ORG-Emmi

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-Emmi

Equivalent terms

ORG-Emmi

Associated terms

ORG-Emmi

4 Archival description results for ORG-Emmi

4 results directly related Exclude narrower terms

01_A_G_931_38st_089.jpg

. π ' ' ΄ ΐ Η Σκ…? ' " Η ΔΙΚΗ TOY ΜΜΜ"… ΤΟΥ ΖΕΨ|0ΥΣ "ΤΡΑΜ… - … Φως, … …… "& .… προέδρου 'Αϊζαχ… είς τδ Βιετνάµ, . - " Ξ3.-ε: ; =-ταιΉα δτι αΞ Η…µξναι Πολι- ΝΤΙΝΥ 18.- "Ηρχισεν ,]; τδ και εΐχε "Με, ή. ψάρια" ξ! τς και "με «. «πτώση την γζώ…εϊ…'τ& Κάτω »Αλπ…, ;] δίκη ως, η… ενός δη9εν &…, & άπω; - ΔΓ - "΄ (Κ' Γκαπόν Ντοµινίτσι κατηγορουµένου διξ "9008… &"? …' " ? νία τα? ζεύγους Ντρέικ" και .…" . ' . .… … o . TOO τύπου, &… στρατηγός γΚ6λλινς εΐπεν, - μη ένδµαξίσ.-ν κα? , 6τι συζητά τας λεττομερε.ας τοί- σχεδία; Π;όεΞ;:ς τον Κανα? Ταμείου ,Αστικων 493% …αν ταύτα: µετ'-Ξ: ,-Ξ πρωθυπουργώ τα": Β;ε- Σεπ: κατά", ' τνάµκ.Νγ.3:΄… ααΞτώάρχ:… '" you τόν : ' ' max ’636. ,… « Emmi ευσ' ι-΄ ; ΄… _ χρησιμαπειτ, τι…-… χ ' ", φη…ρµόσ'θησαν έπιτυχ6ς εις ήν ": "7 και τήν Κορέαν. οι Γάλλοι ειπα… …. δεν θά άντικατασταΘοΘν δεµένες, - . .; θά πρέπη νά συνεργασθσι':ν στενές µε "Λ & μερικανοι)ς άξιωµατικούς {ma ή: τα .. κήν έποπτείαν τοι? στρατηγοί: Έλα , | ο , , - Αυξανονται αι καµια?» = και έξαγωγαι εις την Eu- ό . ρωπην ., ' ΝΕΑ YOPKH.—— Γάλλος οικονομολ6- ____ τον τό &&". … Ξ … ")… Έ"6",εϊξ ,Αµ"…Ψξ …' TAPAFMENO): o γιο: 659α"ώ'1ς …. …… το" '" ' ει ατια , ΟΤΙ (: ξ ικανικαι ε 0" …- ΤΌς Τ ' , Σ΄ ξαϊρηξϊς τήξ Εάρώπην ζξξάνονται. 8Υκ. Tc‘x ." ισσ6τε α τών µελών της οϊκογε- -—— Τδν άνδρα εΐπεν δ κατηγ?ρουµ€"€ν ε Ροµπέρ Μαρζολέν, γενικός γραµµατείς νείας Νξµινίτσζ ή…" γαλήνια, Evan 6 δεν τόν ειδα, ,δι61ιήσχοΞξκπξ&Ξ: ,; τάς… όμγανώσεως τής εύρωµα΄ι΄κι'1ς είκονοτ υιός ΚΆω6'ις Ντεµινίτσι, Sang {moo-m: ,δλορθΉΞ; δεξΞξηζΐ;νωγυναϊ… && Η K0- ,, µιικης συνεργασιας, άνεκοινωσεν, οτι αι ριξει την κατηγοριαιν,Κ υπηρξε ψΘαΡδ,ς Ψ! ]"… Κς τά ‘v "" πρωϊνήν έξύπνηισα , εύρωπςϊκα'ι χι»… έχονν επιτελέσει «ση… τε-ταραγµέ:νος: Εις το δικαστηνρΙο,ν ΕΞ?" ΕξΞιο;ΒΜ&λωΩύ9 Με: εκοιμιϊΘην και " .… µαντικας προαδους προς την κατευθυνσιν ξησςν και "τα &?φορα κατασχδΕιθ…ενζς ;: ζω… &&! έσχημάτιΜ ήν , ! Π,, '- τής &"… τών περιορισµών διά…τά ά- ξικ΄ει-µενα, "ως " Ώρα"… ? (πεσει &; οί πνρΦ60λισµθΐ Μα… &" λα" ' , ΄ € ελεσΘ το έγκληµα το ιυρ .κ µερα… έµπορευµατα». 'Απο µηνα είς …α€ λ ". , η 08… ν΄ τό Μάο?! …. ιν µήνα-, έτ6νισεν οι'ιτος είς τήν Μην συνέ- &"… ελε…µμΜν π ηΛατο ' & λ΄ευσιν έξωτερικοΟ εµπορίου, µέτρα λαµ- ' ν- 6άνονται είς Εύρώπην διά νά τεθή τέρµα :v είς τήνςδιάκρισιΝ έναντι τζιν έμπορευµά- »… & των, τών εΐσαγαμένων διά Schwinn. ’ εΦθΌΥΝ,Α| ΓΥΝΑΙΚΞΣ ΜΑΚΡΗΣ χΡΗΣτοΣ "Η gonna): ι- . "Υποψήφιος Δηιµοτικδς Σιιµ6ωλος SA: ΕΚΛοΓΑΣ ΕΙΣ ΒοΛ0Ν TOY HPOOA'EYTHKOY ΣΥΝΔγΑΣιΜογ , ! ΒΟΛΟΥ | ι; Κας museum: κοντΣιΝΑ , ΥΠΟΨΗΦ|0Σ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 9" π9ΦάΦώς &!" ύ'"'ΐΙΡξεϊ" ή άγά'πη πρός Μεταξύ τζιν …ιΉτοψηφί΄ων Δημοτικών ες τον Βάλον µας καϊ τδ.ένδιαφέρ-ον διά ΜΜΜ»… 5:6: ,… Δήµου Βόλου …,. "&" Τό νοικοκύρ…μα τα] Δήµου, Τό δττοϊ- ταλέγ…εται και & κ. Παντελής Άυκου- & ' ΄… τίς αν εϊναι ύτώΘΞσις, πού άφορ& τϊς γυ- ρ.η,ς… ; δν ναϊκες, δεν δ΄χι περισσότερο, τούλάχι- Ό κ. Λυκούρης δέν άνήκει είς τήν οι"; οταν δουν και τώς άνδρες. τάξι'ν τών έπιστηµόνω'ν, άλλ΄ εϊναι ΒΟΛΟΥ ,… "' Οι ϊατρδς Κ… ΚΦ"ΤαΡ&τθςι Σΐ€ τόν & τών γ'νωστοτέρων δις-τεχνών της ΠΡ00ΔΕγΤ|κοΣ ΣγΝΔγΑΣΜ0Σ , ΞΞ- συνδμασµδν τοι": όποιου ανήκω, είναι πόλεώς µας, διακρινόμενος διά την | "' Υ…Ήδ" "&… προσόντα έχει. Τά Κυ- έπταγγελµατιικήν του δραστηριότητα, , …. Ριώτερα δέ ειναι ή άπέραντηι άν… τήν κοινωνική… του πειραν΄καϊ΄-ιο έν: γποΨΗΦ|οΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ " Τ?" 816€ "?" "&… Μαϊ ή άκατά6λητη διαφέιρσν του διά τά κοινα. Λογι,;ο Σάι: - 0v 5!}- Θελησις του Μ': επιλύση τά πολλα… ό……ως το"… προσόντων του αυτων ΚΑΡΤΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΑΝΤΩΝΙ 6" πλά…πρα6λ-ή»µατά "Ιζ- 'ΑναµΦισ6η…τή… τδν προσέλα6ε…ν 6 κ. ,|ωάννης Κοντα- 8- not; δέ θά έπιτύχη, ξάν 60ηθηθι] άπδ ρ&τος είς τό ψηφοδέλτιόν του και Σιν δλως µας." … , οι έκλυγιεϊς θά τόν ψηφίσουν ρεςασι- γπΟψΗΦ!Ο| ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ τι- ιΑιΐ γυναικες του Βολου, των 96: ά- ploy, προσθέτοντες δίπλ9 είς το ονς- ; Ξ,- ζκηυ;ωναµΐανριονΛτρ έκζογικαν η… µά του τδ'ν στιαυρδ'ν της προτιµη- I) 'Αδαµόπωλος 'Ελευθέ'ριος τα? η… - ικαιω,µ , : ".'ψυ:ιιν ττΟσος καιρος σεως. , , , , , , .. Αλή,… , ως καί πόσοι, , .;ρειαςΘηκαν δια Κατ, αύτδν "ών τρόπον, θα εισελ: 2) Magma: ΠαΡµΘνλιΛω" ϊ;Όωηϊ? ?Π……ιώτψς "6 Δηµητρίου ϊ πί- νά κερ6Μ , τα. -δικα'ιωµα κα'ι νά θα… είς τήν Δι.οίκηαι-ν 100 Δήµου κμι 3) ΒωιΐαΆΌνεΠς (3! "κ… Ά… , …»… Με έξισωβώξμ Δ …………δρικδν φύλα, τδ npowrmo‘l άνθρωποι, γνωρίζοντες τας 4) Βλατσιος Χρηΐτνος του Μ…… Το Ξσχυρον,…ο?κς . παει. ,'Ας΄δείξων, άνάγικας τού τόπου και έχοντες το 5) Λάµπη" Δη|µπψ…ς …, κ…ι;… ξ &"! οτι και αυτες ας… ισχνν. ’Aq προ- θάρρος τα] ελέγχου, όσακις ύπαρξου=ν 6) 'ΕΣλαφρδς Σταµούληις του Κ…ιΜν 1o ogkeouv‘ai‘g τις καλ'Χιτες καί δις ψηφί- τρωτά, . η η 7) ε……ωω… “km-m); τοι"; Χ«ρί… , " σ?… "".΄ "Υ"8"α?µοΥ …? "- Κ……" ΄Αιί"εΦ"λ(Ξκ…ς' "Η"… ("€, 830" 8) ΖωϊθπουλΌς 'ΑΘανάσιος …"; Ν……… , & ρατ΄ου δια! 'να ως… τον…Βολον να προ: & (”Imposing προτιµησεαΞς εις αν- 9) '|ατροι΄λλης ,Α1…άσ…ς "Ο Νι…λά… ιµι σεως]. "Αι γυναικες του συνδυασµου θρώπως της έργασιας και της δρα- , … . . ,. ., . - . , ,, , το) Κανά6ας Βασιλειος του Κω…ταν.τι… ι πω του γιατρο… µεταξυ των όποιων ονμ- στη.ριοτη.τος, οπως δ υδραυλικος κ. , , Έ , ,… ί… ! ας, περιλαμ6άνομαι, Μόσχα"… νά ά- Παντελής Λυκο=5ρης. Τ- 11) Καραιµ'πΒλας Αρνί"… ης "! ΄ ! - ζω,- , "λ , . &, ,, δ . |2) Κλωµ6ι…ψλ0ς Θεοδωρος του Ιαν… , ϊ ΦΙξ…ων ? ες 19νντις ναπµεις ια ' Κ ίχνος τα? Σωσκλέσυς …ες την έπιτυχιαν του… εργου, ένος πριν … EPMZOMENOI ΒηΛΘγ 13) Κοντιουπης …… , ,?» (Πίου πράγµατι ,ε΄ρ%ου, 5πως εΤναι ή ' ν Γ 14) Κωνσταντίνου Νιικώαος του Κιν… ;; εξνπφπψις της πολεως. ΠΑ Τ|Σ ΔΗΜ0Τ|ΚΕΣ ΕΚΛ0,ΕΣ 1:5) Μαφία Κλέαρχος ,του,Δηιµη1τριΨ 'Αλ……, Δία ΑΦΡΟΔΙΤΗ Ν. ΚΟΥΤΣ|ΝΑ ...… 16) Momma meams UL KW“? ,…" ώ" , 3΄οη- ΥΥΜ|΄α δημοτική σίιµ6ω- Μία ά…"… ") Μψ'ας… |Ζωΐης … Δ.ηΐΞ?ω .… Ή 5λε λος τα": σνν5υασμοΞι , , , … 18) Μπάλλης ηι'µη1Ψ…ς … … Μ΄… … , , ! Χ». ώς" "… Κ"…ΡάΤ… Έλα6"… "… ,δημ""""'" "΄" ι…9) Μωραιτ…ούλου πΕλ…ερια σνζ…€ … Μ…… - : κατωτΐ9 έπξσ"ι'ζλην:, 20) Νάσια Γεώργιος τα? η… « υριιε .ιιευ υ'ντα, . , , , . '|ωά'νινον ' , ' ' . " - 2]) Παπαδηµητριω Γεωργιος του , ΑΠΑΝΤΗΣ'Σ ξήςΥξ'ΈξξγοΞ…μη;ΐξξ ιξΞζ …Ξρ;;ΞοµΞ- 22) Π…ωδη4μη…ρΐου Κωνσταντϊνος του ΜΜ'Ψιω , P. ΕΙΣ ΤΗΝ !!. ΜΩΡΑΐΤ0ΠΟΥΛ0Υ ,… εις …………δ, καφε";… της 23) Π…ιικαν6!ιου (ii Σ"τ΄έφας) Γ΄|ζΖος τον Ανδρων …- πόλεω'ς, χαρακτη΄ριστικού,τής πρρεκ- 24) Πα…-ώς Δηιµητζριιος του Αρισ'τειΔ ' …µ, … δηµοσίων, ή: κά. λογικη; Μαλαγιας των φτιαξω"… 25) Πετρόχειλος Αθανασιος…… τιµη?!" τ… Θ….": τα": Βολου: . . η ' 26) Πλαγερ&ς Βασίλειος 30? Τρι… . Με Λι…. . - (Ξυµπψε:ες ΥΣ ΚΞΡτς΄Έ δεν Z7 ΠΜ6τΜ ως, τα: Λ.&" » . ι …. …- ; … ς &… …. ".… '." Ex? '" …… " … να… …: Γ… ε.…ι …… στόν πτώµα, ή Μπι… Winn; … Β) …Γ…- ". ' ' " ύπο &… ύΜ-…Ό…€… …Π.' … Μ…- Saunas {Iii-:35 .. Β. "|. "& Με ως τα … ").-ς… .. ο &. . ,…',.Ά τοι")…Δ , Επι ‘ &… & … ,, - " & . ΄, . ' ΄ " , ' ΄ ΄ Παιδ Σ …,? ….&ΜΜ, … ' &) Σ…υρνόιρας >ΑριστείΕης 106 ref-97mg ». '. :" Κ'? Π…?" λω τό &… μου γιά τόν row}. "Αν 33) 2,.2wo; Δηµήτριος …'; 'Ανω… , , Mun ταθµος για τις έπιτοκες, οτι , Κ , κώδ …» , - l . … δέν ύπάρχουν 'Ιατρεϊα πρός παρ:κοΆοι΄;- Με: "30" µον…ταρατο &; ; µ; …Ζ" - …. , … ,… &…: τζιν πτυχών παιδια-:, οΐ1ε κήπος ηιος- ει>α:΄ο …ο; - & 5) … " .… εάν-ι… … ώ…"…ΞτκΜ !! -…6… …ξ:΄ν…ετςι-δτι…ή…ξμΜβ&!!….'ώΘ…µ & ,… «ΕΚ .… |4 ψ.ηεδω,καιδσξψ6γι……ώςώ……ή… π…… "'…" Τ; πληρΜΒμεν I) an …… 4 "€,"… |!" ' Ε'.ς'. έξ…| . ξ. κοϊ Σαµ… γώ τά παιδιά τε" » Μ…ΡαξΡ€ η? " |" , ""- ' ΙΙΙ" µένω. » … …; Τό ΒρεωτΜεϊω Γιατι Μη, κι & δ…&µ…αρχςς, (pg- μ…… I Βρες» ΄;ι'ι Βόλου, 6 Παιδικός τάει τή µαμα µε… και τη µωρε των . " = . επί-36€ … .- "mg, 6 "Εθνικός Π,αι- παιδιά µου στα χερια…της- ρταν = ψΗΦοΔΕΛτ| I Εώς Συ .… δ… ότι-δ δημιουργια! έγώ εϊµαι άνεργος και τα παιδια µου I I L … . - … …… . …… . οι… Α…… = . "πετάξει-. , ., στη Νεα !ωνια. , , θά … & κάνη €νας καλός δή- . ΠΡΟ . Τόποι µόνο; σταθµά για τδ Βιολο, µακ… '" , µ ς. &. θ . …. ' , I ‘-\ In} δεν ατόμων παιδιά γιά νά τα έ- µαΡΧος; Το "Σολ" ' "θά" να Ξΐ'άµμή ' = 1,1… τα ΄ οι Σταθµοί. , , ώση το φαροΧαπορριµµ των"; I ,, . F Ζ΄) νοτι-λειτουργεϊ τμήµα επιτοκων'εις σ.τάξη ή ούρα του ποντικ:…υ.' I EMBAHMA : ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ ωΕΡογΣΔ ΚΛΑΔοΝ . ξ ών Βρεφικδν "ΣταΘµδν'Βολου,… προς εξ… _ Afrn‘: μπορεις νά το «owing g‘rlg I ΡΔΜΦΟΣ ΤΗΣ = … ν;έτηαιν "Έξω" …δωρεςν, καθως …' |? 6ωλευτικες άλογά. Τότε ή …να ' ΕΛΑ|ΑΣ ΕΙΣ Το . χ. τπίέΈ ", Enron? τιερι=θαλΈει 1΄800';τωξΞ Εχει τήν ούσιναστική πολιτική ση鵫α- = I , πι κια εργα ομεννω…ν και µη μη΄τε ν , , , , . ,- , έτρδν και φάρµακα δωρεάν, καθε πρωι ma. przpa "θελουµε «να βρουµε ξο, = "(Μαξ ΜΜΜ"? Ρ|ιοΣ ΜΕτΣοΒ'τΗΣ = ι έτό τάς 9—H π.µ. ϊ B Φ … νονΚδηµαρξο, εναξ καλο ξ;µξιαρχο. l I Υ"Βψ . | ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ = . Λειτουργεϊ επίσης ες τεν ρε!"! ό ov-rapoc-rog [ναι κα . … … ΣταΘµ6ν 65?τιατριιΞδν τµημα 8… τα :…" — Καλός µπορεί νά έιναι, ζΐ>,ΡΙς = ΥΠΟΨΗΦ|0| ΔΗΜΟΤΙΚΟ = '':ΐδ'ά &" Ξ…" '.ω'Ρ΄'…' … " ϊ πόντοι , καθόλΌυ κα ιτε- I . ')… 0… δις, ΚτηΜΨΜς "Οσο … …… την."λ…Φ0…Ψ 0" Σ να" » ςΚα τω . Άλλεν ’a’- ll ) Γ'αζ…Ξκζ Άλι… Γεωργδς ' ? ' ΄ λ aux Ελευ- Ροζ &?" το ρ η 2) Δια Φιλµ ; , , , I Σ….τετΉ Ξ:ξξχειµξΏσν; 336: τά πω τσι πώ εΐναι τά πράΥματα, ή έικ- = 3) Ζακιαλϊκ-ος 'Ιωαννηις,… ΕπαΡΥάιξνξ…ς I πρως µ , ' ι ' " __ ’ " ':ν 4) Καλατζΐζ Κω'"'σ…""…ς' … ο ' . 55W“- , . Μ… η 8"… ",… θα exp … σας και… . ΄ . ' ο")… Δ, ήτριος, Έπ……"… , & … …. ..» - … ιο ών = 23 ……" Κι…..ιι… Σ…… …… = λε… δ Π?"ξ"…"ο€ ΣΡ"Ξ"ασμς 7… … ή ιστορία µοιαζει λιγο με 30 6'0);' I/ 7) Καρατσ6κιηις Κ…ταντΐΜς, Γ…" , I κόψη αύτα τα…κοινφφ…ελµ εργα. Φροντ΄ισαν τα": Χότζα. Τόν ήχο Τ… θα τον &")? I 8) κυ…γ…ργάκης Εύ…άθως΄ '…µωιας . άλλοι, οι,δποιοι ευτυχώς… ξπνένδιΐΦΞΡ€ν- σον ε άργότερα- Λοιπόν, δχι, δεν γι… ' 9) wavaw‘og trod-3909, Πάνος . " … """…' "ΜΕ……" "9"… " ρώάπτι- τής ως… µου . ινσ) κα…τά…ς ΜΜΜ… των… . έργαζοµένων και 16" πτωχων τί" ΚΒΟΝ… νοναέ νακαλλίτερΐαδριο Ειναι ντρο- . 11) Καν…άθηις ΧαράλαμΜς. Γ…" I ' Υ… Ψ , . ," …… I , ά "E . mum, Γεωργδς . "ή. '… λ'Υ…εΡΌ',Υ… με…" τΞζΞζξ΄ = %; ξΐΘζνΏξς &ζόισταλος, ξ…έΜς ό ενα, νά γκρεµισω "Τ…: ' αλα Pi ς. Ξ0λ…ΡΥ ς , . . . ΚΙΝΗΣΗ Λ!ΜΕΝ0Σ ξέµτήν …ο μου, τόν πρωτο ??'ξιΉ- Ξ ξξζ ζ'ξΞξς Κ…πΐ…€ι 'ΕπαΥΥψ……€: Μ…! = . , , , « & άν και Βυλιώτη κι ο ας, 1'6 &…" '|ωάν…ς,,Έπαγγελµατιας . Εκ τον Ν…… µας -κατεπλ?ξαν Χθες κ…'τΈήξωξξςτ6 µπαϊράκι κατά του . 173 Σ…μώλιις 'Α'θανωσιος, [Μις … &… I τό παμπ…" ΜΜΜ…" . …» |." … I 18) Τζαμµπατζ…'λ0ς Στράτης. … "" 12% τό…" ξ…ασµατ…'΄ το Ιταλικά Συναγερµψ. ' T‘ ’ σου και . 19) Μιιµπφάς Βασίλειος, Βιοτ€Μς . άτµ6πλοιον «Λορενταν» µε…13342 τόννους .. Πολυ καλα. η γνωμη ' 10) Φωντάκας ή Aer/5; Annpfi'rpwq, Γ &! , , α…άλτω Kai το ΜνηδιΚψ ωμή…" … γνώµη µου. , ,, 21) χ…ς………ά…ς Κωνσταντίνος, Για ς. Α…€ κυλά… ξξ4Ξλ;6ννουέ.ιιΞ…ΡΥ3ιικ;Μωΐ- \Kl’ m ή Μητησ|ς ψαξε». … Η) …λιαρΦς Β…ίιλ.…ς, Βι"έΜς πο Sou. ' & T µ " "| ' κά τιµ ς &… "Μαώ "…" " Μ…… . …η ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι "αν 42 τόννους δικών.

01_A_P_898_na_21_034.pdf

Σ Μι ε… , το μήν . να ο… ! το καί |έλω ΔΕΙ! εδώ. µου. ώρα) είναι ΄ιρια ΝΠ; µια ρού- εϊ σ "ο; λασ- αν ύ δέ thaw :- Θ' Ειμαι Με), "δύο: :,Πο στ΄… 5 µι εινα "& λέω μού ιϊρι. ιο… πιο" εφέ psi; "τρως αν μια , τή πώς ώση ' αν γεν… πώς τή & rend) wt: 'δρά '. πένα για Η… χε… λεί τίζπ .ιι γρ ; οι: 986; ο να ή σε ίναι ε να να στήν πού π>κν ρδιά οπί- Ito; οδια τοτε! είναι. :ως & ταση πιο φεύη αντη παµε φως. ούσω αι και παµε κα Σί|Μί|ΠΜ… κ|χ,'ν…… ΤΑ 60 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ «ΔΙΑΠΛΑΣΕΩΣ» Είναι πραγματικα σπάνιο στα χρονικά τών περιοδικών το φαινόµενο της «Διάπλασης» πού έκλεισε στίς 6 "Ιανουαρίου εξήντα ακριβώς χρόνια. Καί ποιονού ή θύμηση δε γεμίζει ά- λήθεια από συγκινήσεις καί χα- ρές όταν φέρνει στο νού του το συµπαθητικό περιοδικό τού κ. Παπαδοπούλου, πού άσπρισε καλλιεργώντας καί κατευθύνον- τας ολόκληρες τρείς γενεές! "Από τις έπιµεληµένες cell- δούλες του ξεπεταχτηκαν όλοι σχεδόν οί λογοτέχνες καί οί συγγραφείς πού τροφοδοτούν σήµερα το Νεοελληνικό πνεύµα. "Αλλά εκτός απ! αύτού: ή «Διάπλαση» απετέλεσε γενι- κώτερα τόν όδηγητή στα πρωι τα δειλό βήματα όλων εκείνων πού από µικροί είχανε µέσα τους τίς ωραίες πνευµατικές & νησυχίες. Μικροί καί µεγαλοι της όφείλουµε Eva εγκάρδια άγύλν σούλα-µεν… 3-.-ι-ετδί' πού σε χρωστάµε παντοτε στούς 'Αττικιστες και προγο- νοπλήκτους δασκάλους µας. 'H τΔιάπλαση»- ήταν 6 δάσκαλος πού τον αγαπήσαµε ά…)- nap. διά γιατί ήταν πραγµατικός δάσκαλος. "Εκεί ακούγαµε το σωστό λόγια για τήν αρετή για τό ήθος. για τίς κλίσεις καί τις λαχταρες µας. "Εκεί για πρώτη στήν αγάπη τού πνεύματος. της ήθικής καί της Τέχνης. πού μας ήτανε πραγµατα µαλλον άγνωστα από τό επίσηµο σχο. λείο. "Εκείνο ήξαιρε κατά κα- νόνα να μας απειλή µε τούς τεοαο'ιους χαρακές του καί να μας φουσκώνει µε τήν αφόρητη ήµιµαθεια καί τήν επιβλητική αποστήθιση τών σουπίιων του... 'Η «Διάπλαση» Θα γραφή κά- ποτε στήν ίστορία τής Νέας'Ξλ' λάδας µε γράµµατα χρυσά και λαµπρό µαζί µε τόν σεβαστό διευθυντή της καί τόν (πως)… στο συνεργάτη της τόν κ. νόπουλο, πού στάθηκαν δίπλα στ αλλά οίΞµεγάλοι παιδαγω- vol της νεότητας. ΠΑΡΑΠΑΤΗΜΑΤΑ Σ ένα καλό περιοδικό της Θεσ)νίκης ό µαχητικός έκτελω νιστής των Σκανδιναι'ι'κών προϊόντων εξακολουθεί το &. φοιζει από θυµό για τήν από- τυχία τα; εκστρατειών πού ά. νέλαβε µε στόχο τούς πάντες καί τα παντα. Έξουθενωµένος καί αδαής μπήγει µεγάλες κραυ ! …:, …- με λύσσα εκείνους που του -φξρεσαν το φωτοστέφανο της μεγάλης... πρωτοτυπίας. Κα φαίνεται πώς στήν κατηγορία αύτη τών πολεµΐων συγκατα… λεγόμαστε και µεϊς εναντίον τών όττοίων εξαπέλυσε µέσω Θεσσαλονίκης τούς οπαραξι. καρδιους µύδοους του. 'Ο αο- χηγός της Χαλκίδας δέ µας συγχωρεί... τήν ανωτερότητα να µήν καταταχθούµε στό στρα τόν.εδο τών κραυγασιδών µε 1’ άλλο…… συνθήµατα τής έκ. πόρθησης. Kat σε µας σογχω ρεϊ ακόμη την... απερισιε'να να µήν αρχίσουµε µ ούτε-ν τη σειρα τών διαλέξεων µια; τίς πού προτιµήσαυε να καλέσουμε " τον κ Καί περί πσ'ατο &, σε ταχστες έδΞ. π μαντος ούτος. . Ξιέδ.-" . .. Τυµφρηστού ! . Έιτς, &. κ. Σκα- ρίμπας μας έτεσύλασσε-ποιός ξέρει- ένα "amp. ασιο-- ντόπιο (limb—Kai πρωτότυπο κήρυγµα κατά της λέπρσς τών "Αθη- νων ! 'Η ντροπή µας λοιπόν σε… άσήκωτη µαζί µε τήν άλλη πού σε βιαστήκαµε να τόν στεφανώσουµε µε τις δά- … ---α- Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ A Μολαταύτα νοµίζω …; λόγια για τήν τέχνη give για τό σηµερινό θεατή τη; τούτης γιατί ίσως πίττα τά λόγια να τού ανανεώσουν µερικες που… για τήν τέχνη καί ίσως να τού κεντίσουν τό θερµότερον ενδιαφέρον γι αύιή. 'Η τέχνη ύπήρξε για τόν άνθρω- πο παντοτε ένα μέσο φιχικης του έκφρασης. 'Η έκφραση της άνθρωι πίνης έσωτερικότητας ύπήρξε παν- τοτε αναγκη δασική πού έπραγμα- τοποιήθηκε ακατάπαυστα από τήν πρωτόγονη εποχή ως το σήµερα κα! δεν ει παύση ποτέ να όΞηγή ή &. ναγκη αύτή τόν άνθρωπο σε µια έ- ξηυγενισμένη ανωτερότητα και πρός Ενα πνευματικό πολιτισμό ίσχυρό κα! δ:τρκή. 'Η τέχνη. τό πολυτιµό- τερο αύτό μέσο της πνευµατική; και συναισθηµατικήιΞ ισρασηςτού ανθρώ. που δεν ήταν και το πιο εύκολο ή τό πιο πρόχειρο. ί΄Ηντ:τε ή καλλι- τεχνική έκφραση; '.έρ ασε τηνίναγω νια πορεία τή; αν σώσω… ατελεία: το…π'?η… …. "τσιπ: σχήμα μερικα στον… φορα βαφτιζόμασταν. ενός κλασσικού κα?! ως. καί ή ένα- , …… το ότι; πορτ'- .L; της ανθρι.',πινης 'Ριχή; είχε το …." .-αίο καί τραγικό νόημα τη; αναζητηση; τού τελείου. 'Η τραγικώτερη ίσως μοίρα έχει | σφραγίσει &νεξέλειπτα µήν αδυνηρή mom αναζήτηση η; ανθρώπινης LIN Με "Οµ.- Χω…ο'ις να θέλουμε να καθορίσουµε χρονολογικούς σταθμούς στην εξέλιξη 'ντής τέχνης, µπορω"; ε.;ιολα στόν nape, όρίζο ντα των Μπηκα… της να ό ίσουµε µερικα στοιχεία της ύλική; πεί πνευµατικής µας ζωή; πού με τό πέρασμα της τα έφώτισε περισσότερο σε τρόπο πού άνα' γλυφικα νά προβ'ιλουν μέσα από τή μέχρι σήµερα καλλιτεχνική δημιουρ- γία τού ανθρώπου. Τα στοιχεία αύ- το΄ι, είνε ύλικές και ηθικές δντέτηι ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι φνες που τούπρεπαν. Τί φταί- µε όµως εµείς σα σε συνηθί. cape να παραπατούµε : Τό ζή τηµα--ζήτημα τάξεως και ή Gong—elven αλλο. ‘O K. Σ. γνωρίζει περισσότερα από κάθε άλλον πώς δεν αρχίσαµε τώρα τη δράση µας. µα εδώ καί δυο χρόνια ή εν πάση περιπτώσει ένα ακριβώς χρόνο με την εκ- δοση της σελίδας ούτής. στήν όποια συνεργαστ κε. συζήτησε κι' αλληλογραφη'σε ό ίδιος ,Εμφανίζεται λοιπόν-καί µε τί τουπε αλήθεια -ό κ. Σ, µασ. καρεµένος µε τη… Θελκτικη π…οοσωπίδα της αφυΨηΧικής &… νοιας κι έπιλησµς… Kai βρσντωδεις δισκος . , θικοΟ καί πολιαΒεί ' πιστεύω" του. ‘0 κανόνας τα… ούτε …φαίνεται-- δ!χω…, ύξπτοθοεις. κή κι εκλογή µε." Μεθυσµέ- ως από ένα…" "ποσταρω κι" απαγγελία… ς, δε.-σ… τις σε τιµίους ων… σε µπορεί πορτραίτο 152332 πιο "Ηττα"… και τής κπτ1εΜτ"έ' τ…, γεν. Font. :5:me πλέει» ένα ά- νω.: μαθηµατα… συμπεριφοράς κ.! «εκλογής µέσα!» στόν 1w. ρετωµένο και πληρώσω συγ- γραφέα τού «Μα;.…αµπα» πού ήδοξαστική του μ'.νία θα τον όδηγήοη - - πολύ τι:ττβούμσστε- σε κανένα καινούργιο συναγερ- μό -- Σκαρίµπας κατά Σκαρί- μπα - αύτή τη ψέμα γιατί σε πάληωσαν των… τσοπαρια καί σε σώθηκαν κιόλας καί oi αντί- παλοι. "Η µήπως δεν είναι έτσι: _ 1h- ?, ;.Ξ€ι!Σ έκθεσης ; ΄ δ Μύρων: "Οποιος μιλαει γιέ… "ε'-,η :… ΄ παρα ασε;ΘίσίΞπ…ντπ το και… το ' µετά" τα: Emmi ".; ασκε- …. γης…" Θ3ίξ. EMS—v ϊΔ σας- και αύτη :"; … σε µας κι- ! ….…. σας η τη Sepia να διατυπώ… | ' .…» us απ'; |ιερούς ενός συλλό ΑΓ. ΑΣΤ ΕΡΙΑΔΟΥ : (Φθινόπωρο (Πηνειός) -…Έλαιογραφία ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ. [IO ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ τες πού ενέπνευσαν στόν ανθρωπο 'την καλλιτεχνική δηµιουργία εϊνε πηγες αστείρευτες απ όπου ή τέχνη άντλησε τήν δμορφια που τήν Ex: με δασική δύναμη της ζωής µας. ...Ο- Eta ξημέρωµα της συνείδησή; του 6 ανθρωπος α.τίκρυοε Με… τη φύ- ση, τόν έξω. ερικό κόσμο. T6 πως… λοιπόν στοιχειο πού έπρεπε να νοιώ- ση και να ύπαρξη ήταν αύιό Για- τι ήταν καί τό πρωτο πού επιδρού- σε τα… του αποφασιστικά, 'Η σαγηνευτική γοητεία τής φύ- σης στις όμορφες καί χαρούμενες µορφές τή; άνοιξης, τα συγκλονη- σπιτια και έρωτύπαθα σαλίματα της στούς θερινούς µήνες. ή μελαγχολι- κή ομορφιά της τό φθινόπωρο, ή άλλοτε σιωπηλή καί µυστικόπαθη χειμερινή μορφή τη; κι ή άλλοτε ανταριασμένη και ξεφρενιασμένη ία- χή της µου από δρυμού; καί δάση είνε οί πρωτες Έντονες παραστάσεις .. ‘ ‘5 ! και σέ μια &…» Ηταν έτσι για τον πρώτο αύριο- πο ή φύση µια ύλική όντό:ητα πού τού ένέπνευσε Eva θρησκευτικό αι σθημα πρό παντός καί µια Μ…… επιθυµία να τήν έπικονίση %) πρω- τος άνθρωπος δεν five γνωστό τί αί- οθανθηκε όταν είδε "ένα ζώο καί για- τί τού γεννήθηκε ή επιθυμία να τό &πεικονήοη πάνω στα τοιχώματα της σπηλιά: του. Πολλοί λένε πως αύτό δεν &…" από αΞοΘητική &- νανκηαλλααπό ώρελιµισμό…&πό σκο- πιμότητα, για να θυμάται τάχα τό ζώο πού ζωγράφιζε καί να µή το ξεχνά στό κηνύγι του. "Ο… χόρευε & άγριος, λένε πολλοί αίσθητικοί. τΞιανε …. να Βγαλη τό πάθος του κι' όχι για να τό έξαγνίση. να &. πολυτιωθή από ένα ψ:χικό Ώρος όπως συµβαίνει σήµερα :: Ενα σημε- ρινό καλλιτέχνη. πρωτόγονου πού οι» έιττλη:ώναν &- σφαλως κανέναν Ζ'΄αΞσθητικο σκοπό. γινόταν για να λυιρωθη ό πρωτόγοι νο; από τόν εαυτό του, για να αί- σθανθή τόν αυτό του σαν ξεχωριστή ύπαρξη µέσα or}; φύση καί να χαρη για :τήν ύλική του αύτή αύτοτέλεια. Αύτή εινε ή πρώτη όρμή τού αν- θρώπου [πού αίώνια τόν σπρώχνει στή διαρκή κυριαρχία τού έξωτερι- κού κόσµου. "Ετσι δ ανθρωπος τα μέσοατώνπρωτόγονωναύιωνσχε5ιασμα των έπεκοινωιησε ψυχικά με τή φύ- ση κα! δηµ: ούρνηοε τί; πρωτες το- πιόνι , :χΕσ:.; µας; της. ‘H :… τετοια… 13- .ή δις-ι. ωσεί : τού πρωτο; νά…"- . ::": - '»"α.-….……=-'. αι.-€. EA στοιχεία τη: μπα! & # 20η οί. … |… " Ματ: … "0 ήταν… %… η… Η "τιποτα!: .… Μ…: τη: ο…… κατανόηση; της τύπω; &!!! τήν προηγμένη κι'. πολιτε- ψ|ιτ, πια Ξ'ν€…:ω=:΄τητα. …'… : . …. ι'.-τ; Ξ.'-΄ιο στοιχείο δττου σωµα" τ-"-… "… καλλιτεχνική δηµιουργία ν. νόµισε δυνατα εϊνεή γυ 'στε-ι. Τό ανθρώπινο πνεύμα ζητά παντοτε Ξακ απόλυτο προσανατολι- σμό µέσα στόν κόσµο. ‘H γυναϊια είνε το δεύτετο στοιχείο πανω στό όποιο ή τέχνη συνέθεσε τί; λεπτό- reps; καί εύγενέστερες συνθέσεις της. 'Η αίσθηση τή: είχε ναύτη τή γυ Μίκα στήν πιό κοιν6τοπη καί εύια' τω…… αποστολή της. Το πνεύµα έπρεπε να τήν νοιι'Μη αλλοιώς, !… -πρεπε να τήν νοιώοη με τό μεγάλο της ,'νξημα. µε τό ρυθμό καί τό φώς τη; όμορφιας της πού μόνο μέσον της τέχνης μπορουσε να παρουσια- ση ‘O ανθρωπος έπιχειρεϊ να άμα… Μέση µέσον της τέχνης τήν γυναίκα όχι σαν ακριτική δπόσταση. µα σαν αίοθητική και πνευµατική ύπαρξη ?ζ.'τ . … … Λ…… … ν.….ΆΛ- (Συνέχεια τις τήν την σελίδα) "… ψυχή να της same»; σ' ένα νόηµα Ν=μίζω πως οί ενέργειες αύτές του ΄ "' -…-.ζ τόση Φξελίοσε . " :: τ 17. Μ ,. γιμ.ιΒοι. αν") από φευγαλέες χαρές κι: &… στιγ- Maia; εϊκόνες… Τις αφήνει όλες οι πείραγες και φυσικα; να βρουνε τή μορφή τους οποια κι αν ειναι. 'Αποφεύγει να δουλευει τό σχήμα τους καί να προσέχει τίς λεπτομέ ρειες, πού να δώσουν κάποιον τό- νο βαθύτερα καλλιτεχνικό. Οί συν- θέσεις του "έχουνε τό χαρακτήρα τής ανεπιτήδευτης φιλικής εκμυστέ- ρευσης… Δέν πολιορκεί τήν ούσία ψάξω βγάλη τό απόσταγμα της. ούτε παραξυγιάζει τήν τεχνική για να δόση τήν απόχρωση τής μου- σικώτερης αρμονίας- =Ενδιοιφέρε- ται πρό πάντων να κρατήση θερμά τα αίσδήματό του όπως είναι οί…- τοι'ισια καί άμορφοποίητα καί. να δώση μέσω οδών περισσότερα παρά µέσω των έπεξεργαμένων καλλιτεχνικών συμβόλων το όνει- ροπολήµατα καί τίς σκέψεις του. 'Η ποίησή του είναι ποίηση ύπο- στασιακή. ποίηση νωπά… βιώσει…- "Eva είδος άµεσης φωτογράφηση; τής ζωής καί. ψυχής του. πού ήχεί σαν βεβαιότητα εξωτερική πολύ εισβάλλει τή συγκίνησή της απ: σύ τή κυρίως τήν πλευρα. Δεν ύπαρ- χει δηλαδή ή αδιαπέραστη πνοή τού λεπτού ρεμβσσμοϊι με τή σβυ- σμένη μουσική, πού του.… τό κρυμμένο ήπειρο στήν Ξξερευνητιν κή άναρίχηση τής ψυχής… Δεν ύ- πάρχει όσο πρέπει ούτε") τόκάτι.πού χωρίς τον… εντελως π 6 ' € στ Η")! )! µακα των ιι- νατών διατυπώσεωνδίνει μύλο πώ" τα λόγο Μή ύπαρξη καί δικαίωση στό νόημα τού λυρισμού… Τ ι": ποιή' µε… τού κ. Κόρακα δεν µπορούν ιι:ιυΜ, καναµε ||νιμ,ι µια…: ιινν ι,ι,αιαι|…ν.ιν, nu nuuc-u βαθμοΘετεί τήν ίδιοσυγκρασια τού καλλιτέχνη. 'Εν πάση περιπτώσει στα τελευταία πλαίσια τό σχεδιά- γραμμα 'τής εσωτερικής 8601.061]- σίας σιμώνει πιό άνετα τό μέσον όρο τής αίσθαντικότητας τού ανώ- νυμου ύποκειμένου. πού ότι γίνει ό εύκολος δέκτη; .… πολύ προσι- τών συγκινήσεων. Στήν κατηγο' ρία αΐιτή ανήκει με τό παραπάνω 6 κ. Κόρακας. 'Η μεγαλύτερη τρύ' ση του στα βάθη τοι": εσωτερικοί; δεν ξεπερνά τό ύψος τής διάφανης ρηχοΘάλασσας. πού έρωτοτροπεϊ ωλύαρα καί χαρούμενα στό ήρεμο άκρογυάλι. Καθησυχάζει καί δεν πυρετώνει σαν τή ψυχή τών μεγά- λων ιδιωτών με τούς ανεξιχνία- στους όρίζοντες- Τί έλεγε όμως ό Μπωντλαίρ όταν Ξκανε τό εξαίσιο εκείνο συμβολικό πορτραίτο τού αληθινού ποιητή ! Ce I‘Oi de 1’ azur qui hante 1a tempéte οι se rit σε Γ archer. . "A; είναι" φαίνεται πως δεν έ"κατε πα- σά τό πορτραίτο τοι": εαυτού του ή καί πολύ λίγων ακόμη. πού εί- χανε το ατονικά χαρακτηριστικά των Με…… &λιιπατρός !… Το ποιήματα τοι": κ. Κόρακα εί- νετραγουδάκιαάπλακα'ιζεστό.μια που οι… καί μια ίστοριοΞιλα τό κα δεν… Τίποτε περισσότερο όµως… Κάποτε καί. μια κουβέντα πού Έιρ" χίζει πρόχειρα καί τελειώνει πιό β…" διαφέρο ή περιεχόμενο. Τήν πως με όµως γιατι είναι θερμή σα θέμα καί. μας τραβάει ανύρωπινα (οχι α…κι.χ- (ΣΥΝΕΧΕΙΑ είς τήν 4ην σελίδα) "Από την έκθεση Αστεριάδη Για πρώτη φορά στό Βόλο Ex- Θεση παρουσιάζεται έτσι συγ- κροτηµένη. ‘H αίθουσα τού 'Ελ- ληνικού Ω3είου μ' όλο της τον καλό φωτισµό είναι τόσο Με ραντη, KL’ οί επιφάνειες της τρυ- πηµένες από πολλές πόρτες και παράθυρα πού καταστρέ φουν τήν ενότητα της εντόπιο" σης τού επισκέπτη. '0 κ. 'Ασ- τεριάδης με δυο µεγάλα 15M!- ρα χώρισε το χώρο της έκθεσης απτήν ύπόλοιπη αίθουσα και δημιούργησε ένιαϊες επιφάνειες. "Ετσι έγινε πιο συµµαζεμένη καιζεστότερη. Μα καί στό έ- σώτερικό της περιεχόµενο πα- ρουσιαζει µονοδικήν ενότητα. 'Ο κ. *Αστεριαδης ΐώριμασµένος πια καλλιτέχνης έχει όργανώση το έργο του κατά τρόπο ενιαίο πού δεν αποκλείει βέβαια την ποικιλία τών εντυπώσεων ιπ| τών συγκινήσεων. Μα το… Βρίσκεται µερικα. ότι! τούς επι κίνδυνσυςπειραματισρρύ.ς κι.'ιπΐ . .. - . "ζη- τ-ήση τίς πηγές της [έµπνευσής του ιοί µε το τρόπο να τις δύση κα…ι'-.=.τεχντκή µορφή. Τήν εντύπωση αύτή ενισχύουν δυό- τρεϊς παλιότεροι πίνακες σφρα- γιοµένοι µε τή φλόγα :τής ανα- ζήτησης πού ό καλλιτέχνης το… ποθέτησε αναµεσα στούς και" νούργιους. -Τό «Κορίτσι στο ύπαιθρο: (Ν324)είναι µα ακουαρελλσ γεµάτη φώς. με χαριτωµένο παιγνιδίσµατα χρωμάτων Δέν έχει ούτε βαρος ούτε καν Ολι- κή ύπόοταση… Ξαλαφρωµένα απ5 όλα αύτα. πού δεν ται- ριάζουν στή φύση της άκουα- ρέλλας προσφέρεται σα μια σερί… αρµονία χρωµάτων κο- θηλωμενη στό λευκό φόντο τού πίνακα.. ...Τό «Λιµάνια…» (N035) Eva τοπεϊο γαλήνιο. μαλακό μας γοητεύει µε τή διαφάνεια τού χρώµατος του, τήν απλη του γραµµή καί τό συγκρατημένο του λυρισµό. Μιλάει µια γλώσ σα απλή κατανοητή µα πόν- το στα όρια της Τέχνης. ..…'Η «Νόρα» ακσυαρελλα, ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ τιΑΡΑτιιΡΗΣΕιΣ (Μπροστά σε µερικούς πίνακας) ΤΟύ K. Κ. Α. ΜΑΚΡΗ πού Θυµίζει πολλές χαλκογρα- φίες. (Νο) Στό επανω μέρος τού πίνακα µια ταµπέλα σε σχήμα κορδελλας. πού ανεµίζει µας πληροφορεί για τόν τόπο Καί τα συναγµενα καράβια. τα ταραγµένα νερά παλιες δόξες διηγώνται. -'Η «Μητέρα» (N06) είναι συνΘεµένη µε ασφάλεια, µε γνώ ση τών τεχνικών µέσων καί έ- πιτρεπει στις έµφυτες Ικανότη- τες του να εκδηλωθούν. "Η «γέφυρα Πηνειού» (No7) απλός στη φόρµα πίνακας. χωρίς δυνατές χρωµατικές αν- τιθέσεις, µε τήν επαναληψι τών τόξων στην επιφάνεια τού νε- ρού δηµιουργεί µια χρωµα- τική .ήχώ, έναν ζωγραφικό αν- τίλσλο. πού προσθέτει πολύ στην απλοχωρια τού πίνακα σύτού. το crumb: (Νο!) ζεστό στα µατι, µε τήν ίδιαίτερη α'ι'σθ=ι..:. ικα*ς. µε τήν . … maid” &! των γραμµών πού τό χαρ..κτηοί ζουν άο;:Ξ;…νε: να ξεφύγει απ' τό ρεαλισµό πού τού επι" βάλε" τό θέµα σε µια δηµιουρ- γία ελεύθερη. Πολλοί απ" τούς επισκέπτες της έκθεσης ρώτησαν τί είναι ώογραφία Μι άμφιβ&λω πώς ι' αλλοι Θα εµεινα με την ίδια απορία. Γι΄ αετούς ατα- φέρουµε. ότι ώογοαφία είναι ζωγραφική με χρώματα… πού αφού πλυΘούν καλα ανακατεύ- ονται µε κρόκο αύγού επάνω σε μια λεία επιφάνεια. πιό συ- νηθισµένα γισλί, Τήν αλοιφή. πού γίνεται τήν αραιώνουν πα… λι μέ κρόκο σύγού και ζωγρα φίζουν. Οί τιαληές φορητές εί- κόνες έτσι είναι καµωµενεςσύµ φωνα µε διάφορες πραγµατείες «Περί ζωγραφιας», πού γράφη- καν από καλόγερους τίς περισ σότερες φορες. Στίς δύο είκό νες του 6 καλλιτέχνης µια. πού εργάζεται σε θεµα καί µε στύλ Βυζαντινό µεταχειοίστηκε καί τήν τεχνική του. K. Λ. ΜΑΚΡΗΣ '! …

087_d_098_22282.jpg

Θ€ΣΞΘ…ή €ΘΛ0Υ 91΄9΄ε( ΠίΠ…ΜΜΜ|ΠΑΤΠΙΕΠζ…ΠΒΜΉΠΠΣ ΣΤΙΣ ΜΙΜΗΣ ΣΠΟΥΔΕΣ m … ΣΗΜΕΡΑ Μαϊ… και :… λήγει "» ρα σε αίθουσα του ΤΕΕ - Τµηµα Μαγνησίας - το διώνες ώµου… µ άµα «Νέες καπως στις υιΜωγικίς σπουδξς» που διοργα- νώνει το νεοσυστατο Πανεπιστηιιιο θεσσαλίας σε συνεργασία΄ µε τον & ιο οι»… και το ΤΕΕ - Τμήµα Μα γνησίας. Το χθεσινδ πρωϊνο προγραμµα πε- "ελάμβανε: ' -- Εισήγηση του Παναγιωτη Ξω- #λλη του Πανεπιστηµίου Θεσσαλο- νίκης, προδρου ΄Παιδαγωγικής Ετσι µίας ενώ" µε θέµα (Μύθοι και στερεδτυπα γυρω "& το έργο και την εκπαίδευση του εκπαι8κυτικώ — unpudg διαπιστώσεις και προ- τώτις». . , . -- Εισηγηαπ του .IOSE LU" GARCIA GARRIDO του Πανεπιστ"- Μου …Απδστασπς Μαδρίτης. που' Όρου Ευρωπαϊκής Εταιρείας Σιιτών …η.- Εκπαίδευσης µε "να: "&"… "τουλίπας στις παιΡαν…ιιδ; σπουδές». - "αρμόδιους και συζήτηση να κατοπιν διάλειµµα. -— Εισήγηση του Αλε'&νδοου Κο σμδπουλου του Πανεπιστηµίου n- των µε 'θέµα: αΣχεσιο5υναµικη αν τίλνΜη της νόσο…" και επιµορ- …ης των Εκπαιδωτικδν». — Εισηγηση του Κωνσταντίνου Πορποδα, του Πανεπιστηµίου Πα- τρών µε θέµα: «Η εκπαίδευση —-— ε- πιµδρΜη των εκπαιδευτινόν στην . EAMSc (no τη σκοπιά των συγχρο- νων ιξελίξεων της παιδαγωγικής Wo- ξ.χολογίας» — Εισηγηση του PIERRE LA- DERRIIEKE του ΟΟΣΑ- Κέντρο E- ”was και Καινοτοµών στην Emmi Sta-n µε οι… «Κατάρτιση των κ.κ- παι&υτικόν "& τη σκοπιά των ση. "ιών προ6ληµατων της εκπαίδευ- της» Ακολούθησαν υποθέσεις και συ- τη…" και στη 1.30 u. μ. περίπου lung: η πρωϊνη συνεδρίαση. …. Οι εργασίες του συµποσίου συνε- χίστηκαν χθτς το απόγευµα [1 το Μάιο Ιώνων" — Εισηγηση του ANTONIO Ο" ΆΗΡΝΝΟ της ΟΥΝΕΣΚΟ -—~ προϊ- ιπτάµενος τµηµατος κατάρτισης εκ- α"… µ "σε «Το τιµή) του Μαώ. .… τα: ψ' σώµατος κατάρτισης του». "΄ '- Μν… τον "να: απο……" … Οι (διδακτισµδς»: οι παραδοχές µια: περίεργης ταυτισης». .-- Παραδόσεις και ααι κατοπιν διάλειµµα. τα. του Πανεπιστηµίου Κρήτης µε Η": &" ι…ξη του διδασκαλικοδ Μίλωνας στην Ελλαδα και ο ρολος των 'Παι5αγωγικων των». ΄ —- Εισηγηση του LOUIS ΣΙΝΕ: ανασα του Ελευθέρου Hermann Nov 'Βρυξιλλδν µε αµα: (Μια συν--1 χ… … στην κατάρτιση των εκ… παιδευτικό… προώθηση της τεχνι- κής και διδακτικής πράξης (συστη αστική κατάταξη των προ'ιϊντων µα- "στις". νότο-. 6ου του Πανεπιστηµίω Ιωαννίνων " αν… . -- Εισήτηση του Ιωάννη Πυργιω- Τνηνξ- ΄ Γ "ο… παρεΜις και .: ζήτηση και στις 8 µ. µ. περίπου & ληξι η χθεσινή απογευµατινή συνι- &"… To "µόνο"… της "των"… "- λευταίας ημερας του διεθνούς συµ- µποσίου περιλαµωνει: Στην πρωινή συνεδρίαση να δρα έναρξης 9.30: — Εισηγηση του MICHEL DEDE- AUVAIS του Πανεπιστημίου Παρι- σίου, Μαύρου παγκοσµίου Συ… λίου Εταιριών Συγκριτικής Εκπαί- 6ωσης µε "να: Μς κατευθυνσκις και προοπτικΙς απόψεις για την & πιµδρφωση των εκπαιδευτικών: "δ- χο΄ι, περικχδµενο, μέθοδοι και γραμµατισµδς». - Εισηγηση του MARSEL BOL- LE BE Έλι του Ελευθέρου Πανε- πιστηµίου Βρυξελλών µε "µα: «Η ψυχοκοινωνιολογικη κατάρτιση των εκπαιδευτικών: η εµπειρία του E- Au'ficpou. Πανεπιστηµίου των Βρυξελ λίαν». ΄ ΄ ΄ — Συζήτηση και κατοπιν διάλειµ- µα. - ε……" του Παναγιότη Πα- πακωνσταντίνου του Πανεπιστηµίου Αθηνών µε θέµα: «Επιµόρφωση των εκπαιδευτικ&ν και παιδαγωγικές καινοτοµίες». ' -— Εισήγηση του Γιώργου Μαυ- ρογι6ργου του Πανεπιστηµίου Ιωαν- νίνων µε θέµα (Εκπαιδευτικές µε- ταρρυΘμίσεις και επιµόρφωση των εκπαιδευτικων). — με"… του Μιχάλη Κασου- τάκη -_— Μιχαλη 8άµ6ουκα του Πα- νεπιστηµίου Κρήτης με "µια: «Η παι 60707… … "| η ||… |… επ…… των …αιδωτιών στην ελλάδα». θα ακολουθήσει συζήτηση και στις 1.30 µ.µ. περίπου θα λήξη η min] Wino“. Στην …µατινη συνεδρίαση µε … Μη 5: - εισήγηση του Η… Η… τει, τω Πανεπιστηµίου Γενεύης µε "να: mum“; Inn όρια της παιδαγωγικής κατάρτισης " η… με την "φερει-ή πολιτισµική α- …ή». . — Εισήγηση του Οι… Πα- πα…νστ΄αντίνου του Πανεπιστημίου Μην? # … …να"… νικά αν την πολιτισµική µε… στο παιδί». ΄" µια… "ή… … τΜπιώ…ύψ " "' —- Ες… του Ο… DEMU- ΝΤΕΚ ,του Πανεπιστηµίου θετικων Επιστηρδν και Τεχνολογίας Λίλλης μ αµα: αΠα…ιάς ΄…ς καωιµρεισή πολιτισµική … - Ε…… του Άντι… "οτί & της Η"… Γκνναπ1ας Λαϊκής Επι…ς µε "µια & …!… "τα: …και πτωτική!!!» λιτιστιή ανάσα…. θ' κατά… συζήτηση και στις 8.30 µ.µ περίπου & λήξει το διο- Μς "µπάνιο. -- Στα πλαίσια του επιστημονι- κά συµποσίου ο δήµαρχος οι…» Θα παραθέσει γεύµα στους συνέδρους σήμερα στις 9.30 µ.µ. στο κεντρο του Ναυτικού Ομίλου Βολου.

192_d_030.pdf

Ήμεροµη Μο…… ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ πΡΩ'ι'ΝοΣ …το! τα"… * Μ…. 19… ΧόΕ'Σ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ /'Μ. Παπανδρέου έγκαινίασε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας B Ο 19«(ΑΓΠ ' mpg δω…… Γιώργος σπψο…!γ|σιν|ασι σήµερα (µας) να utonulpl, στα Πτώο ΑαωςνσύδαλουνόΠανι…στήµιο Grooming. "Οπως ανακοινώθηκε από να | unoupvtlo Παι6ιΙας ο κ. Παπαν- δρέου νάνων. µεταξύ αλλων στην Φωλια του κατα το ένα"… -το vto Πανεπιστήµια ήταν για my ι,υβιονησή µας µια "Μονή καί- σιο. το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας δεν ι|ναν µόνο [να Πανεπιστήµιο. Ειναι μια για Μ…… νόσο σι πνευματικό όσο κα! σε παραγωγι- κό "έπεσα καί ol Φνλοααξ|η πού το πιοιΒαΜουν είναι και αυτη (Emmi, κλ|µοκος. "Ελπίζουµε µέ το vto τµήμα… να οριστικοποιηθεί vOoo ή ακαδη- νσϊκή νου Φυσιογνωµ|σ Ooo ιοί η σημαντική νου Bton ώς αναπτυ- ξιακού Πόλου-.

Παντελής Γ. Λαζαρίδης