PERSON-Λαζόπουλος

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

PERSON-Λαζόπουλος

Equivalent terms

PERSON-Λαζόπουλος

Associated terms

PERSON-Λαζόπουλος

2 Archival description results for PERSON-Λαζόπουλος

2 results directly related Exclude narrower terms

087_d_102_22286.jpg

θαυµα πως ζώων Στο ΒΟΛΟ Χο…ι-:Σ ο ΥφΥποΥΡτοΣ ποΛιτιΣΜοΥ | Γ..ΠιιιιιινΒ|ιέ6ιιΐΝέ π προγράµματα για…… "ΠνεΠ|[|'[|1|…||Π ΜΠΟΜΠ!!! | Προ6ληµατισµός για διε ύρυνοπ δραστηριοτήτων Άρχισε Χθες το νέο παιδι: O Wm'pyéq Πολιτισµού κ. "εόργ. A. Παπανδρέου κήρυξε (θες το µεσημέρι στο Βόλο την έναρξη των εργασιών του διε- Μτ, συµποσίου με &… "τς ωτεΜεις στις παιδαγωγικές νεοσύστατο Πανεπιστήµιο Θεσσα Η Μργασϊα µε το δήµο Μο Τάι/ικα Επιµελητή- ριο . ως. Ο κ. Παπανδρέου µετέφερε στους Μπας και ξένους owi- δρους τον χαιρετισµό του Μ.» πωργού κ. …. Παπανδρέου και που… ότι πο υπαψγει'ο Πολιτισμού, στα πΝαϊσια τα νέ- ων δι…µΜν αποδιοήτ… τον, & χορηγήσει σημαντικό ποσα στο Πανεπιατήµιο Θεσσαλίας για την εκτέλεση προγραµµάτων που δεν ανήκουν στον κυριως κορµό του εκπαι5ωτιώ του δραστη- ρωτάω. Ειδιώτερα, ο κ. Παπανδρΐαι δις…ϊνηοι ότι µέσα στο 1986 θα ("ΜΒΜ ζωηρές προδλημα- Νοµός και Πειραµατισµός, προ- κειµένου να αναπτυχθούν στο νέο …πιστήµιο και οι παρακάτω εν viva δραστηριότητες: -Σωιχιζόµενη εκπαιδευση για τον ιιπλοντισµ6 των γνώσεων τα:τητόν και την απ… να.) 'τνχι…. - 'Ενταξη στο πανεπιστήµιο ανψπ9ν των ένο… υπερβεί την λεγόµενη φοιτητική ηλικια … η… η,'…ι΄ος 4Ό-5() ετών. σπουδές». που διοργΜνονν τοι -- Δ.:.-ατ&τητσ τωρσω)ούθη ως μασηµαι.ων από ευρύτερα πτώµατα που έχουν ενδιαφέρον- ια και επιθυµία για …. -- Δηµιουργία ειδικών "των Μαώ προγραµμάτων (π.χ- Υ"΄……Ρτσάς, ("διαλυτές Ν…) … . , . - Σ… ο… ΜΜν µέσα: …… µε το -Π…τήµι6. 3-Μιοφ%α …… επι- µόρφωσης σπψ……ά. "-΄-ΜΜ και κάλυψη των αιδκΘ-'…&ώα& ά"΄Μιοκής"ωώ"'… το "Μούµια-"… - τ …' …' |,:πκϊ…ΓΓ( ……τως πω…… '……ω … |… ο… Μπι…" άι). …-…'…Δι΄ & άν … . οΤσωτ΄α που …… θα ι]… ο- .. .. .…"- . . αρ &… -:… ο …; Π…-" µια Μ…… κή … &… που οστά"… σι μμ" Η "? . ………ψΐ µ…… ,… "|. Τα ς ποιά: " Ψέ&ιδΜ, αν … … "Ντ.: Μι… τα… . TFWW oi …αν µου λογικές και &… «ως… στο το"… - ή, ' …ο .. …,…%…%Μ… .… εψξα … … "το… να γι . Μ……Μ πει να…6ναιχΨς συνάντησης τω… axon ιδεών, πρέπει να ι- ζ ικα…" " Μαιν "ότι" … ιτιᵴώ.Ώι πρ΄οαπΏκς του Μπι…Θιοσαλϊας κατα- &…ι… Μώός … Με… τα' . που να υλοποιήσουν οι," τ ' . . ώ ος, ο κ.… Μπα… Μος-΄ . µονος _ Μ΄ «του Πανεπι- . ϊΜψ%Ης "τις ότι πρό- …ψτσ.ι ψαρια σταθερή "αυτή της στι…Μ€.ιώδΜπυ στη Βάση της Μου… της «για ι….τνξη .… "παρέχει στοι- ιπϊα πώ… …η!!!»- σης.;Μ Μανιατών. . |"… ΥΜ'ι'ΜµΜιώ & … ΄ … ι- ό…: !!- 6αιοι ότι το Πανεπιστήµιο έχει από στ καλο δρόμο). ΄ ' o ….'ιοοΥΝτοΥΡι-ιΣ : Σά"… ΜΕ των οργα- , … τα] Μαι… … και o 6.6…" Η… !- …… Κ… το…, o more: ΄ ΄ …- αττγ,Ιδ…ωση -τψ|Παπ . Ιον &αααλ|ας …σε Ότι… «no ο" mow &" οι ………ις, η ' υποδοµή, η πολιτιστική παράδο- :ση,πουωνοών…ώπτυξη ε- ;, ιός τέτοιου ιδρύµατος». .’ … …, that, στις αργές ξ τον αιώνα ΜιτοΜψε πο Η… ! ναγωκϊσ που ΜΜΜ, ενώ & Μο…… οι πρωτοπο- une-dc wait: πιο "ισπανικής …και …… Μον… Μυ- …… και πολ…στώ! 'αγΜς. Τέλος ο κ. Μαύρης ενώ… " επιτυχια στο συνέδριο, τα πο- γωγικό συµπόσιο .… ’ on …. τω…… . 0 My“ του ΠαΜ.Μος Μιας τον Έμα: ……- - Μοτο…" τι… το)… τα , ou για: | (τα……αΞσΜΐΜ Ψ πω να Μαι γ…ιώψ τα» και Με την Ποιλιπϊα και όλους τους φορείς να βοηθήσω στο στήσιµο τον &… Μια"… μισο, επισηµαϊ…ας παράλληλα στα στην Παιδεια … ολ- λεϊψεις σοβαρές. . . O «. ΜΡ|ΜΣ - Εξ άλλου, ο προεδρος της Διοι- κούσας Επιτροπής του Πανεπιστη Με… Θε΄σααλϊας κ. Πα…. Λα…" 8ης στον χαιρετισµό του Με το ισποριώ'ης ίδρυσης του "αν απιστηµϊου θεσσαλϊας και επι:- σήµανε ως αµυντικό Μακάο τις παπικές αντι6αλλδτηπς) που ;- ξασθονϊζΜ πις προσπάθειες α- νάπτυξής του. Το Πανεπιστήµιο θεσισαλϊας -πρδσθεσε- που Μοντ… σή- | µερα στην τελευταια φάση της ιδρυτικής περιόδου, &… ΄… ι- ξή= Χα…ΨΠώ= -.-Η επιλογή των τα… εγκα- τάστασής του …' η … τρική του λειτουργώ. , ΄ ΄ - H "ο… να ειναι το Πα- νεπιστήµιο ως δεν" Εµεινε απο στάδιο της ευχής, … υλοποιη- θηΚι. …Η συζήτηση Υιµ τη µελλον- τική του ……ξη ξεκινησε πα- ράλληλα … την Ψ… το… :- Η επιλογή να διαττΨηα| η λειτουργική του ο… &! Οι… σνΜϊ- . . - Η … του Η… Μου σχεδιάζεται σφαιρικά για να Με… συνολική :… τον α …… υποδομών. — ”poafitoplaerm τα παρα] …… "µετά για τη συνολή ετ- κατ&σ'τ.ααη τον Μ……ιω και &… γϊνιι αγοράς ακινήτων. ζ ΐµΜι,'Μισε' ο κ. Μ Χ ψ ς, να η… & αν , τ …. &; ε…ψΐ' ρ αν, ποιοι" ' του Μι… πως τα τα»… . µυστικά της Μάριος. Με; και οσιτητ!ς πρέπ;ι να … και να ζήσουν στο …στήµιο. Να …'… το… :… … …'!!! Ψ.?" . πως αγαπήσει ο τόπος. δεν επι- …τρΕιτσ'ται να &… για &- .λτι Μα…… Μασα- … χο… ευαίσθητες tumult; που !"" &" "Α…-ω ' ,! ""µια. καταλήγοντας ‘o κ. Λαζαριδης τόνισε ο" το δω; συµπόσιο στο '…ο πως)… µια πρώτη … …!… του Μα… στηµιον και εντάσσεται στο πλαϊ mo της αν…… …. Στην … των εργατών του συµποσίου "Μ…… σκέψη ο …… … o doc Noni?- χης Μαγνησίας κ.κ. "Γ'… Πο Μος και Εφ. Κανακάρης, ο… Μα…-της κ.'Γ . Λαζόπουλος, οι δήµαρχοι Βολου Μαι … "."… κ.κ. Μιχ. …το… και … Μακης οι Μάικ του "αν ΜΜΜ… Θεσσαλονικης κ'. θα… ταύρος, της …ς Βιοµηχανι- κής Σχολής Πειραιά κ. Γ … ος, ως Μπάτης Βιοµηχανι- κής Σχολής …αν; κ. Μα- Ρΐ= … του ΜΜΜ!" …… κ. δαν. &… "ή…" ρα %…ο| και o πρύτανης του …ιοπηµΙω …Ι……ϊ… κ …- Μσα&). και τ…! ων Μ…… "Ι. , . mason-twat- Το "µ'", …. Ο… "& "& γραµµα Μαυριτανία: πριΜµ Με: ' -- Εισήγηση τον FILI'PPO M. DE ΜΤΒ, µ θέµα (Παιδα- γωγικές σπουδές, εκπαίδευση ι- " νηλίκων, διαρκής παιδιων. - ΕΜΥ?!" τον …κι. Βοιών: DE -ΒΜ.. µ.θέµα & άδηλοι σκοποί της ζήτησης επι- µορψωσας: επαφή, από… και δυναµη». . - Παριµ6ασεις και συζήτη- αι. - Εισήγηαη της CHRISTIA- ΝΕ VERNIERS, Διευθύντριας τη… των αναγκόν και εκπαίδευσης: δασική γενική εκπαίδευση, "απόµατική και κοινωνική κατάρτιση». - Εισήγηση του GUY JO- BERT µε "µια «Μερικές ριζοσπα στικίς προτάσεις για τη διαρκή από… τον απαιδωτικών». Ακολούθησαν παρεµ6άσιις και συζήτηση και στις 8.30 περίπου Omit η χθεσινή οννιδρίαση. …' Το παιδαγωγικό συµπόσιο αν "Μνήμη… κανονικά µε & Ν Πυξ" 9.30 τ.κ. τις Ρ….µ…κµα. ά…… & κατάρτισης …

087_d_117.pdf

ΑΡΧίΣΕ ΘΕΣΣΑΛιη 914 + as ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΒΟΛΟΥ Το παιδαγωγικό συμπόσιο … Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΒΕΠ… ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜ ΜΜΜ "ΜΝΗΜΗ… ΘΑ ANAHTYXBE] ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ. Αρ…" Ας το "όμορα στην οί Μα τελετών του δηµαρχιίου Βόλου το και…» παιδαγωγικό συµπόσιο µ "µα κΠρ…ολικη αγωγή και σα {Gov-on ammonium, που διοργανό νιι το Πσνπιστηµιο θιασαλίας αι συνιργααία µι τον Δήµο Βόλου και το Τεχνικό Επιµιλητηριο -Παρόρ- τηµα Μαγνησίας. [lupin-mam µταξι'ι αν… οι Sou δικές του νομό κ.κ. Πιτσιόρης και Λαζόπουλος, ο δήµαρχος Βόλου :, Κοντάρης, οι απι8ηµαρχοι Βό- λου .I. Σκοτινιύτης και Στάµος, ο ΄ιδρος της διοικοι'ισας επιτροπής Πανιπιστηµίου Θωσαλίας . Π. αζαρίδης καθώς και pun αυτής, ο πρόιδρος του ΤΕΕ - παράρτηµα Μα γνησίας κ΄. Μµπιύτης, οι"… σος του Μητροπολίτη Δημητριόδος ' και αριιτός κόσμος. Στην αρχή του συµποσίου πρ… νησι ο δήµαρχος Βόλου, ο οποίος ιαλυσόρισι τους παρευρισκόµενους, κυχήΟηκι καλη διαµονη οι όσους προ Ερχονται απο όλλις πόλιις και σπιτι: flu στο συµπόσιο το οποίο, όπως d κι, ιίναι το πρώτο Βήµα που γίνι- ται σαν έκοραση του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Συνεχίζοντας ο κ. Κουντώρης τε no: ως η πόλη του Βόλου όχιι αη- µα…-ή ιστορία στην διακίνηση των σαι5σγωγικαν ι…. '-ι Σχινιά µ τα θέµατα της π" σχολικής ηλικίας ιίπι σας …. πασχολα'ιν όλη την κοιΜία, η? τσπιιη αυτοδιοίκηση και η ίδια :. Συνέχιια στη Μίδα &, λ ΤΟ ΠΑ'|ΔΑΓΩΓ|ΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ! & ΐΜχιια στο τη Μίδα |… αολκίται με τα παιδια (π.χ.-οργα … παιδικών σταθµών). Στις αρχές της .…..…ς — συ σκι" — λιιτοοργηαι νέος παιδι- κός σταθµός στην πόλη και αν. λί τις µέρες πρόκιιται να λιιτουργησιι "προ απασχόλησης του παιδιού προσχολικής και µτασχολικης ηλι κΙσς. Μος awning στο Gama): ιό Μνιπιατηµιο τόνισι πως κωλο "ζούµε το "ο πακ…στήιιιο να ιί- ναι… και σωστό και αίγχρονοι. Στην συνάμα ο πρόώρος του TEE — παραρτήµατος 'Μαγνησίος I. Απ. …µ……ς……… χαιψ Νοµό α "ως του Ταγμα? Evil“: "τη!" ms“ και "ο…" …'"… mulch: του Επιµιλητηρίω …΄µ την διοικούσα σταρ… του ΓΗ- "ψωµί… Snacking και οι τηι "τοπική αυτοδιοίκηση µι "από ή. τα.….. του Παναιπηµίυυ. . L- τι|ν ..,--……λιΙ| Flinn-u, v... Cup-5., πως bu η… προσιχαι ..) κατά από την Πόλιτιία. αΝοµίζωρι -- "οι; - πως χριιά . (no: να όιατιθών πιριασότφα "η ' µ΄στα για την σαιξία ιιι η χώρα µας που κίναι πρώτη σι "από. ως …|'1ιλιΜΜ " "Ως "ε…", ια yin: Wu οι Μό- νις +… την πώ&ία' και'τ΄ιλιυταία - αµυντικός Μαιν. - O I. Lawn-chug mflnfig από… . cog-mung“ στις tannin; του αν "umlw. ( O κ. ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Κατόπιν pm.“ ο ώµος της διοικοι'ισας παροχής του Παναι- trunnion ίας, I. Παπ. Λα- (golfing ο οποίος µταβ … " ψ τα ιξης: ' ' "Έζρα? '.ι Κάρι" …. Ο; ς γωνιών. η "αυτή Μς Πόλιτκίας για .το Παν"ιστηµιο Θ…Ιας κίναι σ' ίνα τουλάχιστο ... Η! Β {haul-é Βι…ι'ή απο την" …ή άλλη" “f- τα " ρι…ιακό Μιτιστήµ΄ιΒ.' Για το πανιπιατηµιο αυτό, παρα λο που ιίναι ένα πανιπιστηµιο στην αριάρι… και παρόλο που ένας δασικός τού' ρόλος κίναι να λιιτουρ fiat: ως πνωµστικός και αναπτυ- ΄ξιαιός πως στην περιοχή, η πολι- τκία Edna: Ia …κι (noun απο ην αρχη (κι ι5& 6ρϊσκιται το δια φοριτικό στοιχιίο) και στον ακιν- τρικόν ας ταίρι ρόλο που πρόκιι- ται να παίξω αι &… πίώ. !! αν µια α……" που θα µπαράκι να αιτιολογηαί και µόνο απο το αντι ' αιµ:νικ6 γιγονός ότι το Havana-1i µια αυτό 6ρίσκιται στο γιωγραοιιό κορµό της χώρας και Θα αναπτυχθεί οι Μιωλοπι4ς συνθήκες µε ι- αυοαλισμνις τις'6σσικις Μιας Μορίς του Μοτορόδα… να το στψίξουν µι Inn-In άνιση. ' Αυτη ή… η πιο δασική ιστών την… των… για την οργάνωση άι "τηνανάτπυξη του΄ Havana-Inflow Ναταλίας. Η ανάπτυξη του "ιδιό- ζιπιι Μη να ανταποκρίνεται στις μας» “unmet-p µι… …… … …κ…ιτιι τουλαχιστον τους 4 Μ…… Καλα», πιστη- … . . 0| δύο απο τους δασικός νύ- ολους Μανόν θα …θα" στην ώρα του Πανιιιιατηµίου 66 στο !….Έίναι α) ο'κΜος …. Ματιών "Νηρέα και Μία κύκλος των …στη..'… που' συνδΙον; … να την α…." … "πιο τη Διοίκηση. & Η… ήκλοι πι"… ιόν Θ΄ αναπτυχθούν στη Μ.… κίνα α) a dull): των ΕπιστημΔν Υγιίας και Ζωής και οι ο κύκλος τα απώ- ιπιστηµόν. .'µ, - . α.. "να: η #. Συµπόσιο από — ως πι I ο που η… .- ι ,πολλαπΜ'ς=όι΄ωςι -- … … ΜιτψΜι … "ν "µατιά …… για τις … "σας τόσος στην προσχολική … ί Καταληγοντας ο I. Λαζαρίδης Ξέ - vi και την κατάρτιση τον "πια"- γι΄νν και σαν µια ευκαιρία για Μιλ λαγή και δωρο… από… — Αλλό πανω απ' όλα, &. να συµ6αλλιι στην ΜΜΜ της ιδιαί …" ανωνυμίας … ν… η… «non ικπαιόιντικοό ιδρύµατος και στη συνδιση της known/lag του µι τις πολυ αιωτιι3ς ανάγκες που om. σηριρ΄α στη χ… µας η Κανα …; πράξη και η προοπτική το" αν "|… που σηµασία"! το &" Θα] µε. X. Είµαι "όσιος ότι οι µ…"… και οι συζητήσεις. :… τ υ…… που ασψαλυς & mun-J, Du υπο … να μας …' .… οι… για το που ιί…΄ ". '… και πιο 'µΜµ να "µε. Η …- "ο" που … "στα! Ώς πολύ καλό ανάξιο. ' ΄ ' ' "Η ΠΡΟΣΧωΙΚΗ "ΜΗ Κατω" " ι…" της Ο"… τικής Επιτροπής ρόλος της Aloud σας Επιτροπής του Παπασωτηρίου θισααλίας και "ο……" του fla- µυστηρίου Ιωαννίνων I. Μαρία " λιό σας: µωβ … τα … ών κανοντας ιισαγψγη στις πι ΠαιΜυγιιώ Συρποσίαυ: στο … που ρος "για"… ή…" είναι καίριο, όχι µόνο 4… το Μπαντ"… …ίας που "- ιαινΨ οι "ή την … τις επιστηµονικός τον …οιΜητΕς, όχι µόνο για τον Baruch-t6 όρο .… quantum τις |πυκνότητα Μις, το "για ιίναι καίριο για το …. και το "ν της χάρης µας. Η "αυτό… αν… …. ως το λέει και η "Η. "Ι' αν… τα µι… πιδιώ ." την "|… … ΜΜΜ -! τη Μ - "| "Η"… " την Μαζί … στο …" στην-ιρ…ώΗρια µια!» η… "Η αν… …κι .'…ίά "ως Μιας. …ο… .… παιδι… … "| "τη "αγωνία. 0 Me In χρησιµοποιώ "οι Μόνι…πΜ…"" "ο"… .… στην cal-vim: d και που "ναι "θα… πΜαρχιή και Μι το πιο! Μι την "µια… τα. … ' -+ *Η