PERSON-ΔΑΦΝΗ

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

PERSON-ΔΑΦΝΗ

Equivalent terms

PERSON-ΔΑΦΝΗ

Associated terms

PERSON-ΔΑΦΝΗ

3 Archival description results for PERSON-ΔΑΦΝΗ

3 results directly related Exclude narrower terms

01_A_G_102_17_017.jpg

ΜΑ» Τετάρτη 4' Δωρεά… 1974 Γ άτες ιικροαστοί ισΠΗΣΩ άπό έργο τού κ. ΤΟ ΄ΓΌ AIEIN- E ΥΙΠ|Ο'Μ'ΟιΝιΗ γέμισε Μορί- σίφ-νιδίασιε ή στό πρόγραµ- εΐναι «ρεαλι- προεκτάσεις 'σ:ονιστικές » είναι πρωτο- κύρια στοι- ιό χορό». ’I- 01916:; του 0" τραγωδία καί τραγούδια. πώ νά κατα- ς γίνεται νά 1v1‘0'11Ko’1 »πώς 10ΥΛ0Υ ροπηιμέ…νο, νά (: καί &…» ος' τί είναι τί ή …. πώς :ιη τι ή Γικόλφω, pain: 1101.- κν- Μπορεί… ’E- Κλασσική ιιττο δημοτι- 'ό γίνουν µιέ ως δάσκαλοι κού έργου µέ ; και έξπ»ρε- καθαρά άνυ- .-τιικιέ.ς, µέ δο- ζνικ-ής δηλαδή στοιχεία µου- λαδή κατ, 43- σ τ o 1- µουσική ; δέν παίζει :;ολοιγεί, σκέ- ου νά πρέπει ;ΐδος' Θεάτρου ‘0 στή σκηνή ;ιστο-ν µορφο- του είναι &- ΄ι'κή, τό λεξι- κατόοτικτο [ιερά επίθετα, ός τρόπος έ- μρισµός τού κακούς, δη- 0 K. Περγά- ΄ιµα καί τούς πικούς πυρή- να τούς έκ- παραµυθιού. ιεϊ, τούς µε- ενώνει. έχει ώστόω, του τήν έµ- 'Ενας προδό- ραγορίτ.η.ς" ύ- Μονος, έχει του σέ µιά τότε βύθισε Μία του καί ιό άπόόληπα rel-51619119101110; κοντός άκαύει . Eva: οί όλ- υι, οί µανά- τών σκοτω- δολοφόνου &- H; έπιχειριή- Ηταν τολµη- 0'16 σν- ' νά κερδί- ς µέ τόν τά ίασ- ως στό ή διαλεκτι- στάνταρ… πρός: καί ή πας & κόσμος Ώλητος. Τό ιαί oi ήρω- τραγούδια. ιό, νά ή 6 ι του. Αλλά νικά; 'Ο µύ- Βιέξοδο η άοµονία». |. Χατζίσκου τα τού έργου : φωνητικοί Μις. όταν "έθεσαν σ' ρ Επιστρα- "be-1010., αν… τό …… εύφαρία του 7116: νά στηρίξει ενα άναίοθητο έργο. T61 τραγούδια του, όλα παρόμ'6Ιλιη.τα, άνειξάρτητα 61116 τίς «δραµατικές» άνάγκες, είναι τόσο ώραϊα πού τελικό παρ…… τό κοινό, γιατί λειτουργούν σάν στα» µοιχαοτι 0'1’ αύτ-ιά του. «Τό τραγούδι τού χαφιέ» πού με- λοποίησε πώς δέν τόν άνάγκασε V61 παραδεχτη πώς μετέχει σέ µιά ευκο- λη σχηιματοποίηιση καί .μυ9…ιία; ‘0 K. Περγιάλης, ύστορα από τόσες προσφατες όμπει.ρίες, έπι.μόνει v61 πιστεύει πώς 6 χαφιές έχει µητέρα ρουφιάνοι, πατέρα χαιφιέ καί &&… πόρνη στίς ΄'Γζιτζιφιές. Τέτοια μυ- Θοποίιηση, σήμερα τουλάχιστον, δόν ,συντ…είνει στήν έξήιγηση τού φαινο- µόνου. Τελευταία όπωρία: "Οπως παλιότερα δ Μαρκόπουλος, Έτσι τών ρα καί ό Θεοδωράκης χρησιμοποίησε τή φυσαρµόνικα γιά νά ντύσει τό λόγο τού συγγραφέα. Τί τούς Μην] τάχα νά καταφεύγουν 0" αύτό τό νόθο µουσικό όργανο πού παραπεµ- πει κατευθείαν στήν ψευδοροιµαντική ψηθεί… Στό ΜΙΚΡΟ ΘΕΑΤΡΟ παίζονται ΤΑ ΜΙΚΡΟΑΣΤ|Κ.Α τού Γιάννη N1:- γ.ρεπόντη. Είναι .µιά όπιλογιή άπό µι- ιερά στιγμιότυπα, σκόρπιες φράσεις τραγούδια καί σκιέτς άπό τή συλλο- γή τού ποιητή. Ραχοικοκικωλιό τά woo στά όπιτυχιηιµέ4να τραγούδια πού ε΄- γραψε 6 Α. Κηιλαηιδόνης. 'Ο Νε- γρεπόντη…ς έχει Ένα σπάνιο αύτι΄. Συλλαµι6άνει καί καταγράφει µέ τήν πιστότητα µικροαστής 11100110011116- λος (καί θά µού συγχαρώ… τό x01— ρακτη-ριοιµό) τό ρυθµό K01i τήν κί- νηση τού μαέστρου 11‘1013111111Eplvofi λό- γω. Βασικά λειτουργει ως λαογράφος. Πιστεύω πώς στό μέλλον οί «προσοδ- λες πού κιορφιολογιεϊ, οί σύντοµοι διάλογοι, παροιµιακοί 0i περισσότε- ροι & 006011016; κ Λιουκ&τος Μόρι- σκε, άραγε, νόµιμο v0’1 λέγαµε «οί μιικ.ροαστικοί παροιμιόΘυµοι»; -«Κα- λά τώρα 6 Μάρξ, ό Μάρξ τόν είδα- µε κι αύτόν.. .») θά &…τειλ.όσουν πη- γή έρευνας 1101i «ηθογ…γροιφίας». Πιρ6ς τό παρόν τουλάχιστον η προ- σφορά τού ύλικού µέ σταµατά. "Y- στερα στέκομαι στή «Μιμης…» αύτού τού ύλικού. ‘O Νεγρεπόντης µέ τά «στιχάκία» ερχεται νά προστειθη τρίτος, K1 όχι τελευταίος, στή σειρά τού Τοιφορου καί τού Μπόστ, πού σ' ΄΄λλους χώρους ό καθένας 6΄ρήκαν τόν οί…κειο ρυθµό καί τή σωστή άν- τιστοιχία µέ τό IbAlKé πού µιµήθη- καν. . Στό έργο πού είδαμε τά νούµερα δέν Έχουν επιτυχία, όξω από τόν έξοχο «Μονόλογο». Σ' άπό ό 0-1117- γραφέας πέρασε τή φαινομενολογία καί Ξφτοισε στήν κριτική. ΄'Ειξ οι)… καί ή καινούργια μου- αυτή τού Κηλαη'δόνη ουτε προσθέτει τίποτε στήν παλιά ούτε άναδείχνει 161 νέα κείμενο. Η παράσταση. είναι όρκούντως µι- κροαστική. Δηλαδή άντί νά υπηρε- τησ… τό κείιµενο, προσπαθει νά τό δείξει. "Ετσι διαφωνιει µέ τήν Έντι- µη πρόθεση τού συγγραφέα πού δέν παίρνει θέση έξω άπό 1'6 φαινόµε- νο πού παρατηρεί. "Αντίθετα στήν σκηνή µέ τή ουμδο.λιή τού K. Γέρου γίνεται προσπαθεια γελοιοποιήσεως, όκτίθεται ένα φαινόµενο στή χλεύη τών ψωδοδιανοούμενων τούς όποίως όµως ό Νεγρεπόντης ξ-εσκεπάζει δε- όντως στό «Μανόλογο». Τό «Μικρό θέατρο» δέν έχει ειµ- πειρους ήθοποιούς, Ιδιαιτερα γι τό τό είδος. Μόνο ό K Δοξαρας. ηθοποιός δοκιμασµέως, επιασε τό δεσπόζοντα τόνο τού συγγραφέα. Δέν ελειψε τό αι άπό τήν παρά- σταση, ουτε καί η ε…ι&µία. ”E- Μια τό ύφος καί η παιδεία νά ά…ούν» σωστά, όσα Μιά θΕΔΤΡΔ ΑΘΗΝΑ (Μι… 10. τηλ 837..330 Φέρτης - αλα…) ":… «'Ο δ…αλοφ. ΑΘΗΝΩΝ (Β……ιω ιο. πλέι. 3235.524, Μι)… ~— Ζουμπουλάκη) Φώκνερ: :Ρέκ6ιεµ για µια μοναχή». ΑΙΓΛΗ (Δάφνη, τηλ. 902.725. 'Ελλη- …νική Λαϊκή Σκηνή) Δ. Φωτιά…: ι'Ο Μακρυγιάννης». ΑΚΑΔΗ"" ('ίπποκράτους και "Ακα- δηµίας, τηλ. 625.119 «'Ελεύθερη Λαϊ- κή Σκηνή») Ηερούδα: «Δόξα καί Θάνα- τος τού Χοακίν Μουριέπα>. AKPOHOA ("Ιπποκράτους 9. τηλέφ- 614.481. Χρονοπούλου —- "Εξαρχά- κος). "Επιθεώρηση: «Χούντα γιόκ. …: προχώρα». AAgMI'IePA (Στουρνάρα 53, τηλ. 527. θίασος Κ. Καρρά). Ο' Κέα… «Κόκκινα τριαντάφυλλα γιό µε…» ΑΛΙΚΗ ("Αµερικής. τηλ 3244.146. Α. Βουγιουκλάκη) Γ. Ρούσσου : «Μαντώ Μαυρογένους»: ΑΛΦΑ (Πατησίων 37. τηλ 538.742. Ληναϊος —— Φωτίου). Α. Ητεκώ: «Ο! Ρόζενµπεργκ δεν πρέπει νά πεθάνουν». ΑΝΑΛΥΤΗ (Πατησίων 72 και Άπω- νιάδου. τηλ. 839 739. Θίασος Κ. 'Α- στη - Κ. Ρήγοπουλου) Κ. Moup- σελιΞ: «το αύτι τού '.Αλέξαν6ρου> AHOIXTO 885EA‘I'P0 (Κεφαλληνιας 070) r. Μιχαηλίδη | σ' H Δίκη 18ω3ν5εξ>. ΑΥΛΑ|Α (Πασαλιµάνι, τηλ. 422.019. Γκ. Μαυροπούλ ου) Κατσαµπή «Μιά κυ- ρία στά µπουζούκια». ΒΕΑΚΗ ιΣτουρνάρα 32. τηλ. 523 522 Λαϊκή Σκηνή Θεάτρου Τέχνης) "τα… µια από: «'Η '|σα6έλλα τρείς καρα- ENA ΑΓΝΩΣΤΟ EPI‘O TOY ΄θΕ0ΦΙΛ0Υ NA ΑΓΝΩΣΤΟ έργο τού Θεό- ' Ε φιλου προκαλει πάντα κάποιο όνδιαφέρον. Ο φουστανελάς αύτός ζωγράφος είναι ίσως ό πλη- ρόστερ: δημοσιευμένα νεοόλλη.νας καλλιτέχνης. "Ενας όγκώιδιης τό- µας της β' ΕιμπτΟΩι*Κης Τραπέζης μιέ έπιιµόλεια τού Γιάννη. Τσαρού- χιηι, όποτελει τή δάση., πού συµ- πληρώνεται άπό πληθος ειγχρωιµων καί .µαυρόασπρων δηµοσιεύσεων έργων του σέ 6ι6λία, περιοδικά, έφηιμιε.ρίδες καί επιστολικό 5191161- ρια. Η πρόσφατη έκδοση << Ελ- ληινες ζωγράφοι» είναι µιά σηµαιν- τιικιή συμβολή στή γνωριµία µέ τό εργο τού Θεόφιλου Μά πάντα K6111 ΄καινούργιο µάς περιμένει &- πό τήν σπέρνει)… παραγωγικότη- τα τού ταπεινού τεχνίτη πού μέ τό έργο του έδωσε τήν πιό γνή… σια έκφραση τών πόθων καί 11% κ.αηιµών τού έλληινικού λαού Εγινε ηδη µιά πρώτη προσέγ- γιση µέ τόν κόσµο 11% Θεµάτων του Μυθολογία, αρχαία ιστορία, Βυζάντιο, ,Ετιανάισταση τού 1821, πόλεμος τού 1897, Μακεδονικός άγρια/ας, ΈρωτόΚιριτος, τυποι χω- ρικων K101i µικ.ροαστών, εϊικόνες &- πό τή ζωή τού χωριού καί της πό- λης, τά (Wu-116069111110 τοπία του. Πτυχές άπό τό πολύτιτυχο τής Ρωμιοσύνη.ς, μέ τό μύθο της, πού εκινάιει &… χρόνους µακ ριν0ύς, μέ τά 6α0ωνισμιένα της 6ήιματα, μέ τό φυσικό πεδίο όπου αιώνες παλεύει, µέ τίς μικιρές της στι- γιμές καί τις μεγάλες της ωρες Τ ό πορτραίτα των Βασιλέων Εκεινο πού κάνει έντύπιωση σ' δποι ον εξετάζει τά θέματα, πού ζωγράφισε ό Θεόφιλος είναι τό στι τά πρόσωπα τών 6ασιλιάδων της Νεώτερης Ελλάδας παρουσιά- ζονται µόνο µιά φορά µέσα στίς πολλές έκατοντάδες τών δημοσι- εν.μένων έργων του Πρόκειται γιά τά πορτραίτα τού Όθωνα καί της Αµαλίας της συλλογης Χαρ. Πο- ταμιάνου. Τό θέµα δέν τό επανέ- λα6ε, άτι" όσο είναι γνωστό, σέ καμµιά άλλη περί…… ένώ ύ- τιάρχουν θέµατα πού τά ζωγραφί- ζει σέ όκτώ παραλλαγές από τήν άρχή της καλλιτεχνικής του στα- "τινα: (Γ' Σεπτεµοριου. τηλ. 819. 982. Διαµαντόπουλος - Μιχαλακοπω λος). Φά'ιφερ: (A: "µε… τούς δολοφόνους». ΣΙΝΕΑΚ (Πανεπιστηµιου, τηλ. 620. 320 Αλεξανδράκη - Γαληνεα) Μπέρµιγ- καν: « 'Η δίκη τών Μέλλον: ΣΤΟΑ (Μπισκίνη 55. Ζωγράφου. τηλεο. 7770.145). 'λριοτοφόνη: (hm-13¢. ΤΕΧΝΗΣ (Σταδίου, τηλ. 3228.706) Μπρεχτ: δρόμος και αθλιότητα τα? Γ' Ράϊχ» XATZHXPHZTOY (Πανεπιστημιου 38 7.248 Χατζηχρησιος, Καλοί» τα. Ντ2όρ, Λει6αδιτης. Στολίγκας) ο πιθεώρηση: «'Απ' το πουλί στη Βουλή). ΚΛΕΙΔΗ2ΜοΣ (Φανάρι Διογένη. Πλάκα 845)" Καραγκιόζης, κά9ι δράδυ3 8. 30 µ. µ. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΑΒΟΡΑ. Ki71K, & τρομερός (A) ΑΕΛΛΩ! ΓιλμνόστηιΘες άµαζόνες (A) ΑΘΗΝΑ: Έζόγεροη καί αίµα (Α) ΑΘΗιΝ…:ΑΙιΟιΝι Τό : όλο φαγοπότι (A) ΑΛΕΞ: =Ο πρωτο αλος ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Καλλιθέα): «‘H Παναγία" "Ελλάς καδαρεΤ τήν Δυναστείαν» δόν. ΄Αλλά καί τή μοναδική φο- ρά, πού έιµιφανίι ο-νται στό έργο 10V οι δύο παλιότεροι 6ασιλιάδες, χαρακτηρίζονται «συνταγµατικά», όπως τούς παρουσίαζε η έπίσηιµη ιστοριογραφία: « 'οθω συντα- γιματιικός Βασιλεύς της Ελλαδος τό 1854», «Αμαλία συνταγματι- κή Α΄ Βασίλισσα της Ελλάδος» Τό « Ελέιω Θεού», πού ήταν ή m001711101111<16111nrroc καί στήν προσω- ταγμάτων] καί στή µετασυνταγµα τιικιή περίοδο, δέν ύπάρχει. Δέν μάς ένδιαφ>έρουν, &… τά πο- λιτικά φρονήματα τού Θεόφιλου … µέ τό Μαζί"… του µυαλό ΤΟύ ΚΙΤΣΟΥ ΜΑΚΡΗ εύκολα μπορούσε νά πέσει καί σέ πλάνη.. Μάς ενδιαφέρουν, όµως, τά θέµατά του γιατι αυτα Μπαρί- νονταν στή ζήτηση τής λαϊκής του πλατείας. Θά πρέπει όδώ νά ση… μειώσουµε πώς ό Θεόφιλος άν- τλούσε τά θέματά του κυρίως από λιθογραφίες καί χαλκογραφίες καί πώς τέτοια έντυπα µιέ προσωπο… γραφίες τών 6σσιλιόιδων κυκλοφο- ρούσαν ευρύτατα από έκδσιικούς οικους της Αθήνας. Συνεπώς είχε προσιτά πρότυπα H 111000101110- γοαφία παρουσιάζεται συχνά στό έργο τού Θεόφιλου (Κοντός, E~ λειυθειριιάδης, Κοντογιάννης, Γεωµ- πίινιηι5ες κ.α ) Τό έργο είναι ζωγραφισμένο µέ λαιδοιµπτογιά σέ πανί διαστάσεων Ο, 55Χ1, 88, αρκετά κατεστραμµέ- νο γιατί Θρίσκοντα…ν σέ ταδέρνα. '.Αρχίζουμιε άπό τόν τίτλο του. Ε- χει ση|µειωθει ή σηµασία τών 1i- τλων στά έργα της λαϊκής τέ- χνης' δέν είναι απλή ένδειξη τον %µατος, αλλά ενα Θύμα έκφρα- 0'111K6 στοιχεΐο "Ag Θύμι: στόν ιδιο τό Θεόφιλο. Μέ τούς µε- γάλους του τίτλους αλλοτε ζητω- κραυγάζει (Ζήτω ό Μέγας Αλέξαιν δως… .), αλλο λοτε έξαίρει (ο πρως Μάρκος Βότσαρης. .), αλλοτε ει- ρωνεύεται ( Ερµης... Θεός 11% κλε- τπών) κι αλλοτε καιηγοοει (...ή Αύτψοατώρ σας: Ευδοξ…ια του Ευ- ΟΡΦΕΥΣ (&. Βουλιαγµ.): Σάν τόν… µνό άνεμο Α) ΟΣΚΑΡ): Οί Κινέζοι στό Παρίσι (K. —i3 HAi’KPATiON: Γυµνόστηθες άµαζΘες ί΄ Ακατ.) ΠΑΛΛΑΣ (&. Βουκουρ.): 'Εκτελ…ής ύπερόνω τού νόµου (Α) ΠΑΛΛΑΣ (Παγκράτι): Τό μεγάλο Μου πότι (Α) ΠΑΝΕΛΛΗΝ|ΟΝ: Έρωτικές κρυφές σν- ναπήσεις (Α) Fill—KM: Έξηεοση καί αίμα (1A) ΠΛΑΖΑ: Εκτελεστής ύποράνω τού νό- µου (Α) ΠΤΙ ΠΑΛΑΙ: Έ…ελεστής υπεράνω τού νόμου (Α) ΡΑΔΙΟ ΣΙΤΥ: ιΟ έξορκιστής (1A) PE: Γυµνόιπηθες άµαζόνες (Α) ΡΙΒΟΛ|(: Αξεξουαλικές έµπεψίες στά γρα- φ=ια ΡΟ*:ΔΟιΝ Οί «em-11010151; τού πιν6κιο (Κ) POEY: Έκπλ…ής υπεράνω τού νοµου ( Ματ. ΣΕιΛιΕΚΤ: Κίγκ, ό τροµερός (Α) ΣΤΑιΡ: O Κινέζος νονός, στο… της Μαφίας ( ΣΤΟΥΝΤΙΟ»: "Ένα όµορφο κορίτσι σάν καί µένα TII'I T01”: Σάι: τόν γυµνό όνεµο (1A) TPI1A1N10N: Κραυγές τρόµου µετά τόν 6101101116 (Α) TPO‘I'lleAA Έξέγερση καί ώµο (Α) Φ|ΜΠ:ι Οι Κινέζοι από Παρίσι (*Κ--13) ΦΛΩΡιΑ.: 'Ο 6ιιολιοτής στήν στέγη (Κ) τών φιληδόνων, 16 δτιοϊον οί συµ- φεροντολογικοί ύπολογισ.μιοί τού πανιισχύρου πρωθυπουργού E13100- πίου d‘v1E16i‘n6101001v ). Ο τιτλος της ζωγιραφιας είναι: « Η Παναγία Ελ άς καθαρει τήν Δυναστείαν>> 'Ας σηµειωθεί πώς στόν πίνα- κα δέν έιμφανίζεται ή αλληγορία της Ελλάδας, 16100 συχνή στό Θεόφιλο. Εικιονίζεται ή άφιξη στήν παραλία, πρίν από τήν έπι6ί6αση στήν «ΣΚΥΛΑ>>. Παναγία όνοµά- ζει ό ζωγ.ρσφος µας τήν Ελλάδα 0 αυτή τή ζωγραφιά, κι αύτό εκφράζει Θρησκευτικά: σε6ασμό κι …… πρός την τιατρίδακ γιά λο- 7011p101cr116 της 0110 1011; ενεργούν αύ- τοί πού διώχνουν τό Με…) όα- σιλικό ζευγάρι. Τό ρήμα «καθα- psi» τού τίτλου είναι συ.µπίληµα 101‘ καθαιρώ Kooi καθορίζει), Εφρα- οτικότατος νεολογισµός τού άγράµ µατου ζωγράφου. Πολλοί από τούς γραµµατικούς σολοικισµούς του "ε΄- χουν θαυµαστή εκφραστική δύνα- μη. Θυμίζω, πρόχειρα τήν παθη- τική µετοχή «awomovmetic» 11'0- έκφραστικ.ότερη άπό τή, σω- στή γραµματικός, ένεργητική «αυ- τακτονήσας». Κατά τόν τίτλο, ή Ελλάδα δέν καθαιρει τούς δυό δασιλιάδες, άλ- λά τή Δυναστεία. Ετσι ενώ... ται τό νόημα. Δέν ήταν, 6έ6αια, φλόλογος ό Θεόφιλος γιά νά ζυ- γιάζει μέ άκιρί6εια κάθε λέξη συνείδητα τόν παρασύρει ή διαθε- σή του, πού εΈναι κοινή μέ τούς &- πλούς του πελάτες Ας ύπολογί- «πουμε καί τούς στενούς του δε- σμούς μέ τόν κόσµο της ΒΠροσφυ- γιάς στίς παράγκες τού Βόλου. .. .. .. .. .. .. |- Η ζωγραφιά παρίστανε τή οτι- γμή πού τό ζευγαρι άιφίνει τό ελ- ληνικό ε5αφος γιά νά μπεί στό πλοΐο «ΣΚΥΛΑ>> ‘O Όθων φοράει τή γνωστή φουστανόλλα του, &- πό την οποία τόν τρα6όιει ένας άξιωµσιικός. Ενας άλλος τόν 11161— νει … τό µπράτσο, ένα?) ένας τρίτος τού δείχνει µ…έ τό ιφος τό πλοιο. Αυτού διαβάζεται τό όνο- µα: Νικόλαος, Λε…σαικος. ΄Ασφα λως πρόκειται γιά τόν Πέτρο Λεω- παω. Ετσι έληξε ή δασιλεία τού O— , 1101’; όταν πρωτοπάτησε τό πόδι του στήν Ελλάδα ήταν, κα- ΛΑΟΥ: ΄Αντίο Μόζικο (Α) ΛΕΝΟ-ΡΜΑιΝ: Φράουλες καί άμα (Α) ΛΟ(ΥΖ 1 ΤΑ…? ΘΑ: 'Ανώμαλες …ισΘήσεις )Ακ.ατ. ΝΟΥΛ.Α: ‘0 61181111111111; τού &… τού καράτε (Α) MA1PI1A1N ΝΑ". ς (1A1) . : Φράουλες καί αίµα (A1) ΝΑΝΑ: Ρίκο, & &σύλληιπτος (Α) Ο πρόκτωρ τής Λιοα6ώ- …ΝΑΣΙΟΝΑΛ: Μιά Σουηδέζα σωστή μα- θήτρια (A1) ΝΙΤΣΑ.: Σεξομανία (.Α) ΝτΑ:Λ.ΙΑι: Σέρπικο (Α) Ο.ΑιΣΙΣ: Κύκλος άνω.μοσλίο:ς (1A1) 0‘A1I‘A1: ’Av'rio θεϊε Τόµ (ιΑ) ΟΛΥΜΠΙΑ: "Αγγελοι σκληροί καί 6105i- λιικτοι (Α) Ο.ΓΌΤΙΑιΣ'ίιΑι: Καζίνο Ρουαγιάλ (Κ) ΟΡΦιΕΟ: Ο ξερσκέφαλος (Κ) ΠΑιΡΘιΕιΝΩ.Ν: Λάθος στόν έρωτα (Κ) n1l‘K101A10‘:0 έντιµώτατος 6170111101 τίς γυναικες (A) PEI'TINA: Νανά (Α) «ιππεύς ωραιος μέ χ.ρυσην ένδυµα aim» Μερικά χρόνια αργότερα άν- τηιχούσε τό άντιοΘωνιικό τραγούδι. « Έως πότε ή Βξέυη άικιρίδα -- έως πότε κονφός Βαυαιρός - ΘΌ΄ι δυ- ζαίινει τή δόλια πατρίδα —— é7E1p- &)" αδέρφια, εμπρός». Πίσω του γονατισιή γνωστή «στολή Αμαλίας», µιέ πα- ραδοσιακά έλληνιικά στοιχεΐα. Τής παιρασιό(ει μιά άλλη γυναικεία µορφή., πού δέ διακρίνεται κα- Βορά γιαπί στό σημειο… αύτό είναι µιειγιάιλ.η ή φθορά τού Ξργου. 'Η σύνθεση τών µορφών είναι παρατωκιτι»κή, καθώς απλώνεται στό µήκος μιάς στενόµακρης όπι- φάνειας, K011i υπάρχουν δύο ουιμ πλέγιματα., της Αµαλίας µέ τή γυ- να.ίικα πού της παραστόκει καί τού ο…… µέ τόν άξιωματικό πού τόν 101101166121 άπό τή φουστανέλλα. T6 θύμα προέρχεται πιθανόν 611116 λιθογραφία της όπιοχης άλλά δέν είναι πιθανή µιά λιθογραφία σέ τέτοιες άναιλοιγίιες διαστάσεων, μέ τό μάκρος τριπλάσιο από τό ύ- φος. Ο Θεόφιλος συχνά αλλάζει τή σύνθεση, ανάλογα µέ τήν έπι- φάνεια, πού έχει νά διακοσµήσει. Κι έδώ πρόκειται γιά σπιτική «πάντα» πού 6.ρέθηκε σέ δεύτερη χρήση στήν ταβέρνα. Ολες 0'1 µορφές έχουν φορά &… πό τά δεξιά πρός τά άριστερά αν καί ύπάρχει όλαφριά άντίιρρο- κίνηση στά κεφάλια τών δύο ξΞιωµατικών. Χρωµατικά τό εργο είναι μιά δοσματική αντίθεση ανά- μεσα σέ δυό χρωματα, ένα ψυ- x016 καί ενα ζεστό, στό γαλάζιο καί στό άλ.κο κόκκινο. Ουρανός, θάλασσα, οί στολές 11% ώξιωµατι- κών, η φορεσιά της γυναίκας καί άλλες λεπτοµέρειες εΤναι σέ γαλά- ζιο χρώμα διαφόρων άπτοχρώσεων. Η στολή τής 'Αμωιίας, τό γελόκι καί οί καλτσες τού Ο… και το σειρήπια τών άξιωµατιιοών E1— ναι κόκκινα. Τ' άλλα χρωματα σέ έλαχιστο ποσοστό, λήψη ώχρα, λι- γότερο πράσινο. Αν τό έργο δέν είχε καικοπάθει 116100, έτσι πού πολλά σημεια του νά μαντει΄:ονται περισσότερο παρά νά φαίνονται, θά μπορούσε νά στα- BET δίπλα στίς καλ*λίτερες δημιουρ- γίες τού Θεόφιλου, στό «Λίνου… Κεµπέκ; καί τούς «Πηλιορέιτες ΡΙΝΤΑ: O έκτε λεπτής τής νύχτας (Α) ΣΙΝΑΝ: 0'1 ερωτικές ανησυχίες μας pa- ότι… {A} ΣΙΝΕ NIONT: Κ…. & … "ο"… (A) _ Κ… Μ…… το… (A ο…… Οί Κιιοζοι 0'16 Παρίσι (Κ-13) ΦΡΥΝΗ: H Μίλωνα τα": Σικάγου (Α) ΧΑΡΑ: Φρα… καί αίµα (Α) ΑΠΟΛΛΩΝ: Έιρωτικός κύκλος (Α) Α.,ΡΜΟιΝι|Ά,: Δραπέτης δίχως άσυλο (A) ΑΤΤΙΚΟΝ Η ετυμηγορία (Α) ΔΕΛΦΟΙ: Αιϊφνιδιασιµός (A ) ΖΕΑ: 'Ο έντιιμ…ατος όμως: τίς 7U- ναϊκε.ς (A) ΚΑιΠιίΤΟι:Λ. Τό ύπφλαµπρο άστρο (Κ. --1ι ΟΛΥΜΠ…|.ΑιΣ: Κιέριον (K—I‘S) ΟιΛΥΜΠ|ιΟΝ: Ο Κινέζος νονός, Εκδικη- τής της Μαφίας (Α) ΠΑΛΛΑΣ: "Εγκληµα 016 K016011101 (A) ΣΠΛΕΝΤΙΤ: Οί Κινέζοι στό Παρίσι (1K. —~'| ΤΕΡΨΙθΕΑ;: ΄Ηδονή (ιΑ) ΧΑ'ί' ΛΑ'|'Φ: Μπείτε ο. λό Ιταλικό (Α) ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΄ΒΙΒΛ|ΟΠΩΛΕ|Α Αμαλία. Φοράει τή' ΝΤΟΝΩΤΑ1 6 61091110117111 xiv λίγο τη τού χθεσιινού µε… .Λυρική Σκηνή, έί μοναριχικών δηλώ 1ι'ιΡΟέι6η κατά Τήν στής συνεντούξιεω Πλήθος κόσµου από τίς 8 µ.ιμ. ο…: Σκηνή. κι… όγραφαν, στά έλλ τίς έξι'ις Φρόσω . «Ενώ ό έ.λ vita-1011 γιά τήν Μεινουιχίιν φλερτο΄φ κρατίσ». . (OK-0110177690 λιιΚιές δηλώσεις 1 . «ι'Γιοχούντι 1 καί φύγε». . «ιΜενουχίν τι λί σου». . «Γιεχούντι : Συγχρόνως 6 | ριλαμι6άνονταν 111' ΕΠ"… ΝΩ Η ΓΙΝΩι τροπή τού όξιωκολουΘε μέ τήν «έλληνιικ' καλό"… Φέτος 1‘i11 δηλώσεις τού. θι μέ τήν δι=ατυπωι€ ρ.ιστικές άκυρώσ όμιφανίσεώς δόντι πυκνώναπαι μέ 11 σταθερότητα. Χθές. &… που Φωνιική 'Οοιχι' λαντ, είδοποΐ νά λάθη μόνο οτιι6άλ ’A16111v ότι δέν "ελιάς τιικιή άπάιντπιι έλληνιικής πλι Στό μεταξύ έκφ άνησυχίες. 5… 1 σον τά ξένα σι τελικά κατορθωσ΄ ΄ΑΘήνα, δέ δεΧθο πως έμφανιοΘούι λίστ καί άρχιιµο πικρατεϊ ή σκιέψτ µοινιική τής Βιιό Μιλτιάδης Καρά χήιστιρα τών Ποιοι ΧωοσΦ&ς. Μιά & τό σχέδιο 017616 έστω μία συιναυΣ γρπαιµ;µατινσιµένες να συγικιο:οτήιµατι χει αρχιμουσικιό 4 οί δοκιμές πού 4 ειναι πολλές πε; (Η ΄ Γνωμοδοτι (WWI mung Κ…" ι …' Μιά Σύνθεση; τος 'ΟΜτά Λο Γενική Συνέλευσιν ρα- Δειπέραν καί το': Γραφείο: τού Σά γιατί" (Καποδιστρί θέματα ήμερησίας ! 1) "Ε…… Πιτ ιππικού Συ.μ6ουλίου 2) "Έκθεση "Εν 3) "Εγικρισις ’l01 4) "Εγκρισις Πρι 5) 'Α…λλ…ή . μελών τού Διοικητ πικρό Συµβουλίου. '6) Διάφοροι 6M γησεις. 'Εν περιπτώσει ή Συνόλευσις Θέλει Δεκε:µ6ρίου 1974 : κόρον 711v µ.µ. είς μέ τά αύτά Θέµατα. "Ev 'Αθήιναις τή 'Ο Π. ΔΗΜ. ΒΑΡΙ ‘O γενικός ΠΑΝ. ΜΑ.Κ ΠΕΡΙΛΗΨΗ Διά '11-'11: ύπ΄ &

192_d_014.pdf

Αθήνα, 29 Μαρτίου 1989 Προς τον κ. Σωκράτη Καπλάνη Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού Παιδείας Άρ. Πρωτ.: n5 Σ Η M Ε I Ω M A Άγαπητέ κύριε Καπλάνη, Σας στέλνω όπως συμφωνήσαμε στοιχεία σχετικά με την ταυτότητα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Κεφάλαιο 1. του συνημμένου οδηγού Σπουδών) καθώς και σχέδια των τελευταίων αποφάσεων της Διοικούσας Επιτροπής σχετικά με την ίδρυση (όχι τη λειτουργία) των νέων τµημάτων τα οποία θα ολοκληρώσουν σε πρώτη φάση την οριστική φυσιογνωμία του Πανεπιστη- μίου Θεσσαλίας. Σας στέλνω επίσης 4 πίνακες με ανακεφαλαίωση των απορροφήσεων Ta- κτικού Προυπολογισμού και Προυπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων καθώς και ανάλυση κατά κατηγορία δαπάνης για τα έτη 1984-1988. Κατά τη γνώμη μου είναι απαραίτητο ο Υπουργός να έχει υπόψη του ότι επείγει (σε βαθμό ασφυξίας) α) o προσδιορισμός του χρόνου λειτουργίας των Τμημάτων Μηχανολόγων Mn- χανικών Βιομηχανίας στο Βόλο και του Τμήµατος Ιατρικής στη Λάρισα για τα οποία έχει κατ΄αρχήν συμφωνήσει να υπάρξει από τώρα Υπουργική Απόφαση (σύµφωνα με το Π.Δ. 83/84) για τον προσδιορισμό ως χρόνου λειτουργίας τους τα;ακαδημαϊκούέτοα;1990-1991. β) n παραχώρηση 10-15 το ολιγότερο θέσεων ΔΕΠ (φυσικά μετατρέψιμων για την κάλυψη όλων των υπόλοιπων αναγκών) για τα Τµήµατα που λειτουργούν ήδη (δηλαδή 2 Παιδαγωγικά, Γεωπονίας Φυτικής και Ζωϊκής Παραγωγής, Γενικό) και τουλάχιστον 25-30θέσεων ΔΕΠ για το Τμήμα Χωροταξίας και Περιφερειακής.Άνάπτυξης που θα λειτουργήσει αυτό το Φθινόπωρο και τον ίδιοαριθμόθέσεωνΔΕΠγιαταΤµήματαυπαανολόγων Μηχανωαώ)Βιομηχανίας και Ιατρικής για τα οποία όπως προανέφερα υπάρχει η κατ'αρχήν συμ- φωνία να λειτουργήσουν από το ακαδημαϊκό έτος 1990-1991. ./. Τέλος, καλό είναι να γνωρίζειο Υπουργός ότι η αναμενόμενη έναρξη εργασιών του Περιφερειακού Νοσοκομείου Θεσσαλίας στη Λάρισα έχει ανα- βληθεί για τεχνικούς λόγους και από την τελευταία συζήτηση που είχα µε τον κ. Λάμπη Νικολάου, Πρόεδρο της ΔΕΠΑΝΟΜ, προκύπτει ότι η έναρξη αυτών των εργασιών θα καθυστερήσει το λιγότερο ως το τέλος του 1989 (o προβλεπόμενσς Χρόνος αποπεράτωσης είναι 4O μήνες). Οι αναγκαίες δαπάνες από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων πρέπει να υπολογισθούν για το 1989 στο ύψος του 1 δισ. δραχμών ενώ ο…Τακτι- κός Προύπολογισμός σ΄αυτή την φάση οργάνωσης δεν μπορεί να είναι μικρό- τερος από 300 εκατοµµύρια δραχµές. Ελπίζω ότι η εικόνα που θα αντικρίσει o Υπουργός στο Βόλο θα βοη- θήσει σημαντικά στην αξιολόγηση των παραπάνω. Με φιλία, …/ Καθηγητής ΠΆΝΤΕΛΗΣ ΛΆΖξ&ζΔΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΡΑΤ|ΚΗ ΕΠ|ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΤΩΝ 1984 - 1988 Εή ΤΑΚΤΙΚΟΥ Π-ΡΟΥΠ/ΣΜΟΥ Απ ΠΡΟΥΠ/ΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΟΤ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ 1984 43 500 000 171 000 000 1985 57 990 000 200 250 000 1986 70 000 000 294 600 000 7 000 000 1987 75 968 000 232 777 722 4 000 000 1988 156 275 000 830 811 000 "ΣΥΝΟΛΟ 403 733 000 1 729 438 722 11 000 000 ‘.' Ι χ . ΑΘΗΝΑ 28-3-89 Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ "&& ά΄/|ΐ.(;; ΄ εΛΕγΘ/εΡ|οΣ,λογκΜΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ θΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΑΚΤ|ΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΤΩΝ 1984 - 1988 ΕΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ & ΕΠΙΣΤΗ- ΕΠΙΠΛΑ ΜΗΧΑΝΕΣ & ΜΗΧΑΝ/ΓΑ ΜΕΛΕΤΕΣ m ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡ- ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η/Υ Γ|ΚΕΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΣΚΕΥΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΕΓΚΑΤ|ΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΑΠΑΝΕΣ 1984 0 2 600 2 535 290 1 375 800 476 790 0 1 990 000 1 575 205 7 955 685 1985 0 91 250 2 129 532 1 629 668 2 740 056 730 000 2 059 350 22 156 563 31 536 419r 1986 17 011 734 701 271 387 735 2 852 380 1 371 988 2 900 500 1 874 300 24 351 560 51 451 468 1987 37 333 920 65 195 775 852 2 884 680 5 343 764 2 239 210 1 343 525 30 139 988 80 126 134 1988 34 588 225 5 473 763 9 858 066 5 057 086 1 994 577 8 463 160 1 005 355 111 990 275 178 430 507 88 933 879 6 334 079 15 686 475 13 799 614 11 927 175 14 332 870 8 272 530190 213—591 349 500 213 ΑΘΗΝΑ 283-89 0 .΄ΔιΞ΄γε Ν…: .σικοΝοΜικΩω ? ΡΗΡΕΣιΩΝ . ., πΑΝεηΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ εηιΤΡΟηΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ! ΔΑΠΑΝΕΣ nPovnonorlzuov ΔΗΜΟΣΙΩΝ εΙ1εΝΔγΣεοΝ ΕΟΝ 1984 - 1988 ! οΝοΜΑΣΙΑ ΑΞΙΑ επι…ΝΤΗΡΠΣΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ εΞοπΛΙΣΜΟΣ ΑΙΑ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΑΓΟΡΑ" ΚΤΙΡΙΩΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ εΡΓΩΝ ΤΜΗΜΑΤοΝ εΣΟΔΑ που που εΞοΔΑ Τα… που 691 551 000 118 400 000 1 HAHAITPATOY 130 ooo"000 109 420 176 92 933 853 2 OA-rE 1777501000 1684534 3 KABOYPA 10 000 000 45 654 392 , ξ . 4 ΜΑτΣΑΓΓοε 250 000000 10 643 :… 5 ΚΛιΝΙΚΗ ΚΑΤΣ|ΓΡΑ 225 0003000 1 200 000 6 ΣγΓΡοΤΗΜΑ ; ΓΙεΔιογ Με… 190 0003000 536 009 925 11 933 906 7 K T E Α 58 8013000 8 ΜΟΝΗ πΑογ ΔΩΡΕΑΝξ -ΑΘ…1Ή- 89 ΑΡΓΑΑΑΣΤΗΣ πΑΡΑχοΡΗ e … / Ο Δαφνη… 9 ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΔΩΡεΑΝ 'ΟΙΚΟΝοΜιΚ γιΗρεειΟΝ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ πΑρΑχοΡΗ … , χα??? …… 111. ': . !" "΄΄ 10 ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΔΩΡΕΑΝ; … 12‘ XAOHI (KONIAPH) nAPAxoPH§H =εΑεγ61 101 //Αξγκ ΗΣ !" χιλ… , | 11 ΑΚΙΝΗΤΟ πΑΝτειογ ΔΩΡΕΑΝ! ί ξ;2΄ | mummy-1 , …το… ……………66 πι 500 ες :… "1 Σ -" ΑΚΙ!ΤΑ ΙΔΙΟΚ.|ΑΣ τον πΑΝεηιΣΤΗ…Ον ΘΕΣ.ΛιΑΣ οωοΗΑΣιΑ ΘΕΣΗ ΕΚΤΑΣΗ 6118ΑΔΟΝ ΑΞΙΑ EKTm. ΑΞΙΑ τΡοηοΣ ΧΡΟΝΟΣ ετ'0Σ Α/Α ΑΚΙΝΗΤΟΥ Ακι!Ητον ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ κΤιΣ1-1ΑΤ0Σ εΓιιΤΡ011ΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΛΗΡΩ11ΗΣ ΑΓΟΡΑ- & 1 ΠΑΠΑΣΤΡΛΤΟΥ ΒξΛΟΣ (Π.ΑηοθΗΚΗ) μ2 148Ο,70 μ2 2312,50 o)234 610 875 130 000 000 u) 65 000 000 1984 1984 ίΝ.ΑΠΟθΗΚΗ) 02 3393,20 β)208 543 000 Ο) .65 000 000 7985 1984 2 0 Δ - Γ E 8‘ ΛΟΣ μ2 862 02 5235 0)175 137 500 177 750 000 a) .77 750 000 1984 1984 . Κ…" 220 000 [moo 000 000 1985 Ι , , '. 3 κΑ8ονΡΑ ΒΟΛΟΣ μ2 440,7Ξμ2 431,70 ο) 13 000 000 10 000 000 310 000 000 1984 1984 - Ο) 12 041 000 Ι 4 11Α1ΣΑΓΓ0Σ ΒΟΛΟΣ µ2 3239 02 11500 σ)266 800 000 250 000 000 62 500 000 1985 1985 β)255 060 000 187 500 000 15 έτη 5 ΚΛΙΝΙΚΗ ΚΑ1ΣιΓΡΑ ΛζΡιΣΑ 02 992,56 μ2 3422 01240 000 000 225 000 000 170 000 000 1988 1986 " β)192 300 000 55 000 000 1987 6 ΣγΓΡοτΗΗΑ 38 000 000 1985 1986 11Α11ΑΡΗι'Α ΛΟΣ µ2 14382,10µ2 6000 190 000 000 190 000 000 152 000 000 10 ετη .- | 7 K τ 6 Λ ΒΟΛΟΣ 02 874,4τ μ2 855 o) 75 000 000 58 800 000 ;30 000 000 1987 1987 ξ β)106 875 000 …,…28 800 000 1988 ' 1 8 ΜΟΝΗ ΠΑΟΥ Ι ΑΡΓΑΛΑΣτΗΣ ΒΟΛΟΣ μ2 560 000 ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑ χΐΗΣΗ ΓιΑ 99 XPONIA 1985 9 ΑΓΡ0Κ1ΗΗΑ … , - ΑΓιΟν ΓΕΩΡΓ… ΒΕξΕΣΤ1ΝΟ µ2 99 450 ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΑχΩΡΗΣΗ Ι 10 ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ _ XAOHZ (KONIAPH) 90/102 µ2 2434,50 ANAMENETAI οΦΑΣΗ …. ΓΕΩΡΓΙΑΣ 11 ΑΚΙΝΗΤΟ ηΑΝτειον ΟΔΟΣ ΑΝΑηεΝετΑ1 οΦΑΣΗ ΚΕΔ ΣΥΝΟΛΟ 1041550 000 Ι & ί.Ν€, …εΡΔτ;…1ενη……… 17795448… Η'.-. €π΄ψ.Νςτ'*ζν4;4ΨΜψ1.='=…%.ψΜΜς%ς . . Η Διοικούσα Επιτροπή αφού έλαβε υπόψη της: Ο. τις διατάξεις του Π.Δ. 83/84 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 302/83 0. τις διατάξεις του Ν. 1268/82 όπως τροποποιήθηκε γ. την ανάγκη προσδιορισμού της φυσιογνωμίας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με την ίδρυση του ελάχιστου αριθμού Τμημάτων που απαιτούνται γι΄αυτό, καθώς και την ανάγκη διασαφήνισης του κοινωνικού περιεχομένου της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών 6. τις προτάσεις των κ.κ. Μ. Ηλιού, Δ. Βεργίδη και Α.- Αλέξ. Κύρτση ε. την αναλυτική συζήτηση που έγινε στην 81/4.3.89 συνεδρίαση της Διοι- κούσας Επιτροπής, καθώς και την συζήτηση που προηγήθηκε στ. την πρόταση της Επιτροπής που συστάθηκε στη ν 81/4.3.89 συνεδρίασή της ζ. την εισήηση του Προέδρου ΄Ι &… ιΜχλΧαλ α π ρ φ α ο ι ζ ε ι o μ ο φ ω ν α Μ ΧΝν** Ψν'" α. την.αλλαγή-τΘο-τέ+λου-της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, σε Σχολή … Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών ΞΞ18τημών κιΏΥχ6?Χτην ίδρυση των παρακάτω νέων Τμημάτων, που θ'ανήκουν στη Σχολή Ανθρω- /" πιστικών και Κοινωνικών Επιστημών μαζί με τα ήδη ιδρυμένα Τμήματα, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπια- γωγών και Γενικό Τμήμα 1. Τμήμα Κοινωνιολογίας και Κοινωνικής Πολιτικής 2. Τμήμα Ιστορίας και Πολιτισμικών Σπουδών 3. Τμήμα Φιλολογικών Επιστημών και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας 4- Τμήμα Επιστημών της Αγωγής |. Ον='.…=ζ…ιΑ …… ΜΜΜ… Χ… … &τξΉΐ% ρήγµα) …'ι…Ιι'…'Μ…-΄ξψ΄€.&.'ρι1Α'-…Ολ΄4>'.':ξν…ψ'τ'ςΙ'.€€:'.'……α'-&- . -'-.-'.'|=…-- - αυτά:-# " στ. ζ. .… μηχανίας (( 1. Τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού και Εφαρμοσμένων Τεχνών ξ 2. Τμήμα Γεωπονίας Εγγείων Βελτιώσεων και Γεωργικής Μηχανικής .? 3. Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας προτείνει την ίδρυση των παρακάτω νέων Τμημάτων που θα ανήκουν στην ' I I , l l p I Σχολή Επιστημών Παραγωγης…τΟυ…Πανεπιστήμιου Θεσσαλιας μαζι με τα ιδρυμε- να Τμήματα, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής και Ζωϊκής Παραγωγής, Τμήμα Χωρο- ταξίς και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιο… 5.ε.Γχ… Διοικούσα Επιτροπή αφού έλαβε υπόψη της: : ι '. διατάξεις του Π.Δ. 83/84 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 302/85 [/1 τις διατάξεις του Ν. 1268/82 όπως τροποποιήθηκε την ανάγκη προσδιορισμού της φυσιογνωμίας της Σχολής Επιστημών Παρα- γωγής, με την ίδρυση του ελάχιστου αριθμού Τμημάτων που απαιτείται. γι΄αυτό τις προτάσεις των κ.κ. Κ. Ακριτίδη, Α. Κωτσιόπουλου και Μ. Σταυρα- κάκη την συζήτηση που έγινε στην 81/4.3.89 συνεδρίαση της Διοικούσας Επι- τροπής καθώς και την συζήτηση που προηγήθηκε τις προτάσεις της Επιτροπής που συστάθηκε στην 8l/4.3.89 συνεδρίαση »» της Διοικούσας Επιτροπής την εισήγηση του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής α π ρ φ α σ ί ζ ε ι ο μ ό φ ω ν α "-… ..... Μ…...- Εξουσιοδοτεί τον Πρόεδρο για τις απαραίτητες ενέργειες. -.'-ι'.ωξι “y. . :; .… . '.;.-'|σ- ΄'.;'.'. ' ." …' . .… ….,-…,»'-'... .. "Σ.ΞΧ. Ουναιυιι|ιις και Β||ν . ι…'.".;μ1. µ…κ.ι Η Διοικούσα Επιτροπή αφού ελαβε υπόψη της: α. τις διατάξεις του Π.Δ. 83/84 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 302/85 8. τις διατάξεις του N. 1268/82 όπως τροποποιήθηκε γ. την ανάγκη προσδιορισμού της ταυτότητας του κύκλου των Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με την ίδρυση του ελάχιστου Μ""'α"ριθμδύ Τμημάτων που απαιτείται γι'αυτό, και την ανάγκη θεσμοθέτη- σης Σχολής Επιστημών Υγείας 6. τις προτάσεις των κ.κ. Αν. Κωτσιόπουλου και K. Ευαγγελόπουλου, μελών της Διοικούσας Επιτροπής . ε. την αναλυτική συζήτηση που έγινε στην 81/4.3.89 συνεδρίαση της Διοικούσας Επιτροπής καθώς και την συζήτηση που προηγήθηκε | στ. την πρόταση της Επιτροπής που συστάθηκε στην 81/4.3.89 συνεδρίαση ζ. την εισήγηση του Προέδρου α π Ο φ α σ ί ζ ε ι α. προτείνει την θεσμοθέτηση της Σχολής Επιστημών Υγείας β. προτείνει την ίδρυση των παρακάτω νέων ΤμημάΐώΌΐ΄ϊΟύ θα ανήκουν στη Σχολή Επιστημών Υγείας μαζί με το ήδη ιδρυμένΟ Τμήμα Ιατρικής 1. Γενικό Τμήμα Φυσιογνωστικής και Βιολογικής Κατεύθυνσης 2. Τμήμα Νοσηλευτικής 3. Τμήμα Κλινικής Ψυχολογίας 4. Τμήμα Δημόσιας Υγείας . Στην παραπανω απόφαση μειοψήφησε Ο κ. Κων. Ακριτίδης, ο οποίος πρότεινε: Να ιεραρΧήθΟύν τα Τμήματα που έχουν προταθεί, με πρώτη προ- τεραιότητα για άμεση ίδρυση το Τμήμα Νοσηλευτικής, ενώ για τα άλλα Τμή- ματα να αποφασίσει η Διοικούσα Επιτροπής να προταθούν στα επόμενα χρό- νία. ". |… 1 ' * … ….- --…""αΆ ΕξουσιΟδΟτεί τον Πρόεδρο για τις ' ενέργειες.

Παντελής Γ. Λαζαρίδης

S1F75_d_0030.pdf

.. ' . 'Δ|ΑΦΗΜ|ΣΕ|Σ - Δ. ΣΧΕΣΕΙΣ TEXNIKAI ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 33-ΑθΗΝΑ|1!! ΤΗΛΕΦΩΝΟ" 623-222 ΠΡΟ Σ THN KAHNOBI ΟΜΗΧΑΝΙΑΝ "ΜΑΈΣάΓΓΟΣ " Α.Ε. Σκουφά 1O _E_2I§2§_2 Κύριοι, … :! …-.… ...……. .. ΐ1?κν4 ΠΡΩΐ" «ωΗτΗ…- 2α Αυγούστου »: 1154/44? ' 4723473 1967 ΄Ημετ.Σημεϊα 197/67 Γνωστοποιοδµεν ΄ΥµΈν οτι συμφώνως πρός τάς υπ΄άριθ. 1092 καί 2010 έντολάς σας, ή ταινία σιγαρέττων IDEAL µέ ώφέλιµον κινηµατογραφιπόν μετράζ 31 μέτρων προεβλήθη είς τούς κατωτέρω44νηματογράφους: ζΞΞΞΞΞέΞ-1ΖΖΖ:ΞΞίΖέέΖ νΔΕΑΦοΙ 'Αχαρνων ΜΥΚΟΝΟΣ !! »/ΓΚΛΟΡΙΑ Πατησίων κ|ΑΛΜΆ Γ: Σ/βρίου ν ΑΛΕΞ +' Αίγάλεω …/ΣΙΝΕ ΠΑΦΗΣΙΑ»Πατησεων «ΑΘΗΝΑ &- Ν.Βμύρνη ./ΠΛΛΤΩΝ ΄Ακ.Πλάτωνος α.ΑΔΕΞ 'Αμφιθέα uXAPA Y’ Γαλάτσι νΑΛΙκΗ - '1λπσια νΑΘΗΝΑ Υ Χαλάνδρι ./Ρ1ΒΙΕΡΑ Περιστέρι νΑΡΤΕΜΙΣ Πετρουπολις VATTIKON Δάφνη JHEPOYZE ΜεταξουργεΈον …αΒΙοΔΕΦΕΡΑ Ν.΄Ιωνία ;ΑπΒΜΩΝΗ 'Ανάστασις |ΑΛΦΑ Νίκαια γκΕΜΡ1κοΝ " Λ0ΥΞ Ταμπούρια ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ %" Καµίν ια ' αΛ0ΥΣΗ Εξ Κορυδαλλός ΑΕΛΛΩ Καστέλλα ;ή "Ητοι σύνολον δραχ. ,521Χ31= 16.437 Ψ/ έκπτ.20% -Ξ;Ξςξ- «| 13.070 // ΔιατςλοΌ εν ξ v IKOZ 35 /νΑ,ΛΑΜΠΡΑ 40 /ν ΛΟΥΞ 1 4 ν΄΄Χ/ΠΑΓΚΡΑΈ'ΙΟΝ 5O γΐ/ΛΛΟΥΡΛ 18 ν ΑΕΛΛΩ 35 ή. TITANIA 14 ? PINTA 16 V ΝΕΟΣ 14 VPIA’ATO 14~4/ATAANTIZ 20 “VPOAON 14’ymmAmm+ 16 /vKHH0YH0AIZ¥ 12 /ιΑΔΩΝ1Σ 16 νΝπΛΛΗ … 16 4/1 ΜΗΝΑ 14 /νΕΡΜΗΣ 14 /αΈΕΞ 21 /νΑΛΙΚΗ 18./αΦΡΕΛΤΙΣ 16 …:κΥΜΑ 14 |»'ΑΣΤΥ 16 | ΡΑΛΑΣ &… ή?! 'Αµπελοκήπων Λ.'ΑλΜδρας ΠαγΞράτι Πατησίων ξαλάνδρι Αχαρνών " Ν.΄1ωνίας Βουλ/νης Μουσείου Καλλιθέα Κηπούάολις Ζωγράφου 'Ηλιούπολις AL άλεω N. Ελβετία Μενίδιον Λιπάσµατα Πειραιϊπή Πέραμα Νίκαια Ταµπούρια -;9-- [3 475 | ,475Χ51= 14.725 τ;΄ " έκπτ.20%--ξ;ΞΞΞ…… Ητοι: 11.780 Σόνολον 25 4ο « 35 | 25 v 55 16 | 35 .. 25 14 21 45 ( 16 | 14 1 2o … 14 16 | 2o / 14 | 14 | | 13.070 ν/ 11;Ζξ9 ν/΄ 24.850 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ - ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΙΣ -ΤΕΧΝΙΚΔΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΙ δωρικη Δ|ΝΣιΣ:Κ. ΓιΑΝΝικοΣ ΟΔΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 33-ΑΘΗΝΑΙ (135) ΤΗΛ. 623.222 Χ"Ι|ΙΙΙΜΑΝΣΙ2 "ΜΜΜ!!! m NOMO

ΔΩΡΙΚΗ