ORG-Ναυτικού

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-Ναυτικού

Equivalent terms

ORG-Ναυτικού

Associated terms

ORG-Ναυτικού

2 Archival description results for ORG-Ναυτικού

2 results directly related Exclude narrower terms

087_d_098_22282.jpg

Θ€ΣΞΘ…ή €ΘΛ0Υ 91΄9΄ε( ΠίΠ…ΜΜΜ|ΠΑΤΠΙΕΠζ…ΠΒΜΉΠΠΣ ΣΤΙΣ ΜΙΜΗΣ ΣΠΟΥΔΕΣ m … ΣΗΜΕΡΑ Μαϊ… και :… λήγει "» ρα σε αίθουσα του ΤΕΕ - Τµηµα Μαγνησίας - το διώνες ώµου… µ άµα «Νέες καπως στις υιΜωγικίς σπουδξς» που διοργα- νώνει το νεοσυστατο Πανεπιστηιιιο θεσσαλίας σε συνεργασία΄ µε τον & ιο οι»… και το ΤΕΕ - Τμήµα Μα γνησίας. Το χθεσινδ πρωϊνο προγραμµα πε- "ελάμβανε: ' -- Εισήγηση του Παναγιωτη Ξω- #λλη του Πανεπιστηµίου Θεσσαλο- νίκης, προδρου ΄Παιδαγωγικής Ετσι µίας ενώ" µε θέµα (Μύθοι και στερεδτυπα γυρω "& το έργο και την εκπαίδευση του εκπαι8κυτικώ — unpudg διαπιστώσεις και προ- τώτις». . , . -- Εισηγηαπ του .IOSE LU" GARCIA GARRIDO του Πανεπιστ"- Μου …Απδστασπς Μαδρίτης. που' Όρου Ευρωπαϊκής Εταιρείας Σιιτών …η.- Εκπαίδευσης µε "να: "&"… "τουλίπας στις παιΡαν…ιιδ; σπουδές». - "αρμόδιους και συζήτηση να κατοπιν διάλειµµα. -— Εισήγηση του Αλε'&νδοου Κο σμδπουλου του Πανεπιστηµίου n- των µε 'θέµα: αΣχεσιο5υναµικη αν τίλνΜη της νόσο…" και επιµορ- …ης των Εκπαιδωτικδν». — Εισηγηση του Κωνσταντίνου Πορποδα, του Πανεπιστηµίου Πα- τρών µε θέµα: «Η εκπαίδευση —-— ε- πιµδρΜη των εκπαιδευτινόν στην . EAMSc (no τη σκοπιά των συγχρο- νων ιξελίξεων της παιδαγωγικής Wo- ξ.χολογίας» — Εισηγηση του PIERRE LA- DERRIIEKE του ΟΟΣΑ- Κέντρο E- ”was και Καινοτοµών στην Emmi Sta-n µε οι… «Κατάρτιση των κ.κ- παι&υτικόν "& τη σκοπιά των ση. "ιών προ6ληµατων της εκπαίδευ- της» Ακολούθησαν υποθέσεις και συ- τη…" και στη 1.30 u. μ. περίπου lung: η πρωϊνη συνεδρίαση. …. Οι εργασίες του συµποσίου συνε- χίστηκαν χθτς το απόγευµα [1 το Μάιο Ιώνων" — Εισηγηση του ANTONIO Ο" ΆΗΡΝΝΟ της ΟΥΝΕΣΚΟ -—~ προϊ- ιπτάµενος τµηµατος κατάρτισης εκ- α"… µ "σε «Το τιµή) του Μαώ. .… τα: ψ' σώµατος κατάρτισης του». "΄ '- Μν… τον "να: απο……" … Οι (διδακτισµδς»: οι παραδοχές µια: περίεργης ταυτισης». .-- Παραδόσεις και ααι κατοπιν διάλειµµα. τα. του Πανεπιστηµίου Κρήτης µε Η": &" ι…ξη του διδασκαλικοδ Μίλωνας στην Ελλαδα και ο ρολος των 'Παι5αγωγικων των». ΄ —- Εισηγηση του LOUIS ΣΙΝΕ: ανασα του Ελευθέρου Hermann Nov 'Βρυξιλλδν µε αµα: (Μια συν--1 χ… … στην κατάρτιση των εκ… παιδευτικό… προώθηση της τεχνι- κής και διδακτικής πράξης (συστη αστική κατάταξη των προ'ιϊντων µα- "στις". νότο-. 6ου του Πανεπιστηµίω Ιωαννίνων " αν… . -- Εισήτηση του Ιωάννη Πυργιω- Τνηνξ- ΄ Γ "ο… παρεΜις και .: ζήτηση και στις 8 µ. µ. περίπου & ληξι η χθεσινή απογευµατινή συνι- &"… To "µόνο"… της "των"… "- λευταίας ημερας του διεθνούς συµ- µποσίου περιλαµωνει: Στην πρωινή συνεδρίαση να δρα έναρξης 9.30: — Εισηγηση του MICHEL DEDE- AUVAIS του Πανεπιστημίου Παρι- σίου, Μαύρου παγκοσµίου Συ… λίου Εταιριών Συγκριτικής Εκπαί- 6ωσης µε "να: Μς κατευθυνσκις και προοπτικΙς απόψεις για την & πιµδρφωση των εκπαιδευτικών: "δ- χο΄ι, περικχδµενο, μέθοδοι και γραμµατισµδς». - Εισηγηση του MARSEL BOL- LE BE Έλι του Ελευθέρου Πανε- πιστηµίου Βρυξελλών µε "µα: «Η ψυχοκοινωνιολογικη κατάρτιση των εκπαιδευτικών: η εµπειρία του E- Au'ficpou. Πανεπιστηµίου των Βρυξελ λίαν». ΄ ΄ ΄ — Συζήτηση και κατοπιν διάλειµ- µα. - ε……" του Παναγιότη Πα- πακωνσταντίνου του Πανεπιστηµίου Αθηνών µε θέµα: «Επιµόρφωση των εκπαιδευτικ&ν και παιδαγωγικές καινοτοµίες». ' -— Εισήγηση του Γιώργου Μαυ- ρογι6ργου του Πανεπιστηµίου Ιωαν- νίνων µε θέµα (Εκπαιδευτικές µε- ταρρυΘμίσεις και επιµόρφωση των εκπαιδευτικων). — με"… του Μιχάλη Κασου- τάκη -_— Μιχαλη 8άµ6ουκα του Πα- νεπιστηµίου Κρήτης με "µια: «Η παι 60707… … "| η ||… |… επ…… των …αιδωτιών στην ελλάδα». θα ακολουθήσει συζήτηση και στις 1.30 µ.µ. περίπου θα λήξη η min] Wino“. Στην …µατινη συνεδρίαση µε … Μη 5: - εισήγηση του Η… Η… τει, τω Πανεπιστηµίου Γενεύης µε "να: mum“; Inn όρια της παιδαγωγικής κατάρτισης " η… με την "φερει-ή πολιτισµική α- …ή». . — Εισήγηση του Οι… Πα- πα…νστ΄αντίνου του Πανεπιστημίου Μην? # … …να"… νικά αν την πολιτισµική µε… στο παιδί». ΄" µια… "ή… … τΜπιώ…ύψ " "' —- Ες… του Ο… DEMU- ΝΤΕΚ ,του Πανεπιστηµίου θετικων Επιστηρδν και Τεχνολογίας Λίλλης μ αµα: αΠα…ιάς ΄…ς καωιµρεισή πολιτισµική … - Ε…… του Άντι… "οτί & της Η"… Γκνναπ1ας Λαϊκής Επι…ς µε "µια & …!… "τα: …και πτωτική!!!» λιτιστιή ανάσα…. θ' κατά… συζήτηση και στις 8.30 µ.µ περίπου & λήξει το διο- Μς "µπάνιο. -- Στα πλαίσια του επιστημονι- κά συµποσίου ο δήµαρχος οι…» Θα παραθέσει γεύµα στους συνέδρους σήμερα στις 9.30 µ.µ. στο κεντρο του Ναυτικού Ομίλου Βολου.

087_d_186.jpg

επιετοΛεΣ η: τ…… ΄ιιεπιΣτιιιιιιιι , ιευθυιτό, Τις ) τ ίες ιι:ΐ…ες είδε το φως της 5ΡμοσιόΤ"τΟς µια είδηση που αθτ έλλο παπα δ'.σά:εστη είναι και µ'"? κάπου προσπαθεια θα µπο να [font-851' άμεσα και µε όλο Πρόκειται για την ίδρυση Νοιτι)ισκου Πανεπιστηµίου (ήδη " :6ι6τ΄ατηκε η µ').έτη για γνωµοδό- τι-ση στο ΕΣΑΠλ που σνονοίνωσΞ' ο το'."γός Εµπορικής Ναυπλίας. Άν η εξαγγελία. αυτή έχει σοδαπ΄( ςστους και δεν είναι π>οεκλογική ε- [αγγελία τότε Θα µπορούσε κανείς … πεί αν η ίδρυση r ές τέτοιου …ο|ειστηµιον είναι αποφασιστικής "Μοισία: καθ' οσον η ίδριαη θα οι… (υψώνει ένα μεγάλο κενό στη νου- ν-)ιο'κή εκπαίδευση, γιατί ενώ εµείς …… χτ΄…α κατ΄ εξοχήν ναυτική λει- τ:;τ ο΄µε µε τα πα:αδοσ:ακά πέσεις ιιπ:…::>'.΄7ε να πει κανείς ότι κτλ-: :"… )…ι,'>τ.ς µε µ'κρότε..η εµποοικη ΄τ΄ι:;:ι στον»… ιθύνων"… συνεχώς «: αναζητηση νέων γιώσεαν, που ξε- ι…τέγο-.ιται από τα άδυτα στηι εφαυμογή της ναυτιλιακής τραπε ζικής πίστης και φθάνουν ως τους ! ι πλέον σπίθανους επιχειρηµατικούς σι'ι5υοσµούς» όπως γ,,άψατε στη στήλη «…ΐιις και Γνώμες», Η παρούσα κυβέρνηση για ποιούς λόγους δεν ξέρω, έχει εγκαταλείψει τηι αποπε.τάτωση των σχολών Εμ… ταφικού Ναυτικού στα Καλά Νερά ίσως σκεφτηκε ότι τώρα µε την κρί ση της Ναυτιλίας µας οι σχολές … µην χοε:αζονται ΄Οµως τώρα που αφ' ενός η Ναυτιλία έχει πάσει την απάνω 66) τα µε ορισμένες δια- Μυστικές µας συµφωνίες και αφ' ε-ι' τι΄ρου προκύπτει και η ίδρυση του Ναυτιλιακού Πανεπιστηµίου, εµπο- ι΄ει τίποτα οι σχολές Εμπορικού Ναυτικού Καλών Νερών Βόλου ή ε΄- τσι όπως επρόκειτο να γίνουν ή µε ' µια σχετική τροποποίηση στην υ- πάρχουσα µελέτη, να διαµορφωθεί ώ… οτε αυτές να εξελιχθούν τελικός και ως σχολές Εµπορικού Ναυτικού και ως Ναυτιλιαπό Πανεπιστήµιο; O Βόλος παρέχει όλες εκείνες τις προυποθε΄σεις και θα µπορούσε να στηρίξει µια τέτοια προσπάθεια αρ- κεί αυτή την π….όταση, εφ' όσον κατ΄ αρχήν µπορεί να θεωρηθεί ο…::θή, να την πέσουν στα χέρια τους οι αιρµ6' διοι του Ρόλου και να την κανο… αίτηµα της πόλεως. Και θέλω να πι- οτ.ει΄ω ότι στις προσπόθειες αυτές δεν θα 6:εθούνε ισχυρά επιχειρήμα- τα για να ειπωθεί ένα όχι. ΄Α….λωστε o Βόλος πέραν από το ότι ξ'ρζι να µάχεται για τέτοιου 1250… διεκδικήσεις έχει και την κα | …'ό)ληλ.1 φυσική και τεχνική υποδοµή | για να τα καταφέρνει. Ευχσ.::στώ για την φιλοξενία ΣΠ. ΠΥΡΟΥ Βόλος 3 Μαρτίου l9 5