Item I318 - 025_d_024.jpg

Open original Digital object

Identity area

Reference code

GR UTH-HA PC-PL-S2-SS5-F1-SF2-I318

Title

025_d_024.jpg

Date(s)

  • 29-9-1985 (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

Context area

Name of creator

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

ΘέΣιΜΜ βολτ… 33… % 8! Πραγματοποιήθηκε µε επιτυχία στο Βόλο . . Η ΕΠΕΜ8ΡΦΠΣΗ ΤΩΝ-&… … H ΒΕΛΠΠΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ι ι διαδίωσης και εργασίας των οι- θα ε΄χει την ευκαιρία να συνδέσει Ζ' "" "&|"ΐα. ως Ο υπεύθυνος κονοµικα ασθενέστιρων στρωµα- τα τρώω"… που συναντά στη …… να, τον καθορισµό "Γη,; των. που ζουν σι υποδαθµισµίνις σχολική ζωή µε τα γενικότερα εκπαιδευτικης ,πολιτικης, θα "Ν' εργατικές γιιτονιίς, σε ορεινές κοινωνικο - οικονοµικά και πολι- " '? …',φ'ζ"ω ?. ένα πολύ και δυσπρόσιτες πριοχές της , γ!νικο πλαισιο από αρχές και χώρας .… σε αποµονωµένα ,η…ά΄ τιστικα προδλήµατα της περιοχής "ακούς διδασκαλίας και κοινωνι- και να αναζητήσει, αξιοποιώντας κοποίησης στο σχολοίο. Με τον την εµπειρία του µε την δώμα τρόπο αυτό θα διευρυνθούν ση- υγκ|κριµένα, ο κ. Βιργΐδης. της Γενικής Γραµµατείας Λαϊκής "δ"όξ επιστηµόνων. ΜΜΜ που µανιακό τα περιθόρια δράσης αλ- Ev 6ΡΦυσης' αγί… υεταξύ άλ- θα παιρνουν υπόψη τους τα γενι- … και ευθύνης του εκπαιδευτικού λτι εκτός από την περιοδική "θ'… & . απαιδευτικα προ- γκαι θα περιοριστούν στα απολύ- π μαγική επιµόρφωση των δα- "ως… … υπόψιν-, νεας απαραίτητα όρια η ιεραρχι- σκάλων, που είναι αναγκαία για | Επ'"… 0 |… fl. Ξυχελλης.… " Ι',] διοίκηση και ο γραφειοκρατι- την ενηµέρωσή τους και την cu- "WWW“W‘W Wadofflmfil EKOC έλεγχος του εκπαιδευτικού στηµατοποίηση και θεωρητική α- πάµε "|": Παιδατ9τικης Ε' συστήµατος, που υπονοµεύουν την ναλυση της εµπειρίας τους, οι ταιριας '…ς. &…"! τις πρωτοδουλία και "ενέργεια, κα- δασκαλοι θα πρέπει να έχουν την :"?Μά"" προτασεις Υ… … δελ- θές και το κοινωνικό κύρος του δυνατότητα επιμόρφωσης τους κα- ξ"… της ακου…" "Η," "' __ ΄΄ ΄΄ , . , το περιφέρεια και ομάδα σχολείων "Μιά "0 ωσιαστικη €" ""?'&…"Μ "6 "… " " της κάθε περιοχής, στην οποία υ- :… … Υ… "|" Ο…" "|"… "ΕΝ"… #… "Μη," "Ο…" πόρχουν τα …… "ροςλήµ…α… . '… και δψιση των «οµάδων τικα κατοχυρωµένο κυριο σκοπό Γιατί, αν αποδεχθούµε ότι το σχο- …ο για το ένα και την α- inc "στην τη δηµιουργία ελ…- kw &… σχέση µε τα "Μελ"… 'σαι… του απαιδαπικου: θερων και υπευθυνων πολιτών. θα τα της "Ψυχής όπου λειτουργεί, , I. Η εκπαιδευση των εκπαιδευ- open επισης η τουλαχιστον θα 161: …. ο δάσκαλος έχει σε η, Ο , πώ όλων των Μιδων, ειδικο-. αµόλυνθιί, η διαπιστωµξνη σι & "…για", δαθµό σχέση µε τα …… ,τήτων και τυπων σχολειου πρεπει ρευνες ανασφάλεια που 6mm".- προδληµατα και ιδιαίτερα µε τις "τα…"… στην κοινη παν χει τους Εκπαιδευτικούς. , "να…" ζωής .… ιΡΥασίας ,… Μαγική τους αποστολή, µε τις 3.΄0ι αλλες οµαδες αναφορα κατοίκων, που ι?ηρώζονν όµισα mm; διαψοροποιησεις ΄ως (κυριως οι γονεις) πρεπει να δια- ή ένα… …. µαθησιακή δ…ξ…… προς τα αντικειµενα διδασκαλιας οωτιστουν σωστα τόσο για το on: .m, "…δ,ών τους. και την ηλικια των µαθητων ,η ρολο του εκπαιδευτικου, όσο και ΄Ετσι. o δάσκαλος πέρα από τη σχολικη,δαθμιδα. Αυτός ο στο- για τις δικα τους δυνατότητες …. αρχική κατάρτισή ,… …… θί- χος µπορει να επιτωΞθει ρε την …ςτ…οχης……καιΞυµδολης στην να… που αφορούν τις συνθήκη ΒΏ'&'Ώ…"υ' χολων στα εκπαιδευτική διαδικασία. Με τοι; Από άποψη εύρους σπουδών, η "…ο "& & ""…! η " . εκπαίδευση των εκ…δωτικων ""…'Μ " χώρου "…" "Ρ…… να Μ…". "… "&". σα στο σχολείο και το κοινωνικό µους τοµείς, παιδαγωγική κατάρ- συνολο και θα αποκατασταθει η τιση, ειδικότητα και πρακτική & ζ:Ι;λ?::'::ι?όΏ:ξ%ί" δώ: "η". (6x: µόνο ως διδακτικη &. πό τη µια µεριά και κοιπΉκ' αιτηση) και να, αποδλεποι σε µε- πραγµατικότητας "& την Θ)? αψΏπ&ε .; Μ…… … … "& …ή … " το… :21‘22'32‘2222' 'ζΐζΞ"ζΞΣ?ξ "'πω"… 'γ3ω":'δ"Ψ …' συγκρούσεων ρόλου για τον εκ- ……ψ"…'...' , ηλαδη "" , παιδευτικό κατά την εκτέλεση του ή και συνεχή στα" µε τη σχο- It ω " …ή και εκπαιδευτική πραγµα-τν ρ ' κύτη… (σήµερα η εκπαίδευση των "…αν"… είναι πολύ θωρη- 1τ…'ι). … * Σε ό,τι αφορά το περιεχόµενο σπουδών, είναι πολύ απαραίτητη µια ευρύτερη παιδαγωγική και… ταρτιση των απαιδωτικων, µε στόχο την προετοιµασία δασκά- λων με ελεύθερη σκέψη και υψηλό αίσθηµα ευθύνης, ικανών να ορ- γανώσουν διαδικασίες δηµιουργι- κής µάθησης και να κοινωνικοποι- ήσουν τη νέα γενιά µέσα σ' ένα ανθρωπιστικό ο… δηµοκρατικό; πλαίσια.

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

  • Greek

Script of material

  • Greek

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Alternative identifier(s)

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Digital object (Master) rights area

Digital object (Reference) rights area

Digital object (Thumbnail) rights area

Accession area