PERSON-Γεωργΐα

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

PERSON-Γεωργΐα

Equivalent terms

PERSON-Γεωργΐα

Associated terms

PERSON-Γεωργΐα

2 Archival description results for PERSON-Γεωργΐα

2 results directly related Exclude narrower terms

192_d_028.pdf

Ήµεροµηνιο \AHOKOMMA ΕΦΗΜΐΡ|ΔΐΣ "Χ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ λ "Με χρόνων η… το ενι- Χ…Νιίο πολι-κλαδιά: λύκεια της "Θεσσαλονίκης. Νήπιο από ένα και µοναδικό το "του τύποι-- λίστα") της πόλης µας. 0 θεσµός του πολι-κλαόικού λυκείου δοκιµασµενο; στ µι- κροι).ι΄µακα πανελλαδικά. µπορεί πιο Μιλά να εµφανίσει ένα µίνι απολογισµό έργον. Σε τι δωσω" από τα γνωστά γενικά και τεχνικά λύκεια: "ennui-9n διαψοο…κή "- πόσταση: Αν ο θεσμός δεν γενικει'ττί πρεπει να αρχίσου- µε να Με… για µαθητί; δύο ταχυτήτων; Το ενιαίο πολυκλαδικό λύκεια Θεσσαλονίκης έχει σήµερα 1 160 µαθητες. Για τους στόχους και το ρόλο του πολυκλαδικου λυκείου Θεσσαλονίκης µίλησε στη -9… o διευθυντής του κ Πετρος Μαργιδης: -Σκσπος του ενιαίου πολυκλαδι- κου λυκείου είναι να συυ8ολει στη διαµόρφωση ανθρώπων µε αυτόνο- µη υπεύθυνη και δηµιουργική προ- σωηικότητα. που θα προωθούν την ανάπτυξη της ελληνικής κοινωνίας µεσα σε πνεύµα συνεργασίας µε τους άλλους λαούς Βασική επιδίω- ία του νέου λυκείου είναι να εκσυγ- χρονίσει τη γενική παιδεία συνδεσι ντός την οργανικά µε τη γενική και τεχνική εκπαίδευση Ενδιαφερεται vo µάθουν όλοι οι νέοι να επικαινω… γουν µε τα έργα του ανθρωπίνου πνεύµατος-. τόνισε ο λυκειάρχης Εκείνο που πραγµατικά δίνει το διαφορετικό στα πολυκλαδικά λύ… κεισ είναι το αναλυτικό τους προ- γραµµα Πολύ συνοπτικά τσ παρου- σιάζουµε Το πρόγραμµα της Α' το- ξεως δεν διαφέρει από αυτό τυ γενικού λυκείου Προστίθεντσι τεσ- οερα µαθήµατα επιλογής Γεωργία και ανάπτυξη. Βιοτεχνολογία. στοι- χεία δικαίου και ανθρωπολογία Στη B‘ και Γ' τάξη του πολυκλαδι- κού λυκείου λειτουργούν &; κύκλοι σπουδών. 0 α' ρε µαθήματα φιλολο- γικού περιεχοµένου. ο Θ' µε µαθή- µατα ιατρικής κατεύθυνσης. o γ' µε µαθήµατα οικονοµίας και διοίκησης. ο δ' µε έµφαση στην µηχανική τε- χνολογία. o ε' και στ΄ µε µαθήµατα ηλεκτρσλσγίας και χηµικής τεχνσλσ γίος αντίστοιχο Yo εβδοµαδιαίο πρόγραµµα του πολυκλοδικού λυκείου περιλοµθό» νει 34 ώρες από τις οποίες στις 16 από αυτές διδάσκονται µαθήµατα γενικής παιδείας και στις υπόλοιπες 18 τα µαθήματα των κύκλων [το πολυκλαδικά λύκειο Θεσσα- ,……ι…+έξ΄Μ ρ παιδι περπατησε __——- Μιλάει στη "0… ο διευθυντής του ενιαίου πολυτελο- δικού λυκείου Θεσσαλονίκης. - Προοπτικές και αισιοδοξία. - Εκδηλώσεις για τα 5χρσνα λσνίκης λειτουργεί…επίσης κύκλο. προεπαγγελµατικής' κατάρτισης οι µαθητες του οποίου δεν µπορούν να λάθουν µερος στις γενικες εξετά- σεις του σχολικού έτους που οπο- οσιτούν. Στο σχολείο λειτουργεί επίσης 4o ho: ειδίκευσης µε …ή αστο γροοιστών. επιµελητών πρό- νοιας. τεχνικών ηλεκτρονικών εφαρ- µογών και χειριστών ηλεκτρονικών υπολογιστών για τη δευτερο8όθυια εκπαίδευση Με αφορµή το πέµπτο γενεθλιό του οι µαθητικες κοινότητες του πολυκλαδικσύ λυκείου Θεσσαλονί- κης σε συνεργασία με το σύλλογο | των καθηγητών οργανώνουν αυτή ' την ε6δσµσδο µια σειρά από πολιτι- στικες εκδηλώσεις. στο κτίριο του λυκείου στο χώρο του πρώην στρο- τοπί:δου Στρεµπενιώτη ΜΑΡΙΑ ΣΠΥΡΑΚΗ Το πανεπιστήµιο Θεσσαλιας εγκαινιασε θες O Γιωι ος...΄ ...υποσχόμενος και ιατρική σχολή στη Λάρισα το 1990! - Η χθεσινή τελετή .Τον ΣεπτίµΓιρη τον ‘IU θα λειτουργήσει η ιατρική σχολή του πανεπιστηµίου στη λαο…… Ηδη που." τγκρίντι τη προκήρυξη 20 θέσεων για το τµήµα ιατρικής. Σύντοµο εξάλλου θ' αρχίσει η λει- τουργία και άλλων τµημάτων εδώ και στην Λάρισα- λυτά δήλωσε µεταξύ άλλων ο υποργός Παιδείας κ Γ Παπανδρεσυ εγκαινιάζοντας χθες το µεσηµέρι στο Βόλο, το πανε… σΤήµιο Θεσσαλίας. Ακόµη ο κ Παπανδρέου αναφερό- µενος στην Φιλοσοφία του πανεπι- στηµίου είπε ότι -τούτο δεν είναι µόνο :… νεο πανεπιστήµιο, αλλά είναι εγκατεστηµενο σε µια περιοχή µε ενδοχώρα που στηρίζει την ελλη- νική οικονοµια. σε συνθήκες περι… πω…… ζηλευτες στο κεντρο του γεωγραφικού κορµού της χώρας Η προσπάθεια ανάπτυξης ποντπιστ'η… µίων στην περιφερειο ήταν για την κυβερνηση µιά επιλογή καίρια Το πανεπιστήµιο αυτό θα συνδέονται άρρητο και άµεσα µε τις ανάγκες της περιοχής. Θα υπάρχει αυτή η µιαλσκτική σχέση µεταξύ γνώσης - ερευνας - παραγωγής κοινωνικής και πολιτιστικής ζωής-. Οι σχολές που περιλαµβάνει το πανεπιστήµιο Θεσσαλίας είναι: - Σχολή ανθρωπιστικών και και… νωνικών επι…ν στον Βόλο * - Σχολή επιστηµών παραγωγής, στον Βόλο - Σχολή επιστηµών υγείας - ιατρική. στη Λάρισα και το τµή- µα επιστήµης φυσική αγωγής και αθλητισμού στον Βόλο εκ µέρους της bum-(0000:; του πανεπιστηµίου µίλησε ο καθηγητής κ Παντελής Λαζαρίδης ο οποιος τόνισε ότι το πανεπιστήµιο είναι µια αληθινή κατάκτηση του λαού αυτής της περιοχής Στα εγκαίνια παρίστηααν επίσης ο αναπληρωτής υπουργός Βιοµηχα- νίας κ Π Ζακολίκας. ο υφυπουργός Γεωργίας κ Δ Πιτσιώρης. ο (r του Υπ Παιδείας κ Δ Πανάρετος. θαυ- Aunt: πολιτικός και στρατιωτικά αρχες της περιοχης Για τεχνικούς λόγους το Με…» µε τα θέµατα. τις υποδείξεις και τις ασκήσεις για τους υπο- ψηφίους των ΑΕΙ και των ΤΕΙ Θα δηµοσιευτει αυριο Τετάρτη.

Παντελής Γ. Λαζαρίδης

257_d_015.pdf

  • GR UTH-HA PC-PL-S2-SS2-F4-SF3-SF3Β-I1
  • Item
  • Σεπτέμβριος 1985
  • Part of Personal Archives

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Παιδαγωγικό Συμπόσιο Ι΄ΙΡΟΣΧ()ΑΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΝΗΙΔΙΙΑΙΩΙΩΝ Βόλος, 23 - 24 Σεπτεµβρίου 1985 Ma τη συνεργασία του Δήµου Βόλου και του Τεχνιχού Επιµελητηρίου Ελλάδος, Τµήµα Μαγνησίας "χ Αίθουσα Τελετών του Δηµαρχείου Βόλου ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Πρόεδρος: ΠΑΝΤΕΛΗΣ Γ. ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ, Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστη- µίου Θεσσαλονίκης Αντιπρόεδρος: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΚΙΑΔΗΣ, Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης Μέλη: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΚΡΙΤΙΔΙΙΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής Αριστοτε- λείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης ΜΑΡΙΑ HAIOY, Καθηγήτρια Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων ΜΙΧΑΛΗΣ KOYN’I‘OYPHZ, Δήµαρχος Βόλου ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ, Δήµαρχος Λάρισας ΓΙΑΝΝΗΣ IIAIIANIKOAAOY, Οικονοµολόγος ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ, Λέκτορας Ανωτάτης Γεωπονικής Σχολής Αθηνών ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΖΕΚΑΚΙΙΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΑΤΣΗΣ, Δηµοσιογράφος ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, Ιατρός 18.00 18.30 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 23 ΣΕ||7΄|:'117|3|)|()Γ Υποδοχή συνέδρων ΙΙροσφωνήσεις - Μιχάλης Κουντοι΄»ρης1 Δήµαρχος Βόλου - Απόστολος Δουµπιώτης, Πρόεδρος Τεχνικού Επι- µελητηρίου Μαγνησίας - Παντελής Λαζαρίδης, Πρόεδρος Διοικούσας Επιτρο- πής του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας Κήρυξη έναρξης εργασιών Εισαγωγή στις εργασίες του Συµποσίου από την Μαρία Ηλιού, Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής TPITII 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ Πρωινή συνεδρία Η ΙΙΙ)()ΣΧΟΑΙΚΙΙ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Πρόεδρος: Τάσος Κωτσιόπουλος 9.00 Ελένη Φαναριώτη. νηπιαγωγός Ιδιαιτερότητα της προσχολικής ηλικίας και εκπαιδευ- τικό σύστημα 9.20 Ιωάννα Αντωνιάδου - Κουμάτου, παιδίατρος Εντυπώσεις - κρίσεις από την ανάµιξη των ηλικιών βρεφών και νηπίων σε κέντρο προσχολικής αγωγής . 9.40 Βασιλική Δεληγιάννη - Κου'ίμτζή, Πανεπιστήµιο Θεσ- σαλονίκης Πρώτα πορίσµατα από έρευνα σε νηπιαγωγεία της Θεσσαλονίκης 10.00 Μάριος Μαρκοβίτης. παιδοφυχίατρος, Κέντρο Ψυχι- κής Υγιεινής Πρόγραµµα συνεργασίας στον Ανατολικό Τοµέα Θεσ- σαλονίκης των Παιδικών Σταθμών και Ιατροπαιδα- γωγικής Υπηρεσίας του ΚΨΧ 10.30 Παρεμβάσεις και συζήτηση 11.00 Διάλειμμα 11.30 Μαρία Νασιάκου, Πανεπιστήµιο Αθηνών Η φυσιολογική ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία 12.00 Μαρία Βαρελτζίδη - Μανωλοπούλου, παιδοφυχίατρος Διαταραχές στην προσχολική ηλικία (αναπτυξιακές - συναισθη µατικές - νοητικές) 12.20 Γιώργος 1301900111;a παιδίατρος. Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού Αγωγή υγείας στην προσχολική ηλικία 12.40 Βασιλική Μπάστη-Ναούµη. παιδίατρος. Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού Μάθηση - διδασκαλία για την αγωγή της σωστής διατροφής 13.00 Παρεμβάσεις και συζήτηση 13.30 Λήξη της συνεδρίας αι.-" ** 17.00 17.15 17.30 17.45 18.00 18.30 19.00 19.20 20.00 20.30 TPITII 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡ|ΟΓ Απογευµατινή συνεδρία Η ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ Πρόεδρος: Μαρία Ηλιού Χρήστος Φράγκος, Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης Πρόγραµµα και περιεχόµενο σπουδών Παιδαγωγικού Τμήµατος Νηπιαγωγών. Εµπειρίες και προβληµατι- σμοί - ένα νέο Τµήµα Πάνος Πολυχρονόπουλος, Πανεπιστήµιο Πατρών Πανεπιστηµιακό πρόγραμμα για την κατάρτιση νη- πιαγωγών 4ετούς φοίτησης στο Πανεπιστήµιο Πα- τρών Κατερίνα Καλοστύπη - Γεωργία Βενιζέλου, ΚΕΜΕ Αναλυτικό πρόγραµµα και Νηπιαγωγείο Γιώργος Τσιάκαλος. Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης Σύζευξη θεωρίας και πράξης στα Παιδαγωγικά Τµή- µατα Παρεµβάσεις και συζήτηση Διάλειµµα Μαρία Κυνηγού - Φλάµπουρα. Καθηγήτρια Ρυθµικής - χορογράφος- Μουσικοκινητική αγωγή Άλκη Ζέη, συγγραφέας Το παιδί του νηπιαγωγείου. ο αυριανός αναγνώστης Γιάννης Παπαµιχαήλ, Πανεπιστήµιο Πατρών Η ιδεολογία του εµπειρικού αυθορµητισµού στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης Παρεµβάσεις και συζήτηση Λήξη των εργασιών του Συµποσίου ()Ι)|'ΑΝΩ'Ι'Ι ΚΙ| ΕΠΙΤΡΟΠΗ TOT ΣΥΜΠ()ΣΙ()Υ Πρόεδρος: Μαρία Ηλιού Μέλη: Τάσος Κωτσιόπουλος Μανώλης 'Ι"ζεκάκης Αιλίκα Κουρή Ι'ΡΑΜ Μ Α΄Ι'ΕΙΑ TOT ΣΥΜΠ()ΣΙ()Υ Αένα Αλεξόπούλου Ελένη Αρετουλάκη Μάγδα Ευαγγελοπούλου Δανάη Λέκκα Στο πλαίσιο του Συµποσίου λειτουργεί ΕΚΘΕΣΗ ΙΙΑΙΔΔΙ'ΩΙ'|Κ()Υ Β|ΒΔΙ()Υ 95 την ευθύνη του εκδοτικού οίκου «Γνώση» Κατά τη διάρκεια της έκθεσης όλοι οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατό- τητα να παραγγείλουν τα βιβλία που τους ενδιαφέρουν. Τα βιβλία θα τους σταλούν µετά το τέλος του Συµποσίου µε ευθύνη της αΓνώσης» 11 Διοικούσα Επιτροπή του Π ΧΝΕΙ|ΙΣ΄Ι'ΠΜ|()Υ ΘΕΣΣΑ ΔΙΑΣ ευχαριστεί για τη συµβολή τους στην πραγματοποίηση του Συμποσίου: τον Δήμο Βόλου ..ο Τεχνικό Επιµελητήριο Ελλάδος, Τμήμα Μαγνησίας τη Γενική Γραμµατεία Τύπου και Πληροφοριών και τον Ελληνικό Οργανισµό Τουρισμού ΄Ι΄ην αφίσα του Συµποσίου φιλοτέχνησε ο αρχιτεκτονας Ιασος Ικωτσιοπουλος