Item I317 - 025_d_023.jpg

Open original Digital object

Identity area

Reference code

GR UTH-HA PC-PL-S2-SS5-F1-SF2-I317

Title

025_d_023.jpg

Date(s)

  • 29-9-1985 (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

Context area

Name of creator

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

. καν την περασµέ- νη εΘδοµαδα στο Βόλο, µε τη συµµετοχη ελλήνων και ξέ- νων καΘ των των!!! ΄- κών επιστηµών. µε την ανά- πτυξη ΄θεσεων για τις παιδα- γωγικες σπουδές και κατευ… Θυνσεων. οι οποίες αποτε- ιλουν πρόκληση ενδιαφερον- τος για τους νέους πανεπιστη µιακους διδασκάλους, όπως δήλωσαν µε ενθουσιασµό κα- θηγητες. που έκαναν εισηγή- σεις .στα δυο επιστηµονικά συµπόσια. Προορισµός του Πα νεπιστηµιου Θεσσαλίας -ό- πως από την Πολιτεία έχει ο- ρισθει και ο πρόεδρος της Δι- οικουσας του Επιτροπής. καθη γητής κ. Λαζαρίδης. έχει δη- λωσει- είναι ν' αποκλείσει αυτό το τρίτο σε σπουδαιότη- τα ανώτατο εκπαιδευτικό ί- δρυμα. καθώς θα αναπτυχθεί ί στο µέσον του χερσαίου κορ- μού της Ελλάδας μεταξύ των πανεπιστηµιακών πόλων της Αθήνας και της Θεσσαλονι- -κα. ς στο περιθώριο των εργασιών των δύο επιστηµονικών συ π [ων . ν και τονίσΘηκε η ανάγκη. ως το συντομό- τερο αρχίσουν να λειτουργούν πανεπιστημιακά τµήµατα, έ- στω και σε νοικιασµένα κτί- ρια. µε τη µετάκληση στην αρχή επισκεπτών καθηγητών. Διότι η αναµονή ως την τελι- κή διαρρύθµιση και αξιοποίη- ση των αγορασθέντων κτιρί- ων θα πάρει χρόνο. Και δεν κρίνεται σύµφορο για την υ- πόθεση του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας να παραµένει αυ- τό απλός τίτλος. . =..= ΣΧΕΤΙΚΑ µε τα παραπά- νω. Θα πρέπει να αναγνωρι- σθεί ότι το σωστό στήσιµο ε- νός πανεπιστηµιακού ιδρύµα- τος του προορισµού του Πανε- πιστημίου Θεσσαλίας δεν μ… ρεί να συγκριθεί µε την ίδρυ- ση ενός ...νηπιαγωγείου, ω- στε να απαιτείται η ως δια µαγείας άμεση λειτουργία του! Χρειάζονται σοδαρές και µε μεγάλη χρονική προοπτική µελέτες. καθώς και συνεχής ροή γενναίων πιστώσεων για την οργάνωση της υποδομής του. Ωστόσο. κρίνεται ορθή η άποψη των προαναφερθέντων πανεπιστημιακών διδασκάλων …… οποιοι άΌ»ωστε είναι κατ' εξοχήν γνώστες των πρα- γµάτων- ότι πρέπει το συντο μοτερο να λειτουργήσουν τµή- µατα σχολών, παράλληλα µε το έργο οργάνωσης της υπό- δοµής του, ώστε το Θεσσαλι- κό Πανεπιστή;ιο ν΄ αποκτήσει ζωή και ζωντά.νια. ..

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

  • Greek

Script of material

  • Greek

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Alternative identifier(s)

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Digital object (Master) rights area

Digital object (Reference) rights area

Digital object (Thumbnail) rights area

Accession area