Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 29-9-1985 (Creation)
Level of description
Item
Extent and medium
Context area
Name of creator
Biographical history
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
ΘέΣιΜΜ βολτ… 33… % 8! Πραγματοποιήθηκε µε επιτυχία στο Βόλο . . Η ΕΠΕΜ8ΡΦΠΣΗ ΤΩΝ-&… … H ΒΕΛΠΠΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ι ι διαδίωσης και εργασίας των οι- θα ε΄χει την ευκαιρία να συνδέσει Ζ' "" "&|"ΐα. ως Ο υπεύθυνος κονοµικα ασθενέστιρων στρωµα- τα τρώω"… που συναντά στη …… να, τον καθορισµό "Γη,; των. που ζουν σι υποδαθµισµίνις σχολική ζωή µε τα γενικότερα εκπαιδευτικης ,πολιτικης, θα "Ν' εργατικές γιιτονιίς, σε ορεινές κοινωνικο - οικονοµικά και πολι- " '? …',φ'ζ"ω ?. ένα πολύ και δυσπρόσιτες πριοχές της , γ!νικο πλαισιο από αρχές και χώρας .… σε αποµονωµένα ,η…ά΄ τιστικα προδλήµατα της περιοχής "ακούς διδασκαλίας και κοινωνι- και να αναζητήσει, αξιοποιώντας κοποίησης στο σχολοίο. Με τον την εµπειρία του µε την δώμα τρόπο αυτό θα διευρυνθούν ση- υγκ|κριµένα, ο κ. Βιργΐδης. της Γενικής Γραµµατείας Λαϊκής "δ"όξ επιστηµόνων. ΜΜΜ που µανιακό τα περιθόρια δράσης αλ- Ev 6ΡΦυσης' αγί… υεταξύ άλ- θα παιρνουν υπόψη τους τα γενι- … και ευθύνης του εκπαιδευτικού λτι εκτός από την περιοδική "θ'… & . απαιδευτικα προ- γκαι θα περιοριστούν στα απολύ- π μαγική επιµόρφωση των δα- "ως… … υπόψιν-, νεας απαραίτητα όρια η ιεραρχι- σκάλων, που είναι αναγκαία για | Επ'"… 0 |… fl. Ξυχελλης.… " Ι',] διοίκηση και ο γραφειοκρατι- την ενηµέρωσή τους και την cu- "WWW“W‘W Wadofflmfil EKOC έλεγχος του εκπαιδευτικού στηµατοποίηση και θεωρητική α- πάµε "|": Παιδατ9τικης Ε' συστήµατος, που υπονοµεύουν την ναλυση της εµπειρίας τους, οι ταιριας '…ς. &…"! τις πρωτοδουλία και "ενέργεια, κα- δασκαλοι θα πρέπει να έχουν την :"?Μά"" προτασεις Υ… … δελ- θές και το κοινωνικό κύρος του δυνατότητα επιμόρφωσης τους κα- ξ"… της ακου…" "Η," "' __ ΄΄ ΄΄ , . , το περιφέρεια και ομάδα σχολείων "Μιά "0 ωσιαστικη €" ""?'&…"Μ "6 "… " " της κάθε περιοχής, στην οποία υ- :… … Υ… "|" Ο…" "|"… "ΕΝ"… #… "Μη," "Ο…" πόρχουν τα …… "ροςλήµ…α… . '… και δψιση των «οµάδων τικα κατοχυρωµένο κυριο σκοπό Γιατί, αν αποδεχθούµε ότι το σχο- …ο για το ένα και την α- inc "στην τη δηµιουργία ελ…- kw &… σχέση µε τα "Μελ"… 'σαι… του απαιδαπικου: θερων και υπευθυνων πολιτών. θα τα της "Ψυχής όπου λειτουργεί, , I. Η εκπαιδευση των εκπαιδευ- open επισης η τουλαχιστον θα 161: …. ο δάσκαλος έχει σε η, Ο , πώ όλων των Μιδων, ειδικο-. αµόλυνθιί, η διαπιστωµξνη σι & "…για", δαθµό σχέση µε τα …… ,τήτων και τυπων σχολειου πρεπει ρευνες ανασφάλεια που 6mm".- προδληµατα και ιδιαίτερα µε τις "τα…"… στην κοινη παν χει τους Εκπαιδευτικούς. , "να…" ζωής .… ιΡΥασίας ,… Μαγική τους αποστολή, µε τις 3.΄0ι αλλες οµαδες αναφορα κατοίκων, που ι?ηρώζονν όµισα mm; διαψοροποιησεις ΄ως (κυριως οι γονεις) πρεπει να δια- ή ένα… …. µαθησιακή δ…ξ…… προς τα αντικειµενα διδασκαλιας οωτιστουν σωστα τόσο για το on: .m, "…δ,ών τους. και την ηλικια των µαθητων ,η ρολο του εκπαιδευτικου, όσο και ΄Ετσι. o δάσκαλος πέρα από τη σχολικη,δαθμιδα. Αυτός ο στο- για τις δικα τους δυνατότητες …. αρχική κατάρτισή ,… …… θί- χος µπορει να επιτωΞθει ρε την …ςτ…οχης……καιΞυµδολης στην να… που αφορούν τις συνθήκη ΒΏ'&'Ώ…"υ' χολων στα εκπαιδευτική διαδικασία. Με τοι; Από άποψη εύρους σπουδών, η "…ο "& & ""…! η " . εκπαίδευση των εκ…δωτικων ""…'Μ " χώρου "…" "Ρ…… να Μ…". "… "&". σα στο σχολείο και το κοινωνικό µους τοµείς, παιδαγωγική κατάρ- συνολο και θα αποκατασταθει η τιση, ειδικότητα και πρακτική & ζ:Ι;λ?::'::ι?όΏ:ξ%ί" δώ: "η". (6x: µόνο ως διδακτικη &. πό τη µια µεριά και κοιπΉκ' αιτηση) και να, αποδλεποι σε µε- πραγµατικότητας "& την Θ)? αψΏπ&ε .; Μ…… … … "& …ή … " το… :21‘22'32‘2222' 'ζΐζΞ"ζΞΣ?ξ "'πω"… 'γ3ω":'δ"Ψ …' συγκρούσεων ρόλου για τον εκ- ……ψ"…'...' , ηλαδη "" , παιδευτικό κατά την εκτέλεση του ή και συνεχή στα" µε τη σχο- It ω " …ή και εκπαιδευτική πραγµα-τν ρ ' κύτη… (σήµερα η εκπαίδευση των "…αν"… είναι πολύ θωρη- 1τ…'ι). … * Σε ό,τι αφορά το περιεχόµενο σπουδών, είναι πολύ απαραίτητη µια ευρύτερη παιδαγωγική και… ταρτιση των απαιδωτικων, µε στόχο την προετοιµασία δασκά- λων με ελεύθερη σκέψη και υψηλό αίσθηµα ευθύνης, ικανών να ορ- γανώσουν διαδικασίες δηµιουργι- κής µάθησης και να κοινωνικοποι- ήσουν τη νέα γενιά µέσα σ' ένα ανθρωπιστικό ο… δηµοκρατικό; πλαίσια.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
- Greek
Script of material
- Greek
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Alternative identifier(s)
Subject access points
- GPE-Βόλο
- ORG-ζ"ω
- PERSON-Βιργΐδης
- ORG-Γενικής
- ORG-Γραμματείας
- ORG-Λαϊκής
- ORG-Ev
- PERSON-Wadofflmfil
- PERSON-EKOC
- PERSON-Παιδατ9τικης
- PERSON-Ε'
- ORG-ΕΝ
- PERSON-Μελ
- ORG-on
- PRODUCT-α-τν
- img-analysis-web_site
- img-analysis-menu
- img-analysis-envelope
- dominant-color-#a5a998
- dominant-color-#fad45f
- dominant-color-#f1f6ef
- dominant-color-#dbe1d5
- dominant-color-#c0c5b8
- dominant-color-#b78a2e
- dominant-color-#f0bb19
- dominant-color-#858977
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
Language(s)
Script(s)
Sources
Digital object metadata
Latitude
Longitude
Media type
Image
Mime-type
image/jpeg