PERSON-Μηχανικών

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

PERSON-Μηχανικών

Equivalent terms

PERSON-Μηχανικών

Associated terms

PERSON-Μηχανικών

3 Archival description results for PERSON-Μηχανικών

3 results directly related Exclude narrower terms

008_d_005.pdf

……ΜΜ… Η ΈΔ…Δ m …… ΜΜΜ 11.11 ΠΉ©Μ30 Το Πανεπιστήµιο της Θεσσαλίας αποτέλεσε κια πολλά χρονια στοχο των διεκδικήσεων και της δραστηριοτητας τόσο τοπικών φορέων όσο και άλλων παραδόντων, ιδίως της Ακαδηµαικης Κοινοτητας. Το επισηµο Κράτος δεν αντιµετωπιζε αµεσα την ιδρυση Πανεπιστηµίου στη Θεσσαλία έως το 1981. Tov Ιούλιο του 1981 850252583an8 η προΘεση να ιδρυθεί ενα ειδικο Πανεπιστήµιο - το "Παιδακωκικό Πανεπιστήµιο" - µε έδρα το Βελεστινο και με Τµήματα που Θα λειτουρδουσαν ως παραρτήµατα των Πανεπιστηµίων Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Η εξαωελία αυτή δεν υλοποιήθηκε µετά την κυβερνητική άλλα… που επακολούθησε. Η ίδρυση του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας µε τη σηµερινή του µορφή ανακοινω9ηκε απο τον Πρωθυπουρδο στ 4.4.1983 στην εναρκτήρια συνεδρίαση του Εθνικού Συµβουλίου Ανωτάτης Παιδείας µαζί µε την εξαωελία δια την ίδρυση και των άλλων νέων Πανεπιστηµίων (Ιονίου και Αικαιου). Τα πρώτα Τµήµατα του Πανεπιστήµιου Θεσσαλιας επρόκειτο αρχικά να είναι τα εξής: - Τµήμα Επιστήµης Φυσικής Ακωκής και ΑΘλητισμού - Παιδαδωδικο Τµήµα Δηµοτικής Εκπαιδευσης - Παιδαδωδικό Τµήµα Νηπιακωδων . - Τµήµα Γεωπονίας Φυτικής και Ζωικής Παρακωδής ..…- Τµήµα Χωροταξίας - Περιφερειακής Ανάπτυξης Έδρα του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας ορίστηκε o Βόλος (Αποφάσεις του Εθνικού Συμβουλίου Ανώτατης Παιδείας στις 4.4.83 και 1.8.83 και ιδρυτικό ΠΔ. 83/20 3.84). Η Διοικούσα Επιτροπή του Πανεπιστηµίου ορίστηκε με ολοκληρωµένη σύνθεση στις 20.6.1984. Οι βασικές αποφάσεις κια το Πανεπιστήµιο ΜΜΜ? οι οποίες επιβεδαιώΘήκαν αλλεπάλληλες φορές και δρ. Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Θα είναι συκκεντρωµένο στο χώρο και όχι διάσπαρτο, οι δραστηριότητες του όµως Θα καλύπτουν ανακκες του συνολικού Θεσσαλικού χώρου αλλά ' και εΘνικε΄ς. O χαρακτήρας του Θα είναι ευρύς, δηλαδή Θα είναι κενικο και όχι ειδικό Πανεπιστήµιο που Θα καλύψει σταδιακά τις περισσότερες περιοχές κνωστικών αντικειµένων, ενώ η µελλοντική του λειτουρκία Θα στοχεύει στην αποσυµφόρηση των δύο μεκάλων Πανεπιστηµίων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Με το ΠΔ 302/1985, µε άλλα νοµοθετήµατα και µε µια σειρά διοικητικών ενερκειών , οι αποφάσεις αυτές Θεµελιώθηκαν και κατοχυρώθηκαν αµέσως , τόσο µε την ιδρυση νεων Τµηµάτων, τη συκκροτησή τους σε Κύκλους Επιστημών και σε Σχολές, όσο και µε την απόκτηση των απαραιτήτων ακινήτων, τη χωροθέτηση των διαφόρων λειτουρκιών και τη συκκρότηση µηχανισµών υποστήριξης. Στην εναρκτήρια φάση του το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας αποτελείται από οκτώ Τμήµατα. Είναι συκκροτηµένο σε δύο Σχολές , από τρία Τµήµατα η κάθε µία. που αντιστοιχούν σε ισάριθµους Κύκλους Επιστηµών και συµπληρώνονται από δύο ακομη ανεξάρτητα Τµήµατα. Η &ηµερινή συκκρότηση του Πανεπιστημίου είναι η εξ : A. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστηµών που περιλαµβάνει; Παιδακωκικό Τµήμα Δηµοτικής Εκπαίδευσης Παιδακωκικό Τµήµα Νηπιακωκών Γενικο Τμήµα ) Β- Σχολή Επιστημών Παρακυκής που περιλαµβάνει; Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής και Ζωικής Παρακωκής Τµήµα Χωροταξίας- Περιφερειακής Ανάπτυξης …7 Τµήµα Μηχανολόκων Μηχανικών Βιοµηχανίας Γ. Τµήµα Ιατρικής A- Τµήμα Επιστήμης Φυσικής Ακυκής και Αθλητισμού Σύµφωνα µε την εξουσιοδοτικη διάταξη του βασικού Νοµοθετήµατος µε Υπουρκική Απόφαση (ΦΕΚ 489/8885) ορίζεται ότι έδρα του Τµήµατος Ιατρικής Θα είναι Λάρισα, όπου και εκκαΘίσταται η µεκάλη Περιφερειακή Νοσηλευτική µονάδα που Θα υποστηρίζει και Θα υποστηρίζεται από το Τμήµα αυτό. Τα άλλα Τμήµατα Θα λειτουρκούν στην έδρα του Πανεπιστηµίου. Από το Ακαδηµαϊκό έτος 1988-89 λειτουρκούν στο Βόλο τα πρώτα 3 Τμήµατα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και συκκεκριμενα: το Παιδακωκικό Τµήµα Δηµοτικής Εκπαίδευσης (40 φοιτητες) το Παιδακωκικό Τμήµα Νηπιακωκών (4O φοιτητές), και . to Τµήμα Ιζεωπονίας Φυτικής και Ζωικής Παρακωκής (30 φοιτητες) Η σηµερινή δραστηριότητα της Διοικούσας Επιτροπής καλύπτει κυρίως τους τομείς της ακαδήµαίκής, διοικητικής και χωρικής υποδο ς του Πανεπιστηµίου έτσι ώστε, στη διάρκεια των αμ ς προσεχών ετών, να έχουν σταδιακά αρχίσει τη λειτουρκία τους όλα τα ήδη ιδρυμένα Τµήµατα. Στόχος είναι ή υποδομή αυτή να είναι επαρκής και, ταυτόχρονα, να δήµιουρκήθούν οι προύποθέσεις μιας πρώτης εικόνας ενός πλήρους Πανεπιστηµίου στο χρονικό ορίζοντα του 2.000. 11.2 ΚΜΕ… ΙΒΙΠΙ1ΙΔΘΙΠΞΣ ΠΔ ΤΗ ΠΥΣΠΘΙΓΠ]ΘΜΙΔ “TOY ΠΔΝΙΞΠΙ…ΠΘΥ ΠΙ ΜΜΕ… Ή)? …?!…=ί ΚΑΙ Η ©ΙΡΓΔΠΙΘΣΗ Ή… ΧΩΡΟ) . 1.2.1 ΠΛΗΡΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΩΣ ΠΡΟΣ το ΜΕΓΕΘΟΣ KAI ΤΗΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Πρώτη βασική επιλοκή που στηρίχθηκε τόσο στην εκ µ , οικονοµικο- κοινωνικών και πολιτισµικών παρακόντων όσο και στις δυνατότητες που διαθέτει ή μπορεί να αποκτήσει ο Θεσσαλικός χώρος καθώς και σε ανάκκες εθνικού επιπέδου. είναι το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας να αναπτυχθεί, ως ορκάνωση και µέκεθος, σε πλήρες Πανεπιστήµιο. Δηλαδή µε επιστηµονικούς κλάδους που αλληλοσυµπλήρώνονται και µε προοπτική επιστημονικής ολοκλ ωσης ώστε να καλύπτονται όσο το δυνατό περισσ τερες κνωστικές περιοχές. Στόχος είναι η ολοκληρωµένη λειτουρκία του ως πνευµατικού και αναπτυξιακού πόλου αλλά και ή αποτελεσµατική αποσυµφόρηση, στο µέλλον των άλλων δύο µεκάλων πανεπιστημιακών κέντρων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Η προοπτική της µελλοντικής ανάπτυξης του Ιδρύµατος αναφέρεται σε ένα Πανεπιστήµιο µε 4 τουλάχιστον Σχολές κατανεµηµένα σε 2 κύριους πόλους, δηλαδή το Βόλο ως έδρα του Πανεπιατήμίου και τη Λάρισα στην οποία θα λειτουρκήσει κατ' αρχήν το Τμήµα Ιατρικής. Προβλέπονται περισσότερα από 20 Τµήματα (πτυχία), και … αριθμός αυτόνοµων Κέντρων Ερευνας και Εξειδίκευσης που Θα είναι κατανεµηµένα στο θεσσαλικό. χώρο m Προβλέπονται, επίσης, Κέντρα Ερευνας και Εξειδίκευσης στην Καρδίτσα κια τα Βιοµηχανικά Φυτά, στα Τρίκαλα κια την Κτηνοτροφια, στη Λάρισα κια τις µεκάλες καλλιέρκειες, ενώ στο Βόλο προβλέπεται το "Κέντρο 13111116 ωσης Επιµορφωτών και Στελεχών Τοπικής Αναπτυ ης" το "Ακαδηµαϊκό Κέντρο Παιδακωκικ Ερευνας" και ο 'Ψυχοπαιδακωκικός Συµβουλευτικός Σταθµός" Το σύνολο των προβλεπόµενων φοιτ τών στην τελική φάση ανάπτυξης του Πανεπιστηµίου ε ναι πε που 10.000 προπτυχιακοί και 1500 µεταπτυχιακοί. Το σύνολο των διδασκόντων όλων των βαθµίδων (ΔΕΠ) προβλέπεται να είναι περίπου 1.500 ενώ θα υπάρχει ανάλοκος αριθµός ΕΔΤΠ, Διοικητικού και λοιπού προσωπικού. 0 σφαιρικός σχεδιασµός της ακαδηµαϊκής προοπτικής του Πανεπιστηµίου είναι µια επιτακτι ανάκκή στην κρίσιμη αυτή φάση,, όπου προσδιορίζεται συνολικά 0 χαρακτήρας και οι στόχοι του. Οι επιµέρους συλλήψεις και επιλοκές που ασφαλώς αναµένονται στην πορεία Itn9 εξέλιξης του Πανεπιστηµίου, Θεωρήθηκε ότι δεν είναι φρόνιµο να κίνουν µε τυχαίο τρόπο είτε ως αποτέλεσμα οποιωνδήποτε εξωτερικών πιέσεων. Η ύπαρξη ενός σφαιρικού αρχικού σχήματος δεν µειώνει καθόλου την ευελιξία των επιμέρους προκραμµατισµών αλλά, αντίθετα, την υποβοηθεί και της δίνει περιεχόμενο. » 1.2.2 ΕΠΟΧΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΚΤΙΠΟΒΟΑΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Δεύτερ βασική επιλοκή είναι να αποφευχθούν στο 10113110 Θεσσαλίας οι νωστές αρνητικές επιπτώσεις από την υπερβολική κατάτµηση των ακαδηµαϊκών µονάδων και των χώρων και να 81118111111981, κατά το δυνατόν, η συνεκτικότήτα στο χώρο και η ακαδημαϊκή συνοχή του Πανεπιστηµίου. Χαρακτηριστικά του βασικού σχήµατος ανάπτυξης του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας είναι τα εξής: α. οι δύο κύριοι πόλοι του Πανεπιστηµίου (Βόλος-Λάρισα) εµφανίζουν τη µέκιστη δυνατή ανεξαρτησία. β. Κάθε ένας από τους πόλους αυτούς χαρακτηρίζεται από συνεκτικότητα και όχ 118100110021. της ενότητας Τµή- µάτων που ανταποκρινονταισ να Κύκλο Επιστηµών και συκκροτούνται σε Σχολή και, ταυτόχρονα, από συµπλήρωµατικότητα ανάμεσα στα διάφορα Τµήµατα. κ. Διευκολύνεται η αποκατάσταση µιας λοκικής σχέσης 118 τα τοπικά χαρακτηριστικά και τις υποδοµές της ευρύτερης περιοχής κάθε πόλου. όπου αυτό είναι ανακκαίο κια διάφορους λόκους. Η σχέση αυτή είναι ισχυρότερη κυρίως ως προς τις Σχολές Επιστηµών Παρακωκής και Επιστιι ων.Υκει΄ας Ετσι η Θέση του Περιφερειακού Νοσοκοµε υ και το μεκεθος της ευρω… περιφέρειας της Λάρισας οδηκούν στην επιλοκή της Λάριαας ως έδρας της Σχολής Επιστηµών Υκείας κια την οποία πρέπει να εξαντληθεί η δυνατότητα προσαρµοκής στις απαιτήσεις του ΕΣΥ. (έμφαση στην πρωτοβάθµια περίθαλψη). ΄Αντίστοιχα, ο µεκάλος οκκος της Βιομηχανικής παρακωκής του Βόλου και της Μακνήσίας, σε συνδυασµό 118 τον πλούτο της χλωρίδας και της πανίδας της περιοχής αυτής και κυρίως σε συνδυασµό 118 την απαράβατη συνθήκη της συνοχής της Σχολής των Επιστηµών Παρακώκής οδήκη- σαν στην επιλοκή του Βόλου ως έδρας της Σχολής Επιστηµών Παρακωκής. 8. Τέλος, το πλέκµα των Κέντρων Ερευνας και Εξειδίκευ- σης επιτρέπει τη διασπορά των επιστηµονικών δραστηριοτήτων του Πανεπιστηµίου στο θεσσαλικό χώρο χωρίς να θίκεται 11 συνοχή των µονάδων του ιδιως στο ευαίσθητο επίπεδο των προπτυχιακών σπουδών. Εξάλλου, υπάρχουν όλες οι προύποθέσεις ώστε τα Κέντρα αυτά να αναπτυχθούν σε µονάδες µείζονος σηµασίας τόσο κια την εκπαίδευση όσο και 6… την παρα… 1.2.3 "ΤΑΞΗ ΣΤΟΚ ΑΣΤΙΚ0 ΙΣΤΟ - ΣΥΠΑΕΣΗ ΗΕ ΤΗ! ΚΟΙΗΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΠΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Με την απόκτηση µιας σειράς ακινήτων, κτιρίων και εκτάσεων και 118 τις κυρίες κατευθύνσεις του Ρυθµιστικού Σχεδίου έχει αρχίσει να υλοποιείται στο "χώρο µια ακόµη θεµελιώδης επιλοκή κια το Πανεπιατήµιο Θεσσαλίας. Δηλαδή η ένταξη του Πανεπιστηµίου στον ιστό της πόλης και 11 "α'π'οφυκή της αποµονωµένης Πανεπιστηµιούπολης. Είναι ενδιαφέρον ότι παρόλο που το [10118111001010.898- λίχθηκε ιστορικά ως Θεσμός σε στενή ορκανική σχέση µε τους 98011009 της πόλης, το σχετικά πρόσφατο παρελθόν χαρακτηρίστηκε από µια παραµέλησή αυτής της σχέσης και από μια έξαρση στη δηµιουρκία ανεξάρτητων "Πανεπιστηµιουπόλεων' (campuses) έξω από την πόλη. Αυτό εξήκείται από τις πιεστικές ανάκκες κια περισσότερα νέα Πανεπιστήµια, από το πολύ υψηλό κόστος της 5119 µέσα στην πόλη, και από το δυσεύρετο των εκτάσεων στα κορεσµένα κέντρα των ευρωπαϊκών κυρίως πόλεων. Ακόμη, 88v φαίνεται να είναι καθόλου άσχετο 118 µια τεχνοκρατική ερµηνεία της αντίληψης κια την "ακα- δηµαϊκή …"αυτονομία αλλά και 118 συµπτώµατα πολιτικής καχυποψίας. ' , Η σηµερινή αντίληψή κια το ρόλο του πανεπιστηµίου φαίνεται να έχει ξεπεράσει την εµμονή στην ιδέα του αυτόνοµου campus. Φαίνεται οτι σήµερα είµαστε περισσότερο έτοιµοι να δεχθούµε ότι το πανεπιστήµια ασκεί ένα κοινωνικά σύµπλοκο ρόλο όπου η παρακωκή της τεχνικά εκ εταλλεύσιµής κνώσης συνοδεύεται από την πολιτισµι και πολιτική ανταλλακή ανάµεσα στο πανεπιστήμιο και 111v πόλη ως κοινωνικό σχηµατισµό. Για να διατηρήσει το πανεπι ιο το σύνθετο χαρακτήρα του πρέπει να παίζει χρονα και τις δύο πλευρές αυτού του σύµπλοκου ρόλου. Πρόκειται κια µιαν αντίληψη που ασφαλώς πλουτίζει και διευρύνει την ιδέα της "ακαδηµαϊκής αυτονοµίας". Η αντίληψη της συνε ούς πολιτισµικής ανταλλακής ανάμεσα. στο πανεπιστ … και την πόλη ενισχύεται ακόμη και από τις πρόσφατες εξελίξεις στη Θεωρία της πολεοδοµίας οι οποίες ανατρέπουν τη λοκι του zoning και προωθούν την επαναφορά στο µοντέλο της ιστορικής ευρωπαϊκής πόλης και στην ορκανική διαπλοκή των λειτουρκιών. Εξάλλου, και ορισµένα πιο "τεχνικά" ζητήµατα * ζητήµατα, δηλαδή, που αναφέρονται στις διαθέσιμες υποδοµές της πόλης, στο κόστος και στην ταχύτητα εκκατάστασής και, παράλληλα, στη λειτουρκικότητα του πανεπιστηµίου και της ίδιας της πόλης - οδήκούν προς την ίδια κατεύθυνση. Η συνεκτίμηση όλων αυτών οδήκεί καταρχήν στην προώθηση ενός 0x11110109 ορκάνωσης του πανεπιστηµίου στο χώρο που είναι πολυκεντρικό ως προς την πόλη και που περιέχει ένα πυρήνα πανεπιστηµιακών εκκαταστάσεων στον κεντρικό ιστό της πόλης και τις υπόλοιπες στην περίµετ της. H "υπέρ… " της παρουσίας του πανεπιστ… υ στον κεντρικ πυΏνα του αστικού ιστού είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς εκτός από τη διευκόλυνση στη ροή πληροφοριών ανάµεσα στο πανεπιστήµιο και την πόλη, µπορε επίσης να αποτελέσει πολιτιστι "χειρονομία" ακόμη και στο επίπεδο της αρ- χιτεκτονι ς ποιότητας. Εξάλλου, η ορκανική διαπλοκή των πανεπιστ ιακων 118 τις αστικές λειτουρκίες είναι χρήσιµο να κ νει µε τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχουν περιοχές σχετικής "κυριαρχίας" των πανεπιστηµιακών λειτουρκιών (άξονες, πλατείες) που να επιτρέπουν και να διευκολύνουν την ανακνώριση του πανεπιστηµιακού πλέκματος. Η Λάρισα και o Βόλος είναι δύο πόλεις που, παρά το όµοιο μέκεθός τους, εμφανιζουν αρκετές διαφορές αν κριθούν µε την προοπτική της δήµιουρκίας ενός πανεπιστηµιακού αστικού πλέκµατος. Είναι πολύ σηµαντικό το κεκονός ότι οι ιδιαιτερότητες του ακαδηµαϊκού χαρακτήρα του πανεπισ ιακού συκ- κροτήµατος στο Βόλο και στη Λάρισα συµβαδ ζουν µε τις ιδιαιτερότητες της U110801u19 των δύο πόλεων. '0 Βόλος χαρακτηρίζεται από τις µεκάλες διαθέσιµες επιφάνειες των κεντρικών "επωνύµων" κτιριων που είναι Στη σηµερινή φάση ανάπτυξής του το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας έχει ήδη αποκτήσει συκκροτήµατα κτιριακών µονάδων ή εκτάσεων στο Βόλο και τη Λάρισα, που εντάσσονται στην παραπάνω λοκική ανάπτυξής του Πανεπιστηµίου όπως περικράφεται στο ρυθµιστικό σχέδιο. Για τις μονάδες αυτές προκραµµατίζονται, βρίσκονται σε εξέλιξη ή έχουν περατωθε οι µελέτες και κια ορισµένα και η κατασκευή. Στις περισσότε περιπτώσειςπρόκειται κια µελέτες επανάχρησης υπαρχ my κτιρίων. Οι µελέτες αυτες καλύπτουν, µεχρι στικµης, προκραρµατισµο χρήσιµης επιφάνειας mg τάξης των 40.000 μ!- σε ήδη υπάρχοντα και επαναχρησιµοποιούµενα κτίρια και ανάλοκης . επιφάνειας σε νέα. Παράλληλα, προκραμρατίζεται η περαιτέρω ανάπτυξη της κτιριακής υποδομής του Πανεπιστηµίου. Αναλυτικότερα οι μονάδες αυτές είναι οι εξής; | Το Παραλιακο συκκροτηµα των πρώην καπναποθήκων Παπαστράτου στο Βόλο σε συνδυασµό µε παρακείµενο 7όροφο κτίσμα συνολικής επιφάνειας 14.000 τ.µ. περίπου. Τόσο η µορφή του συκκροτήµατος όσο και ή προνοµιακή του θέση και η σύνδεσή του µε την ιστορια mg πόλης το καθιστούν ευλοκα κεντρικό κτίριο του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας στο Βόλο. Η ένταξη του Πανεπιστηµίου στον αστικό ιστό σηµατοδοτείται τοδοτείται έντονα µε το κτίριο αυτό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το συκκρότήµα των κτιρίων αυτών µπορεί να εξυπηρετείται κια τη διακίνηση των φοιτητών από την ήδη υπάρχουσα αστική υποδοµή, ή οποία µε τη σειρά της Θα αναζωοκονηθει από την πρόσθετη νέα χρήση της. 0 τεράστιος παραλιακός πεζόδροµος του Βόλου αφενός λύνει τα λειτουρκικά προβλήµατα και αφετέ υ επιτρέπει τεράστια οικονομία αφού δεν ε ναι απαραίτητη η ακορά κής που Θα ήταν ανακκαία σε άλλη περίπτωση. 2 Το συκκρότηµα του πρώην καπνερκοστασίου Ματσάκ- κου στην καρδιά της πόλης του Βόλου συνολικής επιφάνειας περίπου 14.000 τ µ. Είναι ένα κτίριο που συνδέεται έντονα µε την ιστορία της πόλης, και προσφέρεται κια m στέκαση πολλών λειτουρκιών. Οι ερκασίες αποτύπωσης και στατικής επάρκειας έχουν ολοκληρωθεί. Εξίσου σηµαντική µε την απόκτηση του κτιρίου είναι ή αποφασισµένη απαλλοτρίωση 3 οικοδοµικών τετ νων κια τη δηµιουρκία Κεντρικής Πλατείας. H συζ τησή κια το υπόκειο parking είναιενδεικτική mg σηµασίας αυτής mg προοπτικής. 3 To νεοκλασσικό κτίριο, πρώην Καβούρα, 500 τ µ. πε- ριπου στο οποίο στεκάζεται ήδη µεταβατικά ή Διοι- κήσή του Πανεπιστηµίου και η Τεχνική Υπηρεσία. 4 Το κτίριο πρώην Κ.Τ ΕΛ. στο Βόλο συνολικής επιφα- νείας 3.000 τ.μ. περίπου το οποίο προορίζεται να καλύψει βασικά τις ανακκες mg Κεντρικής Βιβλιο- θήκης του Πανεπιστηµίου και πολιτιστικές δραστή- ριότήτες. Πρεπει να επισηµανθεί οτι µε την παρέµβαση αυτή. αφενός διευκολύνεται η απομάκρυνση µιας λειτουρ- κιας που δήµιουρκούσε προβλήµατα στην πολη και αφετέρου ολοκληρώνεται στην περιοχή αυτή όπου υπάρχει ήδη το Ωδείο, το Θέατρο, το Δηµαρχείο, η Πλα- τεία Ρήκα Φεραιου κλπ. ένα Πολιτιστικό Κέντρο µε- κάλής κλίµακας. 5 To συκκρότηµα του πρώην ερκοστασίου της Μεταλ- λουρκικής στο Πεδίο του Αρεως στο Βόλο όπου τελικά ολοκληρώνονται οι ερκασίες κια την έναρξη λει- τουρκίας του Πανεπιστηµίου. Το συκκρότηµα αυτό σε συνολική έκταση 50 περίπου στρεµµάτων προορίζε- ται να καλύψει τις ανάκκες κυρίως της Σχολής Επι- στηµών Παρακωκής. Η παρέµβαση του Πανεπιστηµίου στο σηµείο αυτό έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σηµασία κια την πόλη κα- θως, εκτός από την αναβάθμιση που συντελείται, µε επιχωµατώσεις στις αλυκές και τα τέλµατα της πε- ριοχής δηµιουρκήθηκε µεκάλο σε έκταση "νέο έδα- φος". Το έδαφος αυτό ενοποιούµενο µε τις άλλες κει- τονικές δηµόσιες και δηµοτικές εκτάσεις επιτρέπει τη δήµιουρκία ενός µεκάλου Πάρκου το οποίο εκτός από τις λειτουρκικές ανάκκες του Πανεπιστηµίου Θα καλύψει επίσης συμπληρωµατικές ανάκκες της πό- λης σε αντίστοιχες υποδοµές. 6 Οικόπεδο στο Κέντρο του Βόλου απέναντι από τη Γαλλική Σχολή που παραχωρήθηκε από την Κτήµ. Εταιρεία του Δημοσίου και όπου θα στεκαστούν μελ- λοντικά πανεπιατηµιακές δραστηριότητες σε συν- δυασµό µε την αξιοποίηση ίσως και κειτονικών ακινήτων των οποίων η αξία κια την πόλη θα µπο- ρούσε έτσι να αναβαθµιστεί. 10 7 Μονή Πάου στην Αρκαλαστή του Πηλίου σε έκταση 580 στρεµ. που παραχωρήθηκαν από την Κοινότητα. Το παλιό µοναστήρι, μετατρέπεται τώρα σε µικρό συνεδριακό κέντρο, µε βασικό στόχο ν' αποτελέσει σηµείο επαφής µε τη διεθνή ακαδηµαϊκή κοινότητα. Παράλληλα εκτελούνται έρκα οδοποιίας και σχεδιάζεται η αξιοποίηση των εκτάσεων κια συμπληρωµατικές εκκαταστάσεις και ως ακρόκτηµα. 8 Ορκάνωμένο ακροκήπιο 100 στρεμµ. στο Βελεστίνο που ή Πανεπιστηµιακή του λειτουρκία θα αρχίσει από τη χρονιά αυτή στο πλαίσιο του Τμήµατος Γεωπονίας Φυτικής και Ζωικής Παρακωκής. 9 Έκταση 200 περίπου στρεµ. στη Θέση Πευκάκια στο Βόλο που παραχωρήθηκε απο το Δήµο κια τη δηµιουρκία Βοτανικού Κήπου και άλλων Πανεπιστηµιακών Λειτουρκιών. 10 To πρώην "Ακροκήπιο" στις Μηλιές Πήλιου εκτάσεως 30 περίπου στρεμµάτων το οποίο προορίζεται κια την ίδρυση Επιστηµονικού Κέντρου Φυτικής και Ζωίκής Παρακωκής. 11 Η Κλινική πρώην Κατσίκρα στο κέντρο της Λάρισας συνολικής επιφάνειας 3000 τ. . ή οποία Θα στεκάσει µεταβατικά τις πρώτες εκκατασ σεις του Τµήµατος Ιατρικής. 12 Έκταση 90 περίπου στρεµµάτων στη Λάρισα σε άµεση κειτονια ζε την περιοχή όπου θα κτιστεί το Περιφερειακό Νοσοκοµε , που παραχωρήθηκαν από το Δήµο. Εκεί θα αναπτυχθούν οι µόνιμες εκκαταστάσεις του Κύκλου των Επιστηµών Υκείας. Ι 3 Έκταση 2500 περίπου στρεµµάτων στην περιοχή Χλόη του Βελεστίνου κια την κάλυψη των ανακκών του Τµήματος … … Γεωπονιας. 11 . " ." ΄ . ' '-΄ & ΄ .. σ.:΄ΐ.ι ΄ χ '.΄. ".…" ξ …-'΄Δ . Έπµεπι(υ ς….ιΧ' 3 . | |. . ' Ξ Μιας: ΜΜΑ! .- 3εΛαπων & |? ΄ … & % .! , ' ΧΧ - η? I ! ξΧάξ «Η… …. ο \ Ξ€;….ς ε , Υζ΄΄ _ .… ο…" . - ΄΄... λ.. .; ' ΕΕ;. ΦΑ ' |.&. % | . Έχε σε): πλάι ' έξι?! κ ' ΄΄ ' Χ ζ - . ΄: % ' " /(-… Ό , | , …… …" Ι" νά ειιοπε.ιο Με»… » …. Υζχ % η…? … … #. ,… . πως"… Α……σν ΄΄ Δ . … . … -. Ό...Ώ΄; .. ' …;); . . ΄ . α΄… % &." I . ;, Ζ'.-% " . . ΄ . .. . ' "'ο'>| " &… |, ' Οι ΄Β Λ … ' ! , .. ». Πυξ…" ' . ΄ Κχ..ψ /λ' ΄ .. && . . … … : .. ι . ' «- Β…:μ ήπιαν ' /΄.Ξ'… ) Ξ… = " "& ΄ ΄ πως: , …' ,) :; ? …… ΑΧ .. Q ya … 1 = …- … "... τι … ΄ .… . &? Ξ " στα τις" 1 1… " ' ',',', ΄ & …- Κ . 000 M …… Η… .… 1 ξ '. . ' ' ! Ι',: … … ι !Α Δ . αφ» . Με… .΄& Αποψη… ΜΜΕ!!! # λ'"%ΉίΞ" . ΠΝ | NECK/H11 ΜΜΜ! ΜΜΑ! Ψ" …… ε? v πιο κι 8 Με… Μον ΜΗΔΕΝ…) ιτ…ο .. , … ) έµπαινε τον πΑιεπ.……π Ρ&΄…"…" "032," &" {Mango κ η…) να Η")… ξ'ζΌΠΛ1|ΔΦ' . Π…Α…|ωγ 12 … …! τα ΜΜΜ!" … m Manning .ummmxnz πιο…) ωω " ι'&:τΑ…κοι να]: τα "Α…… .… .… Χ΄ . \ . χ . | χ « . «| ., . | ' | ΧΧ ; € / . ι.. \ ..|.".ι ' ….΄.γ , "I." i '. ": ι.". | .ϊσ΄"ι Φ.… | Ε - I , ' ι'." µΧ , . " ΄ / 39 ! ξ / &… /"-.‘-. …' b ή ΄ a ΜΕΜΜΥ θα"! …΄/ Χ ια… ΝΟΙΟ…εΌΥ … mm ..ΐ… µοναδα που προαιωι να λειτουργια" :. το …. απ 38-89 Η µοναδις που ιρηρφ µα ιζ"… να λιπαρ- τησοω "to: της εποµενη; Μπας ' μονάδας ". προγρα- µµα"… να πιτσιρ- ΠΓΚΝ7ΉΜ΄ ΠΕΙ/Ν Μάο" αν": της ΜΜΜ! Δ|ΔρωΛ|ι …"…" μηπως κατα" « ' ΄ ' οικοπεΔο ΡΜ Έ…Μ.ΗΜ .ΜΜοωΥ O - ΚΟΙΝΟ Ψ..…1 . απ…… . … ενώ… Με… ιωπκµι . . ϊ": µια"… - σώµα. » Η…" ”Frill-TVA Τ . I .? α.|ρ-Με|- & " Ιι 1.2.4. H ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΚΔΔΒΗΔΙΚΗΣ ΦΥΣ10ΓΠΩΠΙΔΣ TOY ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΔΛΛ[ΔΣ Με πρόσφατες αποφάσεις mg 11 Διοικούσα Επιτροπή ζήτησε την ιδρυση ενος ορισµένου 0009000 νεων Τμηµάτων µε χαρακτήρα ευρύ και δυνατότητες το καθένα να περιέχει ενδιαφέρουσες εξειδικεύσεις που να αντιστοιχούν στην προοπτική ανάπτυξης των διαφόρων κλάδων. Οι επιλοδες αυτός που οριστικοποιούν τη φυσιοκνωµια του Πανεπιστημίου Θεσσαλισς υιοθετήθηκαν 81100000 0110 τον 11009011000156 και τον αρµόδιο 1111000150 Παιδείας πρόσφατα και αναµένεται σύντομα η επικύρωση τους 08 τα απαραιτητα Νοµοθετήµατα. που θα εκδοθούν. Σύμφωνα µε τις αποφάσεις αυτές η τελική ακαδηµαϊκή συκκρότηση του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας σε αυτή τη φάση της ανάπτυξης του θα είναι η εξής; Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστηµών που περιλαµβάνει: Γενικό Τµηµα Παιδακωκικό Τμήµα Δηµοτικής Εκπαίδευσης 11008050150110 Τµήµα Νηπιαδωδών Τμήμα Επιστηµών της Ακωκής Τµήµα Φιλολοδικών Σπουδών και Εφαρµοσµένης Γλωσσολοκιας Τµήµα Ιστοριας και Πολιτισµικών Σπουδών Τμήμα Κοινωνιολοδίας και Κοινωνικής Πολιτικής Σχολή Επιστηµών Ιιαραµδής που περιλαµβάνει: Τµήµα Φυτικής και Ζωϊκής Παρακωκής T011110 Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης Τμήµα Μηχανολόδων Μηχανικών Βιομηχανίας Τµ α Βιομηχανικού Σχεδίου και Εφαρµοσµένων Τε ' Τ α Μι… Βελτιώσεων και Γεωρδικής Μαμά… … … Τμήµα Αδροτικής Οικονοµίας Σχολή Επιστηµών αιτίας που περιλαµβάνει: Τμήμα Ιατρικής Γενικό Τμήµα Φυσιοκνωστικής και Βιολοκικής Κατεύθυνσης ' Τµήµα Νοσηλευτικό Τμήμα Δηµόσια Υκειας Τµήµα κλινικ ς φαρµακολοδίας Παράλληλα καθώς εκλέδονται πια τα πρώτα µέλη ΔΕΗ. και το Πανεπιστήµιο στελεχώνεται 08 ερευνητές και διδάσκοντες, 08 πρόσφατη απόφαση της Διοικουσας Επιτροπής άρχισαν οι διαδικασίες διερεύνησης της φυσιοδνωµιας των Κέντρων Έρευνας και Εζειδικευσης και της µορφής της εαατάστασής τους στο θεσσαλικό χώρο. - Ελπίζεται σε λοκικό χρόνο οι δραστηριότητες αυτών των Κέντρων να ανταποκριθούν στην παρακωκική ταυτότητα των 15 περιοχών που θα 85501001090011, φυσικά 08 την συνερδασία των τοπικών δυνάµεων. Τελευταίο (όχι όµως και 31561800 σηµαντικό) στοιχείο που πρέπει να µνηµονευθεί είναι ότι το Πανεπιστήµιο ως θεσµός αποτελεί το υπόβαθρο ανάπτυξης που από τη φύση του σ υ 5 κ ρ ο τ ε ί τις πνευµατικές δυνάµεις. 0 βαθµός και η επιτυχία αυτής της 01155061110119 εξαρτώνται σε 085030 βαθµό από τις αρχικές πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν και από το ρυθμό "συµφιλίωσης" ή "αφοµοίωσης" του "Πανεπιστηµίου" 08 την περιοχή που θα εκκατασταθεί. Κυρίως όμως αυτό εξαρτάται από τους ανθρώπους και από την κοινωνική τους λειτουρκία που αναπόφευκτα όµως θα συνδέεται και 08 10 00500011098001110 τους και φυσικά η πορεία 500 να αποκτηθεί το ανακκαίο κύρος θα είναι 0850311 και 0 806009 δύσκολος. Τα παραδείκµατα 0009 καθόλου 81100000501019 801101001209 ανάµεσα στο '1101181100111000" και τους "Πανεπιστηµιακούς" από τη µία 11381100, και την τοπική κοινωνία 08 τα κατεστηµένα σχήµατα εξουσίας, 08 10 πρακτικά της προβλήµατα, τα ειδικά συµφέροντα και τις συµβατικές αντιλήψεις της από την άλλη πλευρά, δυστυχώς δεν λείπουν και ασφαλώς χρέος όλων είναι να διδαχτούν από την ιστορία και να εμπνευστούν από το στόχο της συσπείρωσης και του κοινού συµφέροντος. Η συνε κασία του Πανεπιστηµίου 08 630119 τους ρείς που προωθο ν την πνευµατική ανάπτυξη πρέπει να ξεκινήσει αµέσως χωρίς αντιπαλότητες αν κι αυτό έχει ήδη φανεί πως δεν είναι πάρα πολύ εύκολο. Η ένταξη του Πανεπιστηµίου 0800 στον αστικό ιστό θα προσδώσει πάντως 00801119 000 ειδική δραµατικότητα στις πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση, αφού όλα θα δίνονται, θα πρωοθούνται, θα αναχαιτίζονται, θα επιτυκχάνουν ή θα 1111101115de01111 στο ανοιχτό κοινωνικό προσκήνιο. 1σως αυτό ωφιβώς, το ανοιχτό κοινωνικό προσκήνιο και η διαρκής έκθεση στην κοινή κνώμη διαµορφώσει 50115000 και την ανακκαω αίσθηση του µετρου που θα μπολιάσει και τους ενθουσιασµούς και τις αντιδράσεις. Το Πανεπιστήµιο 500 να 011008080 να αναπτύξει θα πρέπει επίσης να 011008080 να αναπτυχθεί. Αυτή η δική του ανάπτυξη έχει 01105101 από 1n 011vep500£0, 111 συνδροµή, την κατανόηση ή και την ανοχή λων. 16

087_d_038.jpg

ετ. "το πΑΝε…Σ…Μ το ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤ O 1986 . Σπουδή τής Κυ6ερνι΄ισεως - για προεκλογικούς λόγους - να ανακοινώνπ τήν λει- τουργία Πανεπιστηµίων χωρίς υλικοτεχνική υποδοµή ΚΥΒΕΡΝΗΣΙ για δεύτερη ήµερα... α8γόζει στόν αέρα» ακόμη "ένα Πανεπιστήµιο (Θεσσα- λίας) ένα από τα τέσσερα πού εξήγγειλε, καί οπως ΟΠΩΣ ………ώ8… χθές. …… … Υ πουργεϊο Παιδείας. ωλακλττρωδιτ ή ο γορα των Πρώτων κτιρίων εγκαταστααι' ων. που δα εξυπηρετήσουν τττν δυτική αι καί τίς Σχολές του Πανεπιστήµιου αοαλι΄ας. Πού δα λεττουργι΄τσαιιν στον ..…γκεκριμε΄να έγιναν αγορες ιτυναλτ κής αξίας 310.000 000 δρχ σε κεντρι κιτ περιοχή τής Πόλεως Τα αγορασδεν τα κτίρια είναι έ…φ…ε…ς 12000 µΖ και δα καλύπτουν αττοτελεσματικα τις ιιµεσες αναγκες τού νεου ΑΕΙ Παραλλήλες ενέργειες για τήν επ…… μου… …' Πρασκτήαι ακινήτων γίνονται από μέρους τής Δ.Ε καί στήν παλι τ… Λαρταας ενώ διερευνοιΐνται οί δυνατα ήττες και στις αλλες Πόλεις τής (θεοι… πως Περαιτέρω ή ανακοίνωοις αναφερει ("| Με την Προωδουμενή δτει)ριιναι … ακαδήμα΄ι΄κών μοναδων τοι? Πανετττστιτ μιαν Θεσσαλίας Πέραν του ιαρτ'τικαι7 mu διιιταγµατος το νέο ΑΕΙ «Μ…… … νει τήν εικονα Πλήρους Πανεπιστήμιου ί.τσι τ') κύκλος ανθρωπιστικών ετττατή µών περιλαμ6ανετ: Παιδαγωγικό τμήμα . τα… τµήµα ΄Επτστπμών. … σ…»… τις. χορπγή Πτυχίο. αλλα &, υποστήριξή με …ελ…… δυναμική και γενικα ιι(ιδτ΄τµα ΄ιί ολα τα (τα… τµήματα ιιλιιιν …"»… κιτ τιλων .»Π………:… ()κυιςλας επτατττμών παραγιιιγής περι λαμ(5ιινετ τα τµήματα Χι-ιροταξτ΄ας …' Περιφερειακής ammo ζωης (είναι τα πρώτα που ιδρύεται στήν …… Μιτχαναλι΄τγων Μήχανικων μέ κατειζιδυν ντι τή Βιομιτχαντ΄α και Ι τωιιανι΄ας Φυτικής και Ζωϊκής τταρα γι»τγήι mm τ΄ι Κιττξ'ιτί')ι>ντ1|΄ του Θα είναι κατεξοχήν αναπτυξιακή () κύκλος … ατιιµι΄…ν Υγείας και Ζωής περιλαµ6ανει τ… τμήμα ΄|ιιτρτκής το οποίο &… λειταιιρ γι…ή στήν Λαρισα &… ττλαιαιιιιδι΄τ και έγραµε χθές ή «Ε.Ω.» πρόκειται για προεκλογικά «σποτ» αφού. τα πρώτα τµήµατα του νέου Α.Ε.Ι. δα λειτουργήσουν τό l 986! τιτ τι…… τμήματα του Κλαδοι… Υγείας …τ΄ Ζωής… Πλας (» κωνική; …- δ)ε………ιν επιστή μα…. δα ξεκινήαττ µε τήν οι λιχωοτ σε έι…………-… δυναμικά στη… θα γι΄νττ στα πλαισιο του γενικά) κτήµατος. του τμήματος ίατρικής κατ΄ τ…ν τω…"… ται? κυκλατι των ε……τ…ώτ παραγωγής. Γι) Πανεπιστήμια Θεσοιιλιας δώ κρα man τήν ι΄>ργιτνωττκιτ διοτι……ήτικι΄τ και ε' Ι1|ιΠ|1μΙ)Χ'ίΚΠ συνοχή HHI‘ {HUI LIVUYKUIU , _ ,). ή… .ιι ακιιαττματΜς τον ιια.'ιτδες (ο ιι νιτιιτι,ιχ0ι>ιΝ στήν εδρα των ί|ιτνέΠτστή ήταν τι…" ειναι ο Η… νι… - και στήν Κλαρκ… ενώ ινα τι?…εγιι…ι Πανεττιιπιιµια …;…Μιτου…"…'"… |νστιται΄ιτιιιν Κεν ιρ…τ και | τ……μ……τ…πω…… &… τα τιτλτιί'… αλα τήν Οτσσαλία ΣΤ. ΒΟΛΟΣ 23.- T6 1… είναι 6 επιθυµητός ΄… καί 6 … χρόνος για τήν Με τής λειτουρ- γίας τού πανεπιστηµίου Θεσσαλίας. τόνισε χθές κατά τήν δ…… συνέντευξης Τύπου 6 πρόεδρος τής διοικούσης έπιτροπής τού πα- νεπιστηµίου Θεσσαλίας καθηγητής π. Πα- ντελής Mic-owns. 6 όπως καί αυτή… µια: Εχουν ήδη όγορασθεί γιό τίς αναγκες τού πανεπι- στηµίου Θεσσαλίας τό παραλιακό συγκρότηµα Πα- παστόθου. τό γειτονικό έπταόροφο ήµττελές κτίριο καί παλιό τριόροφο κτίριο αντί συνολικού ποσού 300.000.000 δραχµών. ή ΕΤΒΑ παραχωρεί το κεντρικό συγκρότημα τής πρωην καπνοθιοµηχανίας Ματσόγκου. Μέσα στό 1985 θα έκπονηθούν δασικές µελέτες για τό έργα φωτισµού τών κτιρίων καί µέσα στό 1986 έφόσον θα έχουν όλοκληρωθεί. Μετα τήν εξασφάλιση τών κτιρίων στό Βόλο ή διοικούσα έπιτροπή έπτδιώκει τήν έξασφόλιση ανό- λογων κτιρίων στήν Λαρισα. Υπάρχουν όµως πιστώσεις πού χρειόζονται γιό τήν αναπτυξη τού πανεπιστηµίου µέ όπότερο στόχο νό καταστεί τούτο το τρίτο τής χώρας µέ τήν αναπτυξη λιπΚ……τ…λ.ι . …. .ιι. . τ * άζεται νά λειτουργήσει΄ τ πανεπιστήµιο Θεσσαλίας ΘΕΣΣΑΛο…γΉ 93 ' && 5 Προσπάθειες να εξασφαλιστεί όλη ή απαραίτητη ύλικοτεχνική ύποδο- µή, ένώ σύντομα θά προοληφθούν καί οί πρώτοι 160 διοικητικοί ύττάλ- ληλοι. καί ένος πλέγµατος πανεπιστημιακών δροσ ι.ριοτή- των έρευνητικών κέντρων καί Ινστιτούτα σ' όλο- κληρη τήν θεσσαλία. Σ…τήν πρώτη φάση οι λειτουργήσουν οί δύο σχο- λές τμήµατα δηλαδή ίατρικής. µηχανολόγων μηχανι- κών. χωροταξία καί περιφερειακής ανάπτυξης. γεω- πονίας. φυσικής αγωγής καί αθλητισμού. παιδαγωγι- κό. νηπιαγωγών παιδαγωγικό δημοτικής έ1παίδευ- σης καί γενικών ανθρωπιστικών έπτστηµών. Παράλληλα έχει αρχίσει ή προσπάθεια για νό εξασφαλισθεί ή αθλητική στέγη. Πολύ σύντοµα προσλαµθόνονται µέ concoct) οί πρώτοι υπάλληλοι για τήν κάλυψη τών πιο έπετγου… σών αναγκών σύντοµα οι π… οί πρώτοι 160 τακτικοί διοικητικοί …… καί θα έπακολου-

088_d_120.jpg

ΘΕΣΣΑΛΙΑ ' ' Θ Ξ" Η Ε.Π.Ε-. ΣΤΟΝ Στην (μόνο… ίδρυσης του Πα νεπιοττµου στόν ευπωφο Θ… :οαλικό χαρα έΜνέρχΜσι ό δή |ι.:Όι':χος Βόλου κ. Κουντουρης ί"… OI έ…µονικσί σύλλογοι μας πόλης και" τής γύρω Μο- ιν& …: …"ΐ΄Μ'ΜόΜ& 'στόν πρωθυπουργό κ. 'Ανδρ. Πα & οπαδοί και τόν υπουργό Π…- | όπως κ. An. ΚοκλΜνη. & &. τα υπόµνηµα έχει ως έΣής: :… γνωρίΖΠε. πρίν δύο περίπου χαλια πραγµατοποιπΒη τα… Βελ…"οΜ…4Μ'! [IL-(wow τής Τοπικής Αυτο- & δόνησης όλης τής Θεσσαλίας. € Χ&Δτχ,ιό.ρχων no} Κοινστορχών. μέΐ& ;Θόµσ την ίδρυση ΠΜπτστΜωξ΄ &στόν εορυτερο Θεσσαλικό χώρο. ..Ό.0 ' µπάνια Μ ΜΜΜ 6 " Στη συσκεψη &… δια…οτώΟηκε.| µέ συγκεκριµένο στοιχεία ότι 6 ι.υµι΄-ιι'.ρας ΟισοολικόΩ χώρος Ll ναι η µονη ουαιιιοτικα περιοχή της ΄ΒΚΜιδος που στερείται Πα- νεπιστηµιου. παρά τις αντικειµέ- νι… ικανές και αναγκαίες συν- Θηκές που υπαρχουν καί Μαγο- µου… την ύπαρξη έννός συγχρα , νου 'Λνώ'τατυυ έκασι5ειιτικού ί-ι όρό;ιστος. ' "Από τα… τα αίτηµα για την ίδρυση Πυν.ττ…ιημιου οι… ευρύ προ ΟΕ…)Ολικιι χωρο και …… two από χωρο ιης Κι:νιρικης' "Ελλαδας (ψιιιωτιδα. Bop tu- , 60:0 ο…) υυίίιιη'ι'…ε και τι,… {UL-Mme απ' το σύνολο τού λαού 1 της Θεσσαλίας, απ' τις µαζικές | καί κοινωνικές του οργανώσεις ί και τα πόλιν… κόµµατα. όνα- ΄ δί.|χΌτΜ δέ υι'ιν πρωταρχικό α- no τα διυί.ίι;υιτιτλικό πρόβληµα- το. Είναι, αλλωστε. χωρωιτηρι… ατικό ότι το Μπορ… αυτό οί τη,… τωρα……" στις προπό- οι:ις για τα πενταετές πρόγραµ- µα απ' όλο το Νομαρχιακό Συµ- (Μάλια των Θεοσαλι… Νόµων, έιτανέιλη…ενα δέ αναγνωρίστη- κι: σάν απόλυτα δίκαιο και λογι κι) από υπέυθυνο… κυόι;µνητι- τους παραγοντες.-… ΤιΜυταίσ. ό υπουργός Παιδςι ος κ. ν…. Κοκλαµανης διαθεί5αί µου τους Δήµαρχοι… ιών ποσα ρων Θεσσαλικό" πρωτευουοώνρ τι ή κυΓ.ίόμνηοπ Θα πμιλχωρι΄τοςι σύντοµα στην ίδρυση τριων ' γιέ- Luv Πανεπιστηµίων μεταξύ των ,) ι".υ|ων Μριλσµόόνεται και τό πρ νυπιοτήµιο στον ιόιιι΄περα Θεσορ λικο χωρο. "Ανάλογη δέ όνακοί νωοη των κυί3ιρνητικών ε…- … -'"λ'-"4--… …. …- , .….. …µ.….,… …αν" ς"5-» .… . , -...-.....Δ. ωρα όταν πρω για ταν ιόρ&ααπ Πανεπισ An’ τον δημαρχο Kai έπιστπ μονικσυς συλλόγους Βόλου ΞγΡντΞΡο ΘΕΣΣΣΜ1ΚΟ ΧΩΡΟ 6…ωΜ Πιστεύουµε κατ…; της Θεσσαλίας. ή χω- ροταξική της Θέση στα κέντρα τού ΕΜΜικοΟ χώρου. ή δυνα- µική της παρουσια στην έθνικη οικονοµία. . οί έπιδσλλόµενεε προδιαγραφές για μια σα…… περιφερειακή αναπτυξη καί οί ότταιτ…ις τα… και… ντα ποιο τικό καί ποσοτικό όνέ6ωµσ τής (καθως ζωής τα"; Θεσσαλικού λαοΟ. δέν αφήνουν περιθώρια γιέ. παραπέρα όνα(5αλή τής έπι- οπως έξαγγελίος τής "ίδρυσης πον…εΠιοπ1μι'ου στόν ευρύτερο Θεσσαλικό χώρο. , θεωρούµε παταω… ότι για τα ει΄ό.κώτερο προόλή-ιατσ παιδί έχουν σχέση µέ την υλοιιοίηρη της απόφασης αυτής. όπως εί- ναι η έδρα τού Πανεπιστημίου. η χωροθέτηση … σχολών καί ο)… συναφή Θέµατα. Do πρέπει από τώρα … Ξεκινι.οι… Μος διό λογος µέ τους έΜ.1ροοω.'ιοιιι: της Τοπικής Αι΄ιτοόιοικησης και" των πιο… όργανώσι'ι… και φορέων να] ιι΄ι|ώιιΞ:)…ι υ………χ.…… χώ- ρου… στα… να'! (Μπίλυ… λη! … …'; … |…» (΄ΝΙ…ί.'ηιι'νκιι κιιι Επιστη- μόνο… κριτηπια. έκτιµωντας τις ανάγκες και ίδ ακρότητες της κι'": Μπι ») πχης & ' "" .. αν Για τη διευκόλυνση του έΚι αυτου τήςκυόωνησης ο: NM. να σας ενηµερώσουµε ότι ήόχ στό Βόλο, µέ πρωτοβουλία τής΄γ όπμοπκης αρχής και των έπιοτι]. µαγικών σωματείων της πόλη.ς.΄' :υγκροτήοαµε έπιτροπη από επι οτπµονες ολων των είδικστή'των που µιλαω… καί συντοµα Θα είναι "σέ Θέση να τι:ηµηριώαι;ι προταση σπιτικό µέ τό ποιές σχολές Dc πρέπει νό ίδρυ.Θούν &… πόλη µας καί γενικώιμρα στό Νομό Μαγνησίας. μέ &… τη πολιτιστική παράδοση τοι] τό που µας. τη µεγαλη Βιοµηχανική ως ανάπτυξη.. τον Οζιι)λυ…γ0 δώ µετακομιυτ.ικό ρόλο τού λιμανιού µεταξυ ευρώ…… και Μ. 'Αννα…- λης, τό φυσικο περιβαλλον καί τις αλλες Ιδιαιτερότητες τή: τις ριοχης µας. 'H ανατροπή αυτή ο… σχολείτυι έπίαης μέ τον έντα- π.οµο κτιρίων .… χώρων κατάλ- ληλων για τη στέγαση των Πα- νε……ηµια…κών σχολών. Οι.'λαυµτ:, λοιπόν, να πιστεύω µε ότι ή ανύψωση Θα έΕαγγςί- λα αµ… την …… της Μι την ιδου… Πονιε.ψοτημίου στον ευρύτερο Θεσσαλικό χώρο και Θα παρει το απαραίτητο Θεσμικό καί πρακτικό µέτρα για την όσο .… δυνατόν …τγαράτσρη αλόη… ποπ της µεγάλης αυτής και ίσου. . I 8υπσυ …ται'ι Συλλόγου 10.3.83 /ο…3 Ώ θΖΜ , ταρω 'Ο δήµαρχος Βόλου κ. Μιχ. Κουντουρης. ό πρόεδρος τω Δι …γφνωό Συλλόγου Βόλου *. Σό8.…΄ Σταθόπουλος. ο φ…… του '|στρικοι] Συλλόγου Mayan]; oloc κ. Γιαν. Παπαγεωργίου. ό πρόεδρος τα) Τεχν. ,'Ε…µ;…|π;- plou 'Ελλόδας (Τµήµατος M0- γ.νηοίος) κ. 'Ηλ. Ξηροκιας, ό πρόεδρος τής "Ενωσης Λι:ιταυρ yaw Μέσης Ειπα΄ιόευοης Ν. Μα γνησίας, κ-. Γ Λαρισαίος. ό :… ώρα: της "Ενωσης Λειτουργών Τεχνικής. Έκπαίδευαης Ν. Mq- γνπαίας κ. Γ. Σαγκλιας. ή ΜΗ όρος τής… "Ενωσης Συντακτψλ Θεσσαλίας - Στερεάς και Ευδο- .ας N'Iroo Καλα]… ό πρόεξρας τοΟ' Συλλόγου 'Αρχιτεκτόνων. Ν. Μαγνησίας κ. 'Αριστ. Θεαχαρό- πουλοα. ΄ό πρόοδρος τού Συλλό-… νου 'Αγρανόµων- Τατογρόφων Μηχανικών Ν. Μαγνησίας κ. Δ. Φα;ιοιι;ώτος. ό πρόεδρος τού Συλλόγου Δασκάλων. και Ναι γωγων Μαιου Μαγνησίας κ νσγ. Σιδηρόπουλος, ό πρόεδρος "Επιστηµόνων Γ;- ωικινων Νομού Μαγνησίας κ. Θα mun: Κα…τουρας, Η…" τού 'ΟόοντιοτρικοΟ Συλλόγου Μαγνησίας κ. Δηµ. Πλω…ώνης. ό πρ… του Συλλόγου Παλι "ών Μηχανικών Νοµού Μο… oroc κ. Βιτγ. Τ;όδυλλος. ό πρόε- δρος τα) ΦαρµακευτικοΟ Συλλό- γου Νοµού Μαγνησίας κ. Θανα- αης Τριγωνης. ό πρόεδρος Συνδέσµου Δημιουργίας Οίκονο… µιλά: ΄ΕιιτιωΜμιγρίου 'ΕΜσς (Νομαρχιακού Τµήµατος Μαγνη- ινίι….) κ. Σπανούλης Μαλι«έ.ν- νιι΄.ιιιζ, u |ι…'…ι)ι'δμιπζ του &…… = "να… χ'ιµ'ζι΄υν Θεσσαλίας κ. Γιάν. γης Κορα…λσς. ο πρόεδρος του ΣυνδΟαι'ου "Επιστηµόνων Μογνη Ε…".- . .".: Γιαννης .Γ.':'.ι9Ψ0€'- - %