Item I180 - 087_d_156.jpg

Open original Digital object

Identity area

Reference code

GR UTH-HA PC-PL-S2-SS5-F1-SF2-I180

Title

087_d_156.jpg

Date(s)

  • 30-11-1985 (Creation)

Level of description

Item

Extent and medium

Context area

Name of creator

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Content and structure area

Scope and content

…"",Μ,7ψ"Ζ 321] . . ' = ι ι .». Εκπαιδευτικοί από πολλές εύρωπαΙκές χώρες αναπτύσσουν την εµπειρία καί τόν προδληµατισµό τους σε σχέση με τήν εφαρµογή καί την επιτυχία τών προγραµµάτων τού ενιαίου σχολείου. Β΄ Διεθνές Παιδαγωγικό Συνέδριο Τό Ενιαίο Σχολείο προθληµατίζει τούς ε΄κπαιδευτικούς τό «Ενιαίο σχολείο - οί διεθνείς εµπειρίες καί οί ελληνικές προοπτικές» είναι τα οι… τού Β΄ διεθνούς παιδαγωγικού συνε- δρίου πού οργάνωσε ή παιδαγωγική εταιρεία της Ελλάδας. Τό θέμα του συνεδρίου αύτού είναι ίδιαίτερα επίκαιρο για τήν χώρα μας ή οποία Βρίσκεται στο στάδιο τού εκπαιδευτικού πειραµατισµού µε τήν ίδρυση τών πρώτων πολυκλαδικών λυκείων. τα οποία μπορούν νά Θεωρηθούν ότι αποτελούν ένα κατά προσέγγιση αντίστοιχο τού ένιαίου σχολείου τών χωρών τής Ευρώπης. Σήµερα. στίς χώρες αύτές οί στόχοι τού ενιαίου σχολείου είναι ή παροχή ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών στα παιδιά όλων τών κοινωνικών τάξεων. ή παράλληλη Θεωρητική καί πρακτική κατάρτιση καθώς καί ή συμθολή στήν παραγωγική διαδικασία. Ενα παρόµοιο πνεύμα διέπει καί τη λειτουργία τών πολυκλαδικών λυκείων καί έτσι οί έµπειρίες καί οί προΘληματισµοί τών εκπαιδευτικών τών εύρωπαϊκών χωρών µπορούν νά δώσουν πολύτιμα Βοηθητικά στοιχεία. τα οποία θα οδηγήσουν ίσως στην πρόληψη ορισμένων λαθών ή ακόµα καί στην εφαρµογή τού πνεύµατος του ενιαίου σχολείου σέ όλες τίς έκπαιδευτικές θαΘµίδες. Από τίς χθεσινές είσηγήοεις φάνηκε ότι ή εύρωπα'ική. αλλά καί η παγκόσμια εµπειρία στον τοµέα αύτό είναι πολύµορφη καί ποικίλη καθώς επίσης καί ότι 6 θεσμός είναι από αναθεώρηση στίς περισσότερες χώρες Πρέπει όµως να σηµειωθεί ότι ή κριτική πού δέχεται τα ένιαίο σχολείο δεν αφορά τήν κατωτερότητα του σε σχέση µέ 16 παλιό έπιλεκτικό σχολείο αλλά κυρίως τήν αποτυχία του να πραγµατώσει πλήρως τους στόχους του καί κυρίως τήν αδυναμία του νά θοηΘήσει στήν εξάλειψη τών κοινωνικών ανισοτήτων. Η εκτίµηση τών αίτιών της αποτυχίας αύτής διαφέρει ανάλογα µε τήν κρίση τού κάθε είσηγητή ή τίς ίδιαίτερες συνθήκες τής κάθε χώρας. προθληµατίζει όµως τούς εκπαιδευτικούς καί οδηγεί στο ερώτηµα κατά πόσο είναι έφικτό ή επιθυµητά ένα τέτοιο σχολείο µέσα στίς σηµερινές κοινωνικές καί οίκονοµικές συνθήκες. Ακόµα Βοηθά καί τούς Ελληνες παιδαγωγούς να αποφύγουν τα λάθη τών Ευρωπαίων συναδέλφων τους. Οί έργασίες τού συνεδρίου συνεχίζονται καί σήµερα στο A’ αµφιθέατρο της φιλοσοφικής σχολής µε τίς είσηγήοεις τού'έπίτιμου σύμ6ουλου του παιδαγωγικού ίνστιτούτου Κ. Χάρη. ή όποία έχει ώς θέµα τα ένιαίο σχολείο στην Ελλαδα καί τού Γάλλου επιθεωρητή εκπαίδευσης ll Μ.ι|.…. συζήτηση στρογγυλής τραπέζης µέ τήν συµµετοχή τών είσηγητών καί τήν συγκρότηση όµαδων εργασίας. ΕΛΕΝΗ ΑΝΔΡ|ΚΟΠΟ ΥΛΟΥ

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Conditions governing reproduction

Language of material

  • Greek

Script of material

  • Greek

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Allied materials area

Existence and location of originals

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Alternative identifier(s)

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

Status

Level of detail

Dates of creation revision deletion

Language(s)

Script(s)

Sources

Digital object (Master) rights area

Digital object (Reference) rights area

Digital object (Thumbnail) rights area

Accession area