dominant-color-#989898

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

dominant-color-#989898

Equivalent terms

dominant-color-#989898

Associated terms

dominant-color-#989898

15 Archival description results for dominant-color-#989898

15 results directly related Exclude narrower terms

013_d_013.jpg

60/11 Ο! 14 Ό'ΌΗΖΙ ουυιι ΑΠΟΚ0ΗΠΑ ΕΦ ΜΗΛΟΣ Ημερομην[σ.....ΞΞΞ.;'..!......... "ΕΜΠΡΟΣ" ι΄%1 ΐ€1…'䀫 " ΄ "Πέ 120 φοιτητές FAN/HIV! ”DD/Lino " 80 fipxian ιό Πόυεπι6τήµιο ε… εάξσ΄τάξ… "π…… - … !" "πως" θα "µία… γα Μι…Μ| το αραιό. µια "ΜΟΝΗ" » πω…. … Μ.:… "Μιας µε πως… … Ν …. ' Τα τµήµατα Μα είναι τα :. …ΐ: . .-.::. Τ… …τψας "οι …. …και… Αν… - … τ…ιη, αν… "& "' &"… …Υ.ΜΝ… … ΤΜ …ιαγΜν. ' "|"… …'Μ…Φώ Δ… µου;… ΜΜΜ. … από οι… νου κ. ? Λαζαρίδη …… υµών… να n πρώτη καστ… τον Μνω……ων να viva am µε. τ…"… … ο" "ο από το "µια "η …1…ομογι…ς και Μα ωάριο… τα "το… npo. mum: (wvmoouo Μπορα- Υ'γ.ι ' , Η οπ…π των κατοπινά… "|… απαιτούνται για…" μπω. τ…… υ κτίριο αυτα μου o- για… n lumen um. 3.000 1. |.) & ινα Μαρια… "|"… … για …σε και …. 00 "Μ…! τις τιµώντας Παοκ… που "…αν γην m. αι…" …για Ο… Owe-0M. Wm Μ …… τη ΔιιΜ Η… ι… … …. ' …ιΜτοι ση οι meow. ταις Μας ΜΜΜ… πιο … µελλοντικά να αναφε- meow tug και 1.200 "η…" "* … "µας ςΜ…. " "λαος… να… το a. WWW τον δισγννι… για ΠΝ …… πανικού που θα …µύωι ως κεντρική ως… … τον ……ω…ων #… … και η κα… εγινε γ…… το κτίριο της Μπας Τρ:- mix. όπου ώμου δω……- το Η… To κτίριο αυτό θα ονοπολο.. οι… και &: υποκύψει µια. 1… ένα κ0Μάνημσ για τι… πάλη νου Βόλου. Η τιμή ova. µας του είναι περίπου 60.000. 000. που … ΜΜΜ… οι δύο δως… ' -- To Run ως επιλογής κο. γ0λωιψν επιχειρήσει." για την και…… του να… Πο. …… αν Ν……" ιο… Με"… …!… θα σν- ναια| … παµε… … Μια… n οποια θα γεν… το πω &… S Μιλάω… στην … να "- "|! l ιιι.ιυυΠµμ I no Έκανε

056_d_050.jpg

ΘΕΣΣΑΛΙΑ Ηµεροµην'ια: ........ ι.. .! & oooooooo A3 "πως Μελέ… για ανα… τασκευή TOU κτιρίου Κεντρικής βιβλιοθήΚης Πανεπιστηµίου Αρχισε η εκπόνηση της κύριας µελέτης για την ανακατασκευή του κτιρίου σε κεντρική βιβλιοθήκη του Πανεπιστηµιου. όπου προ δεκαε- τιών στεγαζόταν η Τράπεζα Aen- νών και κατόπιν το υπεραστικό ΚΤΕΛ στη διασταύρωση των οδών Δηµητριόδος .- Μεταµοραώσεως και Ερµού ι Ηδη γινεται από τους µελετητός η αποτύπωση του εσωτερικού χώ- ρου του κυριου και αμέσως µετά Θα συνταχθεί ο βασικός, κορµός΄ πια…… "…'- … Παράλληλα συνεχίζονται οι εργα- ως ανακατασκευής και αναμόρ- φωσης του κτιριου πρωην Παπα- στράτου. το οποιο ανήκει στο Πα- νεπιστήµιο ΘεοσαλΙας. Το κτίριο αυτό Θα είναι έτοιμο και θα παραδοΘεΙ τον ερχόµενο Ιούνιο ή Ιούλιο και εκει Θα στεγαστούν τα τμήματα παιδαγωγικής του Πανεπι… στη"… Μακροπρόθεσµα Θα στε- γαστούν εκεί το συνεδριακό κε- ντρο και το διοκητήριο του Πανε- πιστημιου. Ως προς το Η… πρό» ην _ καπνοβιοµηχανιας …Ματοαγγου. το onolo επίσης ο… στο Πανε- πιστήµιο Becoming. έγινε γνωστό ότι αρχές του '91 Θα evened η µε- λετη'για την ανακατασκευή του.… …

087_d_004.jpg

ΤΑΥ/ΔΡοΜΟΣ ,Βυ;χο7| ??: ?" ϊ)5 "Απ'" τή ζωή ".... = Η mum ι… δύο πα- λιών κτιρίων των ανταγωιιστρι ών — κάποτε καπνο6*οµηΧανι- αν (αποθήκη; «Παπαστρατου» και εργοστασίου «Ματσάγγου…), ως πανεπιστηµιακών "καποιο σιων, άφιρι πρόσφατα στην :… πι'|.αιροτητα, κυρία; όµως ξα- να0υµισι σι πολλού; µισο"…- που; και ηλικιωµένου; Benelux; ένα από τα πιο σπουδαία κι- .μ΄ι).αια τη; ιστοριας τη; πόλη; του Βόλου. - Που); να το πίστενι, απ τους χιλιάδες ν.απνιργάτι;, που Βούλα… μέσα o’ curd m κτί ρια, ότι καπου θα κατέληγαν να στιγάσουν φοιτητές; — Σ' άλλους, παλι, Bullion; τα κτίρια αυτά έχουν να θυµί ο… άσχηµο; µέρες. , - Οι νώτιροι Baha‘i"; 1n- θανον να µη γνωρίζουν ότι στη στοά … φγοστιισι΄ου Ματσάγ γι…, "τα υπόγεια του κτιρίου, έτρεχαν να σωθούν, στην κατοχή από του; 6ομ6αρδισµού; των Γιρμανιπόν και την Ιταλικών αεροπλάνων χιλιάδις πανικό- 6λητων ιργατόν και &… συν πολιτών. - Βέβαια τώρα παραµένουν κλειστά αφότου α…' να λει- τουργοί το "κατά", όµως, µι την λειτουργία του Πανεπι- στηµίου θα ξαναωσ… :" πώ Άι ζωή στην πόλη να.

087_d_023.jpg

… - ι! ' τΑ«γΔΡοΜΟξ ΒΟΑΟΨ ς.Η-8ζ …… -41ξΡ1ΛΗΨΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ- GI ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΜΜ! (κτιρίου F ……) ab Βόλο ε' Ψ… … ως …!- ας συνολικού &… τουλάχι- στο» 3.000 ν.μ. 'H Mums «από… &" …… τα και"… & :… του Μια… …. coo τ µ. τα …… &|ηω & Μια ΜΕ…" δρυ-ων ή" οι… …. του .…. "Επισης "& άκι…σ & Μπι …… µαζί µι" τό ώ…& Με… διατη- afia αν" 16 ΜΕ…… … τό Ο… σασί). 'Η "Μ… … " ανά άουτ… & %… Η …ή ' τώ 1)4 τα) Immune: &… Ο… 1935 ΜΕ "6 … & ι… 6…ϊ στ΄ IS Wax-v tum- -ις …. ' . , - . ι Ό ! vim-«k 29 ΄ΑΜΜτ… Δευτ… …! &… 12 % Μάγων… ! τή: Δ… Ένα…" τα? . Πονεπ…Ξω …… 60, - 'Afir’wa. Πλ…ις «& άκ'αλιπ…ι΄ς δω…… … "…. … οι Μι… ti; «ya- Μ Α… «Η Μ he * γραψε να? Παν…ιω στη… ' 'Αθήω. Σ…… 56, …. 9229 332 ή Μητ… 60, τηλ. 3249195. 'Ο "… Καθηγητής Π…"!!! ΜΣ.ιΜΔΗΣ -…-ν'*. ψ

087_d_031.jpg

ε… Με Με… οι… ΔΩΡΟ ΑΔ… το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Παιδείας, στη δδοµόδα που πέρασε, απαν- τώντας …στο …ο της. λαρισαϊ- ώς πλευράς ως προς την έδρα του Πανεπιστηµίου θεσσαλίας, εµφα- νίσθηκε καθησυχαστικό, με τις δη- λώσεις του …γού κ. Κακλαμά- νη, τονίζοντας ότι «η έδρα δεν θα µετακινηθεί από 1o Βόλο.», αλλά «οι ιατρικές σχολές Θα λειτουργή- σουν στη Λάρισα». Τελικά, µάλλον εδώ επιτρέπεται η υποψία, *µήπώς ολόκληρος αυτός ο … περί έ- δρας, ...εδράζπαι… …΄στον πονηρό στόχο των γειτόνων να συγκεντρώ- σουν στην πόλη τους την αφρό- κρ…εμα των σχολών και για τον Βόλο να προορίζεται µια έδρα -- δηλαδή, μια υπηρεσία µε διοικη- τικό προσωπικό γραφείου -- με κάποιες υποδεέστερες σχολές. Λη… λαδή, αν για τον … το..… γείο και το Εθνικό Συ… Αι- νώτατης Παιδείας, επιφυλόσσοω λειτουργία σχολών, έξω από τις ιατρικές και άλλες με πρωτεύοντα ρόλο, τότε θα ουµ6εί το εκπληκτι- κό να λειτουργεί εδώ µια έδρα Πανεπιστηµίου χωρίς ουσιαστικές πανεπιστηµιακές σχολές. Και ε- πειδή απόφαση οριστική δεν έχει ληφθεί ή τουλάχιστον δεν έχει α- νακοινωθεί, …νΘυµίζετσι το κα- Θήκον επαγρι'……ς των τοπικά) παραγόντων. --

087_d_113.jpg

I96'13J’ylxwg δω…-γ Μπι-ιζ amiss και Στο ΔΗΜΑΡκειο ΝΑ… ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚ0 ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡ0ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Συνεχ…ε και χθες, για δώ- τε'ση και τελευταΐα ηµέρα, στην οιϊθουστ:΄ τελετών του δ'ηµαρ'χειου Βόλου το παιδαγωγικό συµπτόσιο νε θύμα (Προσχολική αγωγή και Μάντι… πια…/€… που, ως Μανόν, διοργανώνει το Πανεπι- "ή… Θεσσσλϊας σε συνώγασϊα ινε τον Δήμο Βόλου και το Τεχνι- κό Επιµελητήριο - τµήμα νοµού ν…ϊα. Το χθοσινό πρόγραμµα περιε- Χάµδαν΄ε: -ϊΕισήγηση της νηπιαγωγού κ. τα… Μ…… µε Θέµα άΙιδι΄αι- τε.-ρόπττα της προσχολικής ηλιό- on; και εκπαιδευτικό σύστηµα». Στην οµίλϊα της η κ. Μοιά- τη Μ… μεταξύ άλλων στην νοημοσύνη του νηπΐου, στην προ- σωπικότητα και ταν χαρακτήρα του καθώς και στην σαµ6ολή του '…ιαγωγεϊου στην προσχολική η- λικϊα. — Εισήγηση της παιδια-τ… κ. Ιωάννας Αντωνιάδου - ΜΜτου με θέµ|α «Με… - φ…… α- το την ανάμιξη των ηλικιών δρε- .… και νηπΐων σε κέντρο προ- σκολ…'ις αγωγής». - Εισήγηση της κ. Βασιλικής Δεληγιάννη - Κουτμτζή µε Θέμα «Πρώτα πορΐσµατ.α από έρευνα σε νηπι΄αγωγεϊα της 6:00am}- ms». -Εισήγηση του παιδοψνχϊα- το… κ. Μάριου Magma-m µε θέµα «πρόγραμμα σννεογασΐας σ.τον Ανατολικό Τοµέα Θεσσαλο- νΐκης των Παιδικά Σταθµών και 'αωροπσιδαγωγικής Υπηρεισΐας του Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής» ο οποϊος µεταξύ άλλων αναφέο'θηκε στο πρώτο από ,το κοινοτικό προ- νώι1-μάω που Μαρξ την Μουσικό ιλιι:ή ηλικια και στους στόχους του π.οογραμιµατος (ευαισθητοποϊ τση .… επιµόρφωση των εργαζο- πόνων στους παιδικούς σταθµούς κλπ.). ΜΜΜ… παρεµβάσεις και συζήτηση. ξ"Ι"ο συµπόσιο συνι:χΐσ8ηκε ως ε ης: Εισήγηση της ΜαρΤας Νασά- κω µ΄ε Ώνα (Η φυσιολογική σώ- ππυξη στην προσχολική ηλικϊα». - Έισήγηση της κ. Muffin: Ba οελτζϊδη - Μανωλοπούλου, παι- δοψυχϊατρου. µε &… «Δ…-…… xix; στην προσχολική ηλικϊσ (α- ναπτυ8Μς - συναισθηµατικές - νοητικές)» η οποϊα αναφέρθηκε στην σταδιακή αναπτυξη του παι- διού, στις διαταραχές της Μοσχο λικής ηλικ?ας, οι οποΤες, όπως ε?- πε, µπορούν να ποικΐλ.οω σε δν- τσση και σε χρονική δώρα…. Κα.ταλήγοντας τόνισε ότι «ο μεγαλύτερος αριθµός των διστα- ραχδν της ΜΜΜ ηλικϊας µε σι'οργικδ ενδιαφέρον και μου…:- δα από το περιδαλλον µε καντα- νε'ησπ των αναγκών και ανάλογη ρύθµιση του περιδόλλοντος και "του πο.γώυνι…τ:κ παρουσιδΓ:ι γρήγορη και θεαµατική δελτϊωση µε τρόπο που πολύ σύντοµα η διαταοαχή ειναι µια µακρινή α- ύψωση». - Εισήγηση του παιδιατρου κ. Γ. Βαι…οακη με θέµα «Αγωγή υγε'ι- ας σπιν προσγολική ηλικϊα>, ο ο- ποιος αναφέρθηκε µεταξύ άλλων στο TI σηµαϊνει αγωγή υγε-ϊας και στο ρόλο του Μισιγωγού, ο o- /)Tog, όπως τόνισε, -µπορεΐ και πρέπει να ειναι καθοριστικής στη- μασΐας. -*Εισήγ.ηση της παιδιατρου κ. "ασιλικΐ!ς M'rrc'xam - Ναούµη, µε Θέμα «Μάθηση - δι:5σσκαλϊα για την αγωγή της σωστής διατρο- φής» η οποία αναφέρθηκε στην σηµαισΐα της επιμόρφωσης ή εκ- παϊΜηε σε Θέµατα δ-στ…ροφής. Ακολούθησαν παοεµ6άσιις και συζή'ηση και κατόπιν στις 13.30 περϊπου έληξε η πρωϊνή συνεδρια- ση. Το απόγευμα το π…ο66λη'µα πε- οι……: - Εισήγηση του κ. Χρ. Φραγ- κου µε &… σΠ-οόγιοαμµα και πε- οιεγ…δµενο σπουδών Παιδαγωγικού Τιμήµα".ος Νηπιαγωγών. ΕµπειρΤ- ες και π.ροδ.ληµατισμοϊ - ένα νέο Τμήµα». -!Ειισιήγησ.η του κ. Π. Πολυ- χρονσιτνονλου με θέµα κΠανεπισ.τη µισά πρόγραµ3ιι…α για την κατάρ- τιση νηπιαγωγών 4ετούς φοϊτησ.ης στο Πανεπιστήµιο Πατρών» ο o- "ποίος ανσοό…ω9ηκε στο π-οδΥιοα-μ- μα σπουδών το οποιο πρέπει να προσφέρουν τα νέα Παιδαγωγικά Τµήµατα Νηπιαγωγών. - Εισήγηση της κ. Κανκούν… Ψαλοστύπη - Γεωογϊας Βενιζέλου με Θέµα «Αναλυτικό πρόγραμµα και Νηπι΄αγωγεϊο». -:Εισήγη.ση του κ. Γ. πιο… Nov µε Θέµα "ΣύζευΞη θεωρϊας και πράξης στα Παιδαγωγικά Top-Human. ' Ακολούθησαν παρεµδάσεις και συζήτηση και το πρόγραμµα συ- νεχϊσΘηκε ως εξής: - Ευσήγηση της κ. ΜαρΤας Ku- νηγού - Φλάµπουρα, καθηγήτριας Ρυθµικής - χορογράφος µε θέμα «Μωσι…κοκιινητική αγωγή». -Ειστ'ιγηση "τς συγγραφέας 'Αλκης Ζέη µε θέµα «To παιδϊ… του νηπιαγωγεϊου, ο αυριανός α- Μπάστα». ->Εισήγηση του κ. Γ. Παπα- μιχαήλ΄'µε θέµα «H u8sbNoyIa του εμπειρικού αυ9ο.ρµητισµού στο χώρο της προσχολικής εκπαιδευ- στις». -Ακι'΄ολούθησαν και συζήτηση. - Στις 20.30 πε…οΐπου έληξαν ο! ειργασϊες του συμποσΐου. Εξ άλλου σήµερα στις 11 π.µ. αρχΤζει στο TEE Μαγνησϊας (Το- πάλη 35) το δεύτερο συµπόσιο πώ Η… και αυτό αφιερωµένο σε παιδαγωγικά Θέματα κι έχει 1?- τλο σάς κατευθύνσεις στις παι- δονωγικ?τ σπουδΐο παρε Με… ι ς

087_d_149.jpg

"εΛε-γΘεθιΗ. Μάθηµα 21 "3' 85 ,, » ΘΉΜΑ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «H ' του Κώστα devaAn» είναι ξαυριανο µαθηµα του Ανοιχτού νεπιστηµι΄ου Λάρισας Ψ Θα δοθεί στην αίθουσα διαλέ- ξεων της Νοµαρχίας στις 8.30 το από… Οµιλητής Θα ε οι ο κ, Χρ τος Αλεξίου.

087_d_154.jpg

ζΛ€#Θ€ ΡΜ- 17/2/85" ΑΓΙΟΥ Νικολάου χθες... Εορταζαν και δέχθηκαν ευχές - δεν δέχθηκαν όµως επισκέψεις - πλείστοι όσοι µε την πολιτική ασχολούµενοι: I O δουλευτής Νίκος Κατσαρός µέλος της κεπο, της Δ.Ε. του κόµµατος, και καµµιός δε- καριάς ακόµα αξιωµάτων κάτοχος... I O υπεύθυνος δηµοσίων σχέσεων της Να- µαρχίας Νικος Νικολάου, που οι κακές γλώσσες τον θέλουν µη δεχθέντα επισκέψεις, έξ αιτίας του ότι δεν απέµεινε και κανένας στο ΠΑΣΟΚ της Λάρισας για να τον επιακεψθεί»!... I Και καµµιά δεκαριά υποψήφιοι δήµαρχοι Λάρισας οι οποίοι δεν αμφιθάλλουν (όλοι !) ότι του χρόνου τέτοιο καιρό θα δέχονται ευχές στο Μέ- γαρο της οδού Παπαναστασίου... Υ.Γ. οταν υπάρχουν δέκα υποψήφιοι που γιορ- τάζουν του Αγίου - µόνο - Νικολάου , σκεφτείτε τι έχουµε να τραθήξουµε των Αγίων: Κωνστα- ντίνου. Γεωργίου, και Ιωάννη! I I I

087_d_155.jpg

ΕΛΕΥΘ€Μ|ΜΜηι I0- ιι- % ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ| ΣΤΗΝ ΚΑΡΥΤΣΑ ΕΝΑ ΑΤΥΠΟ «ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ» Μιά σξιέπαινη προσπάθεια πρό κείται να υλοποιηθεί µέσα στον Νοέµθριο, δίνοντας µια καινούργια πραγµατικότητα στην Κορύτσα Κισ σάθου, όπου τοποθετείται και οχώ ρος των δραστηριοτήτων δηµιο up γίος ανοιχτής επιµορφωτικής oxo λής για τους κατοίκους Με πρωτοθουλίο της κοινοτικής αρχής και του προέδρου της κανότη… ως ντιοτρού κ Γιάννη Μητσ- κο υ µας ενημέρωσε σχετικά και του Μορφωτικού Σ υλλόγοιι συγ κεντρώθηκαν όσοι επιστήµονες μένουν. κατάγονται ή αγαπούν την Καρύτσα και ζούν στην περιοχή Λάρισας και αποφάσισαν να θά- λουν σε εφαρμογή και να μετατρέ ψουν σε απτή πραγµατικότητα την αρχική ιδέα ίδρυσης ενός σχολείου στην κοινότητα µε σκοπο" τηνεκλα'ι'- κευµένη µεταφορά της συστηματι- κής γνώσης στους Ελληνες κατοί- κους του χωριού. Η σχολή θολειτουργεί σε συστη- µατική δάση µε υποχρεωτικές πο- ρσκολουθήσεις και συγκεκριμένο αριθµό µαθητών που Θα διδάσκο νται µία φορά την εθδοµάδα σειρά μαθηµάτων που θα ανταποκρίνό νται στο αντικείµενο του κάθε δι- δάσκοντος * Οι διδάσκοντες έχουν επιλέξει µία ενότητα µαθημάτων στα πλοί σια της ειδικότη τάς τους η οποι΄α Θα εξελίσσεται πάνω σε συγκεκριµένο πρόγραµµα διδασκαλίας που τώρα εκπονείται Τα µαθήµατα που Θα διδάσκο νται και που Θα ει΄ναι συνεχείος και όχι αυτοτελή είναι: Αστικό δίκαιο, δηµόσιο δίκαια υγιεινή. ιστορία πολιτική και κοινωνική αγωγή. φυ- σική. φιλολογία και οικολογία To πρόγραµµα διδασκαλίας Θα καταρτιΘεί μετά απο συνεργασία με τους διδασκοµένσυς και η διοί- κηση της σχολής Θα ανατεθεί σε εκπροσώπους του Μορφωτικού Συλλόγου της κοινότητας των δι- δασκόντων και των διδασκομε'νων Στα πλαίσια της σωστής διδα- σκαλίας και απο πλευράς χώρου. o Μορφωτικός Σύλλογος έχει δισ- µορφώσει κατάλληλο την µεγάλη αίθουσα της κοινότητας ώστε να προσφέρεται για τοξικό? έργο Επιμορφωτική σχολή µε εκλα'ι'κευµένα θέµατα Στα ίδια πλαίσιο σήμερα οι ορµό- διοι έχουν συγκαλέσει λαϊκή συνέ λευση στην οποία οι καθηγητές Θα παρουσιάσουν στους κατοίκους το θέμα διεξοδικά , Αξίζει να σηµειωθεί ότι οι πρώ- τες ενδείξεις ει΄ναι Θετικές σε σχέ ση µε την πρωτοθουλι'ο δηµιουρ γίος του πρωτότυπου αυτού σχό λείου. όπως αποδεικνύεται από την ανταπόκριση του κοινού, στην πρώ τη ανεπίσηµη ανακοίνωση της ι- δέος Ta µαθήµατα προθλε'πεται να αρχίσουν στα µεσα του τρέχοντος μηνός και να ολοκληρωθούν γύρω στο Πάσχα Οπως τόνισε o κ Μητάκος οι άνθρωποι που ανέλαβαν τουτη την πρωτότυπη αλλά και επίπονη πριν τοθσυλία πιστεύουν ότι η προσπά Θειό τους Θα ονε8άσει σηµαντικά το µορφωτικά και γλωσσιολογικά επί- πεδο των κατοίκων της κοινότητας και θα αποτελέσει µεσω εκείνων που Θα διδαχθούν στο σχολείο, ένα πομπό αναµετάδοσης και yra τους άλλους Φιλοδοξία των ανθρώπων που δουλεύουν για την υλοποίηση τούτης της ιδέας είναι η προσπά- Θειο αυτή va αποτελέσει την απαρ- χή για την δηµιουργία ενός μό νιμου Θεσµού στον τόπο Φιλοδοξία και ευχή όλων µας θα πρέπει να ει΄ναι το «πείραµα» να πετύχει και va Βρε! πολλούς µιµη- τές ανάµεσα στι ΄ ,.ιάξεις εκείνων που Θέλουν και μπορούν να προ- σφέρουν ολοκληρωμένο, συνειδη- τά και τεκμηριωµένα

Results 1 to 10 of 15