dominant-color-#717171

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

dominant-color-#717171

Equivalent terms

dominant-color-#717171

Associated terms

dominant-color-#717171

19 Archival description results for dominant-color-#717171

19 results directly related Exclude narrower terms

049_d_013.jpg

Χ AHOKOMMA E‘DHMEPMOI ΕΛΕΥΘ. ΛΑΡ|ΣΗΣ …'… . ΄ ι ' ι Τα π κά τµήµατα του ψανεπι ί εσσαλίας οργά- ωσαν στις 2 - 12 - 89 στο Βόλο ι στις 3 -_-12— 89 στις Μηλιές συ- ν δριο - επιστημονική συνάντηση µ το θέμα «Τοπικά Αρχεία και l- ία-. Οργανωτικός υπεύθυ- νος ου συνεδρίου ήταν ο λέκτο- ρας αλ. Χαρίτος. πανεπιστηµίων και άλλους. Οι α- νακοινώσεις παρουσίαζαν ιδιαίτε- ρο ενδιαφέρον και σε αρκετά ση- µεία καινοτομούσαν. Ηταν µπο- ρούμε να πούµε για τη θεσσαλία τουλάχιστον ένα συνέδριο -τοµή. Ενδεικτικά αναφέρω ότι η ιστο- ,. ρία δεν αντιμετωπίζεται με την " παραδοσιακή αντίληψη. αλλά πέ- ρα για πέρα ανανεωµένη. Ετσι ι- . στορία είναι να διαπιστώσουµε τη … συχνότητα της ..". ελεηµοσύνης σε ζ:-. # µιά εποχή και να δούμε σε ποιούς λόγους οφείλεται. Ιστορία επίσης ' είναι η προσπάθεια εντοπισµού ? ΄" του χρόνου των γεννήσεων και η συναγωγή συµπερασµάτων για την τήρηση ή µη των απαγορευτι- ; κών θρησκευτικών…κανόνων. Η διάσταση βέβαια της ιστορίας δεν περιορίζεται, σε όσα αναφέρ- θηκαν παραπάνω. Χωρίς να α- γνοεί τα παραδοσιακά θέµατα. α- νοίγεται σε νέους" "ορίζοντες. E- νας τέτοιος ορίζοντας είναι η οι- κονοµική ιστορία. Χαρακτηριστι- κάοΒ. , νσΥιωτόπουλός.συνερ- Yen-“q , Εθνικού Ιδρύματος Ε- στήριξε στιξρέπει να & Στο συνέδριο αυτό έγιναν 17 α- __ νακοινώσεις από αρχειακούς. ε- ΄ ρευνητές. ιστορικούς. καθηγητές ΄ "Ή " "…; …ηΕΡΑΣΜΑτΑ ις"ΣγΝΕΔΡιογ ι":τοΡιΑΣ ,,Στο πΑΝεπιΣτΗΜιο ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ: Η |ατοµική έρευνα γίνεται… πλέν" κάτω απο νέο πρίσµα… ότι" ερευνάται η λ ιτουργία της 6- ποιας επιχείρη σε αναφορά με τον τόπο και το κλάδο παραγω- γής. τους παραγωγούς. τις πρώ- τες…ύλες. τη δι θεση των προϊόν- των. τους μηχα ισµούς χρηµατο- δότησης- … …. . Το πιό αξιοση είωτο όµως, σύµ- φωνα με την ά 'οψή του Χρ. Λού- > κου. ερευνητή µου Κ.Ε.|.Ν.Ε. της TOY κ. …. ΝΤΟΥΛΑ προέδρου Συνδέσµου Φιλολόγω%Ν. . Λάρισας Ακαδηµίας Αθ ών. είναι ότι δεν επιτρέπεται να ίνεται ιδεολογική χρήση της ιστορίας. Δεν αγνοού- µε βέβαια ότι κάθε ιστορικός, έχει την.ιδεολογία του, αλλά δεν πρέ- πει να «βάζει»; τα γεγονότα' για να τα εντάξει. σχετίζονται δε σχε- τίζονται, στην ιδεολογική συλλο- γιστική του. Ενδιαφέρουσα επίσης είναι η άποψη ου ίδιου ερευνητή για …την….τοπικ …ιστορία, η οποία θεωρεί ότι µ ρε! µε τη γνώση των δεδομένω να συμβάλει στην περιφερειακή δνάπτυξη. όταν φυ- σικά είναι απαλλαγμένη απ' τον Τ ΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΝΑ ΜΗ «ΒίΑΖΕΙ» ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ» τοπικισµό. Ενδιαφέρουσες επίσης είναι και οι απόψεις του Αντ. Διάκου, καθηγητή της ιστορίας του Πανε- πιστημίου της Αθήνας. Υποστη- ρίζει ο παραπάνω καθηγητής ότιη ιστορία είναι κοινωνική λειτουρ- γία και αφορά όλους. Αναπτύσ- ' σοντας το θέμα ιΑρχεία - πόλη - πολιτισμός-. ανέφερε ότι τα τοπι- κά αρχεία πρέπει να αποτελέσουν τον πυρήνα στα πολιτιστικά δρώ- . μενα της πόλης με την ενεργό συµµετοχή των διανοουµένων. Βλέπει τα τοπικά ιστορικά να παί- ζουν το ρόλο του διοργανωτή διάφορων πολιτιστικών εκδηλώ- σεων ή διαλέξεων. για τους μαθη- τές. τους φοιτητές και το ευρύτε- ρο κοινό, τα θέλει ανοιχτά στην κοινωνία. 0 ίδιος είπε ακόμη ότιη σχέση των επαγγελµατικών ιστο- ρικών δεν επιτρέπεται να είναι αν- ταγωνιστική προς τους ερασιτέ- χνες και όταν δε διακρίνονται για , επάρκεια. Χρειάζεται να µην α- … πορρίπτουµε την προσφορά οποι- ουδήποτε. Ενα άλλο θέµα που θίχτηκε από ΣΕΛΙΔΑ 9η τον καθηγητή Αντ. Λιάκο είναι ότι το αρχείο πρέπει να αποτελεί συ- νέχεια του μουσείου της πόλης, να συγκεντρώνονται δε σ' αυτό …ε- κτός από τα χειρόγραφα και τα έν- τυπα δίσκοι και κασσέτες. όπου θα καταγράφεται η προφορική ι- στορία. Παραπλήσιες απόψεις για τη διάσωση της προφορικής ιστο- ρίας και του ζωντανού λόγου υπο- στήριξε .και η συµπολίτισσά µας Βασιλική Παπαγιάννη. O ιστορικός τέλος Φίλιππος Ηλιού είπε ότι δεν πρέπει ν' αφήνουμε έξω απ' τα ιστορικά αρχεία το µι- κρό έντυπο, απέδωσε δε σ' αυτό αξία ίση, µε τα χειρόγραφα της Ι- διας εποχής. Ανέφερε συγκεκρι- µένα ότι το έντυπο εκλογικό υλικό των κοµµάτων, οι διακηρύξεις, οι διαµαρτυρίες. τα προγράµµ των συνδικαλιστικών παρατάξεων και ιδιαίτερα των οµάδων που δεν έχουν επίσηµη έ είναι α- νάγκη να φυλά ονται στο mapl- ίδιος μόλιστα. δε θεωρεί υποτι ητικό να συγκεν-, τρώνει τέτοιο λικό. κατέταξε δ ρακοσυλλεκτών-.

049_d_014.jpg

  • ".. …." . Ιον Η ιδέα της ίδρυσης του Θεσσαλι- κού Πανεπιστηµίου το οποίο θα "λειτουργούσε σαν "ένα αυτοτελές πανεπιστημιακό κέντρο στο ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΘΕΜΗΣ, ήταν μια ιδέα αρκετά παλιά.' ' Εκείνος πω έθεσε το ζήτημα της αναγκαιότητας της ίδρυσης ενός αυτοτελούς αυτοσυγκεντρωμ'ενου Πανεπιστηµίου στη Θεσσαλία, ήταν ο πρωθυπουργός της τότε Κυβέρνη- σης Γεώργιος Παπανδρέου, το 1964. Όμως η επακολουΘήοαοα πολιτική κατάσταση που επικράτησε στον τόπο μας τα επόµενα χρόνια δεν επέτρεψε σ' αυτόν την υλοποίηση της ιδέας αυτής. Απο τότε µέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 70 άλλαξαν πολλά στον τόσο μας. Η πιό μεγάλη αλλαγή ήταν η πανεπιστημιακή έκρηξη που , εκδηλώθηκε στη δεκαετία του 70 µε ,… την εισαγωγή στα ΑΕΙ χιλιάδων Φοιτητών καί την ανυπαρδα των . αναγκαίων πανεπιστηµιακών χώρων γιά να τους δεχθούν. Πανεπ. κτίρια κτισµένα πρίν απο μερικές δεκαετίες … καντόφθαλμη προοπτική λειτου- ργίας καί οργάνωσης ήταν αδύνατον ναδώσων απάντηση στίς προκλή- one …… της εποχής Η αναγκαιότητα για την ίδρυση καινούργιων πανεπιστηµίων εµφανί- ζονταν τώρα. εττιτακτική όσο ποτέ άλλοτε. ΄Ετσι τον Ιούλιο του… 1981 το επίσημο κράτος διαπιστώνει την * αναγκαικότητα της "ίδρυσης τω Θωοαλικό Πανεπ. καί αναγκάζεται απ' τα …… δεδοµένα που προκύπτων να εξαγγείλλει την ίδρυση ενός ειδικού "avenue Παι- δαγωγικό Πανεπιστήμιο-καί τα τμήματα που θα λειτουργούσαν ως παραρτήµατα των Πανεπ. της Αθή- νας καί της Θεσσαλονίκης. Η εξαγ- γελία αυτή δενυλσποιήθηκε μετά την - κυβερνητική αλλαγή που επακολού- θησε. Η νέα κυβέρνηση που προέκυ- ψε απ΄ τίς εκλογές του Οκτωβρίου τω 81 υιοθέτησε την ανάγκη της δηµιουργίας του Θεοο. Πανεπ. Το 1982 ορίζεται µια επιτροπή που φέρει τον ονομασία «επιτροπή στήρι- ξης του Θεοσ. Πανεπ.» Στην επιτρο- πή αυτή ωμµετείχαν οι 4 δήμαρχοι των θεσσ. πόλεων καθώς εττίσης καί ανάλογος αντιπροσωπευτικός αριθ- µός εµπε…μώνων απο κάθε πόλη Το έργο αυτής της …… Με, Μ…? && ΥΓ που… "κι'… '"… 000 TO εισηγηση τού κ. Δηµητρίου ' νουμ …΄σ καί ένα όνομα ή τέλος πάντων έναν ., ο που να προέρχεται απο . δυν άν γρηγορότερη λειτουργία του έου αυτού πανεπιστηµιακού ιδρύµατος. Καί πιό συγκεκριµένα την νεύρεση των αναγκαίων κονδυ λίω Ε ρόκειτο για την ΑΝΤΙΠΡΟΣΩ- ΠΕ ίΚΩΤΕΡΗ, ΔΗΜΟΚΡΑΤίΚΟ- περί-ι…. ENTIMOTEPH επιτι>οπΗ που… ιτούργησε ποτέ στα πλαίσια της υσης του Θεσσ. Πανεπ. O_ we n ζωή της παραπάνω επιτ πής δεν θα διαρκούσε για πολ . Εντελώς ξαφνικά καί αιφνιδια- στικ καί χωρίς να ενηµερωθεί καν ς από τους εκπροσώπους της Δ. (ζώσαλίας, χωρίς να σταλεί έστω ένα τυπικό έγγραφο όπου θα ανακοι- νώ νταν η παύση της επιτροπής στήριξης τού Θ. Π. καί ή δημιουργία μιάςΞάλλης επιτροπής στίς 4-4-1983 ανακοινώνεται η ίδρυση του νέου Π.ΘΣ στην εναρκτήρια συνεδρίαση του Εθνικού Συµβουλίου Ανωτάτης Παιδείας µε την ίδρυση καί άλλων Παν…. (Ιονίου καί Αίγαίομ). T τόσα τμήµατα που επρόκειτο να ζιτουργήοουν αρχικά ήταν τα εξήςέ 1. Τµήµα Επιστήµης Φυσικής Ava)" ς καί Αθλητισµού. ' ιδσγωγικό Τµήµα Δηµοτικής Εκπ δευση.ς 3. Π δαγωγικό Τµήμα Νηπιαγωγών . 4. Τ ήμα Γεωπονίας Φυτικής καί ΖωΤ Παραγωγής. 5. Τ µα Χωροτα8ας περιφερειακής Α ης. νος δε ανακοινώνεται καί η Μ α προσπαθήσαµε να διακρί- -΄ αυτήν την επιτροπή έστω εκπ τον 'ρο της Δ. Θεοοαλίας. Ποιοί σποτ εοαν καί συνεχίζουν να απο τελο τη διοικούσα επιτροπή του Θ.Π; το βλέπουµε πιό κάτω. Οί δήµ χοι Βόλου καί Λάρισας καί άλλαξ 10 µέλη 5 Λαρισαίοι καί 5 Βολιώτες. Καταλαβσ ετε λοιπόν τι επρόκειτο να συµβ ο εδώ καί εµπρός. Με µιά έπαιρνε καίριες απ άσεις για το μέλλον του Πανεπ. κ α' αυτην να μη μετέχει κανένας ε : ρόσωπος της Δ. Θεσσαλίας, η υπ εση ίδρυσης σχολών στα Τρίκαλα αί την Καρδί TOG, ήταν χαμένη προκαταβολικά, γιατί αυτοί είχαν το μ ίρι, αυτοί καί …το πεπόνι. Δ.Ε. εκλεγµένους καί μη της Δ. Θεοσαλίας; Με εφίµωσαν τη φωνή ενώ; ζωντανό…- του κοµματιού της Ελλάδας. .. Ποιός τους έδωσε το…δικαίωµα να αποφασίζουν αυτοί γι µας, γιά το μέλλον µας, γιά το µέ μας, ΄ των παιδιών Τι φοβηθήκαν άρα επιτροπή τους δεν εκπρόσωπος της -Δ. δημιουργώντας έτσι ' κύκλωμα αποφάσεων π σηματοδοτήοουν αποφ αστικά τα ' πολιτικά, κοινωνικά καί οικονοµικά µελλοντικά πράγµατα της Θεσσα- λίας; Εύκολα μπορεί κανείς ίνα διαγνώ- σει τίς προθέσεις τους. ε' … Ο αρχικός αντικειµενιιξό΄…ς σκοπός του Μεγαλοπαράγοντα Λαζαρίδη καί των άλλων ήταν να ιμώσει τίς ενοχλητικές, απαιτητικές νές των εκπροσώπων των απληβειΡν» της Δ. Θεσσαλίας. &… . . ! : Ετσι μας αντιμετωπιζ , έτσι μας αντιµετωπίζουν καί έτσ θα µας αντιµετωπίζουν εφ' όσον η δική µας στάση θα συνεχίζει να είναι παθητι- κή. |. άλα στη συγκέντρ άλση φορέων πού έγι τήγ4η Δεκεμβρίου στη ν πόλη µας ροπή όπου - Λάρισας). Διεφ6Νιων οι Λασιω6α.οι τον άλλο Ακουστε, κύριοι, τί αναφέρεταη στο ιστορικό ίδρυσης του 9. Π. στον φάκελλο Μανωστήμιο Θεσσα "' λίας». «To Θ.Π. αποτέλεσε γιά .… πολλά χρόνια στόχο διεκδικήσεωνι1 τόσο της τοπικής αυτοδιοίκησης όσο καί την τοπικών φορέων του Βόλου καί την Λάρισας καί των ΑΛΛΩΝ ι Θεσσ. πόλεων». , ' Οπως βλέπετε καµμιά, μα καμμιά …µνηµόνευοη δεν γίνεται συγκεκριμέ- να καί όνοµαστικα για τον Ν. Τρικάλων καί τον Ν. Καρδίτσας. Φαίνεται ότι γι' αυτούς πώς ακόµα καί η απλή µνημόνευση… τους θα προκαλούσε προβλήματα.» ' Οί αυνεταίροι σ' αυτή την εταιρεία έπρεπε να είναι οι 4 πόλεις της Θεσσαλίας, οι εξής2, δηλ. οΒόλο΄ς. 'Οταν συναντήθηκαν οι κύριοι Δ..Ε στην. πρωτη τους ουνε6ρίαση διεφάνη πώς ο κύριος στόχος του Βολιώπκου τμήματος της "τρως ήταν να δημιωργηθούν do fade καταστάσεις. ώστε όλες οι σχολές του en. να πάνε στον Βόλο. Na όμως που φάνηκε το πρώτο την… μεταξύ των ωνεταίσων (Βόλου- οποία ήθελαν καί αυτοί το ΄µεοάδι τους όσον αφορά την κατανομή των σχολών. Ομως οι Βολιώτες … ήταν ομετακίνητοι. Βλέπετε n περιβόητη φιλοσοφία του συγκεντρωτικού Πα- νεπ. δεν άφηνε καί πολλα περιθώρια επιχειοηωτολσγίας απ' την πλευρά τωνΛαοισαίων. . .. το . . . των 2 περναει δύσκολες.σπνμες. ικίν-, ο… τανμοί - ζοντσι σας; σχέσεις των . ων. Ανα ' . … - τοι μια αλλ "σοφία διά μέσου .; τοπικού ' ου αλλά καί του ABn ,! κού use απλανών… … … " προσωπι όπως των 2 πόλεων - *! οενας » ειρημστο,λονεί είς .; ΄ καί υπερασπίζειτα & -ς της πόλης " . . ΜΕΤΑ! |;

087_d_006.jpg

ΤΑΧγΔΡοΜοΣ 21… |5… 86 (waives. mo: m 1'0 mmnmmo no name my πο… Με απόφαση του δημοτι- κού συμΦουλ'ιου τροποποιηθη κε το εγκεκριµένο ρυµοτοµι- κό σχέδιο της πόλης στα οι- κοδομικά τετράγωνα µετα- ξύ των οδών Μεδονοµά- νων -— Ερμού - Κονταρέλια και Δηµητριάδος για τη µε- τατρσπή τους σε «ελεύθερο ξζορο Πανεπιστηµιακών Σχο ων». ' * Με την απόφαση αυτή που ελήφθη οµόφωνα αναστέλ- λεται από την αρμόδια πο- λεοδοµική υπηρεσία η έκδο- ση οικοδομικών αδειών στα τετράγωνα αυτά.

087_d_022.jpg

(χχΧ ) Συµμετοχή Inc Ap πΛποτπς ] ΄ζΜΠΡΟξ|, βοΛογ 195 στο πονεαιοιιψιπκό πλέγµα Την δωρεάν r ."ιι'|.…ι:ιια Του μονα ρό. στηρ'.οι΄' Αγιου λ .…) ("(οι της 1100111 ' . παρεχωρησε η γ.…π΄πητ(( τη: .Χργ(ι λαού]; στο Θεσ…,(]. …ι|.ύ Π…ε1(σπ΄]-' ' μµ) για Την δηαιυι'ργ'ια Ι!ο).ιΤιοτ;' ' "κού Κέντρου διεθνούς επιπέδου. . … Το παλιό αντι"; αξιόλογο ιι|ιι"(|.1ιι΄1 * οι (14ος αιώνας" ιιε ν.τ΄ιρια που χα λι'Πτουν( ΄χΤ(ωη 1360 τ 11. αφού u . …οτηλωθε'ι θα .uoown, λάκκο- MIL/0'1 .ταραγοκτις να αιλοξ€…ι ' στις εγι(ιιουτ(΄ισιις και εκτάσεως ΄. Του ερειπητι;.ες ομάδες quantum: γεωπονιν.ι΄]ς Η έκτο… που …ιΤέμ.ι΄ ] το µοιαυτι']ι]ι είναι 60" στρέµµατα. 1, Ηδη εχουν ιπογι»(].(ςεϊ Τα συµβει] Μια της ω(ροχωρ(']σ(ω; ναι το Θέµα αναµένεται να εισαχθεί στο" Νο]ιαρχ'.(…ό Σ η('ιοι΄'ΐ.ι,ο για να 50- l θ(]ι΄ιν οι ν.((τ(΄(λ΄ Με; πιστώσεις. ( Η δι]αιο(ργΞ . ("σού Τον Πολιτι- ξ στιχοι… Κέντρο " αναμένεται να δώ ' σει µια νέα και] στο µεγάλο να… | λοχώρι "του Πηλίου και να γίνει. έ" - 1 να; νέος πόλος έλξης επιστηµόνων | | | ( ! χω επισκεπτών. Στο µεταξύ σν΄ξ…ητώντας για τα προ6λ1΄µατ';. τη; Ar1H11Ic1.r1‘r115 µε : ….το'……ς τον χ…ριον επισηµ((."(νον ται. Τα εΞτ']ς: … 1 Eva ((το τι". σοδας](']τε(…… ΜΜΜ I ' µ(ιτα είναι να Την περιοχή (] έλ- ' λειψη ("και")… ως τον κτηµ,(΄ιΤ(-ιν. ' " Πολλά ετη…" κι δεν είναι προσιτά ' και έτσι η ]] ."λ΄'ιέργειά του; είναι δυσχερή; αν όχι u61111111‘1.Aev υ "πάσχουν (1Y()Tl'/.0'L δρόµοι γ. α να µ. ορέσει ο ι(ι)΄|ιερχητής να Μη- σώσει To χτήιι α Τον "και να το εν μεταλλευθε'(.΄ Ούτε επισης εργάτες δέχυ.ται να δουλέψουν σε τέτο:α αποµονωµένα πήαο.Τα. Γι΄ αντι") σ΄ ΄ όλη την περιφέρεια Τονϊ΄;ονν οι …'. " των… πρέπε. να. ακριβών πολλοί … (moon/.01 δρόμοι γι (( να αξιώσιη. θε! μεγαλη 11.ΤηιιαΤι/.1΄| πιο. ουσία. ΄΄ Ενα «Ελλ» Πίου; σοβαρο πριν… 6)ημα ΄΄για… {a κύµατα της ποιο] ' χι"; όπως 7 L". ολο" τοι “one" Πτ '. ΄ Nov είναι .λειψιορ(α. Τα νερά'ε ' ναι πο). ι"… μια και τα κτήματα πο] 1 " ! ποτ'ιϊ ονΤαι ελαχιστα Από". είνα και ένα; (1:10 τους λόγους που στι . χωριο εννοια… η …ι(ονοκαλλιέογ…ι (ελιά). μια και η έλλειψη νερού δεν &… την διηαώτηΤα. να πιο). . λιεργηθούν οπωροφορα, λαχανιχ6ξ πχ… … Ετσι άµεσα o ο το χωρ. (: των ή ριξει…» στην καλλιέργεια της 8 … . : -λιάς. Και σε µια Μαη χρονια", (: : ' πως η (ριτινη, που η ξηρασια 7.1- 11 τέστρεψξ πολύ …για o ποσοστο ":? 1 1 | .....-.-.-.. . “mom/111‘; Έξι δεν πάσχει Τιποτα (΄ I λο για "+ ξισοι]υοπήοιι την να 11 . . (ντροπή. .ιαι (".-μις. όπως …το…) .ν . παλιοί Α])…γαλαστιώτι…; στο. µα? .6. 4 χρόνια το χωριό αψι΄;όταν '… τα αμπέλια του ως… το κ(ι.λό.'|.ρ.ισ'ι ' του καθώς "και για τα '.ιι΄]λα τον. . Ο πρόεδρος του χωριού %. Στά 0ης Γιαννοι΄»τσο; µιλώντας για τα ] π]ιοδ7.1΄µιατα …για ανέφερε ότι (ι:έ- 1 Ι 1 ? | Ι =… δε)τζ(.)ση τη; |΄ι(ιτ(ιτηΤ(ι; Των αν…» ι ΐ διανο΄ιΞ: ".; - πρόβληµα τη: λιι1]ινδρϊ(ις στην πιτ. ] µωβ] . 7'΄΄ το; (΄ι]-.…ι ("µπώ την ισ(]ττ(ιιγ;(΄] (|… |,' ξ…π…(… του χ(ο.ι…ι΄ (πια-γι πίστη»! ση :11 ντε επ;ατ(>…(.υρ ων |,(΄ιΜΌ(ι (το χϊσει …' λίγο 10 στρώσιμο" TmIv' δ(…κ΄)(( » , ενω για την αγροτική 11' " πάρχει πισω… 2,5 ε:ι(ιτ(ηιιιι'ρ΄ι(-ιν. Αυτό το :…… θα διατ(Όε"ι . στην τιµών δρόµων ναι σε >τι(ιν΄ονσγιες Τόνισε &? ,και ο "Α.… Γιαννάτου: τι: ]((γι'(7.(': …αν]; στην έχει η περιοχή για "/σ.'.ν…΄'()'…'ιΓς διανοίΞει: ιιγ(…;οτ:…"ν; δρόμο.]; '] Οσον …] …ο Το (Η… ( της 1ιδ(…ιει΄ι΄… '" σε…; 0 ποδιά"): της Κυινι'ιτι]τ(ις' αν… ρε "πι … (αυτό να ',(ιλυ(τΌ(-"ι όσο Το δικια… . ετ…ιιοσ("ιτ(ρο Το έχων "]]"? …. ς: ι'νητιν.:΄": 'χ(()…(ισΤ1΄ι. πέτο; τρεις ι'- γ]…τ(…»ι΄]σ("ις στην Δ…- &… αντί"; "η 11w. (κατι" εν|…ΐζι …. να… 01,715: Ό.τέΌι…ψυΥ ΚΕ Γ |ιοτρησεις επίσης θα γίνουν στο. Κάλαμο και στο Χόρτα. Επί σης έγει υδροοοΤηΗε'ι ο οι πως Κου Λ" Ktwamvrwou mm Πολ rm; ενώ σε λιγες μια…": θα γινει η :]ι'΄ο'".(…>ασω για την 1'δψ05όΤ1Μ΄ (…' άλλων γειτονικών πηγών. Η! "- Μ . µι .…" ΄ πάσης ολονληρ(΄-ινεται Το δίχτυ: ν' δρεύσεως στο .Χεατόχ(ωτοο. . Μιλώντας για… Τα άλλα προ…]ή ματα του χωριού ο πρόεδρος ανα" φέρθηκε και στα δύο πυροσ6εσΤαά σχήματα που διαθέτει η κοινότητα - M; .… …-ωΉΞέ τα… M … µιας ται ς πω…-…ή; ακούω… στΐνΞ-υν(%ρυση. στην "΄΄- οποία χρησψο:ωι60ψαν τα δύο (… τα οχηματα και Με… απο την ε- ιωνικά… μειολά6ηση . μια"… που δούλευε σΐην, Ταινία αυτή και έχει σπίτι στην πε οχι'ι της Αρ… , - ,τα δύο αυτ οχήματα και… 1 "X.UIQI']n1rva στην κοινότητα της Λ]… ] γαλα…υτής, Εχουν ΄µάλιστα επαιξα : τα πω εθελοντές" ανδρες ,του χω- Με ναι τα χειρίζονται. | ΄.…"Τώρα όμως "µε "( ν έναρξη τη΄;'… Μά;ρινής πε , '… Το]. .΄. κατά… τα πυρ ' Ξ paw. (διακονία μονη… προ…… | από. Η ova: 'ε'ιχοΜε"ι "πίστωσιι … πρώτ|η((θηχαν τεσσερα; αν .! ' Q1799 …. όμως "τέτοια έστω… δεν δύο… ΄ναι τα οχ΄ϊμιατα (LL-1'61 ραιιΝοι'ν…οΜαεν …σέ .] .… τόσο ε τέρώχή και… .--..-… «. &? α…ό ΄Ττκ. 31604616 ο." ( Δύσκολη n πρόοδος… στα κτήματα των κατοίκων "" & "ο. οι Πυχ1΄".ψµ; ως τα…" .»??? Με και ""-Ο 'Ρ- . (… το 1… και µετά ,τον αύξησε. Στ. µερα €… 2050 µον. µου; κατά»… . .Σ…εντρωντ. mod/0.11m 7.111 Τ..]- πρώιμη… πολλών (()--0ο… … |: (πως Y‘ ρ'((ιν΄-( ιν (". 0" (ιωι η(νν "'! χατασταΘε΄ι (πινω): στ… :( και… µε τις οικογένειές τονς.1Ξχ…η ετ σει οι περ. σσοτιροι σπιτια (mum: νοι τα νοιπι('ιζοιν τρ.…,ι((λομ--ρι (( σνιΨαψιζπε; τους. -".|.((ρν] τη γη]. "τρέφουν (µ…-…ο- (.? µου µαφ:…(΄ιδ΄ε: … τα :». ..…."…'. ." να Ντιάνα ναι τ. ; γ'." . Μ).α-.ιξ)αΗΐ' "ο τΠι΄""1ι΄.'΄'.Χ… (ι… '" ο΄τι Τη; .λργώ.αστι΄]:… την ιι …'… και Την δίκαια τη; Π('ι΄(ωτ…; "΄΄." ΧψΤοι'ι του Κάλαµο… Τον λες-) προτιµώ &… τη: (δω… των Μάι :…" …ο… ο. χιτ… '1'. "τοι (αν. των: στην «οι νιότη… της. Αργά…" . ΄΄…" ΜιΡ1ι κώµα/.! (τ΄-…' (* ...ο". ….

087_d_079.jpg

… Πάνε µερες τωρα που οι σπου- δαστές των ανώτερων σχολών της πόλης μας (r) τον την επέµΘαοη της επίσηµηςπολιτει΄ας 0’ evoan' τα πιο καυτά προΘλήµατα τους. Τη στέ- γαση. πρόθληµσ που σε λίγο καιρό απειλεί να γίνει καυτό και σε πολ' λού εργαζόµενους αφού πια η δικΡφωση του ενοίκιου αγγίζει το α τρίτο του συνόλου των απο δοχών τους ye ακόµα ...ψηλότερη προοπτική Για πολλούς από τους σπουδα- στικά δύσκολα Απελπιστική είναι και η οικονοµική αφαίµαξη των γα νιών τους που είναι υποχρεωµένοι να συντηρούν σχεδόν μια ακόµα οικογένεια. προκειµένου το παιδί τους να προχωρήσει σε κάποιες ανώτερες ή ανώτατες σπουδές ΄Ε- τσι η φοίτηση των νέων σε σχολές που έχουν έδρα πόλεις άλλες από τις δικές τους τείνει να γίνει προ νόµιο λίγων. αυτών που διαθέτουν ικανή οικονοµική επιφάνεια Οι δν σθάσταχτες για πολλές ελληνικές οικογένειες οικονοµικές δαπάνες που απαιτούν η στέγαση το φαγη- το το ντύσιµο ya και οι άλλες a- νάγκες ενός φοιτητή ίσως µετά τρα σε αρκετά σύντοµο xpo m arnya σε απαγορευτικές δεσµεύσεις για σπουδές εµπο δια απροσπέλαστα στους 0 ραµατισµούς για ίδια δικαιώµατα µόρφωσης και επαγγΜµατοποίη- σης των νέων. Τα ίσα δικαιώµατα κινδυνεύουν Ποιος… ΞΞ(ωΚ89 στές το πρόθληµα είναι απελπι- ηδη va γίνουν σύνθηµα κενό και η δωρεαν παιδεία να γίνει ουτοπικη διακήρυξη αφού οι δαπάνες των σπουδών ξεφεύγουν ολοένα και περισσότερο από τις οικονοµικές δυνατότητες του µέσου "Ελληνα .Και ίσως όλα αυτά τα εµπόδια τρο .… χοδροµησουν τις διαµαρτυρίες της νέας γενιάς σε άγνωστες µέχρι τώ- ρα αντιδράσεις που οπωσδήποτε δε Θα ΄ναι τέτοιες που Θα συµΘο λσυν θετικά στην παραπέρα πορεία του τόπου Στη Λάρισα το πρόθληµα στέγης (που είναι άµεσα). τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται ολοένα και οξύτερα ενώ συνάμα έρχεται σε *) …' … * ΜΟΝΟΛΟΓΩΝΤΑΣ - ΣΤΕΓΗ I'IA AII'OYZ; αντίθεση µε τις φιλοδοξίες και τον αγώνα της πόλης µας να γι΄ νει έδρα πανεπιστηµιακών σχολών Αυτό. γιατί σε τέτοια περίπτωση η αύξηση του αριθµού του φοι τη τόκοσµου θα επιτείνει στο μέγιστο το πρόβληµα της στέγασης του Πως Θα εξευρεθεί στέγη για ακόμα περισσότερους φοιτητές αν γίνει η Λάρισα έδρα πανεπιστήµιου αφού σηµερα ye σηµαντικά λιγότερους από αύριο σπουδαστές οι στεγαστικές ανάγ- κες δεν καλύπτονται και όσες κο λύπτσνται απαιτούν δυσπρόσιτα οικονοµικά ανταλλάγµατα; Δύσκολες µέρες λοιπόν, για τους σπουδαστές και ακόµα δυσκολό- τερες …: τους ορµοόιους φορείς To πρόΘλημσ απαιτεί για | αντι- µετωπιστεί. οικονοµικές δαπάνες τέτοιες που είναι ολοκληρωτικά α- ντίθετες ye τη ν οικονομική πολιτική λιτότητας που πρόσφατα αποφο σίστηκε H χορήγηση στεγαστικών επιδοµάτων. ή η ενοικίαση ξενοδο χειακών µονάδων και η παράλληλη αύξηση του επιδόµατος διατροφής που προτείνουν οι σπουδαστές(και οι φοιτητές a’ άλλες πόλεις), έρ χονται σε πλήρη αντίθεση µε το οικονοµικόκλίµα που καλλιεργείται ye την εξαγγελία των σκληρών or καναµικών µέτρων και τον µεγάλο περιορισµό των δηµόσιων Gena» νών. H πρόσφατη διαµόρφωση της οικονοµικής πολιτικής δίνει έµμο σσ. αλλά προκαταβολικά αρνητική απάντηση στα αιτήµατα των οπου δασών. που δεν µένει πιά παρά να …… ελπίζουν σε κάποια γενναία πο- κ…κτοποιιιικ για τη Γεωπονική Σχολή, εξαγγελθηκε απο τον Δήµο της Μοισος.'για την εποµένη της επετείου του οχι... "ο"… περιµενουµε ένα ο… (στη συγκεκριµένη πει»… "ο…. lI Γ…"… στη Λάρισα-) για να ammonium»: στην - κατά τα … - θεσσαλική πρωτεύουσα... Ενα οι… αγωνιστικού ετεροχρονισµοι'ι. κι αυτό. Ν" "|… σε τα πρώτα τα…"... αλλαγικά χρόνια! * λιτειακή απόφαση Είναι όµως καιρός για τέτοιες γενναίες αποφάσεις- Αποφάσεις πσυ φυσικά δε Θα καλύψουν µόνο τα αιτήµατα των σπουδαστών της Λάρισας αλλά και όλης της άλλης Ελλάδος που αντιµετωπίζουν και αυτοί τα ίδια προθλήµατα Σίγουρα καιρός είναι Μόνο που οι αποφο σεις Θα πρέπει να µην είναι µονό πλευρες Να µην είναι αποφάσεις παροχών µόνο αλλά και υποχρο ώσεων των σπουδαστών - φοιτη- τών προς την πολιτεία ΑΓΓΕΛΟΣ

087_d_082.jpg

τΑγνΔΡοΜος… Ο ,? Ξι.3.ΞΞ 1;;'…;';;; ΜΗ IIA THN ειτε… 1ιιιικιιΣΣιιΜιΣιιΣ Η… ΔΥΟ ΔΙΣ ΖΗΤΑΕΙ O ΔΗΜΟΣ Ν. ΙΩΝΙΑΣ Al'l’ TA MEIOI'EIAKA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΔΔΕΣΔ[ΙΟΦΔΣΕΙΣ UY ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ Ι.: τ΄ι|.΄|..οι' στα εργα IntmoInII: Τη χρηµατοδοτηση του .… …… τη IOHYHHE των τιυιτητών ΙΕ (II/III. … δι|ι…1ι… (µη..…. :=.τι..τξ..";.ξτ'":;.µ:.".ι;'.:;;τ;:; …… έ..?….€."::;..;::;: :.'..….';::'…:έ %… άι I. . . χ .΄ ' . πια-τιμη… \u. :τ΄εοι|.ηηθ…-ν 1II I» ' "…" …΄' , ΄΄." . ια Π/.ίΜ|.Ι|ι1ιαιιΗιι προγι…ιιιµ…ιιιιτιι ι"Η'/…" |… ΠΠ…" … ,1ιιι.ιιιγιι… || rum/II ArtuhInIzIImI “In. 1II: ΕΟΚ για την ευέλικτη 1…- ΄"΄1΄"'΄ &νάτ΄|ιισιι 1000………ών …… τω. ι.'ι΄|ηισμα για τις χ……ιι…,'; ι΄ι-΄τται IIIIIInOII'IIIIII; που να΄τη: "… ϊ'"".…Ι"΄ "ζ"… (ι.1ιι鵴ισι- '|.ισΙιι΄ιι΄ν γ…΄ την ΄δι…µιιιι'ι΄ιΥΙα (Im- ΄΄΄'(΄.΄|΄.΄΄΄"΄Ό΄ . … . ΄ ΐ΄΄΄΄΄.΄΄.ν … …΄…΄΄ζ΄΄΄΄΄'΄΄΄ ΄΄…""'"' …' να -ιτισει Τω ιιοτικιι σι'ιι- … - - . ο IIII1I70 …' ..… ' - ι-ι.1ι-ιι τα …. Ir I ' ,Ξιιι΄ν… .Χ΄΄ι΄'ιΞ: Ι…νία:΄΄ μετά τι,'΄ιι΄ι 1η.1ιΖων' µ΄΄΄.΄΄-…΄΄…΄/΄΄΄΄…' ώθηση µυι'; Ι…νιιι: Ι΄Ι΄ιι……ιι I’IIIHIZI‘[ISIS/2:5, των /,(ιιι|΄' ιι(ι΄ ΄|΄;΄ιΙιι(ιι΄1Ι΄(?΄΄ζ.΄΄.΄΄"-::΄. Γι'/άι ΡΝ΄…|Έ΄υιι|0||.'1||Ι'Ι΄γΠ'Γ από η…" ΄΄΄΄΄ν"Πι,΄΄΄΄΄ τ.πιμιπ1α5υση- "Ι"": '΄"/' Μ…… 0… ι…ιι΄ιιιι΄ι ι'|.΄ι(΄ι|.|Μτ…: Wu &! (ι'…ιιιιιδιό΄τη- αν δι΄|ιιαι'7ιυ 7.. Ανδρ. ΙΙ…α'/ι΄|. …." ΄΄΄1΄…,χ-΄΄…΄΄΄΄…'ΐ .…",΄΄΄ '΄Ή΄.ι΄ξ΄ ΄'΄('΄΄ι΄΄ Η" '΄΄΄'΄΄…'-"! 'η"'΄/ΙΥ'ι…ι |΄-ι΄ν ι… 1ζζ""'΄ "" ΙΙ"" .…" ("""/" … Ε…ι'/.ι΄ιΠ'0α α:τυηασίστηχε να ": πανια, ΔΗΜ.!" Πχ»!- '΄…΄…΄΄ ών… …|…' "Η…… … |…" . . "" ' ' " " - - ---- - . …. … … . . . . ΜΜΑ"… (Μιχ.. απ… 1" Η…" .'."' . .‘ _ . ' ]ι|Οϊ||κΡ ιι. Μτιιγ΄ι"σ - δ ." - -ητηθει :mno 1.3… εκατιιµιιι-οι- … …… µι…μ…1ΜΠ Πι'.'…΄"΄ι' ιιιιιαι5ι|.ιι n7.III.1uI1II- .IIIIIIIIxIII‘II 6 τη η τη, '…ΠΠ…ι… των ων για την "πιεση .έιιγιιιν l‘— …;: "."... ζ΄… …… ."… ζ,.τ-……΄'΄:… …] Τη: Όιιικινι,ση; των ιδεών ΄ ΓΙ? H . . . … π΄΄΄Υ(΄…|.; τη: ΙΙ…Πινι7.η: ζώνη; ι"/..΄΄"ια '|.ιιινι-ι΄νι'|.ι΄| ι':τιιι'ιιιιιι΄ι "και µια… ΄΄… "΄΄΄'"'΄΄'…΄΄ εντι΄ι.τυυ, w "(Η)"… "100" .…" "…"" "" "ΥΓ"; Η…" …""… "… "…' Τ."; ιν'|.΄. '|ιιι τα |-ι'ι1ιιι'υΥι'/.(΄ι΄ έξοδα Ι'…Ή΄'δ'΄! Α……" "Π..."… …… τζιν? ΙΙΙΙ(΄ι΄ι΄|1ι΄ι:τι΄'΄|ζι':ατι΄΄ι0(΄΄΄΄΄΄΄΄Π΄ "΄΄ - ' - » III: ωστε nI‘IIIIIIIIIOIII) τη; ι3ιι΄ι0ιιση; .Τι|/.ι1Ι' 7IIIv ιιηιιιιιιτ…ν 7III ι.τ'.ιδη :τι- στιν…" ότι 0 Όµως IIII: δω για ε.ι-…ιγα ι':τι.ιδυμη: για την στε- y_IIaII των ται-ιτητι…7ιν του flax-£- .'…τι0τι΄|ιιιιιι» ισοιι|.ςια και I1rIv τ- …: δι;ιιιι1ι'|.η; τπι|…ιιιιιι…οη: πι… .τρόκιιται να σιισταΗι'ί. Χιου για . την "κατανοµή. .1IIII1IIVI1III να να βρεθώ…" οι φθάσει: ναι": που .1ιι(ι'…'ιιατι θα διιι-'ιι-'ι΄'κιιιΝ την π.ειιθωη δισκάκι… ιι-ν l mfiuI'IOIIqIII τη: .'τιι).>ιΠ στι'|.ης δρα ΜΜΕ…"… από …… ","… ...… "τα… να 6… αν…" …. "Η…" Μα.… 0-1…- …-'Π"= ""-Έ; … και)" ένα από τα τα… πρώτα έτη Ν…" "Τ'… :ιι….'|….'!| …'ιιιι΄ι τ… .--- - . , , … . ν' || . * . Α…|ιιτιν.ι΄ιτωιι προτείνεται για ι…Μ-δ… 7m “1” 120 (7.. γ… IIIIIII, πω µε τα .1I..Im/IIIIII τη; Ι….- "Η"… 1… " Γ…" "… τα vb?“ ι'.τιιδιι…αη: τη; |΄ιιι/'Υ΄ΈχΉ' . - , δ΄ '."'.1…΄…ις Η… πµ…ιι|'ιιι||…..η…- …. '" Ι΄ ' . … " "ΠΑ…"! … "η… . - _ » . ' πιτ στη χρησιυαπ…ηση 1I:.\ να]: λινκς να '|ιιτανιιιηθυι΄'ν …: ." ΙΙυ|.ιτιστι7…ό Κέντρο 11!). IIOYIIIAE. ιιν Θα "ιιιΙ9ι.ι…ι….,,.µε …… … 0,105" '/.(ιι΄ κάθε χι…ιι΄ιιιιατι1: στ…; τοίχοι-ν σπιτια" '/.Πι ………η .Η. &… … ZW‘IKRU'W'U'LOH' για τ…. 0001…" 607. Η… Μ.. ]… γι'ιι…' Όικυι'; χώρου; γιατί θα .1ιιιιόιιι. ιν ' ' .1Π'Πι;-τιτι .ΙΗ΄ ΤΠ 19.Ή'Ιι τ|ι|'ι"ι'Μ(΄1 έργα χι" τη ιγιΖιιδι)µΙ' Τ(ι|Χ' για 1η δ|(΄ιΌΛ…ι ,"! - .1 ι- για ΄'1'…Ι……"'-΄Ψ(Ι …… "… "Η" κό σκελετό το |"… και Οι) ".. r' να or η ι΄τ ν … ν- τη των έιιγψι 1.3 Η. 1n Η!" . ' ' . Υ" ' ' …'" " " "" ' ΄΄ ' για ‘l ην … II/I. ηριιισι| Η… ευη-ω &" τα κόµματα χ… 1 . | η . για ατα|.|,ό΄τιιι…ση …… (κατ. "και , μ . … ' ' και των νμ.τ|.ιιι τιομυ το Μ…». , ., . % 6 π - το …ν/ Ι."… 7… …,… από Ή… σογιικω…ι- πι | αι! ησι ιπ πρι), "; ," ' …' ' Οι Κλειστό γένη… .1III.III.1I ή: 11 xmsf'flwor um ' , ".. λα 700… για εργα υπυΔο- . ' - ' b ' ' η. …/ - χρηση, Ιχωριι| :IIII/.II.Iuv ιν. η- - η… -- IIbou-Iv και οι…νεοι…ιί…νι Μιι…ι,ιιιιι. UUU δρχ. |… ε'|.. για ιιι'΄|.ι΄'τη και ιι-τιι΄|.΄|.ιιτιι΄ιιιιω| τα Η", *… 57.. για τις '|.ατιιο'|.ιιαοτικέ:… ιι.ν,'ιι- . oir: τα Η"? και ."… …. για την (ι.1ιι.1ιράϊωσ|| τυυ ι΄0','υυ το ΜΙΝΙ. ΄Ι΄ιι Θέµα της ΄;.ειτιιι'ργΙα; 1m- ΙΙιινι.τιστη…ιιΙυι' Μασσαλία; (ινα- …΄ι|.|΄|Ηι|Ζι΄ για την ι'.1ι΄ιµενη σι"…- Οι»΄ιιιοι| του 0ι|μυτι'ιυι΄ι συµβου- |.ιιιι'.

087_d_101_22285.jpg

θ€ΣΣΗασΜιΚΗ &? ' » τις Συµπξσιο οργανώνει τό πανεπιστήµιο Θ | ("Β Θωµά O υφυπουργός Πολιτισµού. κ. Γ. Παπανδρέου κήρυξε χθές τήν έναρξη των έργασιών τού συµπο- σίου μέ Θέµα -Νέες κατευθύνσεις στίς παιδαγωγικές σπουδές- πού οργανώνει το πανεπιστήµιο τής Θεσσαλίας στήν έδρα του στο Βόλο. Οπως τόνισε 6 κ. r. Παπανδρέου ή ι. αποτελεί σταθµό γιατί ση- μαδοτεί τήν έναρξη προοληματι- οµου για τήν ακαδηµαϊκή οργάνωση τού νέου πανεπιστηµίου. το συμπόσια πού Μ διαρκέσει τρείς µέρες καλύπτει τίς ακόλουθες θεµατικές ενότητες. Παιδαγωγικές οπου ιντυ 98-ή-€ζ Ο & 'Ε ηξαν χτες το βραδυ µε επιτυχία οι έρ- γασ' ς του τριήμερου διεθνούς συµποσίου κατευθύνσεις στις παιδαγωγικές απ άνωσε το Πανεπιστήμιο σαλ , … η όλη του Βόλου. Στις εργα- ταυ - µπ υ παραβρέθηκαν ο υφυ- που ός Πολιτισµού κ. Γεώργιος Παπαν- δρέου, οι πρυτανεις των Πανεπιστηµίων Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων, Πατρών, Α.Β.Σ. Θεσσαλονίκης και Α.Β.Σ. Πειραιά και δια. κεκριµένοι Έλληνες και ξένοι ειδικοί. εκ- πρόσωποι του ΟΟΣΑ. της ΟΥΝΕΣΚΟ και πολλών ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων. "Οι θεµατικές ενότητες που συζητήθηκαν Συμπόσιο για τις παιδαγωγικές σπουδές στη διάρκεια του τριημέρου αφορούσαν: - Παιδαγωγικές οποι πές και διαρκής εκπαί- υση - παιδαγωγικές σπουδές και επιµόρφωση των εκπαιδευτικών … - Παιδαγωγικές σπουδές και περιφερειακή πολιτισµική ανάπτυξη. Τα΄ουµπεράσµατα του συνεδρίου όπως τόνισε ο πρόεδρος της διοικούσα επιτροπής του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας καθηγητής Παντελής Λαζαρίδης θα αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την ακαδη- µαϊκή οργάνωση ,του νέου ΑΕΙ. ΄ Άλυ 111811 "5. Συµπ Πα τ 'πα ω ωεινολοηΑ . Αρχισαν προχτές. στο οι»… λα. οι εργασίες του Διεθνούς _ on. που οργανώνει το ιο της Θεσσαλίας µε .…ιθέµ ς κατευθύνσεις στις , ' ές σπουδές.. Η εκδή- λωση αποτελεί την πρώτη δημό- σια επιστηµονική παρουσία του , - "nxnmn‘rnnlob … απ…. I 2%'fi-zr

087_d_127.jpg

,, .ΕΛεγο€Ρ|λ" ΜΗ! & η- η… τα APXIZOYN THN ΔΕΥΤΕΡΑ Στο ΒΟΛΟ Επιστημονικές εκδηλώσεις του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας To Πανεπιστήµιο Θεσ σαλι'ας µε την συνεργα- σία της Δημοτικής Αρ χής Βόλου και του Τεχνι- κού Επιµελητηρίου Ma- γνησι'ας οργανώνει απο 23-27 Σεπτεμθρι'συ στο Βόλο δύο επιστηµονικές εκδηλώσεις οι εκδηλώσεις αυτές που αποτελούν την πρώ τη δηµόσια παρουσια του Πανεπιστηµίου Θεσ σαλιας στην έδρα του είναι A Παιδαγωγικό συµπό- σιο µε κεντρικο θέμα: αΠρσσχσλική αγωγή και κατάρτιση νηπιαγωγών» ano 23-24985. 0: ειδικότερες ενότη… τες του διήμερου αν unoaiou είναι." α «Η προσχολική αγωγή στην Ελλαδα». & .Η κατάρτιση των να πιαγωγών». B Διεθνες Παιδαγωγικό συµπόσιο µε κεντρικό θέµα" «Νέες κατευθύνσεις στις παιδαγωγικές απού δες» ano 25-27.9.85. O: ειδικότερες ενότη- τες του τριηµέρου αν µποσι'ου είναι α «Παιδαγωγικές anou- δές και διαρκής εκπαί- δευσηι θ ιΠαιδαγωγικές απου- δες και επιµόρφωση των εκπαιδευτικών». γ. -Παιδαγωγικες σπου- δές και περιφερειακή πολιτισμική αναπτυξη». . Παράλληλα αργα νωνεται έκθεση παιδα- γωγικού θιθλι'ου στους χώρους του Δηµαρχείου και του Τεχνικού Επιµε λητηρι'ου Μαγνησίας '€ΜΗ ME Ρας… | Οι"… ες Συµπόσιο για παιδαγωγικό Θέματα στο Βόλο ΑΘΗΝΑ 20 (ΑΠΕ) Αρχίζουν στο Βόλο Την προσεχή Δευτέρα οι εργασ'ιες του πρώτου συµποσ΄ιου που ειναι αφιερωµένο σε παιδαγώ γικο θέµατα και που έχει το 11- τλο εξωσχολική αγωγή και καταρτιση νηπιαγωγών Την εκδήλωση διοργανώνει το πανεπιστήµιο Θεσσαλίας οι συνεργασια µι το ΔήµΌ θα και…" απο τις 25-27 Σεπτεμθρ'ιου που και αυτο ειναι αφιερω- µένο σε παιδαγωγικό θεµατα που έχει το γενικό τιτλο νέες κατευθύνσεις στις παιδαγωγι- κές σπουδές Εισηγητές θα ε'ι- ναι οι Μ Βαµθουκας. επ καθ Παιδαγωγικού τµήµατος δη- µοτικής εκπαιδευσης rum/moo Κρήτης Δ Βιργ.δης τ'… γραμ λαικής « ,… |1] 1ιιΤιχ..ι…΄ ί.ιι.µΜΠ… νι… .… αυτ… A Γιατρός…" [, ». .. ,… , γ, . Η" Μυ'5΄ Η…" ΜΟΥ" ! Ον καθηγ Ποντιακή; Ιωαννι- σιαι Εισηγητει θα ειναι … νων Μ ΚΩ.ωτΟκης αν καθ παν/µι… κρήτης A Κοσµά πουλος καθ παν|µ'ιου Πα- τρών Γ Μαυρσγιώργος επ. καθ. παν/µιου |ωανν'ινων Π. | Αντωνιαδου - Κουµατου παιδιατρος Γ Βαρακης παιδι- ατρος Μ θαρελτζ'ιδοι. »Μα- νωλοπούλου παιδοψ υχ΄ιατ poc B Δεληγιάννη - των…… ' 'ι- Ξωχέλλης καθ παν/µιου 60ΥωΥδς Αλ" "" "αν… Θεσ/ν'ικης. Θ Παπακωνσταν- φέας Μ Κ…… «…» τινου επ καθ. παν|'μ'ιου noupo καθηγήτρια ρυΘµ…ή€. - Αθηνών. παν. Παπακωνσταν- χοοονρόφος Μ ΜορκοΘιτης τ΄ινου …. καθ. nav/ulou παιδοψυχ'ιατρος B Μπολτση - Μαουνη παιδοψυχιατρος M Ναοιδκου και: Παντ Αθη- νών. Γ. Παπαµιχαήλ ψυχολο Αθηνών. K Πορποδας. επ. καθ παν/µ'ιου Πατρών.! Πυρ- γιωτακης επ. καθ. παν/µ'ιου Κρήτης Γ Τσιακαλος. καθ γος. "… "ΟλυΧΡΟΨόΠΟυλΟ€ πον/µ΄ιου Θεσ/ν'ικης. Μ. Μπολ …… καθ Π…ΟδσΥωΥΜΟΌ … Ντε .Μπαλ καθ ελευθερου νηπιαγωγών Παν/Μου πον/µ΄ιου Βρυξελλών. Α, Kma- Πατρών Ε Φονσοιώτη ν……- ναο σνΝεΣκο «» Ντε Σαν- αγωγός Xp "Φράγκος. κα… τκις καθ παν/µ'ισυ Φλωρεντί- θηγητης παιδαγωγικά; τµή- µατος νηπιαγωγών παν/µι… "Θεσσαλονικης. Γ. Βενιζέλου και κ. Καλοστύπη νηπιαγωγο΄ι KEME To συµπόσιο θα πραγµατα… ποιηθει απο τις 23 έως τις 24 Σεπτεµβρίου και θα γίνει στο δηµαρχείο Βόλου Παράλληλα » θα λειτουργήσει έκθεση παι- δαγωγικου θιθλ'ιου Εξάλλου θα ακολουθήσει και δεύτερο οι: θνέι- συµπόσιο ας Ν Ντεµποθε. παν/µιου Παρισιων Π. Φυρ (ΕΡ) καθ παν/µι… Γενεύης. Καριντο προεδρος ευρωπαικης εται- pic: συγκριτικής εκπαιδευσης Π Λαντεριερ ΟΟΣΑ. κυ Ζαµ- περ καθ παν/µιου Παρισίων - Ντοφιν. Λ θαντεθελντε .καθ ελευθερο παν/µια Βρυξελ- λών Το διεθνές συμπόσιοθα γι- νει στο ΤΕΕ - τµήµα Μαγνη- nmr

087_d_143.jpg

% ΛιμΜ€Ρ%υ.| ΒΟΛΟΥ 43-1-8έ .Φεστιθόλ κιθάρας στο Βόλο Με τη συμµετοχή 215 κιθα- ριστών από την Ευρώπη. την l Aolo καιτηνΑμερικη άρχισε το Διεθνές Φεστιθάλ κιθάρας που διεξάγεται δέκα χρόνια πιά. κάθε καλοκαίρι. στο Βόλο. κι είναι ενταγµένο στις θερι- νές εκδηλώσεις του Δήµου. Στο Φεστιβάλ, όπου επίσης συµμετέχουν και πολλοί µα- θητές και καθηγητές κιθάρας από το Βόλο. δίνονται κάθε μέρα συναυλίες και διαλέξεις . γίνονται σεμινάρια από δι- εθνούς φήμης καθηγητές και σολίστες. Στο εφετεινό. όγδοο διεθνές και δέκατο πα- νελλήνιο φεστι6άλ ήρθαν οι καθηγητές και σολίστες Ορ… τέγκα και Αμαντόρ από την Κούθα. Κανέλις- Ολιερ από το Ισραήλ, Κέρλαον από τη Σου- ηδ΄ια, Καστροµπάλµπι από το Περού. Ντε Αντζελις από την Ιταλία. Σµιθ και Μπράιτµορ από την Αγγλία. Κέππελ, Λέντλ και Κιενµπάουμ απο τη Γερ- μανία. Οντροθιτς από την Ουγγαρία. Ζάπκα από την Τσεχοσλοθακία. Κούκοτς από τη Γιουγκοσλαθία. Κορντέρο και Σορότσε από το Πορτορί- κο. Σα6όπσυλος (Κύπριος) Νι- κητσς και Ζυγούρας από την Ελλάδα. Το φεστιθάλ διεξαγεται στην Παιδόπολη του ΕΟΠ . στην Αγριά. όπου σε οι φιλότι- μες προσπάθειες του προσω- πικού αποτελούν σημαντικτ' προσφορά και Βοηθεια npo< τους οργανωτές. Σήµερα οι σολίστες του Φε στι6άλ µε επικεφαλής τοι γνωστά Ελληνα θιρτουόζς Κώστα Κοτσιώλη θα δώσουν ένα "δείγµα γραφής» στο θε- ρινό θέατρο του Δήµου. ώρα 9.15 µ.μ.

088_d_006.jpg

ή .… … ο.…"… = ' . ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2.1Ο.83 Συναισθηκαν και έληξαν ' χθες οι εργασίες του επιστημονι- κού πω…… για το -Θεσσαλικό Πανετπστήµιο-. Στην χθεσινή συνεδριαση . που έγινε χθες το πρωι µε γενικό θέµα -Ακαδηµατκή οργόνωση και - romxbm-. προήδρευσε o κα- Με Πάνος των… Ενισηγήσεις έκαναν οι: Αναστ. Κατσιόπουλος. επικουρος καθη- γητής ΑΠΘ: ,- -Ζητήιιαω ΑκαδημαΜς op- γάνωσης του Θεσσαλικού Πανε- πιστηµιου - . Νικος ΠαπαμΙχος. Λέκτωρας ΑΠΘ: - Το πρόθληµα της διαχεΙΜης του χώρου στην Ελλαδα και ο χαρακτήρας της αντιωιχης Πανεπιστηµιακής δι- δασκαλιας-. Χρίστος Φράγκος . καθηγητής Πανεπιστηµιου Ιωαν- αν… . Η λειτουργια Παιδαγωγι- κών τµηµάτων και η επιµόρφωση εκπαιδευτικών-. Χριστος Παπα- θανασιου . γενικός γραµµατέας υπουργειου Γεωργιος: . Γεωρ- γική Τεχνολογια και επιστηµονική εξειδικευσις-. Νικος Μόργαρης . καθηγητής ΑΠΘ . -Δοµή και λει- τουργια μιας σύγχρονης Σχολής Γεωργικής Τεχνολογιας-. Άρης Tatum. Μηχανολόγος - Μ-..!" Χ… Έληξε το ΣυμπόσιΠιάΤδ Θεσσαλικό Πανεπιστήμιο -ξεκτροΜ%έ% Δ.Σ ΌΏιγνψ … /ΔΗΚ.ΕΜΒ.-- H σχέση ανόµε'σα στο Πανεπιστήµιο και την Βιοµη-… χανω: Η περιπτωση του Βόλου-. Ευάγγελος Σταυριανός , Μηχανο- λόγος - Ηλεκτρολόγος Γ.Γ. Διοικ.. Επιτροπής Τ.Ε.Ε. Μαγνησίας .' ιθιοιιηχανΙα και Πανεπιστήμιο-. Αλέξης καραγεωργΙου . Μπαλ-' λειολόγος -Κοινωνιολόγος . µέ- λος Δ.Σ. Δ.Η.Κ.Ε.Μ.Β.: -O κονωνι-χζν κός μηχανικός-. ι… Στην απογευµατινή συνεδρϊ-? αση ψόεδρος ήταν ο καθηγητής,.ν Δ. Φατοόρος και το γεν…. Θέµα 1 -Πανεπιστήµιο και αστικός ; ιστός». ‘ Εισηγήσεις έκαναν οι: … θύµιος Παπαγιόννης . αρχι- τέκτων -Πολεοόοµ1ας : -Το Πα- νεπιστήμιο στην πόλη. -ΔρσσΠ ΄! και ανάδραση". Αναστ. Κωτσι- » όπουλος. αρχιτέκτων - Επικ. Κα- ΄.΄ θηγητής ΑΠΘ . Δήμητρα Νικολό- ΄ συ. Αρχιτέκτων. Χρήστος Παντα- ζΙδης. Αρχιτέκτων : «To Πανεηι- . στήμιο και ο ιστός της Πόλης. Προτάσεις για την χωρική ανό- πτυξη του Θεσσαλικού Πανεπι- στηµιου. Μετά το τέλος των εισηγή- σεων ακολούθησε γεν. συζήτηση . και το (Βράδυ αποχαιρετιστήριο δεΙπνο. "- . - " 'ι Ψ" Μ'…" .… …… .. ." "- " &...

Results 1 to 10 of 19