Item I43 - 088_d_009.jpg

Open original Digital object

Identity area

Reference code

GR UTH-HA PC-PL-S2-SS5-F1-SF1-I43

Title

088_d_009.jpg

Date(s)

  • 1-10-1983 (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

Context area

Name of creator

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

……'Αµ 'ο ΜΜΜ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ … ……-ι πιο. σα…-…… -…- Με Χθες συµπόσια για… _ {I τα Θεσσαλικό - στήµιο, ι Haven: ιιρχισαν χθες με εντυπωσιακή ΐµμετοχή τόσο των πασα… των οσο και του κοινου οι ερ- pct; του επιστηµονικού σου… µου με θέµα …το θεσσαλικό µπιστήµιρ και ο ρόλος του Βό- .χ . Μην χθεσινή εναρκτήρια συν- δισ…. στην αιθσυων του Δη- χειου. παραθρεθηκαν μεταξύ 8 …αν ο υφυπουργός Οικο- |΄ιικών κ. Δ. Πιτσιώρης. οι γεν… …τεΤσ των υπουρνειων Πατ Ώς κ. Δ Ρόκκος και Γ εωργιας κ ξΠαωΘανοσισυ. ο νομόρχηι , νησι… ο Νοµάρχης Αυριο… Βόλου κ. Στην αρχή της συνεδριο… µετό από ένα σύντοµο χαιρετισµό του …έ.9930 φθΜιτΜ.Ό.:.Λοτ εψαξα… συνέδρους καλωσό- ρισε ο από…" κ. Κουντουρης o οποιος µεταξύ αλλων τόνισε ότι η σηµερινή ευτυχισµένη στιγµή του συµποσιου ειναι συνόνεια υιός "……»-… .... Συνέχεια από την 1η σελ|όα . ι .! . ι . -| μεγάλης Μα…… …ο στο οι… της …… του Θεσσα- ' Moo Πανεπιστηµιου. Η … όαση a: αυτή εχοντας την αρχή της στο Βόλο απόκτησε από το που… του '80 ή… τα κοινό f’ πλεον αισθήµατα σορό… όλων. των Θεσσαλικό" πόλων-Παν- θεσσαλικό χαρακτήρα. Στη συνέχεια ο κ. Κουντοόρης αναφέρθηκε στο ρόλο του Πονε- πιστηµιου ο οποιος όπως χαρα- κτηριστικό ειπε ειναι κοινωνικός . αφού το θεσσαλικό Πανεπιστήµιο ελπιζεται ότι θα γινει καταλότης ' στο πολιτιστικό µετασχηµατισμό & της περιοχής. Kerb!“ ο γεν. γραμµατέας του υπουργεισυ Παι- όεΙας καθηγητής Α.Π.Θ. κ. Δ. Ρόκ- ' κος εκανε εισήγηση στο σε… -Συµθσλή των πανεπιστηµια της περιφέρειας στην αναπτυξη. στις … σημερινές θεσμικεςουνθήκες-. ι Στην εισήγησή του ο κ. Ρόκκος Συνεχεια στην In σελιδα !! "- Το . *ζΐι ;. | ! Το συ µ-πόσισ Μέι; ο "7" αφου ειπε ότι o ρόλος του Βόλου στη µεγάλη αυτή προσπαθεια Θα πρεπει νάναι ιδιαιτερα σεμνός έτσι ώστε να αποτελέσει θεμόλισ για την ενωτική όραση όλων των Θεσσαλικών πόλεων αναφερόµε… ναι: στο οι… της αναπτυξης των περιφερειακών τιανεπιστημιων ειπε ότι κατ' αυτόν τον τρόπο επι- τυγχάνεταιηυυμµετοχή τόσο των φοιτητών όσο και του κόσμου στην σωστή αναπτυξη του δικού τους, τοπικού Πανεπιστηµιου. …Οι φοιτητές. ειπε χαρακτηρι- στικό. καλούν… να πόση-ιν τιν νωση και παράδειγµα-. Χαρακτήρισε -δροματική πα- ρευθαση… στον κοινωνικό χώρο το στήσιµο ενός καινούργιου πα- νεπιστηµιου, Οι µηχανισµοι οι αυτής της παρέµβασης ωφε- .ρουν από τόπο σε τόπο ανόλογα,' µε την πολιτική δοσστηοιότη- ! το . Το πανεπιστηµια" θα πρε- πει να προσφερει στην κοινότητα όσα χρειόζεται. (στ' αυτό τον τρόπο σε. -όιαχσ- ετσι… το πανεπιστήµιο στη ζωή της κοινότητας. Η απομόνωση ε!- ναι υιό άλλη πιθανή uomh ( ?!

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

  • Greek

Script of material

  • Greek

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Alternative identifier(s)

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Digital object (Master) rights area

Digital object (Reference) rights area

Digital object (Thumbnail) rights area

Accession area