Item I189 - 087_d_165.jpg

Open original Digital object

Identity area

Reference code

GR UTH-HA PC-PL-S2-SS5-F1-SF2-I189

Title

087_d_165.jpg

Date(s)

  • 30-7-1985 (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

Context area

Name of creator

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

“ANGLE ο… 30.185 …, Ναι ΧΜε τις Γενικέ ' µα των Πανε στα οποία . μπορεί . με το = ενδι υπο | . σεις ξαναήρθε στην επικαιρότητα το θέ- ίων Θεσσαλίας, Αιγαίου, και Ιονίων Νήσων ώσαν συμμετοχή πολλά παιδιά, χωρίς κανείς να . να πει (Σ.Σ. σ' επόµενο τεύχος του Β' ασχοληθεί του «Πανθεον») αν και πώς Θα λειτουργήσουν! Μια ουσα αποψη πανω στο θέµα, διατυπώνει και o πρώην ος Σπύρος Δοξιάδης στο «Παιδί» το έντυπο του Ιδρύμα- TO - υνών για το παιδί. Αξίζει να τη δούμε όλοι οι ενδιαφερο µ ε προσοχή, μια που η πείρα και το κύρος του κ Δοξιαδη µ . ουν πάντοτε να φανούν χρησιμότατα... Λέει, λοιπόν, ο κ. Δ ι ." ιδης: την Αναγέννηση και τους πρώτες αιώνες της ανάπτυξης |]. σύγχρονης επιστήµης οι µεγάλοι πρωτοπόροι µπορούσαν ασχολούνται µε πολλούς τομείς που σήμερα ο κάθε ένας ς αποτελεί μια ξεχωριστή επιστήμη (φυσική, ιατρική, αστρο- µία K ά.). Από τον 180 αιώνα άρχισε όμως, ο χωρισµός και διαφοροποίηση των κυρίων επιστημονικών κλάδων της επο- 'ς. Στις αρχές του 190u αιώνα η διαφοροποίηση έγινε εντονό- on, έτσι ώστε, ακόμα και µέσα σε μια γενική επιστήµη όπως τρική, va αρχίζουν να ξεχωρίζουν οι επιστήµονες, οι ερευνη- οι συγγραφείς που ασχολούνται με ε΄να κύκλο θεµάτων, ηλαδή σήµερα θ' αποκαλούσαμε μια ιατρική ειδικότητα. ρα που πλησιάζουµε το τέλος του 20ου αιώνα, συνειδητο- no ε ο΄τι έπειτα από ένα κύκλο δυο αιώνων επιστρέφουµε στ . άγκη να γκρεμίσουµε πολλά από τα τείχη που χωρίζουν τις . ρες… επιστήμες. Με την τεράστια όµως, και αδιάκοπα αυξα η έκταση του περιεχοµένου κάθε επιστήµης είναι πια αδύνι υτό να συντελεστεί στο µυαλο ενός µόνον ανθρώ- που. Γ | αι άρχισε στις τελευταίες δεκαετίες η δημιουργία πολυεπι ικών οµάδων και για συζήτηση, και για προσέγ- γιση 0’ έ "πλευρό πρόβληµα, και για προσφορά υπηρε- σιών. Βλέπ . . στο διεθνή χώρο ομάδες γιατρών, κοινωνιο- λάγων, ψυχο ο ικονοµολάγων, και πολλών άλλων επιστη- µών να εργάζο - va' µεταξύ τους για ένα συνέδριο, για την συγγραφή ε ίσυ, για ένα ερευνητικό… πρόγραµμα. »Σ την Ελλάδα, τ … σπάθειες συνεργασίας εκπροσώ- πων πολλώνεπιστηµ ' ι πολλώνιατρικών ειδικοτήτων που πάντα γίνονταν - α . ι ά-δειλά εδώ και 20 περίπου χρόνια. Ανάµεσα σε τέτοιε . ς συνεργασίας πρέπει να αναφερθούν οι διάφορες συ & υλού Τραπεζιού που οργάνωσε το Ινστιτούτο Υγει η… ιτα ετήσια Παιδιατρικά Συμποσια. Βλέπουµε ότι σ . &…"...- µο΄νο παιδι΄ατροι µε άλλες ιατρικές ειδικότητες,- " ό ".... ΄-΄'/΄α Πανεπιστήμ γωγοί, ψυχολόγοι, κοι- νωνιολογοι, πολιτικοί επιστήμονες, νομικοί. »Αναγνωριζοντας αυτήν την ανάγκη αρχι- σε και το '|δρυµα Ερευ- νών για το Παιδί από τα πρώτα του βήµατα να οργανώνει πολυεπι- στηµσνικές συνεργα- σίες. Στον ερευνητικό τομέα ήδη συνεργάζον… ται εκπρόσωποι επτά . €"… . επιστημών. Στο διεθνές ξ κλειστό Συνέδριο για τα Ηθικά Προβλήµατα στην Προληπτική Ιατρική συνεργάστηκαν εκπρόσωποι δέ . πι- στηµών. Στην προσφορά υπηρεσιών από την Ειδική Διαγ τι κή Μονάδα του Ιδρύµατος μας συνεργάζονται εκπρόσωπ . : τα επιστηµών και ειδικοτήτων. »Auro' λοιπόν, που γίνεται σε µικρήκλίµακα, πρέπει να θεί σε όλες τις επιστηµονικές δραστηριότητες. Καµιά : δεν ει΄ναι πια σε θέση να αντιμετωπίσει και να λύσει τα µεγάλα ανθρώπινα προβλήµατα. Πρέπει να κατά τα στεγανά, να γκρεµίσουµε τα τείχη, να συνεργ απόλυτη ισότητα με άλλες επιστήµες, για να συ… μας στην πρόοδο της ανθρωπότητας. »Με την παραπάνω συλλογιστική, .. ,, Μαώ»? , …κι, … 4 ' Έ. I' "| I ||'|-|1|ϊ Μ…ποιµμ; ,! D'IIIXHIX'M'.‘ ξ ο ' ι ο ' '" "Β" 'ι'δΠ'Π . . * ' . … Μ…… , "έξι; .. Μ… v' αντισταθειστ .

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

  • Greek

Script of material

  • Greek

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Alternative identifier(s)

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Digital object (Master) rights area

Digital object (Reference) rights area

Digital object (Thumbnail) rights area

Accession area