ORG-Πρυτανικών

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-Πρυτανικών

Equivalent terms

ORG-Πρυτανικών

Associated terms

ORG-Πρυτανικών

3 Archival description results for ORG-Πρυτανικών

3 results directly related Exclude narrower terms

195_d_214.jpg

" & . ΕζΏ…έΌιξΟ« - Η &&ξΩλι αχ…- ©ΟΆΟΣ ΞαξξζπΩ &? φέξΞΒυΩΧοίοω |3Ή ΠΑΝΕΠ|ΣΤΗΜ|Ο ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ O Υπουργός Παιδείας στο Βόλο στην εγκατάσταση της Πρυτανείας Συνεδρίασε Χθες η Σύγκλητος του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας και οριστικοποίησε τις εκδηλώσεις για την εγκατάσταση και επισήµως των Νέων Πρυτανικών Αρχών την Κυριακή |4 Μαρτίου. Επίσης ελήφθησαν αποφάσεις για Ζητήµατα που απασχολούν την ακαδηµαϊκή κοινότητα. πίσης ο Πρύτανης κ. Π. Λαζαρίδης συνα- ντήθηκε με τον πρόε- δρο του ΤΕΕ Μαγνη- σίας κ. Γ. Πρίντζο όπου συζη- τήθηκε η συνεργασία των δύο φορέων. Σημειώνεται ότι στην τελε- τή εγκατάστασης των πρώτων πρυτανικών αρχών θα παρευ- ρεθεί ο υπουργός Παιδείας Γε- ράσιμος Αρσένης. Η Σύγκλητος του Πανεπι- στημίου Θεσσαλίας αποφάσι- σε: Εγκρίθηκε πρόταση του Πρυτανικού Συμβουλίου για σύνδεση του Πανεπιστημίου Δημιουργείται Νομική Υπηρεσία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με το κοινωνικό του περιβάλλον σε τοπικό, περιφε- ρειακό και εθνικό πλαίσιο, με αφορμή την εγκατάσταση των πρώτων Πρυτανικών Αρχών. Αποφασίσθηκε να γίνει πρόταση στα αρμόδια Υπουρ- γεία, για υπαγωγή όλων των με- λών της Πανεπιστημιακής κοι- νότητας στην υγειονομική πε- ρίθαλψη του Δημοσίου. Αποφασίσθηκε η λειτουρ- γία Νομικής Υπηρεσίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και έγινε πρόταση στο ΥΠΕΠΘ για την πρόσληψη δικηγόρων. Αποφασίσθηκε η προκήρυ- ξη θέσεως ΔΕΠ στο Παιδαγω- γικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαί- δευσης, στο γνωστικό αντικεί- μενο "Παιδαγωγική: Διδασκα- λία και μάθηση Φυσικών Επι- στημών", στη βαθμίδα του Κα- θηγτιτή. Εγκρίθηκαν προτάσεις για συγκρότηση Ειδικών Σωμάτων Εκλεκτόρων για θέσεις ΔΕΠ, σε μη αυτονομημένα Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσα- λίας. Εγκρίθηκε ο πίνακας επιτυ- χόντων του Ιανουαρίου 1999 στο ΠΣΕ "Διαχείριση Αγροτι- κού Περιβάλλοντος και Φυσι- κών Πόρων". Η Σύγκλητος οριστικοποί- ησε τη 14η Μαρτίου ως ημερο- μηνία για τις εκδηλώσεις των Νέων Πρυτανικών Αρχών. Οπως έγινε γνωστό στις εκδη- λώσεις αυτες θα παραστεί ο Υπουργός Παιδείας κ. Αρσέ- νης και έχει κληθεί και ο Αρχιε- πίσκοπος Χριστόδουλος. Θα πάρουν επίσης μέρος οι Πρυ- τάνεις όλων των ΑΕΙ, οι αρχές των Νομών της Θεσσαλίας, οι βουλευτές, οι Στρατιωτικές Αρχές, εκπρόσωποι της Αυτό- διοίκησης και φυσικά οι φοιτη- τές, οι εργαζόμενοι και οι διδά- σκοντες του Πανεπιστημίου. O Πρόεδρος του ΤΕΕ/Μα- γνησίας κ. Γιάννης Πρίντζος, συναντήθηκε στις 18 Φεβρουα- ρίου με τον πρύτανη του Πανε- πιστημίου Θεσσαλίας, κ. Πα- ντελή Λαζαρίδη και συζήτησαν θέματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, αλλά και συνεργα- σίας Πανεπιστημίου και Τεχνι- κού Επιμελητηρίου. Ειδικότερα έγινε συζήτηση: Για θέματα σχεδιασμού και ανάπτυξης του Πανεπιστη- μίου Θεσσαλίας. Εκπροσώπήσεις του ΤΕΕ/Μαγνησίας στα διάφορα όργανα και επιτροπές του Πα- νεπιστημίου. Διαμόρφωση πρότασης έργων Πανεπιστημίου για το πακέτο Σαντέρ. Οργάνωση από κοινού εκ- δηλώσεων Επιστημονικού Ενδιαφέροντος: Συνέδρια - η- μερίδες κ.λπ. Θα ακολουθήσει συνάντηση Διοικούσας Επιτροπής ΤΕΕ και Πρυτάνεως.

195_d_226.jpg

παιδες… … Θ€δξΟλιΟ&Όώω αφου λ%5Ό ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΝΕΛΥΣΕ Ο K. ΑΡΣΕΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙ- ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝ|ΚΩΝ ΑΡΧΩΝ Νέα εποχι΄ιγια το Πανεπι Τους στόχους του Υπουργείου Παιδείας για το Πανεπιστηµιο Θεσσαλίας παρουσίασε προχθές o κ Γ εράσιμος Αρσένης κατά την επίσημη τελετή εγκατάστασης των νέων πρυτανικών αρχών. Τόνισε μάλιστα ότι στις στέρεες βάσεις όπου οτηρι΄Ζεται τώρα το εκπαιδευτικό ίδρυμα θα υπάρξει νέα υποστήριξη και Χρηματοδότηση, ενώ έκλεισε το νέο ραντεβού με τις πρυτανικές και τοπικές αρχές στο τέλος του μόνο στην Αθήνα. ΄Ετσι, το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας κλείνει την πρώτη του δημιουργικό πορεία από την εποχή της σύλληψης και του σΧεδιασμού του και ανοίγει τη νέα σελίδα σε µια μακρόπνοη προοπτική για το ίδιο και την κοινωνία. Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΑΔΛΗ υγκεκριμένα () Υπουργός Παι- δείας δήλωσε αναφερόμενος στα άμεσα αιτήματα του Πανε- πιστηµίου "Είναι µεγάλη αυτή η μέρα όχι μόνο για το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας, όχι μόνο για τη Θεσσαλία, αλλά για την Ελλάδα, για την πανεπι- στημιακή κοινότητα της Ελλάδας. Ο πρώτος κύκλος κλείνει και χαρακτηρίζε- ται από την πραγμάτωση ενός µεγάλου ο- ράματος με την εξασφάλιση της να…» γίας του Πανεπιστημίου της Θεσσαλίας επάνω σε στέρεες βάσεις. Για το παρελ- θόν μίλησαν πολλοί. γι αυτό θα μιλήσω για το από εδώ και πέρα. Το Πανεπιστή- μιο Θεσσαλίας οφείλει τη δημιουργία του στους οραµατιστές, στους αγωνιστές. Δεν δηµιουργήθηκε έτσι με ένα προεδρι- κό διάταγμα. Σήμερα που κλείνει αυτός ο κύκλος, πρέπει να αποτείσουμε φόρο τιµής σε όλους που αγωνίστηκαν για την υλοποίηση αυτού του οράματος. Έπεσε ένα βαρύ έργο στις διοικούσες επιτροπές και σήµερα μπορούμε με αι- σιοδοξία να δούμε την πρόσοδο του I la- νεπιστηµίου από εδώ και πέρα. Έχουµε πράγματι τις στέρεες βάσεις. τον οραµα- τισµό και τον προγραμματισμό που μας έδωσαν οι προηγούµενες διοικήσεις του Πανεπιστημίου. Τα κτίρια στο Βόλο και αυτό που θα κτιστεί και στις άλλες πρωτεύουσες της Θεσσαλίας κτίστηκαν µε τον κρατικό προυπολογισμό και πρέπει να πω ότι εί- ναι προτεραιότητα για την κυβέρνηση η προώθηοη του Πανεπιστηµίου Θεσσα- λίας και η χρηματοδότησή του. Το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας δεν είναι ένα περιφερειακό Πανεπιστήµιο και δεν μπορεί να είναι περιφερειακό Πανεπιστήµιο, όντας στο κέντρο της Ελλάδας. Το Πανεπιστήμιο της Θεσσα- λίας είναι και αυτό κεντρικό Πανεπιστή- μια που θα πρέπει να παίξει έναν πα- νελλαδικό ρόλο. Τα λεγόμενα περιφερει- ακά Πανεπιστήμια δεν είναι Πανεπιστή- μια που ιδρύθηκαν για να γίνει αποσυμ- φόρηση των κεντρικών. Έγιναν και γι' αυτό, αλλά έγιναν κυρίως για να παρα- κάμψουν τις αγκυλώσεις των παραδο σιακών Πανεπιστημίων και για να παί- ξουν έναν ρόλο πρωτοποριακό. Περιμέ- νουμε όλοι το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας να παίξει αυτό το ρόλο, γιατί ήδη έχει βά- λει τις βάσεις και την υποδοµή. Θα πρέ- πει να αντιμετωπιατεί στο πλαίσιο της μεγάλης επταιδευτικής μεταρρύθμισης για την αναβάθµιση της Παιδείας στον τόπο και για τη διεύρυνση της Τριτοβάθ- µιας Εκπαίδευσης. Όλοι δεχόμαστε ότι ζούμε µια νέα εποχή, γιατί το µέλλον του τόπου μας, όπως το μέλλον κάθε χώρας θα εξαρτηθεί από την αποτελεσματική ε- πένδυση στη γνώση και στη μάγων…. Σε Από την τελετή :"… αυτή τη γνώση πρέπει να έχει πρόσβαση κάθε παιδί. Η ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση σε όλες τις βαθµίδες της εκπαί- δευσης από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Πανεπιστήμιο είναι ένα κοινωνικό δι- καίωμα που η πολιτεία. η κυβέρνηση, δί- νει απόλυτη προτεραιότητα. Το σιΜ)ημα τώρα είναι ανοιχτή πρόσβαση στην Τρι- τοβάθμια Εκπαίδευση για όλα τα παιδιά που θέλουν να φοιτήσουν στο Πανεπι- στήμιο. O προγραµµατισμός μας είναι προς αυτήν την κατεύθυνση. Η κατάργη- ση των γενικών εξετάσεων την επόμενη χρονιά και η πρόσβαση στην Τριτοβάθ µια Εκπαίδευση χωρίς εξετάσεις, μόνο µε το απολυτήριο του Ενιαίου Λυκείου, εί- ναι το πρώτο ουσιαστικό βήμα προς αυ- τήν την κατεύθυνση. Το δεύτερο βήμα εί- ναι η σημαντική βελτίωση της υποδομής των Πανεπιστημίων ώστε να είναι σε θέ- ση να απορροφήσουν αυτόν τον αυξανό- µενο πληθυσμό και ταυτόχρονα να ανα- βαθμίσουν την ποιότητα των σπουδών τους. Σε αυτήν την κατεύθυνση έχουµε δώσει ιδιαίτερη προτεραιότητα. Το Πα- νεπιστήµιο Θεσσαλίας καλείται και αυτό να δώσει το παρόν στο κάλεσμα του α- νοίγματος στους νέους που θέλουν να έ- χουν πανιπιστηιιιακές γνώσεις και από χρέωση της πολιτείας είναι να βοηθήσει την ανάπτυξη της υποδομής για να μπα ρέσουν οι πανεπιστηµιακές γνώσεις να δοθούν σε ένα επίπεδο που να μπορεί να συγκριθεί με το επίπεδο των γνώσεων των άλλων πανεπιστημίων της Ελλάδας και της Ευρώπης. Η πανεπιστημαική δραστηριότητα δεν μπορεί πια να περιο- ριστεί μόνο στα προπτυχιακά προγράμ- ματα, αλλά θα πρέπει να προχωρήσει πα- ραπέρα στις μεταπτυχιακές σπουδές. Ήδη λειτουργούν τρία μεταπτυχιακά προγράμματα και η νέα σύγκλητος σχε- διάζει και άλλα προγράμματα. Φυσικά αυτά τα προγράμµατα χρειάζονται την υ- ποδομή και τη χρηματοδότηση. 'Ενας τρίτος στόχος για το Πανεπι- στήμιο είναι η διά βίου εκπαίδεικιη. Η γνώση στη δική μας εποχή αλλάζει ταχύ- τατα. Ο απόφοιτος του Πανεπιστημίου για να μπορεί να είναι ανταγιι)νιστικός στη διαδικασία θα χρειαστεί να μπει ξα- νά στο Πανεπιστήμιο και να έχει και πά- λι επαφή με το χώρο της γνώσης. Άρα η επαφή του πολίτη με το Πανεπιστήµιο εί- ναι μια επαφή που διαρκεί καθ' όλη τη διάρκεια της επιστημονικής καριέρας. Τα προγράμματα σπουδών επιλογής εί- ναι ακριβώς προγράμματα που θα αντι- µετωπίσουν αυτήν την ανάγκη. Τα Πανε- πιστημία βέβαια δεν είναι μόνο χώροι εκ- παίδευσης. αλλά και χώροι έρευνας και πρέπει να αναπτύξουν τα δικά τους ε- ρευνητ ικά προγράµµατα. Το Πανεπιστή- µιο Θεσσαλίας που έχει το κέντρο βάρος του στο Βόλο, αλλά με τις ακτινώσεις του στους άλλους νομούς. μπορεί να παίξει έναν καταλυτικό ρόλο όχι μόνο στην πνευµατική αναβάθµιση, αλλά στην προ ώθηση της οικονοµικής και κοινωνικής ανάπτυξης της περιοχής. Για να γίνει συ τό χρειάζεται να προχωρήσουμε στην (1- ναβαθμιση του Πανεπιστημίου της Θεσ- σαλίας, αλλά να προχωρήσουµε και σε μια ιδιαίτερη επικοινωνιακή πολιτική. Νομίζω ότι από κοινού ιστορική" να βά- 4 *… Μ :» των νέων πρω…κών αρχών λουμε αυτούς τους στόχους. Αυτά τα 0- ποία ζητάτε στο ψήφισμα μπορούν να γί- νουν πραγματικότητα. Ο πρωθυπουργός έχει επανειληµμένα πει και είναι ομόφιι» νη απόφαση του υπουργικού συµβουλίου ότι η περίοδος 2000 - 2006 να είναι πε- ρίοδος για την προτεραιότητα της Παι- δείας και η χρηματοδότηση θα γίνει από το πακέτο Σαντέρ. Κύριε Πρύτανη θα ή θελα να σας καλέσω, με τους συνεργάτες 0 ρόλος του ως κεντρικό εκπαιδευτικό ίδρυμα της χώρας σας από τις πρυτανικές αρχές µαζί και με τις τοπικές αρχές σε µια συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας πριν από τα τέλη αυτού του µήνα για να ολοκληρώσουμε με ικανοποιητικό τρόπο τις εκκρεμότη- τες όπου υπάρχουν στο Πανεπιστήμιο και να προχωρήσουµε τώρα στη διαμόρ φιικ1η ενός ολοκληρωµένου προγράµµα- τος" Φόρος τιµι΄ις στο Γιάννη Φάτσπ Με δηλιι'>σεις τους οι οµιλητές της εκ- δήλωσης απέδωσαν φόρο τιμής στον ο- ραματιστή του Πανεπιστημίου Θεσσα- λίας δημικιιογράφο Γιάννη Φάτση. για το οποίο θα οργανωθεί και ανάλογη εκδή- λωση στο αμέσως προσεχές διάστημα. Μάλιστα, ο Υπουργός Παιδείας υπο- γράμμισε σχετικά: "Θέλω να θυµηθούμε όλοι τον ορα- ματιστή και το φίλο όλων µας, το Γιάννη Φάτση. Όταν τον συναντούσα είτε ήμουν υπουργός Εθνικής Οικονομίας είτε ακά μη Εθνικής Άµυνας πριν να αρχίσει ο,τι- δήποτε άλλο να πει που με ενδιέφερε ί- σως και περισσότερο, όπως η πολιτική στιγκυρία, άρχιζε από τα θέµατα του Πα- νεπιστημίου Θεσσαλίας". Το ψήφισµα της Συγκλήτου Σύμφωνα με το ψήφισμά της η πρώ- τη Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Θεσ- σαλίας αποφάσισε τα ακόλουθα: (1. Να επισημάνει αφενός ότι το Πα- νεπιστήµιο Θεσσαλίας αποτελεί το κέ- ντρο της επιστήμης και του πολιτισμού, για την ενδοχιι΄)ρα της Κεντρικής Ελλά- δας. η οποία αντωτρικιωπει΄ιει ένα περί- που εκατομµύριο κατοίκους, και αφετέ- ρου ότι αποτελεί ήδη κοµβικό σηµείο με- ταξύ της επιστήμης και της παραγωγής. β. Να τονίσει µε ιδιαίτερη έµφαση. ότι το υπό ανάπτυξη Πανεπιστήµιο μας δεν πρέπει και δεν µπορεί να ενταχθεί στις ε- ξισωτικές αλγοριθμικε΄ς λογικές που ι- σχύουν για άλλα αναπτυγμένα Πανεπι- στήμια. Η γενναία στήριξη του Πανεπι- στημίου Θεσσαλίας σε αυτή την εξαιρετι- κά κρίσιμη φάση της ανάπτυξής του, α- ποτελεί όρο για την υλοποίηση της ίδιας της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. Είμαστε βέβαιοι ότι ο κύριος Υπουργός υιοθετεί τη θέση: "ίση των ίσων και άνι- ση των ανίαων μεταχείριση". Y- Να κάνει, γνιικιτό ότι στη σηµερινή ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Ναυπλίας ΠΜ. Λαζαρίδης κρίσιµη φάση ανάπτυξης του Πανεπι- στημίου απαιτείται, εκτός των άλλων, και μια ανάλογη διοικητική και κτιριακή υποδομή καθώς και υποστήριξη της Φοι- τητικής Μέριμνας. Η εκρηκτική αύξηση του αριθμού…τιιιν Τµηµάτων και των αοι- τητών, την οποία ασφαλώς κρίνουμε α- ναγκαία, και οι ποικίλες ανάγκες που ασ τή δημιουργεί δεν είναι δυνατόν να αντι- ιιετωπισθεί με το υπάρχον διοικητικό προσωπικό και τις υπάρχουσες υποδο- μες. Παράλληλα, οι περικοπές πόρων που αναφέρονται στην άσκηση γενικότερων πολιτικα΄ιν, οφείλουν να αναφέρονται ε- πίσης και στην αίσθηση του µέτρου και να μην αφορούν ζωτικά µεγέθη και το- µείς δράσεις. Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ελπίζει ότι τα υπομνήµατα που αναλύουν τα σχετικά αιτήματα θα μελετηθούν με ιδιαίτερη προσοχή και θε- ωρεί βέβαιη τη θετική ανταπόκριση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας. δ. Να δηλώσει και με την ευκαιρία (m τή, τη βαθιά πεποίθηση των μελών της για τον ιστορικό ρόλο που έχει να διαδρα- µατίσει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας όχι µόνο σε περιφερειακό αλλά και σε εθνι- κό επίπεδο και να διαβεβαιώσει ότι θα καταβάλλει άοκνες προσπάθειες προς την κατεύθυνση αυτή. τ. Να χαιρετήσει. τέλος, και να ευχα- ριστήσει τους εκπροσώπους της πνευμα- τικής και της πολιτικής ηγεσίας και ό- λους τους εκλεκτούς προσκεκλημένους οι οποίοι με την παρουσία τους στη συµ- βολική τελετή εγκατάστασης των πρό» των Πρυτανικών Αρχών του Ιδρύµατος, τιμούν και στηρίζουν τις βασικές επιλο γές που διαμόρφωσαν την ως τώρα ιστό ρική πορεία του l Ιανεπιστηµίου Θεσσα- λίας και εγγυώνται την δημιουργική του προοπτική στη νέα χιλιετία. O κίνδυνος διάσπασης του Πανεπιστηµίου Στο σχεδιασμό των τμημάτιιιν του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στον κίν- δυνο διάσπασής του στο πρόσφατο πα- ρελθόν αναφέρθηκε στην προικριι'ινησή του ο Πρύτανης κ. Παντελής Λαζαρίδης. “H διεκδίκηση των τοπικών παραγό- ντων να ιδρυθεί Πανεπιστήμιο Θεσσα- λίας είχε ήδη μια μακρά ιστορία που ξε- κίνησε τα χρόνια του ‘60 και εντάθηκε στη μεταπολίτευση και ιδίως στα πρώτα χρόνια του ‘80. Πρωταγωνιστές ήταν οι Δήµοι και φυσικά οι Δήµαρχοι. Θεμε- λιώδη ρόλο έπαιξε για την ίδρυση και την παραπέρα πορεία του η πολύ σοβαρή συ- ζήτηση που άνοιξε και κατόπιν τροφο- δότησε µε συνεχείς πρωτοβουλίες ο Λή- μος Βόλου με Δήμαρχο το σημερινό Λή- μαρχο. Παρόλο που η διεκδίκηση για το Πα- νεπιστήμιο ένωνε τους Θεσσαλούς το ι- δεολογικό κλίµα µέσα στο οποίο αυτή καλλιεργήθηκε, φόρτισε το Πανεπιστή μια Θεσσαλίας πριν ακόµα ιδρυθεί με δυ- σανάλογη προσδοκία και στρεβλή αντί- ληψη για τη λεγόμενη "ανάπτυξη" της κά- θε θεσσαλικής πι ου ιχής ξεχωριστά. Η περιοριστική τοπικότητα των διεκδικήσεων µια µάλλον ανιιττόοητη α- εί …' . ο ο υπουργός Παιδείας rep. Αρσένης ντίληψη για το ρόλο του Πανεπιστηµίου ως θεσµού και η ταύτισή του με πλευρές της ανάπτυξης που δεν του αντιστοι- χούν, αλλά και κάποια µικροπολιτική ό- ραση των πραγµάτων (η οποία μάλιστα απέδειξε ότι έχει επικίνδυνη αντοχή) λί- γο έλειψε σε κάποιες περιόδους να μετα- τρέπουν την απολύτως θεµιτή αναπτυ- ξιακή προσδοκία. από στήριγμα και λαϊ- κή βάση για το Πανεπιστήµιο, σε αμφι- σβήτηση η οποία θα μπορούσε να λει- τουργήσει ως τροχοπέδη ή και εκρηκτική νάρκη γι' αυτό. Η εξέλιξη των πραγμάτων, Μόραλη- σε βέβαια τελικά μια τέτοια τροπή. αλλά δεν θα έπρεπε να υποτιμήσει κανείς τους κινδύνους που έχουν εµφυτευθεί και που εµφανίζονται µε εξάρσεις. περιοδικά, συ- ναρτημε΄νες συνήθης με προεκλονι:|ι΄'ς περιόδους". "Μύθος" n περικοπή δαπανών για τα ΑΕΙ Στη σηµασία της δηµόσιας δωρεάν Παιδείας αλλά και στο ενδεχόµενο περι- κοπής των δηµοσίων δαπανών για τα ΑΕΙ αναφέρθηκε σε οµιλία του κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης () βουλευτής Μαγνησίας κ. Νίκος Γκατζής. Πάντως, ο κ. Αρσένης για το ζήτηµα που ανέκυψε σε σχέση µε τη χρηµατοδό τηση των Πανεπιστηµιακών Ιδρυμάτων χαρακτήρισε "τα'…" όσα λέγονται ότι διν "-',.α.';'οιΝ και δεν θα υπάρξουν πό ιν; '… : χι Γριτιβάθµ… Εκπαίδευση… Τα πικιι΄ι'…'ρι='ιι ταμειακά προβλήµαπ που άνε',…ωι µόνο σε ορισµένα Πανεπιστή- μια, δι'ι'..ιι'ι΄κηιαι ότι θα λυθούν", τόνισε ο Υπουργός, ενώ υπογικ1µμισε την αύξηση της χρηματοδότησης µέσα στην επόµενη εξαετία από το πακέτο Σαντε΄ρ. Χαιρετισμός του Αρχιεπισκόπου Χαιρετισµό µε αφορμή την εγκατά- σταση των πρώτων Πρυτανικών Αρχών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (muffin— νε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Χριστόδουλος, όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται: "To Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας είναι γέννημα της αγάπης προς την Παράδοση του τόπου µας, είναι καρπός ειΧ)ύνης και κατόρθωµα ελευθερίας. Όσοι μοχθήικιμε για την εδραίωση του, το κάναμε γιατί πι- στέψαμε, στην αξία του Ανθρώπου, στη δύναμη της καρδιάς του, στους καρπούς της ευεργετικής παρουσίας του μέσα στα δρώμενα της ζωής. Το κάναµε γιατί στη ριχθήκαµε στην Ελληνορθόδοξία µας. που είναι ομωύσια της πνευµατική; και εθνικής μας οντότητας. Το κάναµε γιατί σα…… να προσφέρουμε στους να… μας δυνατότητες εξέλιξης και ανάδειξης µέσα από τη διαδικασία της αξιοποίησης του θησαυρού της πατρογονικής κλήρο νομιάς µας. Το κάναμε γιατί πιστέψει… πως μέσα από αυτό το καθι'.δρυµα θα έ- βγαιναν όχι µόνο άνθρωποι πω…… γνιι΄)σειιιν, αλλά και επιστήµονες υψηλού ήθους, μεγάλης ευθύνης και ακατάβλητης θέλησης να συνεισφέαιιΝ στην ώρα τους Υ… τη δι… νι . Λ m της πνευματικής µας ταυ- τότητας".

196_d_126.jpg

Μπας. οι πρωτιές αρχές του Π……µίσυ Θεσσαλίας. µετά την π… …… της οι µατιάς Αρχής - και Μ…… του αντιδηµόρχου κ An. Δουµπιά… - σχετικά με τις προεάσεις του no. mo τη σταδιακή απόκτηση… ιδιο πιστών που είναι Μαι…. ετπσηµαίνοντας χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωσή τους: & παρι- μέναµε σύµφωνα µε τη We, 0 δηµόσιος διάλογος για ένα τέτοιο Θόισναξωνούσε µετα την αποστα- m και τη λήψη της … ως cumin, και µαότην εξάντληση του σχετικού διαλόγου. Μαύρα, πίστη. ότι δεν είναι κα- Θόλοι; επο…ικό να αμφισβητεί- ταιέστω μαστό τσι/τρόπο καιέστω κάτω από την. π'εση moo/(opium ιδιωτικών ammo/rm, η ουτως η άλλως … συμβολή του Πανεπι- στηµίου στην αναζωογόνηση και από πλααηταυ κατοικοι", ιστό.] της πόλης. Τσάκρα αιώνα… σχάση… πόληςκ: ι οι: Ποσότητα… της έχο πολλές φορές αν σπιτικό δ…Θει έχει διαχω.τκό υποστηριχθεί απ' όλες τ…: το… αρχές οτι…… Μπανης και τη «Μπανης και με ελάχιστος εξαιτίας ολο… σταδιακό. Τόσο το ιδ.απησιακό καθεστώς γύρω στο το κτιριακό …ο ν Μπλου… φωτο… στην ΄ . ΑΠΑΝΤΗΣΗ IIPYTANE *- ΙΑΣ ...ο". ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ «Ετσι θα πξιοποιησουµε πι ιικινητιι mu Πανεπιστημιου» Παιαστ…οάτου στην παραλία. όσο… ιταρω από τα Μαώ …… Μασόν… στο κεντρο της πόλης καθώς και στο Πεδίσπ>υ Αρεως. αλλα ακόµα και γύρω από την αποτρέψ- ….η μεγάλη Κοντό… Βιλ.β.οΘήκη του Πανεπιστηµίου στη περιοχή …το- μόρφωαης. αναφέρετε: σε πολύ αν Μαέ… στοιχείο και αν… τις σχεδιαστών; προοπτικής αν… ης του Πανέτπα'ημι'οι: που reaffirm µε το καομκ…ν…πΜΜ μετην πόλη στην οποία βρίσκω. Ετσι, αυτή… στιγµή. µετα από την πρόσφατη συνεργασία με τα σταυρ- γοζσ Παιδείας, Θα διατεθούν 1.3 δια. το έτος 2000 για αγορές και αιωνα τριώσας …… Στα χρήµατα αυτό προτιμω» νται πολη… αποχρώσεις του ιδρύµατος. η αγορά από το Δήµο Β:", λου του…… µεταξύ των οδών Imps] και ΑΒηιών. καθώς και νέες αγορές και σταλλστριωεις κυρίως να τα νέα ακίνητα της περιοχής του Π. …. όπου όπως γίνεται απλη …. … σε εξέλιξη µαμα… προ ~.-T~~~Y-V?M~WV …για-… ατ.ά8εια Μπόι'ηαηςαππη… πανεπι- στημιακής ιδιοκτησίας για την από σταση όλων των ηρώων του πολυ τη και κύκλου, που Θα παλάτια… τις αναγκες 3. 003 περιπου σαι-'.τηών. Πα,…τα΄πω, γ.α το έτος 2801 σ'… … των…… αν… τα. ταιλοτριώσεις ύψους 1.3 δισ.. ενώ για το έτος 2002 η που… με το στον… Ποιδα'ας πω»… ακόμη 8]0.€-3ι3.ΕΟΟ δρχ. Με το συνολικό αν το ποσό των 3.4 δα. αναµένει: να ριθ,ι:στώ.' ως το τέλος του 2002 (να η Μ ως οι εναν… του Μπάσι: Θεσσαλίας ως προς την αναγκαία έκταση πω είναι απαραίτητη στο. αντρικό ισα της πόλης για την στο… τη του τα από… … νηµάτια. τόσο στο που του Αρεως. όσο και στο …' . μα Ματσόγγόυ. του. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΡΥΤΑΝ|ΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΡΓΟΝΑΥΤΩΝ - ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ ΒΟΛΟΣ - Τ.Κ. 382.21 ΤΗΛ. 74591 & 74590 FAX: 74618 ΨΗΦΙΣΜΑ Το Πρυτανικό Συμβούλιο του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας, αφού έλαβε γνώση του θανάτου του διαφανή καθηγητή και - Ακαδηµαϊκού "ή…" …. προέδρου του Επι- στηµονικού Συµβουλίου της Βουλής. αποφάσισε… εξης: - Να κανατε…" στο… στη σορό του. … - Να αποσταλεί συλλυπητήρια τηλεγράφηµα στους οικείους - Να παραστεί εκπρόσωπος των Πρυτανικών Αρχών στην ται- afia και την ταφή του Η; Η… "Ό καθώς και στην παραλία του Βόλου αλλά και στην περιοχή της Μεταµόρ- φωσης γύρω από την Κεντρα… Βιβλιο Θήκη. όπως και σε ορισμένα σημεία της οποιους… Α΄ι'…Ψό΄ι… Κ. …δΨερχ& κατα… η ανακοίνωση. το λόγο της Μονος το την …… πιο… λη σας. που &. … ακόµη κοίτης οποία; το παμε… γνωρίσαμε Φιό10νΤυπσ,ενώ οι δυνατότητες επι- κοινωνίας µας είναι Μονος και τις αξιοποια΄ιμε πόθο φορά που χρειαζε- τοι. Είμαι Μπος. ότι οι πληροφορίες που Μόσχα-πα στην υποτελή αυτή κα. που απατυπώ'σιν και το περί- γραµµα της σνπυ€…'ις προ…- κης του Παιαστηµι΄ου. αλλα και τις όπιο)… συµφωνίες με : υπουργείο Fla-.560: και τους τοπι- «mic, φορείς. σας δίνουν απαιτήσεις στα εραπήµατα που με ωστικό rod- | πο σε… Μπο… Μπένο. πολίτες. που είνα εύλογο να Μερα- σπΖσνται τα ιδιωτ… τους αν… ντα. απ των… --.-- .. …- …….- σαχ μ΄? ωι'=ςξλ*:)Πι')1)Π " θΙ3.ΈΘλ? ν]…