ORG-ΟΑ

Taxonomy

Code

Scope note(s)

Source note(s)

Display note(s)

Hierarchical terms

ORG-ΟΑ

Equivalent terms

ORG-ΟΑ

Associated terms

ORG-ΟΑ

3 Archival description results for ORG-ΟΑ

3 results directly related Exclude narrower terms

087_d_104_22288.jpg

  • ΤΑΚ|ΔΡοΗΌΣ ώσαν 2€…τ-εί ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΚΗΡΥΞΕ O ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ κ. l', Α… ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Ο υφιΜ(7υργιι; Πολη ι1µι)' … T. A.‘ Παπανδρέου κήρυξι χθις το πρωί την έναρξη των εργα- αγών του διεθνούς ”manpow- κού …θα… µε 06… «Παι- δαγωγικές ασανσέρ. που διορ- γανώνει στο το τμήµα Ι…ίας,"του Τεχνικού Επι- μελητηρίου. µε το Πανεπιστή- µιο… Budding …και το Δτ΄µο Βολου. Ο 'κ- I‘. Α. Πα.ωνδ…ιέ… µι- λώντα;… µιτε΄ψρι τον χαιρετι- σµό του πρωθυπουργού και u- νέαειιε, ότι το υπουργείο Πο- know“; στα πλαίσια των αρ µώιοτητων του, θα*χοοηγήσει παπικά ποσά στο Πανεπι- σττ΄µιο acceding για προγράµ- µατα που δεν ανήκουν στον κύ- 0| εΡ΄ιΑΣι…ΕΣ Διε0ιιργΣ ΣγΜποειογ :… τι; «πιιΔΑτΩιικεΣ των…» . … ΠΡΟΙΡΑΜΜΑΥΑ ΟΑ ΙΝϊΑΧΘΟ ΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ θΕΣΣΑΛ1ΑΣ για Διανα: των διδακτικό… Του Μ:ι…τ…ιιοτή1ισν. ΄Οπως ιόνισε, δε, πρόκειται να Ψάρι. ζωηρά; προδλτµα- τισµο: και προγ…ατισµιις για την ανάπτυξη και νέων δρα στηριοτήτων του Πανεπιστψίπ αν. όπως συνεχιζόµενη "αν Συνέχεια στην 6η σελίδα !… για τον ειμλµυτισμο των γνώσεων των ψοιτητών. δνταξη στο Πανεπιστήµιο ατόµων … έχουν υπερβεί τη Ντόνα «φοιτητική ηλι- κία». δηµιουργία ειδικών επιµορφωτικών :…» χοΨ….τω. "& "ϊ. ,. γ,'=ι (. Το Πανεπιστήµιο, "ασήµαντο κ. Τα…ουρ ."; δεν πρέπει να είναι απλά χώρος :uoaw- γή; στοιχείων. αλλά συνάρτηση σκέψη; και ιδεών. ' ' '. ", Η ίδρυση του Πανεπιστήµιου Θεσσαλίας. είχε. είναι σταθερή επιλογή της ιι'βέοντιωι; στη βάση της whom-gin; της για ανάπτυξη. που εµπεριέχει στοιχεία αποκέντρωση; και ανω- διοίκησης. (Ειµαστε βέβαιοι, κατέληξε. ότι το Πανε- ιστι'ιιιιο έχει µπει σε καλό δρόµο». Στη Με"… ο Δήμαρχος Βόλου κ. Μιχ. Κ…σι"οης ανανεώθηκε στην ίδρυση του Πα- νεπιστημιου και τόνισε. ότι στο Βόλο υπάρχουν οι κατάλληλες ……ι…; για την ανάπτυξη δω. O "σε… του TEE - τµηµα Μαγνησίας κ. Λ. Δ…ιώτης. χαιρετϊξ…α; το συµπόσιο είπε. ότι το Πανεπιστήµιο Browning γίνεται πραγματικότητα και κάλεσε την Πολιτεία και όλους τους φορείς να βοηθήσουν στην αναπτυ- τη του. Το ιστορικό της ίδρυσης του π………η- µια Μι… o πρόεδρος της Διοικούσας Επι- τροπής καθηγητης κ. Λαζαριδης και ε.τεσι'µανε ως «…!; αντιπαλότητες», που εξασθεν'ιζ… εις προσπάθειες ανάπτυξής του. ' Μένει. .… ο κ. Λαζαρίδης. να γίνουν αγορες και διαμορφώσεις των κτιρϊων για να λειτουργήσει το Πανεπιστήµιο. Πρώτη :moon- σία του Πανεπιστν'µιου. κατέληξε. είναι τα ιτι- στηιιονικσ ανούσια. που τις μέρες αυτές εγιναν γινονται στο Βόλο. . ' Στη χθεσινή εναρξη των εργασ…" του "που… παραβρέθηκαν µε… o πρώην και; ο ών Νοµάρχης Μαγνησίας κ.κ. Πανούτσος και; Kunming. ο βουλευτής Μαγνησία: του ΠΑ? '..'0Κ κ. Δσξι'ιπσυλσ:. οι δήμαρχοι Βόλου και Νέας Ιωνίας κ.κ. Κανάρης και Βιτλακ'΄κ. κρυώνει: ΠαΜστηιιϊων και πολλα! Έλληνες και αλλώΜοξ κατανοούν"… δάσκαλοι. *. Οι εργασίες της "…ή: πρώτη: µέρα: … π…… "λεω… στις πιο μ.µ.. ενω ώ; µερα συνεχίζονται οι ερνΜίες του από τις mo. κ.α. στην ο"… τον TEE.

087_d_180.jpg

"τ Α*κ|Δ€οΜοΣ ,. ΣΥΜΦΩΝΑ Ml "Ο…" "Ι! ΜΕΣΗΣ |ΚΠΛ|ΔΕΥΣΗΣ "ΚΙΝΗΜΑ! 5…Η-"86 Β. Γ 630 ΑΠ0Φ0|…ΤΟ| ΛΥΚΕ|ΩΝ ΥΠΟΨΗΦ|Ο| "ΠΑ ΄΄ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ" ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ Α.Ε.Ι. &), ΠΟΣΟ! ΟΑ "Μπλα…" ΚΑΤΑ ΕΙΙΤΑ…ΚΩ ΚΙΝΤΡ0 ο άπω"… & ψάρια Με ών άκουα… "Μαγνησία, που & συµμά- αν)… στίς γωνιές από"… "µόδα: "ο"… "Ο! γιά τήν "σεμνή τους στά AEI. Συγκεκριµένα, ώμου… µέ παχύ: τή; Διεύθυνση; Μέσης Γινική; 'ΕκΝίδΜης Μαγνησί- ας στίς "µια; γενικές find- σας θά συµµετάσχουν 624 (Imb- Qoum τής Α΄ δέσµης, 175 τή; Β΄ δέσµη; 752 τή; |" ια 1 079 τής Δ΄ δέσµης. 'Αναλ…ά οί και α…" 85 κέντρο Η συµµ"άσχων: — Ιώ 1o (Kim-poo Ο.) 492 (153 τή; Α΄. 46 τής B', 132 τής Γ' καί 161 ή; Δ΄ δέσμης) άπόοοιγα πάν Μιά… lou καί Βου Ιόλου. .. Στό 2ο (Σταδίου 1) 445 (130—40—115—160 dvda’tm- χα άνά δέσµη) άπόφσιτοι τόν λυκείων: 2ο Βόλου. Έσπφινο& Βόλου. "Αγρια. 'ΜΥαλαστής. Τ……; κά Ζαγοράς. - Στό 3o (Κύπρου 9) 460 (99—32—163—166) ά……- τοι τόν λυκείων 3ου Βόλου. 'Εκιλησιαστιιώ Ιόλου. 2ου Τι- χνιιώ Βόλου καί 2w "Επαγγιλ αστικού Λυκείου. -- Στό ιο (Νι…λως ΚώµΜΜ;) 3?4 κατ΄ (54-30 …155…155) τόν )… 4ου Ιόλου, Πρότυπου Κλασσικα"; Ιόλου. ΒιλωτίκΝ, Σκιά"… ΙκΜίΜυ καί τα? παραρτήµα- τος 'Αλοννήσου. - Στό 5ο (Φυτά… — 'Αγ. Παρασκευής, N. 'Ιωνία) 526 (121—23—102—280) τόν λυ- κιι'ων Ιου. 2ου N. 'Ι…-ι΄α;. Κα- …. Ιου 'Επ…ιλµατ…ώ µε… καί Ιου Τεχνικού Βόλου. —- Στό 60 έξιταστικό κέντρο (Αλμυρού) 313 (67 .." -—-157) όποιων» τόνε α΄… 'Αλµψου,' "Μίλαν. γιλ µατια… ' µονό κά Τ ιικού 'Αλµυρου.

195_d_180.jpg

"Ψωφίδα ία Θ€ωααΆζά… 6.΄ΩλΟΔ "Στόχος µας είναι π δημιουργία τµηµάτων με γνωστικά αντικείµενα αιχµής τα οποι΄α θα ιδρυθούν µετά από συστηματική έρευνα της αγοράς εργασίας", τονίΖει ο υποψήφιος πρύτανης του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας Σπ. Βλιόµος. Σε συνέντευξή του atn "Θ" ο κ. Βλια΄µος Προσθέτει ότι π ηγεσία του Πανεπιστημίου πρέπει να κινείται'έξω από κομματικές γραµμές… 0 κείμενο της συνέντευξης Τ έχει ως εξής: Τί σας διαφοροποιεί από τις προτάσεις και απόψεις του αντιπάλου σας; Κατ' αρχάς δεν θέλω να ανα- φέρεται ως αντίπαλος, αλλά ως ε- πικεφαλής του άλλου ψηφοδελτί- ου. Σήμερα λοιπόν τρεις ηµέρες πριν από τις πρυτανικές εκλογές, οι διαφορές είναι μάλλον δύοδιά- κριτες. Χαίρομαι που ο κύριος Λαζαρίδης σε μία διακήρυξη που κυκλοφόρησε μόλις προχθές επα- ναλαμβάνει και δεσμεύεται για τις θέσεις που είχαμε διατυπώσει τό- σο γραπτά όσο και προφορικά στις συζητήσεις μας με συναδέλ- φους και καθηγητές του Πανεπι- στημίου μας όταν ξεκινήσαμε αυ- τόν τον αγώνα. Χαίρομαι που μοιράζεται μαζί μας την Θέση μας για το ελεύθερο και κριτικό Πανε- πιστήμιο για την αναγκαιότητα ύ- παρξης θεσμών με προοπτική και διάρκεια, για την εξωστρέφεια του Πανεπιστημίου και αγκάλια- …Κι)?ϊ α…ΌζΛ λ3 λΜφ &; [ΟΑ ί%0Δ% - Σπ. Βλιόµος: Στόχος µας n δηµιουργία τµηµάτων µε γνωστικά αντικείµενα αιχµής * σμά του προς και από την τοπική κοινωνία, χαίρομαι για τις θέσεις του που αφορούν την φοιτητική μέριμνα. Και βέβαια όλα αυτά βα- σίζονται στην εξεύρεση και ά- ντληση πόρων, ανθρωπίνων και χρηματικών από διάφορες πηγές, οι οποίοι μόνο με σκληρή διεκδί- κηση μπορούν να βρεθούν. Και ε- μείς είμαστε διατεθειμένοι και α- ποφασισμένοι να διεκδικήσουμε αυτό που δικαιούται το Πανεπι- στήμιο μας και που τόσο καιρό στερήθηκε. Οι διαφορές μας λοι- πόν από τον "αντίπαλό" μας βρί- σκονται στη μεθόδευση και στη δυνατότητα αυτής της διεκδίκη- σης. Η ηγεσία ενός Πανεπιστημί- ου έχει την ιδιορρυθµία της και δεν μοιάζει με καμία άλλη διοικη- τική αρχή, γιατί το Πανεπιστήμιο είναι ο χώρος της επιστήμης και όχι της πολιτικής. Πρέπει δηλαδή να κινείται έξω από τις κομματι- κές γραμμές, με άλλα λόγια να μπορεί να ανατρέπει τους κανό- νες, τους κώδικες και της νόρμες της κατεστημένης εξουσίας. Πώς θα μπορέσει το Πανεπι- στήμιο θεσσαλ΄ιας να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα περιφερειακά Πανεπιστήμια; Όπως σας είπα και παραπάνω η προοπτική μας είναι να ενισχύ- σουμε την εξωστρέφεια του Πανε- πιστημίου τόσο προς το τοπικό στοιχείο όσο και προς την Ευρώ- πη και ακόμη παραπέρα προς τον υπόλοιπο κόσμο. Η ακαδημαϊκή ολοκλήρωση των ήδη λειτουργού- ντων τμημάτων και η ίδρυση νέων με γνωστικά αντικείμενα προσαρ- μοσµένα στις ανάγκες της σύγ- χρονης κοινωνίας είναι ο βασικός άξονας της πολιτικής μας για την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου. Απαραίτητη προυπόθεση όμως εί- ναι η εκλογή προσώπων με απο- λύτως αξιοκρατ ικά κριτήρια και η δημιουργία της κατάλληλης κτι- ριακής και υλικοτεχνικής υποδο- μής. Επίσης η ενθάρρυνση των άλ- λων μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας με ηθικά και υλικά κί- νητρα γιατί μέχρι σήμερα η οποι- αδήποτε πρόοδος του Πανεπιστη- . μίου που έχει συντελεστεί, οφείλε- ται στην αυταπάρνηση όλων των μελών της πανεπιστημιακής κοι- νότητας. Ποιές παρεμβάσεις προγραμ- ματίζονται ώστε το Πανεπιστή- μιο να συνδεθεί με την αγορά ερ- γασίας, αλλά και τις τοπικές κοι- νωνίες; … Όπως σας είπα και προηγου- μένως στόχος μας είναι η δημι- ουργία τμημάτων με γνωστικά α- ντικείμενα αιχμής τα οποία θα ι- δρυθούν μετά από συστηματική έ- ρευνα της αγοράς εργασίας. Ήδη το εργαστήριο τοπικού και περι- φερειακού προγραμματισμού το οποίο διευθύνω έχει εκπονήσει µελέτη διαπίστωσης των αναγκών σε ειδικότητες στην περιοχή του νομού Μαγνησίας, που χρηματο- δοτήθηκε από την Ε.Ε. στο πλαί- σιο του προγράμματος Leonardo. Έτσι έχουμε την εµπειρία και την μεθοδολογία για τον τρόπο διεξα- γωγής τέτοιων μελετών, και αυτό θα είναι μια από τις συνεισφορές του Πανεπιστημίου προς τις τοπι- κές κοινωνίες. Ακόμα ορισμένα τμήματα με γνωστικό αντικείμενο κοινωνικές και παιδαγωγικές επι- στήμες, θα έχουν τις πόρτες τους ορθάνοιχτες προς τους πολίτες του Βόλου βοηθώντας έτσι την κοινωνική και πολιτιστική ζωή του τόπου. Π.χ. τα Παιδαγωγικά τμήματα θα μπορούσαν να στηρί- ξουν τη λειτουργία μιας σχολής γονέων και ενός παιδικού σταθ- μού για χρήση τόσο των εργαζο- μένων στο Πανεπιστήμιο, όσο και των κατοίκων του Βόλου, ή ακό- μα και άλλων δραστηριοτήτων που βέβαια ο περιορισμένος χρό- νος µιας συνέντευξης δεν μου επι- τρέπει να αναφέρω. Πού θεωρείτε ότι "χωλαίνει" σήµερα η λειτουργία του ακαδη- μαϊκού ιδρύµατος και ποιές οι πρώτες παρεμβάσεις σας με τη δη- µιουργία της Πρυτανείας; Το μεγάλο πρόβληµα του Πα- νεπιστημίου Θεσσαλίας σήμερα είναι ότι έχει περιέλθει ω οργα- νισμός σε μια αδράνεια και τέλμα που ευτυχώς δεν έχει μεταδοθεί α- κόμα στο διδακτικό προσωπικό του το οποίο µε αξιοσύνη και προ- θυμία συνεχίζει να διευρύνει τα ε- ρευνητικά του ενδιαφέροντα με α- ντίξοες συνθήκες και πενιχρά μέ- σα. Οι εργαζόμενοι όμως στο ί- δρυμα και οι φοιτητές µας νοιώ- θουν την στασιμότητα αυτή και την αντιμετωπίζουν στωικά περι- μένοντας τη νέα πνοή που θα δώ- σει η πρώτη εκλεγμένη πρυτανική αρχή. Το πρώτο μας λοιπόν μέλη- μα είναι η αλλαγή του κλίματος μέσα στο Πανεπιστήμιο ώστε όλοι να αντιμετωπίσουν το μέλλον με αισιοδοξία και προσμονή. Αυτό Θα συμβεί όταν η νέα πρυτανική αρχή δείξει την καλή διάθεση που έχει για ισοτιμία στην ανάπτυξη των τμημάτων και των άλλων με- λών της πανεπιστημιακής κοινό- τητας αποκαθιστώντας τις αδι- κίες του παρελθόντος τόσο ως προς την κατανομή των θέσεων των μελών ΔΕΠ όσο και ως προς την κατανομή των κονδυλίων. Πρέπει να τονίσω και αυτό απο- τελεί δέσμευση όλων μας ότι οι πόρτες των γραφείων μας και οι καρδιές μας θα είναι πάντα ανοι- κτές προς όλους και η διάθεση συ- νεργασίας μας θα είναι μόνιμη και έντονη. Τί θα αλλάξει ουσιαστικά στο Πανεπιστήµιο με τη λειτουργία της Πρυτανείας; Χ Η πρυτανεία θα είναι αιρετή. Αυτό σημαίνει ότι θα χαράσσει μόνη της και με τη βοήθεια των υ- πόλοιπων μελών της πανεπιστη- μιακής κοινότητας την πολιτική της χωρίς να δέχεται επηρεασμούς και παρεμβάσεις από κέντρα ε- κτός του Πανεπιστημίου. Έτσι θα προσδώσει όραμα και ταυτότητα σε ένα νέο εκπαιδευτικό ίδρυμα της χώρας μας στην ανατολή του νέου αιώνα. Πιστεύουμε ότι η δι- οίκηση του Πανεπιστημίου δεν εί- ναι υπόθεση μόνο αυτών που θα ε- κλεγούν, είναι υπόθεση όλων μας. Μόνο η ενεργητική'συμμετοχή στα συλλογικά όργανα του Πανεπι- στημίου και τις επιτροπές θα έχει το αποτέλεσμα που όλοι επιθυ- μούμε.