Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 14-7-1981 (Creation)
Level of description
Item
Extent and medium
Context area
Name of creator
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
!, . ΚΜΕ… …Ε…0 (ΤΕΣΤ ---. …. .-…... Οι". Οι... "Μ… … AN KAI AEXBHKE NA …κι τΡοιιοποιιιωΣ &? Θ τ'…" "ο έχει "ο… :. η. m τη "Μαρμαρά παπα ηλιακοί-ικα πληε.…η…… 'Ο Δήµο…" II. 'Αρ. Μ΄- . Λαµπρσύλης ανακοίνωσε τ'΄'΄ ακόλουθο: …' .… . .… Πάρο…. 0)7)1081. .; Δήµορχειό gal µέλη τών, ΤΕΔΚ π λη τή Θ . λία. ακτινίου…" τώ΄.8Υ.… πουργό Παιδείας ι. Tswa- -δσυρο ιοί ο! συνέχεια, σας . νοδευόµενσι από τόν ι." 'Y'o‘ .' . πουργό, έγιναν δεκτοί από τον Πρόεδρο τής κυβέρνη- σας " Ρα …η.' - … Τόσο στον !…. "Υπουργοί σπα καί στον !. Πρωθυπουργό οί |… πρόσωπα της Τ.Α. της Θεσσα- λίας έθεσαν το Θέµα τής ίδρυσης Πανεπιστηµίου στο Θεσσαλικο χώρο. υπογραµµίζοντας τη σκο- πιµότητα καί τήν αναγκαιότητα της παρουσίας ένας ανωτάτου . εκπαιδευτικού ίδρυµοτας. που να συνδέεται από τήν αποψη τής δομής. τής οργάνωσης και τών κατευθύνσεων με την σίκανομική καί πολιτιστική ζωή καί αναπτυ- {n της περιοχής. ή οποία. παρα … τό δυναµισµό της. τήν τερόστια συµβολή της στην εθνική Οίκο-. "µία καί ζωή της χώρας γενι- κατερα' καί τη Θέση της στον ΄!εντρα τον αδικο χώρας, πα την Πολιτεία δια CDT ο παραπανω 'σι εκτέλεση τής απόφασης? - . πάρθηκε κατά ή ,"……'ο σκι.… στο Βελε Ινο' στις Μ) ' µε Θεµα « '|όρυαη πα από Θεσσαλικό ohm-1;; "…' [& πρώτη απάντηση & Πρ Ουπουργός µ. …'": ,…'. µε! € "Υπουργός ;. Τοωι΄υιυ--΄… :] όνακοίνωσο Μι. η΄ χους ότι: %… | τ…! … ΄!" ο) το 'Υπουργε|ο ΠΙ;- Θείας "&΄ ετοιµο νοµοσχωισ επί ο"… mum (ιδιο από "ΙΜΟ '" ' ν . ) Θα λειτουργήσει µι "…. π ….θΧ ΣΥΝΕΧΕΙΑ α'…) την )η σελ. .Σχολίς (Παιδαγωγική. και… . νιολογίας. Ψυχολογίας και Πρακτικής ίξΡΟκησης). ' "- !! !) Οί Σχολές θα λειτουργήσουν στ) 'H εκπαίδευση που σα δίνε- l) 'H µή καταθεση ατή Βουλή , του νοµοσχεδίου : Φαν οί Ποιό … µία… το εξαίρεση τ…";- Φλωρίνής και της "Αλεξαν- δρούπολης τα πρώτα χρό- νια για λόγους εθνικούς. στίς διαφορες πολεις του Θεσσαλικού χώρου. νεται οι: είναι στόΘµης. και αυτό… οφείλεται στο ότι υπαρχουν δύο από- ψεις: 'Η µία για τήν άνω…- τοποίηση τής σχετικής εκποί- δευσης καί της ένταξης τών Σχολών στα 'Ανώτστα Πνευ- ματικο '|όρι'ιµοτα 'ΑΘηνών στο Πανεπιστήµιο που ζητο- ει ο Θι.υσπλικος Acct. λειτοιιρ νήσων καί.ο| παραπανω τισ ' | . "…'-Ν ". (Χ ΄|'|Όµ( u «… ν΄΄΄΄΄΄ ΤΙ… «(Α΄ Μ΄ι ΄΄ …… οι.» τα No ασ εόια. που αν- = 1 … …Με τα… & Μ…. | .… .… |… … … 153" ,! ελεγαν… ι"… . &. …- ' ----."--- … ΄ 14/7/81 ΄) ? ν) 'Αξίυσαν να κατατεθεί ως. ο ο. να αναφέρει ρητό΄΄ ? ο ΜΜΜ… ., …… …η …ή … ……ζπεριλσµβονει " ' τικής καί οποία: κατά…" : ς «ο ΄΄΄Χ Μ) …ο… '0 !. 'Υπσυργός εκανε δείκτες …" τίς προτόαεις τών Δηµάρχων ιοί &… υποσχέθηκε να κάνει τις οχετι- …) κες τροποποιήσεις στο νοµοσχε- δισ και στην είσηνητιεή έκθεσή του. να… νά πιο … W11 Βουλή γιατί. όπως οι. , πε: o) 'Ynépxouv οί δυό παρυ- πσνω απόψεις. β) Δεν … υπαρ- ξει χρόνος. καί γ) Δέν Θελω να ί δεσµεύσει τήν επόμενη Βουλή. ,… !… τή συζήτηση µε τους !. "(| κ. Πρωθυπουργαν καί 'ΥπουργόνΙ ) Παιδείας υπογραµµίσω" µε συν | l κεκριμίνα στοιχεία ο παρσγκω. » "3η? ΄ΐξΐζΞΐι “1511221133 "ο… " "ο"… Μ… " Παιδαγωγικού Πονεπιστηµί- ιοί από το γεγονός οτι ή περιο- …… αν. )… ' :…-'τ"…'… …! µαταίωση ".… . Μακ …. της πως ! Κατα … συζήτηση οί …… λεµε τήν υπαρχουσα υποδοµή Λ µαρχσι: και την ποικίλη παραγωγή της & περιοχής) , ςΧ ο) .… …… . . . …"»… "Πτι" ' % :, " Θα…" "ΝΙΝΟ… η- … ποκρίνετσι mo λογικα καί τον. Γ Παν0εσσαλικο αίτηµα για ί- Για … Μυωνία] Σ 0… … & . x … | ίδρυση Πανεπιστηµιου. …κι ότι .. ;: 4 _ ……:ϊ?ΐϊ » ) Δεν Θα είχαν αντίρρηση αν .Τα! …' Έ, άς καί ότι το συνολο +… και)ηγητων καί των σπουδαστών µφωνσι΄ιν µε ΄ ολης». {1 ί | (| τ΄Χς ) )Λ/ (, ]? /(Λ/??Κ)1ζΔΧι |ΆΑυνκ/ςνς |1")ζ'1' («(«-ζ ς I ./ ΄Λ ί)Λ/ (έ…/1 ως …«-ξ « … ι | €χ/νί" Μ΄" ν7΄ύή (« / («΄ :) θα “\M1\ ΄ί * ΄ (ι » ϊ φλΝ ΄ζ "& ** Τ "& Ι"-('΄ ζ" , & Π »… ]΄/&΄Λή' % ι ζ΄ςτ η//'Νΐ ; & -ΝΧ " ς, & …,,Υ Η. ΤΙΜ ή 7ΙΥχ ι«/χ .»… ' I …!…έζ…ν το ασια άζΖξ΄ν΄ &"! ΄λν ΚΠ/κ/ζξ7µΜ-Ι Ά Η?" ζω… : » » …'… ν |) Ν., ζ'νΈ #)
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
- Greek
Script of material
- Greek
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Alternative identifier(s)
Subject access points
- ORG-an
- ORG-KAI
- ORG-AEXBHKE
- ORG-NA
- LOC-Μαρμαρά
- ORG-Δημο
- ORG-II
- ORG-ΙΜΟ
- ORG-ΣΥΝΕΧΕΙΑ
- PERSON-Φαν
- PERSON-Φλωρίνής
- PRODUCT-Θεσσαλικού
- ORG-Ανώτστα
- ORG-Πνευ
- GPE-Αθηνών
- GPE-Πανεπιστήμιο
- PERSON-Acct
- ORG-Αξίυσαν
- ORG-ΜΜΜ
- PERSON-Πτι
- PERSON-Παν0εσσαλικο
- PERSON-Πανεπιστημΐου
- PRODUCT-|ΆΑυνκ
- PRODUCT-΄/&΄Λή
- GPE-Η.
- GPE-ΤΙΜ
- PERSON-7ΙΥχ
- PERSON-ι«/*χ
- ORG-ΚΠ
- img-analysis-menu
- img-analysis-crossword_puzzle
- img-analysis-web_site
- dominant-color-#f6f9f0
- dominant-color-#8c8d67
- dominant-color-#bac2a9
- dominant-color-#6a663d
- dominant-color-#a4a88a
- dominant-color-#e4ebdd
- dominant-color-#d1d6c6
- dominant-color-#c5f6c2
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
Language(s)
Script(s)
Sources
Digital object metadata
Latitude
Longitude
Media type
Image
Mime-type
image/jpeg