dominant-color-#323232

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

dominant-color-#323232

Equivalent terms

dominant-color-#323232

Associated terms

dominant-color-#323232

5 Archival description results for dominant-color-#323232

5 results directly related Exclude narrower terms

013_d_021.jpg

ιΠΟΚΟΠΠΑ ΕΨΗΓ1ΕΡ|ΔΟΣ 'ΤΑΧΥΔΡΟΠΟΣ' |μεροµηνία...…2..5......Ν.9.ζ "3 8 1 ξτ3.8α ς «: Από τον δου|…(ιΠή Μαγνη. σίας και µέλος τη: Ε.Ε. της «Νέας Δηµοκρατίας» κ. Γιός». | Σούρ)α, ικδόθηκι η σκότου- θη ανακοϊιωσηξ «Flint χρόνια µπα την &- ξαγγι|.ϊα ίδρυση: του Για", I πισΥηµίον Θεσσαλίας και του… µπα τη νοµοθετική ρύθµιση του. than πάω ια- ταφονί:, ότι η κν6έρι-ηαη του ΠΑΣΟΚ αδυνατιϊ να προχω- ρήσιι στην ουσιαστική λα. τουργϊα τον και το χρησιµο- wold ως ένα ιδιαϊτιρα απο- τιλωµατικό ίΙ/.07ΙΚό πυρο- ./΄ . τάνηµα... Για όσον; μέχρι τώρα αµ- φί6αλαν η προσηαιη Eamon του προέδρου τη: bum-r0000; επιτροπή; του Παιτπιστηµί- ου κ. Πατ. Λαζαρίδη και το έπος των τη…… του γύρω από τις προοπτικές που δια- γραιτΜαι. δον µποριΞ παρά να ιίναι κατα΄|ντικίς Τη στιγµη που η όλη δρα- στηριοτητα του Noumea—mun. ον πιριορΞζυαι σΤηι απρο- γραµµατιστη και έξω από και- .; ιογικη αγορα κτιριακών … ιγκαταηιωιων, σι καµμια πιρίπτωση παντως, maxi» να ανταποκριθούν &…" στις απαιδιντικί: αιαγκις. η κν- 6ίρνηση και o "πρόσωπό: της έρχονται να µα: διαδι- που… ότι από την "& µινη α…δ……ή χρονιά θα λειτουργήσουν τα πρωτα Τµη γατα τον Πανιπιστηµϊον της Startling. α . O ακριβής τόπος "υπουρ- γίας των σχολών αυτόν παί- κ1ται ότι διν τους απ…… λα και πολύ, απού τον χαρα- κτηρίζουν u: «θέµα που µπο- µϊ προσωρινά τα ανιψιά… -΄,: .. …. , |… …… … . … παλι ι ιναλ).ακτικί λύ- fix-7‘. *; Ν,… ., - »: ΄΄? ; …#….φς. α|ς,. Εγζαοµ6"= "ας Με. «mono: ότι τα µαθήµατα µπορούν να παραδίδονται οι καποια διαµερίσµατα πολυ- κατοικιών ή ακόµα και να µιλιιούν το ιι&χόµινο σν- στέγαση: µε κάποια δηµου… .…π….-πΜτ'…'1"*-κψΝΜψή…γκ….…"…+, ιό " αλλα σχολης Το κυριο του Παπαστρά- τω. σύµφωνα µ n; ανακοι. νόσος της ίδιας της Α.Ε. του Π…στηµΐω &" πρό- κειται να um ετοιµο πριν την πάροδο 16 µηνών από τον ιπόµινο µηνα, και “Gnu: αυτή αν… µια ιδεα… παρι- πιωη πιο προ0ποΩξτιι την -… -ι-κ-…-' .. . .… "αφ΄-€. Ψ ν…… να… … ο…. κάτι άπω… … … …ή Κι ψ'Μη- παµπ Μά- Πού θα graph-$711131 ο… οι πρώτος στο & Μπα". Με: …… ώ" & 0 K. ΓΕΩΡΓ. ΣΒΥΡΜΣ ΠΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣ1ΗΜ|0Υ μετά"… *"… Μαξ ήταν στην"… λές και καίριες που κανένας διν με… µέχρι τώρα στον κόπο ια απαιτήσιι, όπως; Για ποιού: Μπους. ου…αστι- κώς. προιιμήθηκι η &… ρα των …… μέσα στην πό); και όχι η δηµιουργια µια: πανιπιπτηµιούπολης στις παρυαίς Τη: "όλης; Ποιό µέτρα λαµβάνονται για τηι αντιµυώπιση των προ6ληµα- των στέγαση: και σίτισης των πω…… τη στιγµή που (Βλ.; περιοχές, οι οποία α- πό …… ινών ηιλοξινούι Π………ήµ… αιτιµιτωπί- ζουν ένα ιδιαιτιρο οξνµίνο πρόόιηµα; H πλήρωση των θίσιων διδακτικού και Sloan-u 11x00 προσωπικού ποπ. ακρι-΄ 6ώς προ6΄ι.Ηιται να μ.µ και µι ποια διαδικασια; Το στοιχιία που ο κ. καθηγητής &… that κατά ποιά δια- ποριτικα από αυτό που ιµι'ις κατέχονµι. Είναι ακόµα πολλά τα ση- µιία όπου απορία και δια. ηωνϊις γι…ωντσι ηνσιολογι- κει και που κόπο". θα πρό nu να απαντηθούν µι τη δί- ουπα αυθαρότητα Ωστόσο αυτη τη στιγµη πιριοριζοµαι' να επισηµανω τι: ινΜις| που αιαλαµδόιιι η κι,6ίρνη-΄ ση, χρησιµοποιώντας ικα το no σο6αρό θίμα, …… δι… αατόσιων, για την ιξνπηρί- τηση των …µ…µ…..ω και ….ρο…….ω επιδιώξι΄ &. ιη:. Και αν µιν για µια. ακόµα σορό αποτιιιραται \a παρα-πλαιήΜι το λαό. το κα- κό ιϊναι µικρό, yum; όλοι πλέον την έχουν αντιι.ηαΏι, Το τραγικό θα ιϊναι να τρο- χωρήσιι απρογραµµάτιστο και …σµωδικό στη in. τουργία κάποιων πολύ χω- ρίς ου"…αστικό πωιιχόµινο. µόνο και µόιο ι).πίζοντας στην άντληση κάποια που- πιο" οτµ΄|4ηµατων. Εµάς ιµµίιουµ και στη- ρίζονµι από)ντα τη Οι… που. η Διοικουσα Επιτροπη τον Πανεπιστηµιου εχω και" αν νόληψη haw-ban και σύµ- ςωια µι την οποια "΄ναι & καγκαια q αποφυγή κατά το δυνατόν µια: υπιρ6ολιώ Οι- Μαρίνης Μπουρτζ" τω τµηµάτων πριν ….…ω.ι η σΥοιχιιΜη: σπαραϊτητη πα. δηµαικη οργανωτική και ιτι- ωµή υποδοµή του Πακ…- " Και Μ ωµµφιζόµ… … το την ολιγωρια της Μίρ- …ο… -- ιζ… πως στην προ…. Μυκηνών. .… τη … & που τωρα "που…" και που προΜ… αποσκο- τα σι "Μαξ και µόνο …αό)Μδ …. ' ι .,'.:.….ζ… « 1- mm χ», … .. ,, . ψ4ι΄- νι… . . . ν … ζ

087_d_005.jpg

ΘΞΣΣΔΛ …! ι(΄ξο|χΦ/ "(> … H- 85 ΕΝΩ ΜΜΜ!!! ΕΝΑΝ… !… Η Η ΤΟΥ ΜΝΕΠιΣΤΗΜ|0Υ Στο που… πντιπμππωπείπ Ολυµπιακού για In ιιππλιπ» γήπεδο ANAZHTEITAI ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ Το θέµα του γηπέδου Αναύρου εξακολουθεί να είναι πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του Ολυµπιακού, η διοίκηση του οποί- ου συνεχίζει χώρος αυτός στο Αθλητικό Κέν- τρο στη Νέα Δηµητριάδα. αντιπροσωπεία του συλ- λόγου επισκέφθηκε προχθές το Νοµάρχη Μαγνησίας, τον οποίο να κάνει «pound-I θειες, προκειµενου να ενταχθεί ο" ιενηµέρωσε για το θέμα και τις ε- . νέργειες που έχει κάνει η διοίκη- ση µέχρι … … O κ. Καφαντάρης να δει µε ενδιαφέρον το ζήτηµα, η λύση του οποίου θα αποδει προς όφελος τόσο του Ολυµπια- κού, όσο και των άλλων τοπικών σωµατείων. Στο µεταξύ, χθες έγινε γνωστό ότι στο θέµα χρήσης του γηπέ- υποσχέΘηκε * δον Ανώρου εκδήλωσε ενδιαφέρον ! και η Διοικούσα Επιτροπή του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας, που όπως είναι γνωστό εδρεύει στο Βόλ λο. Η Δ. Ε. ζήτησε από την Πο- |λιτεία να παραχωρηθεί ο χωρος στο Πανεπιστήµιο και να χρησι- µοποιηθεί, κατάλληλα διαµορφώ- µενος, σαν εγκατάσταση της Πα- νεπιστηµιακής Σχολής Φυσικής Αγωγής. Επίσης, εγινε γνωστό ότι η Διοικούσα Επιτροπή ζητεί ' να αγοράσει και παρακείµενο, α- πό το γήποδο του Αναύρου, οικό- πεδο για τον ίδιο σκοπό. Οπωσδήποτε µε την παρέµόα-… ση της A..E γίνεται δύσκολη η προσπάθεια του Ολυμπιακού να µπορεί, στο µέλλον να γυμνάζεται στο χώρο αυτό η ποδοσφαιρική του οµάδα, εκτός και αν δρεΘεί κάποια «χρυσή τομή», ωσπου να λειτουργήσει η συγκεκριµένη Πα- νεπιστηµιακή Σχολή στο Βόλο Θα πρέπει πάντως να µνηµόνευ- θεί ότι η διοίκηση του Ολυµπια- κού δίνει ιδιαίτερη δαρύτητα στο ζήτηµα αυτό, µιά και η έλλειψη µόνιµου χωρου προπόνησης της ποδοσφαιρικής οµάδας αποτελεί χρόνιο πρόδληµα για το σύλλογο. Στα πλαίσια λοιπόν αυτού του στόχου εντάσσονται και οι προ- σπάθειες που κάνει.

087_d_136.jpg

εΛΡΥΘ ΕΟ… 3 - οι * ‘ES ΑΠΟ 23-28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ επιΣτΗΜοΝικεΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ . τον πΑΝεπιΣτΗΜιον ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣτοΝ ΒΟΛΟ Στο πλαίσιο τής προετοιµασίας …. της λειτουργίας τού Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας ή Διοικούσα Επιτροπή τού ίδρύµατος οργανώνει µια έβδο- μόδα επιστημονικών έκδηλώοεων µέ παιδαγωγικό Θέματα στην έδρα του Πανεπιστηµίου στο Βόλο από 23 έως 28 Σεπτεµβρίου 1985 Οί εκδηλώσεις αύτές, πού Θα πραγµατοποιηθούν µέ τη συνεργα- σία τού Δήµου Βόλου καί τού Τεχνι- κού Επιµελητηρίου Ελλαδος - τµή- µα Μαγνησίας είναι: I. Προσχολική αγωγή καί καταρτι- ση νηπιαγωγών (23 — 24 Σεπτεµ- Βοίου 1985) 2. Διεθνές συµπόσιο μέ θέμα νέες κατευθύνσεις στίς παιδαγωγικές σπουδές. (25 - 27 Σεπτεµβρίου 1985) 3 Εκθεση παιδαγωγικού βιβλίου πού Θα λειτουργήσει οέ όλη τη διαρ- κεια της έβδοµαδας Θα πάρουν µέρος Ελληνες καί ξέ- νοι επιστήµονες εκπαιδευτικοί. αν… τιττρδαωποι έλληνικών ύπηρεσιών. ερευνητικών κέντρων καί οργανώ- σεων που έχουν είδικό ενδιαφέρον για το Θέµα, διεθνών οργανισµών καί …… φορέων πού ασχολούνται µε τα Θέµατα καί τών δύο συµπο- σίων.

088_d_009.jpg

……'Αµ 'ο ΜΜΜ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ … ……-ι πιο. σα…-…… -…- Με Χθες συµπόσια για… _ {I τα Θεσσαλικό - στήµιο, ι Haven: ιιρχισαν χθες με εντυπωσιακή ΐµμετοχή τόσο των πασα… των οσο και του κοινου οι ερ- pct; του επιστηµονικού σου… µου με θέµα …το θεσσαλικό µπιστήµιρ και ο ρόλος του Βό- .χ . Μην χθεσινή εναρκτήρια συν- δισ…. στην αιθσυων του Δη- χειου. παραθρεθηκαν μεταξύ 8 …αν ο υφυπουργός Οικο- |΄ιικών κ. Δ. Πιτσιώρης. οι γεν… …τεΤσ των υπουρνειων Πατ Ώς κ. Δ Ρόκκος και Γ εωργιας κ ξΠαωΘανοσισυ. ο νομόρχηι , νησι… ο Νοµάρχης Αυριο… Βόλου κ. Στην αρχή της συνεδριο… µετό από ένα σύντοµο χαιρετισµό του …έ.9930 φθΜιτΜ.Ό.:.Λοτ εψαξα… συνέδρους καλωσό- ρισε ο από…" κ. Κουντουρης o οποιος µεταξύ αλλων τόνισε ότι η σηµερινή ευτυχισµένη στιγµή του συµποσιου ειναι συνόνεια υιός "……»-… .... Συνέχεια από την 1η σελ|όα . ι .! . ι . -| μεγάλης Μα…… …ο στο οι… της …… του Θεσσα- ' Moo Πανεπιστηµιου. Η … όαση a: αυτή εχοντας την αρχή της στο Βόλο απόκτησε από το που… του '80 ή… τα κοινό f’ πλεον αισθήµατα σορό… όλων. των Θεσσαλικό" πόλων-Παν- θεσσαλικό χαρακτήρα. Στη συνέχεια ο κ. Κουντοόρης αναφέρθηκε στο ρόλο του Πονε- πιστηµιου ο οποιος όπως χαρα- κτηριστικό ειπε ειναι κοινωνικός . αφού το θεσσαλικό Πανεπιστήµιο ελπιζεται ότι θα γινει καταλότης ' στο πολιτιστικό µετασχηµατισμό & της περιοχής. Kerb!“ ο γεν. γραμµατέας του υπουργεισυ Παι- όεΙας καθηγητής Α.Π.Θ. κ. Δ. Ρόκ- ' κος εκανε εισήγηση στο σε… -Συµθσλή των πανεπιστηµια της περιφέρειας στην αναπτυξη. στις … σημερινές θεσμικεςουνθήκες-. ι Στην εισήγησή του ο κ. Ρόκκος Συνεχεια στην In σελιδα !! "- Το . *ζΐι ;. | ! Το συ µ-πόσισ Μέι; ο "7" αφου ειπε ότι o ρόλος του Βόλου στη µεγάλη αυτή προσπαθεια Θα πρεπει νάναι ιδιαιτερα σεμνός έτσι ώστε να αποτελέσει θεμόλισ για την ενωτική όραση όλων των Θεσσαλικών πόλεων αναφερόµε… ναι: στο οι… της αναπτυξης των περιφερειακών τιανεπιστημιων ειπε ότι κατ' αυτόν τον τρόπο επι- τυγχάνεταιηυυμµετοχή τόσο των φοιτητών όσο και του κόσμου στην σωστή αναπτυξη του δικού τους, τοπικού Πανεπιστηµιου. …Οι φοιτητές. ειπε χαρακτηρι- στικό. καλούν… να πόση-ιν τιν νωση και παράδειγµα-. Χαρακτήρισε -δροματική πα- ρευθαση… στον κοινωνικό χώρο το στήσιµο ενός καινούργιου πα- νεπιστηµιου, Οι µηχανισµοι οι αυτής της παρέµβασης ωφε- .ρουν από τόπο σε τόπο ανόλογα,' µε την πολιτική δοσστηοιότη- ! το . Το πανεπιστηµια" θα πρε- πει να προσφερει στην κοινότητα όσα χρειόζεται. (στ' αυτό τον τρόπο σε. -όιαχσ- ετσι… το πανεπιστήµιο στη ζωή της κοινότητας. Η απομόνωση ε!- ναι υιό άλλη πιθανή uomh ( ?!