dominant-color-#4b4b4b

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

dominant-color-#4b4b4b

Equivalent terms

dominant-color-#4b4b4b

Associated terms

dominant-color-#4b4b4b

14 Archival description results for dominant-color-#4b4b4b

14 results directly related Exclude narrower terms

025_d_002.jpg

"Κο προεΔ.ΡοΣ ". ς Μαώ… | σας-επιτραπής του καυτη- µί΄Ν θεασαλίας κ. .Παναλής Λαζαρι,δ&ς έδωσε ' . σύν- τοµη συ ' ντευξη, στην-πρωι"… "δαιµονική "εκποµπη που Bb- λου. πιαναλαµωνοντας ."… ς΄ διατύπωσε.σε σύ- νέντευξη Τι):µ«.>.ι).τ 'Οτι. δηλα- δή, η Μωρά… του Πανεπι- ρ…τ΄ ζου θ' αρχίσει, πιθανώς. & από τριετία. Βεβαίως. …το πρΜδ.ΦΡ… έτσι. ψιλά …… :… …αξόµενα -΄- («...µ€σ…α σε µια εφταετ'ια θα πραόψγωμε. να έχουµε τους Με… πτµχιώχως») Μαρκ… ε…υΧΩΜ… &… ……" Μάζα" έναρξης µια… στο 19 … . Μονο o έ- Ρω…τ;ήσας τον Κ.". Λαζαριδη. ανν Μικτής της.εκποµής. δεν "κατόρθωσε µάλλρν να κάψει αυτόν τον απλό'υπολογισγό χρόνου. "Αντιθετα και εντελώς ακατανό…τητα.έΌ€σε ερώτηµα, µιλώντας.ν…… : ων." (Η που δηµιουργηθηκε γύρω από το Πανεπιρτηµιο.ωτον αθηνµϊ κό και πάπια Τύπο». εννοών- τας: προγανφς. τον σχολιασµό να τη µετά… έναρξης στη λειτοιψ…γία των… πανεπιστηµια ΄ … τµ Για". καπως αλ- λιώς "Έπρεπε να είχαν τεθεί τα ερωτήµατα: «Τί αλλαξε κ. κ.α…ηώ από πέρυσι, που είχε ορΜ…εί το'1906 ως έτος έναρξ9ς-'ΜΜΥΐαςΈΝ Πα- νεψ…. µι σε… που αυτη µε… …'θηκε για πο 32.618». πρωί». Υπήρξε πάντως ΘειεΜ… ένα… πα…! µαι αντί για τα περί «Μορώ…» --.-ζσως από αγνά… για το΄εννοιολο΄γικό µέρος της λέξης….0α1€επε να «psi ,το ερώτηµα: « Opts 'Καθηγη1ά. δεν διαψεύσατε, πάντως. πα δηµοσιεύµατα που απλώς τη- ταν αναγραφή των όσων ει- παν. σπη' συνέντευξη. 'ισφς στην "Αθήνα. µε κάποιες επι- τρεπτές δημοσιογραφικές ep- μηνείε.ς». Και επιπλέον: «'Ο- ταν λέτε. κ. Καθηγητά. ότι φι- λοδοξειτε΄νάχαε.τους π?»- τους παχιά… στην ε - νη amnesia. δεν εννοείτε έτι η έναρξη σηµατοδαα'ιται για το 1988. δηλαδή αυτό που ε- γράφη και στον Τύπο:» Αλλ' όλα αυτά. βέβαια, πρωτιά- τουν γνώση του θέµατος από µέρους του ε…ρωώπος. Ενκά- ση περιπτώσει. ο κ. Λαζαρί- δης επι6εΟαΞωσε και την αλή- θεια που .. επισηµάνθηκε άσε πρόσωπα σχόλιό µας:' Η: παντα'εξαρτΜαι.από την o λιτεία. Δεν τόπε ακρι6ώς αέ- τω…-.»… "1"! κατηγορη- coitus Quilt ως …ώορυΦρ-- σα- ; ς: (Ο,τι µας πει η Πολι- τε α»: Πρ.", αυτή. ως… =α. υψώνεται πάλι το αίτηµα για ταχύτερη έναρξη λειτουρ- γίας του Πανεπιστηµίου και δικαιότερη, αξιολογικά για το, Βόλο, κατανοµή .των πανε- πιστηµιακών τ.µηµάτων.% Σαξ...

Παντελής Γ. Λαζαρίδης

049_d_014.jpg

  • ".. …." . Ιον Η ιδέα της ίδρυσης του Θεσσαλι- κού Πανεπιστηµίου το οποίο θα "λειτουργούσε σαν "ένα αυτοτελές πανεπιστημιακό κέντρο στο ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΘΕΜΗΣ, ήταν μια ιδέα αρκετά παλιά.' ' Εκείνος πω έθεσε το ζήτημα της αναγκαιότητας της ίδρυσης ενός αυτοτελούς αυτοσυγκεντρωμ'ενου Πανεπιστηµίου στη Θεσσαλία, ήταν ο πρωθυπουργός της τότε Κυβέρνη- σης Γεώργιος Παπανδρέου, το 1964. Όμως η επακολουΘήοαοα πολιτική κατάσταση που επικράτησε στον τόπο μας τα επόµενα χρόνια δεν επέτρεψε σ' αυτόν την υλοποίηση της ιδέας αυτής. Απο τότε µέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 70 άλλαξαν πολλά στον τόσο μας. Η πιό μεγάλη αλλαγή ήταν η πανεπιστημιακή έκρηξη που , εκδηλώθηκε στη δεκαετία του 70 µε ,… την εισαγωγή στα ΑΕΙ χιλιάδων Φοιτητών καί την ανυπαρδα των . αναγκαίων πανεπιστηµιακών χώρων γιά να τους δεχθούν. Πανεπ. κτίρια κτισµένα πρίν απο μερικές δεκαετίες … καντόφθαλμη προοπτική λειτου- ργίας καί οργάνωσης ήταν αδύνατον ναδώσων απάντηση στίς προκλή- one …… της εποχής Η αναγκαιότητα για την ίδρυση καινούργιων πανεπιστηµίων εµφανί- ζονταν τώρα. εττιτακτική όσο ποτέ άλλοτε. ΄Ετσι τον Ιούλιο του… 1981 το επίσημο κράτος διαπιστώνει την * αναγκαικότητα της "ίδρυσης τω Θωοαλικό Πανεπ. καί αναγκάζεται απ' τα …… δεδοµένα που προκύπτων να εξαγγείλλει την ίδρυση ενός ειδικού "avenue Παι- δαγωγικό Πανεπιστήμιο-καί τα τμήματα που θα λειτουργούσαν ως παραρτήµατα των Πανεπ. της Αθή- νας καί της Θεσσαλονίκης. Η εξαγ- γελία αυτή δενυλσποιήθηκε μετά την - κυβερνητική αλλαγή που επακολού- θησε. Η νέα κυβέρνηση που προέκυ- ψε απ΄ τίς εκλογές του Οκτωβρίου τω 81 υιοθέτησε την ανάγκη της δηµιουργίας του Θεοο. Πανεπ. Το 1982 ορίζεται µια επιτροπή που φέρει τον ονομασία «επιτροπή στήρι- ξης του Θεοσ. Πανεπ.» Στην επιτρο- πή αυτή ωμµετείχαν οι 4 δήμαρχοι των θεσσ. πόλεων καθώς εττίσης καί ανάλογος αντιπροσωπευτικός αριθ- µός εµπε…μώνων απο κάθε πόλη Το έργο αυτής της …… Με, Μ…? && ΥΓ που… "κι'… '"… 000 TO εισηγηση τού κ. Δηµητρίου ' νουμ …΄σ καί ένα όνομα ή τέλος πάντων έναν ., ο που να προέρχεται απο . δυν άν γρηγορότερη λειτουργία του έου αυτού πανεπιστηµιακού ιδρύµατος. Καί πιό συγκεκριµένα την νεύρεση των αναγκαίων κονδυ λίω Ε ρόκειτο για την ΑΝΤΙΠΡΟΣΩ- ΠΕ ίΚΩΤΕΡΗ, ΔΗΜΟΚΡΑΤίΚΟ- περί-ι…. ENTIMOTEPH επιτι>οπΗ που… ιτούργησε ποτέ στα πλαίσια της υσης του Θεσσ. Πανεπ. O_ we n ζωή της παραπάνω επιτ πής δεν θα διαρκούσε για πολ . Εντελώς ξαφνικά καί αιφνιδια- στικ καί χωρίς να ενηµερωθεί καν ς από τους εκπροσώπους της Δ. (ζώσαλίας, χωρίς να σταλεί έστω ένα τυπικό έγγραφο όπου θα ανακοι- νώ νταν η παύση της επιτροπής στήριξης τού Θ. Π. καί ή δημιουργία μιάςΞάλλης επιτροπής στίς 4-4-1983 ανακοινώνεται η ίδρυση του νέου Π.ΘΣ στην εναρκτήρια συνεδρίαση του Εθνικού Συµβουλίου Ανωτάτης Παιδείας µε την ίδρυση καί άλλων Παν…. (Ιονίου καί Αίγαίομ). T τόσα τμήµατα που επρόκειτο να ζιτουργήοουν αρχικά ήταν τα εξήςέ 1. Τµήµα Επιστήµης Φυσικής Ava)" ς καί Αθλητισµού. ' ιδσγωγικό Τµήµα Δηµοτικής Εκπ δευση.ς 3. Π δαγωγικό Τµήμα Νηπιαγωγών . 4. Τ ήμα Γεωπονίας Φυτικής καί ΖωΤ Παραγωγής. 5. Τ µα Χωροτα8ας περιφερειακής Α ης. νος δε ανακοινώνεται καί η Μ α προσπαθήσαµε να διακρί- -΄ αυτήν την επιτροπή έστω εκπ τον 'ρο της Δ. Θεοοαλίας. Ποιοί σποτ εοαν καί συνεχίζουν να απο τελο τη διοικούσα επιτροπή του Θ.Π; το βλέπουµε πιό κάτω. Οί δήµ χοι Βόλου καί Λάρισας καί άλλαξ 10 µέλη 5 Λαρισαίοι καί 5 Βολιώτες. Καταλαβσ ετε λοιπόν τι επρόκειτο να συµβ ο εδώ καί εµπρός. Με µιά έπαιρνε καίριες απ άσεις για το μέλλον του Πανεπ. κ α' αυτην να μη μετέχει κανένας ε : ρόσωπος της Δ. Θεσσαλίας, η υπ εση ίδρυσης σχολών στα Τρίκαλα αί την Καρδί TOG, ήταν χαμένη προκαταβολικά, γιατί αυτοί είχαν το μ ίρι, αυτοί καί …το πεπόνι. Δ.Ε. εκλεγµένους καί μη της Δ. Θεοσαλίας; Με εφίµωσαν τη φωνή ενώ; ζωντανό…- του κοµματιού της Ελλάδας. .. Ποιός τους έδωσε το…δικαίωµα να αποφασίζουν αυτοί γι µας, γιά το μέλλον µας, γιά το µέ μας, ΄ των παιδιών Τι φοβηθήκαν άρα επιτροπή τους δεν εκπρόσωπος της -Δ. δημιουργώντας έτσι ' κύκλωμα αποφάσεων π σηματοδοτήοουν αποφ αστικά τα ' πολιτικά, κοινωνικά καί οικονοµικά µελλοντικά πράγµατα της Θεσσα- λίας; Εύκολα μπορεί κανείς ίνα διαγνώ- σει τίς προθέσεις τους. ε' … Ο αρχικός αντικειµενιιξό΄…ς σκοπός του Μεγαλοπαράγοντα Λαζαρίδη καί των άλλων ήταν να ιμώσει τίς ενοχλητικές, απαιτητικές νές των εκπροσώπων των απληβειΡν» της Δ. Θεσσαλίας. &… . . ! : Ετσι μας αντιμετωπιζ , έτσι μας αντιµετωπίζουν καί έτσ θα µας αντιµετωπίζουν εφ' όσον η δική µας στάση θα συνεχίζει να είναι παθητι- κή. |. άλα στη συγκέντρ άλση φορέων πού έγι τήγ4η Δεκεμβρίου στη ν πόλη µας ροπή όπου - Λάρισας). Διεφ6Νιων οι Λασιω6α.οι τον άλλο Ακουστε, κύριοι, τί αναφέρεταη στο ιστορικό ίδρυσης του 9. Π. στον φάκελλο Μανωστήμιο Θεσσα "' λίας». «To Θ.Π. αποτέλεσε γιά .… πολλά χρόνια στόχο διεκδικήσεωνι1 τόσο της τοπικής αυτοδιοίκησης όσο καί την τοπικών φορέων του Βόλου καί την Λάρισας καί των ΑΛΛΩΝ ι Θεσσ. πόλεων». , ' Οπως βλέπετε καµμιά, μα καμμιά …µνηµόνευοη δεν γίνεται συγκεκριμέ- να καί όνοµαστικα για τον Ν. Τρικάλων καί τον Ν. Καρδίτσας. Φαίνεται ότι γι' αυτούς πώς ακόµα καί η απλή µνημόνευση… τους θα προκαλούσε προβλήματα.» ' Οί αυνεταίροι σ' αυτή την εταιρεία έπρεπε να είναι οι 4 πόλεις της Θεσσαλίας, οι εξής2, δηλ. οΒόλο΄ς. 'Οταν συναντήθηκαν οι κύριοι Δ..Ε στην. πρωτη τους ουνε6ρίαση διεφάνη πώς ο κύριος στόχος του Βολιώπκου τμήματος της "τρως ήταν να δημιωργηθούν do fade καταστάσεις. ώστε όλες οι σχολές του en. να πάνε στον Βόλο. Na όμως που φάνηκε το πρώτο την… μεταξύ των ωνεταίσων (Βόλου- οποία ήθελαν καί αυτοί το ΄µεοάδι τους όσον αφορά την κατανομή των σχολών. Ομως οι Βολιώτες … ήταν ομετακίνητοι. Βλέπετε n περιβόητη φιλοσοφία του συγκεντρωτικού Πα- νεπ. δεν άφηνε καί πολλα περιθώρια επιχειοηωτολσγίας απ' την πλευρά τωνΛαοισαίων. . .. το . . . των 2 περναει δύσκολες.σπνμες. ικίν-, ο… τανμοί - ζοντσι σας; σχέσεις των . ων. Ανα ' . … - τοι μια αλλ "σοφία διά μέσου .; τοπικού ' ου αλλά καί του ABn ,! κού use απλανών… … … " προσωπι όπως των 2 πόλεων - *! οενας » ειρημστο,λονεί είς .; ΄ καί υπερασπίζειτα & -ς της πόλης " . . ΜΕΤΑ! |;

049_d_038.jpg

ποκοΜΜΑ εωΗΜεΡιΔΑέ "τΑκγΔΡοΜοπ" μέρομ'ηνζα. . . ΙΕΚ??? - . . . . . .ι, ‘- τύχη που επιφυλάσσει για ΄ΠΑΝΕΜΗΝ|0 ΣΟ να… . … - η? είναι,… “can. a. ΠΑΛΙ…" ΚΙΝΗΜΑ -. ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΙΠ|ΤΡΟΠΗ ΜΝΝΗΠΑΣ …επιπΗωιο ΒΗΜΑ:: H m m: mam: (Eva οι… της …η. τας και της σημασίας του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας δενειναι δυνατόνα…αντιµε. τ… ετσι ούτε µε τη Λογική των τρατοΑιτών, ουτε µε την ψηοο8ηρικη στα"… των δεξι… πολιτεωων της «Δυτικής Μεσα». (Από την ανακοινυση της 10.2. 1990 της Ν.Ε. Μαγνησίας του ΠΑΣΟΚ». - «επωφ…ο το nova. ηιστηµιο και ειχα µια μα- κού. σε βάθος και πολυ ου. σ…αστ.κή και …… αν"… ση µε τον "Ντακ… κ. Λα α. ριδη. Θελω να σας nu r. το Πανεπιστήµιο Θεοσαλιας προχωρεί καλυτερα on ό,τι ενώ ενόμιζα Πνεται ια καλη ηροσηόΘεια και εν πρεπει να χαλάσει. Και υ. Με…… στον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του Πανεπιστηµίου κ. Λα- ζαρίδη ότι θα στηρι'ζω το Πανεπιστημο ΘεοσαΛιας για να αναπτυχθεί σε Μες δόσεις». (Από τη συνεντευ. (n Τύπου του Κ. Μητσοτάκη στο Βόλο. στις 11.2.90). -ο- κ… και: έπος. αμ ω. γόνυ; ' Με μια αιφνιδιαστική …. φαση του υπουργού Παιδεια; της …Ν. Annamaria: (n o. ως ει- …. .…… της «αν…ης σε σωστές ω. σεις») δηλώθηκε µια νύκτα η Διοικουσα Επι. το… του Πανεπιστηµίου Θε€σαλΏς. τη ση του … κ. Λαζαρίδη τοποθετήθηκε σ (Μυστικός) Λαρισα|ος κ. Γάµος. ενώ στη οι… του δηµάρχου του Βόλου αειροτονηθηκει & Ζωα. σμωτατος Η… ση (mg An. µητριόδος κ. ριστόδουλος.| Αντιθετα. o δήµαρχος Λ mac. όπως ειναι γνω- στ , παρέµεινε ακλόνητος στη σε… του, ως ιµοναδι. κος διασωθεκ» από την προηγουµενη διοικούσα ε. Ντροπή. η οποία κατα τους λόγους του κ. Μητσοτάκη.! έκανε µια «καλη προσιτό. θεια, που δεν πρεπει να κάδοι". …-α- Το σε… από. αποκτά ι. διατερες διασπάσεις &… αν για τηνηόλη μας. ώ α και γενικότερα για την το Πανεηστηµιο seaming η κυδέρνηση της Νεας…Δη. ο µαρκας τη φιλοξενεί την νατιστηµωυ. - Γιατι ειναι, σωστα. α. κατανοητό για όποιον πολί- τη αυτης της χώρας …. "στα λογικό να επιχειρεί- τα το α - µε ατο. κλειστα κοµµατικό κριτή. ρ.α - µιας διοικούοας, που μόνο Θετικό εργο ειχε να παρουσιάσει στη διάρκεια της θητείας της hem ε|νΏι. βέβαια, διό- φανη η χοντρσκομυενη µε. 066… να διαμελιστε( το haven-ammo θεσσαλίας. για να ικανοποιηθούν οι προεκλογικές δεσμεύσεις της δεξιός. -ο- ΤοΡΑ, που η κοµµατική αλλοι/τινα της Ρ…… πρόσθεσε στα Θύματα τη και την Διοκούσα επιτρο του Πανεπιστημίου ΘεοοαΑ|. ας. είναι η ώρα τη ΑΡΑ. ΣΗΣ και της nPQTO YM- ΑΣ όλων των πολιτών ου- τού του τόπου. - ΤΟΡΑ, noo το Παν…. amp-o Θεσσαλίας σας… ένα πισώπλατα κτύπημα, ε!. ναι χρέος όλων μας να το προστατέψουμε. - ΤΩΡΑ. που η …. του m. ΣΙΑ υφίστατο μια βάναυση. προσόολη. καθώς μοναδικός πρόσωπα της Αυτοδιοίκησης στη νέα Α.Ε. του Πανεπιστηµιου που :. δρεύει στο Βόλο είναι ο Μ µαρκας... Λαρισα: (I) …. nu ΝΑ ΑΝΤΙΔΡ…. "- ΤΩΡΑ. Γιατι αύριο [out είναι πολύ πανό. Νε Μ…!" Βόλος 31.5.1990 ι'΄' Τοπικής ' ."

087_d_155.jpg

ΕΛΕΥΘ€Μ|ΜΜηι I0- ιι- % ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ| ΣΤΗΝ ΚΑΡΥΤΣΑ ΕΝΑ ΑΤΥΠΟ «ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ» Μιά σξιέπαινη προσπάθεια πρό κείται να υλοποιηθεί µέσα στον Νοέµθριο, δίνοντας µια καινούργια πραγµατικότητα στην Κορύτσα Κισ σάθου, όπου τοποθετείται και οχώ ρος των δραστηριοτήτων δηµιο up γίος ανοιχτής επιµορφωτικής oxo λής για τους κατοίκους Με πρωτοθουλίο της κοινοτικής αρχής και του προέδρου της κανότη… ως ντιοτρού κ Γιάννη Μητσ- κο υ µας ενημέρωσε σχετικά και του Μορφωτικού Σ υλλόγοιι συγ κεντρώθηκαν όσοι επιστήµονες μένουν. κατάγονται ή αγαπούν την Καρύτσα και ζούν στην περιοχή Λάρισας και αποφάσισαν να θά- λουν σε εφαρμογή και να μετατρέ ψουν σε απτή πραγµατικότητα την αρχική ιδέα ίδρυσης ενός σχολείου στην κοινότητα µε σκοπο" τηνεκλα'ι'- κευµένη µεταφορά της συστηματι- κής γνώσης στους Ελληνες κατοί- κους του χωριού. Η σχολή θολειτουργεί σε συστη- µατική δάση µε υποχρεωτικές πο- ρσκολουθήσεις και συγκεκριμένο αριθµό µαθητών που Θα διδάσκο νται µία φορά την εθδοµάδα σειρά μαθηµάτων που θα ανταποκρίνό νται στο αντικείµενο του κάθε δι- δάσκοντος * Οι διδάσκοντες έχουν επιλέξει µία ενότητα µαθημάτων στα πλοί σια της ειδικότη τάς τους η οποι΄α Θα εξελίσσεται πάνω σε συγκεκριµένο πρόγραµµα διδασκαλίας που τώρα εκπονείται Τα µαθήµατα που Θα διδάσκο νται και που Θα ει΄ναι συνεχείος και όχι αυτοτελή είναι: Αστικό δίκαιο, δηµόσιο δίκαια υγιεινή. ιστορία πολιτική και κοινωνική αγωγή. φυ- σική. φιλολογία και οικολογία To πρόγραµµα διδασκαλίας Θα καταρτιΘεί μετά απο συνεργασία με τους διδασκοµένσυς και η διοί- κηση της σχολής Θα ανατεθεί σε εκπροσώπους του Μορφωτικού Συλλόγου της κοινότητας των δι- δασκόντων και των διδασκομε'νων Στα πλαίσια της σωστής διδα- σκαλίας και απο πλευράς χώρου. o Μορφωτικός Σύλλογος έχει δισ- µορφώσει κατάλληλο την µεγάλη αίθουσα της κοινότητας ώστε να προσφέρεται για τοξικό? έργο Επιμορφωτική σχολή µε εκλα'ι'κευµένα θέµατα Στα ίδια πλαίσιο σήμερα οι ορµό- διοι έχουν συγκαλέσει λαϊκή συνέ λευση στην οποία οι καθηγητές Θα παρουσιάσουν στους κατοίκους το θέμα διεξοδικά , Αξίζει να σηµειωθεί ότι οι πρώ- τες ενδείξεις ει΄ναι Θετικές σε σχέ ση µε την πρωτοθουλι'ο δηµιουρ γίος του πρωτότυπου αυτού σχό λείου. όπως αποδεικνύεται από την ανταπόκριση του κοινού, στην πρώ τη ανεπίσηµη ανακοίνωση της ι- δέος Ta µαθήµατα προθλε'πεται να αρχίσουν στα µεσα του τρέχοντος μηνός και να ολοκληρωθούν γύρω στο Πάσχα Οπως τόνισε o κ Μητάκος οι άνθρωποι που ανέλαβαν τουτη την πρωτότυπη αλλά και επίπονη πριν τοθσυλία πιστεύουν ότι η προσπά Θειό τους Θα ονε8άσει σηµαντικά το µορφωτικά και γλωσσιολογικά επί- πεδο των κατοίκων της κοινότητας και θα αποτελέσει µεσω εκείνων που Θα διδαχθούν στο σχολείο, ένα πομπό αναµετάδοσης και yra τους άλλους Φιλοδοξία των ανθρώπων που δουλεύουν για την υλοποίηση τούτης της ιδέας είναι η προσπά- Θειο αυτή va αποτελέσει την απαρ- χή για την δηµιουργία ενός μό νιμου Θεσµού στον τόπο Φιλοδοξία και ευχή όλων µας θα πρέπει να ει΄ναι το «πείραµα» να πετύχει και va Βρε! πολλούς µιµη- τές ανάµεσα στι ΄ ,.ιάξεις εκείνων που Θέλουν και μπορούν να προ- σφέρουν ολοκληρωμένο, συνειδη- τά και τεκμηριωµένα

088_d_006.jpg

ή .… … ο.…"… = ' . ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2.1Ο.83 Συναισθηκαν και έληξαν ' χθες οι εργασίες του επιστημονι- κού πω…… για το -Θεσσαλικό Πανετπστήµιο-. Στην χθεσινή συνεδριαση . που έγινε χθες το πρωι µε γενικό θέµα -Ακαδηµατκή οργόνωση και - romxbm-. προήδρευσε o κα- Με Πάνος των… Ενισηγήσεις έκαναν οι: Αναστ. Κατσιόπουλος. επικουρος καθη- γητής ΑΠΘ: ,- -Ζητήιιαω ΑκαδημαΜς op- γάνωσης του Θεσσαλικού Πανε- πιστηµιου - . Νικος ΠαπαμΙχος. Λέκτωρας ΑΠΘ: - Το πρόθληµα της διαχεΙΜης του χώρου στην Ελλαδα και ο χαρακτήρας της αντιωιχης Πανεπιστηµιακής δι- δασκαλιας-. Χρίστος Φράγκος . καθηγητής Πανεπιστηµιου Ιωαν- αν… . Η λειτουργια Παιδαγωγι- κών τµηµάτων και η επιµόρφωση εκπαιδευτικών-. Χριστος Παπα- θανασιου . γενικός γραµµατέας υπουργειου Γεωργιος: . Γεωρ- γική Τεχνολογια και επιστηµονική εξειδικευσις-. Νικος Μόργαρης . καθηγητής ΑΠΘ . -Δοµή και λει- τουργια μιας σύγχρονης Σχολής Γεωργικής Τεχνολογιας-. Άρης Tatum. Μηχανολόγος - Μ-..!" Χ… Έληξε το ΣυμπόσιΠιάΤδ Θεσσαλικό Πανεπιστήμιο -ξεκτροΜ%έ% Δ.Σ ΌΏιγνψ … /ΔΗΚ.ΕΜΒ.-- H σχέση ανόµε'σα στο Πανεπιστήµιο και την Βιοµη-… χανω: Η περιπτωση του Βόλου-. Ευάγγελος Σταυριανός , Μηχανο- λόγος - Ηλεκτρολόγος Γ.Γ. Διοικ.. Επιτροπής Τ.Ε.Ε. Μαγνησίας .' ιθιοιιηχανΙα και Πανεπιστήμιο-. Αλέξης καραγεωργΙου . Μπαλ-' λειολόγος -Κοινωνιολόγος . µέ- λος Δ.Σ. Δ.Η.Κ.Ε.Μ.Β.: -O κονωνι-χζν κός μηχανικός-. ι… Στην απογευµατινή συνεδρϊ-? αση ψόεδρος ήταν ο καθηγητής,.ν Δ. Φατοόρος και το γεν…. Θέµα 1 -Πανεπιστήµιο και αστικός ; ιστός». ‘ Εισηγήσεις έκαναν οι: … θύµιος Παπαγιόννης . αρχι- τέκτων -Πολεοόοµ1ας : -Το Πα- νεπιστήμιο στην πόλη. -ΔρσσΠ ΄! και ανάδραση". Αναστ. Κωτσι- » όπουλος. αρχιτέκτων - Επικ. Κα- ΄.΄ θηγητής ΑΠΘ . Δήμητρα Νικολό- ΄ συ. Αρχιτέκτων. Χρήστος Παντα- ζΙδης. Αρχιτέκτων : «To Πανεηι- . στήμιο και ο ιστός της Πόλης. Προτάσεις για την χωρική ανό- πτυξη του Θεσσαλικού Πανεπι- στηµιου. Μετά το τέλος των εισηγή- σεων ακολούθησε γεν. συζήτηση . και το (Βράδυ αποχαιρετιστήριο δεΙπνο. "- . - " 'ι Ψ" Μ'…" .… …… .. ." "- " &...

088_d_052.jpg

ΘΕΣΣΑΛΙΑ | Δ……-- 15..- 25.5.83 ":…" Με… __ m mu [m ' ', τον ……επιπΗΜιογ Βόρεια Με… &πρω…ν ι- -…-… τ ., … ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΒΟΛΟΥ …- ..- παγγ&µατιών .… .!Μτ…-΄ κών όργ…ν διορ…ι' ή Τοπική … Λαών καί Kowo- τήτων (ΤΕΔΚ) Μας µέ &- µα «ή µ…… ταν Θερµά γιά τήν αποτροπή της επιχειρού- µενης άλοίωης της αρχικής κυ- &ρνητικής άπΜς γιά τήν !- δρα τού Hammad-mum: Θεσσαλι- ας»… 'Η κιόσκι… Θά γίνει σή- µερα στις 7…3Ο' τό Μόνα» µα στό Δηµαρχεϊο Βόλου (η τήν προεδρία τού δηµάρχου Βό- λου κ. Μα. Μώρη, ! *

088_d_067.jpg

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ … & Η… &… :… ΜΜΜ r IA το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ; &…??? Α Μου. …… πλήρες ιδρυµο µι ισόρροπη poms/om τών σχολών στους τι….- pneuoecl η διαδικασια για τη δη- ""μου"… της οπορο!τητης υλικοτε- πώς υποδομής " '""τι" … M' από χαιρετΙζετοι ή έξογγελ|α για την ιδρυοη του Θ. n., ζητάτε" νά Ρις νοµους κο! ή :… να εγκατα- 3ρτοΘιΙ στη Λάρισα και τέλος να tru- * ήψιοµο σχετικό µε το θέµα της ι- l bpuonq YOU θεοσολικου Μνι…στη- " ,που εγκρίθηκε ono το κοινοτικό ; ρυµβουλιο Αµπελώνο στις 27 Απρι- ; )… ΄!

088_d_078.jpg

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 3. …' - χ….» 'χν "η !… Δεκ κΑΘονιπΗκε "ΑΚΟΜΗ "ΕΔΡΑ . ΤΟΥ θ…|ΚΟΥ : ' πΑζκεπι:τΗΜιογ Ώ) : &, « ΄΄ ΄ " ΄ | έλξη… γόςξΐε[ας κ.Στ Πα- . "παθεµελής. απαντώντας-σέ έρώτη… ση του βουλευτή κ. Γ. Σουφλιά. γιά fro Θεσσαλικό Πανεπιστήµιο γνώρι- ΄ σε τα παρακάτω: -Οπως είναι ήδη γνωστό. ο ίδιος ο πρωθυπουργός σνακοινωσ: τήν ι- ς δρυ… του Πανεπιστηµίου της Θεσ- [coking κατά τήν "σωτήρια συνι- ' όριο… του Ε.Σ.Α.Π.'στις4.4.83. & Ταυτόχρονα δοΘηκε στη δηµο- σιότητα το σχέδιο του ιδρυτικου , Π.Δ. γιά το πανεπιστήµιο. Το υπουρ- ; yelo Παιδικα % (Νοµών… τις προ- , τάσεις τών φορέων και αμέσως σε δισµορΜ;ζ το… οριστικό σχέδιο του… Προεδρικού Δισψγμψος. - Στά Melon: card on καθοριστεί και ή έ- …… του άνω Πανεπιστηµιου-Δ», .… 1 … *

088_d_134.jpg

ΘΕΣΣΑΛΙΑ 26.11.82 ΕΠ!ΣΤ0Λ'ΞΣ, … το και]… . πιΝειιιΣιτιΜιο , - «ως ΆιΜννψ:… . . 'Η "µε? Μια… Π……τ µίαν αν… η "να του 14" |"? πήξη; Βιαϊτ;ηα τους η"… ριζι- n; µας. Η… ή άδικη για… την "ύψη ψν πακπιαηγιψ "η να µας τα): Για!" … &"… πι ως Όπελ… χωρο & Η" …. [να ότι": πάτα. …' … | "Σ΄-α'…) να…" |…" … ϊς Μάνη …… &?" γι… αι .'τούς-ώςιΜιςρύς ,. ως πώ …σγ…οΜν γι' οίκο. ναί α) ή ' & Μις τα? τό" "Μι- I", ιΡάλ.'-.η, Όταν θΜ.Μήν α λη µας Η: "ή." Οφιλίωη… τόν Μιας»; 'Σ-Χαλζιν και &) ο! "& "μια… … ως τού Μυρτώ 'ΕΜιριών ι. ινηµωά αν] Λόριψα, στϊς "οϊ- ιζ όρϊζοπαν o! "όλως Μ΄ & λαι- τ…γοΜν ol διάφορα αυλές …! µάλιστα ι'ώριζά:ω και ποιές στον ; θα Μιτωμγο€'ων σι …» πόλη. "Οµως 'ol "Όπως; µας Μαί- , "φαν φροΟδις΄. Τά Πανεπιστήµια & |Μν άδ Μάο, τά Διαδι- ιάψα …! τήν ΄Αθήν(.'. Γιά άλλη .µιά φορά ή …να παραµφίοθη- ια . ' ΄ ΄ . Βέβαια ή …η… Μι τό αν… "ότι…" δικια… νά ιόν" τις ΄ιπιλαγίς της ια! νά παίρνω τίς #- Μ…… της. ΄Αν…ιΏµαι Μας "οι": 6ρί…νται τώρα δλοι "&… ol αάμµόδιοι» ουράς και "…ν- up πώ &? ιώψψων N. Atwo- κρατίας όρων" γιά τήν "μια τού Θ…αλιιώ ΜΜιστψίω. .. Kai Iv κάνη ιιριιπτόσιι "ήν που καμένη παρ…-10611 πρός ποιους πρί- πιι ν' ανάψω? wank, tab; &- …πότϊς Νοµαρχιακές 'Επιτροπξς "& ΠΑΣΟΚ και 106 ΜΜΕ, !! τά …… …ιο΄µιµατιαά 6ργανα,, πώ Εχουν ώ τοανωη…ϊ προστάτη και Μα- τοψλαις τής «λαϊκής θέλησης»; Ποιός «Η… άµµόδιος γιά "& νάι- ιά "µια; Μια ωάρια "νάνος άλλος άμµΘιος Ασκός άπό τα "µια των": δεν…": (ια! ποιός άνω:) γιά να 6ιΜ…τ΄µη ια] νά πιριψρουρΜ … τά συµφέροντα ιαϊ & "α… 16 προόΜ|µατα τής περιοχής µας, γιά τό όποια μέχρι τϊς "Η…" άν χο- ρΦ ol τότε όπιπολιτινόµινοι, µέ η….αΜς τούς θοµλιντός an! δη- µαρχονς της περιοχης µας, "Η"… Νύσα. τήν 1611 "αν…" &" &- Φι΄ι… ΜΜΜ: Πολλά πιριµ!ν-=.ψι µι& απάντηση … τόν &"… άαµωιο Εξ µάς ια- τατόπιζι και & ιµΐ:ς όπου… π των … τόχνθνα. Εύχαριστδ γιά τήν φιλοξενία 5mm; QnAmdnma ΙΩΑΝΝΗΣ Γ. ΑΝ'Π'3ΝΟΠΟΥΛΟΙη 1 | : . ! ,? Θόλος 24 Νουµ6ρίου I982 - ."; Μ." -, Υ -...

088_d_146.jpg

ή ΘΕΣΣΑΛΙΑ 12.9.81 , ,---Μ.…- . . |- - ….- """.-;"… . ιΔΑΣκΑΛικΗ ΄όΜψηρψΑ ΜΜΜ»… ,, TT «η… η…» Θελω… υ .……;:, T T Άννι κανένα ιιιιιιιλιηωΜ Χρειάζεται ννποιο Θεό σόλιιω πανεπιυτήμιο ι." ,ι'υ( ΄ &" " ΄ . Π…Υ….-… …φ…μυν…ή "από ςοΜ1ι ναός Away)“ των Gut ,)………… µιο!ξ)κΟμα … …εωµιι ou πάω". οι"… Μαρίζα ….) λαός στό .ούναλό Σουν; . ι πήΈ'π "Η πιό …'…" θα… της …… ως, "…. …η L μεταξυ αλ αν Με Μάη…" των Ι|ψΜγωγι …)…" Α Δ… απ.λ…ι| Οµώ…)νδ΄… ιών Λκαδηµιων καί της ίδρυ- Έναν… Μ. ζωή…)… … Φώς σης … Θωσαλι… Πανιώνι- &…… Ακόµα όψιµη" την …' …. …; στην προυπ?Θμψ In . Ηϊ'δ…νι΄µιςωξ για την …… αι ' ι"…γωνι'ι.υδ ι'…νωωιημί0υ om | ι Tammi U. την όχι…… ιυµμωιωι , ' ' '. γη μιµιιΛ'….ι που. Φιν ...- -.——-. .-.. ----.--- …"- Ν…". ( ! α'Η ίδρυση και αλλων. άνωώπ των έΜωΜ.…ι…ν. ιδρυµάτων πώ 6ε6υ΄ιως και Lou Θεσσαλικό 11ανωωτηµιόυ. θα ανοίξει ώ δρόμο στην όρων… η… από… ώιυυυιαζιι …… τόπο και ότι] …. ul- 'πα»… αν… πως Γ…,)ι; ι. & Λ ν &… κι»… "αν: που…… &… κληρι.…ι΄κ Id καί: νά ιό διακρίνω ή πω…). Lu και +, πτυχή µέ οι… λές ως… ίνας… τα…» Μόνιμοι… δυο "Η"; …Μίώς Μαι ι…ιΜ… να ω-'ι………… ' Ημ…γων…ης. .'Μαδψ΄…ς. …… ν παπα …ςΐ&τ ή"…,Μιγµ1µ 'Η "Ψ" ι Μπέης ο… Σ…… | ι…Τιω'ν 33ΚνΦνΝλάί64Μ "ψυ- … χυλανιας II - και &… -- , µείνω πλάσμα καί πλαν… γι…ιί ουσιαστικα δεν umeaugoaowi την ,Ήι…ψπ… : #6…" :» όηιυψαζΜΆ ά…… , ,.,χ "τάχα-δ πα; νήπια… …! "&&. \O Μαώ "ο ΏΏοςψ1ζ3υιη' ς χΌ uu'L ια α ! "δεν ΄,άλξο…νΗ ιν, …' - Ο, » & η 09 μια ΑΟΚ! "Μάι ,; . ΄ιι ότι έν αν… H “(Mitt “III &… Μ " ' ΨΏξ των ΜΜΜ? $217: Ό ) ΕΝΥ … !!!! Μποκ ο; ν ΜΆν νά την waning; "Μίνι". …' ν… …… και? &" χυµών"… &? ΐΆ€… ζ'ν έτι!!! ι “mew .… & ?… Μ!ωτο&ΐ την να? Ψ n» Ήμν…Μν Σι … Ο ΠαΜΠωιτ΄ιωά. 'Η …… ν… βουνό αν… "ίαση τον Ο …" ναί της κοινής 'νν κινόα… - ότι unit.“ ό…… να υποιιι…ΕιΜ "Γ νά η…" - νά λύση ώ µω…ωω 66). 6 &… η. ναι… Ή && ,η Με…… α'… να… :, μπιν…" ανάψω; . την ΜαΜψητσυ … ' ……" Με! …- htm "& … ΗσιΝνωνώ…Ή "… µι ΄ Σια… "η! αν "Ι΄… ""!!! "ηµων… ! 140 "Ο? …" "| 6ιλτίΜ 1 Φ …… δω…… . ' δεν"… ιο "πιάνει. ," Ο" , "Η"… π…λης a ΄… ! *"? ;-

Results 1 to 10 of 14