Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 29-9-1985 (Creation)
Level of description
Item
Extent and medium
Context area
Name of creator
Biographical history
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
. καν την περασµέ- νη εΘδοµαδα στο Βόλο, µε τη συµµετοχη ελλήνων και ξέ- νων καΘ των των!!! ΄- κών επιστηµών. µε την ανά- πτυξη ΄θεσεων για τις παιδα- γωγικες σπουδές και κατευ… Θυνσεων. οι οποίες αποτε- ιλουν πρόκληση ενδιαφερον- τος για τους νέους πανεπιστη µιακους διδασκάλους, όπως δήλωσαν µε ενθουσιασµό κα- θηγητες. που έκαναν εισηγή- σεις .στα δυο επιστηµονικά συµπόσια. Προορισµός του Πα νεπιστηµιου Θεσσαλίας -ό- πως από την Πολιτεία έχει ο- ρισθει και ο πρόεδρος της Δι- οικουσας του Επιτροπής. καθη γητής κ. Λαζαρίδης. έχει δη- λωσει- είναι ν' αποκλείσει αυτό το τρίτο σε σπουδαιότη- τα ανώτατο εκπαιδευτικό ί- δρυμα. καθώς θα αναπτυχθεί ί στο µέσον του χερσαίου κορ- μού της Ελλάδας μεταξύ των πανεπιστηµιακών πόλων της Αθήνας και της Θεσσαλονι- -κα. ς στο περιθώριο των εργασιών των δύο επιστηµονικών συ π [ων . ν και τονίσΘηκε η ανάγκη. ως το συντομό- τερο αρχίσουν να λειτουργούν πανεπιστημιακά τµήµατα, έ- στω και σε νοικιασµένα κτί- ρια. µε τη µετάκληση στην αρχή επισκεπτών καθηγητών. Διότι η αναµονή ως την τελι- κή διαρρύθµιση και αξιοποίη- ση των αγορασθέντων κτιρί- ων θα πάρει χρόνο. Και δεν κρίνεται σύµφορο για την υ- πόθεση του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας να παραµένει αυ- τό απλός τίτλος. . =..= ΣΧΕΤΙΚΑ µε τα παραπά- νω. Θα πρέπει να αναγνωρι- σθεί ότι το σωστό στήσιµο ε- νός πανεπιστηµιακού ιδρύµα- τος του προορισµού του Πανε- πιστημίου Θεσσαλίας δεν μ… ρεί να συγκριθεί µε την ίδρυ- ση ενός ...νηπιαγωγείου, ω- στε να απαιτείται η ως δια µαγείας άμεση λειτουργία του! Χρειάζονται σοδαρές και µε μεγάλη χρονική προοπτική µελέτες. καθώς και συνεχής ροή γενναίων πιστώσεων για την οργάνωση της υποδομής του. Ωστόσο. κρίνεται ορθή η άποψη των προαναφερθέντων πανεπιστημιακών διδασκάλων …… οποιοι άΌ»ωστε είναι κατ' εξοχήν γνώστες των πρα- γµάτων- ότι πρέπει το συντο μοτερο να λειτουργήσουν τµή- µατα σχολών, παράλληλα µε το έργο οργάνωσης της υπό- δοµής του, ώστε το Θεσσαλι- κό Πανεπιστή;ιο ν΄ αποκτήσει ζωή και ζωντά.νια. ..
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
- Greek
Script of material
- Greek
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Alternative identifier(s)
Subject access points
- GPE-Βόλο
- GPE-Θυνσεων
- PERSON-Λαζαρίδης
- GPE-Ελλάδας
- GPE-Αθήνας
- GPE-Θεσσαλονί
- ORG-Πανεπιστημίου
- ORG-Θεσσαλίας
- ORG-ΣΧΕΤΙΚΑ
- ORG-Πανε
- GPE-Θεσσαλίας
- GPE-Θεσσαλι
- img-analysis-menu
- img-analysis-envelope
- img-analysis-web_site
- dominant-color-#b77735
- dominant-color-#a3a596
- dominant-color-#dce2d7
- dominant-color-#e7ba3d
- dominant-color-#747b6d
- dominant-color-#fcda77
- dominant-color-#f3f7f1
- dominant-color-#c1c7b9
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
Language(s)
Script(s)
Sources
Digital object metadata
Latitude
Longitude
Media type
Image
Mime-type
image/jpeg