dominant-color-#727272

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

dominant-color-#727272

Equivalent terms

dominant-color-#727272

Associated terms

dominant-color-#727272

15 Archival description results for dominant-color-#727272

15 results directly related Exclude narrower terms

049_d_009.jpg

κ%1χ Η εισηγηση TOU K. Δηµητρίου Σιούλα -"" -… 8 | : =,» ' Ά., ι.. ; …' Η΄ι…Μυυΐπ Χ 30 (τελευταίο) Η επιχειρηματολογία πάνω στην οποία µπορούµε να στηριχτούµε γιά να αποδείξουµε τη σκευωρία που έγινε σε βάρος µας είναι τεράστια. Ομως θα αναφέρουµε σαν τελευταία την εξής που δείχνει τα µαγειρέματα που έδωσαν καί πήραν όλα αυτά τα χρόνια µεταξύ τών Λαρισαίων καί τών Βολιωτών. Ενδεικτικό του γεγονό- ΄ τος αυτού είναι ότι ο φάκελος του Παν. Θεσσαλίας θα έπρεπε να είχε συνταχτεί πρίν ακόµα ανακοινωθεί οτιδήποτε για το Παν. Θεσσαλίας. όµως οι διεργασίες που ακολούθη- σαν καί οι μεταβολές που έγιναν απ' την πλευρά των Λαρισαίων. οδήγη- σαν την επιτροπή να τον εκδώσει µόλις τον Μάρπο του 1989. Kai ενώ οι σχολές ήταν. όπως προαναφέρα- Isa. τέσσερις. n σηµερινή συγκρότη- ση του Παν. έχει διαµορφωθεί ως εξής.: ' Α. Σχολή ανθρωπιστικών επιστη- µών που περιλαμβάνει: Α1 Παιδαγωγικό Τµήμα Δηµοτικής Εκπαίδευσης. Α2 Παιδαγωγικό Τµήµα Νηπιαγωγών. Α3 Γενικό Τμήμα. . …!. Σχολή Επιστηµών Παραγωγής 'που περιλαµβάνει: B1 Τµήµα Γεωπονίας Φυτικής καί Ζώης Πυρσνσνής… 82 Τμήµα Χωροταξίας-Περιφερεια- πις΄Ανά…υξης. 83 Τµήµα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιοµηχανίας. Γ. Τμήμα ιατρικής που πρόκειται να ενταχθεί στη Σχολή επιστημών 'Υγείας. Τμήµα Φαρµακευτικής Σχολής. Δ. Τμήμα Επιστήµης Φυσ. Αγωγής καί Αθλητισµού. 0 συνολικός προβλεπόμενος αρι- θµός φοιτητών στην τελική φαση ανάπτυξης του Πανεπ. είναι περίπου … 10 000 πραττυχιακσί καί 1500 μετά- πτυχιοκοί Ο συνολικός αριθµός των διδασκό- ντων όλων των βαθμίδων (Δ. Ε.Π.) _ προβλέπεται να είναι 1'500 περίπου. ενώ θα υπάρχει ανάλογος οριθµός επιστημονικών Διδακτικού προσωπι- κού (ΕΛΠ) διοικητικού καί λοιπού … προσωπικού. ,… Μετά an όλα αυτά του περασμένο ' Σεπτέµβριο. τόσο ο ΦΙΛΟΣ. όσο καί το σύνολο των φορέων του νοµού µας. έστειλαν υποµνήµατα στον τότε υπουργό We καί εξηγούσαν το άδικο της μη ίδρυσης Σχολών και στα Τρίκαλα καί πρότειναν την ίδρυση του Τµήµατος Φυσ. Αγωγής καί "..… .περάσο & ."… ιΠιιΝν Η ιΨΒΗ ..';>ξ , Αθλητισµού κ Τμήματος της κού Περιβάλλ ος. T0 άτυπο ανο των φορέων (αυτό πού είχ Ξτην πρωτοβουλία της ς επίσης καί του σολογίας καί Φυσι- ορνόνωσης σημερινής συγκέ- ντρωσης) έκ ε απο τα δεδοµένα που είχε τον τώµβριο. ότι θα ήταν άστοχη αν εκ ηλωνόταν οποιαδήπο- τε κινητοποί ση, για το λόγο ότι βρισκόμασταγ σε προεκλογική περίο- δο. * - Avnnpoou‘leia του άτυπου αυτού οργάνου επισκέφτηκε στην Αθήνα τον Υπαυρ ' Παιδείας καί του εξέθεσε το πρόβλημα. Την επόμενη ηµέρα ανακοινώθηκε από το Υπουρ- γείο Παιδείας η σύσταση µιάς επιτρο- πής εµπειρογνωµόνων. της οποίας κύριο έργο ήταν να µελετήσει την εκ νέου χωροταξική κατανοµή τών άνω- τατων εκπαιδ. ιδρυμάτων της χώρας. Σ΄ αυτή την επιτροπή µετέχουν καθηγητές Πανεπ.. Πολυτεχνίου καί υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΕΘ. Οπως αντιλοµβάνεστε το πρόβλη- µα της κατανομής των Σχολών που πρόκειται να λειτουργήσουν σε όλη τη χώρα µπαίνει σε καινούργια βάση. Ετσι έχουν τα πράγματα ως εδώ όσον αφ το ιστορικό της ίδρυσης του 0. Π καί τη νέα διαμορφωθεί- σα κατά αση. Από εδώ καί πέρα πρίν στίς προτάσεις κρίνουµε αναγκαίο να υπογραμμίσουμε τα , ακόλουθα. Θα προσφέρει πολύτιμες υπηρεσί- ες στο Διευθυντήριο της Δ Θεσσα- .- λίας. συµμαχώντας μ αυτό έµµεσα καί άμεσο, όποιος πορελθοντολογή- σει. κάνοντας αναφορά στο τί έγινε μέχρι τώρα στην ύπόθεση του 0. Π., προσπαθώντας να επιρρίψει ευθύ- νες σε κάποιον ή κάποιους. κωλυσι- εργώντας άθελά του τίς προσπά- θειες για τον ενωτικό χαρακτήρα που πρέπει να έχει ο αγώνας των Τρίκαλα/ών από εδώ καί εμπρός. Πιστεύουμε ότι το µεράδι ευθύνης το έχουµε όλοι µας. Θεωρούµε ότι είναι η μοναδική φα όπου όλοι µαζί ενωµένοι οι ΤριξΞλινοί. απαλλαγµένοι ano τίς κοµ τικές διαφορές. καί προκατα- λήψ ις. κατεβαίνουμε σ΄ ένα αγώνα γι να διεκδικήσουμε τα δίκαια αυτή στο µας καθώς επίσης και να ξουµε την κακή µας μοίρα φοντας το ενδιαφέρον της Κ 'ρνησης για να δεί ξεκάθαρα το τι βλήµα μας καταφέρνοντοςΌυγ-- χρόνως ένα αποφασιστικό χτύπηµα κατά του µεγαλοπαραγοντισµού. ό "ν της… οποίας είναι καί ο μόνος αίτιος στην ολη υπόθεση. Η επιτροπή αγώνα, η οποία Θα τύχει της έγκρισης σας σ'… αυτή την αίθουσα θα πρέπει να έχει οικου- μενικό χαρακτήρα διότι το ΘΠ είναι υπόθεση ολόκληρου του Τρικαλινού λαού καί τα δύσκολα προβλήματα δεν λύνονται με μονοµερείς συσχετι- σμούς, αλλά ακολουθώντας το πνεύ- μα των καιρών µε οικο΄υµενικότητα καί σύνεση. Για µας απο δω καί πέρα δεν απομένει παρά ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΡΟΜΟΣ O ΑΓΩΝΑΣ. Ο αγώνας καί η πόλη µέχρι την τελική κατάκτηση του δίκαιου αιτήματος µας. Καί αυτή τη φορά δεν θα σταθούμε σε ύποµνήµοτα πρός τό καθ΄ ύλων υπουργείο . αλλά σε µαζικές κινητο- ποιήσεις όλου του Τρικαλινού λαού. Κατόπιν αυτών οι στόχοι µας είναι κρυστάλλινα ξεκάθαροι. Πιό συγκε- κριµένα ζητάμε: 1. Αντιπροσωπευτική καί αναλογι- κή συµμετοχή των 4 Νομών της Θεσσαλίας στη Δ. E TOU Θ. Π. 2. Την ίδρυση της Σχολής (Duo. Αγωγής καί Αθλητισμού στα Τρίκαλα. Τήν δικαιούμεθο γιά παρά πολλούς λόγους. Μερικοί απ' αυτούς είναι : ο) Η µεγάλη αθλητική παράδοση που υπάρχει στην πόλη µας όπου 2 συμπολίτες µας κατέχουν αντίστοιχα παγκόσµιο ρεκόρ (Παπανικολάου.- Σακοράφα). Μοναδικό φαινόµενο σ' ολόκληρο τον κόσµο 2 αθλητές µε παγκόσµιες επιδόσεις να προέρχο- γ νται απ' την ίδια πόλη καί τον ίδιο σύλλογο β) Ο πλέον σημαντικός λόγος είναι ότι η πόλη των Τρικάλων είναι η µοναδική α' ολόκληρη την Ελλάδα που διαθέτει έναν υπερσύγχρονο αθλητικό εξοπλισµό. τέτοια που δεν … έχει ούτε το ΤΕΦΦΑ Αθηνών ούτε το ΤΕΦΦΑ θεσΜια1ς. - Η ίδρυση του ΤΕΦΦΑ στο Βόλο θα δηµιουργήσει ένα ακόµη υποβαθµ- σμ΄ένο Γίανεπ. γυμναστικό ίδρυµα από πλευράς, αθλητ. εγκαταστά- σεων κοντά στο ήδη λειτουργούντα υποβαθµισμένα ΤΕΦΦΑ. Στα Τρίκαλα μπορεί η Γ υμν. Ακαδημία να λειτουργήσει ΑΜΕΣΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΘΕί ΔΡΑΧΜΗ. για τη λειτουργία της. αποτελώντας σύγχρονος πρότυπο εύρρυθµης λει- τουργίας, αφού όλοι οι οθλητ. χώροι είναι συγκεντρωμένοι σ' ένα σηµείο. 2. Την ίδρυση Της Σχολής Δασολο-. . . γίος καί Φυσικού Περιβάλλοντος στα Τρίκαλα. * Τόίστορικό ίδρυσής Kai λείτουργίας του 086 λικοι'ι Πανεπιστηµίου συγκέντρ ωση φορέων που έγινε την 4η Δεκεµβρίου στη ν πόλη μας … Ο Νομός Τρικάλων είναι ο ιδανικώ- τερος ελλ τόπος για την λειτουργία της σχολής. Καλύπτει το 72% της εκτάσεως του με τα βουνά της Πίνδου καί των Χασίων καί το 32% µε το πιό αξιόλογα δάση. Είναι ο νομός που παράγει την περισσότερη ξυλεία στη χώρα µας. Τα απέραντα δάση των Τρικάλων έχουν πλουσιότατή πανίδα καί χλωρίδα. Το πανεπ. δάσος Περτουλίσυ, κοντά στα Τρίκαλα. αποτελεί τόπο πρακτικής εξάσκησης των φοιτητών της δασολόγικής Σχολής Θέα/νίκης απο της ιδρύσεώς της. Με έδρα τα Τρίκαλα η σχολή δασολογίας μπορεί να έχει καθηµερινό φυσικό εργαστή- ριο το εν λόγω δάσος. Γιά τη επίτευξη των παραπάνω στόχων ο αγώνας µας πρέπει να µεθοδευτεί καί να κλιµακωθεί, χρησι- μοποιώντας όλα έκ΄είνα τα µέσα που θα µεταπείσουν τους αρµοδίους. Το παραδείγµατα της Λάρισας καί των πιό πρόσφατων , της Φλώρινας καί της Μυτιλήνης, πρέπει να αποτελέ- σουν τον οδηγό των αγωνιστικών ενεργειών μας και πιό συγκεκριµέ- να: 1. Την δηµιουργία σήµερα αντιπρο- σωπευτικής αγωνιστικής επιτροπής των φορέων του νοµού µας. που θα µεθοδε ύσει τον αγώνα. 2. Tnv μετάβαση στην Αθήνα αντιπροσωπείας της παραπάνω επι- τροπής, όπου αφού κάνει γνωστό το αίτηµα του νομού Τρικάλων να εκτιμήσει την στάση των αρµοδίων υπουργών. Κοί αν αυτή είναι θετική για µας. τότε όλα έχουν καλώς. Στην αντίθεση περίπτωση να τους γίνει γνωστό ότι o αγώνας μας θα κλιµακωΘεί µέχρι της οριστικής δικαί- ωσης των αιτημάτων µας. Καί: στη συνέχεια Κλείσιμο των καταστημάτων του νοµού µας. κλείσιµο όλων των σχολείων, όλων των βαθµίδων. πορεί- ες εργατών, αγροτών. µαθητών. πολιτών καί γενικά όλων των παραγω- γικών τάξεων στους δρόµους της πόλης ως καί αποκλεισμό στα σηµείο εισόδου τόσο σε επίπεδο νοµού όσο καί της πρωτο" ς του. Χ |

056_d_109.jpg

ΘΕΣΣΑΛΙΑ Ηµεροµηνία: 41.24.39 ........ & οι. ΒΟΛΙΩ΄ΙΈΣ που συχνά όι…Ιχί… ζουν r.) διασταύρωση των οδών Δημ mambo; um Μετα…- ω; όπου το καλαίσθητο Δημοπ- κό οι»… και τα από εξέλιξη έρ- γα Κέντρου Τέχνης και πεζο- όι»όμ …;. στρέφουν το Μ… τους και προς το παλιό, πό ανα.1αλαίωση κτήριο που αγό- Saar to Πανεπιστήµιο Θεσσα- ίας και το :: ίζει για κε- ντρική βιβλ . Μο…. λοιπόν, αν ανατέθηκε ή όχι η α- adv-non της µελέτης, ώστε να ακόλουθη… η δ…… και η κατασκευή των έργων διαµόρ- φωσης. Η απάντηση: Εγκρίθηκε. η ανάθεση της µελέτης, όπως ναι µε άλλες μελέτες του Πα- ναιατημίου Θεό [ας συμβαί- νει. αλλα…: ιό…. καθυστερεί η πως… , της Μ µε τον μελετητή, o οποίος & τον περασµένο Σ…. ενώ η Με»… Χρονολογείται από τον Μάρτιο του '89. Και η ερω- πτωτική ανταπάντηση του απο- ρούντος: Δεν χαταλαβαί…. Γ ια- τί τόση βραδύτητα; …; ' ,… . …--φΜΜ' *

087_d_046.jpg

3/12/84 ΛΑ. ΧΧ …ΩΣ1ΑΚ0! Τήν Μπάρ 'τπ 28 τρέχω/τος Εγινε διαγω νταµός για τήν αγορά κενή…. κών κτιρίων τού Βόλου για %; σχολές.τού Πανωιοτπµ[ου Θεσ σαλϊας', τήν εποµένη, α…… (Πέμπτη 29 τρασντσς) Με στό Βόλο α…… …το… α. πό ειδικούς διά να & τα mo. …µε… κτίρια καί ν' Μα. αν… για τήν καταΩ…τπτά τους.'Λέγι;ται ότι . όσα κτΐρια ΠρΜιθοΌν και πρώτα απ' όλα ταΟ Παπαστρά…… … θ'. dvoon- σ…?.'…Γυ &, τύχει ώστε να … κα Ντεπώ… ή ανακαίνισπ καί ή διαρρύθμιοή τους, ώστε να xpn αιµοπο…θοΓΝ o) διά τήν οτε. να… τής ΔιοιΜσεως τού Πα. νεττιστημίου, 6) διά τήν στέ. να… τών Σπα… του και v) διά τήν λειτουργία φοιτητικής εστίας. . |

087_d_187.jpg

‘3; NEA AHMOKPATIA "ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ εΝΗΜεΡΩΣεΩΣ (InE) ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 86, ΑΘΗΝΑ τηλ. 7710518 Αθήνα, 9 Μαρτίου 1985 Από τη Νέα Δημοκρατία εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Τα όσα συµβαίνουν στα νησιά µας µε το λεγόµενο "Πανεπιστήµιο του Αιγαίου", αποτελούν πράγµατι κωµωδία σε βάρος των παραµεθορίων περιοχών προς µεγάλη ικανοποίηση των εχθρών του Λαού µας. Η κατάτ- µηση των Πανεπιστηµιακών σχολών στα νησιά μας, καθώς προτείνεται τώρα από κυβερνητικά όργανα, είναι απαράδεκτη γιατί αγνοεί τόσο τις ανάγκες και την ιστορία των νησιών, όσο και τις ανάγκες λει- τουργίας και αποδόσεως ενός σοβαρού -και όχι ενός ασήµαντου- Πα- νεπιστηµίου ή τάχα Πανεπιστηµίου. H καθολική αντίσταση του λαού της Μυτιλήνης στα σχέδια της Κυβερ- νήσεως, που θέλει αφ' ενός νααφαιρέσει από τη Λέσβο την Παιδα- γωγική Ακαδηµία της και αφ΄ ετέρου να εγκαταστήσει…εκεί Σχολές των 20 σπουδαστών η κάθε µίάζ μέ"ανύσαρκτη δραστηριότητα. Είµαστε βέβαιοι ότι θα προκαλέσειαλυσσιδωτές αντιδράσεις και στα άλλα νησιά, που η ιστορία τους και τα συμφέροντά τους είναι αδύνα- το να εκτιµηθούν από την Κυβέρνηση της Αµάθειας. Γίνεται όµως σύγχρονα φανερό ότι η Κυβέρνηση δεν έχει αντιληφθεί, ούτε από μακριά τι σηµαίνει ίδρυση Πανεπιστηµίου στο χώρο του Αιγαίου, υπόθεση στην οποία την πρωτοβουλία είχε και την υποδοµή έθεσε πρώτη η Νέα Δηµοκρατία, που όµως δεν προχώρησε χωρίς τον σχεδιασµό και την μελετημένη εκτίμηση των πρακτικών και ιστορικών ακαγκών της πε3ιοχης, µη θέλοντας να εξαπατόοε… του: παραµεθόριςυς πΛηυυαµους µε προεκλογικές ΞξΟΥΥιλίξζ κο. τεχνάσµατα.

088_d_072.jpg

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΡ|ΙΗΣ- …ο Μπαντ…» .. '; "& Ξ…. 'ΑριΘ.-Πρωτ.ι3ω . ψΗσιΣΜΐ Io Διοικητικά Με»… τω Ιατρικοί) έώλόγ΄6υ Λαρίσης. + Μην 66|ισ-Α-1983 συνεδρίασή. τον. από από συζητηση στο Θέμα της κυσερνητικης εξογγελισς γισ την ίδρυση δωσω ! Παγε…ηιιιοµ . , … . .… Ψηφίζω ‘ ' ", [' ' 1. Χαιρετίζει την ίδρυση Θεσσαλικσσ, Πσνςπ……΄ που ! θα συµβάλει στην ηνεμµστικη και ηρλιτιστική… αναγέννηση. του ΘεροσΜωυ χώρου. .… , 2. ΖητεΙ την ίδρυση ολόκληρωµένοσ Θεσσαλικού Πανεπιστηµιου nou … να περιλσµ8σνει Ιατρική Σχολή σε συνδυασµό µε την κυβερνητική… - "υπσσ)εση για lbpuon Nooomuciou Μνςτμστμµιαωυ ςΠιηέδον και… Γεωπονικης Σχολής. . 8- ζητά ,την ταχύτερη δυνατή υλοποίηση της κσ6ξρνητ…ής ………ς' , ...… τη λςιτφυργ;α τον Θεσσαλικού Πανεηιρτη…ου m}, τη …στη χωρρτσξ…ή κατανομή των Σχολών... …… … Θεωρει ότι η φυσική Θέση της έδρας του Θισσσλικοσ Παπ… … στηµ'ιου είναι η ΛΑΡΙΣΑ. για λογους γεωγραφικούς συνωινωνισε. Β… κούς και διότι έτσι εξυπηρετσύντσι όλοι… Νσµο| τσυδισψµστσς της Θεσσαλίας -' -- "ή…, …» ιΨ . . ΄ | | . . ,» , . ι . .. ι, :" ΄ Λόρισα19Απριλισυ198…3 …' Ξ.. I ’ ΟΠΡοεΔΡσΣ ' CHEN. ΓΡΑΜΜΗ"; Μ…. …και… ' AeAN AroponANNNz Γ.… … …# "

088_d_117.jpg

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜ!Ο '1‘ …'; Θεσσαλιχό Πανεπιστήµιο .-χει ήδη μια) µωρή Imo- ρ΄[α. Βέ€αια — στα χαρτιά. Διότι χρειάστηκε πολύς χρόνος τα απ…… ' να! σηµαντιχοι αγώνες για να ωριµάσει η Ιδέα και να άπο- τε).έσει έπι΄σηµη χυδερνητιν.ή έ αγγε) ια της Νέας Δημου χρατι'ας τό 1981. 'Από τον ()χτιι'»6ριο του 1981 και μετα ο! έξελ(ξιις ήταν µειλ). ον αρνν,.ι>ιέ .ς mi όλα έδειχναν πώς όδ'|,γούμαστε στη ματαίωση της προοπτικής. … προχθεσινές πρωθυπουργιν.έςέ ξαγγε).ι΄ες έχουν τό θετιχό στοιχεΞο που συνιστα.αι στήν αυτοδέσμευση του χυ- όερνόντος γόνατος ….ά απο).…οώήσει στό θέμα αυτό τήν πο- λιτική της Ν. Δτ,|ιοχρατΞ ας. … Και εΣναι χρέος όλων των Έδεσσα). ων —- … ιδιαίτερα, των Πολ. …… ών -- να στηρίξουν και να 6οτ,θήσουν τήν προσ. πόθεια αυτή, ώστε οι έξαγγε).ιε;, το συντομότερο δυνατόν, να γ.ιετατραπο'3ν σέ πράξεις και έργα. Η« «Ενημέρωση» Θα το πράξει. Κατα ια α)..)α ο! πρωθυπουργι πές έξαγγε)ιι΄ες υπήρξαν δηµαγωγικές και άστοχες. Δημαγωγιχέ. διότι ή χυ6έρ ρντ,ση προ6αίνει σέ έξαγγε).(ις Εδρύσεως νέων Πανεπιστημί ων όταν έχει χάσει τόν έλεγχο τών ήδη ).ειτουργούντων, όπου τό έπίπεδο σπουδων ύπο- 6α:΄)μ.ζεται, τ΄, αναρχ…΄ α χορυφώνεται οι πρυτανιχές αρχές παραι.ουν.αι να. το'. έ).).τ,ν νικά πτυχία .ξευτελι'ζονται. ”Amaze; δέ και απαράδεκτες 8. ότι ή χυ6έρνηση, μέ &… κεφαλής τόν ιδιο τον πρωθυπουργό, .… τρόπο πρωι)…- από, παρε βαίνει στις φοι τγ,…τιχέ; άλογά, τό αποτέλεσμα των όποιων προσπαθεί να έπηρεάσει. Και 6έ€αια ε…)χο).α αντιλαµ6άνεται χανεις πόσο άναιγ παω ε?ναι για τ? ν πρωθυπουργό ένα κάπως θετιχό για την παραταξ 4, του αυτό"… στις διενεργούµενες φοιτητικές & ι).ογές. θα αποτελούσε ένα στν,ρι γµα για την παραπαιου… σα υπό το δω…… π)/,γ,ιατα τών άποτυχιών της χυ6ε΄ρ- νησής του. Δυστυχώς όπως 6 κ. Παπανδρέου για άλλη µια φορα΄ ξεστρατισ-*- έτι… 'νουνα. Διότι προχθές έμφανισττ,κε ώς κοµ- ΄,ιατα΄.ρχν,; και οχι ως ποω0υπουογος της Ελλάοος.

088_d_137.jpg

. …;….… ...η"! , / | Δ., , ΄;λε.'τη0ιϊ συνολικά όταν σαγαροτη-… - τόπων 'Βκπαώεατικών Αδαµά- ΘΕΣΣΑΛΙΑ .. .…"΄--"-- .". --.,..ΐ?%Μ΄Ά ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ …. ΔΕΝ …ΠΑΡΘΗΚΕ ' ' ΠΑ το ΒΕΣΣΑΑ|Κ0 πΑΝε……ΣτΗΜιο Το ύπ(ιυργεϊο Ημώ…… µε έγ- γ.ραφό τ… πρός τή Νομαρχία Μα γνηρίας οχιι.κά µέ τήν Ιδρυση ΘισοαλυωΟ Πανεπιστηµιου, κάνει γνωστό ότι τό Θέµα com 86: µε- … τα 'ε:Θ…ό Σνµι'»ούλιρ '…ωτά.' της Παιδείας (ΕΣΝΠ) Μπρο- 6Μ.πιται (Μαώ Η, 1268)82 γιά γή …… και λειτουργώ τών 'Ανω- ι;ΨΏ …. l ~oK-wrwl‘fa ' .…"

088_d_141.jpg

ΘΕΣΣΑΛΙΑ 10.3.82 ,. …...,,....ι-… …- - . ...- .-....-.. . ......- .- »" - .. . . _ . ...-‘ ...""… Η . -. . . ".-."-η……» …. …… ". .......…µ:.....-: ."… … & …. ..…α… ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ Μι)Υ'ΠΑΡΑΧΩΡΕ1 Ο… ΔΗΜΟΣ % ίδρυ8εί στό ελεστϊνο ώ Θωσαλ…ό Πανεπιστήμιο ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ο δηµσρχος Βιλιστίνω; 11. 181uplpia'ap-rog, άποτιλιϊ …θα)… Awe; τούς παράγοντα π]; δη- ! ' l I. . 3 1 I | ο… -"- .- 8. Κσρ0µπιρόπωλος άπέσ1πλ-. 11.6 αίτημά τους καί νοµίζουµε µάσκας Μααλιιής ζωής 11:11:151 τό παµ…ότω υπόµνημα στόν υ 11:31; Εφθααε ή άρα η παρα": λιστα΄ πολλές φορες µέ &"… πονργό Ποιδιίας 11. Βιρνδάκη: Κιι6ι΄ρνηση νά άσχοληΓπϊ µ' («από τρόπο, δέν γίνεται από που… αν… "κυριε Υπουργέ, καί νά τό τοποθι1ι]συ Μή σω- µοτ…ούς λόγους, Άλλα γιά να Τό Θέµα ίδρύοεως τού δωµα- ("ή του δάση συµπληρωθεί Ριά ανοίγιη, μάνα- λ…οζι παν…ιτσηµίου, άπσσχοΜϊ ! 'Η προδολή του Θέµοτος ,ά.τό γκη που πηγςιζει &…) τήν Πλει- τούς κατοίκους του θεσσαλι…3 π…οµ…Μψ ψη άνωτάτου "παιδιων"… '|- ' ' δρύματος στό μιγτ.΄-.λο αι'ιτό για" γραφικό χώρο, ή όποία θά κα- λη… πραγµατικές “1101601171- κές άνάγκίς… καί && δώσω στόν τόπο ζωντάνια, άνοδο πνευµατι- κή, % σταµατήσω τήν ταλαιπω- ρία χιλιάδων φοιτητών '0'π0'.|διΙ απών καί θά δηµιουργήσω …. προύτωθι΄οεις πιραιτερω άνοπτ3 πως της περιοχής ΄Από αξιών (166: 10111010511— ι6 χωρο, πού γι΄.ννηοι καί Θέµα- ψι τόν Βάρδα τής λωτωι&ς ΡΗ- ΓΑ ΒΕΛΕ.ΣΤ|ΝΛΗ πού ήταν αυτ χρόνια καί & μεγάλοι; δάσκαλος του Γινους, διακηρυχθη… τό προ σδωτ…ωτερ.… µέχρι σηµ.;ρ:: οίν- ταγµα, Θιμελιώδιις δ: (ιππείς του όποίον Μαν r1 ι'κπ:…ι΄δ…ση νά είναι προσιτή από λαό u' «Ελα τίς 6αθµι΄δες της. Τό αδποιος Πεύκη)… συλλογν τ…, ονλλογότω µαλλ- ι'.Υλ'/.΄. "ί …η καί δω,… των -.'λι'.…Θέι…ν άν Βρώιτων καί ίδυνι.ώ )… Μιας … :στιύουν πως πάνω από πολι- τινά συστήµατα, καταυ'ισ΄0εις ναί πολιτιόµατα, πμ….» … η… τανιύι= ή 6α0ιιά πίυιη γιά - κ,λιυθιρία καί δηµοκρωίσ. M’ αύτές τίς σκέψκίς καί µ…. . τήν πεποίθηση δΤι το &»… 1:1 ίΠανιπισ1ηµίου είναι πρωτο; χι" κό γιό τόν κόσµο του (Μπινελι- ."… χώρου δασικό 71¢. μιά ι΄.λιζν» .0ερη καί όλοκλιρωµι΄.νη [ανοίξω ση καί παράλληλα απωιλιί κι ' τ…]; κα0υλικό τών Ο;σσαλων Ου. Θέλαµε νά γνωμίι΄΄υυµι πώ.… άνω ιετωπίζιι τό 0η… ή … :… Α- Ο" ]νι.υη χω΄ αν αν]… ;.:.αµ6… να… στούς άµεσα…. (.»τ-χ',;-:.… καί ή'ι"οριιοη Ο…ααλι.ω΄; ίίυ.…η:! υ΄|ηµι΄οι! ,, Γνωρίζουµε έπιπµω:5Μι;.; …,… » ΄Υμ&ς κι ιΥπουργέ πώς Εµµ.-…η . πάντως ή πρότα…, 111.1 Αιµ."… 1 κού Σνµδουλίω Β: "Μίνα; με ,; 'π'.ωο-|…ωρηση δωριάν ο΄.,ωτ…::ι ι΄κτάσεως 200 στρ…. ή 61ης ..! v7111:1111 γιά την άναψε… "|… τν.ανιπιστηµίου στό Β.λ…τί…. Δέν ιΤν… µ3νο η …»…" δ.κ.΄1 ένταση πού ι…ρπχ…ριιίω …… καί κυρίως, ότι 15 θ..ασυλ…ό ΠΜ… ν-.τιστημιο πμ.!!- | να γι΄.ιι στον] (1710 τα" u το?" (Μή µνημη ι…. μιινυµλοτ.ι΄,,η των »…» ω. .ιί ια , γαλα, δααιό7ωι καί «. .…..ν11…;1η ' συµπατριώτη μας Ρίί΄Α ΕΕ./ΚΕ- ! ΣΤ|ΝΛΗ» '

088_d_146.jpg

ή ΘΕΣΣΑΛΙΑ 12.9.81 , ,---Μ.…- . . |- - ….- """.-;"… . ιΔΑΣκΑΛικΗ ΄όΜψηρψΑ ΜΜΜ»… ,, TT «η… η…» Θελω… υ .……;:, T T Άννι κανένα ιιιιιιιλιηωΜ Χρειάζεται ννποιο Θεό σόλιιω πανεπιυτήμιο ι." ,ι'υ( ΄ &" " ΄ . Π…Υ….-… …φ…μυν…ή "από ςοΜ1ι ναός Away)“ των Gut ,)………… µιο!ξ)κΟμα … …εωµιι ou πάω". οι"… Μαρίζα ….) λαός στό .ούναλό Σουν; . ι πήΈ'π "Η πιό …'…" θα… της …… ως, "…. …η L μεταξυ αλ αν Με Μάη…" των Ι|ψΜγωγι …)…" Α Δ… απ.λ…ι| Οµώ…)νδ΄… ιών Λκαδηµιων καί της ίδρυ- Έναν… Μ. ζωή…)… … Φώς σης … Θωσαλι… Πανιώνι- &…… Ακόµα όψιµη" την …' …. …; στην προυπ?Θμψ In . Ηϊ'δ…νι΄µιςωξ για την …… αι ' ι"…γωνι'ι.υδ ι'…νωωιημί0υ om | ι Tammi U. την όχι…… ιυµμωιωι , ' ' '. γη μιµιιΛ'….ι που. Φιν ...- -.——-. .-.. ----.--- …"- Ν…". ( ! α'Η ίδρυση και αλλων. άνωώπ των έΜωΜ.…ι…ν. ιδρυµάτων πώ 6ε6υ΄ιως και Lou Θεσσαλικό 11ανωωτηµιόυ. θα ανοίξει ώ δρόμο στην όρων… η… από… ώιυυυιαζιι …… τόπο και ότι] …. ul- 'πα»… αν… πως Γ…,)ι; ι. & Λ ν &… κι»… "αν: που…… &… κληρι.…ι΄κ Id καί: νά ιό διακρίνω ή πω…). Lu και +, πτυχή µέ οι… λές ως… ίνας… τα…» Μόνιμοι… δυο "Η"; …Μίώς Μαι ι…ιΜ… να ω-'ι………… ' Ημ…γων…ης. .'Μαδψ΄…ς. …… ν παπα …ςΐ&τ ή"…,Μιγµ1µ 'Η "Ψ" ι Μπέης ο… Σ…… | ι…Τιω'ν 33ΚνΦνΝλάί64Μ "ψυ- … χυλανιας II - και &… -- , µείνω πλάσμα καί πλαν… γι…ιί ουσιαστικα δεν umeaugoaowi την ,Ήι…ψπ… : #6…" :» όηιυψαζΜΆ ά…… , ,.,χ "τάχα-δ πα; νήπια… …! "&&. \O Μαώ "ο ΏΏοςψ1ζ3υιη' ς χΌ uu'L ια α ! "δεν ΄,άλξο…νΗ ιν, …' - Ο, » & η 09 μια ΑΟΚ! "Μάι ,; . ΄ιι ότι έν αν… H “(Mitt “III &… Μ " ' ΨΏξ των ΜΜΜ? $217: Ό ) ΕΝΥ … !!!! Μποκ ο; ν ΜΆν νά την waning; "Μίνι". …' ν… …… και? &" χυµών"… &? ΐΆ€… ζ'ν έτι!!! ι “mew .… & ?… Μ!ωτο&ΐ την να? Ψ n» Ήμν…Μν Σι … Ο ΠαΜΠωιτ΄ιωά. 'Η …… ν… βουνό αν… "ίαση τον Ο …" ναί της κοινής 'νν κινόα… - ότι unit.“ ό…… να υποιιι…ΕιΜ "Γ νά η…" - νά λύση ώ µω…ωω 66). 6 &… η. ναι… Ή && ,η Με…… α'… να… :, μπιν…" ανάψω; . την ΜαΜψητσυ … ' ……" Με! …- htm "& … ΗσιΝνωνώ…Ή "… µι ΄ Σια… "η! αν "Ι΄… ""!!! "ηµων… ! 140 "Ο? …" "| 6ιλτίΜ 1 Φ …… δω…… . ' δεν"… ιο "πιάνει. ," Ο" , "Η"… π…λης a ΄… ! *"? ;-

089_d_125.jpg

22/12/84 7” ,σ…τ…ο… Παν; θεσσαλιας & ΔΙΑΚΟΠΕΣ ;… µια "…' &… , "κου πρωι… µου "…"…" "ο !Ιαναιστηµιο ΐω…,' " η")? .… προεδρικου :… ”mo; mm Μα - γραψε o υφυπουργός Παιδείας & Πα- ξ παθιµλής και προωθείται για "% γασια cw Συµδουλια της ΜΜΜ, 15221 νέες θεσιις «ii .

Results 1 to 10 of 15