PERSON-Πανεπι

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

PERSON-Πανεπι

Equivalent terms

PERSON-Πανεπι

Associated terms

PERSON-Πανεπι

5 Archival description results for PERSON-Πανεπι

5 results directly related Exclude narrower terms

087_d_042.jpg

σε .… Με … … " να " "…η"… στον…… ."…ηΜ του. που … τα… στο … Μ 1H7.»- Αυτο ση… … o πως… Μακ… …Μς Συνέχεια από την 1n σελίδα στηµιου για την παραχώρηση του γάλου κτιρίου ιΜατσάγγου- δι Βρίσκεται στην οδό Αλεξάν- g Κουταρέλια. Ερμού. ΄Ετσι δικαιώνεται το δηµοσίευμα της -Ε- προ µηνών. που έγραψε ότι αυτό είναι τα κτίρια που θα στε- γάσουν το Πανεπιστήμιο στο Βό- λο. Πέρα όµως από το στεγαστικό ο κ. Λαζαρίδης έθιξε και το θέµα των σχολών που Θα λειτουργή- σουν στο Θεσσαλικό Πανεπιστή- µιο. το οποίο όπως τόνισε Θα απορροφήσει φοιτητές των Πανεπιστηµίων Αθήνας και θεσ|νίκης. και προορίζεται για το τρίτο Πανεπιστήμιο της χώρας. το οποίο άλλωστε θα Βρίσκεται στο κέντρο της Ελλάδος. Την Τετάρτη -όπως δήλωσε ο καθηγητής πανεπιστηµίου κ. Λα- ζαρίδης= θα γίνουν οι επίσηµες και τελικές ανακοινώσεις στο Υπουργείο Παιδείας για το Θεσ- σαλικό Πανεπιστήµιο το οποίο Θα οι τέσσερις ολοκληρωµένους .Χους επιστημών ι., .ο κύκλο των ανθρωπιστικών επιστηµών 6) To κύκλο επιστημών παραγω- γής ΄ γ) Το κύκλο των επιστηµών Υγείας και ζωής 6) Τον κύκλο των θετικών επιστη- µών Αναλυτικό θα ιδρυθούν τµή-=- . µατα Παιδαγωγικό, Νηπιαγωγών… Παιδαγωγικό Δηµ. Εκπαίδευσης. Το Γενικό τµήµα επιστηµών µε την ίδρυση σχολής εταστηµών+… παραγωγής. τµήµα χωροταξ|ας και περιφερειακής ανάπτυξης το γεωπονικό φυτικής και ζωικής παραγωγής Το τμήµα Μηχανολόγων Μηχα- νικών του οποίου η κατεύθυνση Θα είναι προς την Βιοµηχανία, τµήµα ιατρικής που θα εξελιχθεί σε σχολή επιστημών και Υγείας και τελος το τμήµα Επι- στημών Φυσικής Αγωγής και αθλητισμού. Στη συνέχεια ο κ. Λαζαρίδης αναφέρθηκε στον οργανωτικό "- … ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 23/2/85 _ ΑτοΡΕΣΤΚιΝΗτΩΝ ΓΓΑ TH ZTEI'AZH … … ντογ ΘΕΣΣΑΛ|Κ0Υ HANEHIZTHMIOY Παντ. Λαζαρίδης σε πρένφκόµ- φερανς που έδωσε στους εκπρο- σώπους των τοπικών εφηµερίδων. O κ. Πρόεδρος αναφέρθηκε ότι ήδη έχει υπογράψει συµδόλαια αγορών και περιήλθαν στην κυρι- ότητα του θεσσαλικού Πανεπι- τοµεα και όπως τόνισε ολοκλη- ρώθηκε η οργάνωση την γρα- φείου της ΔΕ στο Βόλο και εξ- οπλίσθηκε με τέλεξ και ηλεκτρο- νικό υπολογιστή.Ακόµη µέσα στις δέκα προσεχής ημέρες θα ολο- κληρωθεί η εγκατάσταση των γραφείων στην Αθήνα. επί της οδού Μητροπόλεως 60. Επίσης έγιναν από πλευράς Δ. Ε. όλες οι προσπάθειες ώστε να προσληφθεί προσωπικό επί συµ- Βάσει και σε μια εθδοµάδα θα προκυρηχθεί διαγωνισµός για την πρόσληψη υπαλλήλων και την κά- λυψη Woo αριθµού θέ- σεων για την Αθήνα;-Συγχρόνως έχει κατατεθεί σχέδιο Προεδρι- κού Διατάγµατος στο Υπουργείο Παιδείας για την έγκριση 160 ορ- γανικών θέσεων και ακόμη άλλων 160 που Θα καλύψουν τις ανάγκες ' υποστήριξης των νέων τ…. Επίσης όπως αναφέρθηκε έχει γί- νει'πρόταση της Διοικούσης Επι- τροπής ώστε να της δοθούν µέσα στην τετραετία θ δ.. οι δραχµές ενώ μέχρι αυτή τη στιγµή…έχουν δοθεί 1.280 εκ. δρχ. Πέρα όµως απ' όλα αυτό πρό- θεση της Δ.Ε. είναι να εξασφαλί- σει τους απαραίτητους χώρους για την στέγαση των φοιτητών Στόχος της είναι η αγορά ακο- πέδου ή κτιρίων ώστε να µην µεί- νουν έκθετοι στον κί…ψνο ενδε- χοµένης κερδοσκοπίας ιδιοκτη- τών ακινήτων.Πάντως ο Δήµος Βόλου έχει παραχωρήσει ένα µεγάλο οικόπεδο του στα Πευκά- κια για την κατασκευή φοιτητικών ξενώνων. ενώ και η κοινότητα Μακρινίτσης όπως µας εγινε γνω- στό-προτίθεται να προχωρήσει μεγάλο οικόπεδο στη θέση Ανω- µαλιά.Η.Δ.Ε. του Πανεπιστηµίου εξασφάλισε επίσης µαζί με τον ΕΟΤ- την χρήση και νοµή του Mo- ναστηριού Αγίου Νικολάου Πάου για τις συνεδριάσεις του Πανεπι- στημίου.Πάντως πέρα απ' όλα αυτά δεν έχει ξεκαθαρισθεί το θέµα του ποιές σχολές θα απορ- ροφήσει η Λάρισα η οποία πιέζει. για την ιατρική. η οποία θέθαια έχει και το µεγαλύτερο -ειδικό Βάρος. … στηµίου - To κτίριο τουΜστράτου. η ηµιτελής πολυκατοικία επί της οδού Αργοναυτών Μαυροκορδά- του και mm διόρωφη οικία επί των οδών Η… και Τ. Οικονο- αχητ…ις στη… του Πανεπι- στημίου. . ε… … …η". … χθές συν… η διοίκηση της ETBA η οποία υιοθετεί πρόταση της Δ.Ε. του Θεσσαλικού Πανεπι- µάκη. όπου θα στεγασθούν οι δι- Ι Σε ΑΛΛΕΣ στήλες δηµοτι- εύονται οι ανακοινώσεις του προέδρου του πανεπιστηµίου Θεσσαλίας. για τα ουµθόλαια ου υπογράφηκαν και με τα' οία η διοικούσα επιτροπή ου Πανεπιστηµίου αγόρασε ακίνητα του Παπαστράτου και των αδελφών στην … του Βόλου και µια παραδοσιακή οικοδοµή ιδιοκτησίας Καθούρα.παρα- καθώς και για την απόφαση της … της Η" να µια θΜίας. αντί ounce)“. κού τ τος. το κεντρικό ακίνητο του εργοστασίου Μα- τσάγγου. Εκείνο που από της Στήλης εξάρωυε. δωρεά προς την πόλη του θά λου της οικογενείας Παπα- στράτου. η οποία προσέφερε το µεγάλο ακίνητο της προς … 130 εκατοµµύρια δραχµές. δηλαδή στην µισή τιµή. από εκείνη που εξετίµησε την αξία του ακινήτου η Εφορία. ΣΩΜΜι ' Με… του Sou Σχολείου. ' παραχωρήση στο Πανεπιοτή- , της θα θέλαµε να : η προσφορά -.‘ Μωστην7η…… Και να τονίση «Osman πέραν των διακοσίων στρεµμάτων που έχει o Δήµος θόλου. κοντά στα Πευκάκια. προς τη πλευρά του γηπέδου της Αργούς. και τα οποίο προσφέρει για πανε- πιστηµιακή χρήση. θετική εί- ναι η προσφορά της Κοινότη- τας Αργαλαστής που πρόοφε ρε το μοναστήρικαιτην γύρω έκταση της ΠΑΟ. για κοινή χρήση από το Πανεπιστήμιο και τον ΕΟΤ. Επίσης θετική χαρακτηρίζεται η απόφαση της Κοινότητας Μακρυνιτοας για την προσφορά στο Πανε- πιστήµιο µεγάλης έκτασης στην Ανωμαλιό. καθώς και η διαφαινόµενη κίνηση να παραχωρηΘή στο Πανεπιστή- µια η ακτή του Παγασητικού που είχε αχορααθή από τον ΕΟΤ γιά΄την δηµιουργία µεγά- λου κάπιγκ. κοντά στα Καλά Νερά. Πιστεύεται ότι όταν προχωοήσπ η,υλοποίηση των σχεδίων γιά την λειτουργια του πανεπιστημίου. δεν θα λείψουν και οι ιδιωτικές δω- ρεές. δεδοµένου. µάλιστα ότι ωρα… "Μες ιδιωτικές δωρεές για" την εκπαίδευση. / ζ

087_d_153.jpg

€Λζ-…|Θ€Ρ|Α ///ε/ΐΓ & . . |, &/ v/ E To chvaL'fH τον Δ |οΓ€ΝΗ,, - . = 1 4 και… ?… ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ" / Τρικαλινή η είδηση: To νοµαρχιακό συµβούλια Τρικάλων µε οµόφωνη απόφασή του. αρνήθηκε να ορίσει πέντε µελη για να εκπροσωπήσουν τον νοµό στο Δ.Σ. του ιδρύµατος Στήριξης του Beacon-‘00 Πανεπι ατηµ|ου «σε ένδειξη διαµαρτυρίας για τον παραγκωνισµο της περιοχής κατά την κατανοµή των σχολών του Πανεπιστημιου». Το ερώτηµα: Η δικιά µας εκδήλωση διαµαρτυρ!ας για τον ίδιο λόγο δεν Μπρεπε νάναι ανάλογη; εκτος κι αν θεωρούµε ότι είµαστε οι θριαµ6ευτες του αγώνα για !την κατανοµή των σχολών!

088_d_107.jpg

--…......= ", ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ :...-**"…- [δΉδΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Θ ΑΣχοΑΗΘΕι ME το ΄ΘεΜΑ ΠΑΝΕ…ΣτΗΜιογ,- _ O Νοµαρχιακός Σύµβουλος κι' ΄ Κων. Μηαοδέκης µέ αίτησή του πρός τον κ. Νοµάρχη, ζήτησε έκτα- κ1η σύγκληση του Νοµαρχιακου Συµβουλίου γιά το Θέμα της έδρας του υπό Ιδρυση Θεσσαλικου Πανεπι- στηµιου. nou έξαγγέλΩηκε η nono- 'υετς11%σ-τςχΒόλο. φ&ΐ| «. -"

089_d_104.jpg

ι…ιπιιΜωξ ; …… ……,…΄ .; ιι η Μα…… …|Κ0 συµ6ωλιο &» . ": λα: με ψήφισµα που εξέδωσε στην M11111617661111 ΜΜΜ του εκφά- ζει την ανησυχϊα του για τις m1- ξ"… Μις φορέων αης Μιριαας να σ- πτά… την ΄επϊσηµη και ορι- … επική απόφαση ορισµού του ΒΒ- …λον ως δδρας του Πανεαιοπψιουϊ Θες σαλϊας. Δεν εκπλήσσει αυτή η ζώσα τωνπ:ραγδντων της γει- έ……ιτ…ής πόλης που ειΠασσεται µέ…- … .… σα στο πλαισιο της "µια ιλοι';ς 3 µε… τΜ'… ΄αξιωιει"ζην ια…- μι… 1m σας (& λ… …" … "ΕΜ"… όλων 1w.- -……ν Μαώ ».… κοινωνικών κανεις- '………ιώ λειτουργια. 'ο- Βό- ΄.'-ξΜ :… εξ αρχής "ιμάτιο: ' .. 16 θέµα µε 66666666611161 πιο»… : πρ…… και επελέγη ως &… του ”we-11111111111611 θωσαλΜς για τα; απλό λόγο ότι… διαθέτυ όλα τα ςΉροαΜα γι' " αυτ…;ή την επιλογή. H ΜΜΜ… να ορια΄θει &… πω…. Μ…… Ώρα… στην ιπ δ…"… μας ε- Μη… από την Ένωση" μια…" &… "των πλιο…µα΄- …. … "οι: :… 6“_ Βόλος, vow-116066 .- … µια 666711'A511oumi‘a του ε… ΐνιαιου Πανεπιστηµιου… 0ωσαλϊα 1 a; ,. Μόνον ( οσον" "ειναι Μις προθε- [στις των …παραγοντ…ων …: Πολι- β, καιϊας.… να; ακολονθπσουν ….παρελκ… ‘I 61116016111111?) ως… προς την άµεση γιτονργΐας του Πανεπι- ξατηµτω θα εδικαιολογεϊτο…. Εστω «σε… απλή εξέταση των αδικαιο- …….…ω μωράκια… και του θο- …ι΄γ'…΄,…'…Μω …… προκαλεί" η 'Λάριοα ;.€.για «&… 16116 της 68116136166673:- *:"ι… τινα θα Μάι να…. "φάω… α… *? αυξητητ1 116.111- “-1611 πονηρού ο… -διωξεις' τής …γεϊτρνος.- Av έτσι δεν ……πΜζ…. πα «διαδήματα…- της" Λάρισας οι αρµόδιοι παρά .…. γοντες των εκπαι6ει…κων πραγ µά- των της χωρας΄, τότε το μόνο που… θα επιτυχουν είναι να κινδυνεύ- ΄΄…-ΜΝ να πάθουν. απέναντι και. ΄…ζ…ν.οτην πψΜοργική απόφαση και )να «Μάλια… ως: για µια κα- κ…ι-αηπµ Βέλου, την… ("στα οι ξΘολιωτεςξ Με… ,µποφααώµένοιι α' '"π'ροα…αω µΨ έ…"… …&|……«… ,, *. ι.. ' Ι-»-.- εκ;- ;-

195_d_184.jpg

ΕΦ… ζ΄άΞα αµ? ©€-δ…λ… &φλΌ; Η [κατά Ήξερε… λ Ά%Β Σπύρος Βλιόμος: ΄Ετσι οραµατίτοµαι το Πανεπιστήμιο Ο καθηγητής κ. Σπ. Βλιόμος, που είναι υποψήφιος πρύτανης, αναλύει Πώς οραµατίΖεται το Πανε…ατήµ|ο Θεσσαλίας KaI row’zer: ίναι πεποίθησή μου ότι το . Ελεύθερο και Κριτικό Πανεπι- στήμιο όπως οραματίζομαι το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας, για να λει- τουργήσει σαν βασικός παράγοντας της πνευµατικής και πολιτιστικής ανά- πτυξης, χρειάζεται: …) (δεσμούς. οι οποίοι να έχουν διάρκεια και προοπτική. Να δημιουρ- γούν ένα σταθερό λειτουργικό πλαισιο και, το σημαντικι΄)τερο. να διασφαλί- ζουν την Αυτοδιοίκηση των Ιδρυμάτων αυτών. Να κατοχυριί)νουν τα δικαι(ι΄)… ματα της Πανεπιστημιακής κοινότη- τας. να εξασφαλίζουν την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και των δυνατο- τήτων καλλιέργειας και προσφοράς κριτικής γνώσης. Θέσεις μας είναι: O σεβασμός στη συνταγματική ε… πιταγή της Αυτοδιοίκησης των Πανε- πιστημίων. - O καθορισμός του θεσμικού πλαισίου των Πανεπιστημίων με τη σύμφωνη γνώμη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας. . O αποκλεισμός των περιορι- σμών και των παρεμβάσεων της Πολι- τείας - που μόνο σκοπό έχουν την (1- σκηση επιρροής στην ίδρυση Τμημά- των και στην αύξηση του αριθμού των εισαγόμενων φοιτητών. (β) Πόρους, οι οποίοι να διασφα- λίζουν ικανή υλικοτεχνική υποδομή και αξιοπρεπείς αποδοχές στους εργα- ζόµενους, ώστε να αφιερώνονται απε- ρίσπαστα στα καθήκοντά τους. Θέσεις µας είναι: … Η αύξηση της κρατικής επιχορή- θύτης… . Ο αποτελεσματικός αλλά όχι α- σφυκτικός δημοσιονομικός έλεγχος που σήμερα παρεμποδίζει την αντιµε- τώπιση των συνεχώς αυξανόµενων υ- ποχρεώσειι)ν των Πανεπιστημίων. και . Η μετακίνηση πόρων του κρατι- κού προ΄ι΄ιπολιυ|ι(ηιού προς την Παι- δεία, ώ…- οι αντίστοιχες δαπάνες να φθάσουν στο 6% του ΑΕΠ. Στα πλαίσια των παραπάνω θέσε- ων θα κινηθεί και η πολιτική μας για την ανάπτυξη του Πανεπιστηµίου Θεσ- σαλίας. Το Πανεπιστήμιο μας έχει την ιδιομορφία του περιφερειακού Πανε- πιστημίου με Τμήματα που έχουν έδρες σε διάφορες πόλεις της Θεσσαλίας. Επιδίωξή μας θα είναι: . Η ισόρροπη ανάπτυξη των Τμη- μάτων, με ορθολογική κατανομή τόσο των πιστώσεων, όσο και των νέων θέ- σεων ΔΕΠ. - Η βελτίωση της υλικοτεχνικής τους υποδομής. - Η περαιτέρω ανάπτυξη του δι- δακτικού και ερευνητικού έργου. - Η εν γένει ενίσχυση της οικονο- μικής θέσης των μελών της Πανεπιστη- μιακής Κοινότητας, και . H δηµιουργία νέων Τμημάτων, όπου η κρίσιμη μάζα το επιτρέπει μέσα από τα υπάρχοντα Τμήματα. Άμεση προτεραιότητα θα δοθεί στην ολοκλήρωση της ακαδημαϊκής υ- πόστασης μη αυτονομημένων Τμημά- των. Βεβαίως είναι γνωστό ότι η διά- σπαση του Πανεπιστημίου σε πολλές πόλεις δηµιουργεί κάποιες υστερήσεις αποτελεσμάτων στη διοίκηση και στη συνεργασία συναφών επιστημονικ(ί)ν πεδίων. Η λύση δεν μπορεί να είναι η αµφισβήτηση της έδρας του Πανεπι- στημίου ή των Τµημάτων που εδρεύουν σε άλλες πόλεις. Η έδρα του Πανεπι- στηµίου και οι έδρες των Τµημάτων εί- ναι δεδομένες και νομικά κατοχυρωμέ- νες. Τα προβλήματα που προκύπτουν από τη χωροταξική κατανομή των Τμη- µάτων του Πανεπιστημίου, θα αντιμε- τωπιστούν με τη δημιουργία ευέλικτων δομών που θα αξιοποιούν σι΄η|χρονες τεχνολογίες (τηλεματική, δίκτυα) και θα δίνουν λύσεις. Προβλήματα χ(ι)ρο- ταξικής ανάπτυξης που θα προκύψουν στο μέλλον… θα αντιμετ(ι)πιστοι΄νν με ρε- αλισμό και γν(ί>μονα το γενικότερο συμφέρον και την αποδοτικότητα του Πανεπιστημίου. 'Ενα επίσης μεγάλο ζήτηµα που οι- πασχολεί την ακαδημαϊκή κοινότητα είναι η επίθεση που δέχεται έµμεσα ή ά- μεσα η τριτοβάθμια εκπαίδευση, με στόχο την αλλοίωση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της. Χωρίς να εί- μαστε εκ προοιμίου αρνητικοί σε νέες δομές, που θα πρέπει όμως να θεσμο- θετούνται μέσα από διεξοδικές διαδι- κασίες και προσεκτική προετοιμασία στη βάση των πραγματικών αναγκών της επιστήμης και της κοινωνίας, θεω- ρούµε ότι η Πανεπιστημιακή Σύγκλη- τος, σε συνεργασία με τα µέλη της ακα- δημαϊκής κοινότητας, πρέπει να αντι- µετωπίσει με κατηγορηματικό τρόπο κάθε προσπάθεια αλλοίωσης του δη- " μόσιου χαρακτήρα της Ανώτατης Εκπαίδευσης και κάθε ενέργεια εκμε- τάλλευσης των ελπίδων των νέων που επιθυμούν το πτυχίο τους να έχει αντί- κρισμα γνώσης.