ORG-ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Equivalent terms

ORG-ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Associated terms

ORG-ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

5 Archival description results for ORG-ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

5 results directly related Exclude narrower terms

S1F75_d_0002.pdf

ΘΜιΑ ΜικΡΗ ΕκΔοΣιΣ ΠΑ τι-ιΝ]Θ EPA & NTHN ΕΛΛΑΣ Ε.π.Ε1. Κ|ΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ| ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ, ΣΤΑΔ|ΟΥ 39. ΤΗΛ. 312.101-2-3-4 O ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ρΘΕΤΙΚΟ ΜΕΣΟΝ ΔΙΔΦΗΜΙΣΕΩΣ Εϊναι μεγάλη ή άνάτττυξις τής κινηµατογραφικής διαφηµίσεως στήν "Ελλάδα, τά τελευταϊα χρό- νια. Kori ή άνάπτυξις αύτή ξακο- λουΘεϊ, μέ τον ρυθμό πού oi δια- φημιζόµενοι συνειδητοποιούν τε: γεγονός ότι ο κινηματογράφος ει- ναι άποτελεσματικώτατο μέσον διαφημίσεως. Ειναι άναμφισβήτητο ότι 6 κι- νηματογράφος ειναι ή πλεονεκτι- κώτερη μορφή έπικοινωνίας πού Μιά τελευταία έγχρωμη παραγωγή στά στούντιο τής ΠΕΡΑ & ΝΤΗΝ μπόρεσε να πετύχη ώς τώρα 6 πολιτισμός. Γι' αύτό ή «έβδόμη τέχνη» €- χει όνομασθή και «συνισταμένη όλων των τεχνών», επειδή ακρι- βώς τις περιλαμβάνει όλες, επειδή μπορεϊ να έκφραση μόνη της πε- ρισσότερα απ' όσα οΐ άλλες τέ- χνες δεν μπορούν να εκφράσουν παρά µόνο χωριστά. 'Η έκδοσις αυτή τής ΠΕΡΑ & ΝΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ε΄χει σκοπό να σας κάνη να γνωρίσετε ακόμη πιό πολύ, ακόµη πιό καλά τε: πλεο- νεκτήµατα του κινηματογράφου. Πλεονεκτήματα πού εγγυώνται τήν άπόδοσι τής διαφημίσεώς σας. Πλεονεκτήματα πού αξιοποιούν τά χρήματά σας καί διασφαλί- ζουν τήν αποτελεσματική σας δηµοσιότητα, για τήν πρόοδο της έπιχειρήσεώς σας. 2 Πλεονεκτεί Ii διαφήµισις µέ τήν έδδόµη τέχνη fl KINHMMOI'PIIIIIIIZ Η… τι 'ΖΩΝτπΝ" ιιιιιι…ιιιιιι-… M1212 Πραγματοποιεί την κάθε σύλληψι της ,φαντασίας Kai άποδίδει µέ την µεγαλύτερη πιστότητα κάθε πραγµατικότητα 'Ο κινηματογράφος Elven τό μό- νο μέσον μαζικής επικοινωνίας πού μπορεϊ να δώση μαζι ωραιες ζων- τανές εϊκόνες καί ήχο, όμιλία και μουσική. 'Ο κινηματογράφος εϊναι τό μό- νο μέσον πού μπορεϊ να προσφέ- ρη τήν ζωντανή κίνησι. Σε κανέ- να άλλο μέσον επικοινωνίας δεν μπορεϊ να παρουσιασθτ"1, με τόση πληρότητα, κανένα θέμα, ε'ι΄τε πραγματικό, ε'ι΄τε φανταστικό. Σε κανένα άλλο μέσο δεν υπάρχουν ταυτόχρονα oi τόσες πολλές δυνατότητες για vc'x δοθή ή πι- στότερη, ή καθολικώτερη, ή έναρ- γέστερη εικόνα της πραγματικό- τητος ή για να έπιτευχθή τό φαν- ταστικώτερο, τό πιο απίθανο «εφφέ». Και στήν 'Ελλάδα, καθώς και σ' όλο τόν κόσμο 6 κινηματογρά- φος, µε τήν μεγάλη επιρροή του στό κοινό, έχει καθιερωθή σάν ό ύπ' αριθ. l φορεύς τοι? modus vivendi. 'Ενω κάποτε ελεγαν «τό διάβασα στήν εφημερίδα», λέμε τώρα «τό ε*ιδα στόν κινηματο- γράφο». Kori αύτό τό «εϊδα» έχει πολύ περισσότερη βαρύτητα ά- πό τό «διάβασα» ή «άκουσα». Γι' αύτό και εϊναι παρατηρη- μένη µία προσπάθεια μιμήσεως 3 'H καταπληκτική μηχανή OXBERRY αποτελεί τό καύχημα τών στούντιΌ τής ΠΕΡΑ & ΝΤΗΝ. Με τήν μηχανή αύτή δ διαφημιζόμενος έχει τήν δυνατότητα άπιθάνων τεχνικών έφφέ για τόν θεαματικό πλούτο τής ταινίας του. ' ) Παραγωγή IIEPA & NTHN Τό χρώµα : τό άτού τής ζων- τάνιας T00 κινηµατογράφου του κινηματογράφου άπό τά άλ- λα μέσα επικοινωνίας, μία τάσις, ή όποία στήν 'Ελλάδα δεν έχει πολλά χρόνια πού εµφανίζεται, είναι όμως τώρα πολύ αϊσθητή: όλο καί περισσότερες φωτογρα- φίες στόν τύπο, όλο καί πιό πολ- λή προσοχή στήν έμφάνισι, φρον- τίδα για τήν όπτική γοητεία του αναγνώστη, χρώματα, σινερομάν- τζα. Προσπαθούν να κάνουν τόν αναγνώστη να οίσθάνεται όσο τό δυνατόν λιγώτερο αναγνώστης καί όσο τό δυνατόν περισσότερο θεατής. Καί τό ραδιόφωνο δέν ύστερεϊ στήν 'ι΄δια έπιδίωξι, προσπαθών- τας άναλόγως, µε όσα «εφφέ» μπορεί, μέ όση σκηνοθεσία, να κάμη τόν ακροατή να φαντασθή, να ίδή... χωρίς να βλέπη. "Οσο για τήν τηλεόρασι είναι ακόµη πολύ ένωρίς για να μιλήση κανείς για τεχνική επάρκεια. 'Η απόδοσις των εϊκόνων καί των διαφηµίσεων τής µικρής όθό- νης δέν µπορεί να συγκριθή με τόν κινηματογράφο, ό όποϊος άλ- λωστε έκτός από τό µέγεθος καί τήν θεαματικότητα της εϊκόνας ύ- περέχει καί µέ ένα ανυπέρβλητο ατού : τό χρώμα. ~ το IIIXMMIMO Μόνο στόν ιανηµατσγρόφσ όλσι6λέπσυν όποχρεωτικά τήν διαφήµισί σας. "ολοι ανεξαιρέτως σίδεαταί περιµένουν τό µήνυµά σας καθηλωµένσι ! 6 Έκτός από τήν άπροσμέτρητη εκφραστική όπεροχή του, 6 κινη- ματογράφος πλεονεκτε΄ι και μ, ένα πρόσθετο στοιχείο 'ιδιαιτέρας ση- μασίας. Τό στοιχείο αύτό είναι ή ειδική ψυχολογική κατάστασις τοι": θεατού, πού είναι ή πιό δεκτική για μηνύματα επικοινωνίας. 'Ο κινηματογράφος είναι τό μό- νο μέσον επικοινωνίας ποθ προσ- φέρει Eva κοινό α'ιχμάλωτο, καθη- λωμένο να δεχθή μηνύματα. 'Ο κάθε θεατής τοι") κινηματογράφου είναι βέβαιον ότι θα Ξιδή καί θα ά- κούση τό κάθε κινηματογραφικό διαφημιστικό μήνυμα, πού είναι απόλυτα ενσωματωμένο στήν πα- ράστασι καί δεν παίζεται στό διά- λειμμα. aAm‘) όλα τα διαφημιστικά μέσα μόνο στήν μεγάλη όθόνη θπάρχει εγγυημένη ή προσοχή όλου τοι") κοι- νού. Διότι στόν κινηματογράφο, τό κοινό όχι μόνο δεν μπορεί να μή δή αλλά έρχεται σκόπιμα για να' ) δή. Είναι τό μόνο κοινό πού περι- µένει τόν διαφημιζόμενο νά τοι": δείξη. Γι, αότόν τόν λόγο είναι καί τό μόνο ασφαλώς μετρημένο κοινό στήν διαφήμισι. Κάθε είσιτήριο αίθούσης σημαίνει κι, ε΄ναν άνθρώ- πινο δέκτη τών διαφημίσεών σας, :; Μία άλλη τελευταία παραγωγή ΠΕΡΑ & ΝΤΗΝ ΕΝΑ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ )ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ,Από διάφορες άδικες έρευνες έχει &ποδειχθή πώς όσο πιό μορ- φωµένος είναι κανείς, τόσο πιό τακτικά πηγαίνει στόν κινηματο- γράφο. 'Αλλά καί οί κατωτέρας ή έλλειποΒς μορφώσεως άνθρωποι, μόνο μέ τόν κινηματογράφο μπο- ροδν να καλυφθοδν αποτελεσματι- κώτατα. Δέν εΐναι δηλαδή 6 κινηματο- 7 'Ο κινηματογράφος ταιριάζει στό ελληνικό κοινό πιό πολύ γράφος, απλώς, ένα μέσον επικοι- νωνίας πού έρχεται σ' έπαφή με όλους τούς "Ελληνες. Είναι καί μέ- σον πού όλοι καταλαβαίνουν. Διότι είναι όπτικοακουστικό μέσον. 'Ο κινηματογραφος είναι ένα &… ποδοτικώτατο µέσον επικοινωνίας καί διαφημίσεως, όχι μόνον για τα βασικά πλεονεκτήματά του ώς ' , | \ I … μεσω αλλα και λογω της συγκε- κριμένης απηχησεώς του στό έλ- ληνικό κοινό. Λόγω το?» χαρακτή- ρος τοΒ έλληνικοΒ κοινοί). U Υ \ | Ν | Οσον αφορα την φυσι του ελ- ληνικοι") κοινο?) θα έπρεπε να όπο- γραμμισθοδν καί ώρισµένα ακόμη στοιχεία. 'Η ελληνική νοοτροπία καί ψυ- χοσύνθεσις ακροβατεΈ ανάμεσα σε τεράστιες αντιφάσεις. 'Ο "Ελλη- νας είναι δύσπιστος, σκεπτικιστης. Είναι όμως καί ενθουσιώδης άρ- -: Ν Ν Ι' I | κει να βρεθη - όπως λεμε - το κουμπί του. Νά μιλήση ή διαφήμισις σ, ένα | I \ \ \ , τετοιο κοινο, δε θα το κατορθωση λ \ I '\ , ποτε με λογοτεχνία η φιλολογία. Χρειάζεται ζωντάνια καί παρα- στατικότης. Καί οί όπτικοακουστι- κες δυνατότητες τοΒ κινηματογρά- φου είναι ακριβώς, ό,τι περισσό- τερο μπορεί να δώση ή διαφημι- σις σ, ένα τέτοιο κοινό, δύσκολο στήν ψυχολογία καί στήν κρίσι. 8 ΣτοΝ κιΝΗΜΑτοΓΡΑΦο ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔιΑΣκΕΔΑΖΕ| KAI &… ') ικΑΝοποιΕ|τΑι ΟΠΠΚΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ PALMOLIVE ΄ Δύο ακόμη από τίς τελευταίες έγχρωμες . ΄ παραγωγές της HEPA & NTHN REXONA H ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ Δ|ΝΕ| ΖΩΝΤΑΝΑ ) ) TO MHNYMA ΣΑΣ Σύμφωνα μέ τήν ,Εθνική Στατιστική 'Υπη- , ο ρεσία "Ελλάδος, τα διατεθέντα κινηματογραφικά & είσιτήρια σηµείωσαν τήν έξής αόξησι µέσα σέ -… μία 12ετία. Σεξ πολλούς γεννάται τό έρώτη- Ξ µα: Πόσοι είναι οί Οεαταί; Ποιό ' είναι τό κοινό τοό κινηµατογράφου 1 95 6 56. 91 8 . 637 στήν ΄Ελλάδα; Σύμφωνα µέ στοιχεία απόλυτα '] ήλεγμένα καί ασφαλή ('Εθνική 0ΛΟ| ' ΄ 1 960 84.1 64.6 1 1 Στατιστική Υπηρεσία) ό ετήσιος ' αριθµός θεατών κινηµατογράφου » στήν χώρα μας φθάνει τα 140.000. 000. Ο αριθµός αύτός δείχνει µία αόξησι μεγαλύτερη από 100% έναν- 1 96 8 || 3'7 .400.99 6 τι τοδ πρό 10ετίας αντιστοίχου. καί Oi Καί τόν αριθμόν αύτόν σχηματί- 'Ι 4 964 1 ’I 0.000.000 ζουν άνθρωποι όλων των πνευμα- τικών ή είσοδηµ.ατικδν τάξεων. µ|σο| " . , , Υ , I Οσο δε μια ταξις ειναι ανωτερα, τόσο συχνότερα πηγαίνει στόν κι- νηµατογράφο. Αύτό αποδεικνύεται "Ελληνες από στοιχεία έρευνδν πού έχουν ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕΣΟΝ γίνει. ' Υ * .] ! πανε Γενικα είναι γνωστο οτι ο κινη- ματογράφος αποτελεί τήν ύπ' αριθ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΣ 1 αναψυχή, διασκέδασι καί ψυχο- µιά πνευµατική τροφή τσ?» ελληνικοι") κοινοδ. Καί δπάρχουν στοιχεία ότι . ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΣΟ τό 1/2 των ενηλίκων κατοίκων πε- Φορά ( , ί ) ριοχής τέως διοικήσεως Π ρωτευού- _ σης πηγαίνουν τούλάχιστον μία φο- TfiV ΑΛΜΑΤΩΔΗ ΑΥΞΗΣΙ ρα τήν εβδοµάδα στόν κινηματο- γράφο. Καί στήν έπαρχία, τό ίδιο. . Είναι βέβαιο ότι αότήν τήν θέσι, έδδοµαδα ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΤΟΥ τήν διείσδυσι καί τήν έξέλιξι τοι") κινηµατογράφου σε κοινό, δεν έμ- φανίζει κανένα άλλο μέσον. τουλάχιστον! ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ! 10 11 Η ΩΡΓΑΝΩΜΕΝΗ 12 Μόνο στόν κινηµατογράφο ή διαφήμισις είναι απόλυτα ώργανωµένη µε πλήρη εθνική κάλυψι σ' όλη τήν 'Ελλάδα Δεν ύπάρχει αμφιβολία ότι 1101- ξιοποίησις τού κινηματογράφου εί- ναι θε΄μα καλής όργανώσεως τού µέσου αυτού διαφημιστικώς. Θα παρέμεναν αφηρημένες έν- νοιες όλα τα πλεονεκτήματα τού μέσου, αν δεν υπήρχε ή διαφηµι- στική όργάνωσις τού κινηµατογρά- φου στήν 'Ελλάδα. "Η όργάνωοις αυτή τού κινημα- τογράφου καί ή μεγάλη πρόοδός του ώς διαφημιστικού μέσου στήν χώρα µας, συνδέονται μέ τήν εται- ρία κινηματογραφικών διαφηµίσε- ων «Πέρλ καί Ντήν =Ελλάς», πού είναι 6 ελληνικός κλάδος τού μεγα- λύτερου διεθνούς όργανισμού κινη- µατογραφικής διαφημίσεως «Pearl and Dean», δ όποίος εδρεύει στό Λονδίνο καί έξαπλούται σε όλον τόν κόσμο. 'Η …Πέρλ καί Ντήν 'Ελλάςι., έ- χει ύπό τόν αποκλειστικό έλεγχό της διαφημιστικώς τα 3/4 τού κοι- νού τών έλληνικών κινηµατογρά- φων. Είναι δ όργανισµός πού μποτ ρεί να πή κανείς έδημιούργησε τόν κινηματογράφο, σαν ανεξάρτητο διαφηµιστικό μέσο στήν ΄Ελλάδα, έξασφαλίζοντάς του πλήρη εθνική κάλυψι καί ύψηλή ποιότητα. Πρό τής ίδρύσεως τής «Ι΄Ιέρλ καί Ντήν» οί κινηματογράφοι, τό πλείστον, έλέγχοντο διαφηµιστι- ία ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ κώς από εταιρείες καί γραφεία διαφημίσεων, διαχειριζόμενα έν γέ- νει κονδύλια πελατών, προωρισμέ- να για διάφορα μέσα. Είναι γνωστόν ότι μία από τίς θεµελιώδεις αρχές ύγιούς διαφημί- σεως είναι ή ανεξαρτησία μεταξύ .τών διαφόρων μέσων, καί ή ανε- αρτησία τών µέσων από τούς δια- φημιστας οί δπο"ιοι εκπροσωπούν τούς πελάτας των καί διαχειρίζον- ται τούς λογαριασμούς των. "Η :Πέρλ καί Ντήν 811101011191- βώς εταιρεία παροχής καί αξιοποιή- σεως ενός μέσου, τού κινηµατο- γράφου καί μόνον. Στούς κινηµατογράφους πού έ- χει ύπό τόν αποκλειστικό έλεγχό της, ή «Πέρλ καί Ντήν» έχει κα- τορθώσει να έξαλείψη τό γενικό άλ- λοτε φαινόμενο τής προβολής τών δι αφημίσεων μέ αναμμένα φώτα. Στίς αίθουσες τής «Πέρλ καί Ντήν» — όπως πρώτη αύτή στήν "Ελλάδα καθιέρωσε — οί διαφηµί- 'εις αποτελούν μέρος τής προβολής, ένσωματωμένο στό πρόγραµμα. Γί- νονται μέ απολύτως σβυστα φώτα, μέ ταξί καί επιμέλεια, πού εξασφα- λίζονται από αδιάλειπτο έλεγχο. Παντού, όπου στήν "Ελλάδα ύ- πάρχουν αίθουσες της, ή «Περλ καί Ντήν» έχει επιτύχει να ανεβάση τό κύρος τής διαφημίσεως στό κοι- νό τού κινηματογράφου, µέ τόν έλεγχο τής ποιότητος καί τής αί- σθητικής τών προβαλλομένων δια- φημιστικών ταινιών. Στόν τομέα αυτόν έχει συμβάλει σημαντικά καί δ κλάδος παραγω- γής διαφημιστικών ταινιών τής «Πέρλ καί Ντήν», τα στούντιό της. Πρέπει να σημειωθή ότι 6 έλεγ- χος αυτός τής ποιότητος 11111011- σθητικής τών διαφημιστικών ται- νιών, στούς κινηµατογράφους τής «Πέρλ καί Ντήν», αποτελεί πρω- τοπορία της όχι µόνο στήν κινη- ματογραφική αλλά καί σέ όλη τήν ελληνική διαφήμισι. Σημαίνει λοιπόν πολλα ό κινη- ματογράφος στήν 'Ελλάδα ώς μέ- σον διαφημίσεως καί από πλευράς όργανώσεως. Σχετικώς θα έπρεπε να προστεθή καί μία ακόμη αξιό- λογη δυνατότης, πού δ κινηματο- γράφος παρέχει στούς "Ελληνες διαφημιζομένους. Είναι ή εύχέρεια κλιμακώσεως τού διαφηµιστικού προγράμµατος από τήν πλέον εύ- ρε"ια ώς τήν πιό περιωρισμένη το- πική βάσι, από δλόκληρη τήν Έλ- λάδα έως µία πόλη ή συνοικία μόνο. Μπορεί κανείς να έπιλέξη τούς κι- νηµατογράφους πού τόν ένδιαφέ- ρουν τοπικώς καί έχει στήν διάθε- σί του τόν ακριβή αριθμόν είσιτη- ρίων πού πραγματοποιούν. 13 ' 0 ΙΙΙΙΙΙ|ΜΙΙΤ0Ι΄|'ΙΙΦ0Σ ολόκληρη Τήν έ6δοµαδα µέ 9.331 δρχ. τό µέτρο προ6αλλετε τήν ταινία σας σ' όλη τήν (Ελλάδα! 14 Γεννάται τό έρώτημα: είναι βέβαια αποτελεσματικώτατο να διαφηµίζεται κανείς στόν κινημα- τογράφο, μήπως όμως είναι &… κριβα ; *Η απάντησις πρέπει νά 800‘.~ µέ αριθμούς. Αύτήν τήν έποχή, για να κα- λύψη κανείς μέ καθηµερινή κινη- ματογραφική διαφήµιση όλη τήν 'Ελλάδα, θέλει έβδοµαδιαίως κατά µέτρου ακριβώς 9.331 δρχ. Καί άς δούμε, αναλυτικώτερα, πόθεν προέρχεται τό ποσόν αύτό. Κατ' αρχήν, ή µέση τιμή έβδο- μαδιαίας προβολής κατά μέτρου στίς χειμερινές αίθουσες είναι 18.96 δρχ. Μέ τήν τιµή αύτή μπορεί νά προβάλη κανείς σέ 492 αίθουσες τής «Πέρλ καί Ντήν», πού είναι προσεκτικά διαλεγμένες σέ όλες τίς έλληνικές πόλεις 5.000 κατοί κών καί άνω καί σέ ώρισμένες µι- ' κρότερες. Πολλαπλασιάζοντας 492Χ18.96 έχοµε τό προαναφερθέν ποσό τών 9.331 δρχ. Καί έρχόμεθα στό τελευταίο γεννώμενο έρώτημα: Παρ' όλα όσα έξετέθησαν µέχρι τώρα, πώς -΄ ΙΙΕΙΙ ΕΙΙΙΙΙ| έξηγείται τό φαινόμενο ότι μερι- κές διαφημιστικές έταιρείε; δέν εύ- νοούν τήν διάδοσι τής κινηματο- γραφικής διαφημίσεως καί πολ- λές φορές δέν τής αφιερώνουν πα- ρά μόνον ένα μικρό ποσοστό από τά-κονδύλια πού διαχειρίζονται; Ποιός είναι 6 λόγος; Δέν είναι πάντως πρός τό συµ- φέρον τών διαφηµιζομένων. Είναι ή μόνη βεβαία απάντη- σις πού μπορεί νά δοΘή. Καί οί διαφηµιζόμενοι όλο καί περισσότερο τό κατανοούν. Γι' αύτό καί στρέφονται όλο καί πε- ρισσότερο στήν κινηµατογραφι- κή διαφήμισι. Πρέπει να τονισθή ότι ή «Πέρλ καί Ντήν» δέν έρχεται σέ απ' εύ- θείας έπαφή μέ διαφημιζομένους, τών όποίων τούς λογαριασμούς διαχειρίζονται κατ' αποκλειστι- κότητα διαφημιστικές έταιρείες, έ- κτός έάν τό ζητήση ό διαφημιζό- μενος ή αγνοείται τό μέσον τού κινηματογράφου. Είναι αδύνατος, αλλωστε, ή πρόοδος τής διαφημίσεως χωρίς τήν όμαλή σχέσι καί συνεργασία διαφηµιζομένων, µέσων καί διαφη- μιστών. ΠΙΙΡΙΒθΣ "ολο καί πιό πολλοί διαφηµιζόµενοι στρέφονται στήν κινηµατογραφική διαφήµισι. Διότι συµφέρει αποδίδει. 15 ΣΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΜΑΣ EN‘I'YI10 δα περιγράψωµε αναλυτικώτερα τήν ΟΡΓΑΝΩΝ KAI το ΣΥΣΤΗΜΑ πΡοΓΡΑΜΜΑτιΣΜοΥ (PROGRAMMA'I'ION) τής κινηµατογραφικής διαφηµίσεως ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΙ απευθυνθήτε : ΠΕΡΑ & ΝΤΗΝ ΕΛΛΑΣ Ε. Π.Ε. Σταδίου 39 - Τηλ. 312.101-2-3-4.

ΠΕΡΛ και ΝΤΗΝ Ελλάς Ε.Π.Ε.

S1F75_d_0030.pdf

.. ' . 'Δ|ΑΦΗΜ|ΣΕ|Σ - Δ. ΣΧΕΣΕΙΣ TEXNIKAI ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 33-ΑθΗΝΑ|1!! ΤΗΛΕΦΩΝΟ" 623-222 ΠΡΟ Σ THN KAHNOBI ΟΜΗΧΑΝΙΑΝ "ΜΑΈΣάΓΓΟΣ " Α.Ε. Σκουφά 1O _E_2I§2§_2 Κύριοι, … :! …-.… ...……. .. ΐ1?κν4 ΠΡΩΐ" «ωΗτΗ…- 2α Αυγούστου »: 1154/44? ' 4723473 1967 ΄Ημετ.Σημεϊα 197/67 Γνωστοποιοδµεν ΄ΥµΈν οτι συμφώνως πρός τάς υπ΄άριθ. 1092 καί 2010 έντολάς σας, ή ταινία σιγαρέττων IDEAL µέ ώφέλιµον κινηµατογραφιπόν μετράζ 31 μέτρων προεβλήθη είς τούς κατωτέρω44νηματογράφους: ζΞΞΞΞΞέΞ-1ΖΖΖ:ΞΞίΖέέΖ νΔΕΑΦοΙ 'Αχαρνων ΜΥΚΟΝΟΣ !! »/ΓΚΛΟΡΙΑ Πατησίων κ|ΑΛΜΆ Γ: Σ/βρίου ν ΑΛΕΞ +' Αίγάλεω …/ΣΙΝΕ ΠΑΦΗΣΙΑ»Πατησεων «ΑΘΗΝΑ &- Ν.Βμύρνη ./ΠΛΛΤΩΝ ΄Ακ.Πλάτωνος α.ΑΔΕΞ 'Αμφιθέα uXAPA Y’ Γαλάτσι νΑΛΙκΗ - '1λπσια νΑΘΗΝΑ Υ Χαλάνδρι ./Ρ1ΒΙΕΡΑ Περιστέρι νΑΡΤΕΜΙΣ Πετρουπολις VATTIKON Δάφνη JHEPOYZE ΜεταξουργεΈον …αΒΙοΔΕΦΕΡΑ Ν.΄Ιωνία ;ΑπΒΜΩΝΗ 'Ανάστασις |ΑΛΦΑ Νίκαια γκΕΜΡ1κοΝ " Λ0ΥΞ Ταμπούρια ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ %" Καµίν ια ' αΛ0ΥΣΗ Εξ Κορυδαλλός ΑΕΛΛΩ Καστέλλα ;ή "Ητοι σύνολον δραχ. ,521Χ31= 16.437 Ψ/ έκπτ.20% -Ξ;Ξςξ- «| 13.070 // ΔιατςλοΌ εν ξ v IKOZ 35 /νΑ,ΛΑΜΠΡΑ 40 /ν ΛΟΥΞ 1 4 ν΄΄Χ/ΠΑΓΚΡΑΈ'ΙΟΝ 5O γΐ/ΛΛΟΥΡΛ 18 ν ΑΕΛΛΩ 35 ή. TITANIA 14 ? PINTA 16 V ΝΕΟΣ 14 VPIA’ATO 14~4/ATAANTIZ 20 “VPOAON 14’ymmAmm+ 16 /vKHH0YH0AIZ¥ 12 /ιΑΔΩΝ1Σ 16 νΝπΛΛΗ … 16 4/1 ΜΗΝΑ 14 /νΕΡΜΗΣ 14 /αΈΕΞ 21 /νΑΛΙΚΗ 18./αΦΡΕΛΤΙΣ 16 …:κΥΜΑ 14 |»'ΑΣΤΥ 16 | ΡΑΛΑΣ &… ή?! 'Αµπελοκήπων Λ.'ΑλΜδρας ΠαγΞράτι Πατησίων ξαλάνδρι Αχαρνών " Ν.΄1ωνίας Βουλ/νης Μουσείου Καλλιθέα Κηπούάολις Ζωγράφου 'Ηλιούπολις AL άλεω N. Ελβετία Μενίδιον Λιπάσµατα Πειραιϊπή Πέραμα Νίκαια Ταµπούρια -;9-- [3 475 | ,475Χ51= 14.725 τ;΄ " έκπτ.20%--ξ;ΞΞΞ…… Ητοι: 11.780 Σόνολον 25 4ο « 35 | 25 v 55 16 | 35 .. 25 14 21 45 ( 16 | 14 1 2o … 14 16 | 2o / 14 | 14 | | 13.070 ν/ 11;Ζξ9 ν/΄ 24.850 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΙΣ -ΤΕΧΝΙΚΔΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ δωρικη Δ|ΝΣιΣ:Κ. ΓιΑΝΝικοΣ ΟΔΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 33-ΑΘΗΝΑΙ (135) ΤΗΛ. 623.222 Χ"Ι|ΙΙΙΜΑΝΣΙ2 "ΜΜΜ!!! m NOMO

ΔΩΡΙΚΗ

S1F75_d_0034.pdf

, 34/ 242d 18 ΄Ιουλΐου 7 'Yhoaatdawqpu ΄ΑθηνΏν 'Ελλην. Καπν/νίας ΨΜΑΤΣΑΓΓΟΣ" ΑΒΕΕ Σολωμοδ 64 "Ενταδθα Képtot, Διαβιβέζομεν δµϊν πρός έζ6φλησιν τό 6π'άριΘ. 450/15.7.67 τιµολόγιον το! ΔιαφηµιστικοΞ Γραφείου "ASPIRE" ξπ δρχ. Εξ χιλιάδων έπτακοσίων πεντήκοντα µέ τήν παράπλησιν δπως έλεγχΘοδν παρ΄δµδν, έν καιΡΦ: τά έν α6τφν 6ναφερόμενα εΐδη.- Μετά τιμξς 'Εντολξ Δ. Συµβουλίου ΞΞΣΜέ!Ξΐ. .1 τιµολόγιο»; (,; #7 ζ & 'Αλ. Λοβέρδος, Σύμβουλος % "|… , Τιμο 7 #…ΦΟΜ έΞμζ ", "' [;;/?, 7197,19511/V- [Vt/77L} 4 ”47/41/1/4": d µ΄ ΤΗΛ. 623.222 & & &! ΄ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΙΣ - ΤΕΧΝΙΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ Δ|ΝΣιΣ:Κ. Γ"|ΑΝΝΙΚΟΣ …ο; AKAAHMIAZ 35 -… AeHNAI (135) λόγίον Αλ άκαρι/7 Μ…… 6937/14 X/_ |?» /΄«'?ω &ωχ/Μω //,…… 7},“ |… 44Μν/( ||ΥΛά|;ΖάΜ -?’:¢’VL’7ID’I7 /j[f2 | « Ζω #44! ά…. …,ΐ| & Ψ φα… ,… /ίΐέΧ 224? 393 && ο /;΄.΄7Γθ./ «αλ/ψ. «πάω/Μ "& '//7΄7Ο _7 "ΝΟΗΜΑ Σ ΣΥΜΦΩΝΩΣ TO HOMO

Αλ. Λοβέρδος, Διευθύνων Σύμβουλος

S1F75_d_0041.pdf

«6 | ξ I (Αχ,. "΄΄ ξ .: 1/3 0 /'΄ EMHOPION - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ . ., "=Δ1'ΑΦΗΜ1ΣΕιΣ ΑΚΜΙ-Ξ Η. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΚΑΣ & Σ… ΑΚΆΔΗΜΙΆΣ 76 - I « Μ /΄΄, * 5 ΤΗΛ. 6283674 - AOHNAI Η? ………ωΜ __ .… - - I96 "Ev "Αθήναις τη ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΑΙΝΙΩΝ ΘΕΡΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1967 .......-..----..-----------------α-------------------- ...- Γ: ΣεΝτεμβρίου΄Δρχ. AINTO Πατησίων ' Δρχ. 5Ο ΑΛΜΑ ΡΟΔΟΝ ΜουσεΈον " 45 ΜΥΚΟΝΟΣ 'Αχαρνων " ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ Π. Φάληρον " 35 ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ Κηφισιάς " ΑΝΡΕΝ 'Ιλίσια Χίλτον " 35 ΡΙΝ1Α 'Αχαρνων " ΔΕΛΦΟΙ ,Αχαρνδν " 35 ΛΟΥΖΙΤΑΝΙΑ κυψέλης " ΟΑΣΙΣ Πλατεία Παγκρατίου " 30 ΕΥΑ 'Αγ. Μελετίου " ΙΛΙΣΣΟΣ Χίλτον " 25 ΕΡΕΧΟΕΙοΝ 'Απροπ6λεως " ΛΟΥΙΖΑ Λ.ΣυγγροΌ " 2S KOPKO Γλυφάδος " ΟΛΥΜΠΙΑΣ Καστέλλας " 25 ΠΛΝΕΛΛΗΝΙΟΝ Λ. Συγγρού " ΑΦΡΟΔΙΤΗ Αίγάλεω " 25 ΣΙΝΕ ΝΕΑ Νέα Κυψέλη " ΑΤΤΙΚΟΝ Καµένα Βούρλα " 25 ΛΗΤΩ Καμένα Βούρλα " ΓΑΡΔΕΝ1Α "Υδρας " 25 ΡΙΡΑΝΙΑ Σπέτσαι " ΝΕΟΣ ΄Αχαρνών " 25 ΑΓΑΠΗ Πατησίων " ΛΑΟΥΡΑ Παγκρατίου " 25 ΜΟΝΑ ΛΙΖΔ ΄Αχαρνδν " ΚΛΣΤΕΛΛΑ Καστέλλας " 21 ΝΙΚΑΙΑ Νικαίας " ΠΕΙΡΑΙκΗ ΦρεαττΈδος " 21 ΘΗΣΕΙΟΝ Θησείου " ΔΑΦΝΗ "Αν. Δάφνης " 18 ΑΡΙΣΡΟΝ Λ.΄Αξ/πδν " ΑΛΕΞ Αίγάλεω " 18 BIOAETTA Λ.΄Αξ/κδν " ΑΚΡΟΝ Λένορμαν " Ι8 ΒΑΣΗ Ν. Σµύρνη " ΑΝΕΑΙΟΣ ΨυχιΜοΈ " 18 ΝΙΡΒΑΝΑ Καλλιθέας " ΝΕΡΑΙΔΛ Καλλιθέας " 18 ΦΛΩΡΕΝΡΙΑ Τζιτζιφιές " ΑΣΡΟΡΙΑ Ν.Σμύρνης " 18 11ΡΑΝ1Α ΄Αναστάσεως " ΣΑΡΩΝΙΣ Καλλιπόλεως " 18 ΓΚΛΟΡΙΑ Καμινίων " ΛΡΜΟΔΙΟΝ Σεληνίων " 18 ΟΠΡΑΣΙΑ Πλ.Περιστερίου " ΦΩΣΡΗΡ Πετραλώνων " 18 XOAYPOYNT Σεπολίων " | 50 4o 35 35 35 3ο 25 25 25 25 25 25 25 21 21 2o 18 18 18 18 18 18 I8 18 18 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΆΚΜΗ Ε. E. FISIF’rCDEE1A|=l<I\EZ:& ΕΝΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 76 - ΑΥΡΑ ΚΙΚΗ ΑΡΓΩ ΠΟΠΙΚΟ ΕΥΡΩΠΗ ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΡΕΞ ΜΑΡΙΤΑ ΑΣΤΡΟΝ ΑΚΤΗ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΚΤΑΙΟΝ ΑΤΤΙΚΟΝ ΚΑΣΤΑΛΙΑ ΛΟΥΣΗ ΑΝΝΑ ΑΘΗΝΑΙΑ ΛΙΛ ΠΛΑΤΩΝ ΟΑΣΙΣ ΑΝΘΟΥΠΟΛΙΣ ΚΑΠΡΙ ΑΣΤΕΡΙΑ ΑΣΤΟΡΙΑ BIOAETEPA ΒΑΝΑ ΟΡΦΕΥΣ ΤΗΛ. 620674 - Καλαµακίου Βύρωνος Δάφνης Πλ.ΚορυδαλλοΌ Ν.Κ6σµου Ψυχικού Ν.΄Ερυθραίας Ν.,Ιωνίας Αίγάλεω Ραφήνας AGHNAI N2 Δρχ. " ΙΙ 'Αγ.Σοφ.ΤαμπουρώΝ" Σαλαµϊνος Σπάτα Μπογιατίου ΚορυδαλλοΌ Αγ. Βαρβάρας Καλλιθέας Νεαπόλεως ,Ακ.Πλάτωνος 'Άγ-Δπµπτρί0υ 'Ανθουπ6λεως Βουλ/νης Πατησίων 'Ηρακλείου Ν.Ιωνίας Αγ. Σοφίας ΄Ελευσϊνος 18 I8 18 18 I6 16 16 I6 16 I6 16 I6 16 I6 I6 16 I6 16 I6 16 I6 16 16 I6 16 I6 16 ΕΜΠΟΡΙΟ" - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΦΩΤΕΙΝΕΣ Εν'Αθήνακ τη ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΒΑ ΠΑΛΛΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΙΩΑΝΝΑ ΗΧΩ ΜΑΙΡΗ ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗ ONEIPON ΦΑΡΟΣ ΑΡΤΕΝΙΣ ΕΛΕΥΣΥΣ ΑΚΗΣ ΚΥΠΡΟΣ Α NEMQN H ΛΟΥΛΑ ΓΙΑΝΚΑ ΡΕΞ ΚΑΡΜΕΝ ΛΣΠΑ ΑΚΡΟΠΟΛ ΡΙΑΛΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΧΙΛΕΙΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑ Καλλιθέας Κηφισιάς Νικαίας 'Ελευσϊνος Καλλιθέας Αίγάλεω ΕΠΠΡλ0ΕΣ 06… Πλ. Ν.΄Ηρακλείου Ν.Φιλαδελφεζας " Ν.Μάκρης Κορυδαλλού 'Αγ.Βαρβάρας Κορωπίου Μαρκοπούλου ΄Ελευσϊνος Ριζουπόλεως Περιστερίου Περιστερίου Μπραχάµι ΄Αχαρνών 'Αγρινίου 'Αμπελοκήπων ΄Λχαρνδν ΚορυδαλλοΌ Ν.'Ιωνίας 'Αγ.Ι.Ρέντη Σαλαµϊνος " Ι8 18 18 16 I6 16 I6 16 I6 16 16 I6 16 16 I6 16 16 I6 16 I6 16 16 16 I6 16 Αίγαίου(Ν.Σµύρνης) Ι6 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ AKMH E. E. ΓΙ!2Ρ'Γ()ΣΞιΑΙ=Ι(ΆΧΣΞι& ΣΠΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 76 - ΑΚΤΗ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΑΚΤΗ ΑΜΦΙΑΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΕΝΕΤΙΑ ΡΙΟ ΛΙΛΗ ΠΑΤΡΙΣ ΦΛΩΡ1ΝΤΑ ΑΛΕΞ ΚΥΠΡΟΣ ΑΤΤ1ΚΑ ΑΛΟΜΑ ΑΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΛΛΑΣ ΔΡΟΣΙΑ ΑΛΚΥΩΝ ΣΕΒΙΛΛΗ ΡΟΖΑΛΗ ΩΜΕΓΑ ΚΑΤΙΑ Ν Τ IA ΝΑ ΕΣΠΕΡΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΡ1ΝΟΣ ΤΗΛ. 6283676 - [ΑΘΗΝΑΙ N2 ΣαλαµΈνος Π.,Ηράκλειον Μοσχάτου *Αµφιάλης Πλ.Εύγεν.(Άναστάσεως)14 Δρχ. ΙΙ - 3 - 15 15 I5 15 eAy.Bo¢depag Δρχ. 14 Σαλαμϊνος " I4 Νεάπολις Νικαίας" 14 Πετρουπόλεως " 14 Χολαργού " 14 'Αμφιθέας " 14 Π.Κοκκινιάς " 14 Χαϊδαρίου " 14 Περιστερίου " 14 Βριλησίων " 14 Πετρουπόλεως " 14 Ταμπουρίων " 14 Δροσιάς " I4 Π.Φαλήρου " I4 ,Ανθουπόλεως " I4 Π.΄Ηρακλείου " I4 ΠερισσοΌ " 14 Π.Κοκκινιάς " 14 Νεαπόλεως " 14 Νικαίας " 14 Περάματος " I4 anfig ” I4 EMHOPION - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΦΩΙΕΙΝΕΣ 'Εν'ΑΘήνακ τη ETA? ΑΡΗΣ ΑΒΑ ΝΤΟΥΑΛ ΚΑΙΤΗ ΚΑΜΕΛΙΑ ΚΥΜΑ ΕΡΙΕΤΤΑ ΑΘΗΝΑ ΧΑΡΑ Λ1Α ΑΝΝΙΤΑ ΑΛΕΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΚΤΗ ΚΟΥΚΛΑΚΙ ΑΘΗΝΑΙ ΚΗΠΟΥΠΟΛ1Σ ΑΝΕΜΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΒΟΛΓΑΣ ΑΣΤΥ ΑΣΤΡΟΝ ΑΥΡΑ ΛΕΒ1ΝΑ ΑΛΙΚΗ ΄Ασπροπύργου Λούτσας Πλ.΄Αμφιάλης Πλ.Ρέντη ΕΠΗΡΑΦΕΣ …196… Δρχ.15 Πλ.Κοκκινιάς-Νικ. " 'Αµφιάλης Περάματος 'Ηλιουπ6λεως Χαλανδρίου Γαλατσίου ΄Αργυρουπόλεως Μπουρνάζι 'Αγ.1. Ρέντη 'Αγ. Διονυσίου 'Ασπροπύργου 'Αγ.Βαρβάρας Ν.Σμύρνης Κηπουπόλεως Κουκουβάουνες Ν.Λιοσίων Καλογρέζας Κουκουβάουνες Νικαίας Σεληνίων Περάματος Μελυσίων Λιπασμάτων 15 15 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 ΕΜΠΟΡΙ0Ν - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - IMMUNE! ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ' "ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΚΜΗ Η. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΚΑΣ & Σ… AKAAHMIAI 76 - ΤΗΛ. 6209676 - ΑΘΗΝΑΙ Η! — …. .:. -: 'Εν 'Αθήναις τη Ι96… - 4 ΑΘΗΝΑ ξΑγ. 'Αναργύρων Δρχ.Ι4 ΝΕΟΣ Σαλαμίνος Δρχ.Ι4 ΡΕΞ Μενιδίου " 14 ΖΑΝΑ Νικαίας " 14 ΚΥΜΑ Περάµατος " 14 ΑΣΤΡΟΝ ΄Αμφιάλης " 14 ΣΙΣΣΗ Καλλιθέας " 14 ΑΜΑΖΩΝ Χαροκ6που " 14 ΑΣΣΟΣ Πετραλώνων " 14 ΑΥΡΑ Ν.'Ελβετίας " 14 Εκ1ΩΡ Γούβας " 14 ΜΑΣκΩ1 Σφαγείων " 14 ΜΑΡΙΝΑ Κ.Πετραλώνων " 14 ΑΡΚΑΔΙΑ Ζωοδ.ΠηγΗς " 14 ΛΝΑΣΤΑΛ1Α 'Αγ.Παρασαευής " 14 ΑΛΑΜΠΡΑ Αίγάλεω " 14 ΑΜΑΛΙΑ 'Αγ.ΠαρασκευΉς " 14 ΑΛΙΚΗ Ν. 'Ερυ8ραίας " 14 ΑΛΟΜΑ "ΕλληνικοΌ " 14 Ρ1ΑΛΤΟ Ν.Μάκρης " 14 ΒΟΥΛΑ Βούλας " 14 ΣΟΦΙΑ 'Αργυρουπόλεως " 14 ΡΙΤΑ Χαϊδαρίου " 14 ΛΕΝΑ Σαφραμπ6λεως " 14 ΑΓΓΕΛΑ πύργου Βασσιλίσης " 14 ΜΑΙΑΜ1 Μάτι 'ΑττικΞς " 14 ΩΡΩΠοΣ ,ΩρωποΌ " I4 ΑΛΕΚΑ Πλατ.Ζωγράφου " 21

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΚΜΗ

S1F75_d_0042.pdf

/ξΞξΐςµ…Κ . . ……………….….;ί… … .… η. τ...… ΞΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΚΜΙ.Ξ E. E. | (|)? ΕΜΠΟΡΙΟ" - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ "Η"!!! ΓιΩΡΓοΣ ΑΡΚΑΣ &Σ… "λ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 76 - ΤΗΛ. 62886" - A e H N Al In " ;;;-.:;τ«-:.;:;-:……--;;-;; .--- :… ’Ev 'Αθήναις τη .............. . ........................................ 196 ...... 11κοκΑτΑΔοεο= εΡοΒοπκ. ΙΛΙΗΞΩΉ οξΡιπκπ ΕεΡΙοαςΧ 196? τ1µκ …ΞΞτΑ ΜετΡοκ εΒΔΩκΔςΞΞΞΞξ ΔΕΙΠΝΟ! Llama [ων δρχ . 'IO HEIWOA Πατησίων δρα; . 7O Αµκε:ε Δ.Κηψισοΐας ' 55 εΔΔκκ:ε Β.Κηψισσΐας 55 PUYAPIAA ΠΩνσεΐον ' 55 Δ8&ΔΩ Πατησίων " 55 ΑΙΓΛΗ Ζάππειον ' 55 Δ!ΔΔΣ Βουπιϊον ' 50 ΑΙΚ?!) Πουσεΐον ' 50 ΜΑ !" ΄Σεπτεµβρι΄ου ' 50 ΒεΑπεΔ1ι 8εξπ=λις ' 50 κτψκΑΔκ1 Κυψέλη 50 ΡΒΞ Πανεπιστηµίου ' 60 EnAELIIT πασπλιµ&νι ' 42 ΡυΔυπ ιερνη ' 45 κυε '8ξάµιαια ' 45 ποτε Δ.'Αλεξΐν',:; ' 4ο αττικοπ κυψέλης ' 40 Αν? πατηυεων " 40 πΡΩ:κιε Κουκάκι ' 4a ΜΜΑ Λ.Βουλι τιγµένης ' .… Η!" ΠΕΡΙ Πλάκα ' 46 Μ…ΌΖ Μακρά; ' !… Ξαβιέ); Knack; μέν !. ' 40 ΔΔωλ πατησίµν " 40 ΑΗ!&3ΔΑ πατηυ€ωυ ' 4O πι;λεπµΑ14 Λ.'Δλεξ&νδραζ ' 40 ΐΡλΗλΔΛ λ.'λλεξΞνδρ:ς ' 35 νοτΔΞε Pox: ΄ΑχαρνΞν , '… 35 λ?ΒΉι Εα1ησΐων 35 πιΓϊΡΞτιοκ παγκρ&τι ' 55 νιΔοκκκ σιλοοεης ' 55 Αυω1τν1τπ π.46ληρυν ' 35 &ποκπεκικ?Δ ΞηφιοιΞς ' 35 gags '1λ€σια ' 50 , ' ΦΛΩΡι &.'Αλ8ξ6υδμας as κΡΩ ΄ΛχαρνΞν ' 30 ιπικο 'λχαρνΞν ' 50 τΡ1.κοπ πατηο:…γ ' µυ ΑεΙτι ι.'ιυγτρο6 ' 5o τΡυπικΑΔ παλλιοεα ' 3ο πποΡτιπΡκ Η.Συ6ρνη " 50 91ΆΙπ Η. Σµύρνη ' 50 IHTKAA πανεπιστηµίου " 30 ΠλΔλλΣ καγκρα=:ου ' so AAOI Μεταξουρτεΐαν ' 30 ΚΑΕ-; …. ' &… αµάν ' 52 Μ…!!! Κατάνγκα " 25 ΝΑ;ίΙτλ ΄1ίυςε΄΄.…… ' 25 ΜΜΑ Βατηαζων 25 ΔΥΤΙΚΗ Βπτηαζμν ' 25 EAEKTPA πατησζων ' 25 ιΛι&ΔΙε … Πατησίων ' 25 ΙΙΧΙΩ?1Α Στα8.Λαρίσης ' :, ιεΡοιιτΗ ΑΙτξλεω ' 25 ιιιεευπ Χΐλτον " 2 έλΠΙΥ6Λ 'Δχαρςξν ' 25 EPflHS 'ΑχαρνΞν ' 25 “:30sz Λένορμαν ' 25 ΔΠθΜΔ Λένορµαν ' 25 υνΒιωΞΖυλ Bataan " 25 ΑυγΧΖΔ Δ.κυγτροΞ " 25 & ωΙ'Χ0 Γλυφάδα :. ' 25 ΕΠ "Η Γλυ65ξ- ος ' 25 ΕΜΠΟΡΙ0Ν - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΜΗΝ! ΕΠΙ!" Ρ19ΕΣ AiACDHMIZEIZ AKMH E. E. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΚΑΣ & ΣΙΑ AKAAHMIAI 76 ΤΗΛ. 6283674 - ΑΘΗΝΑΣ N2 ——— ------…--…----… ~— ---…- —~ ’Ev ’Aefivmg τή …. .. .… , .… , …. ..…...,Ι96 - 2 - (ΜτΙ!!! AZ Καστέλλας δρ.-; . 25 Η?" #ύΡΙλ Βαν… (ων &! ο… 21 ΛΙΛλ Η… πως." 2! "ΜΜΕ &.Μυλι ατωξνης ' 21 &" Η Η! Δ . Μα). ι ανά πω 21 Ρ&Ε033 Ξανβτε 2! Η… 211 "ι. ' ι;ιαροΞσι αν ' 21 ΦΡΥ»!!! Ραπ: !! ως… &; ως»! :… ' 21 waw a. πω:… 2x Με &. ΄Ιωνι΄π " 21 mmamz: a mm &… & 21 PIP” r. Η . =!ληρον ' 21 38838 !πμπΘυ'ριε ?! "γώ Ενιαίας ' 21 Hanna. Έ? .Συψΐα 21 ΔΑ… Η… π"… ρ" &&! 20 ΑΗ & πατα… (σε: 20 και; ιχαµνΞν ' % ΜΜΜ: & ' …. εργα"… πο Μακ Μρξψυυ ' 2ο πως Ή, &; α 20 03.35ch Θησείου ' 29 µε; &" & άπαξ"… 20 κάψα έ.ξωρµ€ . ' 20 #1? Καμιά 20 Με Ε.ΦΞληρ6ν 20 cram: Βουλι "Με"… 20 mam}; a. 'nputu ' & gamma &. πως… & κνΔυιΗ 'Λϊ.ΣοψΐΗ ' ευ Α:Γ&κ '&γ.αημηιρί=υ ευ AI ΛΣ; ' λµιιλξ…|ποι ' 18 31333 Έµα Άδωνι… ΣΒ ΔπξετΡΆ Ρκ6ζη ' 18 κυεοΣΣιΙο Ευψξλης Ia Ankh laupuu .Ξννη ΣΒ &ΙΜΞ!Ξ ΗΒγκρ€τ ι ΣΒ PBS 'Auupodawv ' 18 1195163986! ΄ΆΜρώ…ον ΣΒ … Βύρων ' 18 ΜΗΝ! ?λυφΏ-ος ΣΒ να… Ζωγράφου ' 18 και… &)… Με; 18 π…; ' Άνι-35 .8;6µνη ' 18 Η ΏΏλΡΙ Η. Φιλαδξλµεα 18 Με :; . Φάληρον ' Ia αεκ…" Μελίκ… :; Η “mum a; παξας ' 18 Ματ… άουτ μέ… 18 nous; 'Ανω µετά… ' 18 am: ";… 'πω… Η Η'! (& πετρ=λ&νων " 18 και… Εξετραλ&νων Ia flop: Σεπολίων 18 επ…… "&&. Δι Με… 18 #0! Με τα τα ; ά…; ' ΣΒ 3881833 ' ω" Οι". 15 Με" %. πέσω… '- 15 n m Η. ' Ώς… …. Η ΚΙ Η! ' ϊµητοΞ ΣΒ Αδάμ . . ' Δξι αµα ; ιζ… 18 "που λ Χαλανδρζώ: ' 18 ΑΙΜ; 'ΔπΘβυυσΐου 18 να…-& Με… οι ' 18 έως: Καντ &… ς ω 0681138 που"… ' 18 Έ?Β… & πόες ΣΒ ΔΩΡΔ ' Δώστε… ς ' 18 ΜΔ5λ δι Μπ…. 18 ΕΜΠΟΡΙ0Ν - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΜΕΙΝΕΙ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ . ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΚΜΗ Ι-:.ε. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΚΑΣ & ΣΙΆ ΆΚΑΔΗΜΙΑΣ 76 ΤΗΛ. 62816711 - A e H N A] "? Έν 'Αθήναις τη… . . .,…...…Ι96 - , - πως; Βατ :… κο…-3 &… . πε α…; "και…; »; . 16 APR}; A: ή"… ' 16 "µε ε…… ' 16 Η… " 16 3.Ξ…ΉΞΞΣ ' ' 16 ιιτπν 'Δτ.Δηµητρΐου 18 ΟΑΕΕ! Ξ.ΧαλπιδΞν " I6 Afifdfilfl πακέτου ' 16 ΡΙΒΙέΡΑ περιστξρι ' ϊ6 τιτ.…Ι . χαλάνε… με να…; . καλάθι… ' 16 ΗλΑ…λ8 'ϊλευοΕς ' 16 Ρ38 '5λενο€ς ' 16 κλπ; κΑ?1 'ΔχπρνΞν ' 16 ϊΒξΕΘΗζΑΙ? Θπονο(ας ' 16 Ζλ1νΔ Ρ=λ&ιαι " 16 ΑλΞΞ;ΚιΕιϊ ΡΏλ6ται ' 16 ΄" Βε&υΞ33 Η:ταζουρτεξυυ ' 16 ι8Ρλι3!ι:ι Ξιταξοωργείου ' 16 ναιµΙέ πετραλ&υων ' IS ARES A. Συντροδ ' ΙΕ ιΠΗε Σαλλιδξας 16 ΑΡΙΣ5 !. Επδρνης ' 16 “max Ma me. ' 1:6 mama“ mum am ' m amass: ΑΙ γ-ΞΑεω ' 16 Μ…. Μ…… 16 ΜΜΜ ' ' 16 παω": MIL-hunts; ' 16 !ΙτΑΞΙΑ 'Δµ5ροµοΕαυ ' 16 saga; Χολπρτοδ ' IS EAAAAI '8µιΦραΐ=ς ' 16 Ρ081 'Αγ.'Δναµγδρυν ' 16 ΕΙΑ Βάρκιζα ' 16 λ!Ρλ κπλλϊκολις ' 16 ΛΘΈΞ ταµιύ6ρια ' 16 ΞΙΚΑΙΑ Ειπαΐας ' IS um 21- κορν .… ως ' ;6 &… Να ' .… . ΙΙ… ' m Aid? Πολίτυυον ' !. ιΡΙ&Δ!Ξ Ευτα9ιι5ς ' 1! και. Μαγικός " &! "και ' ' Η ΄ Με; ' ' 14, Με…… ' ' 14 hJPOflIQX πιτρι have ' 14 ΔΣΡΑΑ&Ω ΑΙγάλεΘ ' 14 να ως ιζ µια… 14 αν: 'η . "Σι pane; ' " ΑΉΛΈΥΔΔΣΣ 'Αγ.Παρεσιιυ€ ' 14 836218 Ριλάται 14 να… "ο? από… π woman}; 'Ηλι…δλιως ' Η :" '…ω…εµα '" ια :…» ' ' :; "Με ' ' 14 Η!!!" Καλλιθέας ' n AIGAIA Σαιο=ριν6 ' 14 ΧΛΟΗ Κηφισιάς ' 14 …. "και 1 . "εξω…… ; &. ' 14 ποπ"… και"… " τα και κ. ΄1ωΐις Η was "µου..." ' 14 61186 Η. Φ&Αηρσν 14 ΑΖΈΡλ π&ριστξρ; ' 14 ΑΙτΣό Περιστέρι ' ΣΑ ΒΡΩ ΠετροδιολΙς ' 34 ΙΙΡιιΑΡλ τζι1ζιφιξς ' ΣΑ ΔΒεΒΑ €ιλοδ€ης ' 14 ιππέα; '! ρητώς ' 14 ως:… "165" ως». ' :; ξΙΆΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΚΜΗ E. E. ΕΜΠΟΡΙΟ" - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΜΕΙΝΕΙ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΚΑΣ & Σ… ΑΚΑΔΗΜΙΆϊ 76 - ΤΗΛ. 6288674 - ΑΘΗΝΑΙ H2 — _ ‘Ev "Αθήναις τα ......... Ι96 ..... - η - ΡΙΑΗΑ :αϊδ&ρι δρχ. I4 ΨΥλΙΚΟ ΨυχικοΌ δρχ. I4 ΟΑΣΙΣ ΄Δγ.ΔΙονδσιος " I4 ΣΟΦΗ 'Αγ.Σοφΐας ' I4 ΧΑΡΑ ΄Λµψιδλης " I4 ANEMQflH 'Ανάοµαοις " 14 41414 4.καεας " 14 εΔεΙΣ1» ΄Ελευσΐνος ' 14 ΒΡΕΙ; 'ελευαϊνος " I4 ZTEAA Ξ8?άρων " I4 ΜΑΡΙΝΑ Σπέτσαι " I4 AAEN 'Αχαρνδν " I4 ΑΦΡΟΔΙΤΗ Ροδφ " I4 ΔΩΡΑ Λιοσίων ' 14 ΔΙΡΑ Λιοσίων " I4 4κΤΙΣ Κουκάκι ' I4 ΚΑΛΑΜΑΚΙ Καλαµακΐου " I4 PIPIKA Δάφνης " I4 ΗΡΑ . Δάφνης ' 14 ΑΙΓΛΗ 'Ιµηττοσ ' 14 ΟΛΥΜΠΙΑ 'Ηλιοδπολις ' I4 :01308 Περιστέρι ' I4 ABA Περι6τ€ρι " I4 fiAPAAEIEOE Πετροδπολις " I4 ΔΕΛΦΟΙ Us: οσπολις " I4 AFTEMIZ ' " 14 HPQAEIOH R. Χαλκηδ&ν " I4 ΝτοΡΞΜΙ Φιλαδελ9εξας ' I4 APIOE Φιλαδελφείας " I4 EIMOZA ' ' I4 MYPIAH N.'vafaq " 14 Δετ4Ρ14 Καλογρέζης " I4 ΦΑΝΤΑΣΙΑ Φιλοθέης " I4 ΔΜ1Κ0 Χαλανδρΐοθ ' I4 AMIP Χαλονδρΐ6υ ' 14 4444 ' ' I4 ΔΙΑΝΑ " " 14 οΡΦΕΙΣ Πεντέλης " 14 κΑτ14 Πεντέλης ' 14 4444 ΄Ερυθρνΐας " I4 ΝΑΡΚΙΣΣυΣ 'Αγ.υαρασκευή ' 14 ΗΤΔΔΙΑ ΄Δγ. 'Αναργ6ρων ' I4 ΙΛΙΟΝ '4γ.'4ναργ6ρων " 14 ΣΙΝτΑ ' " 14 AAZEOE Χαϊδαρίου " 14 ΗΡΑ Π.'Ηραπλεΐου ' I4 DAANHTRX Βούλας ' 14 ΑΛΦΑ 'Ελληνικοδ " I4 »οΝ14 Γλυφάδος ' 14 ΑΝΝΑ Γλυ)άδος " I4 TPIANA Tsp¢z8§ag 14 πλΡΙΔκπ4 '4ργυρουπ6λεως " I4 ΑΝΕΣΙΣ "Ανω Λιόσια " 14 44808 Η. Λιόσια ' 14 MAIPH ΄Ελευσΐνος ' 14 ΑΡΗΣ Δο6τοα " I4 AAOMA Ταμπουρίων ' I4 ΑΣΤΕΡΙΑ ϊαµπουρΐων ' I4 ZTAP Htuafac ' 14 P10 Ηικαΐας " I4 APEX ' " I4 ε?ΕΡΗ ' ' I4 ZARA ' 4λ " 14 ΒΣπΕΡοκ ' " I4 KAMEAIA 'Δμφι&λης " I4 902 4491 Χαλκηδδνος ' I4 MAPIANA Καμίνια " 14 ΣΔΒΩΝΙΒ Σαλαμΐνος " 14 Νεο: Σαλαµΐνςς ' I4 BIKTQPIA Ηικαΐας ' I4 "Η . . mAcpHMIXEIz AKMH 1.1. Γ'Ι!2|='Γ'ζ)ΞΞ .ΆιΈ=Ι4ΞΆΆΞΞ !!! :Ξ'Α ΑΚΆΔΗΜΣΆΣ 76 - ΤΗΛ. 6283671 - PIA Σαλαμΐνος ΛΙΖΗΤΑ Σεπολίων ΑΔΕΑΑΙΣ Αµ.ιΘέας NTIANA 'Αθουπ6λΘως ΑΣΤΡ0Ν ΄Αγ.ΠαρασπευΞς ΜΑΡΙΑ ΒΛ:…Δ 'Αγ.΄λναργ6ρων ΑΣΤΡΟΝ Γλυφάδας AAINTA Δάφνης ΙΑΣΩΝ Κηφισιάς ΜΑΡΙΐΑ Καλογρέζας ΑΜ0ΡΕ Ν.΄Ιωνΐας PENA N£3tkahsi,fag POZA 3.Λιδσια ΑΝΕΣΙΣ π.αλήρου λΤΤΙΚΟΠ Περιστερίου ΑωΡ0ΔΙΤΗ Σοδρµενα ΣΟΡΑΓΙΑ Χαϊδαρίου BIOAATTA Χολαργοδ ΦΡΥΝΗ Καμινίων AYPA Κορυδαλλού ΠΑΛΛΑΣ Ταµπουρΐων ΑΐΤΙΚ0Ν 'Άσπροπ6ργου ΠΑΙΔΙ Καλογρέζης ΞΑΝΑ Σούµκενα ΔΙΑΝΑ καλκΗδοφος ΔΝΝΩ Νικαίας ΑΘΗΝΑ! Η? apex. a B 14 12 12 ΙΕ 10 ΕΜΠΌΡΙ0Η - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ‘Ev ’ABfivutg τη .… ,… . 8411 ΛΙΖΕΈΑ ΒΥΖΑΝΈΙ0Η ΕΦΗ λΝΙ&…ΔΔ Με… Α; Ι A AKPOfi HAAAAION POMANTZA ΑΣΤΡ0Ν ΑΝΤΕΑΟΣ λΒΐΒΡ1 ΚΑΐΙΑ 41:13… Ολ 0111311101: ΑΒΑΝΑ ΑΒΑΗλ ΧΑΡΑΈΡΗ ΑΣΤΡΘΞ ΙΩΑΚΗΑ ΟλϊΗΠΣΚ ΑΣ?ΒΡΙΑ PIG ΚΑΡΒΑΣ ΒΙΟΑΞ?ΤΑ "Ηλιουπόλεως Σεπολίων Δΐγέλεω 'Αγ.'Ιεροθέου 'Αγ.Βαρβ&ρας Βύρωνος Δάφνης Καλλιθέας Κηφισιάς Μπουρνάζι Νι.Ξλβετΐας Ν.Αιδσια Ν.'Ηρακλείου Παπάγου Περιστερίου 'ΥµητσΞδ Χολαργοδ 83γενείας Κορυδαλλοδ ΚορυδαλλοΒ τελωνεΐον Μαρκοπ6λου Καλογρέζης Δγ.Ι.Καρξας Ευύλας …Ι96 δρχ- 14 12 12 12 12 Ι? 12 I2 12 12 I2 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΚΜΗ