Item I133 - 087_d_094_22278.jpg

Open original Digital object

Identity area

Reference code

GR UTH-HA PC-PL-S2-SS5-F1-SF2-I133

Title

087_d_094_22278.jpg

Date(s)

  • 29-9-1985 (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

Context area

Name of creator

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

Θεµα:… ο…" & ": ΥΨΗΛΟΥ επιστηµονικού ε- πιπεδου υπήρξαν τα δύο παι- δαγωγικά συµπόσια. που πρα γµατοποιήθη…καν την περασµέ- νη εβδοµαδα στο Βόλο, µε τη συµµετοχη ελλήνων και ξέ- ιου. Με τα συµπόσια αυτά το Πανεπιστημιο Θεσσαλίας έ- κανε την πρώτη του δυναμική εµφανιση κών επιστηµών. µε την ανα- πτυξη θέσεων για τις παιδα- γωγικές σπουδές και κατευ- θυνσεων, οι οποίες αποτε- ιλουν πρόκληση ενδιαφέρον- τος για τους νέους πανεπιστη µιακους διδασκάλως. όπως δηλωσαν µε ενθουσιασµό κα- θηγητες, που έκαναν εισηγη- σεις στα δύο επιστηµονικά συµπόσια. Προορισμός του Πα |νεπιστΞιου Θεσσαλίας -ό- πως α την Πολιτεία έχει ο- ρισθεί και ο πρόεδρος της Δι- ι οικούσας του Επιτρ ς. καθη νητης & Λαζαρίδης. κει Θη- λωσει- ειναι ν' αποτελέσει αυτό το τρίτο σε σπουδαιαπ - τα ανώτατο εκπαιδευτικό ι- δρυµα. καθώς θα αναπτυχθεί στο µέσον του χερσαίου κορ- µού της Ελλάδας µεταξύ των πανεπιστηµιακών πόλων ς Αθήνας και της Θεσσαλικό- κης. Εν προκειµένω πρέπει να υπογραµµισθεί ότι η επ … γη ."… ως έδρας του :… νεπιστημϊου Η! «Παλαι; ("μια τησ»; την επιζ……µι;…… , … ι- τά τις συζητηυιις τους oro περιθώριο των εργασιών των δύο επιστηµονικών συµποσίων - όλων των ελλήνων και ξέ- νων καθηγητών. που έλα|αν µέρος σ' αυτά και τονίσθηκε η ανάγκη. όπως το συντομό- τερο αρχίσουν να λειτουργούν πανεπιστηµιακά τµήματα, ε. στω και σε νοικιασμένα κτί- ρια. µε τη µετακληση στην αρέ| επισκεπτών καθηγητών. Δι ι η αναμονή ως την κλι- κή διαρρύθµιση και αξιοποίη- ση των αγορασθέντων κτι [- ων θα πάρει χρόνο. Και ν κρίνεται σόμπα για την υ- πόθεση του Πανεπιστηµίου 'Θεσσαλίας να παραµένει αυ- . τό απλός τίτλος. νων καθηγητών πανεπιστηµί-΄τ _ στο πανελληνιο.? στον τοµεα των ανθρωπων- …!… | 2% η… Η % ΣΧΕΤΙΚΑ µε τα παραπα- νω. θα πρέπει να αναγνωρι- σθεί ότι το σωστό στήσιµο ε- νός πανεπιστηµιακού ιδρύµα- τος του προορισµού του Πανε- πιστηµίου Θεσσαλίας δεν μπα ρεί να συγκριθεί µε την ίδρυ- ; ση ενός ...νηπιαγωγείου. ώ- στε να απαιτείται η ως δια ζ µαγείας άµεση µε µεγάλη χρονική προοπτική µελέτες. καθώς και συνεχής ροή γενναίων πιστώσεων για την οργάνωση της …δΜιης του. Ωστόσο. κρίνεται ορθή η άποψη των προαναφερθέντων λειτουργία που! Χρειάζονται σοβαρές και πανεπιστηµιακών διδασκαλιών % -οι οποιοι οι…" είναι κατ' εξοχήν γνώστες των πρα- γ ατων-- ότι πρέπει το συντο µ τερο να λειτουργήσουν τµη- µατα σχολών. παράλληλα µε το έργο οργάνωσης της υπο- δοµής του. ώστε το Θεσσαλι- κό Πανεπιστ+&ιο ν απόκτησει ζωή και ζωντα.νια. ?

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

  • Greek

Script of material

  • Greek

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Alternative identifier(s)

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Digital object (Master) rights area

Digital object (Reference) rights area

Digital object (Thumbnail) rights area

Accession area