PERSON-Λκαδηµία

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

PERSON-Λκαδηµία

Equivalent terms

PERSON-Λκαδηµία

Associated terms

PERSON-Λκαδηµία

2 Archival description results for PERSON-Λκαδηµία

2 results directly related Exclude narrower terms

088_d_103.jpg

12.4.83 …,. -… Τ ό ο…ωι….ψιιω…ω… . … δ…": "… ί κής… Μέσης; Έκπαίδωσης ' καί ! Δηµοτικής Έκπαίδωσης.…τή Π! Τ ριφεριιακή χΔιεύθύνοη 'ΞΘνιώς . Τράπεζας, το Σωκράτη… τούι ΟΤΕ," την έδρα τού ΄|νσΤΠ…Ψ ' Προστασίας Φυτών κλιπ. . .) . ΄Ετσι. ,. ΜΒ σΜχ6ς µπλα" ί "Η έξαγγελία από τόν πρωθυ- πουργό "Ανδρέα Παπανδρέου της "ίδρυσης τού Θεσσαλικού Πανκ… πιστημίω δικαι…ι τούς αγώ- νες καί Μληρώνιι τά ονειρα τού Θεσσαλικού λαού ν' αποκτη- σει μια…» εκπαιδευτικό "ίδρυ- µα. Ταυτόχρονα η επιλογή τού ΒόΜυσαν "εδρα τού Πανεπιστη µίαν αποδεικώιι δτι εκτιµήθη- καν ά……μ.ε…ά …… πλεονε- κτήματα΄πού παρουσιάζει ή πό… λη µας καί ή Μαγνησία γενικό- τερα γιά την εγκατάσταση καί λειτουργία της νέας ανώτατης σχολής., ΄. ' ΄ Kai ενώ χαιρετίστηκε αν &- λους τούς θεοσολικούς-νομούς ή πριγθσπουργική αποφαση, έν τούτοις οί πολιτικοί καίι΄άλλοι παράγοντες της Λάρισας αρχι- σαν ΄έντονα να διαµαρτύρονται καί να επιτίθενται για τον… - ωμό τού΄Βολού σάν" έδρα τού Πανεπιστημίου, προδάλλοντας … αξίωση … επιλεγεί η λα…- της 'ΑΘηνας-… καί στις… Θι'.::σοιλοσ…,-1 νίκης… εν τούτοις. µέ την .έγκσ΄-.…ι τάσταση' δλων τόν… 'Υπηρεσιών' στή.Λάρισα΄." δημιουργείται εκεί , "ένα περιφερειακό αστικό µιγα- ί Θήριο. Πραγματικά…… …" πόλη αύτη, ΄έκτό΄ςαπό΄τά αλλά, έδρεύ-΄ …η Στρατιά, µέ'δλες τίς αννα-" cpl-jg πολλαπλές … Υπηρεσίες… (στρατιωτικό νοσοκοµείο, Στρα'" τοδικείο, ΜΟΜΛ κλιπ.)' τό"Εοι . τείο. το Διοικητικό 'έφιτε'ιο, ή Χ Παιδαγωγική 'Λκαδηµία, ή %- 6ερώφεια Γεωργική Σχολή." …,… ΄΄ "ΚΑΤΕΕ, οί Τεχνικές Σχολές τοι") ΟΑΕΔ,… ' κΜ΄τ.'… "Ετσι δµωςτεπι-… τυγχάνεται. καί. προκαλείται …. δροκεφαλισµός …… Λάρισα.,…οί οαρος τού.Βόλου, η παράδοση, Θέση, οικονοµικη αναπτυξη καί πληθυσµός .……τοίι, « όποιου -…έπι6αλ- « λονν νά έχει τξι…πρσδάδισ…µα σάν. ΄ ίδρα τόν… δηµοσίων, …-,Ψί. …ι':'ιλλον….΄ .'…Υττηοω…ς .. . σα. . . Δέν είναι η πρώτη φορά πού ' η Λάρισα άξιο… ν' αποκτήσει Η… νεα σχολή. "Εχει συνηθίσει να παραγκωνίζιι τούς τρείς Θεσ- σαλικούς νοµούς. ίδιαίτερα δέ τη Μαγνησία και να "συσσωρεύει όλες τίς δηµόσιες καί αλλες 'Υπηρεσί…ες.΄ ΄Λρκε'ι΄ νά τονισθεί 'δτι ο Βόλος, υά πζμπτη πόλη της χώρας µας καί µεγάλο ρί- κονοµικυ καί διοµηχανικο'κέπρσ ήταν από ανέκαθεν'Εδρα τών"? ξής Υπηρεσιών: ΄ί) Οίκονομι- κών Έφοριών, 2) Τελωνει΄ων, 3) 'Ηλεκτριοµού καί 4) Περιφεριια κής Διοίκησης της ΔΕΗ" ' ';Ο΄ι τρείς από τίς παραπάνω Υπηρεσιες µεταφέρθηκαν κα- 'τά' τή διάρκεια της οικτ=:ποριας …η Λάρισα καί η τέταρτη στη Λαµία. παρ' όλο πού η Μαγνη- οία Οπερα… δλων τών θεσσαλι- κών νομών! καί της Φθιώτιδας το ao στα κρατικά έσοδα, δσο……κα…΄ι στη" καταναλωση ηλικτ … έ.- … , ζ΄ . "Με…" ,6……χ……ής ΐΧρηξης… ' ξίναι 6ε6αιο ,δτι οί'παλιτικοί' … και δεν είναι µόνο αύτη 'η '… άλλΨξ"0ψΥοΠ€ςξτης'θά…" άδικα. "Εχουν συγκεντρωθεί στη ρισας θα "ΤΠΕ"… τον… ά"… Λάρισα άπειρες Υπη΄ρωίες, µέ για… υπονοµι…ψ …και); αποτέλεσμα" ή Μαγνησία νά έ. λ΄ισουν-το Βόλο σαν Έδρα". του ; ξσ…ώ… σκι…." ολοκληρωτικά νεου Πανεπιστημιου. .Είναι .δι . από τη πόλη αύτη, σε… … "απο- ως & Τσου. 6…ε6ωο……Μ…ι … οΙ.;'ι τελεί" επαρχία της. Χαρακτηριστι ΜΡ"ω"9Μ… &…) της Μ???" κά αναφερω τίςζ'ΕπιΘεωρήσεις νησιας,'-τηςπτσ…κης Μάυτα… Γεωργίας,… κτηνοτροφίας, Δο- σης,τώνιπαραγωγικών τάξεων …σών,…Δηµοσ΄ιων "Εργων, Δημο- καί γενικά τών µαζιώΐφορίω. .… σιων 'Υπολόγων, ΄'Εφοριών, Κα- θ' άναψε… «παραστρατιω- «woo, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πο κειµένου .… πείσουν, κάθε καλόν- λιτισµού καί Έπιστηµών,…1ςτη- πιστο'σνζηΜη…για…την«όψιµη-- νιατρικης; .'Εργασίας, Σύγκ01… τα …τήςν.πρψπωργ…ής απόψε," νιών, ΈπαιγγελµατικήςΗ 'Εκσαί- σης ίνάεπιλζξει… το Βόλο οαν' δεύοης,΄ τίς Περιφερειακές ι'Υ- εδρα τού Θ…ερσα…λι…κού ….…Π΄ανεπι-… τη…… ΠρογρᵫµωιαΜ'ψ1 … . ' ' ' ' Τρνρισμώ.υτί.ς'΄ςτ9ψί!΄ς"ΓΜ' . , . , , . .- ΄=' ‘ : ' 1“: ΄ … …. .Και» αξιώνει και"? .»΄ΛάριΝ νά οριστεί;'έδρα καί τού economy λαού Πανεπιστημίου: Ηιιπιλογή όµως τού. Βολφ. πώ,ξγινι… χψ, .… κανένα …µ6ω…ισµό καί οι ίντελώς οµολογώ… 68"ήΡΨ; #" ποδεικνύει δτιιωιµηθ…ηωιν …τά΄ πολύ.σηµαντ……ΐ .πλ΄ε…Νι%τήμ… πού… …προσφέρει…,'ξ Όπως ' … "είναι ή πνευµατική καί 'πολιπωτίξή" πω". ράδοση το ασύγκριτο΄΄πέριδάλ5 . λον, ή ωσάν… καί "αλλά; "Μ ι Θαλάσσια, [καί ' χερσα΄ια΄ ΄Μκο΄'ιι'… νωνία µέ τό 85λο καί ή'γειτνίτ΄ ασή τον µε τιν Ξωοια καί τη Φθιώτιδα," ΄πΏτελούν ' πρόσθι- τους λόγους για τη προτίμησή του. …. … . :… ι Μ "3" " …' "

S1F47_d_0040.pdf

! & 8 ΒΑΣΙΛΕΙΟΠ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΔΑΜΙΑΣ "Αριθ. Πρωτ. 133 'Εν Λαμία τΏ 12- 11-59 Lpéc T6 Σον 'Υπουργεϊον 'ΕΘνικής Παιδείας Δ/σιν Στοιχ/δους ΤμΉμ. Δ: Etc εκτέλεσιν τπς ύπ'αριΘ. Ι2226Ι/20-ΙΟ-59 Δ/γής υμών πρός το Π.Υ.Σ.Σ.Ε. Θιώτιδος,κσινοποιηΘείσης καί είς τήν καΘ'ήµΞς Παιδαγωγικής 'Ακαδημίας, περί τής αποσπάσεως τής Διδασκαλίσσης Μιχαλα Διονυσίας A: éx/xfic περι ερείας είς τά πρότυπα ήμδν ίνα αυτη διδάσκΏ τό µάθημα τ"ς Μουσικής είς τήν Άαιδαγωγικήν 'Λκαδημία λαμβάνω τήν τιμήν νά γνωρίσω ύ- μϊν ότι 6 'ΞπιΘεωρητής Α΄'Εκ/κής πε ι…ερείας ΦΘιώτιδος,παρά τάς έπανειληµάένας περακλόσεις καί ενοχλήσεις ήμδν δεν εί- σηγήθη τό θέµα τής αποσπάσεως είς συνεδρίαν του ι.Υ.Σ.Σ.Ε. οότε καί προσεκάλεσε τόν Δ/ντήν τΈς Π. 'Ακαδημίας ώς ό Νό- μος δρίζει, είς τάς συνεδριάσεις του 'Οκτωβρίου καί Νοεµβρίε ου. Etc απάντησιν τών παρακλήσεων ας προέβαλεν τό αναντι- κντάστατον τής εν λόγφ διδασκαλίσσης. "ΟΘεν, έπανεφέρων τό Θέμα είς τήν Σην Υπηρεσίαν,ύπο- βάλλω τήν Θερµήν παράκλησιν, όπως ένεργήσητε τά δέοντα καί ήληρωΘή ή θέσις του ΜουσικοΌ, ΕύπειΘέστατος ' Ο O Διευθυνων Μιλ. 'Αγγελόπουλος !)αώ-/ &! #?// %//νΑξ/(/«%/ //α;-|/|ρξ .…/33 … %1,,ά-Μ&Δά… #- 077 Λ/;| ΄|,ζ]Μ γ//Μ ΏωΜ6 | ξ ΜΜΜ- νΜ €ΚζξΔ/€6"γ ΖέΛ Ωω)" &? 25/ // Σ Σ! ΚΔ…/0 50; 67/6/1/ψ έξω άσο/777 Μ΄ &?" | . ; ψάχχά /Ν έξη/%… 5 ? & &… /)/ρµξ--υ… -ζ € /9 &…;!ΘΜ Χα…) | Μ- €ιέΐ/ 6,429- ,… &&… Α 09 4479315: ?4…Μβ - Ω | 64% & Ώ,έζ/Μ .ζΖα//Μ66 Κος αώ/α/Λ| && , %;Ω%ψ 9θ9?γ. έ1&Χγο(4ξ……9 & (“F55 ζ 61Υΐ&|Μ /Δτ/ #7ξ;, -΄-4 ..- ……ά΄ ΄2/%74/ώέώ, ΜΔΐ &?Ζέ΄> #2 9/ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ l "Αριθµός | Λέξεις | 'Ηµερ)ν|α | - | : Ο ΕΔΣ 'Ενδε|ξεις : ..…....... '6 _ ς Ελήφδη Μετε6ισάσδη 1| …'Εκ ,,,,,,,,,,,, … ......................... είς ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, τα …… ' & το __ Ωρα ,, " " τα __ 'Opa ,,,,,,,,,,,,,,,, Ό;λα6ύν , ........................................................... O μεταδιδάσας ...................... … > . ι ." : | " :" , - … » ι ; | … . ',- I ι ! L- … … I - - Χ. , |. * " Γ ιζ - | .… ...................................................................................................................................................................................................... ( …..- l; .......................................................................... &… … | | ,; ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ TH: ΕΛΛΑΔΟΣ , "ΚΉΨΓΠΟΝ………1έΘντΠαιδε΄ιας καί Θρ/των | ΓΒ…κΗ Δ…γΘγΝΣπ ………………………………………… ξ ] 'Εξαιρ.'"πετγον ΔιΕγΘγΝΣιΣ &; ι | 0 ο TMHMA ………………………… &: .…- …… ΓΡΑΦΗ… …… Έν ΄Αθήναις ττξ ………………… 2€'"'11""9""' 195-- )- -) ΠληροΦο…… ι .................................................. - ||ρός """"“T'1‘IV"£‘:'WKfiV €#νσπν Δηπσσίου ΔΟ- (Τηλ ...................... -) Δ …' _ .- . Β…α.…………«…ω……… γτστπκ;σΐυτά;ξπτ 'τ16"Ξΐα; ντελλ. Άξ6 ""8ων"τσσ"πΗΌ πετ" "86 ε συ ... .... .................................................... .. - ΜΟΥ .._ ΄Αρ!Θ πρωτ... …1-..35659 .................. - 'Εγγραφόν σας Cm" dple...._._....... ...- .. -..- Θέμα: ........... .-π1ω…ται…ειοισις……διό-διο+σνδν-υπηρέτου-τ€ς-τ6) πολυ- τ&Έιον ποδτυπον τΠς Παιδαγωγ.' Ακαδππισς Δομιας." "&χουεν τήν τιαήν νά παρακαλέσωµεν Επως παράσχη τε τήν κατά τό ψήφισμα τΒς 7-6-27 δπαιτουυένην Εγκοισιν δι& τ5ν διορισµ6ν Ξν6ς δπηρξτου Ξπί 13φ 0"αδ τΠς 1΄΄κατη'ω ρΐας καί &ντιστοίγφ µπνιοίψ µισΘψ(κλδδος δρ"ρ. 18,Ν.….3379/ 5')είς τήν ιενω8:τσαν ΘΞσιν τΉς δπηρετνζας τοΌ πολυταξ(ου προτυπου δηαοτικοΕ σχολείου της Παιδαγωγ.' Ακαδηυ.ας Δοµιας. Θέσις αυτη εκενωΘη διά τής &ποχωρήσεως λόγω οριου η.ι κ(ας In; πρ ΄τερον υπηρετουσης Όπηρετρ(ος' *δριανΠ; ? .Γεωρ- νίου(Φ.-.κ. 155 Γ/1ο-9-59) Κεφ&λοιον καί δοθρον, Seep βαρύνεται µΐ τήν χορήγησιν της πΕτουµένη-: πιστωσεως εϊναι το|ΘτοΌ πβ/σµοΌ των ξξδδων του ησθ' ηυ8ς 'ΥπουργεΞου. Κοινοπ inst; 'Ο Διευθυνεής Δ/νσιν ιτ0ιχ…'ξππ… θ.Φωτειν'πουλος ΤµΠµσ Δ΄ Ησιδ.'Γκαδηµζαν Λα- & µ€ς - υΝ7χ(σν Φθιώτιδος … ε ' BAEL’LEION ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΛΑΙ.ιΞΙΑΣ ΄Αριθ. Πρωτ. 'Ev Λαμία τή 25-11-59 H p 6 ς T6 Σον 'Υπουργεϊον 'Εθνικής Παιδείας Γενικήν Δ/σιν Παιδείας Etc έκτέλεσιν τής ύπ'άρίθ.Ι38209/ τηλ|κής Δ/γης 'Υμών λαμβάνομεν τήν τιμήν νά γνωρίσωμεν 'Υμϊν, ότι έκ τών έν τω έπισήµφ αναλυτικΦ προγράμματι τών Παιδ. 'Ακαδηµιών διαλαμβα- νομένω7μαθημάτων δέν διδάσκοπαι α) ή µουσική καί 2) at ξέναι γλώσσαι. Διά µέν τήν Μουσικήν, από του µηνός 'Ιουνίου, έγνω- ρίσαμεν είς τό Σον 'Υπουργεϊον Παιδείας, Δ/σιν Στοιχ/δους, τμ. ΔΣ τά τής καταστάσεως του καθηγητου τής Μουσικής, όστις καταλαμβάνεται υπό τοΌ δρίου ήλικίας, τέλος του Ι959,καί παρεκάλεσαμεν νά προβή είς τάς δεοόσας ενεργείας διά τήν άντι κατάστασιν αύτοΒ. 'Ο ανωτέρω Καθηγητής, από τοΒ,'Οκτωβρίου, ευρίσκεται είς τρίμηνον άναρρωτικήν άδειαν, ώς πάσχωΜέκ καρδι ακής ανεπαρκείας καί άλλων σοβαρών νοσημάτων. Κατόπιν τούτου έζητήσαµεν διά τήξ ύπ'άρίθ. 106/5-10-59 αναφοράς τήν αντι- κατάστασιν αυτού μέχρι διορισµού νέου, διά τής αποσπάσεως τής διδασκαλίσσης τοδ Δημ. Σχολείου Νέας ΓιαννιτσοΌς Α: έκ/ κής Περιφερείας Φθιώτιδος Διονυσίας Μιχαλά, ήτις καί ύπέβαλεν πρός τό Σον 'Υπουργεϊον, δι'ήμών,αίτησιν μετατάξεως είς τήν πενοθησομένην, από Ιη5'Ιανουαρίου Ι960,θέσιν τού ΚαθηγητοΌ τή τής Μουσικής, ώς έχουσα τά υπό τού Νόμου όριζόμενα προσόντα. Kai προφορικός έπεκοινώνήσαμεν μέ τήν Σην 'Υπηρεσίαν*τοΌ σοβαροΌ τούτου θέματος, ήτις καί απέστειλε πρός τό Π.Υ.Σ.Σ.Ε. Φθιώτιδος,διά τού 'ΕπιθεωρητοΌ ΑΣ έκ/κής περιφερείας,τό ύπ' dee. 122261/20—10-59 εγγραφον, δι'οδ παρακαλεϊ, όπως έξετα- σθή, ευμενώς, ή περίπτωσις τής αποσπάσεως τής Διονυσίας Μιχακ λα είς τό πρότυπον τής Παιδ. 'Ακαδημίας διά τήν διδασκαλίαν τής Μουσικής ώς κεκτημένη τά υπό του Νόμου δριζόμενα προσόν ντα. Μέχρυ σήμερον, ό έν λόγω έπιθεωρητής ήρνήθη, κατη- γορηματικά,παρά τάς παρακλήσεις υμών νά είσηγηθή πρός τό Π.Υ.Σ.Β.Ε. Φθιώτιδος τήν άπόσπασιν τής Διον. Μιχαλα είς δέ τό συμβούλιον το" βρέχοντος μηνός δέν απέστειλε πρός τόν Δ/ντήν τής 'Ακαδημίας,ώς είχε ύπό του Νόμου ύποχρέωσιν, προσ- κλησιν, διά νά άποφόγη, ακριβώς, τήν συζήτησιν. Κατόπιν τούτου άπεστείλαμεν πρός τήν Δ/σιν τής Στοιχ/δους έκ/σεω τό ύπ' άρίθ. Ι33/Ι2-ΙΙ-59 έγγραφον καί έγνωρίσαμεν τά τής στάσεως του, έν λόγω 'Επιθεωρητοώ. Διά τήν διδασκαλίαν τών ξένων γλωσσών, εύθύς ώς έπληροφορή- θυμεν ότι διορίσθη Καθηγητής τών Γαλλικών είς τό ένταώθα Α: Γυμνά- σιον άρρένων, ήλθομεν είς έπαφήν μετ'αύτοώ καί απεστείλαµεν πρός τήν Δ/σιν Στοιχ/δους τμ. Δ: τό ύπ'άρίθ. II9/20-IO-59 άναφοράν ήμών μετά τής αίτήσεως τοώ ένδιαφε ομένου καί παρεκαλέσαμεν νά έγκριθή ή άνάθεσις τής διδασκαλίας τοΌ μαθήµατος τούτου είς τόν Καθηγητήν Καλαφάτην Κων/νον . Πρός τούτοις άναφέροµεν ύµϊν ότι όλα τά μαθήµατα διδά σκονται πλήρως ,ίδιαιτέρως άπεδώσαµεν σημασίας είς τό μάθημα τών Φυσικών διά τής προσθ΄κι: ώρών άσκήσεωπ έν τώ έργαστηρίφ καί τής µυήσεως τών Σπουδαστών είς τήν χρήσιν λων τών όργάνων, τών & αγκαι ούντων διά τήν διδασκαλίαν έν τώ προτύπω τών φυσιογνωστικών µαθη- μάτων. Τού 'αύτό συµβαίνει καί διά τό μάθηµα τών Οίκοκυρικών, 'Ξγκα ταστήσαµεν πλήρες έργαστήριον ραπτικής Ζαχαροπλαστικής καί Οίκοτε- χνίας, ένθα αί Σπουδάστριαι κατηχοώνται καί άσκοώνται είς τά τής Οικιακής Οίκονοµίας. Παρακαλοώμεν, όθεν, όπως, εύαρεστούμενοι, ένεργήσητε, ότι δεϊ καί άποσπασθή παρ'ήμϊν ή διδασκάλισσα Διον. Μιχαλώ καί &- ναλάβει τήν διδασκαλίαν τής Μουσικής. Εύπειθέοτατος 'Ο Διευθύνων Μιλ. 'Αγγελόπουλος ! /%>ψ/. . 612 ψίχα/4 η &; Λψςκ/ά8- // ,// ξανά &%/ξ 7θ/έ;/ %έαΐΐγ;/ Ξ/Μξά?? ΐ * & /γ γ?/;ά6άξ/ & &" ή & /77 7Μ…α/ για %…… Υεβ… !ζτά Ώ//άάα Μ»? 3??? /ψξα>;γ7 άνω,/; κών …ψΜώα …Έψΐ%- 7Λ/ %… %? υζζ/Μ4/ 4///χ/ώ9 Ο ! /Λ &»… | Μ 2/ ές ΞξζζΜ/ 7; €ω …/ Ρ&β€/Όψ/ψΜ "& 7?7ζ/ έθςέ%/&ώ/Μ| … ο /ΐ7%Μ Ώ/ν…Μω/ ' … … σάκων &… κ ΜΜΜ Έχε/ιό µ & Ό./