στον τότε υπουργό We καί εξηγούσαν το άδικο της μη ίδρυσης Σχολών και στα Τρίκαλα καί πρότειναν την ίδρυση του Τµήµατος Φυσ. Αγωγής καί "..… .περάσο & ."… ιΠιιΝν Η ιΨΒΗ ..';>ξ , Αθλητισµού κ Τμήματος της κού Περιβάλλ ος. T0 άτυπο ανο των φορέων (αυτό πού είχ Ξτην πρωτοβουλία της ς επίσης καί του σολογίας καί Φυσι- ορνόνωσης σημερινής συγκέ- ντρωσης) έκ ε απο τα δεδοµένα που είχε τον τώµβριο. ότι θα ήταν άστοχη αν εκ ηλωνόταν οποιαδήπο- τε κινητοποί ση, για το λόγο ότι βρισκόμασταγ σε προεκλογική περίο- δο. * - Avnnpoou‘leia του άτυπου αυτού οργάνου επισκέφτηκε στην Αθήνα τον Υπαυρ ' Παιδείας καί του εξέθεσε το πρόβλημα. Την επόμενη ηµέρα ανακοινώθηκε από το Υπουρ- γείο Παιδείας η σύσταση µιάς επιτρο- πής εµπειρογνωµόνων. της οποίας κύριο έργο ήταν να µελετήσει την εκ νέου χωροταξική κατανοµή τών άνω- τατων εκπαιδ. ιδρυμάτων της χώρας. Σ΄ αυτή την επιτροπή µετέχουν καθηγητές Πανεπ.. Πολυτεχνίου καί υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΕΘ. Οπως αντιλοµβάνεστε το πρόβλη- µα της κατανομής των Σχολών που πρόκειται να λειτουργήσουν σε όλη τη χώρα µπαίνει σε καινούργια βάση. Ετσι έχουν τα πράγματα ως εδώ όσον αφ το ιστορικό της ίδρυσης του 0. Π καί τη νέα διαμορφωθεί- σα κατά αση. Από εδώ καί πέρα πρίν στίς προτάσεις κρίνουµε αναγκαίο να υπογραμμίσουμε τα , ακόλουθα. Θα προσφέρει πολύτιμες υπηρεσί- ες στο Διευθυντήριο της Δ Θεσσα- .- λίας. συµμαχώντας μ αυτό έµµεσα καί άμεσο, όποιος πορελθοντολογή- σει. κάνοντας αναφορά στο τί έγινε μέχρι τώρα στην ύπόθεση του 0. Π., προσπαθώντας να επιρρίψει ευθύ- νες σε κάποιον ή κάποιους. κωλυσι- εργώντας άθελά του τίς προσπά- θειες για τον ενωτικό χαρακτήρα που πρέπει να έχει ο αγώνας των Τρίκαλα/ών από εδώ καί εμπρός. Πιστεύουμε ότι το µεράδι ευθύνης το έχουµε όλοι µας. Θεωρούµε ότι είναι η μοναδική φα όπου όλοι µαζί ενωµένοι οι ΤριξΞλινοί. απαλλαγµένοι ano τίς κοµ τικές διαφορές. καί προκατα- λήψ ις. κατεβαίνουμε σ΄ ένα αγώνα γι να διεκδικήσουμε τα δίκαια αυτή στο µας καθώς επίσης και να ξουµε την κακή µας μοίρα φοντας το ενδιαφέρον της Κ 'ρνησης για να δεί ξεκάθαρα το τι βλήµα μας καταφέρνοντοςΌυγ-- χρόνως ένα αποφασιστικό χτύπηµα κατά του µεγαλοπαραγοντισµού. ό "ν της… οποίας είναι καί ο μόνος αίτιος στην ολη υπόθεση. Η επιτροπή αγώνα, η οποία Θα τύχει της έγκρισης σας σ'… αυτή την αίθουσα θα πρέπει να έχει οικου- μενικό χαρακτήρα διότι το ΘΠ είναι υπόθεση ολόκληρου του Τρικαλινού λαού καί τα δύσκολα προβλήματα δεν λύνονται με μονοµερείς συσχετι- σμούς, αλλά ακολουθώντας το πνεύ- μα των καιρών µε οικο΄υµενικότητα καί σύνεση. Για µας απο δω καί πέρα δεν απομένει παρά ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΡΟΜΟΣ O ΑΓΩΝΑΣ. Ο αγώνας καί η πόλη µέχρι την τελική κατάκτηση του δίκαιου αιτήματος µας. Καί αυτή τη φορά δεν θα σταθούμε σε ύποµνήµοτα πρός τό καθ΄ ύλων υπουργείο . αλλά σε µαζικές κινητο- ποιήσεις όλου του Τρικαλινού λαού. Κατόπιν αυτών οι στόχοι µας είναι κρυστάλλινα ξεκάθαροι. Πιό συγκε- κριµένα ζητάμε: 1. Αντιπροσωπευτική καί αναλογι- κή συµμετοχή των 4 Νομών της Θεσσαλίας στη Δ. E TOU Θ. Π. 2. Την ίδρυση της Σχολής (Duo. Αγωγής καί Αθλητισμού στα Τρίκαλα. Τήν δικαιούμεθο γιά παρά πολλούς λόγους. Μερικοί απ' αυτούς είναι : ο) Η µεγάλη αθλητική παράδοση που υπάρχει στην πόλη µας όπου 2 συμπολίτες µας κατέχουν αντίστοιχα παγκόσµιο ρεκόρ (Παπανικολάου.- Σακοράφα). Μοναδικό φαινόµενο σ' ολόκληρο τον κόσµο 2 αθλητές µε παγκόσµιες επιδόσεις να προέρχο- γ νται απ' την ίδια πόλη καί τον ίδιο σύλλογο β) Ο πλέον σημαντικός λόγος είναι ότι η πόλη των Τρικάλων είναι η µοναδική α' ολόκληρη την Ελλάδα που διαθέτει έναν υπερσύγχρονο αθλητικό εξοπλισµό. τέτοια που δεν … έχει ούτε το ΤΕΦΦΑ Αθηνών ούτε το ΤΕΦΦΑ θεσΜια1ς. - Η ίδρυση του ΤΕΦΦΑ στο Βόλο θα δηµιουργήσει ένα ακόµη υποβαθµ- σμ΄ένο Γίανεπ. γυμναστικό ίδρυµα από πλευράς, αθλητ. εγκαταστά- σεων κοντά στο ήδη λειτουργούντα υποβαθµισμένα ΤΕΦΦΑ. Στα Τρίκαλα μπορεί η Γ υμν. Ακαδημία να λειτουργήσει ΑΜΕΣΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΘΕί ΔΡΑΧΜΗ. για τη λειτουργία της. αποτελώντας σύγχρονος πρότυπο εύρρυθµης λει- τουργίας, αφού όλοι οι οθλητ. χώροι είναι συγκεντρωμένοι σ' ένα σηµείο. 2. Την ίδρυση Της Σχολής Δασολο-. . . γίος καί Φυσικού Περιβάλλοντος στα Τρίκαλα. * Τόίστορικό ίδρυσής Kai λείτουργίας του 086 λικοι'ι Πανεπιστηµίου συγκέντρ ωση φορέων που έγινε την 4η Δεκεµβρίου στη ν πόλη μας … Ο Νομός Τρικάλων είναι ο ιδανικώ- τερος ελλ τόπος για την λειτουργία της σχολής. Καλύπτει το 72% της εκτάσεως του με τα βουνά της Πίνδου καί των Χασίων καί το 32% µε το πιό αξιόλογα δάση. Είναι ο νομός που παράγει την περισσότερη ξυλεία στη χώρα µας. Τα απέραντα δάση των Τρικάλων έχουν πλουσιότατή πανίδα καί χλωρίδα. Το πανεπ. δάσος Περτουλίσυ, κοντά στα Τρίκαλα. αποτελεί τόπο πρακτικής εξάσκησης των φοιτητών της δασολόγικής Σχολής Θέα/νίκης απο της ιδρύσεώς της. Με έδρα τα Τρίκαλα η σχολή δασολογίας μπορεί να έχει καθηµερινό φυσικό εργαστή- ριο το εν λόγω δάσος. Γιά τη επίτευξη των παραπάνω στόχων ο αγώνας µας πρέπει να µεθοδευτεί καί να κλιµακωθεί, χρησι- μοποιώντας όλα έκ΄είνα τα µέσα που θα µεταπείσουν τους αρµοδίους. Το παραδείγµατα της Λάρισας καί των πιό πρόσφατων , της Φλώρινας καί της Μυτιλήνης, πρέπει να αποτελέ- σουν τον οδηγό των αγωνιστικών ενεργειών μας και πιό συγκεκριµέ- να: 1. Την δηµιουργία σήµερα αντιπρο- σωπευτικής αγωνιστικής επιτροπής των φορέων του νοµού µας. που θα µεθοδε ύσει τον αγώνα. 2. Tnv μετάβαση στην Αθήνα αντιπροσωπείας της παραπάνω επι- τροπής, όπου αφού κάνει γνωστό το αίτηµα του νομού Τρικάλων να εκτιμήσει την στάση των αρµοδίων υπουργών. Κοί αν αυτή είναι θετική για µας. τότε όλα έχουν καλώς. Στην αντίθεση περίπτωση να τους γίνει γνωστό ότι o αγώνας μας θα κλιµακωΘεί µέχρι της οριστικής δικαί- ωσης των αιτημάτων µας. Καί: στη συνέχεια Κλείσιμο των καταστημάτων του νοµού µας. κλείσιµο όλων των σχολείων, όλων των βαθµίδων. πορεί- ες εργατών, αγροτών. µαθητών. πολιτών καί γενικά όλων των παραγω- γικών τάξεων στους δρόµους της πόλης ως καί αποκλεισμό στα σηµείο εισόδου τόσο σε επίπεδο νοµού όσο καί της πρωτο" ς του. Χ |

087_d_114.jpg

ΤΑΥΥΔΡοΗοΣ Ω%9'2( 'Α΄ρχισε χθές τό απόγευμα. τό παιδαγωγικό συµπόσιο… ποτ στα"… το πκκεπιπιι…ο και…" "Άρχισε χθες στις 6 µ.µ. στο… δη ωρχιίο Βόλου το διήμερο παιδα- . κό Μ…… µε 'θέµα «Προ 3061 αγωγή και κατάρτιση.…- Νανα"… που διοργανώνει το Πανεπιστήµιο Μαλίκ. σε Με» Μια µε το Δήµο Βόλου και το Τεχνικό Επιµελητήριο - παρά…) µια Μαγνησίας. ΄… … Στην χθεσινή τελετή της]… ζης. απηύθυναν χαιρετισμο ως … ο δήµαρχος Η… κ. Μιχ. Κ… ο πρόεδρος του πε Μ……ις κ. "Απ.. Μυθ- της "ο καθηγητής κ'.- …. Λα ζει…. της Δ.Ε. του Π……ω . ως. ο ο … κ… km την έναρξη .των εργασιών. Εισαγωγή στις εργα- 51167950… ΔΛΨιΣΑΣ (.; 29 ϊ - ϊ.) "Αρχισε στο Βόλο … παιδαγωγικό συµπόσιο για την προσχολική σγωγή-κατόρτιση νηπιαγωγών ΒΟΛΟΣ 23 (mu ανταποκριτή µας) Πραγµατοποιήθηκε σήµερα στην αίθουσα του Δηµαρχείου Βό- λου η τελετή έναρξης του διήμερού παιδαγωγικού συμποσίου µε θέµα «Προσχολική αγωγή και κατόρτιση νηπιαγωγών» που διοργανώνει το Θεσσαλικό Πανεπιστήµιο σε συνερ γασία µε το TEE (τµήµα Μαγνησίας). πυκνωτή µίλησαν o δήμαρχος θόλου κ. Μα Κουντούρης, ο πρόε- δρος του ΤΕΕ Μαγνησίας κ. Απ. Δουµπιώτης και ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Πανεπιστη- µίου Θεσσαλίας καθηγητής Παν. Λαζαρίδης. ο οποίος κήρυξε και την έναρξη των εργασιών του συµπο- σίου. Επίσης η πρόεδρος της Ορ- γανωτικής Επιτροπής του συµπο- σίου κ. Ηλιού έκανε την εισαγωγή των εργασιώνπου θα αρχίσουν αύ- ριο (σήμερα). O κ Λαζαρίδης στην οµιλία του τόνισε µεταξύ …… ότι το Πανε- πιστήµιο της Θεσσαλίας θα περιέ- χει τέσσερις κύκλους σχολών εκ των οποίων οι δύο θα ιδρυθούν στην έδρα του Πανεπιστημίου στον Βόλο και οι αλλες δύο στην Λαρισα (πρόκειται για τους κύκλους υγείας και παραγωγής). ενώ ένα άλλο φό- σµα µε ινστιτούτα ερευνών θα κα- λύψει ολόκληρη την Θεσσαλία : (τις του ωµ…ω έκαναν και Ηλιού. τα… της Οργανική… Επιτροπής. &. ' Κατα την διάρκεια του "το σ'ιω λειτουργεί και "Ώστιν…- δαγωγικού βιβλίου. … 4 Εξ άλλου αύριο Τετάρτη ζει στο TEE Μαγνησίας το oo διεθνές συµπόσιο που και" ειναι αφιερωμένο σε nan Θέµατα και &… «Νέες κ … σεις στις παιδαγωγικές Με…... Με την ευκαιρία της ί ξηι,€ τω Διεθγώς Συµπσσϊω α' η…! για… κ. ΠΜ. Λαζαρίδης … ι η: Δ.Ε. του… Πανεπιστημίου ; σας Μας θα δώ… δεξίωση . μιας και ώρα 9.30 µ.µ. στο ξ…Εϊο τΠΑΡΚ». ΄ ' με;ωΜ9ΜΝ 2ν-Ξ΄ΐ Συζπτούν παιδαγωγικά θεµατα &… ' ΄ 'ΣνΜΠσΣιο ΒΟΛΟΥ ΄Αρχιαιιν χθες στο Βόλο οι εργασια: του Α' Συµποσίου, ι που ειναι αφιερωµένο σε παι- δαγωγικό θεµατα και έχει ; τον τιτλο ιΠροσχολική Αγω- τ γη και κατάρτιση των Νηπια- ξ γόνων-. .. … Την εκδηλωση αυτή διορ- … ? αγωνες το Πανεπιστήµιο *… . σαλιας σε συνεργασία … ρε το δηΕο της πόλης και το … &"… πωλητηριο ε…. … Στο Συµπόσιο θα µιλήσουν . καθηγητές… εκπαιδευτικά .

087_d_148.jpg

& ΄Θ(Ξ;18 Λ Αι βιΛογ 3043-88 ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ … …Ν0ΙΜΈ0 E |-ΣΤΗΜΙι0 Δ ΜΟΥ ΒΟΛΟΥ Στ% ίσια του Ελευθε- ου Α ι τ υ Πανεπιστηµίου όλου τη ευτέρα 1 Απριλί- στις 8 το βράδυ θα μιλη- σε ο συµπολίτης φιλόλογος καθ ητής κ. Νίκος Παρθέ- νης µε θέµα «Οι παιδαγωγι- κές αντιλήψεις του Δηµήτρη numb». Υπενθυµίζεται. ότι την άλ- λη Δευτέρα 8 Απριλίου ο… λήσει ο συντ γµατολόγος κ Θηγητης κ. ρ. Μάνεσης και µε την οµιλ΄ι αυτή Θα κλε'ι σει ο φετειν τω » µαθη µάτι.… νοικτό Πανεπι µου Βόλου. "Π Ρο η…" βολογ % |-υ΄% χε ο …… ΝΞΠ!ΣΤΗΜ|0 , . ,7 Στ τϊ ια του Ελεύθερου Α- .΄νοικτ ν ττιστηµϊου στο 857 ο '…σήµε ε τ ρα ότι". 8 το 6ρ€ι.ΐ; θα μιλήσει ο συµπολ31ης Φιλόλο- Χξς καθηγητης κ. Νϊκος ΠαοΘέ-…ε μ -θέμα «Οι Παιδαγωγικές αντ'.- λήψΞις του Δημήτρη Γληνού». Υπενθυμϊζεται, ότι την άλλη Δ…, τέρα 8 Μαοτϊου θα µιλήσει 0 cu» - ταγματολόγος καθηγητής κ. Αρ.. Μάνεσης και με την ομιλία αυτή θα κλεισει o Φετεινός κύκλο: των μαθημάτων στο Ελεύθερο Ανοικτό Πανεπιστήµιο Εξ άλλου, απ΄ το Δήμο Ν. Ιω- νίας ανακοινώθηκε ότι σήµερα Δευ- τέρα 1)4)85 και ώρα 7.30 στην αϊθουσα του Δηµαρχείου θα ' νει οµιλία - συζή Όση µε θέµα «. παιδαγωγικό ': οπισ'ιήριο Τύρνας. Θα μιλη τικός :. Χαρ. Χαρϊτο ΤΑχγ>€οµο: ,, 3ι…3-85 ΛΕΥθΕΡ0 ANOIKTO "AN ΠΙΣΤΗΠΙ0 ,. Στα Χαζ…α τ'… Ε΄΄|=ι΄όε,…'; νεπιστηµίοιι στο Όπερα στις 8 το --ι…υυ bu ? '|΄.ήι'>ι 0 οι 410, .- ης φιλόλογος και"… ,'Γ;1ιµ Νικος Ηαρθενηι' …. θεµα Λ ι΄!Ιιι.δανωή.=…=ι …τΜηψεις του Δηµήτρη Γληνοω. . Υ'ιιισυριΗιται, αν ι.|ν αλλη δευτερη 8 Μαρτίου θα μ.."…- Οι! 0 συνταγµατυΉ»,τ>ς και… ωμής K. Αρ. Μάνεσης και … την οµιλία αυτή 6… κ.».ιυει ' Μπιν… κύκλος των µαθημα ...… …το Ελεύθερο Ανοι…τ- Πανεπιστήµιο. _ Εξ άλλου, απ' το Δημ"; Ν Ιωνίας ανα ινώνεται ότι α'.- ;;…ο Asa-rim 1)4΄)85 και σα 7.30 µ.µ. στ ν αΞΘόυοα του punt-IOU θα γ΄ιιει ο.… ως:… m ε Θεµα «Το τω τω,ιΜ΄) φρ .…τιστ.χριο της ναι…»… Θα μ τη… .. "1 οξι- 'ιγ.ός κ. Χαµ ' ΄ βολίδα]

087_d_157.jpg

M ΑκΕΔοΝιΡι %…|ι…85 … |κονοποιεϊται' ένα χρόνιο αίτηµα τών σπουδαστών (ξετική ή «άνωτατοποίηση» … παιδαγωγικών ά%αδημιών τ ΄ οι…… καταργούνται οϊ΄τταιδαγωγτκές οκαδημίες διετούς φοίτησης και θά… λειτουρ- γαι… μονο τα νοοϊδραΘεντα πανεπιστηµιακό."παιδαγωγικό τμήµατα τετραετούς φοίτησης )ιτιλαι]ντ…ι:-,ι..οττ…«… . ,", ….:ιι..…'-…,' .… …;… : και ,.…|η- …ο…" “Mum; οι µι.'υι;ολις που ιΞ…ογγι.…ιτιοι ιιΛι …το… στην ο…π.ση των οµοόων σχολια επιλογης …το τις «µια… moun- μας ιξετοοιις γιο την εισαγωγη των υποψηφίων στην τριακοσ- we τιποτα…. "να «και: όπου… στις …- ……ις … επήλθαν παλιο… το Wan τ…… Μιολων "αγωνων. το … Μον 00 …ο -ανωτοτ…ντα-. ιν- των"… … στις ο…τοτις πως … Μ 8… "των… ονωιιων οι… … όλα…». µε… "ο…" & …… ; Μο…. €… από τή do οι…ή χρο- _ m & . 81 αν "μας"… νο τα. … χθουν νέα στον… στις …- ζ γωνια Μάνες. … µόνο στο … παιδαγωγικά τμήµατα ιοί στο τµήµα- ΐ το νηπιαγωγών τών πανεπιστηµια που τόσο…" … … Μ χρονια προς αντικατάσταση :… οι… … αν… µε τις δω…: το…) ν… - …… να! τη δοµή τα . λειτουργια των αυτοι… "…αυ- τ… …το… (ν. |…" … .Μλ "ιννν"ν.- . νι Η ΚΑΤΑΡ… ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ H ιονωτοτοττοιηοη- των παιδαγωγικών αποδηµιων οπή… χρόνια αιτημο των σπουδαστων τους. ντο την ικανοποίηση τού οποίου κατ' να…… στο παρελθόν ν ορατοί ο: διαβήµατα ιοί ιινητοΜιήσεκ … ιυοεο… των: «mun enou- ιτο το οι…… τους ια" …. ια δυο χρόνια σε μια µιτο0οτιιη πιο… εφαρμογής της διάταξης του νοµου γινοταν τ…… …το… ια στο Ν…… …το nou είναι τετραετούς να… στα στις πο.όογωγιιις οιο6ηµιις διετους οι"… Τ… πλεον διατηρονντοι µόνο το Μα…… τµήµατα. Συγκεκριμένα: τ…τοιτος1…-ΝΜ ως…" νο λειτουργουν ως οι …- …"; οι… και οι πως …… ? :… ποιοτητα…" οι…… ιοί σχολές νηπιαγωγων εισήχθη… πρωτατιις "ομότιμος … το… το… .… "ως. …το το ψωμ- ιο μας Ι%5-Μ. 3 To ι…σ7 ο" & πω…. ωουΜοτις ιοι 6" 0ο γίνουν ποτο- τοξι'ις στο που… (τος Μονά". Amman-c % γινουν µονο στο δω- τιρο no: Μονά… Κατα το το"… οι; δεν ea γινουν ωτοτοξιτς α wave hot σπουδών. 4 το "!…-ο? να πραγµατοποιη- θούν µπαµπάς tantra-oi; ια ιΜτιριιού. :… το 1907" Ν γι΄- …ιουν µονον µεταγραφές ιοντι- “IOU. Εφοοον οι "Μιας ποδη- ριις ιοί οί στους νο!!.ογωγων Ν nouoouv οσα… νο λειτουργουν :mo το neon-09,06 στα…" τους " Μι νο "αν… να :… Μαιν τις νΜΜκ τα'… των… η ανατροπή Καστ… & πριν… τίτλους ΜΜΜ." ιοι νηµα- νωγών αν"… οι… nou φοιτη- any στην … των & α…- "των… µέχρι :" Οιτωριοο »… μια των νηοΘληθηιον προς ια. ση στην επιτροπή µεχρι 3| λυγα- στου τα": του. ένα… # το …κι… xenon ια τροποποιήσεις στις το. πως σχολια που ("ως")… οι ωτο- ψΜα στις «comma Manon: Ετσι το Με……" Μ'… , "ο τµήµατα Μι… ιοί που… γωγων πού ήταν µε… "μια στήν τα… µονο α…. ο…. στις οι… δεν να ι…γ…ωι …αν πρωτος"… στων…ω Ιου… µε το vow … πα- …… τµημα… ΜΜΜ τιποτ- &… ια Μοτο"… Μα στο πανω… της Α…. Θ:οοοκγίιης. της Μπος. των ιωννινων. της Θα"… ια της κρητης. Mt mm a; Winding για τις ττοιδογωγ…ες ακαδη- µας ιοί το ποιοογωγ…ο …η- you: 0 υπουργός πατάτας ονογγ:ιλε ιοί αλλες µετα- δολές που επερχοντοι στις &… τον ποτών. ,. Στις μια… αυτες ιοτ…ν α ΜΒΜΜνα του οποι΄α"… τα πως λοµΜνοντος … το οπή- ωτο τον ο…"… ια την …- .. στο των των "αν ο… του που συστήµατος των"… στην τω…… "που… οι" ατο… ούτος είναι. το.εντοξη…ΜΜτιΜ… ." …τψ…ΜΜψ' - ‘I MW . . Η… …- ". … … στην "του… Μτω……κ …… "τον τα) …… …… τ……) "& Μι µόνο στην πρώτη Μονο. '…"ι νυν-*η… …. Ένταξη των τµηµάτων στατι- στιιής ισα πληροφοριιής της "οι! και στον…" … ο… στο… ο"… της ανώτατης "» µηχαν'ής … Πι… ια στην … … … την … Μ … … … ιο. λ… τα) Μια στα … Μ το …… αν… &… τί… κά Μ- χο.οτητων του ΤΕΙ …… (που… στο…» να αυτά…": ιοί στο ….» στον ια Μοτο ο"… κ ο… μυνηµατα. αν "των…" νο προστι- ω στο συνολική τους "Μονο ο &… των οι… …!… So. Εντοξη τα". τµήµατος µονα- ιων ατοµα… τον πανεπιστηµιου Θεσσαλονικης … στίς τα"… «- “Q οι το… γιο το τι.… από Μ αυτών… ο… να οι όσο "ο… …το για το σ… αυτή αννα… ο…"… να Μι οσο το …το …. … υ. εντ… τον τµ… νοστ- λιντι… της "ο… Ο…… Μα τον το"… τα … ως στο και… Ν…. Io. και"… Η 20 at & τα) "του…. οι τον οποιο …- κι… o … ο… τα θα… του Μ…"… Ν το …το (σκαφος σωστής αγωγής ιοί …… σε… '

088_d_061.jpg

ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΄(|ΌΧΜ… ". » ? - --. ".... | Η KOINOTHTA MAKPINITXAX ΄' ΔΡΑΧΜΗ ΔΩΡΕΑΝ Η… ΣΗ " … το θΕ.ΣΣΑΛ1ΚΟ …ΝΕτπΣτΗΜιο T6 κοινοτικό συμδούλιο Μακρι- νίτσας σέ πρόσφατη συνεδρίασή του αποφάσισε όµόψωνα νά παρα- χωρήσυι Μαρκ… &… Εκταση απαι- τείται για τη κατασκευή των ι΄γκα ταστάουων τ…"! Θεσσαλικού Παπ… στημίσυ. 'Η "έκταση παραχωρείται µέ τόν δυο ή Εναρξη τών έργασιων κατα- συ…… τών η………ά…… τού IIu ν. “amp-(nu νά γίνει σέ διάστημα πέντε ι΄.των από της παραχωρήσο- o); της "τάσεως. Στ΄ διααυρετική |πυρίπτωση η έκταση θα ποιά…" ΄1:'..=... στην Κοινότητα. 'Η {mum} (SQqunm … θέση ΄ «'Ανωµαλιά» σέ µικρή 6.116010101151— '|πό τό κεντρο της κοινότητας καί Ξ ιχι=ι Μ…… θέα. | Mé την απόφασή του για την πα -…α ...-- - ..--ή ..:.. ."…"-νυ Ρ'ι'."'η:-ν.". .:… - …. η µια. … "και… … ' -… "(. ι ραχώ6ηση της Γκίζα/ηΐ€;ο΄ινοτι | κό ο… ιο έκφράζει καί τίς ευ χαριστίες του στην "δάσωση για την ιστορική. δπως τη χαρακτηρί- ζει απόφασή της για τη δημιο… γία τού Θεσσαλικού Πανεπιστηµί- ου. 'Αντίγραφα της (μοιραστώ; του ! τό κοινοτικό … δούλιο θά στείλε… στόν πρωθυπουργό. τα Μουργότ Παιδείας και στούς όραμά; τι… | Νοµού. Τή…ν α…… γιά … "αυτό… ση της bacon; Luau ό πρόεδρος της κοινότητας κ. Σπ. Καυϊκούμης καί Εγινι δεκτή από τούς 011116013- λους κ.κ. Νικ. Τσούµα. Γ. Και… σιώτη. 'Αλ. Σαρακατσανο. Σπ. Μα Μούχα. 'Αθ. Ξανθά καί Περ. Ζα ρακηνό.

088_d_087.jpg

ΕΜΠΡΟΣ Ξωτικα ως Λαρίσης α. παω… τήν …… …. * ο… για τήν … …η µακ"… Β… από …, ο. : ό Βόλος … τΜσί.ζ … απ…… πω …… … Λάρισα. όπου ή …ο διαθε- τυ κατ…… …ο. … έ. Υπ… όµως 01 mm "c- ρ! πως … "…. απο…… να τόν …… ΐ|ΐΜΐΐ τα] …ή-"

088_d_101.jpg

ΘΕΣΣΑΛΟΣ 12.4.83 .. Με ΠΡΩΤΜ'ΩΝ!… ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧ!ΜΟ …ΟΥΛ0 Έπε:σόδω δπµωυργύδπκε στό Δπµοτ1κό Συµδούλιο I Στό συζήτηση γιό τό Θεό. Πανεπιστήµιο | "Ολοι συµφωνιών ότι χωροταξικό ή έδρα πρέπει νά ειναι στό Λάρισα. Έπεισόδιο και αναγ- κλήσει δ μιουργήΘη- καν ye ς ρώδυ στη συνεδρίαση του Δηµό- τικοΟ ΣυμΦουΜου µέ θέµα τό «Θεσσαλικό Παξιιστήµιογ ζω εύέ των Μινχ με ’ έντασή τους γαρις στην ψυχραιµία όλων. Τό έτυεωόδυο &… όταν ό πρώην ΗτΜχνωκός &… λος κ. Χ…σιώτης… τω…… πως γιά τό θέµα τής έδρα 1'00 flammmfiou. ε… ότι "ίσως κρύβονται Μιας: οι»… ρα… Μια.) από τόν τού Βόλου ώς έδρα και! κών.- " τόν Δήµαρχο κ. Λ… λη νά κάνει μια άντ=ρυκ,ή, &- πως Elms. δήλωση διεΜδπκώ- .- -..-......-... Συνέχεια άπό τήν 1η σελ.… Θεοσαλνκός λαός γιά τό … πψιµώ του, τόν-α ό…» απ' εδω »… πέρα αγ…-ϊ ό αγώνας γιά νά γι νει ένα &……µέω … ντας τήν έδρα για τη Λάρισα. Στό σηµειο από. &… ό ΜΜΜ… και µέσα σε μια Μωωρα εικατΜν φω- ναακιδν Μόλα τόν κ. Χα σιώτη ωκοφάΜη, αύτη. καί «πάστα. Δηµ κε … δαιμόννο και 6 Δηµοτιικός Σόμ6ωλοσ κ. Σωτηρίου ζή- τη-σέ νά δώσω έξηζήσεΞς. &… Μας τ V Ψη- {n οι… Οιιµώ.Υό κ. Δήµω»- χα:. αφού ζ… τήν …… νόηση όλων. αν. ότι Μή παύλα, µετά από ένα µακρύ πόλεμο πού τα") …… συστη- Mon-Md 6 κ. ΧασαΜης, πάλι .ι" -- ν . κ…. δπι Μιά… µο( µε Μις και …- ντος. Μετά τιςή όκατΜν εξη- Νοε…. ή … .… "' ' στό σώµα "& συνένωσε την συζήτηση για τό … Πανεπιστήµιο». :΄Πιρ1ν τό "Μ…, ε.Ιααν τ…ϊ 6 Δήµαραας κά? ωρες της πως. Συγκεκριμένα 6 κ. Λ…- προύλτκ. … she ότι ή & ε…… κατ' αρχήν &… θα"… κα! Ξανά… νά δυκαιώ αι τους αγώνες πού &… 6 ΣυνΦχιια στήν σελ. 5 …» καν ό Μ,… τού EBIEJA Μ…απης πού τόν… ! ΄ουήό … στη Λά Με … ΝΙΚΗ ρισα ' 4 και θέα…. 'Ο κ'. Μ; ;; Μπα) …… …ή &… ή …. & τώ Μπ…. να .… κει στή Λάρι …- "", :… στήριο πού νά ανταποκρίνε- ται στις ά…'υακός ανά. γκξςάγττκ Μωυσής, να έξω πα όντας πόλη… v6 δον… νά ς»'1κιΜΜιι όλους τους ταμις. Ή κώφωση πρέπει να τη…ήωι στην ύλ»υκστεχνυκ.ή ΜΜΜ & νά αρχίσει να λειπωρ.γεί & τό επόμενο ακ 'ύκό έτος. 'Σχετυκά μέ τήν έδρα τα") παιεπυσ…µ'ίω. 6 κ. Λ ' Μις είπε.δτ…ι Με τα Μϊ ή΄ γνώμη τη - στι-Μή Νότο… .οικηιαης, ή &… κα … να σα……άχε'ι στήν Ώ…" αργά…. και ΜΜΜ… του. Μεσα …' αύτη την δια- bump, & φαξ ξ? ό χώ ως της ως. νι ν &… λόνηση. τού από…) σημαν…… ρόλο πρέπει νά …Κι-ι. ή χω ρσωξ…ικη ταπαΘ&τηιση και ή γ.ε,νικωτερη & .ρέ.τηση τόν γυρω πρωινών. ελειώνονπακ τόνων. ότι ή Τα…… Aarob. οψη…- Θά……χι'αι τήν … …' -Ξα…γ'ΐ σωστό πανΘπιστη …ο, νω γενυκώτι,ρος Θα… (µας πα) πρακλήθη,κ.ε γιά την έδρα, άν… άδυκαιολάγηπόµ και δέν ά…… τΙς Μις του λαού της Λάρυσας. Στή συνέαευα τ……- ω σα… δυκαιωµ…ιΏ. σάν κέντρο που άνω …ής Κ…ρυκής 'ιΕλ- λ…. ένω ή Λάρισα σάν γι Φονικό κεντρο ετ… νά µήν έιχε… Γε…υκή Σα… Σαν στόχους τών ΛφΜν κάδρα α) την Μάτι… τού πανεπιστημίου και &) !- δρα στή Λάρισα. Στό Θέμα τ…ΜΘη.καν Ε ΈΌσης 6 K. Πωκούλ'ης τής Εν Συλλόγων Γονέων Μαθη:των Λάρας. 6 κ. θεο χωρα»…λης ψ… της 'Οι… …©ωςό "ΕΥ να τεΡχνων, κ. ' ψ,η … από τό …Ε|ΠιΑΒ|ΟΕιΛ, πυρά-ει- νε ή έδρα νά …ώεϊ από . τάς Ταπυκής Λότο- διαίκησης των Ματιών πό ν 6 κ. Καπαονικος τού EKA. 6 K. Xmuimnq Με»… ΝαΈααμαηός Σόμ6ξΜ. 8 κ. ο……κιη.ς … ρος το Έ…ορυκώ Συλλόγου Karl &»… Λα. Γενική Θέση όλων ήταν ότι χψσταξωκά η … πρε- πει να εϊναι* στην Λάρισα. 'Η συζήτηΏ συνεχιζόταν µέν; …… τις γώ Μι κιπρασ… φα ων "ς των… καί τών Δημοτι;κΈν Σιλµδούλων. ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΞΣιΣΗΝΗΣ

088_d_131.jpg

16.12.82 ....-"- .-….- - . ""Μα-…ιΜ- … 'ΑπΜώκ Μι ΔηµΐΣυµΜυλίου Βε%τωΞ ξ ΜΜΜ-…] 83000qufigfltlvanmmuiou y: ," ' & "Μ΄/Μ Ψι"-. '-'Ή"'Ν ..-.-. .... ΤΟ ΘΕΜΑ TOY GEIIAI‘ Ι…ΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ Γιά τό θίµα τν]: Μάρως το Θισααλ…οδ πανιτιιστηµίου καί τή &γκυτα΄στασής you 114 Βιλιατϊ τό δηµοτικό σνµδούλιο όποΦόσι 'όμόφ…α, νά διαµαρτυρηΘιϊ Έντο Μι Ιγγραφα και" τνλιγ…ήµα ] πρός τή Κν6ίρνηση ύπνθνµίζοπ τήν πρόταση γαι"; Αώου γιά 509: v παραχώρηση ("όπως 1000 στρ µι µάτων, ια! "ίσης τό πιο; " ς τή µιγάλη µορφή τα": Γένους 6v Ρήγα. …. τό ΐδιο θέµα, τής Ιδρύα ως Θωσαλιιο& Πανιττιστηµΐον, τό δούλιο Νάσια! νά γίνω 0 Ir τρωση στό Β…?" µ΄ "µµ τα χή δλων τόν κοινοτήτων καί δρ α- γι.΄:σιων τής "περιοχής στήν &" v θα κληθούν καί ol δουΜυτι΄ς τ * 1 νοµου].

089_d_149.jpg

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 29.8.84 ΔιεγκΡιΝιΣΘΗκε ότι δεν ΄ υπαρχει αποκοπεί… πι… πενήντα εκατοµµυρια δρα- … χµών δια το "Μαλακό πονο-…… …στήµιο., υπαρχει µια … υπόσχεση για ,Μ0ψη ενός! ποσού του ύψους αυτού δια ' το ακαδημαικό "ος 1904-85. .-"- . αλλα απο του σηµοΙου αυτού μέχρι του om; οι… να δοθούν τα χρήµατα : η αποσταση αν… tan/6M. Ετσι το μόνο! _ που υπαρχει αυτή την*στι'γµή στη διάθεση της διοικησης ; του Πανεπιστηµιου ειναι οι εκατο για…" που ποσού", pov οι αρχιτικτονις Κατα ' οποιος αποτελούν την …η. τη… δυναµη της διοικησπς τους Πανεπιστηµιου. εξ ου και; η συγκΙν ηση…για την χαρο- νοµΙα του συλλόγου των σαι-. τικτύνων. καθώς και Ο! "ή. κλήσεις για…0σΔήθψ τις!" . onothggtfugf ………,; ,… µία:

190_d_103.jpg

Εφ…ί:€ρι*8α ΜΘ€660'?ι'Ωΐ 6…(Ο, 39, 669. 3 Και:εδατ|ιισ1:έο;Δ Πιο αργά κύριοι, για να καταλαβαίνουµε κι εμείς. Στην ιδιοκτησία του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας, στο '… κτίριο Ματσάγγου, η 5η Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων - παρεμβαίνει µόνον στην όψη του κτίσµατος επί της Π. ΄ Μελά, στη γωνία του Καλλιτζέου και στο γωνιακό στη στοά. Για όλα τα άλλα υπάρχει πράσινο φως από την Εφορεία. Εκτός πλατείας Πανεπισ ;ηµίου, η Εφορεία δεσμεύει το κτίριο της παλιάς Ιονικής και στο πίσω μέρος της τη στοά Ραµπόπουλου, σύμφωνα με αίτημα του Δήμου - κατά τον κ. Παλιούρα- το οποίο από τον Δήµαρχο θεω- ρείται συκοφαντία. - Τα δύο ζητήµατα- πιστεύουμε- δεν πρέ- πει να συνδέονται κατ' ανάγκην.΄ Εξπομένως µπορούµε να επισημάνουμε τα . ε ης - Η Εφορεία δεν ζητάει τον χαρακτη- ρισµό ως διατηρητέα: όλου του κτιρί- ου Ματσάγγου, παρά µόνον στα (m- i ΄ µεία που είπαµε. Άρα, η όποια αντίδραση της δημοτικής αρχής δεν µπορεί να είναι δικαιολογημένη, παρά µόνον εάν σκοπεύει να το κατεδαφίσει (που δεν θα γίνει έτσι). Για ποιά "τροχοπέδη" λοιπόν µιλάµε; — H πλατεία Πανεπιστημίου ουδεµία σχέση έχει με το κτίριο της Ιονικής και την πίσω στοά. O Δήμος όµως ισχυρίζεται ότι ουδέποτε ζήτησε τη δέσµευση των χώ- ρων αυτών, ενώ ο κ. Πα) ιούρας ισχυρίζεται το εντελώς αντίθετο. Δεν φαίνεται, από τα στοιχεία, σύνδεση των δύο χώρων. Εποµένως το αδιευκρίνιστο σηµείο είναι γιατί o Δήµος αρνείται την ανάµιξή του στη διαδικασία ανα- κήρυξης ως διατηρητέων της Ιονικής και της στοάς, κάτι που εύκολα αποδεικνύεται. Και το άλλο: Τι απέγι- νε το διατηρητέο της παλιάς Ιονικής, µέχρι πρότινος ιδιοκτησία της Τραπέζης Κρήτης, που βγήκε στον πλει- στηριασµό; . . ΄

Results 1 to 10 of 11