Item I324 - 025_d_030.jpg

Open original Digital object

Identity area

Reference code

GR UTH-HA PC-PL-S2-SS5-F1-SF2-I324

Title

025_d_030.jpg

Date(s)

  • 26-9-1985 (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

Context area

Name of creator

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

µια… εις-φα BMW [. |!ιιιιιινί5ιιέιϊύΞ΄΄ Προβληµατισμός για διε όρυνστι δραστηριοτήτων 'Αρχι«οε Χθες το νέο παιδαγωγικό συμπόσιο "εώργ. A. Παπ… ψαξε χθες το µεσηµέρι στο Βόλο την '.νσρξη των εργασιών του δις-! Ινώ; συμποσίου µε θέμα Ν'ς ιατεώ)νσεις στις παιδαγωγικές πιουδές». που διοργαώνουν το νεοσύστατο Πανεπιστήµιο Θεσσαι ιϊας σε συνεργασϊα …µε το δήµο Ο υφυπουργός Πολιτισµού κ., % και το Τεχνικό Επιμελητή- no … clog. O κ. Παπανδρέου µετέφερε στους Ελληνες και ξένους συνέ- δρους τον χαιρετισµό του π"… πουργοι'; κ. Ανδρ. Παπανδρέου …… που… ότι rm αποψη/60 Πολιτισµού, στα “Maximo των νέ- ων διέ…μΜν αρμοδιοτήτ… του, ΄ (θα χορηγήσει σηµαντικό ποσα στο Πανεπισπή:µιο Θίασο-Μας για την εκτέλεση προγραµµάτων που δεν ανήκουν στον κυρίως κορµό των εκ…ι5α1τικών του δραστη- οιοτητ…. Ειδικότερα, ο κ. Παπανδρέου διευνρΐνησε ότι µέσα στο I986 θα αναπτυχθεϊ ζωηρός πω6ληµα- Νοµός και Πειραµατισµός, προ- άιμένου να αναπτυχθούν στο νέο …πισττ3µιο και οι παρακάτω εν νέα δραστηριότητες: -Συνεχιζόµενη εκπαιδευση για τον εµπλουτισώ των γνώσεων 1?" ιτη.τόν και την απ… νε υχιων. -— Ενταξη στο πανεπιστήμιο "Μπεν πιου έχουν υπερβεί την λεγόµενη φοιτητική ηλικια, … Οι… ηλικϊσς 40-50 ετών. - Δ…τότητα πιαρσκ΄(>Μίθ1' Μ' µήσαµε -εϊπε ο κ] Π…ξουυ-"μια Μ…… τέλµα. Η . μΤώ Χα, αν… τρια: . . . , . , … λα οι ΜαΤες πΧ…- λογικές και άλλες εζΈλ τ……" …- . at -W4a=imo …… αγ…". …ΤΜσ.… Με ΄… τασΤα … τόλµη µπορει να βγει», " … - …… ' πάψω ΄ 9% πρέπει "&… µια διο- πει ναιε'ϊνατ'χΜς στις !…… και ιδεών, πρέπει να :- ζΒλιχ΄α:ζΜ Ova και"… 'ώπρο …΄Πήλιτιαµ'οδ.Όι προσπάθειες του ΠΜπισΜΜου"Θεοσαλϊας κατα- &ικώαΝ αοιδός την πρόθεση τα, . _Ipu να υλοποιήσουν αυτ "τ ' »; . Τέλος, ο κ.… Π…… …- "όρος,… Ιδρυση του Π…- - ιΜω…Μς εΤπε ότι πρό- !…Ψ… "Φάιν ασθενή επιλογή ιπις σηµερινής… ψδΜης> στη Μέση της ΦιλοσοΦϊας της «για =…υξη που εµπεριέχει στοι- mafia WWW. Mouth»- cnc,-mo¢éc Μακρακώ- Ω'…'γϊνε'ι σηµαντικά δή- ΄ ;… …ε- εΕµαστε δέ- δαιοι ότι .τ΄ο΄Πανεπιστήµιο έχει μπεϊ σε καλδ δρόµο». " ο'κ.'κοΥΝτοΥ…Σ ως µαθηµάτων από ευρύτερα πτώματα που έχουν ενδιαφέρον- ια και επιΜϊα για µόρφωση. -- Δηµιουργία ειδικών επιµορ- µατιά» προγραμµάτων (π.χ. για…αιριστές, συνδικώιστές θα)… ' ' ' ΄ (- Σ… Η… ΜΜν µέσα: …… µε το Πανεπιστήµιο. ΕΜΜΜ …… επι- μόρφωσης στιν…ά "' ," και κάλυψη ων "6… Μ……» … …'ώι…΄'δπώ΄Θ…' " πως,-γη.… " " '- ξ ":?: γι…… ……τικέςΐ: , ' &"… σε… το? & :…ι…κ "οι… "% !… των ΜΜΜ κλπ.). ΄…-'.'Δι'… …η &… κάψω …'… στα. .… … ψαχνω όλες οι προυποθδσεις, η ΄ υποδοµή, η πολιτιστική παράδο- Στην… . .ξ παω…- α… τώσυµτΏ ΄ not και o δήµαρχος. &… ε… …. κ… πέψης, ο αποΤος ΄ ΄µενος στην ίδρυση του …'Παν΄επ…ΐου &σααλϊας τάπα "ότι… «στο …ο" ση, που ευνοούν την ανάπτυξη ε- νός τέτοιου ιδρύµατος». &… …, τδνιαε, στις αργές του αιώνα ΜιτοιΉγησε πο IT ναγωγιεϊο που ΜµΌύζου, ενώ …τοοµφανϊ… οι πρωτ…- οειωκές ιδέες της" παι…ής και …… έντονοι πνευ- µατικά και πολιτιστικό! αγώνες. Τέλος ο κ. …οδρης ευχήθη- It επιτυχια στο συνέδριο, τα πο- οΤσµατ'α που …… θα εϊναι o- Υξε1΄ς στο ο …. ΔογΜπιιοτι-ιΣ κή ……ιδ… που ΜΜΜ… σε 0 πρόεδρος του Παραρτήµατα … του Πανεπισπη- Μαγινησϊας του Τεχνικού Επιμελη- I ται… από τα εξής της"; κ. …. 'Μμπιάης'σε στ'" : Ψάξιδ…,… αιµο- το… χωρη…δ του τόνισε 6… Μ…… τοπολ΄ατρεϊα, τ'…ιολα- "9 π…. βιο.ΌεσσαλΤας αρ- χϊ&ι να Μι …ικάτη- τα» και κάλεσε την Παλιτεϊα και όλους τους φορείς ΜΒΜ… στο στήσιµο του νέου Παναιτιστη μι'ου, επισηµαϊ…ας παράλληλα ότι στην Παιδεϊα …ο… ελ… λεϊψεις σοδαρές. Ο κ. ΜΡΙΔΗΣ Εξ άλλου, ο πρόεδρος της Διοι- κούσας Επιτροπής του Πανεπιστη Μου Θε'σσαλϊας κ. Παν,-ι. Λαζαρι- δης στον χρωµατισµό του Με το ισιτοριώτης ϊδρυσης του "αν νεπιστηµϊου Θεσσαλίας και επε- σήµανε ως αρνητικό στοιχεΤο τις (τοπικές αντι6αλλότητες> που ε- δασθονϊζ… πμ; προσπάθειες α… νατπτυξής του. To Πανεπιστήμιο θεσισαΆΥας -πρόσθεσε- που Μακ"… σή- μερα στην τελευ΄ταϊα φάση της ιδρυτικής περιόδου, "έχει ΄… ι- ξής χαρακτηριστικά: -Η επιλογή των τόπων εγκα- τάσ΄τςσής του …' την … τρική του λειτουργΤω. ΄΄ … ΄ - Η επιλογή να ειναι το 'Π'α- νεπιστήµιο πλήρες δώ έµεινε από ζητω… της ευχής, …… υλοποιή- κε τική του ανάπτυξη &κϊνησε πα- ράλληλα νε την ίδρυσή του. ΜτΗ πλού να διατΐϊ η που" του Μ' | Οι- WOW, …'… . . - Η …οδι του π…… Μου σχεδιάζεται σατιρικά για να υπαρχει συνολική εάν τα & Με… υποδοµών. , - Προσδ…ιορΙσΜ τα παρα! Μα ΄µεγέθη για τη συνολική εγ- κατάσταση του Πανεπιστηµ1ω και &… γΤνει αγορές ακινήτων. Μποµέκι,"συέχισε' ο κ. Μ ιζσρϊδης. να η… & αγορές, οπτικά της µιζέριας. Δι…ς »… φοιτητές πρέπει να έλθουν και να ζήσουν στο …στήµιο. ΜΡΞΞ…ΨΨ… Να αγαπήσουν"… το… …. να .τους αγαπήσει o τόπος. Δεν επι- τρέπέται να &… για &. λη Μα Μ σφάλµατα. … Ξχουν ευαισθητες companies που Λ ' Λ Ρ αν &" …,.,….Μ, …. -Η συζήτηση για τη µελλον-΄ υποδάθµισης. . Κιαταλήγοντας ‘o κ. Λαζαριδης τόνισε ότι πο διεθνές συµπόσιο στο …ο αποτελει µια πρώτη δήλωση παρουσια του Πανεπι- στημίου και εντάσσεται στο πλαΐ σιο της …… …. Στην όωρξη των εργασιών του συµποαΓου αποσύρθηκαν …η ο απερχόµενος και ο νέος Νο… κής Μαγνησϊας κ.κ. Η… Πα- νού.τισος και Εφ. Καφαντάρης, & Βουλευτής κ.'-Γ. Δοξόπουλος, o- δήμαρχοι Βόλου και Μας !…… κ.κ. Μιχ. Μαύρης και Ανδρ΄ Βαλαχής οι παπά… του.… πιστηµϊου Θεσσαλωϊκης κ΄. θα" τσάρος, της Λιαπάκης Βιοµηχανι- κής Σχολής Πειραιώς κ. Γκαρα- λέτσος, σης Ανωτάτης Βιοµηχανι- κής Σαολής …αλσνι'κης κ. Μα- pf: Μ…, του ΠΜπισ1ημϊου ποτ… κ. δαν. Σα… (&…" . ρα θα Μαϊ και o πρύτανης του Πανεπισπηµϊου 1'me“ κ. Δηµ. Μεταξάς). και πολλά έλλη- νες και & αν… !… ΄ [δά- , . . 1 ' * To WINS απογευµατινό πώ γραµµα του-ονµποσίω «sputum Με: ' — Εισήγηση τον FILI'PPO M. DE ΜΤΒ, µε θέµα «Παιδα- γωγικές σπουδές, εκπαίδευση ι- ' νηλίκων, διαρκής εκπαίδευση». — Εισηγηση του MARCEL και… DE -ΒΑ.|., µε.θέµα «Οι 'άδηλοι σκοποί της ζήτησης "|… ΜΜΜ: επαφή, απ… … δύναµη». - , - -ΠΜΜ…ς και συζητη- αι… - — εισήγηση της "και… NE VERNI'ERS, Διευθύντριας της ΡυΜ…µ…θέµα… Φωλιά- τητα των αναγκών κατάρτισης και εκπαίδευσης: δασική γενική Μίδα… επαγγελµατική και κοινωνική κατάρτιση». '— Εισήγηση του GUY JO- BERT με θέµα (Μερικές ριζοσττα στικές προτάσεις για τη διαρκη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών». Ακολούθησαν παρεµδάοτις και συζήτηση και στις 8.30 περίπου έληξε η χθεσινή συνεδρίαση. …' Το παιδαγωγικό συμπόσιο αν "Κυανή…" κανονικά µε 6- ρο έναρξης 9.30 τ.µ.

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

  • Greek

Script of material

  • Greek

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Alternative identifier(s)

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Digital object (Master) rights area

Digital object (Reference) rights area

Digital object (Thumbnail) rights area

Accession area