dominant-color-#968e65

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

dominant-color-#968e65

Equivalent terms

dominant-color-#968e65

Associated terms

dominant-color-#968e65

2 Archival description results for dominant-color-#968e65

2 results directly related Exclude narrower terms

195_d_078.jpg

έφηιιε-ρ΄ιξο αμ Θε6ωλ*ια >> Β έλος) Πέµ… 4 Μαρτίου 1193. Βέλο; ΄Τε ταρω 3 Μαρά…» 1€Ή. 2- i. I ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ "Μεταπτυχιακές σπουδές πΑΝΕπιΣτΗινιιο ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ …. υποτροφίες …, εξωτερικό" ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ To Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Θεσσα- ; λίας διοργανώνει εκδήλωση με θέμα: "Μεταπτυχιακές ξ Σπουδές και Υποτροφίες σε Πανεπιστήμια του Εξωτερι- ϊ κού", σήμερα Πέμπτη στις 10 π.μ. στο αμφιθέατρο Ι. Κορ- Κσλούντσι όλοι οι ενδιαφερόµενοι στην εκδήλωση, "ο" διοργανωνει . δάτου στο παραλιακό κτίριο Α. Δελμούζου. το Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημιου ' Στην εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση για τις Θεσσαλίας, µε θέµα: μεταπτυχιακές σπουδές και τις υποτροφίες στις ΗΠΑ, τον ΄ Καναδά, τη Μ. Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Γερ- .. μανία από τους μορφωτικούς ακολούθους των χωρών αυ- ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ Κ.… ΥΠΟΤΡΟ,ζΦ|ΕΣ τών και τις προύποθέσεις αναγνώρισης των μεταπτυχιακών ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ Ε=ΩΤΕΡ|ΚΟΥ τίτλων σπουδών από το εξωτερικό, από εκπρόσωπο του Διαπανεπιστημιακού Κέντρου Σπουδών Αλλοδαπής ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝ (ΔΙΚΑΤΣΑ…)- τΩΝ ΠΡΕΣΒΕ|ΩΝ Η εκδήλωση εντάσσεται στις δραστηριότητες του Γ ρα- φείου Διασύνδεσης σχετικά με τις μεταπτυχιακές σπουδές HI'IA, ΚΑΝΑΔΑ' ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝ,!ΑΣ και τα προγράμματα εξειδίκευσης στο εξωτερικό και είναι ΓΑΛΛ|ΑΣ, |ΤΑΛ|ΑΣ, ΓΕΡΜΑΝ|ΑΣ ελεύθερη για το κοινό. Στα πλαίσια της συστηματικής του προσπάθειας να προ- KAI TOY σφε΄ρει στους φοιτητές και αποφοίτους του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας τη δυνατότητα της επικοινωνίας, της πληροφό- ρησης και του σχεδιασμού της επαγγελματικής τους σταδιο- Δ|ΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜ|ΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ δρομίας καθώς και τις προοπτικές για περαιτέρω επιμόρ- Τ|ΤΛΩΝ φωση και εξειδίκευση, το Γραφείο Διασύνδεσης παρέχει ε- ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ (Δ|.Κ.Α.Τ.Σ.Α.) νημέρωση και συμβουλευτική υποστήριξη στην εύρεση προ- γραμμάτων κατάρτισης, μεταπτυχιακών σπουδών και υπό- τροφιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό και αναπτύσσει μη- Πέµπτη 4 Μαρτίου 1999 , , , , , , χανισμους αμοιβαιας διαρκούς ενημέρωσης μεταξύ της "' ωρα 10-00 π.µ. Πανεπιστημιακής Κοινότητας και των Επιχειρήσεων του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα. Για το σκοπό αυτό διοργα- Αµφιθέατρο Ιωάννη Κορδάτου να)… εκδηλώσεις, όπως Οι "Ημέρες Καριέρας". για την α- Κτίριο Αλέξανδρου Δελµούζου … μεση επαφή με πιθανούς εργοδότες, υποστηρίζει την υλο- B όλος ποιηση της πρακτικης άσκησης των τελειοφοιτων, συλλεγει στοιχεια για διαθεσιμες θεσεις εργασιας και παρεχει ενημε- ρωση για τις προυποθέσεις πρόσβασης στην αγορά εργασίας . , , και για τυχόν υπάρχουσες θέσεις απασχόλησης. Πληροφοριες: Γραφεια Διασυνδεσης, τηλ-: 0421'86228 Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνή- e-mail: career@uth.gr, http://www.career.uth.gr σετε στο τηλέφωνο 0421/6978] έως 4 (εσωτ. 233) ή στην η- 3 λεκτρονική διεύθυνση career@uth.gr, δ΄.Έσλο;, Πέµ… 18 Μαρτίου Με]? Έκθεση για tnv εκπαίδευση Σε έκθεση για την Εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό συμ- µετέχει το Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας υπό την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και του Δήμου Αθηναίων, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, από σήμερα έως 21 Μαρτίου 1999. Βα- σικός στόχος της "Εκπαίδευσης ‘99” είναι η οργανωµένη παρουσίαση και δυναμική προβολή των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, δημοσίων και ι- διωτικών, όλων των βαθμίδων που λειτουργούν στην Ελλάδα και το ε- ξωτερικό προς τους μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και γονείς, οι οποί- οι ενδιαφέρονται για (Stu/son έγκριση και συγκεντρωμένη πληροφόρηση για τις εκπαιδευτικές δυνατότητες που τους παρέχονται. Το Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας θα συμμετέχει στην Έκθε- ση για την "Εκπαίδευση 99” προβάλλοντας όλα τα Τμήματα του Πανε- πιστημίου Θεσσαλίας καθώς και τους αποφοίτους τους.

195_d_180.jpg

"Ψωφίδα ία Θ€ωααΆζά… 6.΄ΩλΟΔ "Στόχος µας είναι π δημιουργία τµηµάτων με γνωστικά αντικείµενα αιχµής τα οποι΄α θα ιδρυθούν µετά από συστηματική έρευνα της αγοράς εργασίας", τονίΖει ο υποψήφιος πρύτανης του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας Σπ. Βλιόµος. Σε συνέντευξή του atn "Θ" ο κ. Βλια΄µος Προσθέτει ότι π ηγεσία του Πανεπιστημίου πρέπει να κινείται'έξω από κομματικές γραµμές… 0 κείμενο της συνέντευξης Τ έχει ως εξής: Τί σας διαφοροποιεί από τις προτάσεις και απόψεις του αντιπάλου σας; Κατ' αρχάς δεν θέλω να ανα- φέρεται ως αντίπαλος, αλλά ως ε- πικεφαλής του άλλου ψηφοδελτί- ου. Σήμερα λοιπόν τρεις ηµέρες πριν από τις πρυτανικές εκλογές, οι διαφορές είναι μάλλον δύοδιά- κριτες. Χαίρομαι που ο κύριος Λαζαρίδης σε μία διακήρυξη που κυκλοφόρησε μόλις προχθές επα- ναλαμβάνει και δεσμεύεται για τις θέσεις που είχαμε διατυπώσει τό- σο γραπτά όσο και προφορικά στις συζητήσεις μας με συναδέλ- φους και καθηγητές του Πανεπι- στημίου μας όταν ξεκινήσαμε αυ- τόν τον αγώνα. Χαίρομαι που μοιράζεται μαζί μας την Θέση μας για το ελεύθερο και κριτικό Πανε- πιστήμιο για την αναγκαιότητα ύ- παρξης θεσμών με προοπτική και διάρκεια, για την εξωστρέφεια του Πανεπιστημίου και αγκάλια- …Κι)?ϊ α…ΌζΛ λ3 λΜφ &; [ΟΑ ί%0Δ% - Σπ. Βλιόµος: Στόχος µας n δηµιουργία τµηµάτων µε γνωστικά αντικείµενα αιχµής * σμά του προς και από την τοπική κοινωνία, χαίρομαι για τις θέσεις του που αφορούν την φοιτητική μέριμνα. Και βέβαια όλα αυτά βα- σίζονται στην εξεύρεση και ά- ντληση πόρων, ανθρωπίνων και χρηματικών από διάφορες πηγές, οι οποίοι μόνο με σκληρή διεκδί- κηση μπορούν να βρεθούν. Και ε- μείς είμαστε διατεθειμένοι και α- ποφασισμένοι να διεκδικήσουμε αυτό που δικαιούται το Πανεπι- στήμιο μας και που τόσο καιρό στερήθηκε. Οι διαφορές μας λοι- πόν από τον "αντίπαλό" μας βρί- σκονται στη μεθόδευση και στη δυνατότητα αυτής της διεκδίκη- σης. Η ηγεσία ενός Πανεπιστημί- ου έχει την ιδιορρυθµία της και δεν μοιάζει με καμία άλλη διοικη- τική αρχή, γιατί το Πανεπιστήμιο είναι ο χώρος της επιστήμης και όχι της πολιτικής. Πρέπει δηλαδή να κινείται έξω από τις κομματι- κές γραμμές, με άλλα λόγια να μπορεί να ανατρέπει τους κανό- νες, τους κώδικες και της νόρμες της κατεστημένης εξουσίας. Πώς θα μπορέσει το Πανεπι- στήμιο θεσσαλ΄ιας να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα περιφερειακά Πανεπιστήμια; Όπως σας είπα και παραπάνω η προοπτική μας είναι να ενισχύ- σουμε την εξωστρέφεια του Πανε- πιστημίου τόσο προς το τοπικό στοιχείο όσο και προς την Ευρώ- πη και ακόμη παραπέρα προς τον υπόλοιπο κόσμο. Η ακαδημαϊκή ολοκλήρωση των ήδη λειτουργού- ντων τμημάτων και η ίδρυση νέων με γνωστικά αντικείμενα προσαρ- μοσµένα στις ανάγκες της σύγ- χρονης κοινωνίας είναι ο βασικός άξονας της πολιτικής μας για την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου. Απαραίτητη προυπόθεση όμως εί- ναι η εκλογή προσώπων με απο- λύτως αξιοκρατ ικά κριτήρια και η δημιουργία της κατάλληλης κτι- ριακής και υλικοτεχνικής υποδο- μής. Επίσης η ενθάρρυνση των άλ- λων μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας με ηθικά και υλικά κί- νητρα γιατί μέχρι σήμερα η οποι- αδήποτε πρόοδος του Πανεπιστη- . μίου που έχει συντελεστεί, οφείλε- ται στην αυταπάρνηση όλων των μελών της πανεπιστημιακής κοι- νότητας. Ποιές παρεμβάσεις προγραμ- ματίζονται ώστε το Πανεπιστή- μιο να συνδεθεί με την αγορά ερ- γασίας, αλλά και τις τοπικές κοι- νωνίες; … Όπως σας είπα και προηγου- μένως στόχος μας είναι η δημι- ουργία τμημάτων με γνωστικά α- ντικείμενα αιχμής τα οποία θα ι- δρυθούν μετά από συστηματική έ- ρευνα της αγοράς εργασίας. Ήδη το εργαστήριο τοπικού και περι- φερειακού προγραμματισμού το οποίο διευθύνω έχει εκπονήσει µελέτη διαπίστωσης των αναγκών σε ειδικότητες στην περιοχή του νομού Μαγνησίας, που χρηματο- δοτήθηκε από την Ε.Ε. στο πλαί- σιο του προγράμματος Leonardo. Έτσι έχουμε την εµπειρία και την μεθοδολογία για τον τρόπο διεξα- γωγής τέτοιων μελετών, και αυτό θα είναι μια από τις συνεισφορές του Πανεπιστημίου προς τις τοπι- κές κοινωνίες. Ακόμα ορισμένα τμήματα με γνωστικό αντικείμενο κοινωνικές και παιδαγωγικές επι- στήμες, θα έχουν τις πόρτες τους ορθάνοιχτες προς τους πολίτες του Βόλου βοηθώντας έτσι την κοινωνική και πολιτιστική ζωή του τόπου. Π.χ. τα Παιδαγωγικά τμήματα θα μπορούσαν να στηρί- ξουν τη λειτουργία μιας σχολής γονέων και ενός παιδικού σταθ- μού για χρήση τόσο των εργαζο- μένων στο Πανεπιστήμιο, όσο και των κατοίκων του Βόλου, ή ακό- μα και άλλων δραστηριοτήτων που βέβαια ο περιορισμένος χρό- νος µιας συνέντευξης δεν μου επι- τρέπει να αναφέρω. Πού θεωρείτε ότι "χωλαίνει" σήµερα η λειτουργία του ακαδη- μαϊκού ιδρύµατος και ποιές οι πρώτες παρεμβάσεις σας με τη δη- µιουργία της Πρυτανείας; Το μεγάλο πρόβληµα του Πα- νεπιστημίου Θεσσαλίας σήμερα είναι ότι έχει περιέλθει ω οργα- νισμός σε μια αδράνεια και τέλμα που ευτυχώς δεν έχει μεταδοθεί α- κόμα στο διδακτικό προσωπικό του το οποίο µε αξιοσύνη και προ- θυμία συνεχίζει να διευρύνει τα ε- ρευνητικά του ενδιαφέροντα με α- ντίξοες συνθήκες και πενιχρά μέ- σα. Οι εργαζόμενοι όμως στο ί- δρυμα και οι φοιτητές µας νοιώ- θουν την στασιμότητα αυτή και την αντιμετωπίζουν στωικά περι- μένοντας τη νέα πνοή που θα δώ- σει η πρώτη εκλεγμένη πρυτανική αρχή. Το πρώτο μας λοιπόν μέλη- μα είναι η αλλαγή του κλίματος μέσα στο Πανεπιστήμιο ώστε όλοι να αντιμετωπίσουν το μέλλον με αισιοδοξία και προσμονή. Αυτό Θα συμβεί όταν η νέα πρυτανική αρχή δείξει την καλή διάθεση που έχει για ισοτιμία στην ανάπτυξη των τμημάτων και των άλλων με- λών της πανεπιστημιακής κοινό- τητας αποκαθιστώντας τις αδι- κίες του παρελθόντος τόσο ως προς την κατανομή των θέσεων των μελών ΔΕΠ όσο και ως προς την κατανομή των κονδυλίων. Πρέπει να τονίσω και αυτό απο- τελεί δέσμευση όλων μας ότι οι πόρτες των γραφείων μας και οι καρδιές μας θα είναι πάντα ανοι- κτές προς όλους και η διάθεση συ- νεργασίας μας θα είναι μόνιμη και έντονη. Τί θα αλλάξει ουσιαστικά στο Πανεπιστήµιο με τη λειτουργία της Πρυτανείας; Χ Η πρυτανεία θα είναι αιρετή. Αυτό σημαίνει ότι θα χαράσσει μόνη της και με τη βοήθεια των υ- πόλοιπων μελών της πανεπιστη- μιακής κοινότητας την πολιτική της χωρίς να δέχεται επηρεασμούς και παρεμβάσεις από κέντρα ε- κτός του Πανεπιστημίου. Έτσι θα προσδώσει όραμα και ταυτότητα σε ένα νέο εκπαιδευτικό ίδρυμα της χώρας μας στην ανατολή του νέου αιώνα. Πιστεύουμε ότι η δι- οίκηση του Πανεπιστημίου δεν εί- ναι υπόθεση μόνο αυτών που θα ε- κλεγούν, είναι υπόθεση όλων μας. Μόνο η ενεργητική'συμμετοχή στα συλλογικά όργανα του Πανεπι- στημίου και τις επιτροπές θα έχει το αποτέλεσμα που όλοι επιθυ- μούμε.