GPE-Χασίων

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

GPE-Χασίων

Equivalent terms

GPE-Χασίων

Associated terms

GPE-Χασίων

2 Archival description results for GPE-Χασίων

2 results directly related Exclude narrower terms

049_d_009.jpg

κ%1χ Η εισηγηση TOU K. Δηµητρίου Σιούλα -"" -… 8 | : =,» ' Ά., ι.. ; …' Η΄ι…Μυυΐπ Χ 30 (τελευταίο) Η επιχειρηματολογία πάνω στην οποία µπορούµε να στηριχτούµε γιά να αποδείξουµε τη σκευωρία που έγινε σε βάρος µας είναι τεράστια. Ομως θα αναφέρουµε σαν τελευταία την εξής που δείχνει τα µαγειρέματα που έδωσαν καί πήραν όλα αυτά τα χρόνια µεταξύ τών Λαρισαίων καί τών Βολιωτών. Ενδεικτικό του γεγονό- ΄ τος αυτού είναι ότι ο φάκελος του Παν. Θεσσαλίας θα έπρεπε να είχε συνταχτεί πρίν ακόµα ανακοινωθεί οτιδήποτε για το Παν. Θεσσαλίας. όµως οι διεργασίες που ακολούθη- σαν καί οι μεταβολές που έγιναν απ' την πλευρά των Λαρισαίων. οδήγη- σαν την επιτροπή να τον εκδώσει µόλις τον Μάρπο του 1989. Kai ενώ οι σχολές ήταν. όπως προαναφέρα- Isa. τέσσερις. n σηµερινή συγκρότη- ση του Παν. έχει διαµορφωθεί ως εξής.: ' Α. Σχολή ανθρωπιστικών επιστη- µών που περιλαμβάνει: Α1 Παιδαγωγικό Τµήμα Δηµοτικής Εκπαίδευσης. Α2 Παιδαγωγικό Τµήµα Νηπιαγωγών. Α3 Γενικό Τμήμα. . …!. Σχολή Επιστηµών Παραγωγής 'που περιλαµβάνει: B1 Τµήµα Γεωπονίας Φυτικής καί Ζώης Πυρσνσνής… 82 Τμήµα Χωροταξίας-Περιφερεια- πις΄Ανά…υξης. 83 Τµήµα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιοµηχανίας. Γ. Τμήμα ιατρικής που πρόκειται να ενταχθεί στη Σχολή επιστημών 'Υγείας. Τμήµα Φαρµακευτικής Σχολής. Δ. Τμήμα Επιστήµης Φυσ. Αγωγής καί Αθλητισµού. 0 συνολικός προβλεπόμενος αρι- θµός φοιτητών στην τελική φαση ανάπτυξης του Πανεπ. είναι περίπου … 10 000 πραττυχιακσί καί 1500 μετά- πτυχιοκοί Ο συνολικός αριθµός των διδασκό- ντων όλων των βαθμίδων (Δ. Ε.Π.) _ προβλέπεται να είναι 1'500 περίπου. ενώ θα υπάρχει ανάλογος οριθµός επιστημονικών Διδακτικού προσωπι- κού (ΕΛΠ) διοικητικού καί λοιπού … προσωπικού. ,… Μετά an όλα αυτά του περασμένο ' Σεπτέµβριο. τόσο ο ΦΙΛΟΣ. όσο καί το σύνολο των φορέων του νοµού µας. έστειλαν υποµνήµατα στον τότε υπουργό We καί εξηγούσαν το άδικο της μη ίδρυσης Σχολών και στα Τρίκαλα καί πρότειναν την ίδρυση του Τµήµατος Φυσ. Αγωγής καί "..… .περάσο & ."… ιΠιιΝν Η ιΨΒΗ ..';>ξ , Αθλητισµού κ Τμήματος της κού Περιβάλλ ος. T0 άτυπο ανο των φορέων (αυτό πού είχ Ξτην πρωτοβουλία της ς επίσης καί του σολογίας καί Φυσι- ορνόνωσης σημερινής συγκέ- ντρωσης) έκ ε απο τα δεδοµένα που είχε τον τώµβριο. ότι θα ήταν άστοχη αν εκ ηλωνόταν οποιαδήπο- τε κινητοποί ση, για το λόγο ότι βρισκόμασταγ σε προεκλογική περίο- δο. * - Avnnpoou‘leia του άτυπου αυτού οργάνου επισκέφτηκε στην Αθήνα τον Υπαυρ ' Παιδείας καί του εξέθεσε το πρόβλημα. Την επόμενη ηµέρα ανακοινώθηκε από το Υπουρ- γείο Παιδείας η σύσταση µιάς επιτρο- πής εµπειρογνωµόνων. της οποίας κύριο έργο ήταν να µελετήσει την εκ νέου χωροταξική κατανοµή τών άνω- τατων εκπαιδ. ιδρυμάτων της χώρας. Σ΄ αυτή την επιτροπή µετέχουν καθηγητές Πανεπ.. Πολυτεχνίου καί υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΕΘ. Οπως αντιλοµβάνεστε το πρόβλη- µα της κατανομής των Σχολών που πρόκειται να λειτουργήσουν σε όλη τη χώρα µπαίνει σε καινούργια βάση. Ετσι έχουν τα πράγματα ως εδώ όσον αφ το ιστορικό της ίδρυσης του 0. Π καί τη νέα διαμορφωθεί- σα κατά αση. Από εδώ καί πέρα πρίν στίς προτάσεις κρίνουµε αναγκαίο να υπογραμμίσουμε τα , ακόλουθα. Θα προσφέρει πολύτιμες υπηρεσί- ες στο Διευθυντήριο της Δ Θεσσα- .- λίας. συµμαχώντας μ αυτό έµµεσα καί άμεσο, όποιος πορελθοντολογή- σει. κάνοντας αναφορά στο τί έγινε μέχρι τώρα στην ύπόθεση του 0. Π., προσπαθώντας να επιρρίψει ευθύ- νες σε κάποιον ή κάποιους. κωλυσι- εργώντας άθελά του τίς προσπά- θειες για τον ενωτικό χαρακτήρα που πρέπει να έχει ο αγώνας των Τρίκαλα/ών από εδώ καί εμπρός. Πιστεύουμε ότι το µεράδι ευθύνης το έχουµε όλοι µας. Θεωρούµε ότι είναι η μοναδική φα όπου όλοι µαζί ενωµένοι οι ΤριξΞλινοί. απαλλαγµένοι ano τίς κοµ τικές διαφορές. καί προκατα- λήψ ις. κατεβαίνουμε σ΄ ένα αγώνα γι να διεκδικήσουμε τα δίκαια αυτή στο µας καθώς επίσης και να ξουµε την κακή µας μοίρα φοντας το ενδιαφέρον της Κ 'ρνησης για να δεί ξεκάθαρα το τι βλήµα μας καταφέρνοντοςΌυγ-- χρόνως ένα αποφασιστικό χτύπηµα κατά του µεγαλοπαραγοντισµού. ό "ν της… οποίας είναι καί ο μόνος αίτιος στην ολη υπόθεση. Η επιτροπή αγώνα, η οποία Θα τύχει της έγκρισης σας σ'… αυτή την αίθουσα θα πρέπει να έχει οικου- μενικό χαρακτήρα διότι το ΘΠ είναι υπόθεση ολόκληρου του Τρικαλινού λαού καί τα δύσκολα προβλήματα δεν λύνονται με μονοµερείς συσχετι- σμούς, αλλά ακολουθώντας το πνεύ- μα των καιρών µε οικο΄υµενικότητα καί σύνεση. Για µας απο δω καί πέρα δεν απομένει παρά ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΡΟΜΟΣ O ΑΓΩΝΑΣ. Ο αγώνας καί η πόλη µέχρι την τελική κατάκτηση του δίκαιου αιτήματος µας. Καί αυτή τη φορά δεν θα σταθούμε σε ύποµνήµοτα πρός τό καθ΄ ύλων υπουργείο . αλλά σε µαζικές κινητο- ποιήσεις όλου του Τρικαλινού λαού. Κατόπιν αυτών οι στόχοι µας είναι κρυστάλλινα ξεκάθαροι. Πιό συγκε- κριµένα ζητάμε: 1. Αντιπροσωπευτική καί αναλογι- κή συµμετοχή των 4 Νομών της Θεσσαλίας στη Δ. E TOU Θ. Π. 2. Την ίδρυση της Σχολής (Duo. Αγωγής καί Αθλητισμού στα Τρίκαλα. Τήν δικαιούμεθο γιά παρά πολλούς λόγους. Μερικοί απ' αυτούς είναι : ο) Η µεγάλη αθλητική παράδοση που υπάρχει στην πόλη µας όπου 2 συμπολίτες µας κατέχουν αντίστοιχα παγκόσµιο ρεκόρ (Παπανικολάου.- Σακοράφα). Μοναδικό φαινόµενο σ' ολόκληρο τον κόσµο 2 αθλητές µε παγκόσµιες επιδόσεις να προέρχο- γ νται απ' την ίδια πόλη καί τον ίδιο σύλλογο β) Ο πλέον σημαντικός λόγος είναι ότι η πόλη των Τρικάλων είναι η µοναδική α' ολόκληρη την Ελλάδα που διαθέτει έναν υπερσύγχρονο αθλητικό εξοπλισµό. τέτοια που δεν … έχει ούτε το ΤΕΦΦΑ Αθηνών ούτε το ΤΕΦΦΑ θεσΜια1ς. - Η ίδρυση του ΤΕΦΦΑ στο Βόλο θα δηµιουργήσει ένα ακόµη υποβαθµ- σμ΄ένο Γίανεπ. γυμναστικό ίδρυµα από πλευράς, αθλητ. εγκαταστά- σεων κοντά στο ήδη λειτουργούντα υποβαθµισμένα ΤΕΦΦΑ. Στα Τρίκαλα μπορεί η Γ υμν. Ακαδημία να λειτουργήσει ΑΜΕΣΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΘΕί ΔΡΑΧΜΗ. για τη λειτουργία της. αποτελώντας σύγχρονος πρότυπο εύρρυθµης λει- τουργίας, αφού όλοι οι οθλητ. χώροι είναι συγκεντρωμένοι σ' ένα σηµείο. 2. Την ίδρυση Της Σχολής Δασολο-. . . γίος καί Φυσικού Περιβάλλοντος στα Τρίκαλα. * Τόίστορικό ίδρυσής Kai λείτουργίας του 086 λικοι'ι Πανεπιστηµίου συγκέντρ ωση φορέων που έγινε την 4η Δεκεµβρίου στη ν πόλη μας … Ο Νομός Τρικάλων είναι ο ιδανικώ- τερος ελλ τόπος για την λειτουργία της σχολής. Καλύπτει το 72% της εκτάσεως του με τα βουνά της Πίνδου καί των Χασίων καί το 32% µε το πιό αξιόλογα δάση. Είναι ο νομός που παράγει την περισσότερη ξυλεία στη χώρα µας. Τα απέραντα δάση των Τρικάλων έχουν πλουσιότατή πανίδα καί χλωρίδα. Το πανεπ. δάσος Περτουλίσυ, κοντά στα Τρίκαλα. αποτελεί τόπο πρακτικής εξάσκησης των φοιτητών της δασολόγικής Σχολής Θέα/νίκης απο της ιδρύσεώς της. Με έδρα τα Τρίκαλα η σχολή δασολογίας μπορεί να έχει καθηµερινό φυσικό εργαστή- ριο το εν λόγω δάσος. Γιά τη επίτευξη των παραπάνω στόχων ο αγώνας µας πρέπει να µεθοδευτεί καί να κλιµακωθεί, χρησι- μοποιώντας όλα έκ΄είνα τα µέσα που θα µεταπείσουν τους αρµοδίους. Το παραδείγµατα της Λάρισας καί των πιό πρόσφατων , της Φλώρινας καί της Μυτιλήνης, πρέπει να αποτελέ- σουν τον οδηγό των αγωνιστικών ενεργειών μας και πιό συγκεκριµέ- να: 1. Την δηµιουργία σήµερα αντιπρο- σωπευτικής αγωνιστικής επιτροπής των φορέων του νοµού µας. που θα µεθοδε ύσει τον αγώνα. 2. Tnv μετάβαση στην Αθήνα αντιπροσωπείας της παραπάνω επι- τροπής, όπου αφού κάνει γνωστό το αίτηµα του νομού Τρικάλων να εκτιμήσει την στάση των αρµοδίων υπουργών. Κοί αν αυτή είναι θετική για µας. τότε όλα έχουν καλώς. Στην αντίθεση περίπτωση να τους γίνει γνωστό ότι o αγώνας μας θα κλιµακωΘεί µέχρι της οριστικής δικαί- ωσης των αιτημάτων µας. Καί: στη συνέχεια Κλείσιμο των καταστημάτων του νοµού µας. κλείσιµο όλων των σχολείων, όλων των βαθµίδων. πορεί- ες εργατών, αγροτών. µαθητών. πολιτών καί γενικά όλων των παραγω- γικών τάξεων στους δρόµους της πόλης ως καί αποκλεισμό στα σηµείο εισόδου τόσο σε επίπεδο νοµού όσο καί της πρωτο" ς του. Χ |

049_d_015.pdf

Ό Λιζ. Γ'88 ΤΡ!"" "*…" Μπιτ CH” Nd Νέο 6ίί2/έ5 Η Ν ΙΔΡΥΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ Ω Ν ΣΧοΛΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΚ? : Σεπτεµβερίου 1989 άπό τή ' Εξιτροπή Φορέων Ν. - 'ν ίδρυση Πανεπι- ολαιν στά Τρίκαλα ' ν ότε υπουργό κ. Βασ. Κοντογιάννόπουλο τό παρακά… τω τηλεγράφηµα: «Κύριε Υπουργέ. . 'O λαός τών Τρικάλων πανηγυ- ρισε τήν ίδρυση τού Θεσσαλικού Πανεπιστημίου. αφού. σύµφωνα µ'ε . τίς Εξαγγελίες τής προηγουµένης , Κυβερνήσεως. κάποιες από τίς σχο λές θά ίδρύονταν στά Τρίκαλα. Δυστυχώς όµως τούς πανηγυρι- σµούς ακολούθησαν οί πικρίες. Η πραγµατικότητα έδειξε ότι τό «Θεσ- σαλικό» Πανεπιστήµιο δέν έχει καµιά σχέση µέ τή Δυτική Θεσσαλία καί µάλιστα τά Τρίκαλα. άΦού ό προ- γραμµατισµός αναφέρεται άποκλει- στικά στόν Βόλο καί τή Λάρισα. Μετά τήν πρόσφατη κυβερνητική μεταβολή. θέλουµε νά πιστεύουµε ότι τό Υπουργείο Παιδείας θά "επανε- Πανεπιστηµίου καί θά άρει τίς άδικίες πού γίνονται σε βάρος των Τρικάλων. . Γνώµη µας είναι ότι πρέπει νά γινει άναδιάρΘρωση τής Διοικούσας Επι- .τρσπής του Θ.Π.. ώστε νά συµμετε- χουν σ' αύτή εκπρόσωποι όλων τών νοµών τής Θεσσαλίας, πράγµα που δέν συµβαίνει σήµερα. Η νέα Διοι-. κούσα Ετπτροπή άντικειμενικά και ότι… πρέπει νά προβεί στήν ορθή καί δίκαιη κατανοµή τών σχολών του Θ.Π. στίς τέσσερες πρωτεύουσες τών νοµών τήςΘεοοα- Νας. Βασικότστοι γενικοί λόγοι πού ένισχύουν τήν άποψή µας γιά την ίδρυση σχολών στά Τρίκαλα είναι: 1. H ύπαρξη ΜΜΜ ύποδομής γιά τήν άµεση λειτουργία τών σχα λών Χωρίς δαπάνες στήν πόλη μας (κτήρια, γήπεδα. οίκόπεδα κλπ) 2. Η υπαρξη πλούσιου φυσικού περιβάλλοντος μέ μεγάλη ποικιλία νά δάση. πεδιάδες. ποταμοί (Βου ΄ . .… ξετάσει τό θέµα του Θεσσαλικού . . ί ??.) υ.… . 3. Η δυνατότητσΈπίκοινν νοµού Τρικάλων µε τους νοµούς Λαρίσης, Μαγνησίας. Καρδίτσης. Γρεβενών, Κοζάνης. Ιωαννίνων, Αρ- της καί Φθιώτιδος. Είναι ένα πραγμα- τικό σταυροδρόµι καί οί φοιτητές από τούς άναΦερόμενους νοµούς θά έχουν κάθε διευκόλυνση στή Φοιτη- τική ζωή τους. 4. T6 χαµηλό κόστος ζωής τών Φοιτητών στήν πόλη τών Τρικάλων (χαµηλό ένοίκιο. φθηνά γεωργικά καί κτηνοτροφικά προϊόντα κλπ) αφού δέν Φιλοξενεί βιοµηχανικούς 'εργάτες. όπως ό Βόλος. ή πολλούς στρατιωτικούς. όπως ή Λάρισα. 5. Η Ενίσχυση του χαμηλού είσο δήματος τών κατοίκων τού νομού. Ετσι θά µικρύνει ή διαφορά του βιοτικού έπιπέδου μεταξύ Τρικάλων καί Βόλου - Λάρισας. θά ύπάρξει |σόρροπη άνάπτυξη καί θά άποδει- ΄χτεί στήν πράξη τό ένδισΦ'ερον τής κυβερνήσεως γιά τήν άναβαθμιση τής Δυτικής Θεσσαλίας. Οχι οί πλούσιοι πλουσιότεροι. 6. Η στήριξη καί ένίσχυση τής πολιτισµικής παράδοσης τού Νοµού Τρικάλων. πού δέν έλειψε άκόµα καί 4 σε καιρούς δύσκολους γιά τό Εθνος (Μοναστήρια Μετεώρων. Σχολή Τρίκκης, ή όποία λειτούργησε σ' όλη τή διάρκεια τής Τουρκοκρατίας), ενώ σήμερα οί πολιτιστικές δραστη- ριότητες στόν Νοµό µας είναι πλου- στάτους. Είδικότερα ό Τρικαλινός λαός ζητά νά ίδρυθούν στά Τρίκαλα οί πάς στους ο. ΣΧΟΛΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΠΣΜΟΥ, διότι στήν πόλη τών Τρικάλων ύπάρχει ή άπαιτούµε- νη ύλικοτεχνική ύποδοµή. ήτοι: 1. Τό Εθνικό Στάδιο Τρικάλων τό οποίο διαθέτει: Χροοτάπητο. στίβο οχτώ διαδροµών επιστρωµενο μέ ταρτάν. κλειστή αίθουσα στίβου μήκους 100 µ. καί διοθ΄ετουσα κεντρι- κή θέρµανση καί ίδιαίτερους βοηθη- τικούς χώρους. αίθουσα δύναµης Επιφάνεια; 100 1.u. αίθουσα ένοργά- νου γυµναστικής. 15 αποδυτήρια. 1 γήπεδο αντιαροίρισης. 1 γήπεδο …ο… και" ! χη΄ πεδο τα… Α & 'κΔ ί ΤΡΙΚΑΛΩΝ | … Μαρια… Τό Εθνικό Στάδιο Τρικάλων έχει χωρητικότητα 25. 000|| περ. θεατών καί διαθέτει "εγκατάσταση ήλεκτρο Φωτισµού τελευταίου πύπου γιά τήν διεξαγωγή νυχτερινώ| "δηλώσεων. 2. Τό Κλειστό Δη οτικό Γυµνα- στήριο Αθλοπαιδιών χωρητικότητας 3. 000 θεατών. τό 6noio κατασκευά- στηκε προσφάτως. .. To' ανωτέρω βρί- σκεται πλησίον τού Εθνικού Σταδί- ου. ! 3. Δεύτερο Κλειστό Γυµναστήριο Αθλοπαιδιών χωρητικότητας 1. 000 θεατών. ι 4. Κολυµβητήριο µέ δύο δεξαµε- νές κολυμβήσεως. Σύντομα θά µετα- τραπεί σέ κλειστό. 5. Πέντε γήπεδο άντισφαίρισης. δύο πετοσφαίρισης. πεντε καλαθο- Μ|ρ|σης K0! Μ χειροσΦσ|οισης Τά υπ άριθµ. 3. 4 καί 5 Βρίσκοντ& στον χώρο τού Εθνικού Αθλητικού Κέντρου (ΕΑΚ) Τρικάλων. 6. Στίβος 300 µ. στόν αύλιο χώρο τού Ιου Γ υμνασίσυ - Λυκείου Τρι- κάλων 16 όποίο βρίσκεται τη… άπό τίς άθλητικές "καταστάσεως από τίς άθλητικές έγκατα στάσεις τού ΕΑΚ. 7. Τό Στρατόπεδο Παπαστάθη πού έΦάπτεται µέ το Εθνικό Στάδιο Τρικάλων καί 16 όποίο διαθέτει πολλές άθλητικές |έγκατσστάσεις στίβου καί άθλσπαι&ών. Τό στρατό- πεδο ούτό έχει περιέλθει ήδη στήν κυριότητα τού Δήµω Τρικάλων. 8. T6 Χιονοδροµικό Κέντρο Περ- τουλίω σέ απόστασή 41 χλµ. άπό τά Τρίκαλα. 9. Δεύτερο χιονοδροµικό κέντρο τό όποίο' εχει προγραµ ματιστεί και 'θά κατασκευαστεί στό βουνό Μαρόσα. κοντά στό χωριό Νεραϊδοχώρι (Με… χει λίγα χιλιόµετρα άπό τό Χ…… δροµικό Κέντρο Πάπουλίου). 10 O Ληθαίος ποώµός πού διασχί- ζει 16 Τρίκαλα. ι|.ιέ κατάλληλες διαρρυθµίσεις µπορεί νά αποτελέσει . χώρο ναυταθλητικών δραστηριοτή- l των. | 11. Αρκετά κτηριίικό συγκροτήµα- ί τα τής πόλης µας. τά όποία βρίσκο ί νται δίπλα από τοδς προαναφερθέ- πες άθλητικούς Μίνως καί Amoco γούν τό πρωί ώς σχολεία Δεύτερο βαθµος Εισιαίδευσικ. μπορούν νά χρησιµοποιηθούν ψωρινά γιά τά . r Μπόλιν… Δ'Αιοε ΛΟΓΟΣ ΄ πρέπει νά Θεωρ πΧ άθλητικη 'δοση τών Τάκάλων. τά όποια ; "αρα ' , ' Γ στικού µέσω του Imoollou ύµνο . ." Συλλόγου Τρικάλων έχει αναδειξει ΄ πολλές δεκάδες ήρωτσθλητων στι: βαν (παγκόσµιοι πρωταθλητές - και οί δύο Ελληνες είναι Τρικαλινοί: Παπανικολάου. Σακοράφα πρωτα- θλητές Ευρώπης €:αί Βαλκανιων). Από όλα τά παραπάνω'γινετσι Φανερό ότι ή Σχολή Φυσικής Αγω- γής μπορεί (καί πρέπει) νά λειτουρ |. γήσει στά Τρίκαλα άµ'εσως και χωρις ίδιαίτερες οίκονοµικ'ες δαπάνες. β. ΣΧΟΛΗ ΔλΣοΛοΠΑΣ κΑι ΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 'Ο Νοµός Τρικάλων είναι ό ΤΡΜΑΛιΜΑ && [; λει.ι… |9 ;;;] . -€ι'!' ΄ ποικιλία όρωματικών φυτών καί Ξ βοτάνων. Μέσα στά δάση αυτό εκτρέφονται χιλιάδες Μπράβο… και Βοσειδή καθώς καί όλα τά είδη . τών άγρίων ζώων. [ Η κυνηγετική Περιοχή τού κό. ζιακα. πού είναι κοντά στά Τρίκαλα. ειναι ίδσνικός τόπος γιά τήν εκπαί- Τό Πανεπιστηµιακό Δάσος Περ- . τουλιου. κοντά στά Τρίκαλα αποτε- , λει τόπο πρακτικής εξάσκησης τών Φοιτητων της Δαοολογικής Σχολής ίδσνικότερος Ελληνικός τόπος για") "6 … ίδρύσεώς της. Με έδρα 16 λειτουργία τής Σύλής. Καλύπτει τό Τεύκολο η Σχολή A 72% τής έκτάσεώξ του μέ τά βουνό 98 να ,", τής Πίνδου καί τ'ν Χασίων. καί τι' 32% µέ τά πιό άξι&γα δάση. Ειναι νοµός πού παράγει τήν περισα .τερη ξυλεία χώρα μας. 'l απέραντα δόση τών Τρικαλων εχοι πλουσιότατη παγίδα …και χλωριΕ Υπάρχουν α' σύ" άτελειωτες εκτ σεις με έλατο. .οξυες κάστανα βαλανιδι'ες. πεύεα. κέδρους. π) τάνια καί πολλά άλλα. Υπάρχο . . - - Θάµνοι. μ…"! cmOnC 011510an I..-\A-- σοολογίσς µπο- κοθηµερινό φυσικό εργαστήριο τό έν λόγω δάσος. .Στήν περιοχή Τρικάλων ύπάρχουν µεγάλοι ποταµοί (Αχελώος, Πηνειός) µέ πολλούς ' . παραηοτάµους καί µεγάλη έδσΦική ποικιλιο. Ορµητικός 6 πρώτος, ήρε- µος 6 αλλος. Προσφέρεται λοιπόν η περιοχη γιά ποικίλη σκηση Φράγµστο. άναδασώσεις. χθυοκαλλιέργειες. ύλοτό΄µηση, δεντροΦύτευση κλπ) Οί ί | | | Ι ί Ι ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ'ΠΚΑ µπορούμε v6 πούμε ότι 6 Τρικαλινά 16n ς. ό τόπος µας χρειάζεται τή Σ λή Δασολογίας. έχει πολλές Μπες καί τεράστιες δυνατότητες. Δέν ύπάρχει καλύτερος καί ίδσνικότερος τόπος πού 66 µπορούσε νά προσφέ- ρει περισσότερα στήν έπιστήµη τής Δασολογίας άπό τόν τόπο τού Ν. Τρικάλων. | γ. μια. ερωτι… οικοΝο… Οπως προτεινε ό Τρικαλινός | άναπλ. ύπουργός Εθνικής Οίκονοµί- ας κ. Σωτ. Χατζηγάκης, ή Σχολή αύτή πρέπει νά στοχεύει στή µελέτη τών διεθνών σχέσεων σε" παγκόσµιο έτιίπεδο, ώστε νά εξέρχοντσι από αύτή στελέχη πλήρως έξοπλισµένα γιά νά αντιµετωπίσουν τίς ξένες έπιβουλές καί νά προστατεύσουν τά ελληνικά συμφέροντα. Η Σχολή αύτή έπιβάλλεται νά γίνει στά Τρίκαλα έπειδή ή περιοχή μας είναι αρκετά ύποβαθμισμένη. έχει είδικά προβλήµα καί έχει ανάγκη | ' Ιδιαίτερης προσοχής άπό τήν Πολι- , τεια. . Κύριε Υπουργέ. έλπίζουμε ότι 66 Θελήσφ% τα δίκαια αίτήματα τών κατοίκων τού Ν. Τρικάλων καί νά προχωρήσετε Μάνο… στήν ίκιτνοποι΄ησή τους. Σέ διαφορετική περίπτωση. τά πφόν Υπόμνηµα παρακαλούμε. νά το θεωρήσετε ώς την αρχή του ζανυποχώρητου αγώνα μας γιά τήν Ικανοποίηση ' υνοτών σίτηµάτων 4 uac, καί ..ν΄ τής γενοµένης .- άδικίας Βάρος τών Τρικάλων και" τής Δυτι ής θεσοα…λίας γενικότερα. i.- Ιδιαίτερη τιµή ΟΙ…ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ !… Δ