ORG-ΚΑΤΕΕ

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-ΚΑΤΕΕ

Equivalent terms

ORG-ΚΑΤΕΕ

Associated terms

ORG-ΚΑΤΕΕ

6 Archival description results for ORG-ΚΑΤΕΕ

6 results directly related Exclude narrower terms

087_d_044.jpg

ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜ|ΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ;;/Μ;Γ)" ……%%ψ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΤΗ ΛΑ ΙΣΑ Μέ τήν εύκαιρία τής έκπόνησης τής Μελέτης Επέκτασης Αναθεώρη- σης τού σχεδίου πόλεως Θεωρείται απαραίτητη ή ένημέρωση τών πολι- τών σέ βασικά θέµατα πού θα απα- σχολήσουν τήν µελέτη άλλα καί Θα έπηρεασουν σέ µεγαλο θαυµα τήν πόλη στα έγγύς µέλλον. Ενα τέτοιο θέµα είναι τό Πανεπι- στήμιο καί είδικότερα ή χωροθέτη- σή του. Η παιδεία καί είδικότερα ή ανω- τότη έκπαίδευση είναι μία ύποδομή απαραίτητη για τήν Ισορροπία αλό- κληρης τής κοινωνικής ζωής. Φυσικα αύτό δέν σηµαίνει ότι πρέπει να έχει φυσική παρουσία παντού. θα πρέπει όµως για κάθε σηµείο τού δοµηµέ- νου καί κατοικημένσυ χώρου να εί- ναι προσιτή αλλά καί συγχρόνως να είναι καί πολιτιστικός ανακλαστή- ρας. Η ανώτατη έκπαίδευση. τό Πα- νεπιστήµιο δέν είναι µία ανεξαρτη- τη µονάδα παραγωγής και "τα… σης τής γνώσης αλλά µία βασική ύ- ποδοµή τής ανθρώπινης κοινωνικής κατοίκησης.Δέν είναι δυνατόν τό Πανεπιστήµιο να μήν είναι δέκτης καί αποστολέας μηνυµάτων από καί πρός τό χώρο πού τό περιβάλλει. ό- πως δέν είναι δυνατόν να µήν έχει συµµετοχή στα γεγονότα πού δια- δραµατίζονται γύρω του. Τα Πανεπι- Του κ. ΘΕΟΦ. Κ. ΜΠΟΜΠΟΤΗ αρχιτέκτονα, υπεύθυνου της µελέτης επέκτασης-αναθεώ- ρησης του σχεδίου Λάρισας στήµιο είναι χώρος. πού έκτός από τήν απονοµή τίτλων πού παρέχει. ά- ποτελεί αναπόσπαστο τμήµα τής εύρύτερης πε ιοχής καί ίδιαίτερα τής πόλης πο έδρεύει. συμμετέχει όργανικα στίς έµπειρίες καί στίς έ- νέργειες τής πόλης. Γ τα να γίνουν τα παραπάνω πραγ- µατικότητα δύο είναι τα βασικότερα σηµεία πού πρέπει να αντιµετωπι- στούν. Τό πρώτο καί σηµαντικότερο είναι ό προγραµµατισµός λειτουρ- ί γίος τού πανεπιστηµίου µέ έλαχι- στοποίηση τών στεγανών αναμεσα σ' αύτό καί τήν κοινωνική ζωή τής πολιτείας. Καί τό δεύτερο ή καταλ- ληλη επιλογή τής φυσικής του χω- ροθέτησης. Τήν µελέτη βέβαια θα απασχολήσει µόνο τα δεύτερο ση- µείο καί για τα λόγο αύτό πρέπει να προκαθοριστούν τα µεγέθη έτσι ώ- στε να ύπάρχει σαφής είκόνα τού θέµατος.Τό όριακό λοιπόν μέγεθος για µία εύρυθµη λειτουργία τού Πα- νεπιστηµίου - καί αύτό έµπειρικά - βρίσκεται στούς 8.000 µέ 10.000 φοι- τητές. Πέραν αύτού τού αριθµού θα πρέπει να αναζητηθεί ή δηµιουργία αλλου -ανεξαρτητου- Πανεπιστη- μίου. Οί πιό συνηθισμένες έπιλογές χω- ροθέτησης νέων πανεπιστημιακών µονάδων γίνονται µέ βαση τήν απο- κέντρωση. Η αποκέντρωση στή χώ- ρα µας είναι µία έννοια σχεδόν και… νούργια πού σέ ορισμένες περιπτώ- σεις και αναγκαία είναι καί απαραί- τητη. όπως χαρακτηριστικό στίς πε- ριπτώσεις βιοµηχανίας. διαφορες 1 όχλούσες λειτουργίες ή ακόµη καί ίδρύµατα πού έχουν ανάγκη απο- συµφορηµένου περιβάλλοντος. Δυ- στυχώς όµως σαν καινούργια έννοια ή αποκέντρωση παρεξηγήθηκε αλ- λοτε σκόπιμα. άλλοτε τυχαία. Εχει δυστυχώς καί ή Λαρισα τέτοια δείγ- µατα παρεξήγησης π.χ. ή καταστρο- φή και 6 διωγμός τής Φαρανοράς πού ήταν ένα από τα βασικότερα ση… µεία κοινωνικών έπαφών καί συναν- τησης όλων ανεξάρτητα τών κοινω- νικών τάξεων τής πόλης. Τό Θέµα όµως τού Πανεπιστηµίου είναι αρκετά σοβαρό καί δέν κατα- τάσσεται ούτε στίς όχλούσες καί ρυπογόνες βιομηχανίες. ούτε στα νοσοκοµειακά ίδρύµατα καί ούτε στίς δύσοσµες ψαραγορές. Είναι ά- παραίτητη ή χωροθέτησή του έντός τών τειχών τής πόλης. έκεί όπου α- ναπτύσσονται οί σχέσεις πού είναι καί πολλές καί διαφορες έτσι ώστε να έπηρεάζονται καί να έπηρεαζουν τόν γενικότερο πανεπιστημιακό χώρο. ο συσχετισµός µεταξύ έπι- στηµανικής γνώσης καί κοινωνικών σχέσεων έπιτυγχανπαι µόνα όταν από"… &… µεταξύ πανεπιστη- µιακού χώρου καί πόλης Αν ρίξουµε µία µατια στούς έλλη- νικούς πανεπιστηµιακούς χώρους θα διαπιστώσουµε δυστυχώς ότι α- ποτελσύν ξεχωριστές ανεξάρτητες ακοινωνίες- Τοποθετηµένοι τίς πε- ρισσότερες φορές στήν περιφέρεια τών πόλεων καί έκτός τών τειχών της όργανικής πόλης ζούν καί λει- τουργούν ανεξάρτητα χωρίς καµιά απολύτως έπαφή µέ τό δοµηµένο περιβαλλον. Δέν είναι καθόλου τυχαίο τό γεγο- νός ότι κοινωνικές καί πολιτικές µε- ταρρυθµίσεις καί έξεγέρσεις είχαν σαν αφετηρία πανεπιστημιακούς χώρους. πού ή φυσική τους έδρα ή- ταν µέσα στό δοµηµένο ίστό τής πόλης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στή χώρα µας τό Πολυτεχνείο τού 73. πού βρίσκεται στό κέντρο τής A- θήνας καί πού έχει τήν δυνατότητα να πληροφορεί καί να πληροφορεί- ται. Τα ΚΑΤΕΕ τής Λάρισας είναι από τα πιό κοντινά δείγµατα αποκεντρω- μένου χώρου ανώτερης έκπαίδευ- σης. Ετσι τα µόνο πού κατορθώνεται σέ παρόµοιες περιπτώσεις είναι ή κάλυψη από πλευράς πόλης τών α- ναγκών σπουδαστών και καθηγη- τών. τής φυσικής έπιβίωσης. Από παλια ό όργανωµένος σχεδια- σµός τών χώρων έκπαίδευσης καί ή πολεοδοµική ένταξή τους (ιδίως τών πανεπιστηµιακών χώρων) έξυ- πηρετούσε καί έξυπηρετεί καποια πολιτική ίδεολογία και σκοπιµότητα. Καί έδώ διαφωνούµε ριζικά µέ τους ανεξάρτητους αύτόνοµους πανεπι- στηµιακούς χώρους τού τύπου «CAMPUS- καί φυσικα µέ τήν όποια- δήποτε ίδεολογία πού τούς έκφρα- ζει. Στήν πόλη τής Λάρισας ύπάρχουν χώροι πού μπορούν να διατεθούν - πού φιλοξενούν σήμερα αλλες λει- τουργίες - ώστε να σταµατήσει ού… τός ό -διωγµός- τών έκπαιδευτικών χώρων µακριά από τόν πολεοδοµικό ίστό. µακριά από τα φυσικά του περι- βάλλον πού δέν είναι άλλο παρά η ί- δια ή πόλη. Η… 36|«3νΞ 981118

087_d_188.jpg

ΑποψΕιΣ Στο ΘΕΜΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ 27/|/κΓ Μ…… ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΤΗ ΛΑΙ3ΆΙΝ Μέ τήν εύκαιρία τής έκπόνησης τής Μελέτης Επέκτασης Αναθεώρη- σης τού σχεδίου πόλεως Θεωρείται άπαραίτητη ή ένημέρωση τών πολι- τών σέ βασικά θέµατα πού θά άπα- σχολήσουν τήν μελέτη αλλά και θά έπηρεάσουν σέ μεγάλα Βαθμό τήν πόλη στο έγγύς µέλλον. Ενα τέτοιο θέµα είναι τό Πανεπι- στήµιο καί είδικότερα ή χωροθέτη- σή του. Η παιδεία καί είδικότερα ή άνω- τάτη έκπαίδευση είναι µία ύποδομή άπαραίτητη γιά τήν Ισορροπία όλό- κληρης τής κοινωνικής ζωής. Φυσικά αύτό δέν σηµαίνει ότι πρέπει νά έχει φυσική παρουσία παντού. θά πρέπει όμως γιά κάθε σηµείο τού δοµηµέ- νου καί κατοικημένου χώρου νά εί- ναι προσιτή άλλά καί συγχρόνως νά είναι καί πολιτιστικός άνακλαστή- ρας. Η άνώτατη έκπαίδευση. τό Πα- νεπιστήµιο δέν είναι µία άνεξάρτη- τη μονάδα παραγωγής και µετάδο- σης τής γνώσης άλλά µία βασική ύ- ποδοµή τής ανθρώπινης κοινωνικής κατοίκησης.Δέν είναι δυνατόν τό Πανεπιστήμιο νά µήν είναι δέκτης καί άποστολέας μηνυμάτων άπό καί πρός τό χώρο πού τό περιβάλλει. ό- πως δέν είναι δυνατόν να µήν έχει συµµετοχή στά γεγονότα πού δια- δραµατίζονται γύρω του. Τό Πανεπι- Του κ. ΘΕΟΦ. Κ. ΜΠΟΜΠΟΤΗ αρχιτέκτονα, υπεύθυνου της µελέτης επέκτασης-αναθεώ- ρησης του σχεδίου Λάρισας στήµιο είναι χώρος. πού έκτός άπό τήν άπονοµή τίτλων πού παρέχει. ά- ποτελεί άναπόσπαστο τμήμα τής εύρύτερης περιοχής καί ίδιαίτερα τής πόλης πού έδρεύει. συμμετέχει όργανικά στίς έμπειρίες καί στίς έ- νέργειες τής πόλης. Γιά νά γίνουν τά παραπάνω πραγ- µατικότητα δύο είναι τά βασικότερα σηµεία πού πρέπει νά άντιµετωπι- στούν. T6 πρώτο καί σημαντικότερα είναι 6 προγραµµατισμός λειτουρ- γίας τού πανεπιστημίου μέ έλαχι- στοποίηση τών στεγανών άνάµεσα σ' αυτό καί τήν κοινωνική ζωή τής πολιτείας. Κα! τό δεύτερο ή κατάλ- ληλη επιλογή τής φυσικής του χω- ροθέτησης. Τήν µελέτη βέβαια θά άπασχολήσει µόνο τό δεύτερο ση- μείο καί για τό λόγο αυτό πρέπει νά προκαθοριστούν τά µεγέθη έτσι ώ- στε νά υπάρχει σαφής είκόνα τού θέµατος.Τό όριακό λοιπόν μέγεθος γιά µία εύρυθµη λειτουργία τού Πα- νεπιστηµίου - καί αύτό έµπειρικά - βρίσκεται στούς 8.000 µέ 10.000 φοι- τητές. Πέραν αύτού τού άριθμού θά πρέπει νά άναζητηθεί ή δημιουργία άλλου -άνεξάρτητου- Πανεπιστη- µίου. Οί m6 συνηθισμένες έπιλογές χω- ροθέτησης νέων πανεπιστημιακών µονάδων γίνονται µέ βάση τήν άπο- κέντρωση. Η άποκέντρωση στή χώ- ρα μας είναι μία έννοια σχεδόν και- νούργια πού σέ όρισµένες περιπτώ- σεις και άναγκαία είναι καί άπαραί- τητη, όπως χαρακτηριστικά στίς πε- ριπτώσεις βιοµηχανίας. διάφορες ή όχλούσες λειτουργίες ή άκόμη καί ίδρύµατα πού έχουν άνάγκη άπο- συµφορηµένου περιβάλλοντος. Δυ- στυχώς όμως σάν καινούργια έννοια ή άποκέντρωση παρεξηγήθηκε άλ- λοτε σκόπιµα. άλλοτε τυχαία. Εχει δυστυχώς καί ή Λάρισα τέτοια δείγ- µατα παρεξήγησης π.χ. ή καταστρο- φή και 6 διωγµός τής Φαρανοράς πού ήταν ένα άπό τά βασικότερα ση- µεία κοινωνικών έπαφών καί συνάν- τησης όλων άνεξάρτητα τών κοινω- νικών τάξεων τής πόλης. T6 θέµα όµως τού Πανεπιστημίου είναι άρκετά σοβαρό καί δέν κατα- τάσσεται ούτε στίς άχλούσες καί ρυπογόνες βιοµηχανίες. ούτε στά νοσοκομειακά ίδρύµατα καί ούτε στίς δύσοσμες ψαραγορές. Είναι ά- παραίτητη ή χωροθέτησή του έντός τών τειχών τής πάλης. έκεί όπου ά- ναπτύσσονται οί σχέσεις πού είναι καί πολλές καί διάφορες έτσι ώστε νά έπηρεάζονται καί νά έπηρεάζουν τόν γενικότερο πανεπιστηµιακό χώρο. ο συσχετισµός µεταξύ έπι- στηµονικής γνώσης καί κοινωνικών σχέσεων έπιτυγχάνεται µόνο όταν ύπάρχει … µεταξύ πανεπιστη- µιακού χώρου καί πόλης Αν ρίξουµε µία µατιά στούς έλλη- νικούς πανεπιστηµιακούς χώρους θά διαπιστώσουµε δυστυχώς ότι ά- ποτελούν ξεχωριστές άνεξάρτητες «κοινωνίες- Τοποθετηµένοι τίς πε- ρισσότερες φορές στήν περιφέρεια τών πόλεων καί έκτός τών τειχών της όργανικής πόλης ζούν καί λει- τουργούν άνεξάρτητα χωρίς καµιά άπολύτως επαφή μέ τό δομηµένο περιβάλλον. Δέν είναι καθόλου τυχαίο τό γεγο- νός ότι κοινωνικές καί πολιτικές με- ταρρυθµίσεις καί έξεγέρσεις είχαν '΄ Σ σάν άφετηρία πανεπιστηµιακούς χώρους. πού ή φυσική τους έδρα ή- ταν µέσα στό δοµημένο ίστό τής πόλης. Χαρακτηριστικό παράδειγµα στή χώρα µας τό Πολυτεχνείο του 73. πού βρίσκεται στό κέντρο τής Α- θήνας καί πού έχει τήν δυνατότητα νά πληροφορεί καί νά πληροφορεί- ται. Τά ΚΑΤΕΕ τής Λάρισας είναι από τα πιό κοντινά δείγµατα άποκέντρω- µένου χώρου άνώτερης έκπαίδευ- σης. Ετσι τό µόνο πού κατορθώνεται σέ παρόµοιες περιπτώσεις είναι ή κάλυψη άπό πλευράς πόλης τών ά- ναγκών σπουδαστών και καθηγη- τών. τής φυσικής έπιβίωσης. Από παλιά ό όργανωµένος σχεδια- σμός τών χώρων έκπαίδευσης καί ή πολεοδοµική ένταξή τους (ίδίως τών πανεπιστηµιακών χώρων) έξυ- πηρετούσε καί έξυπηρετεί κάποια πολιτική ίδεολογία και σκοπιμότητα. Καί έδώ διαφωνούµε ριζικά µέ τούς άνεξάρτητους αύτόνοµους πανεπι- στηµιακούς χώρους τού τύπου «CAMPUS- καί φυσικά μέ τήν όποια- δήποτε ίδεολογία πού τούς έκφρα- ζει. Στήν πόλη τής Λάρισας ύπάρχουν χώροι πού µπορούν νά διατεθούν - πού φιλοξενούν σήµερα άλλες λει- τουργίες - ώστε νά σταµατήσει αύ- τάς ό ιδιωγµός- τών έκπαιδευτικών χώρων µακριά άπό τόν πολεοδομικό ίστό. μακριά άπό τό φυσικό του περι- βάλλον πού δέν είναι άλλο παρά ή i- δια ή πόλη. υιό ?Θ/κ3νΞ 981113

087_d_194.jpg

"|"- -- -Μ- ...Ι-Μ "π…-…. .. --…. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠ|ΜΕΝΕ| το' υπουργεια] Παιδειας ότι ο Βόλος και η Μαγνησια δεν έχουν ανάγκη | ΚΑΤΕΕ (ΤΕΙ τα έχει µετονοµα- | σει το ΠΑΣΟΚ) διότι οι αναγ- , κες του νοµού µας καλύπτον- = ται από το ΚΑΤΕΕ της Λαρι- σας. Δεν Θεωρει σηµαντικη την ιδρυση παραρτηµάτων . του ΤΕΙ Λαρισης στην Λαµια; και την ΚαρδΙτοα. Το σπορ-τ pvelo αλλα υποστηριζει ότι o: Βόλος δεν έχει ανάγκη ούτε' παραρτημάτων. του αρκει. ότι» ωρισΘηκε έδρα του θεσσαλι- Koo Πανεπιστηµιου. Αλλα! ανεξάρτητα από την έδρα του Πανεπιστημιου, που ειναι, έργο και επίτευγµα του από»; τερου μέλλοντος. θέτομε το ΄ ερώτημα: πως δικαιολογεΙται… να λειτουργει TEI στην Χαλ-' που µε σπουδαστές αποκλει-7. στικα και μόνο από την Ευ…- * 6οια. και ολόκληρος Νοµός"… Μαγνησίας µε πληθυσµό κατά! πολύ µεγαλύτερο της Ευθα- ας.…να υη χρειαζεται ανώτερες _ ' Τεχνικές σχολές; Πως δικαι» . ολσγεΙται η λειτουργία στην ΧαλκΙδα σχολών μηχανολο-ι ' γιος µε 100 πρωτοετε1ς σπου- δαστές ηλεκτρολογΙας µε 1901 σπουδαστές λογιστικής µε… 3 κήσοως ο" 00καιδιοι mgr! %! Τ …… "".-ι σεωνξ΄΄ µε 320 πρωτοετεις! σπουδαστές. και o Βολος. πολη κατ εξοχή εμπορική και Η…6ιομηχανι…'ι να µην έχη κατά ,το unouovclo. αναγκη παρο- …;µοιων σχολών; ο Δήμος οι οι)… t γονωσεις και τα επιμελητ΄ηρια :… του Βόλου, πως ανέχονται τον παραγκωνισµο αυτο;. .:; .…

088_d_103.jpg

12.4.83 …,. -… Τ ό ο…ωι….ψιιω…ω… . … δ…": "… ί κής… Μέσης; Έκπαίδωσης ' καί ! Δηµοτικής Έκπαίδωσης.…τή Π! Τ ριφεριιακή χΔιεύθύνοη 'ΞΘνιώς . Τράπεζας, το Σωκράτη… τούι ΟΤΕ," την έδρα τού ΄|νσΤΠ…Ψ ' Προστασίας Φυτών κλιπ. . .) . ΄Ετσι. ,. ΜΒ σΜχ6ς µπλα" ί "Η έξαγγελία από τόν πρωθυ- πουργό "Ανδρέα Παπανδρέου της "ίδρυσης τού Θεσσαλικού Πανκ… πιστημίω δικαι…ι τούς αγώ- νες καί Μληρώνιι τά ονειρα τού Θεσσαλικού λαού ν' αποκτη- σει μια…» εκπαιδευτικό "ίδρυ- µα. Ταυτόχρονα η επιλογή τού ΒόΜυσαν "εδρα τού Πανεπιστη µίαν αποδεικώιι δτι εκτιµήθη- καν ά……μ.ε…ά …… πλεονε- κτήματα΄πού παρουσιάζει ή πό… λη µας καί ή Μαγνησία γενικό- τερα γιά την εγκατάσταση καί λειτουργία της νέας ανώτατης σχολής., ΄. ' ΄ Kai ενώ χαιρετίστηκε αν &- λους τούς θεοσολικούς-νομούς ή πριγθσπουργική αποφαση, έν τούτοις οί πολιτικοί καίι΄άλλοι παράγοντες της Λάρισας αρχι- σαν ΄έντονα να διαµαρτύρονται καί να επιτίθενται για τον… - ωμό τού΄Βολού σάν" έδρα τού Πανεπιστημίου, προδάλλοντας … αξίωση … επιλεγεί η λα…- της 'ΑΘηνας-… καί στις… Θι'.::σοιλοσ…,-1 νίκης… εν τούτοις. µέ την .έγκσ΄-.…ι τάσταση' δλων τόν… 'Υπηρεσιών' στή.Λάρισα΄." δημιουργείται εκεί , "ένα περιφερειακό αστικό µιγα- ί Θήριο. Πραγματικά…… …" πόλη αύτη, ΄έκτό΄ςαπό΄τά αλλά, έδρεύ-΄ …η Στρατιά, µέ'δλες τίς αννα-" cpl-jg πολλαπλές … Υπηρεσίες… (στρατιωτικό νοσοκοµείο, Στρα'" τοδικείο, ΜΟΜΛ κλιπ.)' τό"Εοι . τείο. το Διοικητικό 'έφιτε'ιο, ή Χ Παιδαγωγική 'Λκαδηµία, ή %- 6ερώφεια Γεωργική Σχολή." …,… ΄΄ "ΚΑΤΕΕ, οί Τεχνικές Σχολές τοι") ΟΑΕΔ,… ' κΜ΄τ.'… "Ετσι δµωςτεπι-… τυγχάνεται. καί. προκαλείται …. δροκεφαλισµός …… Λάρισα.,…οί οαρος τού.Βόλου, η παράδοση, Θέση, οικονοµικη αναπτυξη καί πληθυσµός .……τοίι, « όποιου -…έπι6αλ- « λονν νά έχει τξι…πρσδάδισ…µα σάν. ΄ ίδρα τόν… δηµοσίων, …-,Ψί. …ι':'ιλλον….΄ .'…Υττηοω…ς .. . σα. . . Δέν είναι η πρώτη φορά πού ' η Λάρισα άξιο… ν' αποκτήσει Η… νεα σχολή. "Εχει συνηθίσει να παραγκωνίζιι τούς τρείς Θεσ- σαλικούς νοµούς. ίδιαίτερα δέ τη Μαγνησία και να "συσσωρεύει όλες τίς δηµόσιες καί αλλες 'Υπηρεσί…ες.΄ ΄Λρκε'ι΄ νά τονισθεί 'δτι ο Βόλος, υά πζμπτη πόλη της χώρας µας καί µεγάλο ρί- κονοµικυ καί διοµηχανικο'κέπρσ ήταν από ανέκαθεν'Εδρα τών"? ξής Υπηρεσιών: ΄ί) Οίκονομι- κών Έφοριών, 2) Τελωνει΄ων, 3) 'Ηλεκτριοµού καί 4) Περιφεριια κής Διοίκησης της ΔΕΗ" ' ';Ο΄ι τρείς από τίς παραπάνω Υπηρεσιες µεταφέρθηκαν κα- 'τά' τή διάρκεια της οικτ=:ποριας …η Λάρισα καί η τέταρτη στη Λαµία. παρ' όλο πού η Μαγνη- οία Οπερα… δλων τών θεσσαλι- κών νομών! καί της Φθιώτιδας το ao στα κρατικά έσοδα, δσο……κα…΄ι στη" καταναλωση ηλικτ … έ.- … , ζ΄ . "Με…" ,6……χ……ής ΐΧρηξης… ' ξίναι 6ε6αιο ,δτι οί'παλιτικοί' … και δεν είναι µόνο αύτη 'η '… άλλΨξ"0ψΥοΠ€ςξτης'θά…" άδικα. "Εχουν συγκεντρωθεί στη ρισας θα "ΤΠΕ"… τον… ά"… Λάρισα άπειρες Υπη΄ρωίες, µέ για… υπονοµι…ψ …και); αποτέλεσμα" ή Μαγνησία νά έ. λ΄ισουν-το Βόλο σαν Έδρα". του ; ξσ…ώ… σκι…." ολοκληρωτικά νεου Πανεπιστημιου. .Είναι .δι . από τη πόλη αύτη, σε… … "απο- ως & Τσου. 6…ε6ωο……Μ…ι … οΙ.;'ι τελεί" επαρχία της. Χαρακτηριστι ΜΡ"ω"9Μ… &…) της Μ???" κά αναφερω τίςζ'ΕπιΘεωρήσεις νησιας,'-τηςπτσ…κης Μάυτα… Γεωργίας,… κτηνοτροφίας, Δο- σης,τώνιπαραγωγικών τάξεων …σών,…Δηµοσ΄ιων "Εργων, Δημο- καί γενικά τών µαζιώΐφορίω. .… σιων 'Υπολόγων, ΄'Εφοριών, Κα- θ' άναψε… «παραστρατιω- «woo, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πο κειµένου .… πείσουν, κάθε καλόν- λιτισµού καί Έπιστηµών,…1ςτη- πιστο'σνζηΜη…για…την«όψιµη-- νιατρικης; .'Εργασίας, Σύγκ01… τα …τήςν.πρψπωργ…ής απόψε," νιών, ΈπαιγγελµατικήςΗ 'Εκσαί- σης ίνάεπιλζξει… το Βόλο οαν' δεύοης,΄ τίς Περιφερειακές ι'Υ- εδρα τού Θ…ερσα…λι…κού ….…Π΄ανεπι-… τη…… ΠρογρᵫµωιαΜ'ψ1 … . ' ' ' ' Τρνρισμώ.υτί.ς'΄ςτ9ψί!΄ς"ΓΜ' . , . , , . .- ΄=' ‘ : ' 1“: ΄ … …. .Και» αξιώνει και"? .»΄ΛάριΝ νά οριστεί;'έδρα καί τού economy λαού Πανεπιστημίου: Ηιιπιλογή όµως τού. Βολφ. πώ,ξγινι… χψ, .… κανένα …µ6ω…ισµό καί οι ίντελώς οµολογώ… 68"ήΡΨ; #" ποδεικνύει δτιιωιµηθ…ηωιν …τά΄ πολύ.σηµαντ……ΐ .πλ΄ε…Νι%τήμ… πού… …προσφέρει…,'ξ Όπως ' … "είναι ή πνευµατική καί 'πολιπωτίξή" πω". ράδοση το ασύγκριτο΄΄πέριδάλ5 . λον, ή ωσάν… καί "αλλά; "Μ ι Θαλάσσια, [καί ' χερσα΄ια΄ ΄Μκο΄'ιι'… νωνία µέ τό 85λο καί ή'γειτνίτ΄ ασή τον µε τιν Ξωοια καί τη Φθιώτιδα," ΄πΏτελούν ' πρόσθι- τους λόγους για τη προτίμησή του. …. … . :… ι Μ "3" " …' "

088_d_106.jpg

] λ -…-- -----. . ζήτησε ο βουλευτής κ.Ν. Κατσαρός αΜΛΑειΣωτ-κα ΣΥΣκΕΨΗ τ."… το οιΞΣΣΑΑικο MAN/M10 Ανακοίνωση της Ενωσης Συλλόγων Γονέων Μαθητών Το θέµα του ()Γ(1(!(ιλικ…΄ι Πάνε πιστυιιίυυ. αργισε επιτέλους να κεντριζει το ινδιαι|-ί'ρον αρκετών φορέων της πόλης µας και οι ανιιδρι'ισι'ις για την εξαγγελία ως ι"δρας τους τον Βαλ… αρχίζουν να παίρνουν ενεργητική μορφη. Συγκεκριµένα. µε ". …,-.ί'γραι|ιηµα του προς τον Δήμαρχο Λάρισας ο βουλευτής της NA. κ. Κατσαρός. από τους πρώτους που αντί'δρα σαν στην κυβιρνητικι΄ι ι'ξαγγελ'ια για την έδρα του "Η"… ζήτησε παλλαρισα΄ι΄κι΄ι συσκι'ψη για αργα νωση αγώνος ενάντια …… πρ… "υπουργική ιιπι'ιιιιαοη. Το τηλεγρα µια του κ.Κατσαρρου έχει ως .ςης: «Κον Αριστείδην Λαμπροι΄ιλ.ην Δηµαρχον Λαρίσης Ιδρυση Θεσσαλικού Πανεπιστη- µίου µε έδρα τον Βόλο και όχι την πόλη µας ιτπιβαλλει αναληψη πρω τοβουλίας από μέρους σας οι ιγκλη (πως συσκέψεως φορέων πόλεως προς ι'νηµι-'ρωση τους και "…αν… ση αγώνος ικανοποιήσεως δικαίου ψαιτήματσς κατοίκων νοµου Λαρί ; Ξ ? "Γ…?"- β'. ΠΏ΄,2Ψ " " αν » ι -- …. …… -.……………4-ϊ"Ό …: ψΜ;;ς -Μ= ,ης. Την ενέργειά σας αυτή την αναµένουν με αγωνία οι συµπολί τες μας. διότι είναι σε όλους μας γνωστή η ευαισθησία του Λίνι…) και η τακτική σύγκληση των φορε ων της πόλεως και μαλιστ:α για ζητήματα που δεν έχουν τη; σωµα ρότητα του ανωτέρου. Τυχόν απραξία του Δημου θα δηµιουργήσει την δικια… .'.ο',|ημένη εντυπωση οτι συµφωνεί µε την ιοφαση της κυβερνήσεως και δεν είναι διατεθειμένος να ι.'ιγωνισ on για την αναθεώρηση της». Η ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛ()ί ΄ΩΝ ΓΟΝΕΩΝ .ξ (Μ…. η Ενωση σι.ιλλι΄>γων γονέων µαθητών Λαρίσης ιε.,'έδωσι' την παρακάτω ανακοίνωση: «Μας ευχαριστησι: η εξαγγελία - της ίδρυσης ένας πανεπιστημίου στο (Ναταλί… χώρο. Μας λι΄ιπησε όμως διότι δεν έγινε η σωστή. η φυσική του το;ιιι()ι΄.'τηση που είναι στη .'Χι΄ιριοα. Η γι'ιιιγραφι.κη της … ση ηµπορι'ί ανετα να ι ξυ.ιτηριτη σει τους νοµούς της Θεσσαλίας. διοτι απέχει περιπου ίδιιι χιλιι΄)µι' τριι από όλες τις Οι"σι1αλικι΄'ς πι΄ιλιις. Παράλληλα μπορεί άνετα να εξυπηριτηί)…΄ιν και οι νοµοί …- Σι. ,… Πιερίας. Κοζάνης. Γρεβενά…. Φί)ιώ πάω και Φωκίδος. Η Λι'ιρισα προτοιιτ(ιτησι με την [ένωση Συλλόγων γονέων μαθητών αλλά και ολοι οι µαζικοί φορείς της πόλης μας αγωνίστηκαν για την ίδρυση ενος (-)εσσιιλικοι'ι Πανπιστη ΄ µίου και (Μπρετ… να δικαιω0ε΄ι. Παράλληλα στη Λάρισα υπάρχει και η κατάλληλη υποδομή όπως η Λβι'ρώιρειος Γεωργικη Σχολή. οι ι'γκιιταστι'ισεις του ΚΑΤΕΕ µε χ……» αρκετών στρεμµάτων που, εγγυάται την ταχεία και άνετη λειτουργία ενός πανεπιστηµίου. Καλούµε λοιπόν την και… νηση να ξανασκεφδε'ι σοβαρά το θέμα της έδρας του Θεσσαλι και"! Πανεπιστηµίου και είµασ τε βέβαιοι ότι Θα µας δικαιώσι'ι Μας προκαλι'ί όµως κατι… ληξη και απορία… γιατί ο κ. Δήμαρχος της Λάρισας δήλωσε ότι αισθάνεται ικανοποίηση με την ίδρυση Θεσσαλικού Πι…" πιστηµίου µε έδρα το Βαλ… αρκεί μόνο ότι δικαιι΄.ιίιηκαν οι Συνέχεια στην 4η σελίδα ΗΜΕΡΗΣΙοΣ΄ ΚΗΡΥΚΑΣ 9.4.83 πΑΛΛΑΡιΣΑ-ι-κΗ ΣγΣκΕΨΗ --..-χ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Συνέχεια από την 1η σελίδα αγώνες της Τοπικής Αυτοδιοι πτήσεως. Πιστεύουµε οτι Θα γνωρίζει "και… o κ.Δήµαρχος τους μακροχρόνιους αγώνες των συλλόγων γονέων µαθητών και των λοιπών φορέων της πόλης µας για την ίδρυση ενός Θεσσαλικού Πανεπιστημίου µε έδρα τη Λάρισα. Μετά από αυτό καλούμε τον κ. Δήµαρχο να µας απαντήσει καθαρά αν είναι ικανοποιημένος με την εγκατάσταση του πανεπιστη μου στο Βόλο η Θα προτιµω σε τη Λάρισα. Εμείς σαν Ενωση συλλόγων γονέων μαθητών Λάρισας δια φωνουµε με την τοποθέτηση της έδρας στο Βόλο. Εκφρά ζουμε την πικρία και… την απογοήτευσή µας γιατί δεν έλαβε υπόψη της η κυβέρνηση την επιθυµία μας αυτή. Θα προσπαθήσουμε και Θα αγωνι | στούμε γιατί πιστεύουμε ότι! έδρα του Θεσσαλικού Πανεπισ - τηµ'ιου πρέπει να είναι Λάρισα. ΄

089_d_095.pdf

Η». 1--- νΜ|…… -….-" - a WON :», : .… ……ΨΕΞψι…' … ΓΞ'ς; 'ΥττΘυΜγΞα .; ..ιυµηαυΞ!0 ism-'3 €983.48 "30 Μάι Ποιό τµήµατα νέων σχολών ίδρι΄ιοντσι.- Τό Διάταγµα προΒλέπει τήν δυνατό-, Tma άνσγκσστικών όπσλλοτριώσεων. - Δηλώσεις τού κ. Παπανδρέου ΑΘΗΝΑ n (πιει.- To …. - - - - o ' ' , - … , . - - _ αντιμιτ…ση του madame-tog] ποιδιυτιιη και ιπαγγιψαιιιη "Ρ…""ΡΥ"ς ανακοινωι …Πιιο συµβουλιο . ε."… :" :αΕγλι;οζµ:ιαδί;;οζ?ι393- υλικοτεχνικής υποδομής και στη! προσπτιιή για τους α…ΐτως ήδη &" το ν"ΝΡΥ"6 Μ6ΜΨ πµ:" το "ζόρι" Πατρα Ά? "IV Mama.“ ,… ώΥΚώ Θέσπιση πάς ειδικού πανιπιστη- των λυκείων µας. µαζί με την '""Υρ"ψ " "ρ"ώΡ"ό ""αΥ' ||ξ ° …… ' ρνΟνται τα Το"! "I χώρου δίνει την µάχη της µιακώ µισθολογίου ταυτόχρονα αναδιοργανωµί"Ι. ήδη. µέση "' µα ,… την |%… των τριών µία πανεπιστημια του Αιγαιου ς, ' , , . I t , , καθιι΄: αποκλει- ' — … ελ τικ" απο΄. I vii-iv mnmnownpluv; του Λιγαΐ- : 5 α M λ' | ι:ιρηνης ιδρυοντας τοια κα µε µ η "ο" '… Χ"…" ' µα η ' | µ ι ρ την ντι ηνη. του ο. ι [ στη…" απασχόλησης ,… ""….) δινω!- ου. του Ιονίου και της (Άσσο- | νία: µ: έδρα την Κέρκυρα και της Θισααλίας µε έδρα τον 86‘ λα. O …ουργός ι. Ανδρέας Παπανδρέου εφ.… σχετικά ότι δύο σηµαντικά χαρακτηριστικά γνωρίσµατα σφραγΐζουν την ί- δρυση των νέων παππιατηµί…. Πρώτο ότι δεν Μάουντ… σε µιγάλα αστικά κέντρα. αλλά στο γωγΜι«6 ιορµό και στην π- ρ|ψι΄:ρ(ια της χώρας. Και δάπ- 6τι όλα σχεδόν τα νία τµηµα-τα αφορούν νέις επιστήµη Χγια τις οποίες δεν "υπουργού- των πυρηνικών ιξοπλισµόν και γάλα πανεπιστήµια. Η αλλαγή στον χώρο της ται- Sting. και ιδιότητα της τριτο- 6Θμιας rival ορατη και για τον πιο δύσττιστο; Ανανεώθη- nu: ριζικά ιµι το νέμο - πλαί- σιο το νοµοθετικό καθεστώς των πανεπιστηµια. µι την κατοχύ- ρωη της δηµοκρατικής συµµιτο χης στην διοικηση όλων των φα" οίκον της πανεπιστημιακης ποι- ν6τητας. µε την ιδρυση νέων θέ- αιων διδακτικού και ερευνητι- κού προσωπικού για την αξιο- ποίηση του νίου επιστηµονικού .΄5ευτικοό προσωπικού των AEI. H κυβέρνηση προχωρεί στην ! Ανα6αΘµίστηιι η τεχνική παν ' Εύα οι (win-:50 τριτοδάθµ ως ' . . . ι καταιδευαης. µπα ' καταρ- ση των τεχνολογικών εκπαιδευ- τικών ιδρυµάτων (ΤΕΙ) και ι-. ξασφαλϊστηα µια αξιόπιστη α' ! γηαη τον ΚΑΤΕΕ ναι την ίδρυ-, & Συνέχεια στη σελίδα # Δύο σηµαντ|ιά χαρακτηριστι- ια΄ γνωρΐσ"µιττα σφραγίζουν την ίδρυση των &… πανιπιοτηµΜ: Πρώτο ότι δα ιντάσσοντοι οι µεγάλα αστικά κέντρα. αλλά στο γιωγραψιιό κορµό και στην το ριφξριιο της χάος. Και δευτ!- po. ότι όλα σχεδόν τα να …η- µαια αφορούν νι΄ις μπω-ώµος, για τις οποίες δα λειτουργώ- σαν. ως τώρα, πανιιιστηµιΜς σχολές στον το… µας. Από το οπιστηµονιιό Μι… κό µας ml από τους νέους φοι-΄ τιμές ο λαός σαι η Μία… ...-ιµ. … Μος. Με το διάταγµα αυτό όρο.-…- ιαι τα πρώτα τµηµατα των νά" αν πανεπιστηµίων τα οποια µε τα για τµηµστα που θα προστι- θοι΄!ν σταδιακά Θα ι.ξ:.λιχΘών at µινάλα ιιποιδιντιιά άντρα του κλλτ|νισµου και χώρους πολιτι- στικής επικοινωνίας των … της Μωσγιίου. Λόγω τη ιδιοιτιρότητας του πονιπιστηµ?ου του Αιγαίου από ο"… “mg η ινδίου… 6- χιι αποφασίστι να προωθήσει αραιό"… που θα υηο6άλονν τα ν8/ΖΖΌι - ν I v ν 3 κ Η Θ -… =.- , . δ ' '. , . "…' "ως "" "…"'σηΝ'"' "΄ψ"" ι.… µι "" β"… περιµένουµε να "πριζα:- ιπρ- οργανα του uou πουιπιστηµ|ου … άς σχολές στον τόπο µας… ο… τον αρα". αναμφΜ'ης & .… & "Μ…-τω… και να µι στόχο να αληθή ι mul- «.; Αναλυτιι6τφα " δηλ… ,… των ικπαι5:υτιιων πριν µµα- Υ . µ , … - . !! της "παιδί ς ""| ωµό στην ανάπτυξη :… .ιστημ'ιοπς µονάδα; o Ψ…. "Ρ οΨΥσυ αν ως εξης: στην α Mu τους. || µας χωρο συν νησιών του Αι… ' It µια εποχή που χ…τηρί- γαιου. Κιτ… από την διιθνΐι όταν"… ————— 'I’J' ["| φωνητικής λιιτουργϊας τους. | κ ΄Ηδη το υπουργείο Παιδι.ίας οι συνιργοσία µι: το ιατρικό -τµι΄γµα του πανεπιστηµίου Λ€η- νών θα µιλιτήοιι την ίδρυση ι- ρωνητικου παραρτήµατος τον στην Κω. πατρίδα του Ιπποκρά- τη. Ακόμα έχουν υποδλη&.ί στο …νργιίο Παιδιίας σιτηµοτα και τιροτάσιις µαζικών φορέων για ίδρυση διαφόρων τµηµα1ων. του που πανεπιστημίου οι νη- σιά του Αιγαίου. οπως επίσης προτάσεις ίδρυσης δυο τιµο- λογικών ……δ….… ιψυµωων (TE‘I) στις Κυκλάδις και τα Λω- δκκάνησα. αντίστοιχα. ΠαραλληΜ τινο(ιλι΄"(Υαι στα πλαίσια του προγνόψµατος ανα- «το…… και ανάπτυξης της τρι το…,ιιος τιχνικης και wand Vyu'nxizg ικπαίδιυσης η αναδιορ' yawn και η urn-noun σι νι- out; κλάδους και ιιδικότητις τον ΄τιχνολσγικού οκτισιδιυτιώ ι- δρύµατος Λάρισας. το οποίο θα ιαλυψιι µε παράρτηµα του … τα 0ωσαλιώ κέντρα. .… . ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜ|ΩΝ 'Ολα "με… τα νία τμήµατα που ιόµ&οΠαι αφορούν νία ι- τι'ι.ι1ήμς για τις vault; δα Μι τονµγώσαν …'ινυπιστψ,ιιωις nah; στον το… µας. . Βασικα"… στο πανοιτιο…τημιο του Αιγαίου ιδρύονται: . ll A) Τµηµα ιτιιστηµών φυσικα; τιιρι66λλυντος ΄(.µε κατεύθυνση ί και παραγωγικό τιµ…νατολι-ζ σµς΄ι την αξιοποίηση τον την… |? οι: πλούτου και την ωκωνολο' ξ νία). Ii B) τµηµα διοίκησης …τιλια ιόν και τουριστικών μια……- σιων. | Γ) Τίμηµα ιστορίας και κοι- νωνικής σν0ρωιωλογίας. A) Τµηµα µαθηµατικών. Ε) Παιδαγωγικό τµήμα δηµο- τικής εκπαίδευσης. ναι Z) Παιδαγωγικό τµηµα νηπι-ι ί αγωγών. Εξ (µου στο Ιόνιο πονο…- οτι΄.µιο ιδρύονται: Λ) Τμήμα ξένων γλωσσών. µι| "των? ', ' ...'" ΄,- 'τάωασης και δι:µµηνιίος. ί; Β) ως"… µουσικών σπουδών.! Γ) των… ιστορίας και A) Τµηµα ι.ιρχιιυνοµίας και" 6ι6λιο&µονυµίος. Ξ 1΄ Τέλος στο τιιινιιτιςτι΄.µιο Όαση σολίας ιδρύονται: A) Τίµηµα γιω1ιονιας φυτικής|… και ζωικής παραγωγης. Β) "ή" ……"΄ιιιης ΜΜΜ αγωγής και αθλητισµού. Ξ r) Παιδαγωγιιό τµηµα άµµο"; τιιής ικνπµί&υσης. Δ) Παιδαγωγι…ι6 τµήµα νηπι- αγωγών. και E) Τµηµα χωροταξίας και πρι- ιιιιριιακής ανάπτυξης. \ "»…" 'πουργική απόφαση µπα την δη- ξιμστσ. όντα… απο Μις τους a.- ' 'ποφασιις. 'ικ΄Λικτορικά οώυοτα. 'Οταν στα ττρο6λη.ιατα στα ή5η υπάρχον "… "|"! (7) Ι""… ύλη " δεν ίχουν λυΘιί τα "επιθήµατα 399. των 2 , …» …… Δ …ΐπανιπιστψΨ "ημιν ΟΙ ΕΔΡΕΣ 1) δάδα… την στήριξη του ιρότους. ΤΩΝ Δ|Ο|ΚΗΣΕΩΝ ώµος Μ…… χο€ι(ΏΜι ' και την ινφγ6 Μαλί. και συµ 'Εδρις των δ……ήο… των νί παράσταση του λαού. '… οι ων πανιττιοτηµίων ορίζονται: , Χιακές απο…… έχουν …- Η Μυτιλήνη του πανεπιστηµί- χ;ιπ…ι µε. "πιο"… αξιό- ον του Ατγαιου. του Ιονίου … ιλογα χρηµοτιώ ποσά για να νιπιστημιου η Κέρκυρα και τον ,:γκαπ…άί και να λειτουρ- πανιττισ-τι…ίου της Θεσσαλίας Μι στο νησί τους το τµήµα ο, Βόλος. 11!: “Mr-S "τις & διοίκησης ναυτιλιακών και του! αν… τα ο….…τιψ γραφεία των Ματιών ΠΨΙΡήΌ…'-- To 1m- "Ρ"1Ν"ω'.0ΡΧ…- , |… Μαµά τους θα πράττει να το Σ'? πλω"… "Η "λ'ΨΨ€ αν. …αολου0ησονγ και οι αντίστα- τοδιοικησης που αναγνωριζιι το… χα συμπόσια ,… … α- συντοµα, στα ΑΕ…'- η … …' διαΜαµι΄νων πιριοχι΄α. µε. συν. (Μάι «πιο το ιδρυοµινα " ""| τονισµςνις κινηταοι…ις. ιδί- ματα &: προσδιοριστεί µι απο-Ι' & - Με… των προσωρινών 5mm}- . Ώς"… Μπο…» "Η & & , . _ Για την προώθηση του στά… Η προσω΄ρινη οιοικουσα σπιτµο-ιί τούτου ί ήδη a i ."… πή κώνος απο τα τρια κα τισ- , &" ΥΜχ."'η… |Μιιάοµι…ώ; για "γιατί…… & "στίχου µε "΄! 'τΐν οικονοµική "&"!!! των κ΄… πανεπιστημίων. ΄ ' Με" των τριών πανεπιστημιακή μοσίιωη στην Εφηµφί6α της , Κυ6ιρ"΄Νως τον ιδρυτικού δια-ι τάγµατος ΝΜΩΣΕ|Σ To διώαγ,µα πρώΜ"" τη, ! …8ΙΤΣ|ΩΤΗ δυνατότητα ΩΝΥιωτι…γ "µια. M ' Νταιζυ"… αστικών ή crypmm'u‘ C "αν… την υπογραφή τω , . | ΄ ΄ αηινπτων.-ιω1ω΄ς και την τωρα-,η Ξ;οξσγµΠατος'ζα ?; ?…511:τ "…" ,δηµοσι…. δ"µ"'"Υ'ίιί τή της Νέα & ωραίας κ. αοωστιων και αύησιαστι…ν& ΒαξδΠοιωτη ζω"; , v ακόλου- κτηµατων. για τις άριες και … &… .ς η ώιιΨιτιιές ιτιριακι΄ς ιγκα-ταιπά|'. .ΦΙτον "κο "& a . . … yum για σας των νιων πανεπιστηµιην. !… τις φι1ι|τιιίς αλογα "τάπα… ; "στα νέα .ώι;……ώ µέτρα ! "πρι δήθεν ιδρύσεως των τρι- Οι παραχωµησιις των "ηρώων τούτων θα γίνονται |" "Μάϊ "' ποφάσιις "… Μπαµπά Π…Ψΐτ ών νέων πανεπιστηµίων. Χωρίς ας. του "οι…"… Ο…οψµ……| να υπάρχω η ιατωληλι| προι- και του ντιΜρ)Ν "09 Η"!!! τυι.μασια. χωρίς να έχουν γ΄Ιπ'ι καθε .τιιρ…'……Ι "|"… ιτισπτιια' χωροταξιάς “Mun; και τιμ- (Για ΟΡΥ"… 'α… Ο"… δ…"Ψξ" "ράμµατα, στο υπουργικό συμ- ζ0Πα' "1 δηµοσια. δηµ9.τιισ.. σάλιο …ογµαψηκι το ύψωμα ΄ιι.ι.ιινιντιιιι'ι και ικκλησιΜτιµι και; μ…… τυ οποίο όρµο"… "… "…' ινιττιοιηµια Αιγαιου. Ιονιου και "Θωσολίας. την ίδρυση των ο- ιοί… xix; ιξαγμιλιι ο κ. Πρω- θυπουργός προ …κι… µηνών,… , . , κατά την mic-wag buy,“ (no.- Ic'uam ώμους… τµηµα 0… «and. τον ΕΑΠ. Αζίζ… may»; νιοτωπαι. σι πρώτη Όψη. από ίνα σι.µιιωΘιί ότι την ίδρυση …. ιικοσι thong οιδωκτικου — ι- -|π…ι…σ1ηµίµν είχε “mum- µι…ητικ-.,ύ προσωπικού. H "ME- ,η Νέα Δηµοκρατία 1c 1983--δ| | ρωση των (Με… mun-w θα γι- -µι άλλη "ο… µορφή. Τα »…" νι'.ι µι τιµωψύξεις από ι|δικά πανεπιστήµια Θα πρυυΚι;;υν ι ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠ IJCOY νία τµήματα Ν έχουν ιιιλιµί τα των (αλ… ΑΕΙ. γιατί αφου ΔΕΠ και 0a ι)ουν ιιυαχυιί οι τιµάται ψυιτητίι. τε… οι ουκ-! Μα"… ?… αννα-'…" Ντάνι… τις τιρΑληµατιιίς "αι-Μια θα µιλ΄!τιισονν … "νΜΜιν…0 που ιο|νωνιισπωιί η mum-[an owoubuv. οι συνάρτηση µι το" του ΠΑΣΟΚ. Ν…… θα "90"ΐΜν την "έξη" Για ολους αυτούς τους λόγους | ση *… τ…ιιηνΠτροψνξιι και να…-παω; προσφατα κρατών" …. -..-… …. ά ι'ικομµατικη συνεργασια, αντι να µεγαλο Gum της Ανώτατης Πω δι'ίας ".: prim έξω από. κοµ- μοτικοι3ς ανταγωνισμυύς. Δυ- ,στυµ΄ις η ινδίρνηοη &" µα'.' anew; um συνεχιζω να αναγ- γέλλιι µέτρα ναι να …µε»… ιµγα που τιλιιά δεν & υψη- aow αλλά πιθανόν να [λόφου την ιπιστήµη και την Ανώτατη. Παιδιία. πράγμα που και αυτό το όργανο που ίδρυσε το ΠΔ. ΣΟΚ… το ΕΜικο :….…ι… Α- νώιοτης 'Παι&ίας (ΕΙΔΗ) si- µ "ψηµένα. τονίςονως ότι για την ίδρυση των "αναμνη- µί… αυτών "και να πώ- ξουν τιψοιγγονµινα µιλίτις. Γι' αυτό lat α……" να λαό" ατο γινεις. Δυστυχώς όμως η "ο… ν…… κι από το τόσο "Μπαζ! humming τους. τα …. πα- νιττιστηµια θα ιυταντήοουν αν… -