ORG-Νας

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-Νας

Equivalent terms

ORG-Νας

Associated terms

ORG-Νας

4 Archival description results for ORG-Νας

4 results directly related Exclude narrower terms

003_d_002_00222.jpg

ιι|ζ -ι " '9:- ΦΟ|ϊΗΠΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ [€ 080…"|ΔΡίΣ|ΣΝ[0ίΙίίΝ[|ί|ΣΠίΜ|0 Κύριε Διευθυντά, "Όπως είναι γνωστόν, µέγα µέ- ρος τής 'Ελληνιικής νεολαίας πού έπιθυιµεϊ ικά κόψη άνωτέρας σπου- δάς, λόγω τού περιωρισµένου άριθ μού είσακτέων είς πάς Έλληνικάς άνωτάτας σχολάς, τρεπεται προς τάς άντιστοίχους τού "Εξωτερικού µέ άποτέλεσμα οί μέν σπουδασταί νά σπουδάζουν άπό τάς γνωσιάς δυσμενείς συνΘήκας, 16 οι κρά- τος νάζηµιούται διά τής έξαγωγής τού άπαιτουµόνου συναλλάγµατος. 'Πρός διόρθωσιν τού κακού αύτού !διετυπώθήσαν αιώνος έκ µέρους άρµοδίων καί άναρµοδίων προσώ- πων, ότι πρέπει νά ίδρυθή είς τήν 'ιΕλλάδα καί τρίτον Πανεπιστήµι- ον. Σκέψεις άπλως, χωρίς νά λη- φθή ούδεµία σχετική απόφασις. Παρά ταύτα ήρχισον πρό µηνδν ή έρις μεταξύ των έλληνικων πόλε ων καί άρκεται πόλεις διεκδικούν, έκάστη δι' έαυτήν, ούχί 16v '΄'Ο'.µη ρον τήν φοράν αύτήν, άλλά 16 1p( τον Πανεπιστήμιο… Αί 'Αθηνα'ι΄καί έφηµερίδες τακτικός δηµοσιεύουν έπιστολάς 'ιΗπειρωτων, »Πελοποννη …σίιων, Στερεοελλαδιτων κλιπ., οί όποϊοι ζητούν καί προτείνουν ~— µερικοί καί άπαιτούν νά θεµελιωθή 16 "ίδρυµα αύτό είς τά '|ωά=ννινο, Κέρκυρα", Πάτρας, Λάρισαν κλπ. Καί ταύτα, έπαναλαμ6άνω, χωρίς νά ληφθή σχετική κυβερνητική άπό- φασις. … ,… . Διά τήν έπιτυχίαν των διεκδική σεων αύτων προβάλλουν αί «έρίζου- σαι πόλεις» διάφορα έπιχειρήµατα. Διαλίγετε καί| παίρνετε. θελετε µεγάλους άνδρας; ήµεϊς έγεννήσα- µεν. θέλετε παλληκάρια καί ήρω- ας; ήμεϊς. 'Ποϊος ήγωνίσθη κατά των Τούρκων; ήµεϊς όε6αίως. Ποία πόλις τραγουδήθηκε καί έγινε θρύ- λος; ή ίδική μας. Πού συνετρί6η- σαν οί έχθροί τής "Ελλάδος; κοντά είς τήν πόλιν µας. Λοιπόν 1106 άλ- λοι":θέλετε νά ίδρυθή 16 τρίτον Πα- νεπιστήμιον; Τοιαύτα καί άλλα παρόµοια γρά φονται καί λέγονται έκ ιµέρους των διεκδικητων. Τελευταίως µάλιστα είς ιµίαν των πόλεων αύτων Μένε- το εύρεία σύσκεψις δηµάρχων καί άρχόντων των πέριξ περιοχων διά [νά ληφθούν άποφάσεις σχετικός «µε τήν µή ληφθεϊσαν απόφασιν πε pi ίδρύσεως τρίτου Πανεπιστηµί ou! Τελευταίως ή«θεσσαιλ-ία»,διά σει ράς έπιχιειρηιµάτων, πρώτη 13116611- ξε 16v Βόλον ως έδραν του ίδρυ- θησοµόνου Πανεπιστηµίου. …Έπί'σης, ή έκΙλεκιτή άρθρογρά- φος κ. Καλιόππη Πόντου, ή αρίστη φίλη "τής νεολαίας τού Βόλου, είχε τήν καλωσύνη νά…άποδείξη διά µίαν είσΕτι φοράν 16 ένδιαφέρον της διά τήν νέαν γενεάν προτείνουσα διά σχετικού άρθρου της, όπως προτιµη Θή ό Βόλος ως έδρα τού νέου Πα νεπιστημίου. Παρόµοιον ένδιαφέρον έδειξε καί 6 δικαστικός κληπήρ κ. Μαλαμίτσης διά σχετικού προς 16v κ. 4Πρωθυπουργόν όποµνήµατ- 16v κ. Πρωθι…ουργδν δποµνήµα- ει'1χαριστούµεν. Πάντως, έπειδή καί (υπό των δύο καλών ιµας φίλων παραµοίας περί που φύσεως έπιχειρήµατα προε6λή Θησαν, άς µάς έπιτραπή νά διατυ πώσωµεν καί ήµεϊς τάς σκέψεις µας ως έγγύτεροι δντες πρός τά πρά γιματα. Πρώτον καί κύριον: ήµείς ως νέοι καί ως µέλλοντα έπιστήµονες, .μΞ άγάπην καί εύγνωμοσύνην στρέ φοµεν τήν µνήµην µας πρός τους εκλεκτούς άγωνιστάς τού πνευµα- τος …καί των πεδίων των ιµαχων, τέκνα τής ίδιαιτέρας μας πατρί- δος ή καί τής ύπολο'ιπου 'Ελλά δος, καί 6αθύτατα έκτιµωµεν 16v άγώνα των. ΄Αναπαριστώντες είς τήν µνήµην µας τήν άγωνίαν, τούς κόπους καί τήν πάλην των νά 5ηµι ουργήσουν έν έλεύθερον πολιτικούς καί πνευµατικως κράτος, άντλού µεν σθένος καί αποφασιστικότητα «κατά 16v άγωνα µας νά άνυψωθώ μεν ήμείς καί νά άνυψώσωμεν καί τήν πατρίδα .µας. 'Ούδέποτε όμως θέλομεν νά προόάλωµεν τούς ήρω ας έκεί'νους ως πιστοποιητικά όπιο- κτήσεως προναµίων ή ίδιιιιτέρων …µεταχειρήσεων. Κατ' ούδένα τρόπον θέλοµεν νά όµοιάσωµεν τούς άνη ψιούς ή κουµπάρους ή άπογόνους µεγάλων ή διαλαµψάντων προσώ- πων. ΄Επιθυ.µούµεν τήν µόρφωσ'.ν και άνάδειξιν 6ασιζόµενοι είς mag τούς ίδίους. 'ιΕκεϊνοι έπέτυχον ό,τι έπέτυχον. Τώρα θέλοµεν καί ήμεϊς νά δηµιουργήσωµεν. 'Ως Βολιωται, λοιπόν, νέοι ζη- τούµεν έν Πανεπιστήιµιον καί ούχί 16 τρίτον Πανεπιστήµιον. Έξηγού ιµεθα: δέν έπιθυµούμεν νά είσέλθω µεν είς 16v στϊ6ον τής διεκδικήσεως σείοντες καί έπιδει«νύοντες περ γαµηνάς άρχαι΄ας. "Ας ίδρυθή δπουδήποτε 1b τρίτον ή 16 τέ- ταρτον Πανεπιστήµια. "Ας ίδρυ- θούν τοιαύτα Ιδρύµατα είς τάς µε γαλυτέρας πόλεις. Αύτά θά ήτο καί 16 καλύτερο… Πάντως ήµε΄ι΄ς Εξω παντός ανταγωνισμού ζητού- . εν νά ίδρυθή είς τήν πόλιν ιµας ν Πανεπιστήμιου χάριν των νέων μιάς περιοχής πολιτιστικούς άνεπτυ γ.µε'ινης. Κι' δ άριθμός των νέων σύ των είναι µέγας. "Αν σκεφθή κανείς ότι έκ τής περιοχής Βόλου µόνον είς τάς ανωτάτου; σχολάς, 'Ελλά δος καί 'Εξωτερικού, σπουδάζουν περίπου 800- φοιτηταί καί ότι μέ- γας αριθµός νέων στερείται τών άνωτέρων σπουδών ούχί λόγω µι ικρού Βαθμού τ6φυΐας, άλλά λόγω τής ιµακροχρονίου οίκονοµικής κρί σεως τής περιοχής άφ' ένδς καί λόγω τού ότι έξαιρετικως έλάχιστα τέκνα έργατων, ύπαλλήλων καί… ά γροτων άφ' έτέρου σπουδάζουν, δύ- νανται νά λάθη μίαν είκόνα τού πλήθους ":… νέων, οί όποϊοι δύναν ται νά γεµίσουν τάς ίδρυθησοµέ Νας σχολάς σαμπληραύµενοι καί άπό συναδέλφους των, των πλησίων περιοχων. Πλήν τού όµψύχου ύλικού, δ Βό λος είναι πόλις πόλιτιστιν…ως άνε- πτυγ.μ»ένη, |κανή καί κατάλληλος διά τήν δηµιουργίαν άκαδηµαϊκής ζωής. 'O- Βόλος δέν Θέλει 16 πανε πιστήµιοιν έπειδή θέλει νά έκπολι τι…σθή, αλλά διότι εύρίσκεται είς ζηλευτδν έπίπεδον πολιτισµού καί παρέχει δλας τάς αναγκαίας πρού ποθέσεις διά τήν όµαλήν λειτουργί αν καί άνάπτνξιν Πανεπιστηµιακής ζωής. T6 έπιχείρηµα τούτο στηρίζε τα! δεν λάθη κανείς ύπ' όψει, ότι ό φοιτητής είναι άνθρωπος μέ ά- παιτήσεις, έπιθυµεϊ νά ζή καί νά ιµορφώνεται είς πόλιν άνεπτυγμέ- νην, πόλιν ή όποία θά τού παρέχη εύχάριστον περιόάλλον. 'Απδ τήν "Αρχαιότητα δικό…) α! άνώτεραι σχολαί ήσαν ίδρυµέναι είς τάς πε- ρισσότερον άνεπτυγ.µένας πολιτι- στικδς πόλεις, τοιαύται π.χ. ήσαν αί 'Αθήναι, ή 'Αλεξάνδρεια, ή ΄Αντι όχεια, ή 'Ρόδος κλπ., καί συνεκέν τρωναν 16 σύνολον των σπουδαστών όχι «μόνον διότι.είς τάς πόλεις ού τάς ύπή…ρχον έξαίρετοι διδάσκαλοι, άλλά καί διότι ή όλη άνάπτνξις τής πόλεως ηύνόει τήν πνεύµατικήν καί ,µορφωτικήν άνοδον τού στον δαστού. "Ερχόμεθα τώρα είς έν άλλο ση… μείον σηµαντικόν διά 16v φοιτητή-ν: T6 σημεϊον έκεϊνο 1106 άφορά είς τήν έξ…εύρεσιν στέγης tn µέρους τού φοιτητού. T6 πρόδληµα τούτο 16 τόσον δυσεπίλυτον δύναται νά λυ Θή άριστα είς 16v Βόλον hum τής ύπάρξεως χιλιάδων ινέων 61v“- σεισµικών οίκιων έφωδιασµένων δι΄ όλων των συγχρόνων έξυπηρετικων µέσων, όπως άριστα δύναται νά λυθή καί 16 πρόδληµα τής τροφής καί συγκοιινωνίας. ' 'ιΕπαναλαµδάναµεν, ότι προτιµω µεν -νά ί-δρυθούν δύο ή τρία άκόμη Πανεπιστήµια είς τάς ιµεγαλυτέρας πόλεις τής '-Ελλάδος δι"ά νά λ…. 16 πρόδλιημα των είς τό έξωτερικδν ιµετα6αινόντων σπουδαστών καί τής άποσυµφορήσεως των δύο ύπαρχόν των Πανεπιστηµίων. "0' Βόλος δι- καιούται έν των νέων "ιδρυμάτων καί ένεκα άριθµού κατοίκων καί ένεκα θέσεως καί Ένεκα των προαναφερθέν… - των λόγων. Οί Βολιωται είναι άν θρωποι εύρείας άντιλήψεως καί δύ νανται νά άγαπήσουν 16 πανεπιστή µιόν των καί νά 16 άναδε'ίξουν άπως ήγάπησαν καί άνέδειξαν καί κατέ στησαν περίφηµα είς όλην τήν ‘EA λάδα τά είς τήν πόλιν των ύπάρ χοντα σχολεία Μέσης Έκπαιδεύσε ως. Καί δέν χρειάζονται πολλά πρό γµατα. Είς ?. δύο καθηγηταί άρι- στοι είς κάθε "&… —-— ίατρικήν, µαθηµατικήν, νοµική… κλπ. -- τί ναι 'ικανοί νά προσελκύσουν μέγαν άριθµδν σπουδαστών & όλοκλήρου τής '»Ελλάδος, διότι ως γνωστόν τήν δόξαν έ'νδς Πανεπιστηµίου δέν γεννούν τά καλλιµάρμαρα προ…? λαια ή αί χρυσαί διακοσµήσεις, άλλά 16 άριστον ϊµψυχσν όλικδν. Κι' αύτό 16 άριστον ύλικδν …δύνα ται έκ των κόλπο" της νά παράσχη ή νεολαία τού Βόλου, ως παρέ σχε καί παρέχει. 'Α'πό τούς συµπολίτας των οί Βολιωται φοιτηταί ζητούν νά συνει δι;τοποιήσουν αν Ενός µέν τήν .άνάγκην τής ίδρύσεως Πανε- πιστηµίου, άφ΄ δώρου τήν άξ΄ίαν τής γενεάς, ή όποία έρχεται καί τους διαδέχεται. 'Η προσωρινή οί- κονομι«ή -κρίσις δέν πρέπει νά άς άπαγοητεύη, διότι κρίσις έµψυχου υλικού δέν ύπάρχει. 'Η περιοχή τού Βόλου είναι περιοχή µε μέλλον, πι ριοχή ή όποία έξήλΘε νικήτρια πολύ µεγαλυτέρων δοκιμασιων, περιοχή ή δποί-α Θά ζήση όπως ζή καί πάλ- λεται καθ' όλην τήν πεντα-κισχιλι- ετή ίστορίαν της. ΧΡΙΣΤΟΣ Δ. ΞΕΝΑΚΗΣ Πρόεδρος 100 Συλλόγου Φοιτητών — Σπουδαστών Βόλου (Άνθιµος Γαζής» Ι|ΙΙ||ι|ιί:ι|ι|ιιιιιι|"…ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι||ιιι|ι|ΙΙ||ι … ΚΥΡΙΑΚΗ so Avrovnov 1959 ή Η ΘΕΣ ΒΗΜΑ,, …'

049_d_015.pdf

Ό Λιζ. Γ'88 ΤΡ!"" "*…" Μπιτ CH” Nd Νέο 6ίί2/έ5 Η Ν ΙΔΡΥΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ Ω Ν ΣΧοΛΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΚ? : Σεπτεµβερίου 1989 άπό τή ' Εξιτροπή Φορέων Ν. - 'ν ίδρυση Πανεπι- ολαιν στά Τρίκαλα ' ν ότε υπουργό κ. Βασ. Κοντογιάννόπουλο τό παρακά… τω τηλεγράφηµα: «Κύριε Υπουργέ. . 'O λαός τών Τρικάλων πανηγυ- ρισε τήν ίδρυση τού Θεσσαλικού Πανεπιστημίου. αφού. σύµφωνα µ'ε . τίς Εξαγγελίες τής προηγουµένης , Κυβερνήσεως. κάποιες από τίς σχο λές θά ίδρύονταν στά Τρίκαλα. Δυστυχώς όµως τούς πανηγυρι- σµούς ακολούθησαν οί πικρίες. Η πραγµατικότητα έδειξε ότι τό «Θεσ- σαλικό» Πανεπιστήµιο δέν έχει καµιά σχέση µέ τή Δυτική Θεσσαλία καί µάλιστα τά Τρίκαλα. άΦού ό προ- γραμµατισµός αναφέρεται άποκλει- στικά στόν Βόλο καί τή Λάρισα. Μετά τήν πρόσφατη κυβερνητική μεταβολή. θέλουµε νά πιστεύουµε ότι τό Υπουργείο Παιδείας θά "επανε- Πανεπιστηµίου καί θά άρει τίς άδικίες πού γίνονται σε βάρος των Τρικάλων. . Γνώµη µας είναι ότι πρέπει νά γινει άναδιάρΘρωση τής Διοικούσας Επι- .τρσπής του Θ.Π.. ώστε νά συµμετε- χουν σ' αύτή εκπρόσωποι όλων τών νοµών τής Θεσσαλίας, πράγµα που δέν συµβαίνει σήµερα. Η νέα Διοι-. κούσα Ετπτροπή άντικειμενικά και ότι… πρέπει νά προβεί στήν ορθή καί δίκαιη κατανοµή τών σχολών του Θ.Π. στίς τέσσερες πρωτεύουσες τών νοµών τήςΘεοοα- Νας. Βασικότστοι γενικοί λόγοι πού ένισχύουν τήν άποψή µας γιά την ίδρυση σχολών στά Τρίκαλα είναι: 1. H ύπαρξη ΜΜΜ ύποδομής γιά τήν άµεση λειτουργία τών σχα λών Χωρίς δαπάνες στήν πόλη μας (κτήρια, γήπεδα. οίκόπεδα κλπ) 2. Η υπαρξη πλούσιου φυσικού περιβάλλοντος μέ μεγάλη ποικιλία νά δάση. πεδιάδες. ποταμοί (Βου ΄ . .… ξετάσει τό θέµα του Θεσσαλικού . . ί ??.) υ.… . 3. Η δυνατότητσΈπίκοινν νοµού Τρικάλων µε τους νοµούς Λαρίσης, Μαγνησίας. Καρδίτσης. Γρεβενών, Κοζάνης. Ιωαννίνων, Αρ- της καί Φθιώτιδος. Είναι ένα πραγμα- τικό σταυροδρόµι καί οί φοιτητές από τούς άναΦερόμενους νοµούς θά έχουν κάθε διευκόλυνση στή Φοιτη- τική ζωή τους. 4. T6 χαµηλό κόστος ζωής τών Φοιτητών στήν πόλη τών Τρικάλων (χαµηλό ένοίκιο. φθηνά γεωργικά καί κτηνοτροφικά προϊόντα κλπ) αφού δέν Φιλοξενεί βιοµηχανικούς 'εργάτες. όπως ό Βόλος. ή πολλούς στρατιωτικούς. όπως ή Λάρισα. 5. Η Ενίσχυση του χαμηλού είσο δήματος τών κατοίκων τού νομού. Ετσι θά µικρύνει ή διαφορά του βιοτικού έπιπέδου μεταξύ Τρικάλων καί Βόλου - Λάρισας. θά ύπάρξει |σόρροπη άνάπτυξη καί θά άποδει- ΄χτεί στήν πράξη τό ένδισΦ'ερον τής κυβερνήσεως γιά τήν άναβαθμιση τής Δυτικής Θεσσαλίας. Οχι οί πλούσιοι πλουσιότεροι. 6. Η στήριξη καί ένίσχυση τής πολιτισµικής παράδοσης τού Νοµού Τρικάλων. πού δέν έλειψε άκόµα καί 4 σε καιρούς δύσκολους γιά τό Εθνος (Μοναστήρια Μετεώρων. Σχολή Τρίκκης, ή όποία λειτούργησε σ' όλη τή διάρκεια τής Τουρκοκρατίας), ενώ σήμερα οί πολιτιστικές δραστη- ριότητες στόν Νοµό µας είναι πλου- στάτους. Είδικότερα ό Τρικαλινός λαός ζητά νά ίδρυθούν στά Τρίκαλα οί πάς στους ο. ΣΧΟΛΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΠΣΜΟΥ, διότι στήν πόλη τών Τρικάλων ύπάρχει ή άπαιτούµε- νη ύλικοτεχνική ύποδοµή. ήτοι: 1. Τό Εθνικό Στάδιο Τρικάλων τό οποίο διαθέτει: Χροοτάπητο. στίβο οχτώ διαδροµών επιστρωµενο μέ ταρτάν. κλειστή αίθουσα στίβου μήκους 100 µ. καί διοθ΄ετουσα κεντρι- κή θέρµανση καί ίδιαίτερους βοηθη- τικούς χώρους. αίθουσα δύναµης Επιφάνεια; 100 1.u. αίθουσα ένοργά- νου γυµναστικής. 15 αποδυτήρια. 1 γήπεδο αντιαροίρισης. 1 γήπεδο …ο… και" ! χη΄ πεδο τα… Α & 'κΔ ί ΤΡΙΚΑΛΩΝ | … Μαρια… Τό Εθνικό Στάδιο Τρικάλων έχει χωρητικότητα 25. 000|| περ. θεατών καί διαθέτει "εγκατάσταση ήλεκτρο Φωτισµού τελευταίου πύπου γιά τήν διεξαγωγή νυχτερινώ| "δηλώσεων. 2. Τό Κλειστό Δη οτικό Γυµνα- στήριο Αθλοπαιδιών χωρητικότητας 3. 000 θεατών. τό 6noio κατασκευά- στηκε προσφάτως. .. To' ανωτέρω βρί- σκεται πλησίον τού Εθνικού Σταδί- ου. ! 3. Δεύτερο Κλειστό Γυµναστήριο Αθλοπαιδιών χωρητικότητας 1. 000 θεατών. ι 4. Κολυµβητήριο µέ δύο δεξαµε- νές κολυμβήσεως. Σύντομα θά µετα- τραπεί σέ κλειστό. 5. Πέντε γήπεδο άντισφαίρισης. δύο πετοσφαίρισης. πεντε καλαθο- Μ|ρ|σης K0! Μ χειροσΦσ|οισης Τά υπ άριθµ. 3. 4 καί 5 Βρίσκοντ& στον χώρο τού Εθνικού Αθλητικού Κέντρου (ΕΑΚ) Τρικάλων. 6. Στίβος 300 µ. στόν αύλιο χώρο τού Ιου Γ υμνασίσυ - Λυκείου Τρι- κάλων 16 όποίο βρίσκεται τη… άπό τίς άθλητικές "καταστάσεως από τίς άθλητικές έγκατα στάσεις τού ΕΑΚ. 7. Τό Στρατόπεδο Παπαστάθη πού έΦάπτεται µέ το Εθνικό Στάδιο Τρικάλων καί 16 όποίο διαθέτει πολλές άθλητικές |έγκατσστάσεις στίβου καί άθλσπαι&ών. Τό στρατό- πεδο ούτό έχει περιέλθει ήδη στήν κυριότητα τού Δήµω Τρικάλων. 8. T6 Χιονοδροµικό Κέντρο Περ- τουλίω σέ απόστασή 41 χλµ. άπό τά Τρίκαλα. 9. Δεύτερο χιονοδροµικό κέντρο τό όποίο' εχει προγραµ ματιστεί και 'θά κατασκευαστεί στό βουνό Μαρόσα. κοντά στό χωριό Νεραϊδοχώρι (Με… χει λίγα χιλιόµετρα άπό τό Χ…… δροµικό Κέντρο Πάπουλίου). 10 O Ληθαίος ποώµός πού διασχί- ζει 16 Τρίκαλα. ι|.ιέ κατάλληλες διαρρυθµίσεις µπορεί νά αποτελέσει . χώρο ναυταθλητικών δραστηριοτή- l των. | 11. Αρκετά κτηριίικό συγκροτήµα- ί τα τής πόλης µας. τά όποία βρίσκο ί νται δίπλα από τοδς προαναφερθέ- πες άθλητικούς Μίνως καί Amoco γούν τό πρωί ώς σχολεία Δεύτερο βαθµος Εισιαίδευσικ. μπορούν νά χρησιµοποιηθούν ψωρινά γιά τά . r Μπόλιν… Δ'Αιοε ΛΟΓΟΣ ΄ πρέπει νά Θεωρ πΧ άθλητικη 'δοση τών Τάκάλων. τά όποια ; "αρα ' , ' Γ στικού µέσω του Imoollou ύµνο . ." Συλλόγου Τρικάλων έχει αναδειξει ΄ πολλές δεκάδες ήρωτσθλητων στι: βαν (παγκόσµιοι πρωταθλητές - και οί δύο Ελληνες είναι Τρικαλινοί: Παπανικολάου. Σακοράφα πρωτα- θλητές Ευρώπης €:αί Βαλκανιων). Από όλα τά παραπάνω'γινετσι Φανερό ότι ή Σχολή Φυσικής Αγω- γής μπορεί (καί πρέπει) νά λειτουρ |. γήσει στά Τρίκαλα άµ'εσως και χωρις ίδιαίτερες οίκονοµικ'ες δαπάνες. β. ΣΧΟΛΗ ΔλΣοΛοΠΑΣ κΑι ΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 'Ο Νοµός Τρικάλων είναι ό ΤΡΜΑΛιΜΑ && [; λει.ι… |9 ;;;] . -€ι'!' ΄ ποικιλία όρωματικών φυτών καί Ξ βοτάνων. Μέσα στά δάση αυτό εκτρέφονται χιλιάδες Μπράβο… και Βοσειδή καθώς καί όλα τά είδη . τών άγρίων ζώων. [ Η κυνηγετική Περιοχή τού κό. ζιακα. πού είναι κοντά στά Τρίκαλα. ειναι ίδσνικός τόπος γιά τήν εκπαί- Τό Πανεπιστηµιακό Δάσος Περ- . τουλιου. κοντά στά Τρίκαλα αποτε- , λει τόπο πρακτικής εξάσκησης τών Φοιτητων της Δαοολογικής Σχολής ίδσνικότερος Ελληνικός τόπος για") "6 … ίδρύσεώς της. Με έδρα 16 λειτουργία τής Σύλής. Καλύπτει τό Τεύκολο η Σχολή A 72% τής έκτάσεώξ του μέ τά βουνό 98 να ,", τής Πίνδου καί τ'ν Χασίων. καί τι' 32% µέ τά πιό άξι&γα δάση. Ειναι νοµός πού παράγει τήν περισα .τερη ξυλεία χώρα μας. 'l απέραντα δόση τών Τρικαλων εχοι πλουσιότατη παγίδα …και χλωριΕ Υπάρχουν α' σύ" άτελειωτες εκτ σεις με έλατο. .οξυες κάστανα βαλανιδι'ες. πεύεα. κέδρους. π) τάνια καί πολλά άλλα. Υπάρχο . . - - Θάµνοι. μ…"! cmOnC 011510an I..-\A-- σοολογίσς µπο- κοθηµερινό φυσικό εργαστήριο τό έν λόγω δάσος. .Στήν περιοχή Τρικάλων ύπάρχουν µεγάλοι ποταµοί (Αχελώος, Πηνειός) µέ πολλούς ' . παραηοτάµους καί µεγάλη έδσΦική ποικιλιο. Ορµητικός 6 πρώτος, ήρε- µος 6 αλλος. Προσφέρεται λοιπόν η περιοχη γιά ποικίλη σκηση Φράγµστο. άναδασώσεις. χθυοκαλλιέργειες. ύλοτό΄µηση, δεντροΦύτευση κλπ) Οί ί | | | Ι ί Ι ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ'ΠΚΑ µπορούμε v6 πούμε ότι 6 Τρικαλινά 16n ς. ό τόπος µας χρειάζεται τή Σ λή Δασολογίας. έχει πολλές Μπες καί τεράστιες δυνατότητες. Δέν ύπάρχει καλύτερος καί ίδσνικότερος τόπος πού 66 µπορούσε νά προσφέ- ρει περισσότερα στήν έπιστήµη τής Δασολογίας άπό τόν τόπο τού Ν. Τρικάλων. | γ. μια. ερωτι… οικοΝο… Οπως προτεινε ό Τρικαλινός | άναπλ. ύπουργός Εθνικής Οίκονοµί- ας κ. Σωτ. Χατζηγάκης, ή Σχολή αύτή πρέπει νά στοχεύει στή µελέτη τών διεθνών σχέσεων σε" παγκόσµιο έτιίπεδο, ώστε νά εξέρχοντσι από αύτή στελέχη πλήρως έξοπλισµένα γιά νά αντιµετωπίσουν τίς ξένες έπιβουλές καί νά προστατεύσουν τά ελληνικά συμφέροντα. Η Σχολή αύτή έπιβάλλεται νά γίνει στά Τρίκαλα έπειδή ή περιοχή μας είναι αρκετά ύποβαθμισμένη. έχει είδικά προβλήµα καί έχει ανάγκη | ' Ιδιαίτερης προσοχής άπό τήν Πολι- , τεια. . Κύριε Υπουργέ. έλπίζουμε ότι 66 Θελήσφ% τα δίκαια αίτήματα τών κατοίκων τού Ν. Τρικάλων καί νά προχωρήσετε Μάνο… στήν ίκιτνοποι΄ησή τους. Σέ διαφορετική περίπτωση. τά πφόν Υπόμνηµα παρακαλούμε. νά το θεωρήσετε ώς την αρχή του ζανυποχώρητου αγώνα μας γιά τήν Ικανοποίηση ' υνοτών σίτηµάτων 4 uac, καί ..ν΄ τής γενοµένης .- άδικίας Βάρος τών Τρικάλων και" τής Δυτι ής θεσοα…λίας γενικότερα. i.- Ιδιαίτερη τιµή ΟΙ…ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ !… Δ

049_d_024.pdf

ι€>-5΄ Νας… …ω&λ* Συμφέροντα , ΠΟΛΥΔΙΑΣΠΑΣΗ εν , όψει; Σχεδιάζετσι, πληροφορούµαι. η αλλα- γή της διοικούσας επι-΄ τροπής του Πανεπιστη- µίου Θεσσαλίας µε κα- τεύθυνση το νέο πανεπι- στήµιο να ικανοποιήσει κάποια στενό κοµµατικά συµφέροντα του αθερ- νώντος κόµµατος...

087_d_118.jpg

—>— fi¢2ruu βοΛογ 93-η΄εε Μχϊζιι σήμερα στις 6 µ.µ. στο δηµαρχείο Ιόλου το διήµρο παι- Μγιαό συµπόσιο µι "μα (Προ- σχολική αγωγή σαι κατάρτιση νη- τιαψ…όν) που διοργανόνιι το Πα… "…στην… Μάϊος σε …α- σ|α µε το Δήµο "και και το Τα… κό Επιµιλητήριο —- παράρτηµα Μα- την!" Κατα την δώρα… του συµπο- σίου θα λειτουργήσει και &… και Μαγικά» 6ι6λϊω. 'Εξ αν… την Τετάρτη αρχ|ζα στο TEE Μαγνησίας το …… δι:- :τιι "& Ν…. no ΔΗΜΑΡΧειο ΒΟΛΟΥ &"… ΣΗΜΕΡΑ το AIHMEPO nAIAAmnKo mom Νς συμπόσιο που και αυτό Η… ηιφωμένο σε παιδαγωγικό "πιστα και έχει τιτλο «Νας κστκνΏνσιις στις παιδαγωγικές "σας… O ΣΥΛΛΟΓΟΣ AA! ΚΑΝ… Με απών… που ιξΜ ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγω- 713v Moymlu; καλά τους δασκά- λους και ιδιαϊτιρα τους "πια… τον» της "ψυχής να ΜΜΜ… σουν το διήµερο συµπόσιο που …τ- ζιι δινω… 063161»… Ξία-η- 85 - - .-ννννν….…Ν2 ! Muuéc m Ι'νωµε& ΜΙΑ δδσµάδα πω……» για παιδαγωγικα θυµατα τις… ΄τνατι'τι';σοοι)ν έλληνες και ξένοι επιστήµονες αργιοε |6… στο Βόλο. Η σπουδαιότητα των Θιματων αυτων ειναι δε. δο- µε… αν σναλογιοθει κα»ε΄ις ότι οι νεες αντι|η.µεις του απ… τουνται για την διαπαιδσγωγηση των παιδιων, µεσα : ;… κόσµο διαφορετικό από ικε΄ινο» του παρε)Θοντο( πρ: πιι »α ι…µπορωο»ται και µι τις καπου-Μι: ς σι.νθηκες να… από τις οποιες ζει και δηµιουργιι σήµερα το παιδι. Παιοα,-ω γ.ο΄ι παιδοψυχ΄ιατροι. συγ-, ραφεις. καθηγητι( τανετιστημίω» και αλλοι τπιστηµονες. διδάσκουν στο γθ'ς το από»ιιµα µε νέες µεθόδους και σκιαγραφήσιι:. την εκπλήρωση το… παιδαγωγικά. καθήκοντος. ει…» αναµφισ3ητητο ότι δεν µπορεί να κωδικοποιηθεί η να οριοΘε ηθ΄ι mtg το µυ, στο χρέος Νότης διαπαιδαγώγησης µέσα στο σχολείο. στην οι- κογένεια. στην κοινωνια γενικα. Η παιδική ψυχη "δράστη και ευάλωτη. δι» …… τι τοποιημι ντι αλλά υπαρχει και εκ ορκίζεται ανα) ογα µε τη» µορφή ποι. :"… υγιής η όχι και σ ντλσγα µι το περιβάλλον Σι;νΝ..ις διαοέρζι η µεταχείριση του παιδιού. στη σχολική και κοιν…ω»ικι΄| µόρφωση. Και τα δύο συµπόσια που καλ,-ιιπιοι» ch} τη εδοµάδα µε πρωτο-. fouling του Πανεπιστήµιου ΘισσαΗιτς του Δήμου Βόλου' και του Τιχνικου Επιµελητηρίου α»αµέντται να σπαθί. να… µηνύµατα χρήσιµα σε 1… hnswyonc που έγουν επιφοοτισθεί µε τη» αποστολή να δια-πια; πουν "τον παιδικό χαρακτήρα ή να µετριασουν τα εγγενή …µειον:κτιτ,µατα του. Αρκει. "θα…. και η Πολιτεία να πρως." ρει ουσιαστικότερα και mo «17(6- Ώρα τη συµβολή της στη µεγάλη προσπάθεια κια τη» ορ- τερη ψυχική και σωµατική α»απτιιξη τοι- παιδι…