PERSON-Καταληγοντας

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

PERSON-Καταληγοντας

Equivalent terms

PERSON-Καταληγοντας

Associated terms

PERSON-Καταληγοντας

2 Archival description results for PERSON-Καταληγοντας

2 results directly related Exclude narrower terms

087_d_117.pdf

ΑΡΧίΣΕ ΘΕΣΣΑΛιη 914 + as ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΒΟΛΟΥ Το παιδαγωγικό συμπόσιο … Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΒΕΠ… ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜ ΜΜΜ "ΜΝΗΜΗ… ΘΑ ANAHTYXBE] ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ. Αρ…" Ας το "όμορα στην οί Μα τελετών του δηµαρχιίου Βόλου το και…» παιδαγωγικό συµπόσιο µ "µα κΠρ…ολικη αγωγή και σα {Gov-on ammonium, που διοργανό νιι το Πσνπιστηµιο θιασαλίας αι συνιργααία µι τον Δήµο Βόλου και το Τεχνικό Επιµιλητηριο -Παρόρ- τηµα Μαγνησίας. [lupin-mam µταξι'ι αν… οι Sou δικές του νομό κ.κ. Πιτσιόρης και Λαζόπουλος, ο δήµαρχος Βόλου :, Κοντάρης, οι απι8ηµαρχοι Βό- λου .I. Σκοτινιύτης και Στάµος, ο ΄ιδρος της διοικοι'ισας επιτροπής Πανιπιστηµίου Θωσαλίας . Π. αζαρίδης καθώς και pun αυτής, ο πρόιδρος του ΤΕΕ - παράρτηµα Μα γνησίας κ΄. Μµπιύτης, οι"… σος του Μητροπολίτη Δημητριόδος ' και αριιτός κόσμος. Στην αρχή του συµποσίου πρ… νησι ο δήµαρχος Βόλου, ο οποίος ιαλυσόρισι τους παρευρισκόµενους, κυχήΟηκι καλη διαµονη οι όσους προ Ερχονται απο όλλις πόλιις και σπιτι: flu στο συµπόσιο το οποίο, όπως d κι, ιίναι το πρώτο Βήµα που γίνι- ται σαν έκοραση του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Συνεχίζοντας ο κ. Κουντώρης τε no: ως η πόλη του Βόλου όχιι αη- µα…-ή ιστορία στην διακίνηση των σαι5σγωγικαν ι…. '-ι Σχινιά µ τα θέµατα της π" σχολικής ηλικίας ιίπι σας …. πασχολα'ιν όλη την κοιΜία, η? τσπιιη αυτοδιοίκηση και η ίδια :. Συνέχιια στη Μίδα &, λ ΤΟ ΠΑ'|ΔΑΓΩΓ|ΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ! & ΐΜχιια στο τη Μίδα |… αολκίται με τα παιδια (π.χ.-οργα … παιδικών σταθµών). Στις αρχές της .…..…ς — συ σκι" — λιιτοοργηαι νέος παιδι- κός σταθµός στην πόλη και αν. λί τις µέρες πρόκιιται να λιιτουργησιι "προ απασχόλησης του παιδιού προσχολικής και µτασχολικης ηλι κΙσς. Μος awning στο Gama): ιό Μνιπιατηµιο τόνισι πως κωλο "ζούµε το "ο πακ…στήιιιο να ιί- ναι… και σωστό και αίγχρονοι. Στην συνάμα ο πρόώρος του TEE — παραρτήµατος 'Μαγνησίος I. Απ. …µ……ς……… χαιψ Νοµό α "ως του Ταγμα? Evil“: "τη!" ms“ και "ο…" …'"… mulch: του Επιµιλητηρίω …΄µ την διοικούσα σταρ… του ΓΗ- "ψωµί… Snacking και οι τηι "τοπική αυτοδιοίκηση µι "από ή. τα.….. του Παναιπηµίυυ. . L- τι|ν ..,--……λιΙ| Flinn-u, v... Cup-5., πως bu η… προσιχαι ..) κατά από την Πόλιτιία. αΝοµίζωρι -- "οι; - πως χριιά . (no: να όιατιθών πιριασότφα "η ' µ΄στα για την σαιξία ιιι η χώρα µας που κίναι πρώτη σι "από. ως …|'1ιλιΜΜ " "Ως "ε…", ια yin: Wu οι Μό- νις +… την πώ&ία' και'τ΄ιλιυταία - αµυντικός Μαιν. - O I. Lawn-chug mflnfig από… . cog-mung“ στις tannin; του αν "umlw. ( O κ. ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Κατόπιν pm.“ ο ώµος της διοικοι'ισας παροχής του Παναι- trunnion ίας, I. Παπ. Λα- (golfing ο οποίος µταβ … " ψ τα ιξης: ' ' "Έζρα? '.ι Κάρι" …. Ο; ς γωνιών. η "αυτή Μς Πόλιτκίας για .το Παν"ιστηµιο Θ…Ιας κίναι σ' ίνα τουλάχιστο ... Η! Β {haul-é Βι…ι'ή απο την" …ή άλλη" “f- τα " ρι…ιακό Μιτιστήµ΄ιΒ.' Για το πανιπιατηµιο αυτό, παρα λο που ιίναι ένα πανιπιστηµιο στην αριάρι… και παρόλο που ένας δασικός τού' ρόλος κίναι να λιιτουρ fiat: ως πνωµστικός και αναπτυ- ΄ξιαιός πως στην περιοχή, η πολι- τκία Edna: Ia …κι (noun απο ην αρχη (κι ι5& 6ρϊσκιται το δια φοριτικό στοιχιίο) και στον ακιν- τρικόν ας ταίρι ρόλο που πρόκιι- ται να παίξω αι &… πίώ. !! αν µια α……" που θα µπαράκι να αιτιολογηαί και µόνο απο το αντι ' αιµ:νικ6 γιγονός ότι το Havana-1i µια αυτό 6ρίσκιται στο γιωγραοιιό κορµό της χώρας και Θα αναπτυχθεί οι Μιωλοπι4ς συνθήκες µε ι- αυοαλισμνις τις'6σσικις Μιας Μορίς του Μοτορόδα… να το στψίξουν µι Inn-In άνιση. ' Αυτη ή… η πιο δασική ιστών την… των… για την οργάνωση άι "τηνανάτπυξη του΄ Havana-Inflow Ναταλίας. Η ανάπτυξη του "ιδιό- ζιπιι Μη να ανταποκρίνεται στις μας» “unmet-p µι… …… … …κ…ιτιι τουλαχιστον τους 4 Μ…… Καλα», πιστη- … . . 0| δύο απο τους δασικός νύ- ολους Μανόν θα …θα" στην ώρα του Πανιιιιατηµίου 66 στο !….Έίναι α) ο'κΜος …. Ματιών "Νηρέα και Μία κύκλος των …στη..'… που' συνδΙον; … να την α…." … "πιο τη Διοίκηση. & Η… ήκλοι πι"… ιόν Θ΄ αναπτυχθούν στη Μ.… κίνα α) a dull): των ΕπιστημΔν Υγιίας και Ζωής και οι ο κύκλος τα απώ- ιπιστηµόν. .'µ, - . α.. "να: η #. Συµπόσιο από — ως πι I ο που η… .- ι ,πολλαπΜ'ς=όι΄ωςι -- … … ΜιτψΜι … "ν "µατιά …… για τις … "σας τόσος στην προσχολική … ί Καταληγοντας ο I. Λαζαρίδης Ξέ - vi και την κατάρτιση τον "πια"- γι΄νν και σαν µια ευκαιρία για Μιλ λαγή και δωρο… από… — Αλλό πανω απ' όλα, &. να συµ6αλλιι στην ΜΜΜ της ιδιαί …" ανωνυμίας … ν… η… «non ικπαιόιντικοό ιδρύµατος και στη συνδιση της known/lag του µι τις πολυ αιωτιι3ς ανάγκες που om. σηριρ΄α στη χ… µας η Κανα …; πράξη και η προοπτική το" αν "|… που σηµασία"! το &" Θα] µε. X. Είµαι "όσιος ότι οι µ…"… και οι συζητήσεις. :… τ υ…… που ασψαλυς & mun-J, Du υπο … να μας …' .… οι… για το που ιί…΄ ". '… και πιο 'µΜµ να "µε. Η …- "ο" που … "στα! Ώς πολύ καλό ανάξιο. ' ΄ ' ' "Η ΠΡΟΣΧωΙΚΗ "ΜΗ Κατω" " ι…" της Ο"… τικής Επιτροπής ρόλος της Aloud σας Επιτροπής του Παπασωτηρίου θισααλίας και "ο……" του fla- µυστηρίου Ιωαννίνων I. Μαρία " λιό σας: µωβ … τα … ών κανοντας ιισαγψγη στις πι ΠαιΜυγιιώ Συρποσίαυ: στο … που ρος "για"… ή…" είναι καίριο, όχι µόνο 4… το Μπαντ"… …ίας που "- ιαινΨ οι "ή την … τις επιστηµονικός τον …οιΜητΕς, όχι µόνο για τον Baruch-t6 όρο .… quantum τις |πυκνότητα Μις, το "για ιίναι καίριο για το …. και το "ν της χάρης µας. Η "αυτό… αν… …. ως το λέει και η "Η. "Ι' αν… τα µι… πιδιώ ." την "|… … ΜΜΜ -! τη Μ - "| "Η"… " την Μαζί … στο …" στην-ιρ…ώΗρια µια!» η… "Η αν… …κι .'…ίά "ως Μιας. …ο… .… παιδι… … "| "τη "αγωνία. 0 Me In χρησιµοποιώ "οι Μόνι…πΜ…"" "ο"… .… στην cal-vim: d και που "ναι "θα… πΜαρχιή και Μι το πιο! Μι την "µια… τα. … ' -+ *Η

192_d_026.pdf

, …ΕΞΟΡΜΗΣΗ Χ |? …' ". -….-…………1 6 ΄"'.΄;…' ' - τ[ΌΙ,()615.- .] ΕΓΚΑ|Ν|ΑΣΓΗΚΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΄ Τό! Πανεπιστήμιο .,.,Κανα'ς δεν µπορεί να \ ‘ auwnaflqr‘flag την ι- στορική σηµασία και" τις προοπτικ΄ες που ανοίγει η ί- δρυση του πανεπιστηµίου (howling. όχι µόνο για την ανάπτυξη της περιοχης. αλ- λα ολόκληρης της χώρας», δήλωσε ο υπουργός Παι- δείας Γιώργος Α. Παπανδρέ- ου εγκαινιάζοντας χτες το ί- δρυµα στο Βόλο. Ο υπουργός είπε επίσης ο- . τι αισθάνεται ιδιαίτερη χαρα και τιμή που ετυχε σε αυτον να συµµετάσχει στη διαδι- κασία αυτή. µε την οποία o- λοκληρώνεται µια πορεία που ξεκίνησε το 198!. «Η ίδρυση του πανεπιστη. µίου. συνεχισε. εξαγγελθηκε από τον πρωθυπουργό Αν- &… Παπανδρεου στην ε- ναρκτήρια συνεδρίαση του Συµβουλίου Ανώτατης Παι- δείας και στον ορισμό της ε- δρας. Η επιλογή εγινε με av- τικειμενικό κριτήρια και η… δη δικαιώθηκε». . Εξοπλισµός 0 κ. Παπανδρέου ανα- φέρθηκε επίσης στην αρτιό- τητα του εξοπλισµού του πα- νεπιστημίου που σφραγίζει την αρχη ενος πανεπιστη- µιακού ιδρύματος και ανα- κοίνωσε ότι το Σεπτέµβριο του 1990 θα λειτουργήσει στη Λάρισα το Ιατρικό τμη-- ρα του πανεπιστημίου. Καταληγοντας. ο υπουρ- γός. είπε ότι το πανεπιστήμιο ιδρύθηκε στο κεντρο της χώ- ρας και µε τη δηµιουργία των νεων τµημάτων θα συµβαλ- λει αποφασιστικά στην ανό- πτυξη της περιοχής και γενι- κότερα όλης της Ελλάδας. Τονισε, τελος, οτι δεν πρόκειται να κανει καµια προεκλογική εξαγγελία και ουτε θελει αυτή η συναντη- ση να εχει προεκλογικό ια- ρακτηρα και ζήτησε να µην θεωρηθεί ότι η επιλογή της η- µερας των εγκαινίων εγινε στα πλαίσια προεκλογικής ιιφιεστας». Στα εγκαίνια του πανεπι- στηµίου παραυρε0ηκαν επί- σης ο υφυπουργός Εθνικης Οικονοµίας Παυσανίας Ζα- κολίκος. ο υφυπουργός Γε- ωργίας Δηµητρης Πιτσιω- ρης, ο βουλευτής Κοσµάς Σφυρίου, ο Γενικός Γραμµα- ",," Θεσσαλίας είναι εδώ Σηµαντική η συµβολή του Πανεπιστημί- ου Θεσσαλίας. που εγκαινιάστη- κε χθες από τον υπουργό Παιδείας Γιώργο Παπανδρέου. στην ανάπτυξη "Η ευρύτερης περιοχής. Μοντέρνοι αρχιτεκτονι- κοι΄ ρυθμοί. χαρακτηριστ- ικό του νέου πανεπιστηµι- ακου ιδρύµατος τεας του υπουργείου Παι- και Ηπείρου ευριπίδης Ku- Στην εκδήλωση των ι;γ- λωσε ήταν αντίθετος στην fining Γιαννης Πανάρετος. οι φανταρης, καθώς και Η πρυ- καιν'ιων δεν συμµετείχε ο δη- τέλεση των εγκαινιων μεσα περιφερειαρχες θεσσαλίας τόνος και αντιπρυτανεις από µαρχος Βόλου Μιχάλης στη διάρκεια της προεκλο- Δημι'|τρης Παπαβασιλείου τα ΑΕΙ της χώρας. Κουντουρης γιατί όπως δη- γικης περιόδου.

Παντελής Γ. Λαζαρίδης